|   15:07:40
דלג
  יורם יהודה  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
משה קצב. הרשעתו מהווה דגל שחור למערכת המשפט בישראל [צילום: פלאש 90]

יום קשה לקצב, יום שחור להטרוסקסואלים

רעות חולות רבות הוכשרו בפסק הדין של בית המשפט העליון שהרשיע את נשיא המדינה לשעבר משה קצב באונס מדוע לא פורסם בציבור מכתב האהבה של ה"נאנסת"? למה לא נבדקה התזה לפיה בין קצב ל"נאנסת" נקשר קשר שכלל קיום יחסי-מין? ומסקנה: גבר, אל תעסיק נשים, הן "פצצות מתקתקות"
11/11/2011  |   יורם יהודה   |   מאמרים   |   פרשת קצב   |   תגובות
דגל שחור!
אישור הרשעת כבוד נשיא מדינת ישראל לשעבר מר משה קצב מהווה, להשקפתי, דגל שחור אותו הניף בית המשפט העליון בפסק דין שהקשר בינו לבין התיאוריה המשפטית הפוזיטיביסטית אדוורסרית מבית מדרשו של המשפט המקובל האנגלי, הוא לכל היותר קשר מקרי

   איתמר לוין
קצב אנס פעמיים את א' והטריד נוספות

   איתמר לוין
סופית: 7 שנות מאסר לקצב מ-7 בדצמבר

   איתמר לוין
נאור - שקרן; ארבל - עבריין סדרתי

נדרש אומץ יוצא-דופן כדי לכתוב לאחר משפט קצב מאמר שכזה; אומץ, הגובל בהתאבדות מקצועית מודעת שלי, ככותב, לנוכח אווירה ציבורית העוטה כשריון אפוד מגן בדמותו של פסק דין אשר נכתב על-ידי הרכב תלתא של בית משפט עליון בישראל, ולמרות זאת, כתוב ייכתב מאמר זה.

אישורה של הרשעת כבוד נשיא מדינת ישראל לשעבר מר משה קצב (ואני אינני חשוד כאוהד של חוגי הימין ו/או כאוהד של יהודים ילידי אירן) מהווה, להשקפתי, דגל שחור אותו הניף בית המשפט העליון בפסק דין שהקשר בינו לבין התיאוריה המשפטית הפוזיטיביסטית אדוורסרית מבית מדרשו של המשפט המקובל האנגלי, הוא לכל היותר קשר מקרי, אם וככל שקשר שכזה קיים.

פסק דין זה הכשיר למעשה כל רעה חולה מהרעות אותן אמנה להלן, אחת לאחת, בנוסף לרעה החולה של "משפט" אשר התנהל למעשה מעל דפי העיתונים ואשר למחרת, למרות שעטפו באותו עיתון דגים, הפך מקשקוש עיתונאי לפסק דין (וכיום, המקשקשים מתהדרים ב"צידקתם" בבחינת "מה שפרסמנו נכון, אפילו בית המשפט קבע זאת"...).

הרעות החולות, בבחינת שרצים אשר הוכשרו באותו פסק דין, הן בעיקרן אלו:

מכתב אהבה ל"אנס"

מכתב האהבה אותו שיגרה ה"נאנסת" (וואוו: כמה טונות של אבקת כביסה נאלצתי לבלוע כדי להתאפק ולא לכנותה: "מזדיינת", או - למצער - נפקנית) לכבוד הנשיא לשעבר כאשר כבר לא שררו יחסי מרות בינה לבינו, לא פורסם בציבור (ומדוע? כי כל בר בי רב אשר יקרא תוכן אותו מכתב, יבין כי "נאנסת" לא תכתוב כך למי שהוא להשקפתה "אנס"!!!).

קשר עם יחסי-מין

אי-בדיקת התזה לפיה בין כבוד הנשיא לבין אותה "נאנסת" נקשר קשר אשר במסגרת תוכנו ההסכמי כלל קיום יחסי-מין (תזה זו היתה, להשקפתי המקצועית, על בית המשפט לבדוק מיוזמתו ולו רק על-מנת לבחון קיומו של ספק סביר העולה מחומר הראיות אליו נחשפו אלו הנושאים (לשווא? ארור החושב אוון...) את תואר המקצוע (אכן: מקצוע, כבר מזמן לא "שליחות") "שופט").

כיבוש של שנים

כיבוש גרסת אותה "נאנסת" משך שנים על גבי שנים על גבי שנים... אשר לא הביאה - למצער - לאיון מוחלט של משקלה הראייתי.

"הצעת" הסברים לכיבוש הגרסה האמורה, הסברים אותם לא סיפקה כלל "כבוד" ה"נאנסת" ואשר הוצעו על-ידי בית המשפט (היינו: בית המשפט התיימר למעשה להעיד, לקבוע כי "עדותו" מהימנה בעיני עצמו, לקבל את "עדותו" שלו עצמו, לייחס בעצמו ל"עדותו" שלו משקל ראייתי מרבי בעיני עצמו ולקבוע ממצאים שבעובדה על סמך "עדותו" האמורה בפני עצמו...).

