|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

איסור צריכת זנות - לקראת אישור סופי

ועדת החוקה אישרה את החוק לאיסור צריכת זנות לקריאות שנייה ושלישית מנכ"ל משרד המשפטים: השגנו תקציב של 30 מיליון שקל שיוקצו בבסיס התקציב מדי שנה לטובת הרחבת המענים לשיקום האוכלוסיות בזנות
25/12/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
הדיון בוועדת החוקה [צילום: דוברות הכנסת]

לאחר שנים רבות של מאבק, ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ג', 25.12.18) פה אחד את הצעת חוק איסור צריכת זנות (הוראת שעה), התשע"ט-2018 הממשלתית אליה מוזגו הצעות החוק שיזמו חברות הכנסת עליזה לביא ואחרים ושולי מועלם-רפאלי ואחרים. במהלך הדיון אישרה הוועדה את החזקה שתאפשר להטיל קנס על המצויים במקום שעיקר שימושו לזנות. בנוסף, הוועדה החליטה להעלות את הקנס ל-2,000 שקל כדי להגביר את ההרתעה ולחזק את המסר הערכי חברתי. הוועדה עמדה על קיומו של מחקר מלווה ושמעה דיווח ממנכ"ל משרד המשפטים על תקצוב התוכניות להגברת מערך השיקום והסיוע לאוכלוסיות בזנות לרבות טרנסג'נדרים. נשים העוסקות בזנות ובהן הטרנסג'נדריות רבות הגיעו לדיון והביעו עמדתן בעד ונגד החוק.

לפי הצעת החוק ייקבע איסור על צריכת זנות כהוראת שעה לתקופה של חמש שנים. אכיפת האיסור תיעשה באמצעות קנסות מינהליים. האיסור חל הן על צריכת זנות והן על הימצאות במקום המשמש לזנות במטרה לצרוך זנות. בנוסף, מוצע לקבוע חזקה שלפיה רואים אדם הנמצא במקום שעיקר השימוש בו הוא למעשי זנות כמי שמטרתו לצרוך זנות, אלא אם הוכח אחרת. כמו-כן לפי הנוסח שאושר בוועדה- העבירה תהיה עבירה מינהלית ו"דרך המלך" לאכיפתה תהיה בהטלת קנס מינהלי בסך 2,000 שקל, ו-4,000 שקל בעבירה חוזרת. העמדה לדין פלילי תהיה אפשרית אף היא בנסיבות המצדיקות זאת, לפי הנחיות שתקבענה על-ידי גורמי התביעה. במקרים כאלו העונש המרבי לעבירה יהיה קנס בסכום של כ-75,000 שקל ולא מאסר. מוצע כי השרים יקבעו באישור ועדת החוקה, אמצעי ענישה חלופיים, כגון סדנה טיפולית-חינוכית, שבהם ניתן יהיה לחייב את מי שעבר את העבירה, במקום תשלום הקנס או חלקו.

לבסוף מוצע לקבוע שהוראת השעה תיכנס לתוקף שנה וחצי לאחר פרסום החוק, על-מנת לאפשר היערכות של גורמי אכיפת החוק והרחבה של המענים השיקומיים והטיפוליים לעוסקים בזנות.

יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי: "מנכ"ל משרד המשפטים קיבלה על עצמה לדאוג לתקציב שיאפשר את השיקום וזו בשורה חיונית לאישור החוק".

מנכ"ל משרד המשפטים אמי פלמור: "התעקשנו שהתהליך יהיה מלווה בתקציב. מצב החרום הוא לטפל ולתת מענים לשיקום. פעולות החשיפה של המשטרה עם התוכניות הגרנדיוזיות יכולות לחכות לשלב הבא. מדובר על 11,000 נשים במעגל הזנות. יינתן מענה להרחבת דירות חרום גם לטרנסג'נדריות, מרפאות חרום ניידות, טיפול נפשי פרטני, קצבאות ביטוח לאומי הכשרות מקצועיות שממומנות למאות נשים בשנה ב-100% ולא 80% כמקובל. המענה החשוב והדחוף ביותר הוא לנשים במעגל הזנות. ב-3 השנים הקרובות יתוקצבו 30 מיליון שקל לשנה רק לתוכניות השיקום והטיפול ולא לקצבאות שהן ממילא מתקציבי הביטוח הלאומי. יש סכומים לשיקום תעסוקתי ל-600 נשים בשנה. התוכנית תייצר תנאים למי שרוצה לצאת ותיתן מענה הרבה יותר רחב לכל הצרכים השונים. הצלחנו לעגן את התקציבים בנוסח מחייב ולא כהבטחות".

