יוניליוור ישראל עולה בקמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים של DOVE המדגישה את חשיבות טיפוח עור בית השחי
סיסמת הקמפיין: "דאודרנט דאב,הגנה מקסימלית, טיפוח מושלם".
המהלך בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
האם חשבת כמה פעמים ביום את מרימה את ידך וחושפת את בית השחי? עשרות ואולי מאות פעמים...
DOVE, המותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח האישי, עולה בקמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים של דאב, באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין, תחת הסיסמה: "דאודורנט דאב, הגנה מקסימלית, טיפוח מושלם".
בישראל, כמדינה חמה ולחה, קיימת חשיבות רבה לשימוש בדאודורנט. כמו כן, קיימת מודעות גבוהה לנושא הסרת השיער מאזור בית השחי וטיפוח עור זה. מסקר שערכה יוניליוור ישראל עולה כי 93% מהנשים בישראל בגילאי 14 ומעלה מסירות שיער מבית השחי, כאשר 74% מגלחות. הסרת שיער מבית השחי ובפרט גילוח האזור, גורמות לגירוי ורגישות העור העדין באזור זה ומעלה את הצורך בפתרון. דאודורנט דאב מספק, מעבר להגנה, גם מרכיבי טיפוח המשקמים את העור מנזקי הגילוח ומטפחים אותו.
הקמפיין החדש של דאב לסדרת הדאודורנטים, מתבסס על התובנה הצרכנית המתייחסת לחשיפת אזור בית השחי במהלך היום, שכן באופן בלתי מודע נשים חושפות את בית השחי במגוון רחב של סיטואציות יומיומיות ושגרתיות. מכאן, קיימת חשיבות לא רק להגן על אזור בית השחי מפני זיעה וריחות לא נעימים, אלא גם לשמור עליו חלק ומטופח.
הסרטון החדש מציג סיטואציות מחיי היום יום של נשים המרימות את הזרוע וחושפות את בית השחי במצבים שונים במהלך היום, כאשר הן מנופפות לשלום, לוקחות מוצר ממדף, במהלך העבודה וכו', מבלי שהן מודעות לעובדה שבית השחי נותר חשוף לעיני כל ומכאן הצורך בטיפוחו ולא רק במניעת הזעה.
הקמפיין, בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח, כולל סרטון בינלאומי (אדפטציה) של דאב, שיעלה בערוצים 2, 10 וילווה בפעילות שטח.
במקביל, עורכת יוניליוור ישראל השקה מחודשת לדאודורנט הקרם של דאב באריזת ה"פטרייה", לאור דרישת הלקוחות, ומרחיבה את סדרת הדאודורנטים בשני ניחוחות נוספים: מרענן ואוריגינל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "דאב הינו המותג מס' 1 בישראל בתחום הטיפוח הנשי וסדרת הדאודורנטים מהווה אבן יסוד של המותג דאב המסמל איכות, טיפוח ונשיות. הרחבת המגוון והוספת הדאודורנט קרם באריזת "פטרייה", עונה על דרישת הלקוחות ואנו צופים כי נמשיך לבסס את מעמדנו בקטגוריה".
ורד קירש, מנהלת מותג דאב, מציינת כי "כלל הדאודורנטים מגנים מפני זיעה. דאב מעניקה ערך נוסף של טיפוח ושיקום העור העדין בבית השחי מנזקי גילוח".
דאודורנט הקרם של דאב, בעל נוסחה ייחודית המגנה על העור מפני זיעה ומותירה אותו רך ונעים. פורמט הקרם הוא הפורמט המגן ביותר מבחינה טכנולוגית כנגד הזעה, אולם בד בבד הדאודורנט מטפח את עור בית השחי למראה אסתטי ולמגע רך.
על הדאודורנטים של דאב
כל הדאודורנטים של דאב ללא אלכוהול, אינם מגרים את העור ומכילים % 25 קרם לחות. השימוש בדאודורנט דאב מעניק לאשה הרגשה רעננה לאורך כל היום גם לאחר שעות רבות.
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי ומאז הוא מוביל את השוק בקטגוריה זו. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער.
דאב הינו הסבון הראשון בישראל המכיל 25% קרם לחות. כל מוצרי דאב מעניקים ערך מוסף לנשים בתחום הטיפוח האישי ותורמים לשיפור מצב העור, המאבד את הלחות הטבעית באקלים הישראלי החם והלח. כל המוצרים מכילים לפחות 25% קרם לחות ושומרים על הלחות הטבעית של העור ומעניקים לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ - 47 מיליארד יורו בשנה, בכ - 150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה.
יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. המותגים המובילים הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, ורד הגליל, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק,
דאב, ואח' כמו כן יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.
קרדיטים משרד פרסום: פוגל לוין
מנהל קריאייטיב - ערן ברקן.
ארט דיירקטור - שחר אריאל
קופירייטרית - יעל דודו נסצקי
סופרווייזרית - עדי גולדברג
תקציבאי - ערן שיאון
פלנר - שרון ישראלי
מפיק משרד - ניר רמון
מנהלת תחום - ורד קירש
מנהלת מותג - שולי כרמל