כוונת אמירת ה"לא"

והחמור מכל: שינוי למעשה של דרישת אמירת ה"לא" ("לא זה לא זה לא זה לא... איזה חלק של ה"לא" לא הבנת עד הסוף", זוכרים את הסלוגן המטופש הזה?) והמרתה באמירת "הן" מילולית מפורשת; היינו: אם עד היום, כחלק מהיסוד הנפשי שקיומו נדרש לצורך גיבוש היסוד הנפשי המלא הנדרש לגיבוש יסודותיה של עבירת ה"אונס" על-מנת שניתן יהיה להרשיע אדם בביצוע עבירה זו ולהטביע על מצחו אות קלון של "אנס" (אם יורשה לי, ניתן להחיל על "אות" זה מוטטיס מוטנדיס פרפראזה של דברי העבריין הנמלט עו"ד דן כהן, כן-כן, עדיין עו"ד בישראל, שופט מחוזי בבאר שבע וה"מחיתן" - לשעבר? - של "כבוד" נשיא בית המשפט העליון בדימוס, פרופ' (איזה ביזיון למוסד מעניק התואר, להשקפתי המקצועית) אהרן ברק: "עבירת מס הכנסה היא עבירה שיש עמה כבוד"), נמנה יסוד "ידיעת אי ההסכמה", היינו (אם נתעלם מהחידוד המלאכותי העיוני בין הלשון המכובסת המתוארת כמצב של "אי-הסכמה" לבין "סירוב"): ידיעה כי הנקבה מסרבת לביצוע אקט מיני; לאחר פסק הדין בעניין כבוד הנשיא, "ידיעת" הסירוב מיוחסת לכל גבר שקיים יחסי מין עם אישה כלשהי טרם שהאחרונה אמרה לו: "מתאווה אני".

אם זו אכן כוונת המחוקק (מתן "פרשנות" דיוויינית למונח "ידיעת הסירוב"), חובה להחליף את אותו מחוקק; אם המחוקק משקף את רצון הריבון (היינו: רצון בוחריו), אזי חובה לאשפז את אותו עם בבית מרגוע לתשושי נפש!!!

מסקנות של גבר

גבר, אל תיטול סיכון לקיים יחסי-מין עם אישה אלא לאחר שאותה אישה תשגר (בדואר רשום עם אישור מסירה) מכתב הכתוב בכתב ידה ליועץ המשפטי לממשלה, עם העתקים למפכ"ל המשטרה ולנשיא בית המשפט העליון בו היא מודיעה על התאוותה כי תקיים עימה יחסי-מין

המסקנות האפשריות היחידות, להשקפתי, אותן ניתן להסיק מאותו פסק-דין הן:

1.
גבר: אל תעסיק אישה; כל אחת איננה אלא "פצצה מתקתקת" פוטנציאלית לגביך (ה"חיסכון" שבהעסקתה עלול לעלות לך עשרות מונים בדמים, תרתי ותלתי משמע לרבות מחיקתך כאדם).

2. גבר: אל תיטול סיכון לקיים יחסי-מין עם אישה אלא לאחר שאותה אישה תשגר (בדואר רשום עם אישור מסירה) מכתב הכתוב בכתב ידה ליועץ המשפטי לממשלה, עם העתקים למפכ"ל המשטרה ולנשיא בית המשפט העליון בו היא מודיעה על התאוותה כי תקיים עימה יחסי-מין.

מסקנות הזויות? ממש לא!!! להשקפתי, הן היחידות המתחייבות מפסק הדין האמור.

לא ברור לי הכיצד הגברים הישראלים ההטרוסקסואליים (אשר לאור פסק-דין זה כל אחד ואחד מהם - ללא כל יוצא מבכלל (ע"ע: אבידן גלובינסקי, מאיר שנהב ואחרים, שופטים - כתואר מקצועם אז, כמובן, שלא לדבר על ניצב אורי בר-לב, על אלוף יצחק מרדכי, על אותו קצין דרוזי בדרגת תת-אלוף, ואחרים ה"מטיפים" - בצביעות מעוררת בחילה עוצמתית - השכם והערב, נגד "ביצוע" "עבירות" מין...) עבר בפועל לפחות פעם אחת בחייו עבירת אונס או - למצער - ביצוע מעשה מגונה בכפייה או הטרדה מינית) שותקים, מובלים כצאן לטבח, ואינם משגרים לבית הנבחרים הישראלי נציגות מגדרית גברית מהימנה.

אירן מסוכנת? מדינות ערב/ה"טרור" הפלשתיני מסוכנים? ממש לא!!! ממש-ממש לא!!! רשויות אכיפת החוק מסוכנות, מסוכנות מאוד, להשקפתי.

