|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

על דמגוגיה שחיתות ודרישה לחסינות

התנועה להצלת אליעד שרגא

עו"ד אליעד שרגא עושה שימוש פסול ומקומם במעמדה של התנועה לאיכות השלטון כדי למנוע פרסומים במעריב על מעשיו ומעלליו כפרקליט פרטי לטענתו, מתנכלים לו בגלל מאבקו נגד הטייקונים ונגד הריכוזיות בפועל, הוא דורש בשל זאת חסינות מחשיפת מעשיו כפי שחשפנו ב-News1 - שרגא ניצל לרעה את מעמדו כיושב-ראש התנועה לעסקיו הפרטיים
19/05/2012  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   אליעד שרגא - צדקנות ושחיתות   |   תגובות
שרגא. כתמים גדולים [צילום: אבנר ירון]

דנקנר. תלונה [צילום: תמר מצפי / באדיבות גלובס]

התנועה לאיכות השלטון מנוצלת ומגויסת בימים אלה, לרעה, להצלת מייסדה ומי שעומד בראשה - עו"ד אליעד שרגא. בצעד חריג פנתה התנועה במכתב אל היועץ המשפטי לממשלה ולגורמים נוספים, בדרישה לפתוח בחקירה נגד קבוצת אי.די.בי. והעומד בראשה נוחי דנקנר, נגד עיתון מעריב, עורכו ניר חפץ והתחקירן גידי ליפקין.

העילה, לכאורה: פרסום כזבים בזדון נגד עו"ד שרגא, בסדרה של כתבות במעריב, כדי לאלצו ולכפות על התנועה לחדול ממאבקה נגד הטייקונים בכלל ונגד הריכוזיות במשק, בפרט.

תלונת שרגא פורסמה בעמודו הפותח של אתר התנועה, ואף הופצה בניוזלטר מיוחד לאלפי מינויים. מאופן ההתנהלות ניכר מאמץ מיוחד לגונן על שרגא ולעשות דה-לגיטימציה לפרסומים על-אודות מעשיו ומעלליו כפי שאלה פורסמו במעריב.

במכתב-התלונה נמסר, בין היתר: "בתלונה דורשת התנועה כי המשטרה תפתח לאלתר בחקירה פלילית שתחקור את התנהלותו של העיתון ובעליו, שפרסם שורת כתבות שקריות ומכפישות כנגד התנועה, שנועדו להרתיעה ולהניאה מלקדם את חוק הקלון לפעול כנגד הריכוזיות במשק, להגן על כספי הפנסיות של אזרחי מדינת ישראל כמו גם להילחם ביוקר המחייה הנובע מתופעת הריכוזיות".

סדרת הכתבות במעריב עסקה במעשיו של עו"ד אליעד שרגא כעורך דין פרטי ולא בפעולותיה של התנועה. מעצם מכתב-התלונה התובעני והאלים המציג מצג כוזב ניכר מאמץ מיוחד לגייס את רשויות החקירה בישראל, עימם מנהלים שרגא ותנועתו יחסים קרובים במשך שנים, כדי לכפות על מעריב להפסיק את סדרת הפרסומים על מעשיו ועל מעלליו של אליעד שרגא.

האם זכאי שרגא לחסינות
חפץ. לחשוף. לא לפחד. [צילום: מן הטלוויזיה]

בשנים האחרונות התוודעתי רבות למעשיו המושחתים של אליעד שרגא. עסקתי בכך לא מעט, ואף נדרשתי להתגונן מפני תביעת דיבה שהגיש (בפרשת עמותת "לחופש נולד") – תביעה שנמחקה לאחר שביקש גישור בניסיון להימנע מבירורה בבית המשפט. אני מכיר מקרוב חלק מהאישים הטוענים נגדו, וגם חלק ניכר מאלה המחזיקים קרוב לחזה מידע מדאיג נוסף על מעשיו הגובלים בשחיתות אישית. לכן מקומם למדי להיווכח כי התנועה לאיכות השלטון, שהוקמה כדי להיאבק בשחיתות, מגויסת כדי לטרפד חשיפת מעשיו הבעייתיים של העומד בראשה.

