|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות

בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא...לשאר המזלות אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
25/06/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
ילידי סרטן חוגגים יום הולדת [צילום: פלאש 90]

מזל סרטן עם סרטן - זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת.

מזל סרטן עם אריה - זהו זיווג מעניין במידה ותתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה ישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם, ראו הוזהרתם!

מזל סרטן עם בתולה - זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות, כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תובלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!!!

מזל סרטן עם מאזניים - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן יפגע. קשר בעייתי ולא זורם!

מזל סרטן עם עקרב - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות, שהוא עצמו יוצר אותן, יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ!

מזל סרטן עם קשת - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי, בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!

מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד, כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. ואולם, ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!

מזל סרטן עם דלי - שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי!

מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי, כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול - תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!!!

מזל סרטן עם טלה - בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!

מזל סרטן עם שור - זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. "יחד" היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!

מזל סרטן עם מזל תאומים - זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל כך שונים זה מזו. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים!!!

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע במזל סרטן - מומלץ לכם בשבוע זה לשמור לעצמכם את רגשותיכם האישיים, ולשתף במידת הצורך רק את האנשים שאתם חייבים לדבר איתם מכורח הנסיבות.

טלה - היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה יכולים להשתפר במידה ותפחיתו במקצת מהאגו שלכם ותרשו לעצמכם להיות יותר מפויסים עם האחרים. הצורך שלכם בעצמאות דרש את המחיר אותו נאלצתם לשלם ביחסים האישיים שלכם, אך עכשיו לאחר שלמדתם את הלקח הנדרש, מומלץ לכם להיות יותר נאמנים לאני הפנימי שלכם ולפתוח את דלתות ליבכם וביתכם לאנשים קרובים שמנסים להיכנס/לחזור לחייכם.

שור - בתקופה האחרונה הייתם טרודים בענייני כספים ובתהליכים שונים שאתם חייבים לעבור על-מנת לצאת לחופשי מבחינתכם. התקופה שבה נאלצתם להוציא כספים רבים שלא התכוונתם להם, עומדת להסתיים עם התיישרות הכוכב וונוס - שליט המזל שלכם בבית הכספים שלכם. במערכות יחסים שבסיסם העיקרי הוא כסף תאלצו להתמודד עם אמיתות שונות ועם העובדה שאתם מבקשים גם תשומת לב מעבר לכסף.

תאומים - נראה שלאחרונה כל נושאי מערכות היחסים היה מאוד דומיננטי בחייכם אם במערכות היחסים שלכם ואם מבחינה כספית. נסיגת הכוכב וונוס במזל שלכם עוררה בכם את השאלה עד כמה אתם זקוקים לאחרים וגם את ההתייחסות האישית שלכם לכל נושאי הכספים. נראה שאתם משלמים מחיר על הטעויות שאתם עושים ומתרעמים על העובדה שלא כולם חושבים כמוכם ותפיסת העולם שלהם שונה משלכם.

סרטן - השבוע בגלל אירועים שאינם בשליטתכם תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים שונות במעגל הקרוב של חייכם וגם במעגל הרחוק. אין כמו ייעוץ מאדם קרוב שאתם סומכים עליו או איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בחייכם ובמחשבותיכם. אתם מאבדים אנרגיה רבה בגלל העובדה שאתם נאחזים בקיים ומפחדים לשחרר את דפוסי ההתנהגות הרגילים שלכם. רק מימוש אמיתי של עצמכם יעזור לכם לשאת את קשיי האחרים.


אריה - הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים משתחרר מנסיגתו בבית החברים והחברה שלכם, כך שנראה שעיקר השפעת הכוכב בשבוע הזה תהיה בגלל בכל הקשור לקידום עצמכם מבחינה אישית וחברתית במקום בו אתם נמצאים ובמקום לו אתם קוראים בית בשלב זה בחייכם. יש לכם הזדמנות השבוע לפתור מערכות יחסים מעיקות שצברתם והגיע הזמן שתדברו ישירות ותגידו כל אשר על לבכם, על-מנת שהצד השני יבין אתכם.

