|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

שרים כעורי נפש

אז חשבתם שמרידור הוא הסממן נקי הכפיים בממשלת נתניהו? שוב טעיתם! לאחר הסכם שכר הטרחה הלא חוקי עם גאידמק, הוא יזדקק למליץ יושר אולי נאמן, הידוע בנאמנות למושחתים, יהיה זה שיחלצו בעור שיניו מעברתו האתית? [הערת אזהרה 52]
28/11/2009  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   יומני אבנרי   |   תגובות
אל תתרשמו מן הבלורית ומן החיוך. "נקי הכפיים" הזה הוא חבר של נאמן, ושל אולמרט, וגם גובה מלקוחותיו האוליגרכים שכר טרחה בניגוד לכללי האתיקה

איסור ניגוד עניינים
ענבל בר-און
בכדי להגן על האזרח מפני פקידי רשות אשר מנצלים את סמכותם לרעה לצורך האינטרסים האישיים שלהם נוצר במשפט המנהלי כלל איסור ניגוד העניינים
לרשימה המלאה

למי נאמן נאמן?
אריה אבנרי
מיהו אולמרט עבור נאמן? ראשה לשעבר של הממשלה שבה הוא מכהן כשר משפטים, לקוח לשעבר, איש סוד, חבר או שכן? או שמא, כולם יחדיו? מעולם לא היו העניינים מנוגדים כל כך * הערת אזהרה (49)
לרשימה המלאה

דן מרידור לדין משמעתי
ספי קיני
על דרישתו מגאידמק לשלם עבור ייצוגו 5 מיליון דולר בונוס במקרה של הצלחה * "התנאי מנוגד לחוק לשכת עורכי הדין"
לרשימה המלאה

תהליך בחירתו של עורך הדין יהודה וינשטיין ליועץ המשפטי לממשלה החדש במקומו של מני מזוז בכפוף לאישור פורמאלי של הממשלה, חשף פעם נוספת את דמותו האמיתית המתחסדת של שר המשפטים, פרופ' יעקב נאמן.

אם היו לנו ערב הקמת הממשלה הנוכחית תקוות וישועות שאחרי העידן המפוקפק של שר המשפטים לשעבר פרופ' דניאל פרידמן תהיה לנו עדנה בתפקיד רם דרג זה, הן התפוגגו בזו אחר זו.

נאמן לא הצליח להתעלות על עצמו, והוכיח למי שעדיין לא הפנים זאת, שיש לו נטייה לתגרנות של שווקים ולהודעות סותרות של פוליטיקאי מהסוג המצוי.

אנשים תמימים שנישבו ממתק שפתיו מתחילים להתפכח ולהתפקח ולהפנים כי במשרד המשפטים לא נושבות רוחות חדשות אלא מתחילה רוח פרצים חדשה.

בשביל זה יש חברים (מאתרי הסקי)

כך לפני זמן קצר היה כאשר נאמן הפריח בלון ניסוי באמצעות העיתונאי התלת פרצופי בן כספית, משרתם הנאמן של כמה שרים, שדיווח בצעקנות תקשורתית כי אם תוכניתו של שר המשפטים לפיצול המוסד של היועץ המשפטי לממשלה תכשל חלילה, הוא יפרוש מתפקידו.

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו בדק בשיחה עם נאמן בארבע עיניים את מפלס ההתפטרות המדומה, הוא הודיע כי הוא דוחה בשלב זה את תוכנית הפיצול. נאמן הזדרז להכריז שלא הייתה לו בכלל כוונה להתפטר ומה שפורסם לא היה על דעתו.

לשבחו של נאמן יאמר שהוא לא דיבר על הוצאת דברים מהקשרם אלא על כל ההקשר. מה שלא ברור לי הוא מדוע כספית אינו שומר על כבודו המקצועי ומה הוא מצפה לקבל בתמורה.

דוגמה נוספת שחושפת את דמותו האמיתית של נאמן, הייתה הסתרת העובדה שהוא חסיד ניגודי האינטרסים, כאשר ביקש לבחור בחברו פרופ' ידידיה שטרן לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, והסתיר את מהות הקשר שקיים ביניהם שכלל בילוי משותף באתרי סקי.

רק אחרי שעובדה חמורה זו נחפשה ברבים מצאו שני הפרופסורים תירוץ דחוק להסרת מועמדותו של שטרן ברגע האחרון. עכשיו פתוח מחדש השלג בפניהם לגלוש מחדש בחורף הקרוב בהרי שוויץ ולא להסתפק בגלישה באינטרנט במשרד המשפטים ובאקדמיה.

