|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

נראה לכם שפקח יחכה 50 דקות לניידת <br>שתגיע לנוסע שלא שילם 5.90 שקל?

ועדת הכלכלה הודיע שלא תקדם את חוק הגדלת הקנסות על נוסעים בתחבורה הציבורית לפני שהמערכת תהיה מושלמת ותכלול מכשירי כרטוס ותיקוף לצד אכיפה מידתית והגיונית
27/11/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
נציגי חברת דן
הדיון בוועדת הכלכלה

הראל שליסל ורן שדמי

ועדת הכלכלה החלה (יום ג', 27.11.18) להכין לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את פקודת התעבורה, המגבירה את הפיקוח על תשלום דמי נסיעה באוטובוסים. ההצעה נועדה לאפשר להרחיב את ההסדר להעלאת נוסעים לאוטובוסים מכל הדלתות.

היו"ר איתן כבל פתח את הישיבה בכמה הצהרות: "לא אאפשר את החקיקה ללא הצבת עמדות לרכישת כרטיסים, מכשירי תיקוף וכו'. לא אסכים לפתרונות תוך כדי תנועה. לא אתחיל לרדוף אחרי המפעילים שיאמרו לי 'המכונה לא מתאימה למטבעות ישראלים', 'המכונה תקועה בנמל' וכו'.

עוד הודיע כי הוא דורש מנעד מידתי של קנסות, כך שעל נסיעה של 5 שקלים לא יהיה קנס של 250 שקל.

כן הודיע שמתן סמכויות לחברה פרטית לעיכוב נוסע אינו דבר ברור מאליו. "אני יכול להבין זאת בסיטיפס כי זו חברה פרטית ואנחנו תקועים עם המיזם. איני מקל ראש בכספי מדינה, אבל פה אנחנו עדיין לא [ולכן ניתן לתקן מבעוד מועד].

יועמ"ש של הוועדה, עו"ד איתי עצמון, ציין כי בהצעת החוק נחוץ פיקוח פרלמנטרי על התקנות שיותקנו וכן פיקוח יעיל שיוקצה לעניין ישום הצעת החוק.

מנכ"ל משרד התחבורה, קרן טרנר אייל: "מתווה החוק רחוק מאוד מזה של סיטיפס. חברות האוטובוסים טוענות שזה לא מספיק. הבאנו מתווה מאוזן שבו כלים עם מנגנוני פיקוח. נערכנו מעולה לעלייה מכל הדלתות, יותר מירושלים". כבל: "מצוין ביחס למה, לגרוע שלכם?". טרנר אייל: "הצבנו כספונטים ועמדות בתל אופן, באינטרנט, בסופר פארם, בקופיקס, בצומת ספרים, ובקרוב גם בדואר. בעל קיוסק מקבל 4% עמלה ומשתלם לו להציב עמדת טעינה. אזרחים-ותיקים שחווים קשיים טכנולוגיים עדיין יוכלו לשלם במזומן עבור נסיעה בודדת.

מנכ"ל התחבורה מסרה נתונים על שיעור הנוסעים שאינם משלמים במקומות בהם מונהגות מערכות פתוחות, כאשר לדבריה כל אחוז שכזה עולה 10 מיליון שקל לקופת המדינה: דן באר שבע - 20%, דן בצפון - 15%, סיטיפס - 12%, קו 1 של דן - 19% ובקו 189 פחות. דודו גאליס, אחראי המשמעת בחברת דן, אמר כי בשעות השיא מגיע שיעור החומקים מתשלום בקו 1 ל-30-25 אחוז. לדבריו, ההתחמקות מתשלום הפכה לספורט לאומי בעיקר בקרב בני נוער ועובדים זרים. כאשר התבקשה למסור נתונים על התופעה בעולם השיבה טרנר, כי קשה לדעת משום שרשויות אינן ממהרות למסור נתונים עליה, ומקטינות את ממדיה.

הנהגת העלייה מכל הדלתות תחל ב-21 בדצמבר בגוש-דן, בקווי דן, מטרופולין, קווים ואגד - שקיבל אישור לבצע חלק מהמהלך בינואר. לאחר מכן תורחב הרפורמה לחיפה ולמקומות נוספים בארץ.