בתולה - הכוכב וונוס מתיישר בבית הקריירה שלכם, כך שנראה שבשבוע הקרוב עדיין צפויים לכם חילוקי דעות עם הקרובים לכם בכל הנוגע לתפיסת עולמכם את העבודה ודרך התקשורת שלכם עם אחרים הנמצאים איתכם בקשרי חברות או/ו משפחה. ייתכנו ניגודי אינטרסים ביניכם לבין השאר, כך שאתם חייבים לשמור על קור רוחכם בכל הנוגע לדרך ההתנהלות התקינה לדעתכם, במידה ואתם אכן מרגישים שלמים איתה.

מאזניים - בשבוע הקרוב זהו אינו הזמן המתאים לקחת את העניינים במלוא הרצינות, אלא לנסות ולנסוע לבקר ולטייל עם חברים על-מנת לשפר את מערכות היחסים שלכם עם אנשים שלאו-דווקא גרים בסביבת המגורים שלכם. הרשו לעצמכם לנסוע למקום מרוחק שבו תרגישו שאתם מתאווררים וצוברים אנרגיה מחודשת על-מנת להתמודד עם הבאות. אנשים קרובים יעריכו את הצורך שלכם ויבואו לקראתכם.

עקרב - הצורך והיכולת שלכם בלקיחת אחריות מעורר הערצה ורצון לעזור לכם מצד האנשים הקרובים לכם. אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא משמעותית בחייכם ומביאה איתה טרנספורמציה שלא חשבתם שאתם מסוגלים לה לפני כן. למרות שלעיתים אתם נסערים ולא בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון בחייכם – הרי שבהמשך תבינו שעכשיו בדיוק נפתחות בפניכם דלתות להמשך הצלחתכם.

קשת - הכוכב וונוס התיישר אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ואתם שואלים את עצמכם שאלות רבות כיוון שאתם נמצאים בצומת דרכים בה אתם מבינים שאין לכם רצון וצורך למלא את רצונם של האחרים בחייכם, אלא יש לכם צורך להישאר נאמנים לעצמכם. חכו עוד כשבוע עד אשר תחליטו בדיוק מהם השינויים אותם אתם רוצים לחולל בחייכם והתחילו במחשבה חיובית שתמגנט אליכם את האנשים הנכונים לכם.

גדי - נראה שיש לכם צורך לחולל שינוי במקום עבודתכם עם אנשים קרובים שקשרתם את גורלם בגורלכם, ועכשיו אתם מבינים שבמידה מסוימת זו הייתה טעות וראיית העולם השונה שלכם יכולה להביא אתכם למבוי סתום, כיוון שכל אחד מושך לכיוון שלו. אתם נמצאים בתקופה המשמעותית שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם – זוהי תקופה שבה אתם צריכים לבחון את החלטותיכם מחדש ולפעול בהתאם.

דלי - נראה שלאחרונה הגעתם לתובנות מאוד משמעותיות ביחס לעצמכם ומערכות היחסים שלכם עם האחרים. אלה מכם שיש לכם ילדים נראה שהייתם עסוקים איתם במיוחד בתקופה האחרונה ונדרשתם להרבה סבלנות ותשומת לב על-מנת על-מנת לעמוד בציפיות של האחרים מכם ולכם מהאחרים. אלה מכם שלא נמצאים בקשר עם ילדים הייתה לכם הזדמנות מצוינת לבחון את ההתנהלות שלכם במערכות יחסים בין אישיות.

דגים - זוהי ההזדמנות שלכם לשפר את מערכות היחסים הקרובות לכם עם אנשים שאתם נמצאים בקשרי משפחה איתם, או אפילו אלה שאתם מחשיבים אותם כקרובי משפחה מאוד חשובים עבורכם. נראה שסוף סוף אתם מקבלים את ההוקרה לה אתם מצפים כבר תקופה ארוכה והגיע הזמן שתלמדו מהו הערך הנכון במיוחד של עצמכם על-מנת שתוכלו לדרוש את המגיע לכם ולעמוד על דעותיכם.

