|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

גילוי לא נאות (23)

רמון - יצרן המפצים

מאז ומתמיד היה חיים רמון שותף פעיל לייצור מפצים פוליטיים. דחיית הבחירות לכנסת מעניקה לו מרווח זמן לנסות להכין את המפץ הפוליטי השלישי בסדרה, אחרי ששני המפצים הקודמים נכשלו וגרמו לו מפח נפש. בינתיים ממשיך רמון לבחוש בקדחת הפוליטית ומנסה להגשים את חלום חייו ליצור מפץ פוליטי שיטרוף את הקלפים
18/05/2012  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
רמון. מה יהיה המפץ הפוליטי הבא שלו? [צילום: פלאש 90]

הודעתו האחרונה של יו"ר מועצת קדימה, חיים רמון, על פרישתו מהמפלגה בעקבות חתימת הסכם הצטרפותה לקואליציה בין מנהיג המפלגה החדש שאול מופז לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, הייתה צעד בלתי נמנע. רמון הוא איש עקרונות דלוחים, שלא ייתן לחגבים פוליטיים לגרור אותו למחוזות שהוא לא שייך אליהם. הוא שייך עדיין בעיני עצמו לאליטה פוליטית שמצמיחה ראשי ממשלה.

גם הכרזתו על כוונתו לבצע מפץ פוליטי ולהקים מפלגת מרכז חדשה בראשותם של יו"ר קדימה לשעבר ציפי לבני והכוכב הפוליטי החדש יאיר לפיד, המשמש בעת ובעונה אחת משרתם של שלושת האדונים אהוד אולמרט, נוני מוזס ורמון בעצמו ולא בכבודו, לא הפתיעה רבים. רמון היה מאז ומתמיד שותף פעיל לייצור מפצים פוליטיים וטבח ראשי של תרגילים מסריחים לא רק לאניני טעם. דחיית הבחירות לכנסת למועד לא ידוע מעניקה לרמון מרווח זמן לנסות להכין את המפץ הפוליטי השלישי בסדרה, אחרי ששני המפצים הקודמים נכשלו וגרמו לו מפח נפש.

ערמומי ומתוחכם יותר מחבריו
לבני. ללא נקיפות מצפון [צילום: פלאש 90]

למרבה הצער, לציפי לבני, חברת המסדר האקסקלוסיבי של האישים הפוליטיים הישרים, לא הפריע להתרועע בתקופת כהונתה בקדימה עם שורה של אישים פוליטיים שנויים במחלוקת, ביניהם עבריינים מורשעים, נאשמים שעומדים לדין פלילי וחשודים סדרתיים.

רמון פרש לכאורה מהחיים הפוליטיים בכנסת הנוכחית יחד עם בן בריתו, ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, והחליט לעשות פעם נוספת לביתו, משל כאילו קודם הקדיש את עצמו רק למען העם והמדינה. רמון מתגלה כערמומי ומתוחכם יותר משורה של אישים אחרים שפרשו מהחיים הפוליטיים לעסקים פרטיים, ביניהם חבריו הקרובים אברהם בורג ויוסי ביילין, וחלקם הפכו להיות פרשנים פוליטיים או למטיפים בשערי הכנסת.

רגלו האחת של רמון מצויה עתה בעולם העסקים המשגשג ומתגמל, ואילו רגלו השנייה נותרה בעולם הפוליטי המפתה ומחפה. רמון ממשיך לבחוש בקדחת הפוליטית ולנסות להגשים את חלום חייו ליצור מפץ פוליטי שיטרוף את כל הקלפים. עובדה ששני מפצים פוליטיים שלו מונחים על שרטון.

בין השאר הוא התחייב לאיל ההון, איש הביטוח שלמה אליהו, תמורת תשלום מופלג שיעלה בידו להביא לו את השליטה בבנק לאומי שהיה חלום חייו של אליהו. ההבטחה נותרה חסרת כיסוי. אלא שלבני התעקשה למנות את רמון לתפקיד יו"ר מועצת קדימה ללא נקיפות מצפון, הרהור שני או מחויבות למוסר הציבורי. בעקבות זאת הפנתה אליה תנועת אומ"ץ את תשומת ליבה לבעייתיות במינוי איש ציבור שהורשע בפלילים בגין הטרדה מינית, אבל לצערי היא לא שעתה לפנייתנו.