טרנר-אייל אמרה כי נוסע שאין לו מספיק כסף בכרטיס לא יצטרך לרדת מן האוטובוס, ויהיה עליו לשלם יותר באמצעות קניית רב-קו אנונימי בתוספת תשלום של 5 שקל. ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) אמר כי המחיר יהיה גבוה מ-11.90 (עלות הכרטיס+מחיר נסיעה בודדת) משום שהעלות אינה מגלמת את ההנחה לנוסע עבור ערך צבור והנחות לזכאים. מנכ"ל 15 דקות, גיל יעקב, הציע שבמקום להכביד על הנוסעים ועל הנהג אליו ניגשים הנוסעים לקנות כרטיס אנונימי, ינהג פתרון הנהוג בעולם - אם למשל חסרות לנוסע 10 אגורות למחיר הכרטיס, הוא יוכל לנסוע, אך יקבל התראה, הכרטיס שלו ייכנס למינוס בנסיעה-שתיים הקרובות, וכשיגיע לעמדת הטעינה יצטרך להשלים את הסכום שהחסיר בנסיעתו הקודמת. מנכ"ל משרד התחבורה הבטיחה לבדוק זאת, אך ציינה כי היא אינה בטוחה שהטכנולוגיה מתאפשרת ברב-קו בישראל.

בין השניים התגלע ויכוח באשר להתקנה באוטובוס של מכונות מחזירות עודף. יעקב שאל האם עליו להסתכן בהחמצת האוטובוס כדי להטעין את הכרטיס במכונה, והציע להתקין מכונות באוטובוסים מפרקיים עתירי נוסעים. טרנר-אייל אמרה כי חסרונותיה של מערכת כזו עולי על יתרונותיה ולכן הוחלט שלא להתקין אותה.

יעקב גם הציע לאפשר לנוסעים תקופת הסתגלות לפני ישום החוק, להציב בתחנות שלטים בהם יופיעו נקודות ההטענה הקרובות, לשנות את המסר השיווקי ובמקום לספר לנוסע שאי-אפשר לשלם דרך הנהג לומר לו איך כן אפשר לשלם. כן הציע להחיל על משרד התחבורה חובת דיווח תקופתי על ישום החוק והקשיים בהם נתקל בישומו.

למוד ניסיון מר מהעבר, ח"כ מקלב הגיע טעון לדיון, ודרש כי המערכת תהיה מושלמת ורק אחר כך יינתנו קנסות. הוא הזכיר כי גם בעבר אמרו שיהיה בסדר ולא היה סנכרון בין אגד לרק"ל. הוא אמר כי אינו מתרשם מההצגה של התמונה הוורודה, וטען כי אין פריסה טובה בשכונות. עוד אמר כי רבים בציבור אינם נושאים כרטיס אשראי, וחייבים לאפשר להם לטעון כרטיס במזומן. היו"ר כבל הסכים עימו. עוד דרש כי המשרד יקיים את התחייבותו לאפשר טעינת רב-קו גם באמצעות טלפונים לא-חכמים, וטרנר-אייל אישרה שכך אכן יהיה.

לדברי מקלב, הקנס שמוצע בהצעת החוק אינו מידתי - "לא צריך פי 20 ממחיר הנסיעה, אפשר פי 5 ו-10. נציג משרד האוצר, הראל שליסל, אמר ש-80% מהנוסעים באוטובוס, והמטרה היא להגדיל את מהירותו המסחרית. עוד אמר כי בעולם הקנס גבוה יותר. על כך השיב לו מקלב: "קודם תהיה [תתן שירות, ע.י.] כמו בעולם". הוא הוסיף כי במשך 10 שנים המערכת של סיטיפס נכשלה ולמרות זאת המשיכו לתהליך הזה. "משפילים אזרחים. הכסף יילך לקופת המפעיל, שמצידו ירצה להגדיל את הכנסותיו בקנסות. עלינו כנבחרי ציבור להגן על האזרחים אם החוק לא יהיה זהיר ומידתי". הוא גם תהה מדוע נדרש מספר כה רב של מפקחים לפעולות שניתן לעשות באמצעות מערכת אלקטרונית - "באים להטיב עם הציבור והורגים אותו בדרך". החרה-החזיק אחריו חברו לסיעת יהדות התורה, ח"כ יעקב אשר, שקבע: "ההצלחה תימדד בפרטים הקטנים, אם נדע מראש לבדוק כל פרט. אחרת, נתעלל באנשים כדי לתת להם רווחה. אם משהו בחוק פתוח מדי - השמיים הם הגבול. צריך לעשות הבדלה בין אי-תיקוף לאי-תשלום. להבדיל בין שור נגח לשור מועד", בין נוסע שלא משלם בכוונה לנוסע שלא משלם בלי כוונה". על כך השיבו אנשי משרד התחבורה: "אי-אפשר יהיה לאכוף זאת בכרטיס אנונימי".

