|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
זנדברג. שמאל לצד המרכז [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90] גבאי. בוחן מחדש [צילום: תומר נויברג/פלאש 90] בנט. גוש אחד גדול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בדרך לחיבורים פוליטיים נוספים

מרצ פועלת לאיחוד עם העבודה; בנט: עוד איחודים בימין

תמר זנדברג: "ש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מיידי" בנט לנתניהו: "קורא לרה"מ להתאחד עם פייגלין, כחלון וליברמן"
21/02/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות

יו"ר מפלגת מרצ תמר זנדברג קראה (יום ה', 21.2.19) לאיחוד עם מפלגת העבודה בראשותו של אבי גבאי. זאת לאור האיחודים בגושי המרכז והימין. "מרצ תהפוך כל אבן על-מנת שזה יקרה. יש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מיידי", אמרה זנדברג. במקביל, גבאי וראשי מפלגת העבודה התכנסו להתייעצות דחופה.

הח"כ עיסאווי פריג', הצטרף קריאתה של זנדברג וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הגיע זמן איחוד! מרצ ומפלגת העבודה צריכות לרוץ יחד. בימים שבהם מפלגות המרכז מתייחסות לשמאל, כאל סוג של קללה, אסור לנו לעמוד מנגד ולנהוג כאילו דבר לא השתנה. יש לנו אחריות לגורלו של השמאל בישראל".

בשבוע שעבר נערכו לראשונה בחירות מוקדמות במרצ במסגרתם נבחר ח"כ אילן גילאון בראש הרשימה. הוא ישובץ במקום השני אחרי זנדברג, אחריהם נבחרו חברי הכנסת מיכל רוזין ועיסאווי פריג'.

בתוך כך, בצד הימני של המפה הפוליטית קרא יו"ר הימין החדש נפתלי בנט לראש הממשלה בנימין נתניהו ליצור עוד איחודים בימין. "לאור האיחוד בשמאל אני קורא מכאן לראש הממשלה לקרוא למשה פייגלין, משה כחלון ואיווט ליברמן ולהתאחד איתם לגוש גדול כדי לא לאבד אף מנדט", אמר בנט.

במקביל מפעילים ראשי הרשויות מהליכוד בדרום ובצפון לחץ כבד לאיחוד בין הליכוד וכולנו. הם עתידים להיפגש בשעה 16:00 עם ראש הממשלה.

גנץ ולפיד הודיעו על ריצה משותפת

מוקדם יותר הבוקר, הודיעו יו"ר חוסן לישראל בני גנץ, ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. הרמטכ"ל במיל' גבי אשכנזי מצטרף גם כן למפלגה וימוקם במקום הרביעי אחרי יעלון. השלושה צפויים כנס בהמשך היום מסיבת עיתונאים משותפת. במסגרת האיחוד סוכם על רוטציה בראשות הממשלה, במסגרתה גנץ יהיה הראשון בהסכם, וכעבור שנתיים וחצי ולפיד יחליפו בתפקיד.

בהודעה שפרסמו המפלגות נמסר: "מתוך אחריות לאומית, החליטו בני גנץ, יאיר לפיד ובוגי יעלון על הקמת רשימה מאוחדת אשר תהווה את מפלגת השלטון החדשה של ישראל. מפלגת השלטון החדשה תעמיד נבחרת מנהיגים ביטחונית וחברתית חדשה שתבטיח את ביטחון המדינה, ותחבר מחדש את חלקי העם ואת החברה הישראלית המשוסעת".

