|   15:07:40
דלג
  דן אלון  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

לפיד יש עתיד - קורא לעימות <br>

לפיד הוא התגלמות הסיבה לזיעה הקרה של נתניהו "היידה שרה", הפך ל"היידה עימות" לפיד קורא תיגר על האתגר הגדול שכל המתמודדים על ראשות הממשלה ברחו ממנו מאז ימי העימות בישראל בין שמעון פרס לבנימין נתניהו מזל שלפיד נכנס לקרב הפוליטי וקורא לעימות, כי דבר אחד הוא כבר מחזיר לנו, עוד הרבה לפני הבחירות - את הזכות לראות את המועמדים מדברים על המהות
07/10/2012  |   דן אלון   |   מאמרים   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
יודע את העבודה [צילום: פלאש 90]


לפיד באולפן שישי

קישור לראיון

שבועיים אחרי שלי יחימוביץ, התארח גם יאיר לפיד באולפן שישי בערוץ 2, ונדמה היה שהאולפן הזה חזר לפרוח שוב. אחד אחר השני עלו מולו חברי הפאנל שישבו בעבר לצידו כמגיש, וניסו את כוחם כחולבי כותרות. יאיר, שמכיר את המגרש, מכיר את החוקים, מכיר את השחקנים, התנועע בו בחופשיות יתר הרבה יותר גדולה מזו שנצפתה כאשר מישהו חילץ מאיזו ארכיון נידח את קטע האיגרוף המפורסם. יאיר אולי אינו מתאגרף סטייל רוקי בלבואה, אבל באולפן טלוויזיה הוא מסוגל להדגים נוק-אאוטים בשרשרת.

יד ביד עם ההנאה הצרופה מעצם הצפייה באמן הנוק-אאוטים הזה, מתעוררת גם אכזבה מרה. זהו סופו של קרב ידוע מראש, והנוק-אאוטים הם תולדה של דפוס פעולה רדוד, צפוי וידוע מראש. קושמרו יודע מראש שהוא לא יוכל לחלץ מלפיד שום דבר שלפיד לא תכנן לומר מראש, אז הוא עובר לנוהל "המראיין האוטומטי", לא מקשיב לתשובות ומפספס הזדמנויות לשאלות מצויינות. כמו כל המראיינים הטלוויזיוניים של העת הזו, רשימת השאלות שהכינו מראש נזרקת לאוויר ברצף, כמו מכונת אימון של טניסאים - יורה לכל כיוון בלי קשר לתשובה. זה לא ראיון - זה מרתון שאלות מוכנות מראש.

כך פספס קושמרו ממש עם תשובת לפיד על השאלה הראשונה את האייטם החשוב ביותר שיצא מהראיון הזה, ומשם זה רק הלך והידרדר.

נתניהו חסר כשירות או חסר אחריות?

כאשר נשאל לפיד כשאלה ראשונה על הנושא האירני, הוא העלה לבסוף את הסברה על דרך ההיתכנות הלוגית, לפיה, התנהלות נתניהו בניגוד לדעת ראשי מערכות הביטחון והמודיעים הישראלים בעבר ובהווה, וההחלטה של נתניהו לנהוג אחרת מכפי שהמליצו לו כל המומחים, מצביעה על 2 אופציות בלבד. או שנתניהו חושב שהוא יודע טוב יותר מכולם (למרות דעת כל המומחים), או שהוא עושה שימוש בעניין האירני לצרכי בחירות.

החל מהרגע הזה, כל הנסיונות של צוות הפאנל להוציא מלפיד כותרת עלו בתוהו, בעיקר משום שהכותרת כבר הייתה שם אבל איש לא שם לב אליה. לפיד האשים את נתניהו בהתעלמות מופקרת מדעת מומחים (חוסר כשירות לקבל החלטות בעניינים גורליים), ולחלופין (או במצטבר), בשימוש בעניין ביטחוני כה גורלי לצורך ניהול הקמפיין של נתניהו (חוסר אחריות וזלזול באינטרס הלאומי הישראלי).

איש לא הרים את הכותרת הזו מן הדלפק. קושמרו אפילו לא שמע את הנאמר כי הוא הביט מהר בדף של הבמאי כדי להעביר את הדיון לקטע הארכיון המצולם, שבו ראיין קושמרו את לפיד בעבר בנוגע לשאלה האם הוא ירוץ בעתיד לפוליטיקה.