פרידמנים רק מתחלפים

יש לנו עכשיו שר משפטים שהינו פרידמן במהדורה משוכללת: יותר חכם, יותר מתוחכם, יותר ערמומי, ולשם שינוי גם צבוע. הכיפה הסרוגה שלראשו של נאמן, שצריכה לסמל לכאורה מוסריות צרופה, היא לכל היותר כיסוי קרחת.

איך אמר פעם החכם הלא קדמון: "כגודל הציפייה כך גודל האכזבה".

כך תסרס את המערכת המשפטית בשלושה שלבים

העובדות לאשורן מלמדות שנאמן נע בתפקידו בשני קווים מקבילים שלעולם לא יפגשו, אבל הם מובילים לאותה המטרה שהיא סירוסה של המערכת המשפטית.

בציר הראשון מבקש נאמן לנקום במערכת המשפטית שפגעה בכבודו והותירה אצלו חשבון פתוח שעדיין לא נפרע.

לפני למעלה מתריסר שנים בתקופת כהונתו הקודמת כשר המשפטים נאלץ נאמן להתפטר מתפקידו, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה דאז, מיכאל בן-יאיר, הגיש נגדו כתב אישום בגין הגשת תצהיר כוזב לבית המשפט ומתן עדות שקר במשטרה.

מאז שנאמן זוכה הוא חי בתחושה שגורמים בכירים במשרד המשפטים, שבשמם לא נקב, תפרו לו תיק. במקום לחשוף את הגורמים הללו ברבים ולנקום בהם, כמקובל במחוזות מכובדים, העדיף נאמן לחזור פעם שנייה למשרד המשפטים ולהמתין לשעת כושר שמגיעה כנראה מוקדם יותר מכפי שניתן היה לצפות.

המהלך של הפיצול הינו ללא ספק וחלק ממסע העונשין שלו המצוי עתה רק בראשיתו.

על אופיו המתחסד של נאמן ניתן היה ללמוד מכך שלמרות שבשבועות האחרונים עסק בנושא הפיצול באינטנסיביות רבה וצוטט בהקשר לכך בימים האחרונים בתקשורת כמי ששוחח בנושא זה, לדבריו, עם עשרות משפטנים, טרח להודיע לאומ"ץ בכתב שהוא לא עוסק, כביכול, בנושא זה.

אמור לי אם אתה תומך בפיצול ואומר לך אם אתה מושחת

הציר השני שבו נע נאמן הינו הרצון המוסתר להגן על המערכת הפוליטית המושחתת. הפיצול עשוי להיות השלב הראשון של מערכת ההגנה ההיקפית נגד אישים פוליטיים מושחתים. בארסנל של נאמן יש אמצעי עזר נוספים.

השחיתות השלטונית לא הטרידה מעולם את מנוחתו של נאמן, שחמק מלהתייחס אליה כאל סכנה קיומית למדינה.

מעולם לא שמענו מפיו הצהרה כלשהי נגד השחיתות הציבורית המפלצתית ולמה שיעשה זאת אם ראש הממשלה המגה מושחת אהוד אולמרט הינו חבור הקרוב ולקוחו לשעבר, ואם שר החוץ אביגדור ליברמן החשוד הפלילי הסדרתי, היה לקוחו בעברו ודחף למינויו לתפקיד שר המשפטים.

נאמן התחייב אומנם בפני אומ"ץ שירחיק עצמו מכל עיסוק בעניינם של השניים, אבל תוך פרק זמן קצר התברר כי ההבטחה הינה חסרת כיסוי ולא נפרעה על ידו.

נאמן לאולמרט ולליברמן, לא לציבור

לפני זמן מה השתלח נאמן ביועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בעקבות דברים שאמר מזוז בגנותו של ליברמן. מן הסתם מצפה אולמרט שנאמן יסייע לו להיחלץ בדרך זו או אחרת מהבוץ הפלילי שבו הוא שקוע.

נאמן היה אחד מרוקחי הקואליציה החדשה של נתניהו, והוא לא טרח להכניס סעיף שבו מתחייבת הממשלה החדשה להיאבק בשחיתות השלטונית.

גם וינשטין נאמן ללקוחות העבר שלו

בחירתו הצפויה של עורך הדין יהודה וינשטין, אחד מפרקליטיו של אולמרט, לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, תמנע מוינשטיין לעסוק בענייני אולמרט שיעברו לידיו שלך פרקליט המדינה משה לדור, שכבר הכריע שלא להגיש נגדו אולמרט כתב אישום בפרשת הטיית המכרז של בנק לאומי.