עלי קפרא, מבקר בחברת דן, חילק את הנוסעים לארבעה סוגים: אחד חכם, שמיד יורד מהאוטובוס כשמבקר עולה לביקורת; אחד שרואה מבקר עולה ומיד ניגש לשלם (- שני סוגים אלה אינם נדגמים בכלל החומקים מתשלום); אחד שנתפס במהלך הביקורת ואחד שמשתמש בכרטיסים אישיים של בני משפחתו. שני סוגים אלה מהווים כ-20%.

קפרא ביקש כי בחוק ייקבע שהבקרה תהיה בכל שעות השירות, לרבות לפני השעה 6 בבוקר ואחרי 10 בלילה וכן בימי שישי ומוצאי שבת. עוד ביקש שתהיה אחידות ברמת האכיפה בין המפעילים.

הוא העלה את הבעיה הקיימת בסמכות לעכב נוסע, ותהה האם עליו להמתין עם נוסע שלא שילם במשך 50 דקות עד להגעת ניידת משטרה, כשבינתיים הנוסע עלול לברוח, והאם עליו לעכב 50 נוסעים בגלל נוסע אחד. הוא סיפר כי כאשר נוסע שלא שילם נתפס, כל נוסעי האוטובוס קמים כדי להגן על הנוסע, מבקשים שירחם עליו ואף מציעים לשלם עבורו. הדובר ביקש להחיל על המבקרים את הסעיף בתקנות התעבורה האוסר על נוסע להתערב בעבודת בעל תפקיד באוטובוס, והזהיר כי אם זה לא יקרה יביא הדבר לריפוי ידי האכיפה.

גבי פיטסמן ממשרד המשפטים אמרה: "הקושי העיקרי היה לראות איך מתמודדים עם הפרטת סמכויות שלטוניות - א. סמכויות אזרחיות, ב. סמכויות אכיפה פליליות, שזה דבר שמעורר שאלות קשות. גם ניסיון הרכבת הקלה עורר שאלות משפטיות. החוק המוצע זו מתכונת נכונה יותר מאשר הרק"ל, כי - 1. יש זיקה שלטונית, כי מהודק מנגנון הפיקוח והבקרה על הגורמים הפרטיים, 2. צמצום סמכויות האכיפה הפליליות ע"י מניעת שימוש בכוח. יועמ"ש משרד התחבורה, חוה ראובני, אמרה כי הסמכות לעיכוב היא בגלל בעיית ההזדהות, כאשר נוסע מסרב להזדהות.

ליו"ר כבל זה כבר היה יותר מדי. על-מנת להוכיח עד כמה המנגנון המוצע אינו מחובר למציאות בשטח, תהה בקול: "כמה דקות פקח יכול לעכב נוסע? האם בשביל ה-5.90 שקל שנוסע לא שילם המשטרה - שלא מגיעה על גניבת רכב ואומרים לך תבוא תדווח - תגיע לאוטובוס? נראה לך שהמשטרה תפתח יחידה למעצר הבלתי-מזדהים? אני לא רוצה לייצר פתרון שהוא אות מתה. לפי מה שאתם מציעים, הפקח יהיה מרותק לנוסע שלא שילם, זה אחלה רעיון איך לא לעבוד. הוא יכול לאזוק אותו לעמוד, ולהגיד סיימתי משמרת..."

דקלה עוז, יועמ"ש חברת מטרופולין: "סמכות העיכוב חזקה. מבקשים מאנשים כמוני וכמוך, שאינם עובדי ציבור, לעשות אותה. זה חושף את הפקח לתביעות על חיכוך עם נוסעים ולשיימינג. מצד שני, לא מאפשרים לו לאפשר לנוסע לרדת בתחנה הבאה. הדברים מבטלים זה את זה". רעות בל מהמשמר החברתי טענה שנותנים לפקח סמכויות של שוטר, ונציגי הממשלה תיקנו אותה ואמרו כי לא תהיה לפקח סמכות לחיפוש ולהפעלת כוח.