לפיד מגיש serve, קושמרו מפספס

השאלה אם לפיד ירוץ לפוליטיקה חשובה בכלל? הרי הוא כבר עשה את ההסבה הזו, והרי הוא יושב כעת באולפן כמי שמוביל מפלגה שכל הסקרים (גם אלה המחמיאים פחות), כבר צופים לה משקל משמעותי בכנסת הבאה. אילו היה מדובר בדיני ראיות בביהמ"ש, הרי שהבאת הראיון המצולם מן העבר הוא בעל משקל ראייתי של אפס. הראיון אינו מעלה ואינו מוריד דבר מן הסיפור שבפנינו.

ושוב, קושמרו מחמיץ את המתנה שמעניק לו לפיד בהקשר לראיון הסתמי והמיותר הזה שצץ מן האוב של הארכיב. לפיד: "כנראה שאנשים רואים עלי גם דברים שאני לא ראיתי על עצמי באותה תקופה. זה נכון גם היום..."

קושמרו מחמיץ את הפרט החשוב שמציע לפיד כתובנה לגבי היכולת שלו לשקף לעצמו את עצמו בנאמנות, וקושמרו אץ רץ אל הפרט החשוב הבא לפי התוכניה של הבמאי - הטור בידיעות, והשאלה האם לא הגיע הזמן שלפיד יפסיק לכתוב את הטור השבועי שלו בידיעות אחרונות. הרי לפני שניה אחת בלבד, הודה לפיד שייתכן שהתפיסה העצמית שלו לוקה בחסר, ושכנראה שאנשים סביבו מעריכים טוב יותר ממנו את מעשיו, את יכולותיו ואת התובנות שלו. עוד לא עברה דקה מאז ניתח לפיד את מעללי נתניהו בהקשר האירני והעלה סברה לפיה נתניהו אינו כשיר לתהליכי קבלת החלטות, ולחלופין שנתניהו עושה שימוש בלתי ראוי בעניין בעל חשיבות קיומית לישראל.

פאנל בנאלי

אמנם קושמרו אינו עורך-דין החוקר עד על דוכן העדים, אך ראיון עיתונאי ראוי ומקצועי הוא הדבר הקרוב ביותר שיש לסוג כזה של אינטראקציה בין חוקר ונחקר.

את מי מעניין הטור של לפיד בידיעות אחרונות, במיוחד כאשר לפיד מציע להחליף את נתניהו באדם ראוי יותר, שכפי הנראה ניחן באותה יכולת שיקוף עצמי כמו נתניהו עצמו?

זה לא שקושמרו אינו נמצא שם, או שהוא המום מרצף האייטמים שמספק לפיד והוא בוחר באייטם הפחות רלוונטי מבין כולם. קושמרו נמצא אבל הוא בוחר שלא לבחור בשום אייטם, וללכת רק על התסריט שקיבל מהבמאי ורק על השאלות שהכין מראש. רק לקראת סוף הראיון קושמרו מתחכם, ושואל את לפיד: "לפני 10 חודשים ישבת כאן. איזו שאלה היית שואל את הפוליטיקאי יאיר לפיד?"

למעשה, אם לא היה ברור שגם השאלה הזו היא חלק מהתסריט שהוכן מראש, אפשר היה לטעות ולהאמין שקושמרו מודה: לא הצלחתי בראיון הזה. אתה מוכן לספק לי שאלה שתוביל לתשובה שתספק לי כותרת?

אבל לא רק קושמרו לא מצליח לשאול שאלות ולנהל ראיון ראוי. כל הפאנל הזה נמצא ביישור קו עם המודל העיתונאי של "ראיון קשוח" במקום ראיון פתוח שמתנהל כמשחק שחמט בין מראיין ומרואיין. כל משתתף הכין שאלה, ולפיד (כמו יחימוביץ לפניו) - מיירט אותן בלי לקחת אוויר בכלל. הראיונות האלה נראים כמו משחק אימון ידידותי בין נבחרת לאומית לקבוצה אקראית מהליגה למקומות עבודה. לא רק למועמד מגיע מראיין מעמיק ופאנל מוצלח. גם לצופים זה מגיע. לחלופין, תביאו לאולפן פיצוחים ופלטת פירות העונה, כדי שרמת הראיון תתאים יותר לשיח חברים בערב שבת.

הייתה גם מהות?

בעניין האירני, הכותרת שסיפק לפיד הייתה בכלל על נתניהו והחשד שהוא לא ראוי לקבל החלטות.

בעניין הסקרים, וויכוח עקר ומיותר על כמה מנדטים צופים הסקרים. בעניין החברות עם אולמרט, אותן שאלות שנשאלו כבר אלף פעם, ואותן התשובות. כצפוי.