אומ"ץ החליטה להעמיד את הכרעתו של משה לדור למבחן הבג"צ והגישה עתירה שתידון למרבה הצער וההפתעה רק בחודש אפריל הקרוב, למרות שבית המשפט העליון פועל כיום בתקן מלא.

כל הסימנים מעידים על כך שפרקליטיו החדשים לא יטענו לקיפוח, מה גם שהוחלט בינתיים שלא להגיש כתב אישום נגד שותפו וחברו לשעבר עורך הדין אוריאל מסר.

בראיון שהיה לי השבוע בגלי צה"ל אמרתי למראיין אורי וילנסקי שאומ"ץ מברכת אומנם על בחירתו של וינשטיין - בגלל יושרו ומקצועיותו, אך יש לנו חששות שנושא הפיצול לא ירד מעל הפרק.

פיצול מזדחל מאחורי גבנו

נאמן ינצל כנראה את העובדה שהיועץ החדש הינו פרקליט פלילי נטו, ידחק אותו לעמדת תובע כללי, וינסה לדחוף למינוי יועץ משפטי לממשלה בעל ידע במשפט האזרחי ובינתיים ישתלט אישית על תחום זה.

כיניתי זאת בשידור "פיצול זוחל". הלוואי שאתבדה, אבל אצל נאמן הסיכוי הינו מתחת לאפס.

סכינים בגב במקום בבטן

מי שמתנגד לפיצול וממשיך לשמור על קשר הדוק עם המערכת המשפטית הינו השר לענייני מודיעין, דן מרידור, שהיה בעבר שר המשפטים, ומתאמץ להזכיר לנו בכל פעם מחדש הזדמנות שהינו נקי כפיים ובר-לבב.

אני לא נמנה עם אלה שהזדהו עם החרצוף שהודבק בשעתו למרידור בתוכנית הסאטירית "החרצופים" והציגה אותו כפוליטיקאי חלשלוש וכנוע ופגעה בו בדרכו למלא את חלום חייו לכהן כראש הממשלה.
ההיפך הוא הנכון. מרידור הוא סכינאי מיומן שפועל מאחרי הקלעים ותוקע סכינים בגב. לעולם לא בבטן כמו שאמור לנהוג גבר פוליטי.

בניגוד לרבים מאנשי התקשורת, אני לא הלכתי שולל מהביביי פייס של מרידור והבלורית המעוצבת שלו. ידעתי שמכרטיס הביקור האישי שלו הושמטו כמה תכונות בסיסיות שמן הראוי לשבצן.

מרידור ניחן בחלק מתכונותיו של נאמן. בדומה לנאמן - הוא צבוע, מתחסד, אינטרסנט בעל מתק שפתים. שניהם היו מאז ומתמיד בעלי עקרונות מדומים.

חבר משותף ושמו אולמרט

לנאמן ולמרידור יש חבר משותף ששמו אהוד אולמרט. שניהם מעולם לא הסתייגו ממנו בפומבי ולא הפריעה להם כלל העובדה שהוא אחד מסמלי השחיתות של המדינה.

להיפך: בעבר עשו שניהם מאמצים בלתי נלאים כדי למנוע את העמדתו לדין של אולמרט בפרשת חשבוניות המס והדוחות הכוזבים שהגיש הליכוד למבקר המדינה ולשלטונות המס. אלה הוגשו על דעתו של אולמרט ששימש אז גזבר הליכוד.

בספרי "זעקי ארץ מושחתת" חשפתי כמה עובדות מאלפות. בין השאר התברר ששר המשפטים מרידור שוחח עם בכירים במערכת המיסים מתוך כוונה שירדו מאולמרט ולא ידחפו להגשת כתב אישום.

עוד חשפתי שלידידות הקרובה הקיימת מזה שנים בין מרידור לבין נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש ששירתה אז כפרקליטת המדינה היה כנראה משקל להחלטתה שלא להגיש כתב אישום נגד אולמרט, בדומה לזה שהוגש נגד הגזבר השני של הליכוד מנחם עצמון שביצע את אותן העבירות.

כאשר שאלתי את ביניש על-כך אמרה כי אולמרט הינו מתוחכם וקשה לבסס נגדו את הראיות. מרידור הכחיש כל מעורבות בנושא ואני מעולם לא האמנתי לו.

בסופו של דבר הועמד אולמרט לדין בעקבות עתירה שהגישה עמותת אמיתי (גלגולה הקדם של אומ"ץ). הייתה לי הזכות לחתום על תצהיר.

