|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

חדשות טלוויזיה

מהי הסדרה המצליחה של הסתיו?

"משפחה מודרנית" ו"המפץ הגדול" בראש רשימת הסדרות המוצלחות של העונה, NBC מבטלת את הספין-אוף ל"משרד" והצצה לגרסה הטלוויזיונית של חניבעל לקטר
31/10/2012  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   כתבות   |   תגובות
"משפחה מודרנית". רוכבת על גל הזכייה באמי [צילום: יח"צ]

   רשימות קודמות
  מתעקשת להיות מדורת השבט
  הטלוויזיה של אבי ניר לא בהכרח מקצועית
  ערב שידורים לזכר רבין: סוג אחר של אסקפיזם
  טור אחד אל הכישלון
  מיהו הג'יימס בונד האולטימטיבי?


מ"משפחה מודרנית" ועד "Revolution"
הקאמבק של אברהמס. קליפ מהפרק הראשון בסדרה

בחודש האחרון שבו למסך סדרות ותיקות שהתחרו עם הסדרות החדשות של הסתיו על תשומת הלב של הצופים. כעת, לאחר שכל סדרה הספיקה לשדר בין 4 ל-5 פרקים, ב"אנטרטיימנט וויקלי" יצאו לבדוק מהן הסדרות המצליחות ביותר של הסתיו בקרב קהל היעד הנחשק שבגילאי 18-49. בראש הרשימה ניצבות כצפוי, קומדיות. משפחה מודרנית זוכת האמי ניצבת במקום השני, ומיד אחריה ניצבת המפץ הגדול במקום השלישי (באמריקה כמו באמריקה, במקום הראשון, הרביעי והעשירי ניצבים משחקי פוטובול). תוכנית הריאליטי "The Voice" סימנה טריטוריה מרשימה במקום החמישי והתשיעי, הדרמה הוותיקה האנטומיה של גריי במקום השישי. NCIS קטפה את המקום השביעי ובמקום השמיני ניצבת איש משפחה.

הסדרה החדשה הראשונה שהצליחה לסמן טריטוריה ברשימה היא Revolution, שניצבת במקום ה-11. הסדרה (שנרכשה השבוע לשידור בארץ על-ידי yes), מגיעה מבית היוצר של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"), אריק קריפקה ("על טבעי") וג'ון פאברו ("איירון מן"). העלילה פותחת בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו הטכנולוגיה הפסיקה לעבוד, ומתמקדת בחבורה של שורדים שמנסים להציל את בן משפחתם החטוף. הפרק הראשון סחף את הקהל וגרף רייטינג מרשים של 11.7 מיליון צופים, שהפך אותו לפתיחה הנצפית ביותר לסדרת דרמה מזה שלוש שנים. מאז הסדרה שומרת על רייטינג יציב של כ-8.5 מיליון צופים, מה שהפך אותה לסדרה החדשה הנצפית ביותר של הסתיו.

היורשת של "אחת שיודעת" כבר כאן
חזרה לעבר. איך נראית קארי בראדשו ב-1984?

הגל העצום של סדרות הסתיו כבר מאחורינו, והמסך האמריקני מתחיל לפנות מקום לסדרות החדשות של אמצע העונה. בראש רשימת הסדרות המדוברות ניצבת סדרת הפריקוול לסקס והעיר הגדולה שתתמקד בחייה של קארי בראדשו בתיכון ובניו-יורק בימי האייטיז הססגוניים. הסדרה, שנקראת "The Carrie Diaries" מבוססת על ספרה האחרון של קנדיס בושנל, ועל עיבודו חתומים יוצרי אחת שיודעת ג'וש שוורץ וסטפני סוואג'. השניים משווקים כבר עכשיו את הסדרה כיורשת של "אחת שיודעת", שתרד מהמסך ב-10 בדצמבר, ותעניק את משבצת השידור שלה לסדרה החדשה (שתעלה מספר שבועות לאחר מכן, במהלך ינואר).