השימוש הנלוז והבלתי ראוי שנעשה בתנועה ובאנשיה ראוי לגינוי גם אם נניח, רק לצורך הדיון, כי במעריב יזמו סדרת כתבות כנקמה באליעד שרגא על מאבקו נגד הריכוזיות ונגד אי.די.בי. אז מה? האם בשל כך זכאי שרגא לחסינות מחשיפת מעשיו המושחתים??? כמובן שלא.

תפקידו של עיתון הוא לפרסם, לחשוף - גם אם יש לו מניע נוסף, ובלבד שיוכל להוכיח: אמת דיברתי. ככל שאני יודע, הפרסומים שנעשו עד כה במעריב עומדים בתנאי זה ו/או בהגנות הקבועות בחוק. עו"ד מאיר בלייך, איש קפדן ואמין, שבקיא בהוראות החוק, אישר פרסום סדרת הכתבות רק לאחר בחינה מדוקדקת של המידע. הציבור זכאי לדעת על מעשיו המפוקפקים של שרגא, כמו גם על דרכו המאיימת והפסולה, שתכליתה: למנוע פרסומים על אודותיו בתקשורת.

מי קיבל את ההחלטה


השאלות

ביום 17.05.12 - בעקבות השימוש הפסול שנעשה בתנועה לאיכות השלטון, פניתי אישית אל עו"ד אליעד שרגא. לדוא"ל הפרטי שלו ולמשרדו. ביקשתי מענה לשאלות שלהלן:

א) בהתייחס לתלונה שהוגשה נגד אי.די.בי. בכלל ונוחי דנקנר בפרט (קישור):

מי קיבל את ההחלטה על הגשת התלונה. איזה פורום ומי האישים שהשתתפו באותו פורום.

ב) מדוע נעשה שימוש בתנועה לאיכות השלטון כדי להטיל דופי במעריב ובאנשיו ו/או למנוע פרסומים במעריב העוסקים בפעילותך הפרטית כעורך דין?

ג) האם נכון שמתוך תרומות בסך כארבעה מיליון שקלים לתנועה לאיכות השלטון ב-2011 שולמו עמלות בסדר גודל של 700-900 אלף ש"ח?

אני מבקש לקבל מענה היום 17.05.12.

התשובות

באותו ערב קיבלתי מהתנועה לאיכות השלטון תגובה "לשאלותיך ולטענותיך", וגם דרישה: "לפרסמה במלואה". הנה היא, כלשונה:

א) ההחלטה על הגשת התלונה במשטרה כנגד מר נוחי דנקנר התקבלה על-ידי התנועה.

ב) פרסומי מעריב נועדו להטיל דופי בתנועה עצמה, בין היתר, בהעלאת טענות שקריות כנגד העומד בראשה, זאת במטרה לפגוע בפעילותה כנגד הריכוזיות במשק ולא כפי שנטען בשאלתך. המאבק נגד הריכוזיות הוא מאבק עקרוני אידיאולוגי במטרה להגן על חסכונות הציבור. אנו מצרים על השימוש במנדט הציבורי של
העיתון מעריב כדי להגן על עסקי הבעלים אך לא נירתע מההתקפות האישיות ונמשיך להגן על ציבור החוסכים.

ג) השאלה איננה ברורה. מכל מקום הדוחות הכספיים המבוקרים של התנועה מפורסמים באתר התנועה לעיון הציבור הרחב.

בברכה,
רות מרגולין - דוברת התנועה

התמיהות

הנה-כי-כן: גם פנייה לתגובה אישית מצד עו"ד שרגא, נענית על-ידי דוברת התנועה לאיכות השלטון - משל מדובר בתנועה שנועדה לשמשו ולהצילו. ברי, כי התגובה שלעיל אינה נותנת מענה לשאלות המרכזיות:

1) מי קיבל את ההחלטה על הגשת התלונה? איזה פורום ומי האישים שהשתתפו באותו פורום. בהעדר תגובה שתניח את הדעת, אין מנוס מהמסקנה הבאה: שום פורום רשמי של התנועה לא התכנס ולא קיבל החלטה מסודרת. אליעד שרגא מנצל לרעה את מעמדו כיושב-ראש התנועה כדי להגיש תלונה בשמה; הוא שקיבל את ההחלטה, והוא שעושה שימוש מחפיר בתנועה ובאנשיה הטובים כדי לסכל חשיפת מעשיו ברבים [בעקבות "התגובה" פניתי לדוברת, רות מרגולין. ביקשתי שוב מענה לשאלות: מי האישים שאישרו. תגובתה: השבנו לשאלה זו...].

