|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

הימין החדש הגישה את רשימתה; ביקשה את האות "נ"

איילת שקד ואלונה ברקת הגישו לוועדת הבחירות את רשימת הימין החדש שקד: "מפלגת ימין אידאולוגית בתחומים המדיני, הכלכלי, הביטחוני והמשפטי"
20/02/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
איילת שקד, אלונה ברקת

יו"ר הימין החדש שרת המשפטים, איילת שקד, ומספר 3 ברשימה, אלונה ברקת, הגישו ׁ(יום ד', 20.2.19) את רשימת המפלגה לכנסת לוועדת הבחירות המרכזית. המפלגה ביקשה שסמלה יהיה האות "נ".

שקד אמרה: "אנחנו מציגים היום רשימה מצוינת. מפלגת ימין אידאולוגית בתחומים המדיני, הכלכלי, הביטחוני והמשפטי. ברור שנתניהו יהיה ראש הממשלה, השאלה איזו ממשלה הוא ירכיב - עם הימין החדש או עם מפלגת השמאל של גנץ".

"הסיירת של הימין

במקומות הראשונים ברשימה היו"ר נפתלי בנט ואיילת שקד. אחריהם במקום השלישי אלונה ברקת, אשת העסקים והבעלים לשעבר של קבוצת כדורגל הפועל באר שבע. במקום הרביעי שובץ הטייס לשעבר אל"ם מתן כהנא, במקום החמישי ח"כ שולי מועלם שהייתה קודם בבית היהודי.

במקומות השישי והשביעי - שני עיתונאים -קרוליין גליק ושיבי רייכנר. במקום השמיני מנהל אגף שורשים של "צהר" אורי שכטר, ובמקום התשיעי ראש המכינה הקדם-צבאית "תבור" עמיחי שיקלי. סוגרת את העשירייה - הפעילה החברתית לקידום זכויות החירשים שירלי פינטו. במקומות האחרונים המצטרפים החדשים:יום טוב כלפון - במקום ה-11 ומס' 12 - רן בר יהושפט מפורום קהלת.

תאריך:  20/02/2019   |   עודכן:  20/02/2019
מירב ארד
+דיווח: גנץ הציע לכחלון איחוד רשימות
23:24 20/02/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ, הציע ליו"ר כולנו, השר משה כחלון, להתאחד עם רשימתו ועם רשימת מפלגת תל"ם לקראת הבחירות לכנסת. כך דווח בחדשות 13.