הפרומו הרשמי הראשון לסדרה פותח בניסיונה של קארי (שחקנית הקולנוע סופיה רוב) להתמודד עם מות אמה. אביה (מאט לטשר) מאפשר לה לעשות התמחות במנהטן, שם היא פוצחת במסע לגילוי תשובות לשאלות ראשונות על אהבה, חברות ורומנטיקה. כוכבת הסדרה המקורית, שרה ג'סיקה פרקר, הביעה התנגדות ראשונית לפריקוול, שבניגוד ל"סקס והעיר הגדולה" - מסתמן ככזה שפונה לקהל יעד צעיר במיוחד. עם זאת, רוב חשפה שבסופו של דבר הכוכבת תמכה בנסיונה להפיח חיים בגרסה הצעירה של קארי ברדשאו. "ג'סיקה פרקר שלחה לי מכתב!" סיפרה בראיון, "וכתבתי לה חזרה כמובן. היא מאוד עודדה אותי וזה היה ממש קול".

"אמריקן איידול" מחממת מנועים לקראת העונה החדשה
נאבקת על קיומה. הפרומו לעונה החדשה

אמריקן איידול היא כבר מזמן לא תוכנית הריאליטי היחידה שמגשימה חלומות עבור מוזיקאים מתחילים. התחרות עם תוכניות כמו "The Voice" והאקס פקטור, השפיעה על הרייטינג של העונה החולפת, ופרק הגמר של התוכנית היה הכי פחות נצפה בהיסטוריה של הסדרה. כעת, לקראת העונה ה-12 שמתקרבת מעבר לפינה, "איידול" מנסה להזכיר לצופים שהיא הייתה כאן קודם. בהתאם, הפרומו הראשון שנחשף לעונה החדשה נושא טון נוסטלגי, ועל-רקע צילומים של השופטים החדשים, מזכיר לקהל שזו "התוכנית שהתחילה את הכול" וש"אמריקן איידול יש רק אחת".

העונה החדשה תיפתח בפרמיירה בת שני לילות, עם שני פרקים שישודרו בארצות הברית ב-16 וב-17 בינואר. את ג'ניפר לופז וסטיבן טיילר בפאנל השופטים, יחליפו מריה קארי, ניקי מינא'ז וקית' אורבן שהצטרפו לרנדי ג'קסון הוותיק. עוד לפני השקת העונה החדשה, קארי ומינאז' הספיקו לעשות כותרות הודות לריב מתוקשר, שלפי פרשנויות כנראה היה תרגיל שיווקי ונועד ליצור באזז סביב התוכנית. בינתיים, מפיקי התוכנית חשפו קליפ נוסף שמציג את המסע שעבר זוכה העונה הקודמת פיליפ פיליפס, תחת הכותרת "זה התחיל בחלום".

הכירו את חניבעל לקטר החדש

בריאן פולר המוכשר חווה במהלך הקריירה לא מעט מפחי נפש הודות לביטולן המוקדם של שורת סדרות בניצוחו, ובהן "מתים במשרה חלקית" ו"החיים על-פי נד". למרות זאת, פולר נכנס כעת לסיבוב נוסף בזירת הטלוויזיה האמריקנית עם הסדרה החדשה "חניבעל". הדרמה, שנחשבת לאחת הסדרות המדוברות של עונת הטלוויזיה הקרובה, תצלול לנבכי נפשו הסוציופטית של חניבעל לקטר, גיבור "שתיקת הכבשים" וסרטי ההמשך שהתמקדו בדמותו. בתפקיד הראשי ישחק שחקן הקולנוע הדני מאדס מיקלסן ("קזינו רויאל"), שנכנס לדמותו של לקטר בתמונה ראשונה שנחשפה מסט הצילומים. לצידו יככב שחקן הקולנוע והטלוויזיה יו דנסי (המוכר יותר כבעלה של כוכבת "הומלנד" קלייר דיינס), שיגלם את סוכן ה-FBI ויל גרהאם אשר מסתבך במשחקי מוחות עם לקטר. לצידם מככבות קרוליין דהוורנאס (“Wanderfalls”) אלן גרין וג'ינה טורס ("החיים על-פי נד") ששבות לשתף פעולה עם פולר, וכן לורנס פישבורן, שממשיך לזגזג בין המסך הגדול לקטן. התלהבותם של בכירי הרשת מתסריטו של פולר הייתה כה גדולה, עד שהוחלט לא להסתפק בפרק הפיילוט בלבד להזמין כבר עכשיו עונה בעלת 13 פרקים.