משרד המשפטים ומשרד הרווחה ביקשו להוסיף בהצעת החוק מנגנון לפיו שר המשפטים בהתייעצות עם שר הרווחה והשר לבט"פ יוכל להאריך את מועד התחילה אך יו"ר הוועדה ח"כ סלומינסקי התנגד לאפשרות ואמר: "18 חודשים עד לתחילה זה די והותר זמן להיערך לכניסת החוק לתוקף. אם יהיה מצב חרום הוועדה והכנסת יודעות לדחות ועשו זאת בעבר. לא נכון לתת את האפשרות מראש כי תמיד ישתמשו בזה".

המשטרה חזרה והבהירה כי תתקשה לעמוד באכיפת החוק ללא תוספת תקציב. אמיר ליפשיץ יועמ"ש אגף התכנון במשטרה: "אנחנו תומכים בחוק אך עדיין נושא התקציב לתחום האכיפה לא הוגדר כלל ובהיעדר משאבים לא נוכל לממש את החוק. ההחלטה הייתה שבמצב כזה הצעת החוק תוחזר לוועדת השרים".

סנ"צ איה גורצקי ע' יועמ"ש המשטרה: "המשטרה תומכת בהצעת החוק כפי שנוסחה ע"י הממשלה. המשטרה עומדת על החזקה של מאזן ההסתברויות שהוא מבחן ברור וקל יותר לאכיפה כי רק אם תהיה חזקה סגורה אפשר יהיה לאכוף מבלי לפגוע באוכלוסיות בזנות ובלקוחות. אנחנו לא מציבים תנאי אלא אומרים שככל שהתקציב לא יוסדר נתקשה באכיפה".

חלק ניכר מהדיון עסק בנושאי המחקר והדיווח. היו"ר ח"כ סלומינסקי: "סעיף המחקר חשוב ביותר לבחינת יישום והשפעת החוק. תוצאות המחקר יוצגו לוועדה לא יאוחר משנה לפני תום תוקף החוק. החלק היותר חשוב של המחקר הוא לוודא שהדרך שנבחרה עובדת נכון ואם לא - שנוכל לשנות הן בהיבטים השיקומיים שיאפשרו יציאה לחיים נורמטיביים והן בהיבטי האכיפה".

עו"ד לילך וגנר מייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים: "הנוסח לא מגדיר מי יבצע את המחקר ואי-אפשר סתם לזרוק לחלל שמישהו יבצע. כשזה עלה בצוות היישום הבין-משרדי, מנכ"ל משרד המשפטים חשבה שזה לא נכון שמשרד המשפטים יבצע את המחקר המלווה".

המשנה לסניגור הציבורי הארצי ד"ר חגית לרנאו: "זה סעיף מאוד חשוב כי אחד הדברים שמייצרים קשיים הוא הוויכוח על מאפייני תופעת הזנות וכל אחד אוחז בכמה נתונים מהמחקר שנעשה בנושא. החדר כאן מלא בנשים שעוסקות בזנות ובאות לדאוג לעתידן והמחקר חייב לבדוק את האוכלוסייה הזו ואת מצבה".

הוועדה הוסיפה לחוק סעיף דיווח שנתי לפיו השרים ידווחו אחת לשנה לוועדה על יישום הוראות החוק. השר לבט"פ ידווח בין היתר על הפעולות שנעשו לאכיפה- מספר הקנסות שהוטלו, מספר הבקשות להישפט, היקף ההרשעות והזיכויים. שר העבודה והרווחה ידווח בין היתר על המשתתפים בסדנאות הטיפוליות לצרכני הזנות וכן על המסגרות השיקומיות ומספר האנשים בתהליכי שיקום:

היו"ר סלומינסקי: "המעקב אחרי יישום החוק הוא קריטי והדיווח אמיתי. הוועדה תבחן את היישום והתקלות. אנחנו נוהגים לעשות זאת בעיקר על החוקים החברתיים. אנחנו נותנים פה סמכות גדולה לשוטר והכרחי שנדע בדיוק מה נעשה בסמכות הזו ושלמפקד יהיה את הידע הזה".

