|   15:07:40
דלג
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

הבולשביזם במדינת ישראל חי וקיים

לאחרונה אירעו במחוזותינו מספר פרשיות המדיפות ריח חריף של בולשביזם, החל בפרשיית חיים פרלמן, דרך התערוכה "לכבוד" ליברמן וכלה בפרשת חיים רמון רבותיי הבולשביקים מהשמאל, סטאלין, "שמש העמים", היה כה מתגאה בכם!
17/08/2010  |     |   כתבות   |   תגובות
הפטיש והמגל של המפלגה הקומוניסטית בברית המועצות

   רשימות קודמות
  ההפקרות התקשורתית בכל החזיתות
  "כאן קול ישמעאל מירושלים"...
  קול ישראל או קול ישמעאל?
  נתניהו כבר ויתר על הכל
  מחיר ההתרפסות בפני העולם

בברית המועצות היה ידוע ונהוג כי השלטונות מחליטים בשביל האזרחים. כל אזרח אשר ניסה להתמרד ולהביע ספק לגבי התנהלות המדינאים, נעצר במקרה הטוב ונשלח לגולאג ולעבודות כפייה במקרה הרע.

לא בכדי הקדמתי עם דוגמת ברית המועצות, שהרי במדינת ישראל, אשר הוקמה על-ידי הסוציאליסטים של מפא"י, ממשיכה רוח הסוציאליזם והבולשביזם להתקיים, לבעוט ולהלך אימים על כל אותם אלו שאינם חושבים כמו "אנשי שלומנו". ישנן בפירוש תופעות המזכירות משטרים אפלים וחשוכים. במאמר זה אתן דוגמאות אקטואליות ואדגים כיצד פועל ומתקיים הבולשביזם במדינת ישראל.

לבולשביזם הישראלי ישנן "שלוחות משנה" המתבטאות בתקשורת, באקדמיה ובבתי המשפט. אותן "שלוחות משנה" מסננות את המידע המועבר אליהן בצורה סלקטיבית ומחליטות "מי לחיים ומי למוות", "מי יקודם ומי יפוטר", "מי ייעצר ומי ישוחרר". מצב זה התקיים לפני הקמת המדינה וגם שנים רבות אחר-כך.

האבסורד הוא, כי ה"ימין" אשר בשלטון כבר כמעט 30 שנה (באופן לא רציף) לא עשה ולא עושה דבר בכדי להעיף את "קבלני המשנה" אשר מועסקים ב"שלוחות המשנה" של הבולשביזם הישראלי. כך קורה שטכנית ותיאורטית הימין בשלטון, אך מעשית השמאל ושלוחותיו שולטים על כל מוקדי הכוח המשפיעים במדינה. זאת הם עושים בשיטות בולשביקיות שלא היו מביישות אפילו את "אימא רוסיה".

ראשית ניגש לכמה דוגמאות אקטואליות:

ועדת טירקל
ועדת טירקל [צילום: פלאש 90]

ושוב דוגמה קלאסית לבולשביזם הישראלי - באים ומקימים ועדה שנועדה לחקור (איך לא?) את "הליקויים בקבלת ההחלטות של נבחרינו". יובהר כי כותב שורות אלו חושב כי השתלשלות העניינים והאמצעים בהם צוידו חיילי השייטת (רובי צבע...) היו רחוקים מלהשביע רצון.

למיטב הבנתי, רצוי היה להכין את חיילינו כפי שמכינים צבא למלחמה כנגד טרוריסטים. בכך כשל המודיעין שלא הסיק את המסקנות הנדרשות בזמן, ולא צייד את לוחמי השייטת באמצעים המתאימים ולא תידרך אותם לאפשרות החמורה מכל. למרבה הבושה ובהשפעת האליטות הבולשביקיות, הצבא הופך יותר ויותר ל"צבא הסבר-פניך לתייר", ולא לצבא הגנה לישראל, כפי שנדרש ממנו! אך יחד עם זאת, יש לזכור כי למרות התנאים הבלתי אפשריים ששררו על ה"מאווי מרמרה" נלחמו חיילי השייטת בגבורה ואיש מחיילינו לא נהרג!

ומה אנו שומעים מהתקשורת הבולשביקית על כך? "כישלון, ביזיון, מחדל, מכנסיים למטה, פאשלה"... ועוד שלל כינויים מבזים כלפי הלוחמים. רגע! שאלה לי אל העיתונות הבולשביקית והמגויסת: לא אתם פימפמתם לנו על "משט הומניטרי ופעילי שלום"? לא אתם ניסיתם ליצור אווירה כאילו המדובר באונייה של "פעילי שלום יפי-נפש ועגולי-משקפיים שבאו למחות על המצור הנוראי בעזה"? לא אתם אחראים במידה רבה ל"הרדמה התודעתית" של הצבא והציבור? ואולי בכלל דווקא אתכם יש לחקור?

כעת, לאחר שהמדינה הקימה את ועדת טירקל (ועדה שטעות היה להקימה, היה צריך להסתפק בדוח איילנד), אתם דורשים את ראשם של בנימין נתניהו ואהוד ברק ה"מאוסים" על כי "לא לקחו אחריות". בתחכום בולשביקי אופייני אתם מנסים להכשיר ולהלבין את גבי אשכנזי ה"אחראי" ולשים אותו ב"צד הנכון". אשכנזי הוא "המשיח החדש" של השמאל, כפי שהיה בזמנו אמנון ליפקין-שחק.

כל שונאי-ישראל נדהמים ומחככים ידיהם בהנאה נוכח המחזה האבסורדי, בו מדינה אשר "העזה ברוב חוצפתה" להגן על עצמה ועל ריבונותה, על גבולותיה ועל אזרחיה, חוקרת עצמה לדעת על מבצע מוצדק שעשתה! במקום שיצדיקו את המדינה, בוחרים הבולשביקים בתקשורת לתקוף את מדינתם על כי "לא הפעילה שיקול-דעת ולא יזמה מהלך מדיני בכדי להתנהל מול הטורקים ובכדי לפייס את טורקיה".