יוצרי "האישה הטובה" נכנעים ללחץ הצופים
תם זמנם? אחד הריבים בין קלינדה לניק

הודות לרשתות החברתיות, בלוגים וכנסי טלוויזיה מתוקשרים, לצופי הטלוויזיה יש היום יכולת השפעה בלתי מבוטלת על הסדרות שהם אוהבים. דוגמה מעניינת לכך נחשפה השבוע עם הידיעה כי יוצרי האישה הטובה נכנעים ללחץ הצופים ומתכננים לערוך החוצה קו עלילה שעורר מחאה. בלב הביקורות השליליות עומדת מערכת היחסים המשונה והאלימה בין קלינדה ובעלה ניק, שלא תואמת את הטון של התוכנית ומתאמצת מדי להקצין את דמותה האניגמטית. הצופים מיהרו להציף את הטוויטר בציוצים כנגד הסצנות התמוהות, שבין השאר, מציגות אלימות בין בני הזוג כחלק נורמלי מהמשיכה שלהם זה לזו. יוצרי הסדרה, רוברט ומישל קינג, הגיבו על הסערה בראיון ל-"TV Guide", וחשפו כי החליטו להיות קשובים לצופים ולחתום את קו העלילה מהר מהמתוכנן. בני הזוג הסבירו שהם הופתעו מהתגובות הקשות, אך הבינו במהירות ש"יש דמויות שהצופים לא רוצים לראות יותר מדי מסיפור הרקע שלהם, לא משנה לאן נתקדם עם זה". מצד שני, השניים מיהרו להדגיש שהם מקווים שהקהל לא יחשבו שמכאן והלאה הם ימלאו אחר כל דרישה של הקהל.

טיזר: חסרי בושה "האמריקנית" חוזרת לעונה שלישית
הצצה לעונה הבאה

למרות שאפשר להתווכח על איכותן של שלל סדרות בריטיות אל מול הרימייקים האמריקנים שלהן, לראש רשימת העיבודים המוצלחים תיבחר חסרי בושה, שמנתצת בנונשלנטיות את החלום האמריקני וחושפת את הצופים למלחמת ההישרדות היום יומית, הקשיים וההנאות הקטנות של בני משפחת גאלגר. הרייטינג של הסדרה רק הלך וגדל מאז העונה הראשונה (לשם השוואה, פרק פתיחת העונה הראשונה גרף 980 אלף צופים, לעומת 1.58 מיליון הצופים בפרמיירה של העונה השנייה), והסדרה זכתה לשבחי המבקרים. השבוע נחשף טיזר ראשון שמעניק הצצה לקומבינות שעושים בני המשפחה כדי לשרוד בעונה השלישית של "חסרי בושה", שתיפתח בארצות הברית ב-13 בינואר.

רשת NBC מוותרת על הספין-אוף של "המשרד"

בעוד העונה התשיעית והאחרונה של המשרד הולכת ומתקרבת לסיומה, ברשת NBC תכננו ספין אוף שיתמקד בסיפורו החווה של דוויט שרוט (ריאן ווילסון), המשמשת גם כבית הארחה, ובבני משפחתו ההזויים (ובהם כוכב "שובר שורות" מאט ג'ונס, שמגלם את באדג'ר). למרות שהפיילוט כבר צולם, וילסון חשף השבוע בטוויטר שלו כי העתיד של הסדרה מוטל בספק. לדבריו, NBC ויתרה על הפיילוט של The Farm, ושהוא נהנה מכל רגע בצילומים, ומתכנן להמשיך הלאה לפרויקטים חדשים.

