לי אפיק, מנהלת השיווק והסחר של רשת אי.די.דיזיין, הודיעה, כי רשת אי.די.דיזיין יוצאת בקמפיין פרסום חדשני ומרענן לקיץ
בהיקף השקעה של כ- 200 אלף דולר!
אי.די.דיזיין ממשיכה לחדש ויוצאת בקמפיין ייחודי
תחת הסיסמא: "קיץ מרענן באי.די.דיזיין".
הקמפיין מציג את הקולקציה החדשנית והמרהיבה של אי.די.דיזיין לקיץ 2002 בה הושקעו משאבים ומאמצים רבים על מנת להציג בפני הציבור הישראלי מגוון המשלב חדשנות ועיצוב בינלאומי יחד עם התאמה ספציפית לצרכים המיוחדים של הציבור הישראלי, לתנאי האקלים המיוחדים בארץ וכן למצב השוק.
את המהלך השווקי ילווה קמפיין, אשר הופק בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי & GREY, תחת הסיסמה: "קיץ מרענן באי.די.דיזיין - קולקציית 2002". הקמפיין יעלה בתאריך 2/5/02 ויימשך עד סוף חודש יוני. מסע הקמפיין ילווה במודעות צבע בעיתונות היומית הארצית ובפעילות בסניפים.
עוד הוסיפה לי אפיק: "אי.די.דיזיין ממשיכה את מחוייבותה לחדש, לגוון, לרענן ולחשוף את הציבור למיטב הקיים היום בעולם, בתחום הריהוט והעיצוב לבית, וכל זאת תוך הקפדה על איכות מוצרים מהגבוהות שיש וברמת מחירים נוחה ותחרותית.
קולקציית קיץ 2002 הינה קולקציה חדשנית ומרהיבה ובעיקר שונה ייחודית ומבודלת.
על קמפיין הקיץ של רשת אי.די.דיזיין:
קמפיין הקיץ של אי.די.דיזיין הינו המשך ישיר של המהלך האסטרטגי השיווקי בו החלה הרשת לפני כשנה וחצי במטרה להביא את הרשת להוות את הבחירה הראשונה של הציבור בישראל בתחום העיצוב, הריהוט והאביזרים לבית. כתוצאה מהמדיניות החדשה, סיימה אי.די.דיזיין את הרבעון הראשון של 2002 בהצלחה מרובה ובגידול של 65% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וזאת למרות המצב אליו נקלע השוק.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
מנהלת שיווק וסחר רשת אי.די.דיזיין: לי אפיק
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי
מנהלת קבוצה: עדנה מאור
סופרוויזרית: סיגל אבני
תקציבאית: גבי בן אליהו
ארט: עמיחי עשהאל
קופירייטר: רן לואל
פלנרית: יעל בן צבי