כאן נכנס נאמן לתמונה, בחש מאחורי הקלעים לטובתו של אולמרט, וניסה למשוך בלשונו את הגזבר השני מנחם עצמון ואף העיד לטובתו של אולמרט במשפט.

אולמרט זוכה בסופו של דבר ע"י שופט בית המשפט המחוזי ד"ר עודד מודריק, בנסיבות תמוהות, אחרי שקנה עדים ולשני חבריו נאמן ומרידור הייתה סיבה למסיבה.

מן החברים בממשלה למדבר הפוליטי

קצת חרה לי על שאולמרט שהיה חייב, כאמור, למרידור, לא גמל לו ושכח לצרף אותו לממשלתו.

בניו של שרון הטילו וטו על מרידור, בגין דברים שאמר על אביהם ומנעו את כניסתו של מרידור לממשלה שהקים אביהם, אבל אולמרט התגלה גם ככפוי רעה.

כך מצא את עצמו מרידור בשנים האחרונות במדבר הפוליטי וחזר לכהן כפרקליט פרטי במשרד הפרקליטים שנושא את שמו של שר המשפטים המנוח חיים צדוק.

כאן נתגלתה תכונה חדשה של מרידור כרודף בצע:

התברר שאחד מלקוחותיו היה לא אחר מאשר האוליגרך ארקדי גאידאמק המסובך בפלילים ושהה עתה ברוסיה.

גיאדאמק אמור לעמוד לדין בישראל בגין עבירות חמורות של הלבנת מיליוני דולרים שהוא ביצע בסניף של בנק הפועלים ברחוב הירקון.

התברר שמרידור פעל לכאורה בניגוד לכללי לשכת עורכי הדין כאשר בהסכם שכר הטרחה שערך עם לקוחו דרש ממנו מראש סכום של חמישה מיליון דולר במידה שיעלה בידו לשכנע את הפרקליטות לחזור בה מכתב האישום שהוגש נגדו.

כללי לשכת עורכי הדין קובעים במפורש בהקשר לכך: "לא יתנה ולא יקבל עורך דין בעד שירותו במשפט פלילי שכר טירחה התלוי בתוצאות המשפט".

פרשה זו נחשפה על-ידי גיא פלג כתב חדשות ערוץ 2.

הקשר הגורדי בין שר המשפטים לשעבר לבין שר המשפטים הנוכחי

בעקבות זאת הגישה תנועת אומ"ץ לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין תלונה נגד מרידור שפרש ביניים ממשרד הפרקליטים ונתמנה בינתיים כשר בממשלתו של נתניהו, על-תקן של מקשר שמאלי ומגן ימני לסירוגין.

בלהיטותו לחזור ולכהן כשר בממשלה שכח מרידור בינתיים את דברי הנאצה שהוא הטיח בשעתו בנתניהו אחרי שזה הדיח אתו מתפקיד שר האוצר בממשלתו הראשונה, אבל אנחנו לא שכחנו.

בשבועות האחרונים נעשו מאמצים בלתי נלאים מאחורי הקלעים להביא לביטול התלונה, אך השבוע התבשרנו שוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין החליטה ברוב קולות להעמיד את מרידור לדין משמעתי בבית הדין של הלשכה.

מי יודע - אולי יזדקק עתה מרידור לסיוע של נאמן כעד אופי או כמליץ יושר, ותמורת זו יתמוך בפיצול.

הילכו שני שרי משפטים לשעבר יחדיו בלתי אם נועדו?

בישיבות הממשלה הם נועדים לעיתים קרובות.

תאריך:  28/11/2009   |   עודכן:  28/11/2009
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרים כעורי נפש
תגובות  [ 45 ] מוצגות   [ 45 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הקוזק הניגזל
28/11/09 13:08
 
אליהו חיים
28/11/09 14:56
 
הוא היה רק תייר
28/11/09 16:03
 
אליהו חיים
28/11/09 18:49
2
חושף סודות
28/11/09 13:11
3
הערות והארות
28/11/09 13:36
4
Gregory
28/11/09 13:54
5
ישי גור
28/11/09 13:56
 
יוצמך
28/11/09 15:46
 
תפקידו מתוקף
28/11/09 19:16
 
מטאטא
28/11/09 16:13
6
פרופסור אלעזר
28/11/09 14:04
7
מהמערכת הפוליטית
28/11/09 14:34
8
ע. בן-יוסף
28/11/09 14:53
 