תאריך:  31/10/2012   |   עודכן:  31/10/2012
חן חדד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מהי הסדרה המצליחה של הסתיו?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מפת האדם מחברת שתי מפות. המפה הראשונה הינה מפת עץ החיים והשנייה מפת תקופות החיים. את הנתונים למפות נשיג באמצעות שמו של בעל המפה, תאריך לידתו והמזל האסטרולוגי שלו. המפות חושפות בפנינו את שני צדי המטבע, המודע והתת מודע. את החלק המודע אנו ממשילים למלך, שאחראי לזהות ולמהות של האישיות. את החלק הנסתר אנו מחלקים לאביר, שמסביר לנו את השאיפות והיעוד של אותה אישיות והשר מצביע על הדרכים להשגת המטרות והיעדים במהלך החיים. המידע אודות האביר והשר מקורו במזל האסטרולוגי והשם הפרטי בהתאמה
31/10/2012  |  שרון נריה בר-און  |   כתבות
שטיפת המוח התחילה כבר מהבוקר. מי שלא רצה את חיים כהן ומיכל אנסקי מזייפים אורגזמות בלילה קיבל אותם משחקים בדובי גילהר וירדנה ארזי כמנחי תוכנית הבוקר. בערב, לפני שהתחיל רצף מהדורות האקטואליה המעיק, אפשר היה לראות שוב את כהן ואת אנסקי. הפעם שני האנשים החרוצים האלה הסבירו, בלי להתבלבל כלל, עד כמה מאסטר שף הופכת את העולם למקום טוב יותר. במקרה, זו גם התוכנית שמשלמת את המשכורת שלהם. אבל, אתיקה לריאליטי היא כמו נוטלה לשווארמה, יש דברים שפשוט לא יכולים ללכת ביחד. כיוון שאבי ניר הבטיח בראיון למוסף גלריה של סוף שבוע האחרון, שמעכשיו קשת מפיקה הרבה דרמה, נוקטת הזכיינית בצעד המתבקש ומשבצת בלוח המשדרים פעמיים בשבוע שעה ושלושת רבעי ברוטו של דרמה מתוזמרת היטב. הקרדיט כולו להפקה של "מאסטר שף", שאולי יש לשנות את שמה ל"מאסטר קסטינג".
31/10/2012  |  זיו יצחקי  |   כתבות
אף שהבחירות לנשיאות ארה"ב הן מעל לכל עניינם הפנימי של האמריקנים - יש בכל זאת אישים ישראלים רמי-מעלה, בעלי תפקידים ציבוריים רגישים, הרואים מקום וצורך להתערב בהן דווקא בגלוי. בעוד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתייצב לצידו של המועמד הרפובליקני, מיט רומני - סבור מי שהיה ראש "המוסד", אפרים הלוי, שצריך לתמוך דווקא בברק אובמה, הנשיא המכהן מטעם הדמוקרטים.
31/10/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
לאחר האביב הערבי, מוצאת ישראל את עצמה מוקפת במדינות ערביות עוינות, שחלקן קוראות להשמיד אותה. כך מתריע שלום כהן, שהיה שגריר ישראל במצרים בשנים 2010-2005 במאמר המתפרסם בגיליון החדש של The Israel Journal of Foreign Affairs, בהוצאת המועצה הישראלית ליחסי חוץ ובשיתוף הקונגרס היהודי העולמי.
31/10/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
הצפי בארה"ב הוא שאם אובמה ייבחר בשנית הוא ימשיך בתוכניות ההבראה הכלכליות הנוכחיות שלו. תוכניות אלה נועדו לעזור לבעלי בתים הנמצאים בקשיים פיננסים להמשיך לגור בבתיהם. הדבר נעשה באמצעות סיוע ממשלתי בצורת מיחזורי משכנתאות והלוואות בתנאים נוחים יותר מההלוואה הקיימת. לעומת זאת, מיט רומני מאמין בהתערבות ממשלתית מועטה ככל האפשר. לכן, רומני שואף לאפשר לחברות פרטיות להציע פתרונות מימוניים לבעיית אי-עמידה בתשלומי המשכנתאות ובכך לאפשר לחברות ובנקים קטנים להתחרות ביניהם בתחום. כניסת המגזר הפרטי לתחום המימון צפויה לייעל תהליכים מחד, ולאפשר יצירת מקומות עבודה נוספים מאידך.
30/10/2012  |  רואי קלנר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il