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "נחשפתי להתעללות ולניצול מצד המשטרה ביחס לעוסקות בזנות. השתמשו בנשים בזמן שערכו פשיטות והביאו לרישום פלילי וביטלנו את הרישום הפלילי. זהו חוק ערכי שמאזן את המשוואה ומצהיר שהאשמה אינה באישה והיא הקורבן. זו אחריות מאוד כבדה להעביר את החוק ויש לעקוב עקב בצד אגודל".

רפ"ק שרית פרץ ראש חוליית סחר בבני אדם המשטרה התייחסה לחלק מהדיווחים הנדרשים מהשר לבט"פ וטענה שאינם ישימים: "הסעיף השני בדיווח של השר לבט"פ לא ישים. איך נוכל ליישם את זה בדרך של הבאת גברים ונשים למשטרה, אני לא רואה עצמי מנהלת טבלה ידנית, זה חייב להיות ממוחשב. המטרה היא לא להביאם לתחנה ואם מטרת הדיווח היא לפקח על עבודת המשטרה אפשר להסדיר זאת בנהלים מוסדרים כחלק מהבקרות השנתיות".

חלק עיקרי נוסף בדיון עסק בחזקה שתאפשר להטיל קנס על כל המצויים במקום שעיקר שימושו לזנות מבלי שיהיה צורך להביא בחשבון את הנסיבות המיוחדות של הימצאותם שם.

סלומינסקי: "זו חזקה רחבה מדי ורצינו לצמצמה אך הרצון להעביר את החוק חזק יותר מכל הדברים האחרים ולכן חשוב שמהנוסח עולה בבירור "מקום שעיקר השימוש בו הוא למעשי זנות" וכן חשוב שבהנחיות המשטרה הנושא יהיה מודגש ושהן יובאו לעיון הוועדה".

ח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי): "שוב ושוב נרמז כאילו יש אנשים תמימים שנקלעו למקום סתם. יש גם כאלה ויש את מתנדבי הסיוע וחבריהם של העוסקים בזנות. נקודת המוצא היא שאנשים שנמצאים במקום שעיקר עיסוקו הוא למעשי זנות באו לצרוך זנות. במרבית המקרים הם לא באו לבקר או להביא פיצה. לגבי המיעוט שכן נמצא שם שלא לצריכת זנות אני מצטרפת לחשש. צריך למצוא איך למנוע את הטעות דרך הנחיות לשוטרים. הדרך שבה אנחנו פועלים למיגור הזנות ולתיקון העולם היא ע"י הפסקת הצריכה. עשינו כולנו יחד בשילוב כוחות אדיר שינוי היסטורי ערכי ממדרגה ראשונה".

סנ"צ גורצקי: "מדובר על חזקה שניתנת לסתירה. היא בסה"כ מעבירה את הנטל מהשוטר לאדם שנמצא במקום. זו לא חקירה או פגיעה בזכויות אלא השוטר יערוך בירור ראשוני ורק כשברור שזו מטרתו של האדם, יוטל קנס. אם לא תהיה חזקה, התוצאה תהיה שכל אדם שיעורר ספק קל ייגרר לתחנה לעדות באזהרה בחקירה, וכן נידרש לגרור גם את העוסקות בזנות וזה בדיוק מה שאנחנו לא רוצים- לאכוף בצורה כ"כ קשה ולגרום לריבוי חקירות. אם הנסיבות מראות שאדם נמצא במקום באופן תמים ברור שלא ניתן קנס".

נשים רבות העוסקות בזנות הגיעו לדיון ודיברו בצורה נסערת בעד ונגד החוק. סאמר: "אני בדואית טרנסג'נדרית ערבייה והקול שלי לא נשמע בגלל החריגות שלי. אני כל יום יכולה לצאת לכביש ולהירצח. אני עושה את העבודה שלי ברצון, הלקוח נותן לי להרגיש טוב. אין שום דבר אחר שעזר לי כמו העבודה הזו. מהמבטא שלי לא נותנים לי להשכיר בית ובעבודה ב-am:pm ירקו עליי וקיללו אותי".

