קבוצת Neto נכנסת לראשונה לתחום הסלטים המצוננים תחת המותג "סלטי משני"
עדי עזרא, סגן יו"ר Neto: כניסת Neto לשוק תחריף את התחרות בענף הסלטים המצוננים הנשלט על-ידי שני מותגים מובילים.
חברת Neto נכנסת לראשונה לקטגוריית מזון חדשה בתחום הסלטים המצוננים. בימים אלה חתמה החברה על הסכם עם "סלטי משני" לשיווק המותג. "סלטי משני" מתמחה בייצור מגוון של סלטים מצוננים הכולל סלטי חומוס, טחינה, חצילים, סלט טורקי ועוד.
Neto תשווק את מוצרי "סלטי משני" לכל רשתות השיווק והרשתות הקימעונאיות בפריסה ארצית, בשני ערוצי שיווק: הן במעדניות של רשתות השיווק במסגרתן יימכרו הסלטים במשקל והן במקררי השירות העצמי בהם יימכרו הסלטים באריזות משפחתיות.
ניתן למצוא נקודות דימיון בין כניסתה של Neto תחום הסלטים לבין הכניסה של Neto לתחום הבורקסים והמאפים תחת המותג "שלושת האופים". גם שוק המאפים אופיין בדומיננטיות של שני יצרנים מובילים. תחת המטרייה השיווקית והלוגיסטית של Neto כונסו יצרנים ביתיים אותנטיים שהביאו עימם ערכים מוספים ובידול שאיפשר להם להתחרות בחברות התעשייתיות החולשות על השוק.
עדי עזרא, סגן יו"ר Neto מסר כי: ב-Neto צופים כי כניסתה של Neto לשוק תחריף את התחרות בענף הסלטים המצוננים. הענף הגיע לבגרות המתבטאת בהיקפי מכירות משמעותיים ובעובדה ששני המותגים המובילים מחזיקים בנתח שוק של למעלה מ - 70%, במצב כזה יש בהחלט מקום למותג פרימיום שלישי המהווה אלטרנטיבה אמיתית למוצרים התעשייתים".
רון סגל מנהל השיווק של קבוצת Neto מסר כי: "הצפי הינו לתפוס נתח של 5% משוק הסלטים המצוננים בשנה הראשונה להחדרת המוצרים".
לדבריו: שילוב מוצרי "סלטי משני" בתמהיל המוצרים המשווקים על-ידי Neto, הינו אסטרטגי עבור המותג שישווק כעת לצד מוצרים של מותגים מובילים כמו טיבון ויל, דלידג ושלושת האופים ובנוסף, יהווה המותג השלמה למוצרים של חברת Neto המשווקים כיום".
עוד הוסיף סגל כי: "בעיניו של הצרכן הישראלי נתפסים סוגי הסלטים השונים כתוספת האולטימטיבית למוצרי בשר, דגים או מוצרי מאפה כמו בורקס ומלאווח אותם משווקת החברה כיום, ובהוספת קטגוריית הסלטים נותנת Neto מענה להרגלי צריכת המזון של קהל הלקוחות, תחת מטרייה שיווקית אחת".
במחקרים שערכה חברת Neto נמצא כי למעלה מ-30% מהצרכנים חושבים כי מוצרי משני טעימים יותר ואיכותיים יותר מהמוצרים אותם הם נוהגים לצרוך באופן קבוע.
לדברי סגל: "בחרנו במותג שיעלה בקנה אחד עם הערכים אותם מייצגים שאר מותגי החברה: איכות, טריות, טעם, חדשנות טכנולוגית וכו.
סלטי משני ידועים ברמת האיכות הגבוהה ובטעמם הביתי והאותנטי. הסלטים משתווים בטעמם לסלטים אמיתיים וטריים הנמכר בדרך כלל במסעדות. במשך למעלה מ-20 שנה, נמכרו סלטי משני למסעדות מובחרות בארץ וזכו להצלחה רבה.
החברה ידועה כחלוצה בתחום סלטי גורמה כגון חציל תאילנדי, חציל בטעם כבד, קישואים בטעם כבד, סלט טונה לבנה, פטריות בטעם כבד ועוד. לאחרונה, פותחה סדרת מוצרים חדשה באריזה משפחתית, השומרת על טריותם וטעמם הייחודי של המוצרים.
"סלטי משני" בבעלות משפחת משאני, החברה הוקמה בשנת 1980.
היקף שוק הסלטים בישראל מוערך בלמעלה מ-390 מליון שקל בשנה ובלמעלה מ-21,000 טון שנתי (בשוק המבורקד). את השוק מובילים כיום סלטי צבר וסלטי אחלה (שטראוס) אשר ביחד חולשים על למעלה מ-70% מהשוק.
חברת Neto מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "ויליגר", "דלי דג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מג'יק" ועוד...