למרבה הצער, מנהיגי הימין בוחרים לגמגם ולהתנצל, מקימים ועדות מיותרות ובכך מרפים את מורל הצבא וידי הלוחמים, ומחלישים את כוח ההרתעה והריבונות של מדינת ישראל.

ושאלה אחרונה לתקשורת: מדוע אתם תוקפים את מקבלי ההחלטות כעת? היכן הייתם עם התהיות והשאלות הקשות לפני "המשט ההומניטרי"? מסתבר כי כפי שלא נשאלו שאלות קשות בתקופת "הסכמי אוסלו" הארורים, בה הייתה סגידה עיוורת בתקשורת ליצחק רבין ולשמעון פרס, והתעלמות מסבל הציבור ומ"קורבנות השלום ההכרחיים"; וכפי שהיה אחר-כך בזמן הבריחה מלבנון ומעזה - כך גם לפני המשט, לא העלו בתקשורת שום סימני שאלה ותהיות על אודות "פעילי השלום" שעל האונייה. בדיעבד, לא רק שהם לא מכים על חטא, אדרבה - הם מאשימים את המדינאים ואנשי הצבא ש"פישלו". הם, הבולשביקים בתקשורת, כידוע, אף פעם לא מפשלים ולא טועים! הם מלאכים.

יום-הולדת לפרס
שמעון פרס [צילום: אמיל סלמן/ג´יני]

אחח, איזו שמחה, איזו סיבה למסיבה עושים לנו כאן. פרס חוגג יום הולדת 87. אכן סיבה למסיבה. אותו פרס החתרן הבלתי נלאה, אותו חתרן שהביא לנו בחתרנותו הרבה את רוצח ההמונים עראפת מתוניס, המיט עלינו את "הסכמי אוסלו" הארורים, היה שותף ל"תרגיל המסריח" שלמרבה המזל כשל. אותו פרס הבחשן והתככן חוגג יום הולדת. ומה מארגנים לכבודו? הצגות, מסיבות ואירועים נוצצים. כאילו המדובר בלא פחות ולא יותר ב"גיבור מלחמה". שוכחים לו את מחדליו, שוכחים את "אסון אוסלו" שהמיט עלינו, אסון שעד היום אנו אוכלים את פירות הבאושים - דבר המתבטא בכרסום גובר והולך בהרתעה ובכוח העמידה של מדינת ישראל.

התקשורת הבולשביקית מהללת ומשבחת בצורה עיוורת את שמעון פרסקי (פרס), "שמש העמים", ושוכחת את פרשיותיו החמורות. פרשיות כמתנות שקיבל משועי עולם, פרשיות "מכון פרס לשלום" והמקור של הכספים שקיבל אותו מכון הפועל בדומה ל"קרן החדשה לישראל"; כל זאת לא חוקרים ואסור לחקור!

יש גיבוי ואהדה לפרס בכל הצינורות הגבוהים. ובאמת, הם שואלים בינם לבין עצמם, למה שיחקרו אותו? הוא הרי "שמש העמים" שלנו ו"אדם כה אהוב ונערץ בעולם". את האמביוולנטיות ביחס לפרס ניתן רק להשוות ליחס שמקבל נשיא בריה"מ לשעבר, מיכאיל גורבצ'וב; גם הוא, כפרס, אהוב בעולם אך שנוא ביותר ברוסיה. אותו הדין לגבי פרס - הציבור בארץ שונא את האיש, אך האליטה הבולשביקית מהללת, מעריצה ומאתרגת את פרסקי "שמש העמים"...

לא שואלים אותו על פרידתו מסוניה, לא "מציקים" לו בשאלות קשות על פרשיותיו בהקשר למתנות שקיבל משועי עולם ועל התרומות שקיבל ל"מכון פרס לשלום" - להפך, משתיקים זאת! בריה"מ הזכרתי כבר? עכשיו ראו את ההבדל ביחס לנתניהו ולליברמן! יתר על כן, לאחר "פרשת רמון" והמעורבות לכאורה של בית הנשיא בפרשה, לא ברורים גם היעדים של שאר מסעותיו בעולם כ"שר חוץ לענייני שלום" וזאת "בשליחות ראש הממשלה נתניהו". מי ערב לכך שנשיא המדינה לא ממשיך לחתור כנגד נתניהו גם כיום?

מי הם אנשי שלומנו

"אנשי שלומנו" הם הבולשביקים היושבים באקדמיה (זאב שטרנהל, משה צימרמן ודומיהם...). "אנשי שלומנו" הם הבולשביקים היושבים בבתי המשפט (דורית ביניש, אילה פרוקצ'יה, עוזי פוגלמן ודומיהם...). "אנשי שלומנו" הם הבולשביקים היושבים בתקשורת (נחום ברנע, אמנון אברמוביץ', רזי ברקאי ודומיהם...).

כל מי שינסה "לפגוע בהגמוניה של האוליגרכיה השלטת של אנשי שלומנו" - דמו בראשו! ראו את מה שעשו ל"מאיימים החיצוניים" על ההגמוניה, מה עשו ל"מאיים הגדול" השופט המחוזי משה דרורי, שאיים להתמנות לבית המשפט העליון כמינוי של יעקב נאמן? חיפשו נגדו חומרים מרשיעים בארכיון ומצאו את ה"פרשייה הכה-חמורה" של האברך והקופאית. ומה עשו ל"מאיים" נועם סולברג ש"איים" להתמנות ליועץ המשפטי לממשלה כמינוי "הימין הקיצוני שניסה להשתלט על בית המשפט העליון"? טענו כמיטב המסורת והתירוצים השחוקים של השמאל הבולשביקי: "הוא לא מתאים, הוא לא בשל".

