|
מוקד טלפוני חברת תקשוב [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
הנהלת בתי הדין הרבניים משדרגת את השירות, ותפתח מוקד מידע טלפוני רב-שלוחות שיתן מענה אנושי לכל הפונים אל בתי הדין. המוקד יחל לפעול לקראת חג הפסח הקרוב.
מלבד מענה טלפוני, יינתן מענה באמצעות שיחוח (צ'אט), מענה לפניות מאתר האינטרנט של אתר בתי הדין הרבניים, וכן מענה לפניות באמצעות מסרונים ודואר אלקטרוני.
את המוקד תקים ותפעיל חברת "תקשוב" - מהמובילות בניהול מרכזי שירות ומכירה במיקור חוץ. תקשוב, חברת המוקדים הגדולה והמובילה במשק, נבחרה להיות שותפה להנהלת בתי הדין הרבניים לשיפור השירות, אחר קיום הליך מכרזי בו התמודדו מספר חברות מתחום מוקדי השירות והמכירות.
בין לקוחותיה של "תקשוב" גופים ממשלתיים רבים, כולל מוקד המידע הארצי של הנהלת בתי המשפט, רשות האכיפה והגביה, מכבידנט, קופת חולים מאוחדת והוט. החברה מעסיקה כ-7,000 עובדים הפרוסים במרכזי תקשוב ברחבי הארץ.
בימים אלו יושבים צוותי ההקמה וההכנה, לומדים את החומר ומגבשים קורס ייעודי עבור העובדים. שעות המענה המתוכננות הן בכל יום משעות הבוקר ועד שעות הצהריים המאוחרות המוקד עצמו יפעל במרכז "תקשוב" בעיר אשדוד.
מנהל בתי הדין הרבניים, הדיין הרב דוד מלכא: "פנינו לעתיד כאשר אנו שמים את האזרח במרכז ועושים את המירב לשיפור השירות עבורו".