היום נמשכו המגעים לאיחוד רשימות בין חוסן לישראל-תל"ם למפלגת יש עתיד בראשות ח"כ יאיר לפיד.
+"בבית היהודי יש סוכנים כפולים"
22:33 20/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בלעדי: בדיון פנימי במרכז המפלגה נשמעה ביקורת על פעילים בבית היהודי שמשתפים פעולה עם בנט  ▪  נמשך המו"מ להצבת אלי ישי במקום 9  ▪  אושרה הצרחת מועמדים בהסכמה ברשימת האיחוד הלאומי
מרכז האיחוד הלאומי. מעוניינים בהובלה
+ילין וכהן פארן שוריינו ברשימת העבודה
22:19 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ חיים ילין המכהן בכנסת מטעם יש עתיד ישובץ במקום ה-10 ברשימת העבודה  ▪  ח"כ יעל כהן פארן שנבחרה מטעם התנועה של ציפי לבני שובצה למקום ה-16
(ילין. בסוף עבר למפלגה אחרת [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+רשימת ש"ס: הח"כים וראש העיר לשעבר
21:40 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מועצת חכמי התורה של ש"ס, בראשות הרב שלום כהן, אישרה את רשימת המפלגה לכנסת ה-21  ▪  הרשימה מונה 12 מועמדים ובהם חברי הכנסת וראש עיריית בית שמש לשעבר
(ישיבת מועצת חכמי התורה בבית הרב כהן [צילום: יעקב כהן])
+לוי אבקסיס: גנץ נכשל במבחן האמינות
21:14 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אורלי לוי אבקסיס תוקפת את בני גנץ וטוענת כי מאז שהגיעה איתו לסיכומים המעוגנים במסמכים חתומים החלו גורמים במפלגת חוסן לישראל להפיץ מידע כוזב תוך שגנץ שותק  ▪  "מאכזב להיווכח שגנץ נכשל במבחן האמינות, הוא מנוהל על-ידי אחרים"
(לוי אבקסיס. "התנהלות הזויה של גנץ" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+אושר איחוד הבית היהודי ועוצמה יהודית
20:36 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מרכז מפלגת הבית היהודי אישר את ההסכמים לריצה בבחירות עם האיחוד הלאומי ועם עוצמה יהודית  ▪  פעילים מחו בדיון מקדים: נתניהו עושה עלינו סיבוב תקשורתי  ▪  יו"ר הבית היהודי: זה הסכם טכני לזמן קצר ואחרי הבחירות אנחנו ניפרד
(ההסכם הראשוני בין המפלגות)
+בן דהן: דרעי הטיל וטו על ישי
19:23 20/02/19  |  
סגן השר אלי בן-דהן גילה בשיחת ווטסאפ עם פעיל של הבית היהודי כי יו"ר ש"ס אריה דרעי הטיל וטו על אלי ישי. במפלגות הימין חוששים מפתיחת חזית מול ש"ס.
+נתניהו הפציר בחרדים להתאחד
19:10 20/02/19  |  
רה״מ נתניהו התקשר בשעה שלוש לשר דרעי ולסגן השר ליצמן וביקש מהם לעשות הכל כדי לרוץ יחד לאור האיחוד המסתמן בשמאל. מליצמן ביקש לא להגיש היום את הרשימות, אלא לעכב זאת למחר. הרשימות הוגשו היום ע"י יהדות התורה (בחדרי חרדים).
+"לגנות את דברי יועמ"ש הליכוד נגד מבקר המפלגה"
18:51 20/02/19  |  
התנועה לאיכות השלטון שלחה מכתב חריף לרה"מ נתניהו ולמנכ"ל סיעת הליכוד, בדרישה כי יוציאו הודעת גינוי לדברים שהטיח יועמ"ש המפלגה עו"ד הלוי במבקר הפנים עו"ד גלילי. "לא יעלה על הדעת שמבקר-פנים שפועל לקיים הליך בחירות תקין ונקי, נאלץ למצוא את עצמו 'על המוקד' וזוכה לשמות גנאי", מסרה.
+שקד: מעדיפה את מיכאל בן-ארי על פני עופר כסיף
18:44 20/02/19  |  
השרה איילת שקד אומרת בכינוס אונלייף כי "טובת גוש הימין שיהיה האיחוד. אני רחוקה מאוד מהשקפת עולמו של מיכאל בן ארי. ולמרות זאת אני מעדיפה אותו על עופר כסיף מהרשימה המשותפת שהוא רווי שנאה למדינת ישראל. בנאדם שקורא לשרת המשפטים חלאה ניאו-נאצית, בעייתי מאוד שיהיה בכנסת ישראל". על האיחוד המסתמן בשמאל אמרה כי אינו מהווה סכנה לממשלת הימין. "לא משנה איך גוש השמאל מחלק את קולותיו. זה לא ישנה את מפת הגושים. זו תהיה מפלגה גדולה חסרת זהות. גנץ הוא אדם ראוי וערכי, אבל חוסר אחריות בעיניי שהוא רוצה להיות כבר להיות ראש ממשלה. צריך לדעת איך להחזיק קואליציה, לנהל מדיניות בינלאומית. גם אני, אחרי שש שנים בפוליטיקה, לומדת כל יום דברים חדשים על הפוליטיקה. ברור שנתניהו יהיה ראש ממשלה, השאלה מי תהיה השותפה המרכזית שלו".
+הסכמי עודפים: ליכוד-בית יהודי; הימין החדש-ישראל ביתנו
18:24 20/02/19  |  
נפתלי בנט ואביגדור ליברמן סיכמו על חתימת הסכם עודפים בין הימין החדש לישראל ביתנו. במקביל, סיכמו הליכוד והבית היהודי-האיחוד הלאומי-עוצמה יהודית על חתימת הסכם עודפים.
+פנים חדשות ביהדות התורה: טסלר ופינדרוס
18:01 20/02/19  |  