אך מנגד, יהודה וינשטיין, אשר מזוהה עם "אנשי שלומנו", אולם חסר-ניסיון בעניינים אזרחיים ומנהליים - הוא בשל! גם ניגוד העניינים שיש לו עם החקירות בעניין אהוד אולמרט לא הפריע למנותו לתפקיד. "הוא לא יתעסק בעניינים אלה", טוענים תומכיו. רגע, הרי יש "פיצול התפקיד בפועל" - דבר שהפריע לבולשביקים קודם לכן. הם הרי טענו כי הפיצול יחליש את היועץ המשפטי - מדוע הדבר לא מפריע להם כעת? ובכן, כל הטענות היו נכונות וענייניות כל עוד זה יועץ משפטי "לא משלנו"; במילים אחרות - כל הטענות הופכות ללא-חשובות וללא-רלוונטיות כאשר היועץ החדש שייך ל"אנשי שלומנו". מבחינת מתנגדי הפיצול, מה שבאמת היה חשוב ועיקרי זה "רק לא סולברג". כי ככה ייעשה ל"אויבי העם"! מאידך-גיסא, ל"אנשי שלומנו" נסלח על מעידות, שחיתויות ושאר עבירות קלות כחמורות! כי הרי בבולשביזם הישראלי ישנו מצב של "יד רוחצת יד" ואיתרוג בשם ה"אג'נדה הקדושה".

פתיחת כביש 443 לנסיעת ערבים היא הכרחית כי אנחנו הרי "מדינה מוסרית נאורה ודמוקרטית ולא מדינת אפרטהייד"... העובדה כי יש סיכון לחיי אדם לא מפריעה לבולשביקים בבתי המשפט, "הצבא יטפל בכך", הם אומרים. שערו בנפשכם אם היה מדובר במתנחלים "אויבי העם" - האם גם אז היו השופטים פוסקים כי יש לתת להם לנסוע ב"כבישים המסוכנים העוברים בכפרים ערביים", או שמא היו מאשימים את "אויבי העם" כי הם מעמיסים על הצבא שגם כך חסר לו כוח-אדם ושיש לו משימות רבות? השאלה רטורית! שהרי כפי שהפשע והלאומנות של המסתננים הזרים לא הפריעו להם, כך גם פתיחת כביש 443 לא תפריע לשופטים הבולשביקים מצפון תל אביב וממדינת רחביה, הם הרי כלל לא נוסעים בכביש זה. מסתבר שהנאורות והתיפייפות הנפש כלפי העולם האנטישמי חשובה לבולשביקים הרבה יותר מחיי יהודים העוברים בכביש 443!

הבולשביקים מהשמאל גם משייכים את אבו מאזן "מכחיש השואה המתון" לקבוצת "אנשי שלומנו". הפיגוע בכביש 60, בו נהרג שוטר, בוצע על-ידי ה"פת"ח המתון", אך משום-מה לא הוזכר הפת"ח כמבצע הפיגוע. ארגון הפת"ח ואנשיו הרי שייכים ל"אנשי שלומנו", הם הרי בכלל "מתונים"... למה לפגוע ב"שם הטוב", שכמיטב המסורת הבולשביקית יצרנו להם? ומה בנוגע לחרם שה"מתונים" מהפת"ח מפעילים כנגד ישראל? חרם שמופעל גם על קיבוצים הנמצאים בתוך הקו הירוק? ובכן, גם כאן נתעלם באלגנטיות ולא נהרוס את הקונספציה השקרית שייצרנו לגבי "רצונם של המתונים להשתלב בתהליך השלום". כמו-כן, נדאג לא להרוס אלפי מבנים לא-חוקיים של "אנשי שלומנו". מאידך-גיסא, כנגד "אויבי העם" - המתנחלים - נזעק ונזדעזע על כל קרוואן וצריף שהם מקימים, גם אם הוא חוקי.

מסמך גלנט

שוב מסמך שהודלף במטרה להכפיש את יואב גלנט ולהשפיע על מינוי הרמטכ"ל. ומי בקלחת? אייל ארד מ"פורום החווה" הזכור לשימצה, אמנון אברמוביץ' שעשה קריירה מפברוקים ומסיפורי מעשיות, דובר צה"ל אבי בניהו ומנהל לשכת שר הביטחון יוני קורן.

הדלפת המסמך הינה מעשה חמור, אך חמורה יותר התנהלות חברת החדשות של ערוץ 2, שלא רוצה למסור את המסמך למשטרה (בכדי שתבדוק האם זויף). האם ערוץ 2 ואמנון אברמוביץ' הם מעל החוק? התירוץ השחוק של "חיסיון על מקור עיתונאי" הוא פשוט "לעג לרש" וזלזול באינטליגנציה, שהרי לא את "המקור המדליף" מחפשת המשטרה, אלא את המסמך בכדי לראות האם זויף.

כפי שהיה בפרשת ענת קם ואורי בלאו, כך גם כיום - מנצלים העיתונאים את התירוץ הפתטי והלא רלוונטי של "חיסיון עיתונאי", וזאת בכדי שיוכלו להבא לעבור על החוק, לשקר, לפברק מסמכים והאשמות, להשפיע על מינויים, לייצר חדשות. ואחר-כך יתאוננו על המשטרה ויצעקו את זעקת הקוזאק הנגזל - "חיסיון עיתונאי"... לא דובים ולא יער!