בעניין מפלגות מדף, רינה מצליח ניסתה את שיטת מצליח וזה לא הצליח. בעניין ההתמודדות על תפקיד ראש הממשלה, סוף כל סוף עולה השאלה המכריעה, והצוות מסתפק בתשובה: "אני לא נכנס לשאלה איזה תפקיד יקבל מי". "רינה, אני כבר מספיק זמן פוליטיקאי כדי לדעת שזה לא יהיה חכם לנהל משחקי קואליציה וירטואליים..."

לפיד מרים לצוות להנחתה, אבל הצוות פשוט לא על המגרש. "...רק 35% חושבים שנתניהו מתאים להיות ראש ממשלה..."

אם מדברים על מהויות, אז לפיד הוא האדם לשאול אותו על מהויות משום שהוא אדם שאוהב מהויות וזה מה שהפך אותו לכותב מוכשר, למראיין מוכשר, לנואם מוכשר וכפי הנראה למנהיג מוכשר. לפיד אסף בהינף יש יותר מנדטים מכפי שאסף אריה דרעי כילד הפלא של הפוליטיקה הישראלית לפני 2 עשורים. לפיד עדיין לא חשף את שמות האנשים הבכירים שירכיבו את הרשימה שלו, ועדיין לא התחיל את קמפיין הבחירות שלו, והרשימה שלו כבר נראית כמו מפלגת ה"בום" הבאה. לפיד הוא האדם לראיין אותו על מהויות.

לפיד רצה לדבר על מהויות אבל הצוות חיפש כותרות שטחיות עם אולמרט, או עם הממון האישי של לפיד, או עם השאלות המיותרות על "כן או לא תשב עם חרדים".

לפיד מנהל את השואו וקורא לעימות

אם המראיין והפאנל לא ידאגו לצופים, לפיד יעשה זאת. הוא מכיר את האולפן, יודע לאיזו מצלמה עליו לפנות ברגע הנכון, וכמו אמן טלוויזיה מיומן הוא גונב את ההצגה, וטוב שכך. הראיון הזה היה נראה רע, נשמע רע, והניב תנובה משעממת ונטולת ערך עיתונאי.

לפיד הוא התגלמות הסיבה לזיעה הקרה של נתניהו. לפיד לא מחשבן לפופולריות של נתניהו. להפך. לפיד מחפש את הפופולריות של נתניהו כדי להכות בדיוק שם. כמו באמנויות לחימה. הנקודה שבה יפול נתניהו מגולמת אצל לפיד, והוא מתכוון לעשות בה שימוש, ועוד איך.

את האימרה המפורסמת "היידה שרה", הפך "גלובס" לכותרת "היידה יאיר", ואת הברווז העיתונאי הזה הופך יאיר לפיד לאווזה של ביצי זהב עם "היידה עימות". לפיד הוא איש תקשורת מיומן, והוא עולה על נתניהו עשר מונים בהבנת התקשורת וכוחה.

לפיד פונה אל המצלמה ומרים אל על את האתגר הגדול שכל המתמודדים על ראשות הממשלה ברחו ממנו מאז ימי העימות בישראל בין שמעון פרס לבנימין נתניהו. אהוד ברק פחד לעמוד מול נתניהו, אבל לפיד לא מחשיב את נתניהו בעימות כזה. עם כל גימיק של נתניהו בעימות הוא יפגוש את לפיד הכי נוכח שאפשר, עם יכולות העולות על האקרובטיקה של נתניהו בהרבה.

מזל שלפיד היה באולפן, אחרת הצוות המראיין היה מצליח לשעמם את עצמו. מזל שלפיד נכנס לקרב הפוליטי וקורא לעימות, כי דבר אחד הוא כבר מחזיר לנו עוד לפני הבחירות - את הזכות לראות את המועמדים מדברים על המהות.

תאריך:  07/10/2012   |   עודכן:  07/10/2012
דן אלון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד ברק   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלובס / Globes   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   ממשלת ישראל / Israel Government   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רינה מצליח   רן בנימיני   שלום זיסמן   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שמעון פרס / Shimon Peres   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד יש עתיד - קורא לעימות
תגובות  [ 50 ] מוצגות   [ 50 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רפניל
7/10/12 13:21
2
את כולנו.
7/10/12 18:17
3
tאיציק
7/10/12 18:18
 
אראל
9/10/12 11:56
4
ד"ר רון בריימן
7/10/12 18:28
5
דן ה
7/10/12 18:39
6
דורון.צ
7/10/12 18:41
7
הבושה
7/10/12 19:06
8
שקול
7/10/12 19:15
9
לפרצוף יום יום??
7/10/12 19:29
 
