|   15:07:40
דלג
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

"כאן קול ישמעאל מירושלים"...

על הציבור להתפכח ולהבין כי ב"שידור הציבורי" מעלימים מהאזרח מידע חדשותי ועובדתי חשוב. במקום זאת מייצרים כותרות וחדשות, ומאכילים את אותו אזרח בלוקשים ובשקרים על קברניטי "השידור הציבורי" להבין כי במדינת ישראל לא יקבלו התנהלות בסגנון הבולשביזם של בריה"מ ועיתון "פראבדה"
24/06/2010  |     |   מאמרים   |   תגובות
בית רשות השידור. מעוז השקרים [צילום: שלומי קיים]

לא חשוב להם לקברניטי "השידור הציבורי" שהעם בחר בצורה גורפת בימין. רצון העם, כידוע, זניח ונשאר טפל. אך מתקפה נגד השמאל ושלושת המנדטים שלו היא "מקארתיזם, פשיזם, סתימת פיות, דה-לגיטימציה וסכנה לדמוקרטיה"

קול ישראל או קול ישמעאל?
אריה פרי
דווקא בימים בהם ישראל מצורעת ומושמצת בעולם אנו עדים למתקפה פנימית מצד התקשורת הממלכתית הממומנת מכספי האגרה, תקשורת שמלבד השם "קול ישראל" שהוצמד לה אינה משקפת דבר וחצי דבר הקשור למדינת ישראל ולשם "קול ישראל" שהוצמד לה בטעות
לרשימה המלאה

   רשימות קודמות
  קול ישראל או קול ישמעאל?
  נתניהו כבר ויתר על הכל
  מחיר ההתרפסות בפני העולם
  מלחמה בטרור - לא בביה"ס של התקשורת הישראלית
  האנטישמי ושונא-ישראל הגדול

התביעה של "אנשי התקשורת הנאורים" כי יינתן חופש ביטוי מלא לכלי התקשורת, היא תביעה מצוצה מן האצבע, שכן "אותם אנשי תקשורת נאורים", שכה "חרדים לחופש הביטוי", הם האנטיתזה הכי גדולה לחופש הביטוי. אותם אלו המאפשרים מחד-גיסא פתחון-פה מלא לאויבי ומשמיצי ישראל (מבחוץ ומבפנים) באמצעות במה ראשית להכפיש ולהשמיץ את המדינה באמצעות תעמולה שקרית, אך מאידך-גיסא לא נותנים את אותה הבמה לנציגי הימין (המייצגים את רוב העם), סותמים להם את הפה, משמיצים אותם ולא מאפשרים להם להשמיע את טיעוניהם - אלו ייקראו בשפה פשוטה מאחזי-עיניים ובולשביקים טיפוסיים ולא כפי שהיו רוצים להצטייר בטיפשותם הרבה כ"חרדים לחופש הביטוי".

חופש הביטוי, כידוע, שייך רק לצד פוליטי מסוים. כמה דוגמאות אופייניות:

1) לפני מספר ימים שידר איש התקשורת זוהיר בהלול (המאותרג על-ידי השמאל) בתחנת הרדיו "רדיו אל שמס", תחנה השייכת לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. במסגרת תוכניתו ראיין בהלול את אחת הנשים המיועדות להשתתף במשט הפרובוקטיבי מלבנון לעזה. עצם הראיון עם "פעילת השלום" בתחנת רדיו השייכת לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוא דבר פסול. הכיצד ייתכן כי "במסגרת חופש הביטוי" יתנו במה לאויבי ישראל להשמיע את טיעוניהם? האם קיים תקדים זהה במדינה כלשהי? האם מדינות דמוקרטיות וליברליות, אך עם זאת בעלות רצון לחיים ולא בעלות יצר השמדה עצמית, היו נוהגות כך? היכן הפיקוח מצד הרשות השנייה על "רדיו אל שמס"?

לעצם הראיון- בהלול ניהל עימה שיחה חנפנית ומתחנחנת ללא שום תהיות לגבי המניע האמיתי למשט. היא לא נשאלה לשם מה המשט, כאשר ידוע כי אין סגר ואין רעב בעזה. היא לא נשאלה מדוע היא משתתפת במשט אשר גורם בצורה ישירה לחיזוק "השלטון ההומאני" של חמאס על אזרחי עזה. במקום זאת הרעיף עליה בהלול שבחים רבים ואיחל לה בהצלחה ב"פעילותה המבורכת". ובכן, היכן דובר על כך בתקשורת? והרי מדובר בברכה רשמית למשתתפת במשט אנטי-ישראלי מובהק! האם שמעתם ולו ציוץ המגנה את דבריו של בהלול? האם דווח על כך במהדורות החדשות, בתוכניות וביומנים השונים בטלוויזיה וברדיו? כלום! נאדה! לא היה ולא נברא!