הגדילה לעשות "גברת היושר" דליה דורנר, שטענה כי על העיתונאי לעבור על החוק ולהיות מוכן לשבת בכלא ובלבד ש"יגן על מקורותיו". אכן יושר ודוגמה למופת מצד השופטת בדימוס ונשיאת מועצת העיתונות דהיום דליה דורנר! דוגמה מעולה מצד "הגברת הנאורה" כיצד יש להפר את החוק ברגע שהוא לא נראה לך! ככה בדיוק התנהלה התקשורת בברית המועצות, תקשורת בסגנון העיתונים "פראבדה" ו"איזבסטיה" הסובייטיים - מייצרים חדשות, תוקפים את "אויבי העם" (בברית המועצות - יהודים, בארץ - מתנחלים), משקרים ומכפישים, והכל בשם "האג'נדה הקומוניסטית הקדושה".

מסקנות עגומות

המסקנות, רבותיי, הן עגומות - האליטה הבולשביקית אשר השתלטה על כל מוקדי הכוח במדינה, הורסת כל חלקה טובה שעוד נותרה במדינה הזו. באמצעות "הקרן החדשה לישראל", "המכון הישראלי לדמוקרטיה", "מכון פרס לשלום" וגורמים חיצוניים, ינסו הבולשביקים "להכתיב" לממשלה הנבחרת את מדיניותה, וזאת תוך הפעלת לחצים פנימיים (אליטות שולטות שלא נבחרו על-ידי הציבור - אקדמיה, תקשורת, בתי משפט) וחיצוניים בדמותן של ממשלות זרות הבוחשות בענייניה הפנימיים של ישראל! במידה ש"מנהיגי הימין" הרופסים לא יתעוררו מתרדמתם, הם ימצאו את עצמם בשלושה מצבים אפשריים:

1) יילכו בדרך השמאל לשם "קבלת איתרוג והכשר" מצד הקומיסרים הבולשביקים (אריאל שרון, צחי הנגבי, אהוד אולמרט, רוני מילוא, ראובן ריבלין), שהרי אם לא כן - יהרסו אותם הבולשביקים על "שחיתויות", או יתפרו להם תיק, או פשוט יפגעו בבחירתם לעמדות השפעה כנשיאות, מנכ"לות וכדומה.

2) יילכו בדרך השמאל עקב לחץ בינלאומי, במידה רבה עקב הרפיסות וחוסר ההחלטיות של "מנהיגי הימין".

3) מנהיגי הימין שבכל זאת יתעקשו ללכת בדרכו המדינית של הימין (אך לא יפעלו מעשית קודם כל וראשית לכל כנגד "האויבים מבפנים" וכנגד הגיס החמישי הבולשביקי הקיים במדינת ישראל), מנהיגים כאלה יואשמו בשלל האשמות כוזבות כמיטב המסורת הבולשביקית, וסופם שיהיו עסוקים בחקירות מפוברקות שיופעלו נגדם, עובדה שבסופו של דבר תקשה על תפקודם ותגרום לנפילתם מהשלטון.

כל עוד מנהיגי הימין לא "מדבירים" את תופעת "הבולשביזם הישראלי", הם לא שולטים במדינה! כל עוד שהם לא עושים זאת, מנהיגי הימין הם קריקטורה בלבד ושלטון הימין הוא בדיחה עצובה.

המסקנה היא, כי קודם כל וראשית לכל יש לפעול נגד "הבולשביקים מהשמאל" המהווים גיס חמישי למדינת ישראל. ברגע שמנהיגי הימין יוכלו "להדביר" את אותם בולשביקים באליטות השונות ויצליחו במשימת ה"הדברה" - או אז ניתן יהיה לומר בביטחון ובהגינות כי "הימין סוף-סוף שולט במדינת ישראל".

עובדים זרים
[צילום: פלאש 90]

והנה עוד תופעה בה יש "פסטיבל בולשביקי מתוזמן" מצד התקשורת. אלו השוואות נלוזות ומזוויעות עורכים בתקשורת לגבי החזרת המסתננים הלא-חוקיים וילדיהם למדינותיהם: "זה מזכיר את גירוש היהודים בשואה"... "גירוש גזעני של פליטים"... כן רבותיי, כך מתבטאים הבולשביקים שלנו. מדובר בשקרים בוטים - לא פליטים אלא מסתננים! לא גירוש אלא חזרה למולדתם!

האם את החוק יש לקיים כאשר זה נוגע למסתננים לא-חוקיים? ובכן, על-פי העדר הבולשביקי וכפי שכבר הזכרתי במקרה ענת קם ואורי בלאו, התשובה היא לא! "יש חוקים שיש לשנותם", טוענים הבולשביקים מהשמאל. והרי כאשר המדובר באנשי ימין, הם הראשונים הקמים לצעוק ולזעוק על "שלטון החוק". היכן "שלטון החוק" כעת?

הבולשביקים מהשמאל מתעלמים מן הסכנה הדמוגרפית ומן התקדים המסוכן שייווצר במידה שיחליטו להשאיר את המסתננים. הם מתעלמים ממעשי הפשע הנגרמים על-ידי אותם "פליטים אומללים". הם מתעלמים מהלאומנות שיש אצל אותם סודנים מוסלמים נגד מדינת ישראל. כל התופעות הללו לא מזיזות להם! הם הרי כבר מפנטזים על "מדינת כל אזרחיה", הם מפנטזים על מצביעים חדשים ופוטנציאליים לשמאל המצטמק שיבואו מתוך אותם "פליטים אומללים".

פשע, לאומנות והגדלת האבטלה? זה לא מזיז לבולשביקים של צפון תל אביב ורחביה! הם הרי בכל מקרה יישארו מחוץ למעגל האבטלה והפשע. הם הרי מוגנים בבתיהם ובמשרדיהם, הם לא ייפגעו מכך.

