|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מה ינחת על הארץ

גם עיתון הארץ יעבור במהלך שנת 2013 שינוי דרמטי, כשלמעשה הניצנים כבר החלו במהלך שנת 2012 תבניות חברתיות, פוליטיות וכלכליות רבות ברחבי העולם ימשיכו להתנפץ תחזית אסטרולוגית: 5.10.12-28.9.12
28/09/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
עיתון הארץ. אופיו ישתנה [צילום: אילן שריף]

ימי סוף השבוע, שישי ושבת, אינם ימים קלים ואופיים יכול להשפיע גם בהמשך השבוע. אנשים שאתם מכירים, קרובים או רחוקים, עלולים להיות יותר שתלטנים ותוקפניים בהתנהגותם. זו לא תקופה ללכת לבתי משפט או להתמודד עם רשויות המס. לא יהיה נכון להיכנס לתהליך שאופיו ביורוקרטי. דחו מה אפשר לאחרי החגים, והפעם זו לא קלישאה.

אורנוס ופלוטו שוברים מסגרות, גם פנימיות. זהו תהליך שלא תמיד מוסיף שמחה מאחר שיש תחושה שמשהו מפריע לכם לזרום בטבעיות. זה הזמן לפנות לתרפיסט מיומן שיעזור לכם לשחרר את המתח הפנימי, לצאת לצעדות או להשתלב בפעילות ספורט מכל סוג, כזו שמתאימה לכם. לעצלנים, נסו לכתוב מכתב למי שיש לכם כעס גדול כלפיו, שחררו את הרגשות והזעם בכתיבה, אבל זאת בתנאי שאחר כך תגרסו את הדפים. תופתעו לטובה כמה שזה יעזור להרגשה כאילו ניקיתם את השולחן מהעבר.

זהו שבוע שהיה ועדיין יש בו סיעור מוחות, מפגשים העוזרים להתפתחויות רעיוניות מעניינות, אבל גם המתחים משפיעים בגלל קשיים לא צפויים, כעסים בלתי נשלטים, ובדרך כזו או אחרת כל אחד מאיתנו יגיב למצב ומחליט החלטות. אנו לומדים על הגבולות של עצמנו וגבולות של אחרים. קיימת למידה על מערכות היחסים ומתוך המגוון אנו בוחרים את אלה שיש בהן אהבה טהורה. בימים הקרובים נקבל הרבה מידע בכל הערוצים, ונכון יהיה להשאיר את אלו פתוחים. היו מעורבים במה שקורה, זה המפתח להתפתחות אישית וחברתית. עומס פרטים צפוי בעיקר בתאריך 4.10, כשכוכב יופיטר ישנה מגמה.

מבנה כוכבים נפיץ

מופע הירח המלא צפוי בתאריך 30.9 בתוך מבנה כוכבים נפיץ מאוד ועלול להתבטא באסונות טבע, בהפסקות חשמל וגם באירועי טרור במקומות המועדים לפורענות בעולם. זהו מבנה שיביא איתו אירועים פתאומיים בלתי צפויים. היו זהירים! גם בתגובות למילים שתשמעו מחברים, סיפרו עד עשר לפני שתענו בחוסר סבלנות.

הוונוס עוברת למזל בתולה בתאריך 3.10 ותביא עימה אהבה ורומנטיקה מחד-גיסא, אבל ביקורת וניתוחים קטנוניים מאידך-גיסא. חבל, מחשבה פרטנית יכולה להרוס אהבה, ההיגיון לא מסוגל לצעוד בשביל הוורדים שאהבה סוללת, הוא נדקר מהקוצים... אבל אחרי יומיים-שלושה הוונוס בבתולה תתרחק מהנפטון ולא תשאיר מקום לאילוזיות...

כוכב מארס ממשיך במזל עקרב עד לתאריך 6.10. הפעילות הפוליטית ממשיכה מאחורי הקלעים, הרבה מזימות נרקמות עתה ברחבי העולם, גם בתחומים צבאיים.

כוכב סאטורן (שבתאי) ייכנס למזל עקרב בתאריך 6.10 ויטייל בו לאורך שנתיים וחצי בערך (עד דצמבר 2014 עם עוד ביקור קצר בתחילת 2015). אלו מכם שנולדו לקראת סוף 1985-1982 יחוו את הסאטורן, בהתמודדות עם נושאים שהודחקו, או ייכנסו למצבים בהם ישאלו את עצמם האם הם במסלול הנכון של החיים, זה שהם רצו בו. אלו מכם שנולדו לקראת סוף 1953 עד 1956, גם הם יבחנו את עצמם האם הטילו עוגן במציאות החיים שנותנת להם ביטחון בחיים, אחרי שהילדים עזבו את הבית ויש להם יותר פנאי לעצמם ולהתפתחותם מעבר לטיפול בנכדים.