2) האם הגשת התלונה אושרה רשמית על-ידי הוועד המנהל, שהוא-הגוף הרשאי לפעול בשמה של התנועה? בוועד המנהל חברים: עו"ד אליעד שרגא – יו"ר ומייסד התנועה, עו"ד מיכאל פרתם – מ"מ וסיו"ר וגזבר התנועה, נירה עפרוני, שלי גוטמן, טלי גרף, ד"ר סיימון פרי, פרופ' בני פרץ, תא"ל (במיל.) אמנון סופרין, מירי דותן, עו"ד מרים ליפשיץ, עו"ד ברק כלב, אפרים ליניאל, שמואל אליהו מויאל, עו"ד סלימאן אלזיאדנה, נאווה רונן, ד"ר אברהם חולי (משקיף), נירית אשכר טולקובסקי (משקיפה).

האם האישים הנ"ל משמשים חותמת גומי, או שנעשה שימוש בלתי מורשה בשמם הטוב? התשובה לכך: שרגא הוא שקיבל את ההחלטה לעשות שימוש נלוז ומחפיר בתנועה, בניסיון נואש לטרפד את חשיפת מעשיו במעריב. ניתן לקוות שניסיון זה לא ייצלח.

סדרה של פרשות

כאמור לעיל, התוודעתי בעבר לא מעט למעשיו ומעלליו של אליעד שרגא, כמו גם למנהגו הנלוז להלך אימים על עיתונאים ועל גורמים שונים. מהלכיו נועדו למנוע פרסומים בתקשורת על אודות מעשיו ולקדם את האינטרסים של משרדו בעריכת דין. בכתב ההגנה שהוגש בשמי לבית המשפט, בתגובה לתביעתו נגדי, נאמר, בין היתר:

"לטענת הנתבעים, ניצל התובע את מעמדו המיוחד - הן כיושב-ראש התנועה לאיכות השלטון, והן כיו"ר התנועה לחופש נולד, לענייניו הפרטיים, וכל זאת תוך ניגוד עניינים חמור ופסול. הנתבעים יפרטו להלן חלק מהמקרים, והם שומרים לעצמם את הזכות להציג במהלך המשפט פרשות נוספות שיצביעו על דרכיו הפסולות של התובע".

להלן הדוגמאות שהובאו בכתב ההגנה (המשמשות עתה את מעריב בסדרת הכתבות):


  • אלוף-משנה (בדימ.) יוסף דסקל פנה אל התובע, בשמה של חברת בומברדייה שאותה הוא מייצג בישראל, כדי לקבל את עזרתו של התובע כיושב-ראש התנועה לאיכות השלטון בטיפול בפרשת שחיתות שגילה במכרז קרונות הרכבת. בין השניים התקיימה פגישה במשרדו של התובע. לטענת דסקל, התובע הסכים לדאוג שהחשדות לשחיתות במכרז לקרונות הרכבת יטופלו על-ידי התנועה לאיכות השלטון ויועברו כתלונה לגורמי הבדיקה/החקירה בישראל, אך הוא - התובע, הציב תנאי בל יעבור: התחייבות מצד דסקל שזה האחרון יפעל להעברת הייצוג המשפטי בישראל של חברת בומברדייה לטיפול משרדו הפרטי של התובע, אליעד שרגא. לדברי דסקל, הוא קם ועזב את המקום תוך תחושה של שאט נפש מדרכיו הנלוזות של התובע. זמן קצר לאחר מכן פנה בעצמו למבקר המדינה ולמשטרת ישראל, ואלה פתחו בבדיקה ולאחר מכן בחקירה פלילית מקיפה, שאימתה את החשדות שהועלו;

  • גורם עסקי שכר את שירותיו של התובע כדי לסכל פתיחת היכל התרבות בקריית מוצקין. הצעדים המשפטיים נדחו. במקביל ו/או מייד לאחר מכן פתחה התנועה לאיכות השלטון, בראשותו של התובע, במתקפה נגד ראש עיריית קריית מוצקין. הנה-כי-כן: נעשה שימוש כפול מצד התובע, הן כפרטי והן בכובעו הציבורי, כדי להשיג את מטרותיו, וזאת כאמור תוך ניגוד עניינים חמור ופסול;