ומה לגבי הלאומנות נגד מדינת ישראל מצד המסתננים? נו טוב, ממתי הסתה נגד המדינה הפריעה לבולשביקים שלנו? אדרבה, הם, הסודנים, יכולים לקחת שיעורים פרטיים וללמוד פרקים מאלפים בהסתה נגד המדינה מצד הבולשביקים שלנו!

ועוד דבר "קטן וזניח" - היכן הייתה "המצפוניות והתיפייפות הנפש" של אותם בולשביקים מהשמאל, בזמן שלפני 5 שנים גירשו ילדים, נשים זקנים ו...מתים מגוש קטיף? היכן הייתה הזעקה שלהם אז?

פרשת מזרחי
שחר מזרחי [צילום: פלאש 90]

שוב קורה ששוטר אשר ביצע את חובתו והגן על הציבור מפני פורץ רכבים, ו"העז" לירות ולהרוג את אותו "פורץ צדיק", לאחר שזה איים לדרוס אותו, מואשם ברצח ונשלח ל-30 חודשי מאסר. אפילו הרכב השופטים (דורית ביניש, אילה פרוקצ'ה ועוזי פוגלמן, שהחליף משום-מה את ניב הנדל חובש הכיפה) נראה כהרכב שהוכן בכוונה, הרכב אשר מראש ניתן היה לחזות את פסיקתו!

מקרה זה מצטרף למשפטו של סא"ל עמרי בורברג, המג"ד בנעלין ש"העז" לומר לחייל שלו לירות כדור גומי על מפגין ערבי, וזאת במטרה לייצר הרתעה כלפי אותם מפגינים אשר "לא סופרים" את חיילי צה"ל במקום. ועובדה, אותו ערבי "אומלל וכפות" חזר אחר-כך ליידות אבנים על חיילי צה"ל. ואין פוצה פה ומצפצף! מקרה זה מצטרף למשפטו של מ"פ בחטיבת כפיר, אשר "העז" לתת כאפה לעצור ערבי. מקרה זה מצטרף לאימפוטנציה הכללית (הגוברת והולכת) של המדינה במלחמתה בפשע ובטרור.

האבסורד הוא, ששוטרים, חיילים וקצינים הנלחמים במחבלים ובפושעים נשפטים כאחרוני העבריינים! לעומת זאת, חיילים ושוטרים "הומניים" הבורחים מהמשימות, סרבני פקודה "מוסריים" וסרבני שירות בשטחים מקבלים צל"שים וכתבות אוהדות בעיתונים. משתמטים וסרבנים דוגמת יונתן שפירא, דוגמת תופעת מכתבי הטייסים הסרבנים - מוצגים כדבר חיובי והאנשים העומדים מאחורי מעשים אלו מוצגים כגיבורים. הכל מתנהל בשיטת ההפוך על הפוך... כך מעצבים תודעה! כך מנסים, באמצעים בולשביקיים, לשטוף את מוח הציבור ולומר לו כי "הממלא את שליחותו ותפקידו" הוא בעצם "קלגס פשיסטי ולא מוסרי". ואילו הסרבן המסרב לבצע פקודה "לא מוסרית" הוא הגיבור ועל-פי דרכו יש לנהוג גם בעתיד, ולא - יבולע לך.

מעניין כיצד ננצח את המלחמה היומיומית בטרור ובפשע על-פי סטנדרטים כה הומניים? לא מספיק שבחו"ל מאיימים בוועדות חקירה נגד חיילי וקציני צה"ל, מסתבר כי גם בארץ צריכים כל שוטר, חייל וקצין עו"ד צמוד!

פרשת פרלמן
חיים פרלמן ועו"ד עדי קידר [צילום: פלאש 90]

אני מודה ומתוודה כי עוד בראשיתה של ה"פרשייה המפוצצת", הערכתי כי "ההר יוליד עכבר" וכי הכל יסתיים ב"קול ענות חלושה", כפי שאכן קרה.

אז מה היה לנו כאן? חיים פרלמן אחד, אשר גויס בזמנו בכדי לסייע לשב"כ "לחפש טרוריסטים יהודיים". אותו פרלמן קיבל כספים על "עזרתו הרבה" ונאלץ לספק "חומרים מרשיעים" בכדי להצדיק את המשך קבלת הסיוע הכספי. על-פי טענתו של פרלמן, הוא עצמו היה במצב כלכלי ונפשי קשה, ונאלץ "לבדות ולפברק סיפורים", וזאת בכדי להמשיך ולקבל את הסיוע הכספי. אנשי "המחלקה היהודית בשב"כ" נאלצו מצידם להביא "חומרים מרשיעים" בכדי להצדיק את קיומה של המחלקה ובכדי להמשיך ולקבל את משכורתם הם.

עכשיו בואו ונבחן מהי אותה מחלקה יהודית בשב"כ. האם יש צורך במחלקה שעל-פי הגדרתה "נלחמת בטרור היהודי"? ומהו אותו "טרור יהודי"? והאם אותו יחס מופגן גם כלפי אנרכיסטים מהשמאל המפגינים באופן אלים כבר שנים בימי שישי בבילעין ובנעלין? האם אותו יחס מופגן גם כלפי פרובוקטורים מהשמאל המשתפים פעולה עם מפגינים ערבים, כורתים עצי זית ומאשימים בכך את המתנחלים? היכן המחלקה היהודית בכל הנוגע לעבריינות יהודית מהשמאל? מדוע עוצרים קטינים על "הקמת מאחזים לא חוקיים", אך את האנרכיסטים פורעי החוק מהשמאל לא עוצרים? מדוע מזמנים לחקירה רב על ספר שכתב מלפני שנה, בעוד שמנגד פרופסורים מהאקדמיה, המסיתים יום-יום נגד המדינה, לא נעצרים על הסתה? הייתכן כי זו מחלקה פוליטית העושה איפה ואיפה?