מיותר לציין כי ידוע מראש שבהלול לא ייענש על כך ולא יינקט נגדו שום הליך משמעתי. הוא הרי "אזרח ערבי נאמן". הוא הרי "אחד משלנו". מסתבר כי מזלו היחיד של בהלול הוא ששמו אינו יעלון או ליברמן.

2) הפיגוע בכביש 60 בדרום הר חברון בוצע על-ידי "המתונים של ארגון הפת"ח". ובכן, האם שמעתם על כך במהדורות החדשות, בתוכניות, ביומנים השונים? כלום! נאדה! לא היה ולא נברא! מאידך-גיסא, שמועות מצד "גורמים עלומים" על "מתנחלים ברברים העוקרים עצי זית ושורפים מסגדים" נאמרות כל שעה בחדשות, נידונות בתוכניות השונות וכמובן מוקעות על-ידי "השדרים האובייקטיביים", הדורשים מנציגי הימין לגנות את "הפעילות הברברית של המתנחלים".

שימו לב להבדלים: במקרה א' - ידוע בוודאות כי את הפיגוע במהלכו נרצח שוטר ישראלי ביצע "הפת"ח המתון". במקרה ב' - לא ידוע מי לכאורה ביצע את עקירת עצי הזית ואת שריפת השטיח במסגד. העובדה של מקרה א' לא מדווחת. השמועה של מקרה ב' מדווחת כעובדה מוגמרת. שיטת ההפוך על הפוך ידועה ומיושמת חדשות לבקרים ב"תחנה הציבורית", תחנה שהאמת, ורק האמת, כידוע, "נר לרגליה". במידה שעורך החדשות "יפשל" וימצא לנכון לדווח כי ה"פת"ח נטל אחריות על הפיגוע", הוא יסייג זאת מיד בכינוי "ניצי הפת"ח", משמע - "הפת"ח מתון, אלו רק הניצים שלו" העושים בעיות.

3) ירון דקל בתוכניתו "הכל דיבורים" מראיין פרופסור מאוניברסיטת תל אביב (שייח' מוניס?) על "מדיניות המצור של ישראל". ובכן, מהי אותה "מדיניות מצור" ישאל הקורא? "מדיניות המצור" לדידו של אותו "פרופסור מלומד", היא "חוסר הסובלנות כלפי דעות שונות". וואו, תאמרו לעצמכם: "הייתכן כי לפרופסור נפל האסימון והוא הבין כי באמת יש חוסר סובלנות באקדמיה כלפי דעות שונות?" האם ייתכן כי "הפרופסור המלומד" בא להכות על חטא ולהודות כי אכן יש רדיפה ב"אקדמיה הליברלית" כלפי דעות שאינן מזוהות עם השמאל? האם ייתכן כי "הפרופסור המלומד" בא להכות על חטא ולהוקיע את "הפוסט ציונות והאנטי ציונות" שיש באקדמיה? הייתכן כי "קול ישראל" (ישמעאל?) יתן סוף-סוף במה ל"הכאה על חטא" של הפרופסור? הייתכן כי לראשונה ידובר ב"תחנה הציבורית" על רחשי הלב של הציבור? הייתכן כי לראשונה ישתקפו ב"תחנה הציבורית" דעותיו ורצונותיו של הציבור? הייתכן כי הגיעו ימות המשיח?