  • חבר מועצה פנה אל התנועה לאיכות השלטון כדי לקבל ממנה סיוע במלחמתו נגד גורמי פשע שהשתלטו על עסקים ושטחים באזורו. במשרדי התנועה לאיכות השלטון נאמר לחבר המועצה כי "הנושא גדול עליהם" והומלץ לו על-ידי אותו נציג התנועה לפנות למשרדו הפרטי של התובע. בעת שפנה חבר המועצה אל משרדו של התובע הוא התבקש להציג פרטי כרטיס אשראי ולשלם סכום של 1000 דולר פלוס מע"מ לפגישה עם התובע. חבר המועצה דחה את ההצעה בשאט-נפש והמשיך להיאבק לבדו;

  • הרוקח הראשי של קופת חולים לאומית פנה אל התנועה לאיכות השלטון בבקשת עזרה, לאחר שגילה שחיתות ויחס מנוכר מצד בכירים בלאומית. גם במקרה זה הומלץ בפניו על-ידי נציג התנועה לפנות אישית אל התובע, וכך אכן עשה. עם הגיעו למשרדו של התובע הוא התבקש לשלם שכר טירחה בסכום משמעותי של כ-20 אלף דולר;

  • מחמת מעמדו של התובע כעומד בראש התנועה לאיכות השלטון - וכמי שיצא לו שם של איש המהלך אימים על רשויות ואישי ציבור, נעשה על-ידי "שמואל א. לינצר - משרד עורכי דין", בשמו (ובידיעתו) של התובע, שימוש פסול לקבלת כספים מחברת מיתב (חברה כלכלית המופעלת על-ידי עיריית פתח תקוה). הדבר נעשה תוך-שיתוף פעולה מצד התובע, ולאחר שמנהלי מיתב החלו לפעול להפסקת שירותיו של משרד עורכי הדין בראשו עומד עו"ד שמואל לינצר, וזאת לאחר שהתגלו בעיות קשות באופן התנהלותו. משרדו של התובע, אליעד שרגא, "גוייס", מחמת מעמדו של התובע כאמור, כדי למנוע ממנהלי מיתב להוציא אל הפועל את החלטתם. בנסיבות אלה נהנה משרדו של התובע משכר טירחה...

הדוגמאות הנ"ל הן רק חלק מהמידע הרב שהובא לידיעתי על מעשיו ומעלליו של שרגא. כאמור, תביעתו נמחקה, אך למרבה הצער, עד כה לא פעלו הרשויות לפתוח בחקירה נגדו בגין מעשיו המפוקפקים.

עם ובזכות פרסום סדרת הכתבות במעריב, הגיע למערכת העיתון מידע רב נוסף על מעשיו של אליעד שרגא. צריך רק לקוות שעורכי ואנשי מעריב, כמו גם בעלי השליטה, לא יקבלו "רגליים קרות" ולא יחששו לבצע את מלאכתם: לחשוף, לחשוף, לחשוף. עד הסוף.

דן מרגלית שוב טועה ומטעה
מרגלית. להגנת שרגא [צילום: אורי פורת]

מי שמגויס להצלתו של אליעד שרגא מפני הפרסומים וחשיפת מעשיו בתקשורת, בעיקר במעריב, אינה רק התנועה לאיכות השלטון, אלא, למרבה התמיהה, גם ידידו ומקורבו של שרגא, העיתונאי דן מרגלית.

"השימוש בתקשורת להתחשבנות אישית מאוס", הוא קובע בטורו בישראל היום ("ישראל השבוע", 18.05.12). "מה חטאו של שרגא? לדבריו, שתנועתו - כגורמים אחרים, ובהם מתחרים כאומ"ץ ועיתונאים ומשפטנים - ניהלה מאבק בשחיתות".

לגישת מרגלית, נוכח מאבקו של שרגא נגד הריכוזיות ולקידום "חוק הקלון" (נגד הטייקונים שלא מחזירים חובות), "הוא נענש עתה". בפיו של מרגלית הצעה: "על זה הוא ראוי להגנה ציבורית גם מאת בני אור שחולקים על כל צעד ושעל שבמעשיו".