הלאה - לאחר שפרלמן דיבר עם פעיל הימין נעם פדרמן, יעץ לו פדרמן להקליט את מפעיליו, ולאחר שהקליט את הסוכן המכונה "דדה" מדיח אותו לחסל את השייח' ראאד סאלח נעצר פרלמן באורח פלא על-ידי השב"כ. בשב"כ טוענים כי "פרלמן הודה ברציחות של ארבעה ערבים" - אך נשאלת השאלה: היכן היו בשב"כ עד עכשיו, שהרי הרצח התבצע לפני שנים? יתר על כן, פרלמן הוחזק חודש במתקן השב"כ כאשר הוא עצור ואזוק. הוא ועורך דינו עדי קידר טוענים כי השב"כ התעלל בו בחקירתו. בסופו של דבר הוא שוחרר. היכן החומרים המרשיעים מצד השב"כ? הייתכן באופן תיאורטי כי פרלמן הודה במעשים תחת לחץ פיזי ונפשי שהופעל עליו? והרי היו בעבר פרשיות שהנאשמים הודו בדברים שלא עשו, פרשות כפרשת עמוס ברנס, פרשת מע"צ... הייתכן כי נעצר בגלל שהקליט את שיטות העבודה של השב"כ? האם הדחה לביצוע רצח מצד השב"כ אינה עבירה על החוק?

מיותר לציין כי שאלות אלו לא נשאלו ואינן מעסיקות את התקשורת הבולשביקית במדינת ישראל. התקשורת שלנו ממש מצטערת על שחרור ה"טרוריסט היהודי" (הגדרה שהודבקה לו מיד עם מעצרו, וזאת ללא הכרה בעיקרון החפות כל עוד לא הוכח אחרת). בתקשורת טוענים כי "פרלמן שתק בחקירה כי כך הדריכו פדרמן בחוברת שכתב על התנהגות במעצרים"; עוד הם טוענים כי "על השב"כ להתייעל... ולחפש שיטות אחרות בכדי לפצח את 'הימין הקיצוני'... ובכלל השופט שטרנליכט אשר פסק כי יש לשחרר את פרלמן הוא... איך נאמר... חובש כיפה...". התקשורת הבולשביקית, שהייתה ודאי נזעקת אם היה מדובר באנשי שמאל, שותקת! שום מילה על הפגיעה בזכויות אדם שהייתה כאן! שום מילה על השידול לרצח מצד הסוכן דדה שנשמע בהקלטות של פרלמן!

כאשר אני רואה את שיטות העבודה של "המחלקה היהודית" מזה והחיפוי של התקשורת הבולשביקית מזה - אין לי אלא להיזכר בפרשיות ובעלילות שהיו נרקמות חדשות לבקרים נגד "אויבי העם" בברית המועצות הקומוניסטית. הוריו של חיים פרלמן עלו לארץ בכדי לחיות כיהודים חופשיים במולדתם, ועתה הם נתקלים בתופעות המזכירות להם את "אימא רוסיה". כי כאשר עוצרים אדם, מחזיקים אותו חודש בתנאים לא-אנושיים, מתעללים בו ומשפילים אותו (הכל על-פי דבריו של פרלמן ועורך דינו), ובסופו של דבר הוא משוחרר למעצר בית ללא שום הוכחות נגדו - אז איך לומר, זה לא מריח טוב...

כאשר "התקשורת הישראלית הנאורה", שכה דואגת לדמוקרטיה ולזכויות אדם, מתעלמת מכך, זה מסריח עוד יותר! סילחו לי רבותיי המלומדים מהתקשורת הבולשביקית, נו באמת, והרי מלבד דמגוגיה זולה, היכן ההוכחות והראיות ל"פשעיו החמורים" של פרלמן?

זה מזכיר את ההפעלה של הסוכן והמדיח אבישי רביב, אשר עשה פרובוקציות נגד הימין, הקים ויזם ארגוני ימין קיקיוניים כ"ארגון אייל" ו"ארגון דב", נפגש עם אנשי חמאס ("מתנגדי השלום") ואף הדיח את עמיר לרצוח את רבין: "בוא נראה אותך גבר רוצח את רבין" (על-פי עדותו של יגאל עמיר) - והכל בכדי להכפיש את הימין אשר כונה "אויב השלום".

[ראה גם: "שמפניה ואני"]

זה מזכיר את ימי אוסלו והשימוש שעשתה ממשלת רבין בשב"כ למטרות פוליטיות (קשה להאמין שהממשלה, ורבין בראשה, לא ידעו על מעשיו של רביב, כפי שקשה גם להאמין שהתקשורת לא ידעה על כך; ולראיה - טקס ההשבעה המפוברק של "ארגון אייל" שעשה רביב לעיני המצלמות, כאשר כל העיתונאים שנכחו במקום ידעו כי המדובר בבלוף ובעורבא פרח...).

עובדה ידועה היא כי העיתונאי הבולשביק אמנון אברמוביץ', אשר חשף את עובדת היותו של אבישי רביב (שמפניה) סוכן שב"כ, הצטער מאוד בדיעבד כי חשף זאת, וזאת מהסיבה הפשוטה, שהגילוי "סייע לימין"... אכן מילים כדורבנות מפיו של ה"נאור" אברמוביץ'. אותו אברמוביץ' שאיתרג את השחיתות של אריאל שרון ומשפחתו, וזאת בכדי שיבצעו את גירוש המתיישבים מגוש קטיף!

כן רבותיי, במדינת ישראל יש תקשורת בולשביקית המעדיפה את האג'נדה על פני טוהר מידות. תקשורת המעדיפה לשקר ולטייח, והכל בשם האג'נדה הקדושה. זאת, במקום לבצע את תפקידה - לומר ולדווח את האמת!