יהדות התורה הגישה את רשימתה לוועדת הבחירות המרכזית: יעקב ליצמן, משה גפני, מאיר פרוש, אורי מקלב, יעקב טסלר, יעקב אשר, ישראל אייכלר, יצחק פינדרוס, אליהו חסיד, אליהו ברוכי.
+בראש מפלגת גשר: אורלי לוי, גלעד סממה ודדי פרלמוטר
17:36 20/02/19  |  
פורסמה רשימת גשר בראשות ח"כ אורלי לוי אבקסיס לכנסת ה-21: עו״ד גלעד סממה - מנכ״ל המשרד לאזרחים ותיקים לשעבר; דדי פרלמוטר - סגן נשיא אינטל העולמית לשעבר, יזם ופעיל חברתי; ד"ר דן שחם - דיפלומט בשירות החוץ, שגריר לשעבר; חגי לביא - איש חינוך, סגן מנהל תיכון בויאר ירושלים; חגי רזניק - מנכ״ל משרד השיכון לשעבר, סופר; פרופ׳ יפעת ביטון - משפטנית ופעילה חברתית; כרמן אלמקייס - אקטיביסטית ופעילה חברתית; ד"ר ליאת יקיר - מתמחה בגנטיקה ופעילה לקידום נשים; מיכל הירש-נגרי - מנכ״ל עיריית רעננה לשעבר, זוכת פרס החינוך.
+סקר וואלה: עלייה ללפיד, ירידה לגנץ ולדרעי
17:06 20/02/19  |  
סקר 'וואלה': הליכוד 31, חוסן לישראל 19, יש עתיד 13, העבודה 9, הימין החדש 8, יהדות התורה 7, תע"ל 6, מרצ 5, הבית היהודי והאיחוד הלאומי 5, הרשימה המשותפת 5, כולנו, גשר וש"ס 4.
+איחוד בימין תמורת שני שרים
16:49 20/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי המסתמן: שני שרים של הבית היהודי-איחוד לאומי יהיו חברי קבינט  ▪  פרץ לחינוך, סמוטריץ' לשיכון  ▪  שריון של ח"כ מהמפלגה במקום ה-28 בליכוד
נתניהו. ויתורים מפליגים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
פרץ. שר החינוך הבא? [צילום: פלאש 90]
+העבודה נכנעה לש"ס: לא תפעיל אוטובוס בשבת
15:59 20/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גבאי והעבודה הודיעו ליו"ר ועדת הבחירות כי העתירה מתייתרת לנוכח החלטתם שלא להפעיל את האוטובוס בשבתות שעד לבחירות
([צילום: יח"צ])
+התקדמות משמעותית במגעים בין גנץ לפיד
15:41 20/02/19  |  
התקדמות משמעותית במגעים בין גנץ לפיד. בפגישה בסביון נרשמה התקרבות ברוב הסוגיות, אך לא הכל סגור. שמו של גבי אשכנזי חוזר להיות רלוונטי (כאן חדשות).
+ח"כ דני סיידה פנה להנהגת ש"ס לגרוע את שמו מהרשימה לכנסת
14:28 20/02/19  |  
ח"כ דני סיידה פנה להנהגת תנועת ש"ס וביקש מהם לפטור אותו מתפקיד ח"כ ולגרוע את שמו מהרשימה שתוגש לכנסת הבאה. במכתבו ליו"ר נתעות ש"ס הרב אריה דרעי כתב סיידה: "נוכחתי לדעת כי מחמת גילי ומקום מגוריי בצפון הרחוק ומעל הכל בפגיעה הקשה במשק החקלאי שבבעלותי אינו יכול לשאת בעול הקשה והמכובד הכרוך בעבודת הכנסת. תפקיד תובעני זה מחיב ומיועד לצעירי התנועה הנמרצים".
+"עולה על מדים חדשים בשירות מדינת ישראל"
13:56 20/02/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
רוסו: "אני איש של עשייה ולא של דיבורים. עשייה שמכוונת לאזרחים והאזרחיות בישראל"  ▪  גבאי: "טל הוא איש הביטחון שלנו ויהיה שותף מלא לעשייה ולקרב הגדול על שינוי פני המדינה"  ▪  על איחוד הימים אמר גבאי: "הליכוד הכריז היום סופית על פשיטת רגל ערכית"
טל רוסו, אבי גבאי. נכנס לפוליטיקה [צילום: רענן כהן]
+השליט היחיד לחוץ, פוחד ומזיע
13:42 20/02/19  |  בני גנץ   |   לרשימה המלאה
נאום יו"ר מפלגת חוסן לישראל באירוע של מפלגת חוסן לישראל [י"ד באדר א' התשע"ט, 19.02.2019]
(בני גנץ. [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+מפלגת זהות הגישה את רשימת המפלגה לכנסת
12:31 20/02/19  |  
מפלגת זהות בראשות משה פייגלין הגישה היום (יום ד') את רשימת המפלגה לכנסת. בראש הרשימה - יו"ר המפלגה משה פייגלין. במקום השני הרב חיים אמסלם, ראש תנועת ״עם שלם״ ולשעבר ח״כ מטעם מפלגת ש״ס; במקום השלישי -
גלעד אלפר, כלכלן. חבר לשעבר במועצה המייעצת לשר האוצר; במקום הרביעי - ד"ר רונית דרור - עובדת סוציאלית ופעילה חברתית; במקום החמישי - עו"ד ליבי מולד, מייסדת התנועה הליברלית החדשה ומרכזת תחום החינוך במפלגה; במקום השישי - שי מלכה, ממקימי מפלגת זהות ומשמש כמנכ"ל המפלגה; במקום השיביע - ד"ר רפאל מינס, חוקר ומרצה באונ' אריאל; במקום השמיני - אלברט לוי, איש עסקים, פעיל איכות הסביבה; במקום התשיעי - רון צפריר, פעיל חברתי למען קנאביס רפואי. את העשירייה הראשונה סוגר - הרב בן ציון שפיץ, נציג יהדות התפוצות. את העשירייה השנייה (מקום 20) סוגר - דייויד סידמן.