תאריך:  25/06/2012   |   עודכן:  25/06/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראשית, נציין כי בכל שנה מתרחשים בישראל כ-700 מקרים של תאונות פגע וברח. ריבוי המקרים של תאונות מהסוג הזה, העלה את מודעות הציבור למצב והעניק לבתי המשפט רוח גבית להחמרת הענישה. מלבד העובדה כי מדובר בעבירה פלילית הנושאת בחובה האשמה כבדת משקל, הרי שלאקט שכזה, ישנן השלכות מהותיות בכל הנוגע לתביעת הפיצויים אותה יגיש הנפגע בתאונה. לא פעם, מתעורר קושי ממשי לנפגע לקבל פיצויים.
25/06/2012  |  רפאל אלמוג  |   כתבות
"לגישתי, וכן לגישת מנהלים בכירים ברשות השידור, על רשות השידור לפעול לרענון שורותיה, לרבות ובפרט לאור העובדה כי ענייננו בשוק התקשורת, שהינו שוק תחרותי, דינמי, ואשר מעצם היותה שידור ציבורי (בשונה משידור מסחרי), נדרשת רשות השידור במאמצים יתרים על-מנת לשמור על קהל הצופים והמאזינים", כך כותב מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, בתצהיר שהגיש בשבוע שעבר לבית-הדין האזורי לעבודה בירושלים. תצהירו של מנכ"ל הרשות צורף לתשובת רשות השידור לפנייתו של איתי לנדסברג, שביקש מבית-הדין לקבוע כי הוא הזוכה במכרז לתפקיד ראש המחלקה התיעודית.
25/06/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
המיליארדרית שרי אריסון ממשיכה לתרום לטובת הציבור. ובצנעה. בשקט בשקט ובלי יחסי ציבור ורעש עיתונאי מפעילה אריסון את הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון (ישראל) בע"מ, שמחלקת-תורמת כספים בנדיבות בעיקר למפעלי חברה, רווחה, בריאות וחינוך.
25/06/2012  |  יואב יצחק  |   כתבות
הפיגוע בבוקר יום שני שבו קיפח את חייו סאיד פשאפשה, שעבד בהקמת גדר הביטחון, תוכנן להיות קשה הרבה יותר. תרחיש של פיגוע נגד בוני הגדר נדון כבר בהערכות המצב שהועברו גם לכוחות בשטח. כך מעידים גורמים במשרד הביטחון ואנשי ביטחון ביישובים הסמוכים. בניסיון למנוע פגיעה בעובדי הגדר, הוצבו כוחות גדולים של צה"ל מדי יום לאורך הקטעים הנבנים, קטעים שאורכם עשרות קילומטרים, ואבטחו את העבודות. כוח מגדוד 13 של גולני שהגיע במהירות לציר פילדלפי חיסל את המחבלים וגם זכה למחמאות לאחר שחתר למגע ומנע פיגוע נרחב; מאות מטרים מגדר הגבול שוכנים יישובים, שייתכן שתוכנן לפגוע גם בהם.
24/06/2012  |  יוחאי עופר  |   כתבות
יעקב שבתאי השאיר אחריו מחזות שנכנסו לקאנון הלאומי, "אוכלים”, "נמר חברבורות”, "כתר בראש”. הוא הכיר היטב את נפש תושבי ארצנו, ובמחזה הזה, שהוא לכאורה קומדיה מצחיקה שמדגדגת את הצופה בנגיעתה בכל המומים והחסרונות של החברה הישראלית - הוא בעצם העברת ביקורת על התאוותנות והחמדנות, אהבת הבצע והשלמונים, והמוסר הירוד שמדיח אדם לחטוא עד כדי רצח. אך לא רק ביקורת יש במחזה, אלא גם ראיה נבואית. כי כל מה שכתב אז, ונראה אולי מוגזם לשם ההצחקה - נמשך וקורה מאז ועד היום, בהליך של התעצמות.
24/06/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il