לא, רבותיי, לא ייתכן. מסתבר כי אותו "מלומד" מצר על כך כי סותמים את הפה לשמאל... אתם הבנתם את זה? השמאל השולט בכל מוקדי הכוח - בתקשורת, באקדמיה, בבתי המשפט ובעולם העסקי - מזיל דמעות תנין על "מר גורלו". השמאל המומחה בלהסית ולהדיח נגד כל מי ומה שלא מזוהה עימו, בא ומתבכיין על מר גורלו. השמאל השולט בתקשורת בצורה דיקטטורית וסותם את הפה "לעם המטומטם ולנציגיו הימניים המטומטמים", בא ומתבכיין על מר גורלו. כמה ביטויים מצד אנשי ימין נגד השמאל, והשמאל מתבכיין על "דה-לגיטימציה וסתימת פיות". תפסתם? שוב שיטת ההפוך על הפוך - אנחנו, שאוחזים בכל מוקדי הכוח, נזעק את זעקת "הקוזאק הנגזל". אנחנו, המתעמרים במזרחיים, בדתיים ובימניים, נמחה על כל ביטוי נגדנו, בבחינת היותו "הסתה ודה-לגיטימציה".

מזכיר למישהו משהו? פראבדה? ברית המועצות? לא חשוב להם לקברניטי "השידור הציבורי" שהעם בחר בצורה גורפת בימין. רצון העם, כידוע, זניח ונשאר טפל. אך מתקפה נגד השמאל ושלושת המנדטים שלו היא "מקארתיזם, פשיזם, סתימת פיות, דה-לגיטימציה וסכנה לדמוקרטיה". על העם המטומטם להתיישר על-פי משנתו של השמאל, שאמנם "זכה" רק בשלושה מנדטים, אך כמיטב המסורת הבולשביקית והמפא"יניקית ממשיך לאחוז בכל עמדות ומוקדי הכוח המשפיעים במדינה.

זה כמובן לא מפריע לשמאל לבכות על "מר גורלו" ולהשתלח בימין כל אימת שיוצאת אמירה נגד השמאל. אמירה מצד "אויבי העם" יש כידוע לגדוע בזמן! ומי הם אויבי העם אליבא ד"רשות השידור"? ניחשתם נכון, הדתיים, המזרחיים והימניים.

4) ועדת החקירה על חורבן גוש קטיף באה וקבעה: "זו הייתה הפגיעה החמורה ביותר בזכויות אדם מאז קום המדינה". קביעה חד-משמעית שאינה משתמעת לשתי פנים. ובכן, מה שמענו על כך מ"השידור הציבורי"? - "אין מסקנות אישיות כנגד קברניטי תוכנית ההינתקות" (מילה עדינה ומכובסת "הינתקות", הלא כן?). כל מה שהיה להם בקול ישמעאל לומר זה כי "לא הוגשו מסקנות אישיות". ומה בנוגע לפגיעה בזכויות אדם שהייתה כאן מעל ומעבר? האם נושא זכויות האדם לא נחשב? ובכן, על-פי הקומיסרים של "השידור הציבורי" זכויות אדם מגיעות רק לחילונים אשכנזים ושמאלנים! אה, שכחתי, גם לערבים כמובן. זאת כמובן כל עוד אינם מאיימים ומפריעים לשלוותם של "אחיהם השמאלנים".

ועל מה בוחר ירון דקל לדבר בתוכניתו בבוקר בו הוגשו מסקנות ועדת החקירה? ובכן, דקל מדבר עם חיים בוזגלו על סרטו החדש הנוגע (איך לא?) ל"אלימות המתנחלים בתקופת רצח רבין". אתם מבינים? הקורבנות שגורשו, נזרקו ונבעטו מבתיהם כבהמות הפכו "למפלצות אלימות וקיצוניות המאיימות על הדמוקרטיה", ואילו אלה שזרקו אותם מבתיהם הפכו ל"קורבנות הסובלים מהאלימות הברברית של המתנחלים". שמתם לב? שוב שיטת הפוך על הפוך. שיא הזדוניות והסרקזם.

5) בפרשת עמנואל חזינו כיצד באים ומנפחים פרשה שולית לממדים אטומיים. אימהות ובנות ספרדיות קמו וצעקו "לא מקבלים אותנו כי אנחנו ספרדיות". התקשורת באה ו"קפצה על המציאה". לא ביררו את העניין לעומק. לא שאלו את השאלות הנדרשות כמתבקש מתקשורת חוקרת ורצינית. באו וקבעו "גזענות על-רקע עדתי".