לינור: "האכיפה מתבצעת בעיקר במשטרת ת"א והם מראש לא נחמדים איתנו. כנשים טראנסיות אנחנו הבטן הרכה של המדינה. אנחנו אוכלוסייה מושתקת. הייתי מדריך בבני עקיבא ולא פשעתי, אני רק מנסה לשרוד את החיים שאתם מטיחים בנו. אנחנו עובדות בזנות מתוך בחירה. ניסיתי לפתוח חנות ושקעתי בחובות של 300,000 שקל כי אנשים לא נכנסים אליה וכשכבר כן מעירים שהתחפשתי אז בלית ברירה אני סוגרת את החנות. הייתי ב'סלעית' וניסינו להשתקם אך אין להם מענים לקהילה הטראנסית. אנחנו זונות מבחירה כי אנחנו רוצות להיות כאחד האדם. אתם מטילים עלינו גזר דין מוות".

אלין סיפרה בדמעות: אני מטופלת ב'אופק נשי' כאישה נפגעת אלימות במשפחה. כל יום קשה כל יום מפחיד ואת מתפללת להיות בריאה ושלמה אך חוסר האונים מונע כל יכולת להתקדם כאם ובקריירה. הלכתי לכביש כי לא הייתה לי ברירה. היו לי חובות כלכליים קשים ללא תמיכה משפחתית וחטפו אותי לעבודה בדירה דיסקרטית ומשם התדרדרתי לסמים שהרסו לי את החיים ואני לא רואה את הילדה שלי הרבה זמן בגלל זה. אני שירתתי בחיל-האוויר כטכנאית מטוסים והענקתי כ"כ הרבה למדינה ולא מגיע לי לסבול ולהתדרדר לתחתית. אנחנו רוצות להשתקם ושתהיה לנו עבודה אחרת".

לולה: "אני משתמשת בכסף לעצמי ולא ביקשתי שום כסף מהביטוח הלאומי. הצלתי את אמא שלי רק מהכסף שלי. במדינה דמוקרטית אם מישהי מחליטה לעסוק בזה מבחירתה אי-אפשר לכפות עליה. הכנסת הולכת לכפות משהו שבחרו במקומי. בחורה שלקחו אותה בכוח לעבוד בזנות יש לשם כך משטרה. לקוחות לא מקללים אותי ולא מרביצים לי. הם מתנהגים אליי כבן אדם לכל דבר. אתם כופים עליי לעשות מה שאתם רוצים?"

תמכו בחוק: היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי וחברות הכנסת שולי מועלם רפאלי ועליזה לביא.