תאריך:  21/02/2019   |   עודכן:  21/02/2019
מירב ארד
+איחוד מפלגות הימין נרשם בוועדת הבחירות
23:58 21/02/19  |  
בוועדת הבחירות נרשמה סיעת איחוד מפלגות הימין. סדר המועמדים בעשירייה הראשונה: רפי פרץ (הבית היהודי), בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי), מוטי יוגב (הבית היהודי), אופיר סופר (האיחוד הלאומי), מיכאל בן ארי (עוצמה יהודית), עידית סילמן (הבית היהודי), אורית סטרוק (האיחוד הלאומי), איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), יוסי כהן (האיחוד הלאומי-מולדת), דוידי בן ציון (הבית היהודי).
+אלי בן-דהן ישוריין בליכוד מטעם רשימת אח"י
23:54 21/02/19  |  
אלי בן דהן שוריין במקום ה-28 בליכוד. במהלך מבריק שהגו יועציו, על מנת למנוע עתירות לסיכול השריון, צורף בן דהן במסגרת רשימת אח"י שרשומה על שמו של אפי איתם.
+ש"ס עדכנה את רשימתה לכנסת
23:52 21/02/19  |  
רשימת ש"ס עודכנה ואחרי דרעי מופיעים המועמדים: יצחק כהן, משולם נהרי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, משה ארבל, ינון אזולאי, משה אבוטבול ואוריאל בוסו. מש"ס נמסר: "כצעד בונה אמון ומתוך רצון טוב החליטה תנועת ש״ס בהתייעצות עם מועצת חכמי התורה להקדים את מיקומו של משה ארבל שהיה מבאי ביתו של הגר״מ מאזוז למקום ה-7 ברשימה בנוסף לנציג התנועה יוסף טייב. תנועת ש״ס החליטה להגיש אחרונה את הרשימה לכנסת מתוך נסיון אחרון למצות כל אפשרות לשלום מוחלט בציבור הספרדי התורני והתקווה היא כי צעדים בוני אמון אלו יסייעו לכך".
+אושרת קוטלר מתחשבנת עם חיילי צה"ל
23:27 21/02/19  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
"לזכותה" של קוטלר, אמירה קשה כבר לפני עשור: ב-12.6.09, משווה המגישה חסרת הרסן את חיילי צה"ל, שלא נותנים למסתננים ממצרים, להיכנס לארץ, לחיילים שווייצריים ששיתפו פעולה עם הנאצים, לא פחות
(קוטלר. פה מלוכלך)
+אלי ישי רץ בנפרד מאיחוד מפלגות הימין
23:25 21/02/19  |  
סופית. איחוד מפלגות הימין - הבית היהודי האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית - מגישות רשימה ללא אלי ישי, שהגיש רשימה עצמאית. ישי רץ בנפרד בשל דרישת הרב מאזוז להצטרף כבלוק טכני בלבד, ולפרוש אחרי הבחירות - זאת לנוכח התנגדות הרב לשילוב נשים ברשימה. ברשימתו של ישי הוצבו: ששון טרבלסי, יונתן יוסף ואבנר עורקבי.
+הסקרים: גוש הימין נחלש ושואף לתיקו
23:08 21/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כולנו ומרצ מגרדות את אחוז החסימה ועשויות להימחק  ▪  שוני גדול בסקרים בחיזוי כוחן של הליכוד ואיחוד מפלגות הימין
(אורנה ברביבאי ויועז הנדל מגישים חלוועדת הבחירות המרכזית את רשימת כחול לבן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"גנץ ואשכנזי התנגדו לגדר בגבול מצרים"
22:29 21/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
"לפיד וגנץ לא מבינים שום דבר בכלכלה ויעשו מה שה'מומחה' ניסנקורן יגיד"  ▪  "ממשלת שמאל תהרוס את מדינת ישראל"  ▪  על עוצמה: יהודית: "וגוש חוסם עם ערבים שפועלים לחיסול ישראל זה בסדר?"
(נתניהו. מיש שנשאר בבית - מצביע לשמאל" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+לפיד: גנץ יהיה ראש ממשלה מצוין
21:02 21/02/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אשכנזי: עבדתי ימים רבים כדי להגיע לרגע הזה  ▪  יעלון: נתניהו מוכר את כל הערכים היהודיים, הערכים הישראלים הדמוקרטיים  ▪  גנץ: ממשלתי תדאג שהרכבת תגיע
(לפיד וגנץ. הקמנו מפלגת שלטון [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+איש יחד: דרעי לא הטיל וטו על הכנסת ישי
20:00 21/02/19  |  
איש רשימת יחד ניר אריאל אומר כי אריה דרעי מעולם לא הטיל וטו על שמו של אלי ישי. לדבריו, ברדיו קול ברמה, אחד השמות שהציעו שיהיה נציגו של הרב מאזוז הוא עו"ד משה ארבל, יועץ משפטי במשרד הפנים, מנאמניו של אריה דרעי.
+ישי קרוב לסגירה עם מפלגות הימין הדתי
19:57 21/02/19  |  
אלי ישי צפוי להצטרף כמקום תשיעי ברשימה המשותפת למפלגות הימין הדתי. זאת בתנאי למכתב תמיכה מהרב מאיר מאזוז (עמית סגל).
+נתניהו: התקשורת תומכת בשמאל המתאחד
17:53 21/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה קיבל את אישור מזכירות הליכוד לשיבוצים שביקש ברשימת הליכוד לכנסת ה-21  ▪  טען כי אם חברי הליכוד לא יתאמצו להביא את כל המצביעים לקלפי "יש סכנה אמיתית לשלטון הימין"
(נתניהו. ססמת הבחירות הצפויה)
+העבודה הודיעה: לא יהיה איחוד עם מרצ
17:31 21/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שעות ספורות לפני המועד האחרון להגשת הרשימות הוחלט במפלגת העבודה שלא לרוץ יחד עם מרצ בבחירות  ▪  "שילוב של שתי התנועות לא מגדיל את כוחנו אלא להפך, מחליש את הגוש"  ▪  מזכירות הליכוד אישרה את השיריונים מטעם נתניהו: בן דהן מהבית היהודי במקום ה-28 וארז תדמור במקום ה-41
גבאי. שילוב יחליש את הגוש [צילום: הדס פרוש]
זנדברג. הצעה להסכם עודפים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חברי ליכוד עתרו נגד שיריון מועמד הבית היהודי ברשימה
15:10 21/02/19  |  איציק וולף
קבוצת חברי מרכז ליכוד, פעילים מרכזיים בתנועה ואנשי קבוצת הליכודניקים החדשים עתרו באופן דחוף לבית הדין של הליכוד במטרה למנוע את שיריון מועמד הבית היהודי ברשימת הליכוד לכנסת.