אכן ימים אלימים

בשבוע שעבר נכתב כאן: "בימים האלה כוכב מארס מטייל במזל עקרב, ימים רגישים צפויים גם בתאריכים 28.9-23.9, אלה נפיצים בכל הרבדים... אפשר לאבד שליטה... האגרסיביות היא אימפולסיבית ובלי דעת אתם עלולים להיקלע לתוך אלימות. בין התאריכים 26.9-25.9 היזהרו במיוחד. בעולם כולו אלה ימים שמומלץ להיזהר מלקיחת סיכונים".

התוצאה הייתה מול עינינו, האלימות הקשה פרצה במחאות בספרד נוכח המשבר הכלכלי המעמיק וביוון נוכח המצב הכלכלי. הדרישה מהאיחוד האירופי לצמצומים ומדיניות צנע ביוון הבעירה אש באתונה בתאריך 26.9...

השבוע...

28.9 אתם יודעים מה אתם רוצים, היעזרו בתחושות הפנימיות כדי להשיג את היעדים שלכם להיום. שימרו על סבלנות - זו תועיל לכם יותר בתכנון מהלכים.

29.9 הירח בטל משעה 04:32 לפנות בוקר עד לשעה 15:14 בצהריים. תחושה של כוח מניעה אתכם, רצוי שתשלטו בה כדי למנוע מאבקי כוח מיותרים שרק יפריעו לכם.

30.9 אתם מבקשים זמן להרהר לפני שתקבלו החלטות, או לפני שתגיבו להחלטות. ההמלצה הטובה היא להקשיב לאחרים כדי להגיע למסקנה הגיונית. ייתכן תרגישו שאתם בניגוד עניינים בין מה שאתם רוצים ומה שמצפים מכם. שעות הערב מתאימות למפגשים משפחתיים או חברתיים.

1.10 יום של תקשורת. תשמעו מסרים מכל הכיוונים. הרגשות חמים ומאפשרים התפתחויות חברתיות חדשות. זהו יום של נתינה וקבלה.

2.10 הירח בטל משעה 00:22 אחר חצות עד לשעה 01:26 בלילה. קיימת תחושת שלווה ורצון לא לעשות כלום. בשעות אחר-הצהריים נסו לאסוף את עצמכם להמשיך במה שהתחלתם כדי להתקדם.

3.10 האחריות חוזרת. יכולת הביטוי שלכם במיטבה ואתם משפיעים על אלה שמקשיבים לכם. אתם חולקים עם אחרים בדרך מעשית ויצרנית את הרעיונות שלכם. הרומנטיקה משפיעה על יציבות מערכת היחסים, אבל אל תגזימו בחלומות כדי לא להתאכזב.

4.10 אתם מתחילים את היום עם מחשבה על התייעלות כספית, כנראה ההוצאות לאחרונה היו מוגזמות. הירח בטל משעה 09:45 בבוקר עד שעה 13:47 בצהרי היום. לא ברור לכם מה אתם רוצים, יש הצעות מגוונות סביבכם אבל סימן השאלה נשאר. היזהרו מרכילות או משמועות, אלה רק פוגמות במערכות היחסים היקרות לכם.

5.10 שימרו על מוצא פיכם בשעות הבוקר, קיימת סבירות גבוהה שתתחרטו על דברים שייאמרו. חישבו על הדברים המתרחשים בחייכם לעומק, ורק אז קבלו החלטות שיעזרו לכם לקשור את הקצוות ולנוע הלאה. זה יום נוח להגשים תוכניות. יש אווירה הרמונית בשעות אחה"צ והערב. הירח בטל מהלילה בשעה 22:47 עד יום ראשון בשעה 02:45 בלילה. כל השבת (6.10) הירח בטל.

כלכלה ושווקים

מופע הירח המלא ביום ראשון, 30.9, צפוי לעורר מתח חזק בשווקים, בגלל התפתחויות כלכליות בארה"ב. אצלנו בישראל, ערב חג סוכות, אין פעילות ולכן יהיה מעניין לראות איזו השפעה תהיה לתנועה הזו בהמשך בעולם שמתחיל את השבוע בימי שני.