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "אמצעי התשלום מתחדשים ומשתנים. מערכת כה גדולה כמו רב-קו נכנסה בלי הסדרה חוקית עד הסוף, ואם הכל היה מוסדר היינו היום בלי רב-קו. צריך להקל את החקיקה כך שהדברים יהיו לאו-דווקא בתקנות אלא בהוראות. יש לי מחלוקת עם האוצר - בעיית ההימנעות מתשלום היא לא הבעיה הגדולה. בטאלין שבבאסטוניה שבה הנסיעות חינם דורשים מהנוסעים לתקף את הכרטיס כדי שהמערכת תתאים עצמה להרגלי השימוש. אל תתקעו בגלל ההתחמקות מתשלום את כל המערכת של עלייה מכל הדלתות. כמובן, צריך לצמצם את בעיית ההימנעות מתשלום, אבל המערכת לא תקרוס אם 29% לא ישלמו". קרן טרנר-אייל: "היא תקרוס, בגלל ההתחשבנות בין המפעילים, כי זה רב-קו ארצי ולא עירוני". חנין אמר כי לא השתכנע שנדרשות סמכויות עיכוב, ואמר שלנוסע אין יכולת לדעת כמה כסף צבור בכרטיסו ולפעמים הוא מגלה כי חסר לו רק כאשר הוא עולה על האוטובוס. "קונסים אותי רק כי אני לא יכול לדעת, ולכן צריך ליישם את הפתרון שהוצע על-ידי 15 דקות".

בשולי הדיון, הועלה הרעיון לאפשר נסיעה ללא תשלום בתחבורה הציבורית. נציג האוצר העריך כי מדובר בעלות של 3 מיליארד שקל בשנה למדינה. כבל אמר אמר כי יילחם להנהיג אגרת גודש אם תהיה תחבורה ציבורית חינם.

יו"ר הוועדה איתן כבל סיכם את הדיון בהקדמת רפואה למכה, וציין כי גם משרד התחבורה לא ירצה להתעסק בפניות ציבור על כך שהמערכת לא מתפקדת. "ככל שנציף בעיות, לא כדי לעכב, יכולתנו לתת להן מענה מבעוד מועד תהיה טובה יותר, גם אם אולי לא לכל יינתן מענה אופטימלי. הוא קרא לנציגי הממשלה לחזור אליו עם הצעה מתוקנת, שבה תינתן הדעת על יחסי פקח-נוסע וכן שיינתן מענה תשתיתי לתשלום במזומן.
הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (מס' 122)(פיקוח על תשלום דמי נסיעה), התשע"ח-2018 / הצעת חוק
מוצע לתקן את פקודת התעבורה ולעגן בה את הכלים הנדרשים לפיקוח על תשלום דמי הנסיעה ולאכיפה כלפי מי שאינם משלמים. מוצע לנסח מחדש את חובת תשלום דמי הנסיעה בתחבורה הציבורית באופן שיהלום את אמצעי הכרטוס הקיימים והצפויים, וכן לעגן במפורש את חובת התיקוף של הכרטיס ששולם מראש (13 עמ')

תאריך:  27/11/2018   |   עודכן:  28/11/2018
עידן יוסף
+משפחות הרוגי טרור יורשו לבחור היכן יקברו יקיריהן
13:26 28/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כיום, זכאית כל משפחה של נפטר לקבור אותו ללא תשלום בתחום הרשות המקומית שבה התגורר הנפטר, או בתחום הרשות שבהנפטר. קבורה במקום אחר כרוכה בתשלום של המשפחה על חלקת הקבר
()
+אושר בטרומית: בנק יאפשר ללקוח לקבל מידע באינטרנט ללא תשלום, לתקופה של שבע שנים לפחות
12:46 28/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבנקאות (שירות ללקוח) (תיקון - שירות מקווןללקוח), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת יעקב אשר וקבוצת חברי כנסת. מוצע לקבוע כי תאגיד בנקאי יאפשר ללקוחותיו לקבל מידע באינטרנט, ללא תשלום, אודות פעולותשונות שנעשו בחשבונם. לפי המוצע, המיידע כאמור יתייחס לתקופה של 7 שנים לפחות.