החיבור החברי (ולא רק) עם דרעי
דרעי. יצא להגנת רמון [צילום: פלאש 90]

מעניין אפוא יהיה להיווכח האם המפץ הפוליטי החדש של רמון יכלול על-פי התוכנית, בנוסף ללבני וללפיד, גם כמה עבריינים פוליטיים בכירים לשעבר, מסוגו של חברו הטוב, השר לשעבר הרב אריה דרעי. רמון ודרעי הם חברים קרובים שבישלו בעבר במשותף תרגיל מסריח להדחתו של ראש הממשלה יצחק שמיר ולמינויו של שמעון פרס לתפקיד זה, אך התרגיל נכשל ממש כמו המפצים. פרס, שזכה בעבר לכינוי "חתרן בלתי נלאה" שאותו הרוויח באי-יושר, היה בסוד העניין, תפס מרחק אך עודד את רמון ודרעי בשתיקה.

כאשר הואשם בשעתו דרעי בעבירות פליליות חמורות, ביניהן קבלת שוחד, יצא רמון להגנתו וטען שדרעי נקי-כפיים ולא עבר על החוק. דרעי גמל לחברו הטוב והעניק לרמון תעודת יושר על עבירת ההטרדה בקצינת צה"ל בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה.

טעות היא לחשוב שהחיבור בין רמון לדרעי הוא רק על בסיס חברי ופוליטי. בשעתו דאג דרעי להביא לרמון - שהוא משפטן בהשכלתו - כלקוחות כבדים שני מיליונרים חרדים מקרב תומכיו, ופעל לפי הכלל הבדוק: זה נהנה מהשנים והשני גם לא חסר מחסדיהם. כך או אחרת, מסקרן יהיה להיווכח אם רמון יצליח לחבר את דרעי למפץ החדש כדי לחלץ אותו מתוצאה עלובה של הליכה עצמאית.

הקבוצה של רמון והחבר שלאף
שלאף. חבר של הרביעייה [צילום: AP]

מעקף רמון-ליברמן
רמון, אולמרט ודרעי הם חברים אישיים קרובים. ליברמן חבר טוב של אולמרט ושל דרעי, אבל לא של רמון, אך אין ספק שהפעילות המקבילה נגד שלטון החוק תקרב ביניהם במוקדם או במאוחר. שני קווים מקבילים לא נפגשים, כידוע, בגיאומטריה, אבל שני עוקפי החוק ליברמן ורמון ייפגשו בסופו של דבר

דחיית מועד הבחירות לכנסת מעניקה לרמון בחודשים הקרובים זמן רב לנסות לארגן את המפץ בצלמו ובדמותו הלא מחמיאים. רמון לא היה מעולם טלית שכולה תכלת וגם לא תפורה מבד לבן. בשעתו הוא נמנה על קבוצה של ארבעה אישים פוליטיים בכירים שהציבו להם למטרה לקעקע את מערכת המשפט: אהוד אולמרט, חיים רמון, אביגדור ליברמן ואריה דרעי.

המכנה המשותף של אנשי הקבוצה היה הסתבכותם עם החוק וטענתם שאנשי מערכת אכיפת החוק במשטרה ובפרקליטות רודפים אותם על לא עוול בידיהם, שרחצו אלה את אלה ונותרו מזהמות. למרבה הצער, התנהלותם הציבורית הבעייתית לא פגמה כלל במעמדם החברתי, והם מבוקשים לא רק בסלונים פרטיים אלא במפגשים ציבוריים ובכלי תקשורת כתובה ואלקטרונית שמושיטה להם שירותים בזויים.

רמון, אולמרט ודרעי הם חברים אישיים קרובים. ליברמן חבר טוב של אולמרט ושל דרעי, אבל לא של רמון, אך אין ספק שהפעילות המקבילה נגד שלטון החוק תקרב ביניהם במוקדם או במאוחר. שני קווים מקבילים לא נפגשים, כידוע, בגיאומטריה, אבל שני עוקפי החוק ליברמן ורמון ייפגשו בסופו של דבר, מה גם שכל אנשי הקבוצה הם חובבים ותיקים של אילי הון. ואמנם, לארבעת האישים בעלי קופות השרצים יש חבר משותף: איל ההון היהודי-אוסטרי מרטין שלאף, שתרם להשחתתם האישית ולהשחתת אישים פוליטיים בכירים אחרים.

שופרות נאמנים בתקשורת
מוזס. חבר קרוב [צילום: פלאש 90]

אתרוג בריח רע
רמון מאותרג לאורך השנים על-ידי כמה אנשי תקשורת חסרי כבוד מקצועי שהיללו ורוממו אותו ו"החליקו" חלק ממעלליו. בעקבות הסתבכותו של רמון בהטרדה מינית בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה, הם התגייסו בניסיון נואל לטהר את שמו הרע, למרות שהוא לא ערער על הרשעתו

דוח מבקר המדינה לא טיהר בשעתו את רמון, סתר את טענתו שניסו לתפור לו תיק, ופסק שהאזנות הסתר לא נעשו לשיחותיו אלא לגורמים שונים שביקשו לסייע לו להיחלץ מהבוץ של ההטרדה המינית. הבולטת ביניהם הייתה שולה זקן, מנהלת לשכתו של אולמרט לשעבר, שהיא בעצמה עבריינית פלילית מוערכת. אבל עובדות אלה לא הפריעו לרמון להשתלח מדי פעם במערכת המשפטית בסיועו הפעיל של פרופ' דניאל פרידמן, יורשו במשרד המשפטים המשמש כיום כשופרו הנאמן של רמון בתקשורת.

