|   15:07:40
דלג
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

פיברוק ההיסטוריה הערבית

מוסלמים קנאים ושקרנים המסיתים לשנאה, משכתבים את ההיסטוריה הערבית של ירושלים הם מסלפים את ההיסטוריה הערבית בכך הם בוגדים ופוגעים חמורות באיסלאם המקורי ובאומה הערבית
22/09/2012  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
האיסלאם האמיתי לא ייחס חשיבות לירושלים [צילום: AP]

שלישית במעלה
במסורת המוסלמית הייתה ירושלים שלישית במעלה ובחשיבות אחרי מכה ואחרי מדינה, עיר המקלט של מוחמד ומאמיניו, מפני הרדיפות במכה. העלייה לירושלים אינה מזכה את עולי הרגל אליה בתואר חאג' כמו למכה, אלא רק כזיארה. ולכן, מוזרה הבדיה של כמאל ריאן המכונה שיח', מהפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הישראלית, כאילו אל-אקצה הוא כביכול שני בקדושתו, אחרי מכה, אך לפני מדינה

עד כמה לא החשיב האיסלאם האמיתי את ירושלים, ניתן ללמוד מהעובדה ההיסטורית המוצקה, שירושלים הייתה אחת הערים האחרונות שנכבשו בעת הפלישה לסוריה, אחרי מות מוחמד. היא נכבשה על-ידי קצין זוטר. העיר ירושלים לא הפכה עם הכיבוש, לבירת הפרובינציה החדשה פלשתין. כובשיה הערבים כינו אותה איליא, כלומר נוסח ערבי של השם הרומי שנתנו הרומאים לירושלים, איליה קפיטולינה. העיר גם לא הפכה לעיר מחוז. היו אלה קיסריה ואחר כך רמלה, ולא ירושלים. זו האמת.

לאורך מאות בשנים, לאחר מכן, מוזכרת ירושלים בכתבים ובמקורות מוסלמיים כבית אל מקדס (בית המקדש), עד אשר זהו שמה המקורי בפיהם של מאמינים מוסלמים. זו האמת.

הרעיון של קדושת ירושלים, במסורת הערבית, הינו מאוחר מאוד, ומתחיל בשלהי המאה השביעית, והפך משמעותי בעקבות האמיר הטורקי של מדינת מוצול-חלב. המשיך בכך בנו של זנגי, נור אלדין. החליף האומיי עבד אל-מלכ הקים בה, אחר כך, את מבנה כיפת הסלע לתפילות יחיד, ובנו אל ווליד הקים את מסגד אל-אקצה לתפילות ציבור. מטרתם הייתה להפחית מחשיבות העלייה לרגל למכה, שהייתה בחסות יריביהם, חסידי החליף השיעי עבדאללה אבן אל זובייר.

כלומר, חשיבותה של ירושלים היא בעיקר כמרכז פוליטי דתי חלופי למכה, וכהצהרת ניצחון מוסלמי. מאותן סיבות החליט הסולטאן צלאח אל-דין גם הוא לחזק את מעמדה של ירושלים.

מכיוון שהשיקולים לקידום מעמד של ירושלים היו בעיקר מסיבות פוליטיות מוסלמיות פנימיות, ירד מעמדה של ירושלים עם דעיכתם של המנהיגים הנ"ל, והתעורר מחדש רק לאחר מלחמת ששת הימים.

אוהבי אום כולת'ום, יתנערו ממנה וממורשתה, כשיגלו כיצד השתמשה לרעה באמנותה ובהיותה ידוענית, בכדי להניח את הזרעים לעלילת הדם השקרית המודרנית, 'אל-אקצה בסכנה'. בשירה השקרי 'שלוש ערי הקודש'. בבית השלישי הנוגע לירושלים היא קוראת לג'יהאד על ירושלים.