תאריך:  25/12/2018   |   עודכן:  25/12/2018
עידן יוסף
+ועדת הכספים האריכה את התקנות המוזלות להנפקת דרכונים
12:57 26/12/18  |  
ועדת הכספים האריכה את התקנות המוזלות להנפקת דרכונים בשנתיים נוספות. בנוסף אישרה הוועדה כי הציבור יוכל להנפיק דרכונים מוזלים בחורף עד לסוף חודש אפריל במקום עד אמצע מרס כיום.
+הגשת תביעה אזרחית בשל פגיעה בערך טבע מוגן
12:36 26/12/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצורך בתיקון לחוק עלה בעקבות פגיעה בסביבה הטבעית שאירעו, כגון זרימת נפט לשמורת עברונה, או זרימת שפכים לנחל אשלים
(זיהום נחל צאלים [צילום: עודד נצר, המשרד להגנת הסביבה])
+רשומות רפואיות דיגיטליות יסופקו למבוטחים ב-10 שקלים
11:51 26/12/18  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
התקנות החדשות שאושרו בוועדה קובעות, כי עבור הפקה של רשומה דיגיטלית אחת הנוגעת לחמש השנים האחרונות לא יגבו יותר מ-10 שקלים, ועבור הפקה של מספר רשומות כאלה יחד ייגבה סכום מצטבר של עד 50 שקלים בלבד
(מחיר מלא [צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
+170 אלף תווי חניה לנכה ולא מספיק חניות
00:58 26/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ גילאון קרא להצמיד את התג לנכה עצמו ולעצור את היד הקלה שמנפיקה עשרות אלפי תגים בשנה  ▪  נשיא נגישות ישראל: כל חודש מצטרפים עוד 5,000 תווים - צריך להפוך אותם לאישיים ולהכפיל את הקנס
(תו חנייה לנכה)
+תלונות של ילדי אומנה ופנימיות ייבחנו בתוך 90 יום
00:46 26/12/18  |  
ועדת העבודה והרווחה אישרה תקנות של משרד העבודה והרווחה להסדרת תפקידה, חובותיה ודרכי התנהלותה של נציבות תלונות ופניות ילדים בהשמה חוץ ביתית. הנציבות הוקמה לפני כשנה מכוח חוק האומנה ותפקידה לקבל ולברר תלונות של ילדים השוהים בפנימיות ובמשפחות אומנה. בין היתר קובעות התקנות כי כל ילד שמגיע למסגרת חוץ ביתית או למשפחת אומנה יקבל מהעובד הסוציאלי את פרטי הנציבות ודרכי ההתקשרות עמה, בצירוף הסבר. עוד נקבע כי הנציבות תאשר בפני המתלונן קבלת תלונה בתוך 5 ימי עסקים ותעדכן אותו בשלבי הבירור ולכל הפחות אחת לחודש, אלא אם המתלונן ביקש במפורש להימנע מכך. כמו כן נקבע כי הנציבות תברר כל תלונה תוך 90 ימים. לצד החשיבות בחקר התלונות והבאתן לידיעה וטיפול של הגורמים הרלוונטיים, מדגיש נוסח התקנות לכל אורכו את החשיבות שבהנגשת התהליכים לילדים מבחינה שפתית והתפתחותית וכן מותיר לנציבות שיקול דעת לביצוע פעולות העלולות להזיק לילד המתלונן.
+עוד 3 שנים לשירות חיילים במשטרה
00:20 26/12/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאות שנייה ושלישית: הצבת חיילים במשטרת ישראל ושירות בתי הסוהר תתאפשר לשלוש שנים נוספות  ▪  יו"ר הוועדה, ח"כ דיכטר: "זו צריכה להיות ההארכה האחרונה ואני מצפה שהסיפור יגיע לסיומו עד 2021"
([צילום: ציפורה חלפון])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמי  פלמור   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חגית לרנאו / Hagit Larnao   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איסור צריכת זנות - לקראת אישור סופי
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
זה חוטפות סוציאלי
26/12/18 01:07
2
ללא ספק
26/12/18 02:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 25.12.18) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון מס' 4), התשע"ט-2018 של חברי הכנסת עודד פורר, ענת ברקו וקבוצת חברי כנסת.
25/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת הסמים המסוכנים הקובעת כי כל רישיון לעיסוק בקנביס רפואי יותנה ברישיון משרד הבריאות. 21 חברי כנסת תמכו בחוק ללא מתנגדים.
25/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לפינוי שדות מוקשים (תיקון - הוראת שעה), התשע"ט-2018. 21 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים.
25/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 25.12.18) במעבר תאגיד השידור הציבורי הישראלי לירושלים. הישיבה התקיימה לבקשת ח"כ ח"כ נחמן שי, שטען כי ישנו כשל בתהליך המעבר של התאגיד לירושלים. היו"ר איתן כבל פתח את הישיבה ואמר כי התאגיד עושה עבודה נהדרת וקרא למשרד האוצר להוסיף כסף על-מנת להשקיע יותר בתכני ספורט. שי אמר כי המעבר לירושלים מתנהל באיטיות רבה ובעלויות גבוהות, וביקש דיווח על כך.
25/12/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח"כ אלי אלאלוף, אישרה הצעת חוק ממשלתית שיזם הביטוח הלאומי, במטרה להקל על מי שזכאי לגמלת סיעוד ומתגורר בפריפריה להמיר את גמלת הסיעוד בכסף, במצב בו אין שירותי סיעוד זמינים באזור מגוריו.
25/12/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סחר בבני אדם  /  מי ומי  
טייסים יתודרכו להיחלץ מתקלות במערכת הטיס האוטומטי  /  מירב ארד
הח"כים חוששים מסדר העדיפות של הרלפ"ם  /  עידן יוסף
רמון: ארבע שנות אפסות אופוזיציונית  /  איציק וולף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il