Esc יוצא בקמפיין לקידום אירועי העיר הדומה באילת.
הקמפיין, תחת הכותרת: "שלום לתמימות", יקדם את אירועי העיר האדומה של Esc, שיתקיימו בעיר אילת בין התאריכים 1/8-12/8.
סרטוני הטלוויזיה מציגים צעצועי ילדים מוזיקליים תמימים שככל שעולה קצב המוזיקה מאבדים את התמימות.
בסרטון הראשון נראית בלרינה של קופסת תכשיטים, שחגה סביב עצמה לצלילי מוזיקה מתוקה. המוזיקה משתנה פתאום לטראק מוזיקה אלקטרונית קצבי, והבובה מתחילה לרקוד בקצב מהיר ובצורה חושנית.
בסרטון השני, מופיעה שלישיית בובות קופים אשר מנגנת בעצלתיים בתוף ובמצלתיים. הקצב מתגבר, והקופים מתחילים "לחפור" לצלילי הטראק.
במודעות בעיתונות אשר עוצבו על-פי אותו הקונספט של אובדן התמימות מככבים הדוגמנים שני אילוז וווה פוטושין ומוטיב חוזר של כדור מראות נוצץ המסלמל את המסיבות הלוהטות שיתקיימו בעיר האדומה.
הקמפיין בהיקף של כחצי מיליון דולר יעלה לאוויר היום, יום א' ה-24 ביולי למשך כשבועיים בטלוויזיה, בעיתונות, בשילוט חוצות וברדיו, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי.
זו השנה השלישית ברציפות שהעיר האדומה של Esc כובשת את אילת: עיר המסיבות. "העיר האדומה של Esc”, שזכתה להצלחה אדירה בשנתיים האחרונות, תפתח השנה את שעריה החל מה-1 באוגוסט ובמשך שבועיים של מסיבות לוהטות בהובלת ה- D.j המובילים בארץ ובחו"ל.
קרדיטים למשרד הפרסום:
מנהל קריאיטיב ראשי - יונתן סטירין
מנהל קראיטיב - אריאל ברנסון
קופירייטר - ליאור מאירי, יפתח חוצב, שחר פילר
מנהלת לקוחות - מיכל נשיב
סופרוויזרית - יפעת גולדמן
תקציבאית - שרית שטרנהל
פלנר - דודו ועקנין
מפיקת משרד - רינת קינן/נגה שגיא
במאי - גיא שגיא
חברת הפקה - מולה הפקות