"המשיב התחייב, כי אחד מחברי הכנסת שייכללו ברשימת הליכוד לכנסת יהא, הלכה למעשה, "סוס טרויאני", מועמד מטעמה של מפלגה אחרת, אשר איננו חבר הליכוד, איננו מחוייב לערכי הליכוד ואיננו צפוי לפעול בהתאם לחוקת הליכוד. לא זו אף זו, המשיב התחייב, כי מיד לאחר הבחירות, יותר לאותו "סוס טרויאני", מועמד ברשימת הליכוד שהינו - הלכה למעשה - מועמד מטעמה של מפלגה אחרת לערוק משורות הסיעה לטובתה של סיעה אחרת... מדובר בהסכם אשר סותר את חוקת הליכוד ואת הדין... יתרה מכך, קשה לראות כיצד ההחלטה להעביר מושב מטעמה של הליכוד בכנסת ולוותר על חלק בלתי מבוטל מכוחה הפרלמנטרי של התנועה לטובתה של מפלגה אחרת עולה בקנה אחד עם עקרונות של טובת התנועה", נכתב בעתירה. עוד נכתב כי טובת התנועה מחייבת את מיקסום והגדלת כוחה הפרלמנטרי של התנועה ולא ויתור על מושב בכנסת לו זכתה הרשימה והעברתו לידיה של מפלגה אחרת, המתחרה בה.
+קרוב לאפס
13:51 21/02/19  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - חוויה לימודית, רעש רב, במשמרתה, כומתה אחרת ושערורייה  ▪  שבת שלום  ▪  משנכנס אדר מרבין בשמחה
(לבני. חומץ בן-יין [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+אולמרט: איחוד גנץ-לפיד מסייע לנתניהו
13:37 21/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה לשעבר מעריך כי נתניהו קיווה לאיחוד בין רשימות חוסן לישראל ויש עתיד, משום שהוא מעוניין שהבחירות יתאפיינו במלחמה בין גושים  ▪  המפלגות החרדיות מבהירות: לא נשב בממשלת גנץ-לפיד  ▪  ליצמן: מטרת האיחוד - להפיל את נתניהו ולפגוע בימין ובחרדים
גנץ. משרת את האינטרס של נתניהו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
נתניהו. "עונה למשאלותיו" [צילום: נוע רבקין פנטון/פלאש 90]
+משל "עגל הזהב" בפוליטיקה הישראלית
13:34 21/02/19  |  מוטי פלד   |   לרשימה המלאה
ה"מנהיג" המיועד ניסחף בעידוד תקשורת מסיתה ובלחץ ההמון המוסת שמריע באקסטזה כעדת מעודדות בגיל הטיפש-עשרה לכל שטות שהוא אומר  ▪  ברוב המקרים ה"מנהיג" המיועד מתהדר בעבר מפואר פחות או יותר, אך בדרך כלל ללא ניסיון או כישורים מתאימים, ממש כמו דרישה הזויה של טירון בצבא להתמנות מיד לתפקיד הרמטכ"ל
(עגל הזהב)
+הסכם האיחוד: גנץ ראש הממשלה; לפיד שר החוץ
12:44 21/02/19  |  
לפי הסכם האיחוד בגוש המרכז שנחתם הלילה סוכם כי אם ירכיבו את הממשלה,
גנץ יכהן כראש הממשלה בשנתיים וחצי הראשונות ולפיד יתמנה לשר החוץ בתחילת הכהונה.
+מפלגת העבודה: "נבחן את כל האפשרויות על מנת להבטיח מהפך שלטוני"
12:11 21/02/19  |  
מפלגת העבודה מגיבה לאופציית האיחוד עם מרצ: "בתום דיון שבו השתתפו חברי סיעה, הוחלט על בחינת כל האפשרויות, על מנת להבטיח מהפך שלטוני בישראל, תוך שמירת ערכי מפלגת העבודה".
+גנץ ולפיד, ותבונת בגין
12:00 21/02/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
בני גנץ ויאיר לפיד יודעים היסטוריה בע"מ  ▪  אילו ידעו ממש כי אז היו מוצאים את הניסוח המאפשר איחוד תוך שימור הגוונים השונים
(בגין. המציא את הפטנט [צילום: הרמן חנניה/לע"מ])
+בין מסך למסיכה
11:28 21/02/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: מי אתה בני גנץ?  ▪  המדינאי המבריק בנימין נתניהו  ▪  ולקינוח המסכה של לבני
(גנץ. גבה קומה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+יחימוביץ' על האיחוד עם מרצ: "סרבנות אוטומטית תירשם לנו לדראון עולם"
11:27 21/02/19  |  
ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' קוראת לאיחוד עם מרצ: "נוכח הסיטואציה הפוליטית החדשה שנוצרה יש לבחון ביסודיות ובמהירות אפשרות יצירת בלוק משותף עם מרצ לצורך ההתמודדות. סרבנות אוטומטית לכך תירשם לנו לדראון עולם אם המצב החדש יביא חלילה למחיקת מרצ ולקריסת העבודה".
+ניר ברקת: "היום קמה ברית השנאה נגד נתניהו"
11:21 21/02/19  |  
ניר ברקת, ראש העיר ירושלים לשעבר ומועמד רשימת הליכוד אמר בתגובה לאיחוד בין גנץ ולפיד: ״היום קמה ברית השנאה נגד נתניהו. מלבד הרצון לסגור חשבון עם נתניהו בגלל פנקסנות פוליטית ואישית קטנה, אין להם אידאולוגיה משותפת. הציבור יבחר בדרך ובטובת המדינה.״
+סמוטריץ': "הייתה התחייבות לתיקים משמעותיים"
10:30 21/02/19  |  
יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ' אמר בראיון בכאן רשת ב' על ההסכם עם נתניהו: "לא היה אתמול שום דיון על תיקים קונקרטיים, הייתה התחייבות לתיקים משמעותיים. אבל כידוע, הבטחות כאלה בפוליטיקה לא שוות הרבה".
+יפעת ארליך הוצאה מרשימת הבית היהודי
10:19 21/02/19  |  
בעקבות האיחוד עם עוצמה יהודית פרשה יפעת ארליך מרשימת הבית היהודי. מהבית היהודי נמסר: "יפעת ארליך שמוקמה במקום השלישי ברשימה הגיעה להסכמה בהבנה הדדית עם יו״ר המפלגה רפי פרץ על פרישתה מהרשימה. בעקבות כך תתכנס הוועדה הציבורית של הבית היהודי היום לבחירה שריון האישה".
+חזון השלום נותר באיבו
10:15 21/02/19  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
ציפי לבני התגלגלה ממפלגה למפלגה מבלי שאיבדה תקווה שבסופו של דבר יעלה בידה להשיג את מה כה ייחלה לו, אך תקוותה נכזבה ונגוזה
(לבני. יחס קר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+הצומת הוא העם
10:01 21/02/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
דברים על ערב בחירות  ▪  ומחר איננו כאן, מחר יהיו כאן ילדינו, נכדינו, נינינו  ▪  יהיו בהם שיאמרו אשרינו, יהיו בהם שיאמרו אויה לנו מאבותינו
(אנחנו בצומת [צילום: פלאש 90])
+מלצר: "השריון בליכוד לבית היהודי יגיע לבחינה משפטית"
09:39 21/02/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: "לא היה לזה שום תקדים בעבר"  ▪  ח"כ גליק עתר נגד כוונת ראש הממשלה לשריין את המקום ה-28 בליכוד עבור נציג מפלגת הבית היהודי
(חנן מלצר. יבחן את ההסדר [צילום: ליאב פלד])
+יו"ר מרצ: זה הזמן לאיחוד עם העבודה, יש לנו 12 שעות
09:31 21/02/19  |  איציק וולף
יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, קוראת ליו"ר העבודה, אבי גבאי, להתחיל משא ומתן מיידי לאיחוד רשימות בשמאל. ״לאור האיחוד במרכז זה הזמן לאיחוד בשמאל כדי להקים ממשלת שמאל-מרכז. מרצ תהפוך כל אבן על מנת שזה יקרה. יש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מידי", ציינה.
+יו"ר ועדת הבחירות: לא ניתן למשוך רשימה שהוגשה
09:30 21/02/19  |  איציק וולף
‏יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון השופט חנן מלצר, הבהיר כי לא ניתן להביא לאיחוד רשימות בימין יחד עם רשימות של מפלגות שכבר הוגשו אל הוועדה. "הזמן הקובע הוא הזמן שבו הוגשה הרשימה, וברגע שהוגשה אין יוצא ואין בא", אמר בראיון לכאן ב'. משמעות הדבר היא שרשימת הימין החדש שכבר הוגשה לא תוכל להתאחד עם הליכוד.
+ש"ס: גנץ ולפיד מסוכנים ליהדות, נמליץ על נתניהו
09:17 21/02/19  |  איציק וולף
מפלגת ש״ס טוענת כי החיבור בין מפלגת חוסן לישראל-תל"ם בראשות בני גנץ למפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מסוכן ליהדות.