מבירור שערכתי, נודע לי כי המדובר בתלמידות שלא התקבלו כיוון שלא עמדו בסטנדרטים ובדרישות הקבלה המקצועיות. אך זה כמובן לא מעניין את "השידור הציבורי". זה שתלמידות ספרדיות לומדות בפועל בחינוך האשכנזי בעמנואל, לא מעניין את "המאוזנים וההוגנים מהשידור הציבורי". העובדות, כידוע, לא מעניינות את התקשורת, כל עוד הן סותרות את האג'נדה הקבועה. והרי גם אם נניח כי המדובר בגזענות (וכלל לא בטוח שכך הדבר), האם אין גזענות במקומות אחרים? היכן היו נציגי "השידור הציבורי" כאשר הייתה גזענות ברמת אביב נגד חרדים? היכן היו נציגי "השידור הציבורי" כאשר הייתה וישנה גזענות בבתי המשפט נגד מתנחלים? היכן ההתקוממות של נציגי "השידור הציבורי"? על המקארתיזם האמיתי וסתימת הפיות שיש נגד הימין באקדמיה? כל עוד לא מדובר בגזענות מצד חרדים, דתיים, ימניים ומזרחיים הגזענות אליבא ד"שידור הציבורי" לא קיימת! האשכנזים החילוניים והשמאלנים, כידוע, לא גזענים!

6) בפרשת גלעד שליט ששוב עולה לסדר היום באים שוב קברניטי השידור הציבורי ומטפטפים על-ידי שטיפת מוח: "אין ברירה, צריך לשלם את המחיר". מה יהיה מחר ומה יהיו ההשלכות של כניעה לחמאס? זה כבר לא מעניין את "השידור הציבורי", שכידוע, כה דואג לציבור.

בתוכניות וביומנים מביאים מרואיינים רק מהצד התומך בעסקת הכניעה המבישה לכנופיית החמאס. אין נציגים של ארגון "אלמגור" (ארגון משפחות נפגעי הטרור) המתנגדים לעסקה. נציגי ארגון אלמגור הביעו רצון להשתתף ולהתראיין בתוכניות וביומני החדשות השונים, אך נדחו בבושת פנים. אכן, שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

יתרה מכך, אם צה"ל היה צה"ל של מבצע אנטבה והמדינה הייתה אותה מדינה שלכדה את אייכמן - תוך יומיים היו מחזירים את שליט! אתם שואלים כיצד? אולטימטום - מבצע צבאי בעזה שלא ייפסק כל עוד שליט לא יוחזר. חד וחלק! אך למרבה הצער, "השידור הציבורי" מחליט על-פי איזו אג'נדה יתנהלו מנהיגינו, ומנהיגינו החלשים והרופסים בולעים את הפתיון ונכנסים למלכודת. פלא ש"הצבא החזק במזרח התיכון" נפל למלכודות של "אין פתרון צבאי, רק מדיני"?!

וכאשר המנהיגים והצבא מסתאבים, התקשורת חוגגת. האג'נדה שלה כביכול מנצחת. האג'נדה התבוסתנית של "השידור הציבורי", מסתבר, הורסת כל חלקה טובה. והמחמאות למי? לשידור הציבורי כמובן! שהרי השידור הציבורי במידה רבה הביא אותנו למצב זה. אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

העלמת מידע מכוונת וקידום האג'נדה השקרית
פרשת א-דורה. רצח שלא היה ולא נברא

ומה קרה בפרשת מוחמד א-דורה? או אז חזר הסימפטום הידוע של "השידור הציבורי" - לא חקירה ולא נעליים, ישראל אשמה! ואולי המדובר בפיברוק ובעלילה? ואולי זה שיתוף פעולה של צוות טלוויזיה זר עם הפלשתינים במטרה להכפיש את מדינת ישראל וצה"ל?

אנו רואים אפוא כי מסתירים מהציבור מידע עובדתי שאינו תואם את האג'נדה השמאלנית, אך מאידך-גיסא "מייצרים חדשות" ומנפחים סיפורים ושמועות התואמים את האג'נדה השקרית של השמאל. אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

אנו רואים כי "מנהיג ימני" המשקר לבוחריו ומבצע מדיניות של שמאל - אוטומטית מאותרג על-ידי התקשורת. מאידך-גיסא, מנהיג שמאל ה"מעז" לשבת ב"ממשלה ימנית", מותקף השכם וערב "מדוע הוא ממשיך לשבת בממשלה ימנית שאינה מסכימה לרקוד לצלילי התקשורת ולהפוך לממשלת שמאל?". אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

תוסיפו לכך את חוסר הדיווח על "היחס הנפלא לשגרירנו במצרים", שגריר היושב במצרים כעבריין במעצר-בית. שגריר שהאליטה המצרית מחרימה. שגריר שפגישותיו מוכתבות על-ידי המצרים. זאת לעומת היחס המלכותי לו זוכה שגריר מצרים בישראל. אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