מרגלית ידוע כאחד מתומכיו הנלהבים, שלא לומר פאתטיים, של שרגא. הוא אף הציע בעבר, מספר פעמים, גם בטורו בעיתון ישראל היום, למנות את שרגא לשר המשפטים. לא פחות. ועכשיו מציע לנו מרגלית להתעלם מהמידע המדאיג על מעשיו ומעלליו של שרגא, הטעונים בדיקה ו/או חקירה, ולהקנות לו חסינות מחשיפתם בפני הציבור. מדוע???

התגייסותו של מרגלית להגנת שרגא מזכירה לי את התנהלותו במשך שנים בענייניו של אהוד אולמרט. מרגלית כתב בזכות אולמרט, ולא נמנע גם מכתיבה בגנות אלה שחשפו את מעשיו של האיש המושחת הזה. עד שהתפכח - עם עזרה מעיתונאים-ידידים, ובהם הח"מ, שבסך-הכל אוהבים את מרגלית האיש-העיתונאי. כולי תקווה שהפעם יבין מרגלית, מהר יותר, כי עסקינן באדם מפוקפק, הוא שרגא, המתנהל באופן כוחני המחייב בדיקה וחקירה. ודאי-ובוודאי שאין להעניק לו חסינות מחשיפת מעשיו.

מיותר כמעט לציין: מרגלית טועה ומטעה. אין ולא יכול להיות ספק: אין איש הראוי לחסינות תקשורתית מפני חשיפת מעשיו הבעייתיים, קל וחומר כאשר מדובר באדם העומד בראש תנועה ציבורית שנושאת דגל המאבק בשחיתות. הציבור זכאי לקבל את המידע. והוא שיחליט כיצד להתייחס אל האיש.

אם וכאשר יובא שרגא בפני פורום שיידרש להכריע בעניינו, תינתן, קרוב לוודאי, גם למרגלית, האפשרות לומר דברים לזכותו. לשם הקטנת עונשו. אנחנו לא במקום זה, כמובן - נגד שרגא אפילו לא נפתחה חקירה - ולכן אל לו למרגלית להטעות את הציבור בדבר הצורך בגיוס בני האור, כביכול, להגנתו של שרגא.

תאריך:  19/05/2012   |   עודכן:  19/05/2012
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התנועה להצלת אליעד שרגא
תגובות  [ 57 ] מוצגות   [ 57 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
היה אהוד אולמרט!!
19/05/12 14:29
 
ש.ש.
20/05/12 09:16
2
לא סתום
19/05/12 14:39
 
ארגון התמימים
19/05/12 15:52
 
מומחה לתשקורת
19/05/12 16:35
 
משקיף בלתי תלוי
19/05/12 22:54
 
השכל הישר
20/05/12 07:31
3
אולי דן מרגלית הו
19/05/12 14:43
 
משקיף בלתי תלוי
20/05/12 04:49
4
שמעון בלילתי
19/05/12 14:46
5
שאלה חשובה
19/05/12 14:53
 
לא משנה
11/12/12 02:34
6
ליואב יצחק
19/05/12 15:26
7
יודע סודות
19/05/12 15:29
 
ליודע הסודות
19/05/12 17:59
8
הריכוזיות במשק
19/05/12 15:45
9
איש ישר
19/05/12 15:59
10
שע
19/05/12 16:10
 
יודע לקרוא
19/05/12 17:29
11
מי שיודע
19/05/12 16:47
 
לאחד שיודע
19/05/12 18:40
12
איש ישר
19/05/12 17:14
 
תגובה לאיש ישר
19/05/12 17:51
 
איש שר
19/05/12 18:18
 
אוהד חתולים
19/05/12 18:34
13
יהושע בן נון
19/05/12 17:36
14
גדליה
19/05/12 17:44
15
לא נולד אתמול
19/05/12 17:54
16
לולילו
19/05/12 18:13
17
urixo
19/05/12 18:24
 
איש תקשורת
19/05/12 22:18
18
סתום
19/05/12 18:27
19
אחד אחד
19/05/12 20:09
20
חשיפה
19/05/12 22:14
 
