יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג דאב, נכנסת לראשונה לתחום הקוסמטיקה ומשיקה סדרה חדשה לטיפוח הפנים DOVE Face בהשקעה של כ-1 מיליון דולר. הסדרה לטיפוח הפנים כוללת 7 מוצרים חדשים בהם 4 מוצרים לניקוי עור הפנים ו-3 מוצרים לטיפוח עור הפנים.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "כניסת יוניליוור לתחום הקוסמטיקה הינה התפתחות טבעית למותג דאב... אנו צופים לתפוס נתח של 10% משוק מוצרי הטיפוח לפנים בקטגוריית ה-MASS MARKET תוך שנה מההשקה".
יוניליוור העולמית השיקה לראשונה את סדרת DOVE Face בארה"ב באוגוסט 2003 ותוך שלושה חודשים הגיעה למקום החמישי בתחום מכירות מוצרי הטיפוח עם נתח שוק של 5% מהקטגוריה.
תחום הטיפוח בישראל מגלגל כ-175 מיליון ש"ח בשנה. 36% מהמוצרים מיועדים לניקוי פנים ו-64% הינם קרמים לפנים. מבדיקות שערכה יוניליוור ישראל עלה, כי 52% ממכירות מוצרי טיפוח הפנים בישראל הינן ממותגי Mass Market. כמו כן 42% נכללים בקטגוריית מותגי היוקרה, וכל השאר (6%) נמכרים באופן ישיר על-ידי קוסמטיקאיות.
מסקר שערכה חברת יוניליוור ישראל לקראת השקת סדרת DOVE Face עלה, כי 81% מהנשים בישראל בגילאי 18+ מצהירות כי הן משתמשות בתכשירים לטיפוח הפנים. 71% משתמשות בתכשירים אלו על בסיס יומיומי ו-28% משתמשות בתכשירי טיפוח יותר מפעם אחת ביום.
המהלך השיווקי של יוניליוור ייתמך בקמפיין פרסום שיעלה בתחילת מרס תחת הסיסמה: "DOVE Face למראה עור בריא ורענן".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין, כולל 3 סרטונים שיעלו בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות עיתונות ופעילות שיווקית ממוקדת בנקודות המכירה, דיול, חלוקת דוגמיות והצבת סטנדים מיוחדים.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד אירו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, ורד הגליל, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב, ואחרים. כמו כן יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.