ועכשיו שוו בנפשכם מה היה קורה לו ליברמן ודני איילון היו מעזים לנהוג כלפי השגריר המצרי באותו היחס? למה לשער? הרי חזינו בכך כבר בפרשת "השגריר הטורקי והכיסא הנמוך", כבר אז חזינו עד כמה "השידור הציבורי" מייצג את הציבור "בזקיפות קומה ובפטריוטיות ישראלית". והרי הודות ל"תקשורת הפטריוטית" נאלץ סגן שר החוץ דני איילון להתבזות ולהתנצל בפני הטורקים. כך ביזה לא רק את עצמו, אלא את כל מדינת ישראל. והמחמאות למי? ל"שידור הציבורי" כמובן. אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

תוסיפו לכך את ההתעלמות המוחלטת מדברי ההסתה האנטישמיים של גבי גזית נגד החרדים. טוב, הרי גזית הוא שדר לשעבר בקול ישמעאל, הוא הרי "רק במקרה" סולק משם עקב שיא בתלונות שהוגשו נגדו מטעם "הציבור המטומטם". אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

ומה קרה בפרשת מוחמד א-דורה? או אז חזר הסימפטום הידוע של "השידור הציבורי" - לא חקירה ולא נעליים, ישראל אשמה! ואולי המדובר בפיברוק ובעלילה? ואולי זה שיתוף פעולה של צוות טלוויזיה זר עם הפלשתינים במטרה להכפיש את מדינת ישראל וצה"ל? (מה שבדיעבד התברר כנכון) לא ולא, קברניטי השידור הציבורי קבעו פה אחד: "ישראל אשמה ועליה להתנצל". מה גדולה ורבה הייתה הבושה לראות את הרמטכ"ל דאז מופז מתנצל בפני הפלשתינים ובפני העולם על דבר שלא היה ולא נברא. והמחמאות למי? ל"שידור הציבורי" כמובן! אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!

אותו הדין ב"פרשת המשט" - אילולא "הפסטיבל המתוזמן" של התקשורת, לא היינו נאלצים להיכנע ולהתרפס בפני העולם הצבוע. אילולא "הפסטיבל המתוזמן" של התקשורת, לא היינו נאלצים להסכים לוועדת חקירה עם "משקיפים בינלאומיים", ועדה ששמה את ריבונותנו ועצמאותנו כבדיחה. אילולא "הפסטיבל המתוזמן" של התקשורת, לא היינו נאלצים להתנצל על כל צעד ושעל שאנו עושים. אילולא "הפסטיבל המתוזמן" של התקשורת על "פעילי שלום ומשט הומניטרי", הצבא והמנהיגים לא היו נופלים כה מהר בפח של "עיצוב התודעה השקרית" של התקשורת הישראלית. אילולא "הפסטיבל המתוזמן" של התקשורת על "המצב הקשה בעזה", לא היו "מנהיגינו האמיצים" נאלצים לגמגם ולהסביר את עצמם שוב ושוב בעולם, עד שבסופו של דבר נאלצו, בהתגוננות פתטית, לפתוח את הסגר ולתת פרס לחמאס. אכן שידור ציבורי הוגן ומאוזן לתפארת מדינת ישראל!


בכוונה התמקדתי בשידור הציבורי ולא בשאר הערוצים. שאר הערוצים אינם טובים יותר, אך מעצם היותם מסחריים אינם ממומנים על-ידי הציבור. היות שאנו כאזרחים משלמים אגרה בכדי לממן את "השידור ציבורי", מגיע לנו כי תהיה תמורה בעד האגרה. ולכך אנו לא זוכים! את זאת אנו לא מקבלים!

הרפיסות של מנהיגי הימין

אני שב וחוזר שוב ושוב על דבריי; אני בוש ונכלם שאלו הם "מנהיגי הימין". "מנהיגי ימין" שנבחרו בכדי לבצע שינויים ורפורמות בבתי המשפט, באקדמיה ובתקשורת - פוחדים למרבה הבושה מהצל של עצמם! "מנהיגי ימין" שנבחרו בכדי לבצע מדיניות מסוימת - נכנעים לבג"צ ולתקשורת.