יוא"ב
8/10/12 08:37
10
הלאן מרג
7/10/12 19:34
11
מימי-המהממת
7/10/12 20:10
 
דורון.צ
7/10/12 23:55
12
מדמוני אסף
7/10/12 20:10
13
oneofus
7/10/12 20:42
14
מצביע רק לא לפיד
7/10/12 20:50
15
אלון הרופס
7/10/12 21:43
16
יוד יוד
7/10/12 22:06
17
טמבל עם קבלות
7/10/12 22:14
18
ישראל בר-ניר
7/10/12 23:08
19
ירדנה
7/10/12 23:11
20
ashco
8/10/12 00:04
21
רני
8/10/12 00:31
 
כבר לא כשיר
8/10/12 01:40
22
דן ה
8/10/12 01:59
23
שוש אלחגי
8/10/12 02:43
24
מרק בריל
8/10/12 03:05
25
קורןנאוה טבריה
8/10/12 04:49
26
גרוש לא שווה האיש
8/10/12 07:14
27
יורי
8/10/12 08:30
28
דוידאל
8/10/12 08:57
29
רחובות
8/10/12 08:58
30
ישמעאל
8/10/12 09:19
31
ירדנה
8/10/12 09:59
32
ד"ר לפיד?????
8/10/12 11:12
33
יוד יוד
8/10/12 11:19
34
קיקו שונא שמאל
8/10/12 11:49
35
זה בזבוז זמן
8/10/12 11:59
 
מרק בריל
8/10/12 21:05
36
של יאיר לפיד.
8/10/12 13:00
37
בוריס ד
8/10/12 13:11
38
אבי123
8/10/12 15:00
39
קיקו שונא שמאל
8/10/12 15:03
40
אברהם מערב השומרו
8/10/12 18:49
41
ג'אוואן
8/10/12 19:41
 
how stupid
9/10/12 17:52
42
אורי עמר
10/10/12 10:00
43
shomersh
10/10/12 11:20
44
ברברה ימיני
11/10/12 12:42
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש בי שמחה לאיד לנוכח הקשיים הכלכליים שעוברים על ערוץ 10, מעריב ועכשיו עיתון הארץ.
07/10/2012  |  עמוס דאי  |   מאמרים
הנה עומדים בלילה הקדוש, ליל הושענא רבה, בבקשה ובתחינה לקב"ה לישועה ולהצלחה ושהפיתקה תהיה טובה, לחיים טובים ולשלום, ושיהיה לנו כוח לעבודתו יתברך בנקל, ומכינים אנו עצמנו לחג שמיני עצרת ושמחת תורה.
אסף מנסה שוב ושוב ליצור מערכות יחסים. כל פעם שהוא יוצר מערכת יחסים הוא נתקף ברגשות של לחץ וחרדה. הוא חש צורך להתחיל עם נשים אחרות ולא מסוגל לשמור אמונים לבת זוגו. התנהגותו ורגשותיו מכשילים שוב ושוב את מערכות היחסים שלו.
07/10/2012  |  קרן אלמוג  |   מאמרים
לראש הממשלה כל הסיבות הפוליטיות לחייך. אין כל דבר דרמטי העלול לסכן את בחירתו מחדש של מר נתניהו לראשות הממשלה. השותפות הקואליציוניות אינן מעוניינות להקדים את הבחירות. יש לכך סיבה: התחזיות ממש קודרות. כל הרהב והשחצנות של הפוליטיקאים ממפלגות הקואליציה הם כסות למצבם הקשה. ראש הממשלה הצליח, בכישרון רב, למחוק את ה"קווים האדומים" המבדילים בין הליכוד לבין מפלגות הקואליציה. יש להודות שמזה שנים רבות מפלגות קואליציה לא היו חלשות כל-כך. אז למר נתניהו בהחלט ישנה עדנה מעתידו הפוליטי וגורל מפלגתו. אז מדוע ראש הממשלה המצוטט כמי שסבור ששר הביטחון שלו מחבל במדיניותו ועוד בקרב הגויים, איננו אוזר עוד ומפטר אותו? אין זו תעלומה כה קשה. נחזור לפתרונה הסביר בהמשך.
07/10/2012  |  צ'לו רוזנברג   |   מאמרים
איך מצליח מטוס, קטן ככל שיהיה, לחצות את הגבול הבינלאומי, לעבור את מרבית רצועת החוף של ישראל ולהכנס דרך רצועת עזה, כשהוא עושה את דרכו לכיוון דימונה כנראה, וכולנו יודעים מה יש שם.
07/10/2012  |  עמוס דאי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il