רמון מאותרג לאורך השנים על-ידי כמה אנשי תקשורת חסרי כבוד מקצועי שהיללו ורוממו אותו ו"החליקו" חלק ממעלליו. בעקבות הסתבכותו של רמון בהטרדה מינית בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה, הם התגייסו בניסיון נואל לטהר את שמו הרע, למרות שהוא לא ערער על הרשעתו.

אחד מחבריו הקרובים הוא נוני מוזס, הבעלים של ידיעות אחרונות, שהפך לאימתם של האישים הפוליטיים במדינה, שנרתם בכל מאודו התקשורתי לקדם את המפץ הפוליטי החדש שמשרת את האינטרסים הגלויים והסמויים שלו.

כדאי לרענן את הזיכרון ולציין שרמון עמד באחרונה מאחורי היוזמה לחקיקת חוק לסגירת החינמון ישראל היום, המצוי בבעלות שלדון אדלסון, חברו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו. העיתון המצליח עורר כבר מהפכה בתקשורת הכתובה ופגע בעסקיהם של שני עיתוני הערב האחרים.

אגב, גם חבר קרוב אחר של מוזס ושל רמון, ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, העומד בימים אלה לדין פלילי, זוכה גם הוא לגיבוי נלוז מהעיתון של המדינה.

הפנים שמאחורי המסכה של רמון
מי שלא הפנים עדיין את המידע על דמותו האמיתית של רמון, כדאי שיתעדכן בכמה עובדות זועקות לשמי החוק:
▪ ▪ ▪

  • כאשר רמון כיהן בשעתו כיו"ר ההסתדרות החדשה וטען כי בא לטהר את השחיתות שפשתה בכל חלקה בה, היה אחד מצעדיו הראשונים בעצה אחת עם חברו דרעי, לצרף את שס להסתדרות על-מנת שתגזול גם את כספי העובדים ולא רק את כספי המדינה.

  • רמון מצא דרך לקרב להסתדרות גם את גיסו לשעבר, איש העסקים המתוקשר אפרים קונדה, שעמו יש לרמון מערכת קשרים אישית מתמשכת גם היום, שחלקה לוטה בערפל. מעניין שבאותה עת שגשגו עסקי הנדל"ן של קונדה, ואולי סמיכות הזמנים היא מקרית.

  • וזה לא הכל עדיין - חברות הבנייה סולל בונה ושיכון עובדים נמכרו בתקופת כהונתו של רמון בהסתדרות לאיל ההון טד אריסון, אביה של שרי, במחיר מציאה שהיה נמוך בהרבה ממחירי השוק שלהן. טד אריסון הודה בשעתו כי תרם למערכת הבחירות של רמון להסתדרות, אז מה? מדוע לעשות עניין מכל דבר? גם קונצרן כור נמכר באותה עת לקבוצה קנדית במחיר מבצע בנסיבות מוזרות.

  • ולקינוח - פרויקטים ונכסים אטרקטיביים של ההסתדרות ברחבי הארץ נמכרו בסיטונאות וליחידים, כשעל מלאכת המכירה והתיווך מנצחים אנשים שנויים במחלוקת. חיסולה המדומה של השחיתות בהסתדרות הוליד שחיתות חדשה.

אפילוג לסיום
שבס. קופת שרצים עמוסה [צילום: פלאש 90]

איל ההון היהודי-אוסטרי מרטין שלאף השחית, כאמור, במרוצת השנים האחרונות שורה של אישים פוליטיים מרכזיים שנהנו מחסדיו הנדיבים, רובם שלשלו כספים לכיסיהם הפרטיים ומיעוטם לקופות מפלגותיהם. על רשימת מושחתי שלאף נמנים אריאל שרון, אהוד אולמרט, אביגדור ליברמן, אהוד ברק, חיים רמון, אריה דרעי, אלי לנדאו ושמעון שבס.

כמה סמלית העובדה המצערת שבשבת אחרי הצהריים, חצי תריסר שעות לפני שראש הממשלה המנוח יצחק רבין נרצח בכיכר מלכי ישראל הנושאת כיום את שמו, הגיעו אליו לביקור חיים רמון ומרטין שלאף. מעניין על מה דיברו רבין ושלאף בתיווכו של רמון?