הכותב התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס' 14,215 בלשכת עוה"ד בישראל לאחר התמחויות בביהמ"ש העליון ובפמת"א (מיסוי וכלכלה), בוגר השתלמות עו"ד מועמדים למשרת שיפוט, בעל היתר לאמן שני מתמחים במקביל, בו זמנית, גבר גרוש אשר נפגע אנושות בעטייה של הפליה מגדרית קטלנית.
תאריך:  11/11/2011   |   עודכן:  11/11/2011
עו"ד יורם יהודה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 זכות השמיעה 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום קשה לקצב, יום שחור להטרוסקסואלים
תגובות  [ 19 ] מוצגות   [ 19 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אתה תותח !!!
12/11/11 01:33
 
גבר מזהיר
18/11/11 20:50
2
רונית לבנון
12/11/11 08:46
3
ע.ג.
12/11/11 09:38
 
YYיורםYY
12/11/11 17:08
 
ע.ג.
12/11/11 17:33
4
המראה שלך
12/11/11 09:39
 
סתם_1
12/11/11 14:12
5
ד.ו
12/11/11 12:53
6
רוני111
12/11/11 16:43
 
YיורםY
12/11/11 17:01
7
ארז ס
12/11/11 23:26
 
YיורםY
13/11/11 07:55
8
13/11/11 00:38
9
רחל אלגזי
13/11/11 14:44
 
YיורםY
13/11/11 15:24
 
עודד ב
27/11/11 07:53
10
טייכר-מילר מלכה
11/12/11 15:07
11
יעל פלצור
20/04/14 09:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
את אחת ממצוות עשה החשובות, כפי שבאה לידי ביטוי בפרשת "קדושים" בספר ויקרא [פרק י"ט, פס' 32], "והדרת פני זקן" - ביקשו ליישם כל שרי הרווחה, אך אף לא אחד מהם הצליח למנוע את טרטורי הקשישים לוועדות, המשפילות את כבוד האדם הקשיש. את שולחנו של כל שר רווחה בישראל פקדו אלפי מכתבים של קשישים, בבקשה שיופסק הנוהג של ועדות השפלה בחסות החוק כלפיהם בעת פנייתם לביטוח הלאומי כדי לממש על-פי דין את זכויותיהם.
11/11/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
עובדת יסוד היא שבמצב החוקי כיום אפשר למנוע מינוי מועמד לבית המשפט העליון אם שלושה מחברי הוועדה לבחירת שופטים מתנגדים למינוי. מאחר שבוועדה חברים שלושה שופטים המכהנים בבית המשפט העליון, המשמעות היא שלא ניתן לכפות על המוסד הנכבד שופט שאין הוא חפץ בו. רק על-רקע זה אפשר להבין את מסע השטנה שעורך עיתון הארץ נגד מינוי השופט נעם סולברג לכהונה בבית המשפט העליון.
11/11/2011  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
תם פסטיבל משה קצב (תודה לאל). עתה מוטלת החובה על שר החינוך גדעון סער לנצל פרשה מבישה זו למטרות חינוך ולהפיק ממנה תועלת חינוכית הכרחית. על שר החינוך להורות למורי ולמנהלי כל מערכת החינוך לדבר ולהסביר לתלמידים - כבר משכבת הביניים - כי החוק הוא חוק, ולא חשוב אם אתה נשיא, מנהל בית ספר או תלמיד שאביו מנהל את בית הספר, או קצין במשטרה. חוק הוא חוק וכולם שווים בפניו.
11/11/2011  |  פרד כהן-קידר  |   מאמרים
בשעה טובה ומוצלחת מאזיני תחנת הרדיו החרדי "קול ברמה" יוכלו סוף-סוף לשמוע קול אישה בוקע ממקלט הרדיו. חובשי המגבעת מוזהרים בזאת - אסור לכם לחשוב מחשבות זימה על האישה מעברו השני של הרדיו ואם בכל זאת אתם לא מתאפקים וחשקה נפשכם ח"ו באשת הערווה המדברת לאוזניכם, לא נורא, מדובר בשעה שבועית אחת שבה תוכלו לשמוע אותה, אז הסירו דאגה מליבכם ושימו את הצילינדר על ראשכם לא לפני שאתם נועלים את מנעול הזימה טוב-טוב וזורקים את המפתח לים. מה היה קורה, רחמנא לצלן, לו נתנו לאישה חרדית לקריין חדשות או להנחות תוכנית? כל הפיוזים היו נשרפים באש התשוקה הבוערת והנבערת מתחת לחליפת הורסאצ'ה הגובלת בסטייה?
10/11/2011  |  עמוס דאי  |   מאמרים
הרבה בריונים מסתובבים ביחסי העבודה שלהם: החל מעופר עיני, עבור בעובדי המונופולים המאיימים להשבית את המשק וכלה ברופאים המתמחים שי שני ויעקב מרגי נהגו בבריונות - זה באיגוד הכדורסל וזה במשרד הדתות ומתי יתחילו לטפל בבריונים החונים על המדרכה?
10/11/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פרשת קצב  /  מי ומי  
קצב יאבד הרכב, המזכירות ודירת השרד  /  עופר וולפסון
המשטרה לא ממהרת לחקור את ההדלפות  /  איתמר לוין
"העיסוק התקשורתי בפרשה חצה כל גבול"  /  איתמר לוין
צדק משפטי ברוטב ליכוד במצע שחיתות פריכה  /  דן אלון
צדק שנעשה וגם נראה  /  שולמית קיסרי
חמש הערות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il