שימוש בגוף ממלכתי למטרות פוליטיות הוא מעשה פסול! מעשים כאלו היו נעשים בברית המועצות ובמדינות דיקטטוריות אחרות. אסור לשב"כ להפוך מגוף ממלכתי לגוף פוליטי! יש לזכור כי למרות עיסוקיו הביטחוניים, השב"כ אינו מעל החוק.

כעת פרלמן נמצא במעצר בית בבית הוריו. מעצר בו נאסר עליו ליצור קשר עם נועם פדרמן ואיתמר בן גביר (מעניין למה...). בנוסף לכך, אפילו לצאת לגינת הבית נאסר עליו! נראה מה יוליד הזמן לגבי חקירה זו.

פרשת רמון
חיים רמון [צילום: פלאש 90]

לא עברו כמה ימים ופרשת מעשה הבגידה והחבלה של חיים רמון נשכחה לה. והרי המדובר במעשה חמור של אדם המסית ומדיח בגלוי את ראשי הרשות הפלשתינית "לא לשתף פעולה עם ממשלת נתניהו". ובכן, מה היה לבולשביקים שלנו לומר בעניין? "ביבי נתניהו שלח את המקור להאזין לשיחתו של רמון עם סאאב עריקאת במלון 'אמריקן קולוני', וזאת בכדי להסית את תשומת הלב הציבורית ממסיבת יום ההולדת שערך לבנו למרות אסון המסוק ברומניה". כן רבותיי, נשמעו גם קולות כאלה! כלומר, לדידם של אותם בולשביקים בתקשורת, "ביבי הוא בכלל זה שאשם בפרשת רמון". הוא היה שותף לדבר עבירה, בכך שלכאורה שלח את המקור "לעבור על החוק ולהאזין לרמון". מובן שאין דברי הבל גדולים מכך, שהרי האזנה או הקלטה בלובי של מלון "אמריקן קולוני" אינה נחשבת לעבירה על החוק; יתר על כן, ההתעלמות ממעשי החתרנות החמורים של "הלוחם למען השלום" חיים רמון פשוט זועקת לשמים!

ומה לגבי החומרה של המעשה? נשאלים הבולשביקים בתקשורת - ובכן, "נו טוב, חיימק'ה הרי תמיד היה שובב... הוא הרי לא התכוון להרע למדינה... סך-הכל כולם ידעו את דעותיו... ובכלל הוא הרי לא כזה חזק ומשפיע..." - לא חזק ולא משפיע? למיטב הבנתי, חיים רמון הוא יו"ר מועצת קדימה, כלומר משפיע גם משפיע!

והיכן "נסיכת הפוליטיקה האחרת" ציפורה לבני? מדוע לא נשמע קולה בעניין? מדוע לא גינתה את מעשה החתרנות של רמון? הם הרי מחשיבים את השלום מעל לכל מחלוקת פוליטית - מדוע אם כך הם מנסים לפגוע בשיחות הישירות בין ממשלת נתניהו לפלשתינים? כמו-כן, מדוע לא חוקרים את המעורבות של בית הנשיא בפרשה? והרי רמון עצמו ענה לשאלתו של עריקאת "על-ידי מי נשלח?" וטען כי "נשלח על-ידי שמעון פרס". וההכחשה שבאה מכיוון בית הנשיא נשמעת, איך לומר, "מאוד מינורית ורפה". פרס הרי התמחה ועשה קריירה מבחישות פוליטיות ומתרגילים מסריחים. ובכן, מי ערב לכך כי גם בפרשת רמון ידיו לא היו במעל?

תערוכת ליברמן
אביגדור ליברמן [צילום: פלאש 90]

מעניין לעניין באותו עניין - התערוכה המזוויעה בכל קנה מידה שאורגנה "לכבוד ליברמן", לא הצליחה לזעזע את "אבירי המוסר" הבולשביקיים במדינת ישראל. מסתבר כי ספר שחיבר רב מלפני שנה, בו כתב כי על-פי ההלכה יש "להרוג גויים כאשר הגוי מהווה סיכון לחיי היהודים" מהווה הסתה חמורה. אך תערוכת הסתה העושה דמוניזציה של ליברמן בסגנון פשיסטי היא במסגרת "חופש הביטוי". תערוכה בה נראה ליברמן כחזיר, בה מוצג שוט הצלפה המוצמד לקיר, בה מוצג ליברמן כשעיניו רושפות ופניו מצורעות - היא תערוכה לגיטימית בבולשביזם הישראלי של 2010.

אוצרת התערוכה, דורית לויטה הרטן, ישראלית יורדת החיה ב"גרמניה הנאורה" כבר למעלה מ-30 שנה, דאגה להזמנה ססגונית ומיוחדת במינה לתערוכה, באותיות גותיות על-רקע אדום בסגנון הפרסומים מימי הרייך השלישי; הוא שאמרתי - בסגנון גרמני - היא הרי מתגוררת שם.

ציירים שרצו להביע קול שונה ביחס לליברמן סוננו ונשארו בחוץ. ומה הסיבה לכך? ובכן, האוצרת השתמשה בתירוץ השחוק והידוע של כל שלוחות הבולשביזם הישראלי: "האמנים מהימין העלו דרישות בלתי אפשריות ליישום...", "רמת היצירה שלהם לא התאימה לאירוע"... נו באמת, אשרי המאמין.

ובכן, היכן הבולשביזם הישראלי וגרורותיו המגנים השכם והערב כל מילה וחצי מילה של הימין בתואנות שווא על הסתה ודה-לגיטימציה, מקארתיזם ופשיזם. היכן אותם "אבירי חופש, מוסר ונאורות" בנוגע להסתה המזוויעה הנודפת מהתערוכה החולנית? שתיקה גורפת!