כוכב יופיטר משנה מגמה בתאריך 4.10. שמועות ורכילות ישפיעו על הכיוון בשווקים. המארס בעקרב ממשיך להשפיע על מחירי הזהב והכסף וב-6.10 ייכנס הסאטורן למזל עקרב, ויש להניח שהשפעתו תהיה ניכרת.

בימים האחרונים אחד האנשים הבכירים בבנק הפדרלי אמר שההרחבה הכמותית לא תתרום לצמיחה שם, וזה מיד השפיע על השווקים. לפני שבועיים ערב ראש השנה נכתב כאן: "האמת שההרחבה 'עוזרת' ומחזקת רק את המגמה שבה האינפלציה צומחת. אין סימני שאלה, הם מדפיסים דולרים... המבינים בנושא נותרים במבוכה, אלה מכם המבינים קצת בנושא יודעים שהכל רק מצגת יפה...".

חודש נובמבר "מבטיח" חשיפה שתביא עוד קצת מהאמת על הכלכלה בעולם הרחב, עוד גורמים נעלמים יצוצו ויגיעו לכותרות. ההבנה שהאשליות, שסופקו לנו על-ידי מומחי כלכלה, מתנפצות.

ניתוחים פיננסיים שונים, המבוססים על תנועת הכוכבים, מציגים אי-שקט בשווקים, בעיקר בתקופות שיש בהן ליקויים. השפעת הליקוי היא גם שבועיים-שלושה לפני הופעה, והפעם אנו עומדים לפני ליקוי במזל עקרב בתאריך 13.11.2012. מזל עקרב מסמל השקעות וכספים ויותר מכל, גרעונות ומס. המבנה שבו צפוי הליקוי להתקיים ידליק שוב את מבנה הכוכבים שגרם למהומה בעולם הפיננסי, כך שלא נופתע אם התנודתיות, לצד הבהלה וההיסטריה, יחזרו לשווקים. ייתכן מאוד שאלה יופיעו בגלל משבר נוסף באירופה, אולי נפילה של חברה פיננסית גדולה שהשפעתה תהיה על כולם.

עיתון הארץ

עיתון הארץ הופיע לראשונה בתאריך 4.4.1918 עם שמש במזל טלה וירח במזל גדי, נסגר מיד על-ידי הצנזורה הבריטית והופיע שוב בתאריך 18.6.1919. בדצמבר אותה שנה, חזר לשמו המקורי. ההופעה המחודשת של העיתון הייתה בתאריך 1.1.1923 ומאז עד היום.

העיתון - מזל גדי, עם שמש במולות לכוכב פלוטו, מסביר את הנוכחות החזקה של העיתון לאורך שנים במדינה, צירוף כוכבים המעיד שלא ניתן להתעלם ממנו. גם עיתון זה יעבור במהלך 2013 שינוי דרמטי, כשלמעשה הניצנים כבר החלו במהלך 2012, אבל השילוב של הכוכבים אורנוס ופלוטו לא יניח לבעלי העיתון, עד שיביאו להיערכות שונה, שתהיה קשורה בעיקר במהלכים פיננסיים שיגרמו לשינויים מערכתיים וישפיעו על אופי העיתון בהמשך.

מה שקורה בעולם

בעזרת כוכב מארס במזל עקרב, הורם המכסה של תיבת הפנדורה בה נמצאים כל הכעסים והשנאות שיש בין התרבויות והדתות השונות ואנו עדים להתפרצותם, כשהתירוץ היה הסרט שפוגע ומעליב את מוחמד והאיסלאם. חודש נובמבר עלול להיות חריף יותר מאחר שהאינטנסיביות של מזל עקרב תקבל גוונים דרמטיים יותר. בהמשך צפוי ליקוי חמה, שעוד נרחיב לספר על השפעתו בכל המישורים, גם על מדינת ישראל.

הרבה תבניות חברתיות, פוליטיות וכלכליות ברחבי העולם ימשיכו להתנפץ. אלה חומות שיתפרקו מאחר שנבנו על לחצים ותובענות של ממשלות וחברות פיננסיות גדולות, תאגידים, כולל בנקים. ובהמשך כל הטלטלה תביא אותנו למודעות חדשה, לאמת חדשה על אודות היכולות שלנו, כאנשים מהשורה, לשנות ולחזור להכיר ביכולות האישיות של כל אחד ואחת. נחזור לחפש את הדרך לשלב בין האני, ככוח אסרטיבי, ובין המודעות החברתית, בכוונה להגיע לשינוי שיגרום להשפעה כוללת. למצוא את הגשר למרות ההבדלים - זה הסוד להצלחה.