"גנץ שתומך בנישואים אזרחיים ותחבורה בשבת חבר ללפיד ששנאתו ליהדות ולדתיים היא אומנתו. הזהות היהודית במדינת ישראל בסכנה ואנחנו ניאבק בכל כוחנו למנוע מהם להקים ממשלה. ש״ס תומכת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה והצבעה לש״ס תבטיח הקמת ממשלת ימין ושמירה על המסורת היהודית והזהות היהודית של מדינת ישראל״, לשון הודעת המפלגה.
+אלדד יניב: לא ארוץ עם מפלגתי לכנסת
09:13 21/02/19  |  איציק וולף
עו"ד אלדד יניב, שהקים את מפלגת ארץ חדשה ואף רץ איתה בבחירות הקודמות, הודיע כי לא יגיש רשימה מטעם מפלגתו לוועדת הבחירות המרכזית בעקבות האיחוד בין מפלגות גנץ ולפיד. "לא נתמודד לכנסת כשנוצרה הזדמנות אמת לסיום שלטונו המושחת והמסית של נתניהו, נגדו נלחמנו שנתיים ברציפות ברחובות. עכשיו הגיע זמנכם לנצחו בקלפיות", ציין.
+ברק: מבחן היישום לפני גנץ ולפיד
09:10 21/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+ישראל ביתנו: מפלגת גנץ-לפיד - 'סידור עבודה'
09:09 21/02/19  |  איציק וולף
במפלגת ישראל ביתנו טוענים כי מפלגת לפיד-גנץ-אשכנזי היא 'מפלגת סידור' עבודה נעדרת סדר יום אמיתי ואידיאולוגיה.