בקוראן, אין ירושלים נזכרת כלל בשמה. לאחר בריחתו של מוחמד ממכה למדינה (ההיג'רה), בשנת 622, הוא החליט לצוות על מאמיניו, לפנות בתפילתם לירושלים, זמנית, למשך 16 חודש. מטרתו הייתה לשכנע בכך את השבטים היהודיים במדינה, להתאסלם. משנכזבה תוחלתו זו, הוא קבע את כיוון התפילה (הקיבלה) אל הכעבה במכה. זו הסיבה היחידה לכינוי המוסלמי של ירושלים, כ'קיבלה הראשונה'.

במסורת המוסלמית הייתה ירושלים שלישית במעלה ובחשיבות אחרי מכה ואחרי מדינה, עיר המקלט של מוחמד ומאמיניו, מפני הרדיפות במכה. העלייה לירושלים אינה מזכה את עולי הרגל אליה בתואר חאג' כמו למכה, אלא רק כזיארה. ולכן, מוזרה הבדיה של כמאל ריאן המכונה שיח', מהפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הישראלית, כאילו אל-אקצה הוא כביכול שני בקדושתו, אחרי מכה, אך לפני מדינה.

סיפורי אלף לילה ולילה

השינויים שערכו מוסלמים שקרנים בהיסטוריה המוסלמית האמיתית המתועדת, כללו את שינוי גילו של מסגד אל-אקצה אל התקופה הקדם מוסלמית. על-פי הטענה המופרכת של מוסלמים שקרנים אלה, היבוסים הם כביכול שבט ערבי קדמוני, שנדד כביכול מחצי האי ערב עם הכנענים, כ-3,000 שנה לפני הספירה הנוצרית, ולכן כביכול הקדימו הערבים את נוכחותם בארץ ישראל לפני בני ישראל והנוצרים.

ערבים שקרנים המציאו בדיה לפיה מסגד אל-אקצה נבנה כבר על-ידי האדם הראשון ו/או אברהם אבינו, לפני 4,000 שנה, 40 שנה לאחר שבנה את הכעבה במכה עם בנו ישמעאל. לפי שקריהם, שלמה המוסלמי בנה את את מתחם אל-אקצה, שהוא מסגד מוסלמי. סיפורי אלף לילה ולילה.

לפי שקרנים ערבים ומוסלמים הנוכחות היהודית בירושלים הייתה קצרת ימים (70 שנה לכל היותר) ולכן אין זה בסיס לריבונות יהודית על ירושלים. שלמה הוא דמות מוסלמית קדמונית, שבנה בסך-הכל חדר תפילה אישי ובית מקדש יהודי לא היה ולא נברא. לפי שקרנים ערבים ומוסלמים הכותל המערבי הוא אתר מוסלמי קדוש, וכל הזיקה היהודית אליו אינה קיימת כלל וכלל.

לפי הנהגת הרשות הפלשתינית וערבים ומוסלמים שקרנים, אין כל זכר למקדש היהודי, והוא אגדה והמצאה וזיוף היסטורי, ולא היה ולא נברא. ערפאת עצמו, כשקרן פתולוגי, אמר שבית המקדש היהודי לא היה קיים בירושלים, אלא בתימן, ושהוא ראה אותו במו עיניו.

שקר ערבי ומוסלמי, לפיו מעולם לא היה בית מקדש על הר הבית, ושאין קשר בין היהדות והיהודים להר הבית ולירושלים, ושארץ ישראל אינה אלא ארץ ערבית ומוסלמית, מוצג במלוא חרפתו כשמעמתים אותו מול מקורות ערביים קלסיים.

מוציאים שם רע לאיסלאם

ניתן להיווכח בשקריות טענות ערבים ומוסלמים כנגד עצם קיומו של בית מקדש יהודי, כשמעיינים בין השאר, בכתבי הגיאוגרף וההיסטוריון הירושלמי אל מקדסי, מהמאה ה-10, ובכתבי חכם ההלכה האירני אל מסתופי, מהמאה ה-14. כך כשמעיינים בשירתו של ג'לאל אל דין אל רומי מהמאה ה-13. את האמת פרסם, אבו בכר אל ואסטי, דרשן מסגד אל-אקצה עצמו, מתחילת המאה ה-11. וכן נכתב מפורשות במדריך המקוצר של המועצה המוסלמית העליונה, משנת 1924, כי אל חרם אל שריף הוא אתר מקדש שלמה, מעבר לכל ספק.