מחשבה אסטרולוגית

כוכב פלוטו במפת מדינת ישראל "יושב" על השמש בהורוסקופ האישי של ברק אובמה, מתאר כמה יצרים יש כאן. כל צד מנסה להיות חזק יותר וההתנגשות בין הרצונות האלה תמיד אמוציונלית ואינטנסיבית, לכן ניתן להבין שההשפעה הזו לא יכולה להשאיר אף צד במשחק אדיש. שימו לב, שתמיד בפרשנות המגוונת מפרידים בין אובמה ובין ארה"ב ביחס לישראל...

ותשובה לצורר אחמדינג'אד:

"חיי איש מספר ימים וחיי עם ישראל ימים אין מספר" [בן סירא].

תאריך:  28/09/2012   |   עודכן:  28/09/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מועדי חודש תשרי הם תור הזהב של הרובע היהודי הנרחב בבודפשט, שאיכלסו עד תקופת השואה רבבות יהודים, ושבו מתגוררים, עדיין, צאצאיהם. במרוצת החגים, ובמיוחד בימים הנוראים, שורה על הרובע אווירה של קדושה. בית הכנסת הגדול והמפואר באירופה הופך אז לאתר-עלייה לרגל להמוני מתפללים מכל קצווי תבל, בהם ישראלים רבים. גם תיירים, בני דתות אחרות, פוקדים את אתר התיירות הרשמי שהוכרז ככזה על-ידי ממשלת-הונגריה.
28/09/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
לא במקרה כבשה הידיעה על מותו של חיים חפר את כל העמודים הראשונים למחרת פטירתו. לא במקרה יצרה הידיעה תחושת אבל ואובדן לאומי, למרות שלא הוכרז שום אבל פורמלי כזה. לכאורה מדובר בפזמונאי בלבד, שלו אומנם רצף פעילות ארוך במיוחד ורפרטואר מרשים במיוחד, ובכל זאת, לכאורה רק פזמונאי, חרזן של פזמונים קלילים.
28/09/2012  |  יאיר שלג  |   כתבות
פרופ' עוזי ארד, לשעבר היועץ לביטחון לאומי של ישראל, היה השבוע דאוג. ערב יציאת ראש הממשלה נתניהו לניו-יורק, לעצרת הכללית של האו"ם, היה ארד מוטרד מהמגמה השלילית של העמדה האמריקנית בשאלת הצבת הקווים האדומים לאירן.
28/09/2012  |  פזית רבינא  |   כתבות
המקום: העיירה מאזיר שבבלרוס. המועד: חול המועד פסח תש"ן. כבר שעתיים יושבים יוסף מלחין ובני משפחתו ומאזינים לדברי האורח מארץ ישראל. האורח מדבר באוזניהם על מאבקו ההרואי של העם היהודי לעצמאותו במולדתו, מספר על אביו ודודו שנפלו בכפר-עציון במלחמת העצמאות ומתאר כיצד עלה עם חבריו לאחר מלחמת ששת הימים, להקים מחדש את הקיבוץ. כשהוא מסיים, הם אינם מניחים לו ללכת מפני שהשאלות כה רבות. לפתע יוסף מלחין קם. "אני רוצה לבקש ממך משהו", אמר לאורח. "אני מבקש שתיקח איתך משהו לארץ ישראל".
28/09/2012  |  מיכאל טוכפלד  |   כתבות
המהומות של מוסלמים שנעלבו מהסרט 'תמימות המוסלמים' שוטפות את אירופה, והיבשת מתעוררת ומגלה שוב את רבבות בני הדת המוסלמית שהיגרו אליה מארצות ערב השונות. זעמם של המוסלמים אינו מופנה רק כלפי השלטונות אלא גם כלפי היהודים. וכך, היהודים מוצאים את עצמם מותקפים משני כיוונים: מהעבר האחד התוקפנות המוסלמית, ומן העבר השני חוקיהן של המדינות הנוצריות שבהן הם מתגוררים האוסרים שחיטה כשרה וברית המילה.
27/09/2012  |  סופיה רון-מוריה  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il