ועוד משהו
28/11/09 18:47
9
פלוטניצקי
28/11/09 15:20
10
גנור
28/11/09 15:40
 
אסון נבחרי הימין
28/11/09 17:07
 
דברים כאלה או
28/11/09 18:56
11
ישמעאל
28/11/09 15:58
 
טמבל1
28/11/09 16:29
 
בלבול ביצים ימני
28/11/09 16:39
12
אורי פ
28/11/09 16:30
 
הקוזק הניגזל
28/11/09 16:45
13
נפגע כנופיית החוק
28/11/09 16:40
14
אמנון לביא-לוי
28/11/09 16:46
 
אהבתי את אדוני
28/11/09 16:59
15
תחת מסריעך
28/11/09 17:17
16
ישמעאל
28/11/09 17:40
17
גם אם לא נוחה
28/11/09 19:36
18
מימו
28/11/09 19:38
19
דניאלי
28/11/09 23:08
20
לילית
28/11/09 23:56
 
נכלולי-מתפתל-מהתל
25/12/09 22:05
21
חיים גלבוע
29/11/09 07:52
22
הרשלה
29/11/09 11:33
23
אחד העם
29/11/09 12:02
24
דניאלי
29/11/09 22:43
25
מכרה משכבר הימים
30/11/09 06:31
26
מכרה משכבר הימים
30/11/09 06:50
27
רחביה
30/11/09 06:59
28
שולץ
1/12/09 22:54
29
boris d
9/12/09 20:12
30
boris d
9/12/09 20:24
31
מביקורת ציבורית
27/02/10 22:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"דנקנר חוזר. טור שבועי של העיתונאי והסופר אמנון דנקנר". זו הבשורה הגדולה של עיתון מעריב לקוראיו בגיליון סוף-השבוע [יום שישי, 27.11.09]. זו ההחלטה "המרנינה", כביכול, שקיבל, למראה הבושה, עורכו של מעריב, יואב צור. זו "החדשה הגדולה" שחייבה כביכול פרסום במקום בולט לצד הלוגו בגליון יום שישי.
28/11/2009  |  יואב יצחק  |   מאמרים
אומר מראש: אינני מבקש לקבוע עמדה מוחלטת בשאלה חשובה זו שעל הפרק, אלא להרהר עמכם, מכובדי, כמה הרהורים בנושא. ברשותכם אכתוב כמה מלים כרקע כללי:
28/11/2009  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
רשימה תופחת של מחבלים עצורים, בהם גם ארכי-מרצחים, היא עכשיו המפתח לשחרורו של גלעד שליט. נכללים בה שותתי-דם לא רק על הידיים והאוזניים, אלא בכל רמ"ח אבריהם. כאלה הם, למשל, איברהים חאמד ועבדאללה ברגותי, שטבחו בידיהם עשרות ישראלים.
28/11/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
אנו ברגיל נוטים לקבל בהבנה את הפער העמוק הניפער לבקרים שבין הפוליטיקה לאמת הצרופה. הסיבה היא כי הפוליטיקה הינה אמנות האפשרי ואילו האמת אינה אומנות כלל. האמנות דרכה לתעתע, להפעיל סחריר נפשי במחשבותינו אם לחיוב ואם לשלילה בעוד שהאמת הינה עובדתית, מוצקה ויציבה, זו אשר אינה אמורה ליטות לכל משב רוח פוליטי מזדמן.
28/11/2009  |  אהרון רול  |   מאמרים
בתוכנית "פוליטיקה", בניצוחו הדעתני של עודד שחר, ראינו מדגם של אנשי תקשורת השייכים, במישרין או בעקיפין, לחזית שוטפי המוח למען כניעה מוחלטת לחמאס. ישראל הראל, שהוזמן כנראה לשמש עלה תאנה להרכב החבורה, הספיק רק להביע את החשד שמנהלי המסע למען הכניעה מעוניינים יותר בשחרור המרצחים מאשר בשחרורו של גלעד שליט, כאשר המנחה החריש את דבריו בצעקות קולניות למיקרופון.
27/11/2009  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   יומני אבנרי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סדום ועמורה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פיצול סמכויות היועץ  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
ספר חדש של אריה אבנרי: "זעקי ארץ מושחתת"  /  יואב יצחק
אבנרי לא יודח מחברותו בנשיאות מועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
בגלל מאבקו בעיתונאים הודח אבנרי מחברותו במועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
אובמה-ביבי 0:0  /  אריה אבנרי
עיני, משגיח הכשרות  /  אריה אבנרי
קיצורי הפה של ברק  /  אריה אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il