בכל מקרה, מאלפת העובדה שמנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופתו של רבין, שמעון שבס, אדם בעל קופת שרצים עמוסה לעייפה וחבר אישי של רמון, משמש כיום נציגו של שלאף בארץ.

ובא לציון גועל.

תאריך:  18/05/2012   |   עודכן:  18/05/2012
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהים צרצור   אברהם בורג   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אהוד ברק   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אלי לנדאו   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אריאל שרון / Ariel Sharon   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל פרידמן   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חיים רמון   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   יצחק רבין / Rabin Yitzhak   יצחק שמיר   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   ממשלת ישראל / Israel Government   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שאול מופז   שולה זקן / Shula Zaken   שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson   שלום זיסמן   שלמה אליהו   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שמעון פרס / Shimon Peres   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רמון - יצרן המפצים
תגובות  [ 26 ] מוצגות   [ 26 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אתה חיים רמון.
18/05/12 12:31
 
כך נוראי...נורא!
19/05/12 12:16
 
לדתי הימני הצדיק
19/05/12 15:35
2
עמוס שנער
18/05/12 12:40
3
אהוד פרלסמן
18/05/12 15:17
4
רוקח ותיק
18/05/12 18:49
5
הראל ג. חיפה
18/05/12 19:06
 
קורא
19/05/12 00:52
 
לקורא
19/05/12 17:33
6
הראל ג. חיפה
18/05/12 19:22
 
אהוד פרלסמן
19/05/12 01:06
 
למר פרלסמן
19/05/12 15:15
 
למר פרלסמן
19/05/12 15:27
 
אהוד פרלסמן
20/05/12 01:50
 
למר פרלסמן
20/05/12 12:49
7
בעל מידע
18/05/12 20:50
8
אורי... .
19/05/12 05:08
9
מעניין
19/05/12 06:09
10
ישמעאל
19/05/12 09:10
11
חשדנית
19/05/12 11:43
 
חשדנית
19/05/12 11:52
12
מיכל מירושלים
19/05/12 18:45
 
עמוס שנער
19/05/12 23:59
13
עמיקם הר ציון
20/05/12 08:33
14
לטובת חיים רמון
20/05/12 10:22
 
של הנבל
27/05/12 09:18
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשנת 1999 עמד העבריין יחיעם אוחנה במרכזה של הפארסה הגדולה ביותר בתולדות העיתונות הישראלית. אוחנה מכר (כן, מכר) למעריב מסמכים שהוכיחו, לטענתו, כי השופט העליון תאודור אור ניהל - כאשר שימש כשופט שלום בטבריה - מערכת יחסים עם קטינה והכניס אותה להריון. בעקבות זאת, טען אוחנה, סחטו המשטרה והפרקליטות את אור והוציאו ממנו הרשעות כוזבות, בין היתר - את הרשעתו של אוחנה עצמו בסחר בסמים.
18/05/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
18/05/2012  |  מאיר עוזיאל  |   כתבות
אין בכך כל ספק - גם בבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר הקרוב יהיו יהודי ארה"ב מאוחדים בהצבעתם: הם יצביעו למועמד שהם בטוחים שיהיה טוב לישראל. המחלוקת היא בעצם רק בשאלה מה נחשב טוב לישראל.
רצח גדי ויכמן בבאר-שבע ואורגיל מואטי ברחובות, ועוד ארבעה מעשי רצח שאירעו בתוך זמן קצר, החזירו את נושא הביטחון האישי לכותרות למשך יומיים תמימים, עד שהפוליטיקה סיפקה כותרות חדשות. תגובות הפוליטיקאים היו מתוזמנות היטב. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ הודיע על הגדלת היקף הפרויקטים של 'עיר ללא אלימות', וראש הממשלה בנימין נתניהו הזדרז גם הוא לבשר על הסכמה עקרונית בדבר הוספת שוטרים במשטרה, בתום חודשי דיונים בנושא.
17/05/2012  |  שבתי גרברציק  |   כתבות
השבוע התעוררה מיני סערה בכפר-סבא. לקראת כנס של תנועות נוער שאמור להתקיים בשבוע הבא, החליטו נציגי הנוער שבאירוע ישירו בנים ובנות יחדיו. יחדיו, כלומר בת יחידה לא תשיר על הבמה. מי שהחליט על כך הייתה מועצת הנוער בכפר-סבא שהייתה מעוניינת להתחשב בתנועת בני עקיבא ולעקוף את ההגבלה הדתית.
17/05/2012  |  ישי פרידמן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il