היסטוריון ערבי, עארף אל עארף, לשעבר ראש עירית ירושלים המזרחית, כתב מפורשות כי מקום אל חרם אל שריף הוא על הר המורייה המוזכר בספר בראשית, שבו היה גורן ארוונה היבוסי, שדוד קנה כדי להקים עליו את המקדש, ששלמה בנה בשנת 1007 לפני הספירה הנוצרית. הוא כותב מפורשות ששרידי המבנים מתחת למסגד אל-אקצה הם מתקופת שלמה. וכן, מציין כי אתר 'מערת צדקיהו' נקרא גם 'מחצבת שלמה', מכיוון שדוד ושלמה חצבו ממנה אבנים לבניית בית המקדש. בספרו 'ההיסטוריה המפורטת של ירושלים' הוא כולל את הכותל המערבי ברשימת המקומות הקדושים ליהודים בירושלים.

על-פי הכתבים המוסלמים המקוריים, הכותל המערבי, המכונה בפיהם 'אל בוראק', אין כל קדושה מוסלמית. המוסלמים מעולם לא התפללו שם ומעולם לא בנו בו אתר תפילה. הכותל המערבי כלל אינו מוזכר כמקום קדוש מוסלמי בספרים ובמדריכים רשמיים מקוריים של אל חרם אל שריף מטעם הוואקף המוסלמי. הוא אינו מוזכר כמקום קדוש באנציקלופדיה של האיסלאם. הוא גם אינו מזוהה בה כמקום קשירת אל בוראק, סוסו של מוחמד.

הנה כי כן, שוב ושוב מתגלה פרצופם האמיתי של ערבים ומוסלמים שקרנים, הקוראים לעצמם מנהיגים מוסלמים. הם מוציאים שם רע לאיסלאם המקורי, לאומה הערבית הכבירה, וממציאים למעשה דת חדשה שניתן לכנותה דת השנאה ועם שלא היה ולא נברא.

ראש השקרנים והרמאים המסיתים כיום הינו הסוני המכונה שיח' ראאד סלאח, שמכנה את עצמו שיח' אל-אקצה ובכך מבזה את קדשי האיסלאם והאומה הערבית, המזדהה לחלוטין עם אירן השיעית.

ראאד סלאח הוא ממשיכו של פושע המלחמה המופתי הנאצי, חאג' אמין אל חוסייני, מסית פרעות תרפ"ט, יוזם המרד הערבי, יועץ אדולף אייכמן והיטלר ומפעילי מדיניות ההשמדה של יהודי אירופה. מקים הדיוויזיה המוסלמית בשירות האס-אס ביוגוסלביה. יוזם הרעיון להפציץ את תל אביב. המסית את עירקק ותימן להשמדת יהודים. בתימן לא הצליח וגורש ממנה. מתכנן המשרפות הענקיות ליהודים בעמק דותן, בקרבת שכם, דוגמת אושוויץ.

האיסלאם האמיתי והאומה הערבית והעולם כולו חייב לבוא חשבון עם מוסלמים מזוייפים וערבים שקרנים.