העם, כידוע, "נותן אמון רב" בתקשורת ובבג"צ. העם, כידוע, גם בחר בקומיסרים מהתקשורת ומבג"צ. העם, שציפה כי "מנהיגי הימין האמיצים" יבצעו מדיניות ימנית שעל פיה נבחרו, רואה כי המדובר בנמרים של נייר היודעים להבטיח אך לבצע - לא יכולים! העם, שציפה כי "מנהיגי הימין האמיצים" יבטאו ויבצעו את רצון העם, רואה כי "מנהיגי הימין" מבצעים ומבטאים את רצון התקשורת, בג"צ וחוסיין אובמה.

"מנהיגי הימין" מקפיאים בנייה של יהודים בלבד כמובן. "מנהיגי הימין" מסירים את הסגר וממשיכים להעביר כספים לחמאס (על-ידי כך מכשירים את חמאס כ"צודק", ושמים את ישראל שוב, כמה מפתיע, על ספסל הנאשמים). "מנהיגי הימין" פועלים בכדי להקים מדינה פלשתינית, וזאת במודע ובידיעה ברורה כי תהיה זו מדינת טרור בצד ישראל אשר תאיים על ביטחונה. "מנהיגי הימין" ממשיכים להתבזות, לגמגם ולהתרפס בפני הערבים ובפני העולם, ואינם מבינים כי "המוחל על כבודו - כבודו מחול". פלא שהערבים, האירופים והאמריקנים בזים ומזלזלים במדינת ישראל?

כל עוד מנהיגי הימין מדברים ב"שפה ימנית", אך בפועל מבצעים מדיניות שמאלנית - דבריהם והבטחותיהם שווים כקליפת השום, והם משולים מבחינת בוחריהם למשענת קנה רצוץ. רק מנהיגים שיעמדו במילתם ובהבטחתם יהיו ראויים לאמון הציבור.

תאריך:  24/06/2010   |   עודכן:  25/06/2010
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"כאן קול ישמעאל מירושלים"...
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מנדבה
25/06/10 13:20
2
סטודנטים
25/06/10 14:09
3
רוני מכפר שלם
25/06/10 14:21
4
אמיר ש.
25/06/10 15:14
5
מוטי1
25/06/10 15:43
6
הניה
25/06/10 16:19
7
אלטלנה
25/06/10 17:20
8
חשדנית
25/06/10 20:00
9
השידור
18/08/10 19:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוב ממשלות ישראל - להוציא את ממשלת רבין השנייה - הפלו לרעה את אזרחי המדינה הערבים. חלקן - כממשלת ברק באירועי אוקטובר 2000 - אחראיות אפילו להרג של אזרחים ערבים. ממשלת נתניהו-ליברמן-ברק עושה הכל במימדים גדולים יותר, גרועים יותר, מסוכנים יותר.
24/06/2010  |  נפתלי רז  |   מאמרים
לצד "פסטיבל העוני" השנתי, בו חוגגת התקשורת את דוח הביטוח הלאומי, קיים אירוע נוסף המעורר את העיתונות והוא פרסום דוח המיליונרים בארץ ובעולם.
24/06/2010  |  נחמיה תנא  |   מאמרים
כולנו מחכות לקיץ, לרגע שנגיע לחוף הים ונחשוף לשמש את בגד הים החדש שקנינו. כדי שכל ביקור בים או בבריכה ילווה בתחושה הכיפית הזו, עלינו לשמור על בגד הים ולהגן עליו מפני דהייה ומפני כתמים.
24/06/2010  |  קרוליין וייס  |   מאמרים
מאז החלה תקופת כהונתו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה מתאפיינים יחסי ישראל-ארצות הברית במתיחויות כמעט רצופות, בדרגות אינטנסיביות שונות. תופעה זו אינה חדשה; היא מלווה את יחסי ישראל-ארצות הברית כבר עשרות שנים. בד-בבד עם הכרה הדדית בקיומם של ערכים ואינטרסים משותפים לישראל ולארצות הברית קיימת שורה ארוכה של סוגיות ששתי המדינות חלוקות בהן.
24/06/2010  |  זכי שלום  |   מאמרים
מיגרנה, הינה מחלה נפוצה מאוד בקרב האוכלוסיה בישראל בפרט ובעולם בכלל. כ-20% מהנשים וכ-10% מהגברים סובלים מבעיה זו.
24/06/2010  |  ניר פלורנטין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il