+1.3 מיליארד נוספים לביטחון; 94 מיליון לשירותי דת
12:26 28/11/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ שמולי: "מפחיתים 22 מיליון ש"ח נוספים ממערכת הבריאות, אחרי הקיצוץ שהיה  ▪  ח"כ מוזי רז: האוצר יכול למצוא 50 מיליון ש"ח למלחמה ברצח הנשים בישראל"
(ועדת הכספים)
+הוארכה בשנתיים הוראת שעה שמונעת הוצאת כספי מסתננים מישראל
11:39 28/11/18  |  מירב ארד
ועדת הפנים האריכה בשנתיים הוראת שעה שמונעת להוציא כספי מסתננים מישראל.
+ראש רשות המים: "סכר דגניה עוד ייפתח שוב"
01:09 28/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "תובעת ממשרד האנרגיה לפעול לשיתוף הציבור, אם יהיה צורך נפנה יחד עם ארגוני הסביבה לבג"ץ"  ▪  נבחנת אפשרות להכפיף את רשות המים לשר התשתיות האנרגיה והמים  ▪  "תוך מספר שנים נביא גם עוד 50 מיליון קוב קולחין"
(סכר דגניה [צילום: איתמר לוין])
+אין רוב בקואליציה לעונש מוות למחבלים
00:50 28/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי ישראל ביתנו האשימו את הליכוד והבית היהודי בטרפוד החוק ודרשו להצביע על הצעת החוק בתום הדיון  ▪  ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה דרשו לשמוע את עמדתו של רה"מ כשר הביטחון  ▪  זחאלקה עורר מהומה כשהשווה בין חיילי צה"ל למחבלים  ▪  המשנה ליועמ"ש לממשלה: "הצעת החוק אינה עומדת במבחנים החוקתיים ואנחנו מתנגדים לה"
(אילטוב מתווכח עם סלומינסקי [צילום: דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דן / Dan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עובדים זרים   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   קרן טרנר / Keren Tarner   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נראה לכם שפקח יחכה 50 דקות לניידת שתגיע לנוסע שלא שילם 5.90 שקל?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 27.11.18) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ארגון הפיקוח (תיקון מס' 11 - הוראת שעה), התשע"ט-2018, של חברי הכנסת איל בן ראובן, אלי אלאלוף ועבד אל חכים חאג' יחיא. מתחילת השנה יש 38 הרוגים. בשנה שעברה נהרגו 35 פועלים, ובשנה שלפניה 50 הרוגים. ומעבר להרוגים יש גם מאות פצועים, חלקם נכים לכל החיים.
27/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
"בשנה האחרונה קידמתי שני מתקני התפלה נוספים, האחד בגליל המערבי, בתקווה שעד 2023-24 יוקם מתקן התפלה פעיל. המתקן בשורק כבר במכרז". כך אמר גיורא שחם, מנהל רשות המים בדיון (יום ג', 27.11.18) בוועדה לביקורת המדינה, בראשות ח"כ שלי יחימוביץ, בנושא ניהול משק המים ותכנונו.
27/11/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
תא הכתבים הפרלמנטריים הודיע (יום ג', 27.11.18) כי יחרים מסיבות עיתונאים שיערכו פוליטיקאים ללא מתן אפשרות להצגת שאלות מצד עיתונאים. זאת, לאחר שלוש מסיבות עיתונאים שכאלה - האחת של ראש הממשלה נתניהו ביום ראשון שעבר, השנייה של השרים שקד ובנט ביום שני שעבר והשלישית - של שרת התרבות מירי רגב אתמול.
27/11/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה תקנות של משרד הבריאות להגבלת השיווק של סיגריות אלקטרוניות ומוצריהן, במטרה למנוע סיכונים לבריאות הציבור. על-פי התקנות ייאסר ייצור או שיווק של סיגריה אלקטרונית, מחסנית או חומר מילוי שמכילים ניקוטין בריכוז העולה על 20 מיליגרם למיליליטר. כמו-כן יחויבו המשווקים למכור את הפריטים הנ"ל באריזה שנועדה למנוע פתיחה על-ידי ילדים, שבראו דליפה.
27/11/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התקנת מצלמות לשם הגנה על פעוטות במעונות יום לפעוטות. 67 חברי כנסת תמכו בהצעה, ושניים התנגדו לה. חבר כנסת אחד נמנע בהצבעה.
27/11/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
חוק נחל אשלים אושר בקריאה ראשונה  /  איציק וולף
אושרה קצבת שארים לבני משפחת נפגעי איבה  /  איציק וולף
אושרו התקנות ליישום חוק העיצובים  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il