תאריך:  22/09/2012   |   עודכן:  22/09/2012
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פיברוק ההיסטוריה הערבית
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מוטי1
22/09/12 11:01
2
יונה סוקולובסקי
23/09/12 17:34
3
קורןנאוה טבריה
24/09/12 04:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הציבור האמריקני והשיטה שלו יקבעו מי יישב בבית הלבן בארבע השנים הקרובות. מי שרוצה לנתח את הנתונים היכולים להשפיע על הבחירה, קדימה - ינתח כאוות נפשו. מי שרוצה להמר על התוצאה, ברוך הבא, יהמר. בהווה - כל העתיד כולו הוא רולטה, על כן, למה לא? מי שמבקש להשביע את האלים להטות את התוצאה על-פי הרהורי ליבו הגלויים או הכמוסים, יתפלל, רצוי תפילת יחיד, בשקט, מן הכאן הפרטי אל השם הקובע איזו רשות נתונה ויאמין בכוח השפעתו על הנסתרות. אבל מי שרוצה להיכנס לזירה במכנסי משקל תרנגול ולעזור למתאגרף כבד ענק אחד להכניע בנקודות או בנוק אאוט את המתאגרף הענק האחר, ירקד כפרפר השבוי באלומות אור הבאות מגלקסיה אחרת ויעקוץ כדבורה שכילתה את עוקצה במלחמות נחילים עלובים רחוקים, ויהיה ללעג. חזות קשה.
22/09/2012  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
על-פי דיווחים, המגזין מאדר ג'ונס (תמליל מלא של הווידאו הסוד של מיט רומני ממאי 2012) השיג וידאו מג'יימס קרטר הרביעי, נכדו של הנשיא לשעבר ג'ימי קרטר, שהדליף את הסרט כדי לנקום ברומני על ביקורתו על קרטר.
22/09/2012  |  נורית גרינגר  |   מאמרים
מי ייתן,
22/09/2012  |  אליקים העצני  |   מאמרים
רוסיה וישראל לא חתמו ביניהן ברית של מדינות תאומות, ובכל זאת נראה כי יש ביניהן קשרים מיוחדים, שאינם כתובים בשום הסכמים או בחוזים רשמיים כלשהם. אלה הם קשרים בין אוכלוסיות יותר משהם קשרים בין ממשלות. מנמל התעופה בלוד יוצאים כל העת מטוסים לא רק למוסקבה ולסנט פטרבורג. גם ערים מרוחקות, ואפילו ערי שדה ברחבי ברית-המועצות לשעבר הן יעדים מבוקשים. זמן הטיסה קצר יחסית, ובתום ארבע שעות באוויר נוחתים במוסקבה. כבר בשדה התעופה אתה מתחיל לחוש בקירבה ה"תרבותית" בין שתי המדינות, קירבת הפרטאץ'. התחנונים של מערכת הכריזה בלוד שלא לנסוע עם "חאפרים" מתאימות גם לכאן. עשרות נהגי מוניות צובאים על כל מי שגורר מזוודה ומציעים הסעה העירה. הרכבת המיוחדת שנחנכה לא מזמן בין מרכז מוסקבה לבין שדה התעופה דמידובו פגעה בפרנסתם של הנהגים, אך הם רגילים לבוא לשדה לחפש נוסעים והם ממשיכים בכך. בכביש שלפני השדה מנסה שוטר זקן לעשות סדר בין המכוניות הפרטיות הרבות שנדחקות קרוב ככל האפשר אל שער הטרמינל והצפיפות היא גדולה. אתה מרגיש מיד שאינך נמצא במערב, בהית'רו, בסחיפול או בקלוטן: הרבה פנים ממרכז אסיה, מן "המדינות השכנות" - גאורגיה, אזרבייג'ן, אוזבקיסטן, קירגיסטן וכולי, והרבה פנים קלמיקיות ומונגוליות.
21/09/2012  |  עמוס גורן  |   מאמרים
אחת הירושות הנפשעות ביותר של בריה"מ לשעבר היא הדיסאינפורמציה.
21/09/2012  |  רחל ארנפלד  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
חייל צה"ל נהרג בחילופי האש  /  עידן יוסף
כך הושמד הכור הסורי לפני חמש שנים  /  איציק וולף
מצרים מסיגה את כוחותיה מסיני  /  עידן יוסף
ערבים שקרנים  /  משה חסדאי
מסלול הברחת השב"חים  /  יאיר דקל
"מזל שאפשר להאשים את ישראל גם בזה"  /  שירן זליקוביץ'
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il