אחר-כך יתבעו הבולשביקים את "תקציב התרבות" לעצמם, שהרי "תרבות במדינת ישראל היא דבר חשוב אשר ישפר את מעמדנו בעולם ואת יחס העולם כלפינו". בטח ישפר, עם יוצרים כאלה, איך לא? כי הרי מה שמותר לגבי גזית ולנתן זהבי לומר במסגרת "חופש הביטוי" והשיסוי, אסור לדודו אלהרר לומר. ומה שמותר לאביב גפן וליונתן שפירא לומר ולבטא, אסור בתכלית האיסור לאריאל זילבר ולעמיר בניון. מה שמותר לפרופסרים אנטי-ציוניים ופוסט-ציוניים לומר באוניברסיטה, אסור לרבנים לומר. כי לד"ר ניב גורדון מגיע קידום למרות שהוא קורא להחרים את המוסד בו הוא עובד, ומאידך-גיסא את הד"ר המצטיין (ואיש הימין) רן ברץ יש לסלק באלגנטיות מהאוניברסיטה! ומה לגבי ד"ר אודי לבל שחיבר כמה מסמכים לתנועת "אם תרצו" ושמו רשום על המסמכים? ובכן, הד"ר המכובד נאלץ ממש להתחנן (כן, כן) בפני ראשי "אם תרצו" שיסירו את שמו ממסמכיהם ומחוברותיהם... וזאת היות ש"חבריו והקולגות באוניברסיטה" עושים לו בעיות. כי הרי את "הקרן החדשה לישראל" לא יחקרו ולא יטרידו, אך את אותם אלה שעזרו לתנועת "אם תרצו" לחשוף את ערוות "הקרן לישראל חדשה" (מעניין לאיזו ישראל הכוונה?), אותם ירדפו ולהם יציקו! אפילו לאברי גלעד ש"העז וחטא" וזז קצת ימינה מנסים לעשות "רצח אופי". בולשביזם פר-אקסלנס הזכרתי כבר?

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  17/08/2010
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבולשביזם במדינת ישראל חי וקיים
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צנחן
17/08/10 15:24
2
יואלי
17/08/10 16:11
 
ביבי זה שמאל
17/08/10 19:09
3
אבגצ
17/08/10 16:45
4
אליק א.
17/08/10 16:48
5
ליכודניק זועם
17/08/10 17:36
6
עזרי
17/08/10 17:43
7
Mark Lavi
17/08/10 18:34
8
לקרוא ולהפיץ
17/08/10 19:31
9
צעיר
17/08/10 19:48
 
יוסלביץ
18/08/10 14:57
10
dodel
17/08/10 20:25
11
דיויד
17/08/10 20:30
12
ירון זכאי
18/08/10 00:37
13
לאריה פרי
18/08/10 01:04
14
קורןנאוה טבריה
18/08/10 06:39
 
יוסלביץ
18/08/10 15:19
 
קורןנאוה טבריה
18/08/10 16:58
15
ירדנה
18/08/10 09:40
16
צייקן
18/08/10 10:06
 
אריה פרי
18/08/10 16:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אגרסיביות, אנרכיה, מין, מוות וסמים - אלו הם מאפייניה של "כת השטן", המסוכנת שבכתות הפועלות בארץ. מניין חבריה נאמד באלף איש ואת טקסי הקבלה לשורותיה נוהגים חבריה לערוך בבתי-קברות, תוך עריפת ראשיהם של חתולים וכלבים, שאת דמם הם נוהגים לשתות.
17/08/2010  |  ראובן לייב  |   כתבות
ניתוחים פלסטיים אינם תופעה חדשה ויותר ויותר גברים ונשים פונים בשנים האחרונות לטיפולים בתחום הכירורגיה הפלסטית האסתטית. אם בעבר כירורגיה אסתטית נחשבה כפריווילגיה עבור האלפיון העליון בלבד, הרי שכיום עם התפשטות והגברת המודעות לנושא, הכירורגיה האסתטית הפכה לנחלת הכלל. אין זו בושה להתערב במה שהטבע יצר ואם אפשר לתת הרגשה טובה, שביעות רצון ותחושה של גוף מושלם אז לא בעצם לא?!
17/08/2010  |  ד"ר אריק זרצקי  |   כתבות
כל ילד נורמלי חווה חרדה במהלך ילדותו, לדוגמא, כאשר מגיע רגע הפרידה מההורים או מאנשים קרובים עם המעבר למטפלת או לפעוטון ומאוחר יותר לבית הספר.
17/08/2010  |  ד"ר מוטי לוי  |   כתבות
המחוקקים של הכנסת ה-18 הצטיינו בהגנה (פוטנציאלית כמובן, מדובר בהצעות חוק בקריאה טרומית) על זכויות העובדים. שכר מינימום, שעות עבודה ומנוחה, תשלום שכר עבור התלמדות או מעבר מעבודה אחת לאחרת, השלמת הכנסה לעובדים עניים והגנה על פרטיות העובד - כל אלו עמדו על שולחנה של הכנסת ה-18.
17/08/2010  |  ענבל בר-און  |   כתבות
מגיפת החום פשטה בעיר במהירות. במוצ"ש יצאה משלחת נכבדים של זקני הכוכבים להרגיע את רתחת השרב, נושאת עימה דורונות פיוס של זֶרַח כסוף וצונן, אך ערוץ 10 ניסה לעשות את ההפך: להלהיט עוד יותר את הארץ, באמצעות שידור הסדרה 'מסע אל ארץ הציצים'. סדרה זו מטילה-כביכול זרקור תיעודי על הניתוחים להגדלת חזה, אך תכלס מתפקדת כפיפ-שואו. אפילו צייר רנסנסי היה חוטף סחרחורת לנוכח מצעד בלוטות השומן, שנפחן עולה בהרבה על צניעותן (שלא לדבר על שכלן).
16/08/2010  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il