+תיקון חוק הבחירות שימנע עיוות בין מגזרים
12:16 20/02/19  |  רועי אורן   |   לרשימה המלאה
אין ספק שדבר זה לא יעבור בשקט מצד מנהלי בנקים, כלכלנים, אנשי אקדמיה, עיתונאים, ולוביסטים, אך על חברי הכנסת הבאה להיות אמיצים ולתקן ליקויים הקיימים במערכת, ולא לחוקק חוקים מטופשים שלא עוזרים לאף-אחד במקרה הטוב, ומרעים את מצבו של האזרח במקרה הרע
(ניסקורן. ויכוח סביב החלטתו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+שלש הערות בעקבות
09:41 20/02/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
כשהבחירות הן על מי ולא על מה, אין מנוס מלהודות שביריד מחליפים ערך במחיר  ▪  כל הבא עם משנה, סדורה, מגובה חוכמה הנשענת על הניסיון או אפילו רק על השכל הישר, יעמוד לבד ליד הדוכן ומרכולתו תוכתם בתווית אזהרה: "לא לקנות, זה מפריע"
(מחליפים ערך במחיר [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הימין החדש הגישה את רשימתה; ביקשה את האות "נ"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תחשבו!!!
20/02/19 12:53
2
alice
20/02/19 20:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
יש פוליטיקאים חסרי מנוח. יש מהם שנעים ממפלגה למפלגה מפני שהם יציבים בדעתם, נאמנים לתפישת עולמם, דוגלים במשנתם, ומשהו בבית השתנה, והם לא יכולים עוד, והם הולכים או לבנות להם בית אחר או לבית בו הם מאמינים כי ימצאו מקום לפעול מתוכו. באומות העולם היה צ'רציל כזה. אצלנו אישים כמו שולמית אלוני, או יוסי שריד, או יוסי ביילין, או אפילו בן-גוריון ורפי, ומשה דיין, או משה סנה, ואינני מונה אלא כמונה באקראי.
20/02/2019  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
הנהלת עוצמה יהודית החליטה (יום ד', 20.2.19) בדיון חרום לקבל את בקשת רבני עוצמה ולהצטרף לבלוק טכני של האיחוד והבית היהודי. על-פי ההסכם עוצמה יהודית תקבל את המקומות 5 ו-8 ברשימה לכנסת.
20/02/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
אחרי שהתבדה במערכת הבחירות הקודמת כאשר העריך כי יביא מספר דו-ספרתי של מושבים בכנסת, ולבסוף הביא רק 6, שב יו"ר ישראל ביתנו ולמרות שחלק מן הסקרים צופים כי לא יעבור את אחוז החסימה, מפריח הערכה לא זהירה: "אנחנו לא דופקים חשבון לסקרים, אנחנו עושים עבודה בשטח. נקבל לכל הפחות 9-8 מושבים, ובעזרת עבודה קשה של הנוכחים באולם נוכל להגיע גם למספר דו-ספרתי".
19/02/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר מפלגת חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, הציג הערב (יום ג', 19.2.19) את רשימת מפלגתו ומפלגת תל"ם לכנסת ה-21.
יום טוב סמיה יכול למצוא את ביתו הפוליטי החדש במפלגת העבודה. הכל תלוי באבי גבאי, אם יחליט להציע לאלוף במילואים יום טוב סמיה, את המקום השני המשוריין ברשימת העבודה לכנסת.
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
השרה סופה לנדבר - מחוץ לכנסת   /  מירב ארד
ימין מפוצל יקבל 6.8% פחות  /  עידן יוסף
"אופציית החבירה לגנץ - על השולחן"  /  איציק וולף
הפריימריז - שיטה מזיקה  /  עמוס שנער
סוד הצלחתו של גנץ  /  ראובן לייב
שוק הפשפשים  /  אליהו קאופמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il