"מהבוקר יש לנו מצד אחד מפלגת שמאל עמוסת גנרלים, מפלגת 'סידור עבודה', ללא שום סדר יום אמיתי, אידיאולוגיה ודאגה לאזרח הפשוט ומצד שני גוש ימין עמוס בגורמים דתיים קיצוניים. רק ישראל ביתנו חזקה בממשלת הימין הבאה תוכל לטפל בנושאים של דת ומדינה, עלייה וקליטה ולמנוע את התפשטות והתחזקות הכפיה הדתית", נמסר מן המפלגה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרצ פועלת לאיחוד עם העבודה; בנט: עוד איחודים בימין
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
פרישתה של יו"ר התנועה, ציפי לבני, היא אבידה גדולה למחנה השלום, שגם כך רק הולך ומצטמק מדי יום ביומו. בית הנבחרים של מדינת ישראל נאלץ בכך להיפרד מפרלמנטרית דגולה, שבמשך 19 שנים רצופות ניהלה את מאבקיה למען הגשמת הרעיונות שבהם האמינה בכל מאודה.
21/02/2019  |  ראובן לייב  |   מאמרים
ראוי עד מאוד לזכור. העתיד, מחכה תמיד כדי לפסוק אם הדרך בה הלכו המאמינים בצדקת התוואי שלהם התבררה כמבוי סתום, כאסון, כמבוא להמשך ובשורה. העבר חתום. אין דרך לשוב אליו. ההווה צמתים, יוצאים ממנו דרומה, צפונה שמאלה, ימינה, על-פי מה שהשכל הישר יכול להניח, על-פי מה שהחזון דוחק, על-פי מה שחלומות מניעים, ואין יודע, אי-אפשר שיהיה מי שיודע, אם השכל הישר של האחד הוא כשכל הישר של זולתו, אם החזון הדוחק הוא האחד ואין חזון אחר אציל שונה ממנו, ואם החלומות שווא ידברו ומאיזה הרהורי לב ישר הראו אותם לחולם. רק העתיד, ולעיתים רק המחר שלאחר מחר, יודעים. ומחר איננו כאן. מחר יהיו כאן ילדינו. נכדינו. נינינו. יהיו בהם שיאמרו אשרינו. יהיו בהם שיאמרו אויה לנו מאבותינו. יהיו בהם שיאמרו למדנו מהם שגם אנחנו בצומת, שגם אנחנו הולכים ממנו אל אשר אדם ישר בוחר ללכת, וגם אנחנו אין אנחנו ישרים כולם באותו יושר, גם אנחנו חולקים מיני חזון, גם אנחנו חולמים מהרהורי לבנו הער.
21/02/2019  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון חנן מלצר מעריך (יום ה', 21.2.19) כי הוועדה בראשותו תדון בהסדר שהושג בין הליכוד והבית היהודי לפני אישור הרשימה. בראיון לרשת ב', אמר מלצר: "נראה שהשריון בליכוד לבית היהודי יגיע לבחינה משפטית. לא היה לזה שום תקדים בעבר".
21/02/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ברך את בני גנץ ואת יאיר לפיד על ההסכם לאיחוד בין רשימותיהם. "מברוק לגנץ ולפיד שהתגברו על המכשולים, גילו אחריות לאומית ויצרו איחוד כוחות עם סיכוי למהפך", ציין בהודעה שפרסם. לדבריו, הבחירה היא בין ממשלה מושחתת שכבולה בידי כהניסטים וגזענים, לבין ממשלה שתוכל להחזיר אותנו לישראל חזקה, נאמנה להכרזת העצמאות. "מבחן היישום והנצחון עוד לפניהם. מגיעה להם ברכת הצלחה. מכל לב", לשון ההודעה.
21/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
שמואל פלאטו שרון, איש העסקים והח"כ לשעבר, שהלך לעולמו לא מכבר, תרם לשפה העברית (או שמא הישראלית) את השאלה "מה אתה עשית בשביל מדינה"? האירוע שארגן אמש (ב') IATI - האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות - בבורסה בתל אביב, שבו הופיעו פוליטיקאים בפני ראשי התעשיה, יכול היה לקבל כותרת דומה: "מה אתם עשיתם בשביל היי-טק"? - בארבע השנים האחרונות או בכלל, ומה עוד תעשו בשבילו.
21/02/2019  |  יהודה קונפורטס  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
גנץ, לפיד ואשכנזי ברשימה משותפת  /  איתמר לוין, איציק וולף
"בבית היהודי יש סוכנים כפולים"  /  עידן יוסף
ילין וכהן פארן שוריינו ברשימת העבודה  /  איציק וולף
גודל הגושים הוא שיכריע, לא גודל המפלגות  /  איתמר לוין
לא יתנו  /  יצחק מאיר
השליט היחיד לחוץ, פוחד ומזיע  /  בני גנץ
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il