בעל מידע
20/05/12 17:31
21
בר דרור דוד
19/05/12 22:18
 
חיסיון?
20/05/12 01:42
 
לבר דרור
20/05/12 01:52
22
יוסף מגבעתיים
19/05/12 23:32
23
אברהם מערב השומרו
20/05/12 07:05
24
אזרח שומר חוק
20/05/12 09:02
25
יוד אלף
20/05/12 13:04
 
שלום יוד אלף
21/05/12 00:45
26
חוסיין אובמה
20/05/12 13:16
27
נאוה מטבריה
20/05/12 15:22
28
גועל נפש$$$
20/05/12 15:36
 
לגועל נפש
21/05/12 00:58
29
מן הישוב
20/05/12 15:47
 
לישובניק
21/05/12 00:52
30
כהן ישראל
20/05/12 18:09
 
לישראל
21/05/12 01:04
31
ואז נראה אותו
21/05/12 01:31
 
איש ישר
21/05/12 22:51
32
מידע גנוז
21/05/12 14:14
33
איש ישר
21/05/12 22:41
34
אה
23/05/12 17:38
35
אליפז
26/05/12 14:17
פורום: אליעד שרגא - צדקנות ושחיתות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשהחליט מבקר המדינה היוצא מיכה לינדנשטראוס, לפני חודשיים, לחקור את פרשת חקירתו של ראש המועצה לביטחון לאומי לשעבר עוזי ארד בידי בכירי שב"כ, הוא עשה זאת למרות הזמן הקצר שנותר לו במשרתו - ואולי אפילו דווקא משום כך. נראה שהמבקר היוצא סבר שהדבר חשוב כל כך, שרצוי שכאשר ייכנס מחליפו לתפקידו הוא ימצא חקירה רצינית בעיצומה; כך יהיה מן הנמנע לדחוק את העניין לסוף התור. אלא שגורמים משפטיים ובכירי שב"כ לשעבר טוענים שהחקירה הזו, הנוגעת בעצביה הרגישים של סוגיית יחסי שב"כ-ממשלה, נתקעת משום שמעורב בה עוזרו הבכיר של המבקר, אריה רוטר, שהיה היועץ המשפטי של השב"כ.
18/05/2012  |  פזית רבינא  |   תחקירים
"שלושה שבועות בלבד לפני שמוחמד מראח רצח את הילדים בבית הספר 'אוצר התורה' בטולוז, הוא השתתף ב'סמינר התחזקות' איסלאמי בבוסניה. את הסמינר ערכה תנועה מוסלמית קיצונית בשם 'הזמנה לגן עדן'" - כך חושף ג'וואד גליישביץ', מומחה למלחמה בטרור בבוסניה, בראיון בלעדי ל'מקור ראשון'.
שוק ההון עובר בשנים האחרונים תהפוכות גדולות. שורה ארוכה של חברות שנמנו עם שמנה וסלתה של הבורסה, מגיעות אל עברי פי-פחת ומתקשות לפרוע התחייבויות. קבוצה של טייקונים, ובראשם מוטי זיסר, אילן בן-דב, יוסי מימן ויצחק תשובה, ביקשו הסדרי חוב. בפועל ברור שאין מדובר רק באי-עמידה (זמנית) בהתחייבויות והסדר ממנו ניתן להחלים, אלא בהסדרים המשנים סדרי בראשית וכאלה החותכים בבשר החי של המשקיעים.
01/05/2012  |  יואב יצחק  |   תחקירים
במהלך חקירה המתנהלת ברשות המיסים נגד הרב ברוך אבוחצירא ("הבאבא ברוך") מתברר: הוסתרו נכסים רבים מרשויות המס, בהם: חשבון בנק בצרפת, דירה בישראל, כלי רכב ופוליסות ביטוח החקירה הכלכלית הולכת ומסתעפת
17/04/2012  |  יואב יצחק  |   תחקירים
רשות המיסים הוציאה לרב המקובל שומות על-פי מיטב השפיטה טוענת: רבי יקותיאל לא שיתף פעולה בבדיקות שנערכו דורשת 9.5 מיליון ש"ח מכספים שקיבל בשנים 2009-2003 טוענת בנוסף: כבוד הרב מספק למעשה שירותי דת והוא משיג הכנסות במיליונים לשנה הרב מבקש לבטל את השומות וטוען: מדובר בכספי צדקה ובמתנות, ולא בתקבולים החייבים במס
15/04/2012  |  יואב יצחק  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il