|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם

היזהרו ממה שאתם שומעים, מידע שגוי יכול לגרום למהלכים מוטעים אנו לקראת אירועים חשובים שייתכן שתהיה להם השפעה על ההיסטוריה אחרי הבחירות בארה"ב: התקוממות שתזכיר את מלחמת האזרחים? תחזית אסטרולוגית לשבוע: 16.11.12-9.11.12
09/11/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לסנן את המידע

רעידות אדמה ושיטפונות
איתני הטבע החודש ימשיכו להשפיע על כדור הארץ, כך שמזג האוויר עלול להתנהג שוב בפראות בסגנון שהביא את "סנדי" בארה"ב, וייתכנו רעידות אדמה, שיטפונות וכולי בלוח הזמנים שבין 27-22 בנובמבר, 16-13 בדצמבר וגם בתאריכים 31-25 בדצמבר

אנו בתוך רצועת זמן שתימשך עד יום רביעי (14.11.12), בה המציאות אינה ריאלית ומכילה גם חוסר החלטיות, והצורך הוא לגונן על חלקת האלוהים הקטנה של כל אחד מאיתנו. סביב התאריך 12.11 התקשורת תהיה יותר ערנית, לאו-דווקא סביב נושא מסוים. המגמה תישא אופי של פטפטת ובזבוז זמן על שיחות סתמיות.

אנחנו בזמן בו מרקורי בנסיגה, מה ש"מבטיח" קשיים בתקשורת הבינאישית, וההמלצה היא לחזור פעם נוספת על מסרים כדי להיות בטוחים שאכן הובנתם כראוי. כמו-כן נשמע חוסר הבנה בפרשנויות של "מומחים" בנושאים שונים, בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, שמהר מאוד יתברר לכולם שאין להן שחר.

אנשים עלולים לקפוץ לתוך מסקנות מוטעות, בעיקר בימים הקרובים, ולעמוד על שלהם, להיות בטוחים שרק הם צודקים. היזהרו מהיוהרה! כוכב נפטון המשנה מגמה גם הוא בסוף השבוע הזה, יגרום ל"העשרה" במידע שגוי, ויפגע בחשיבה המעשית, עם בלבול בפרטים שתקבלו או תיתנו.

מופע ליקוי חמה צפוי בתאריך 14.11 במעלה 21.57 במזל עקרב. לכל פעולה שננקוט קרוב לזמן הליקוי תהיה חשיבות גדולה. פעולה או החלטה שתקבלו בשבוע הקודם לליקוי לא תצלח ולא תגיע ליעד המבוקש. אולי מידע חשוב לו אתם זקוקים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה לא יהיה בנמצא ויגיע בשבוע של אחרי הליקוי, לכן עדיף לדחות כל תוכנית או החלטה לזמן של אחרי הליקוי, ואולי גם אחרי שכוכב מרקורי יסיים את הנסיגה לקראת סוף החודש (נובמבר). אם אתם נמצאים בצומת בו אין לכם ברירה אלא לפעול או להחליט, הכינו מראש תוכנית אלטרנטיבית, כדי להשיג מטרות.

פעולות שתתחילו אחרי הליקוי תהיינה חשובות ולא תהיינה מאופיינות בהפתעות ובחוסר ודאות המאפיינים את אלה שתיזמו בשבוע הקודם לליקוי החמה. כדאי לשים לב שמבנה הכוכבים בזמן הליקוי מצביע על סכנות ולכן לא כדאי לעשות צעדים שאופיים מסוכן כמו ספורט אתגרי, נסיעה במהירות מופרזת וכדומה, בעיקר אלה שבהורוסקופ האישי שלהם השמש קרובה למעלות הנ"ל או המעלות האלה דומיננטיות בהורוסקופ האישי.

השפעת הליקוי תהיה מתמשכת גם בתחומים פוליטיים וגיאו-פוליטיים. מעמדם של אנשי צבא ואנשי עסקים עלול להיפגע בהשפעת הליקוי ובמקומם יגיעו אנשים אמביציוזיים חזקים. אנו לקראת אירועים חשובים שייתכן שתהיה להם השפעה על ההיסטוריה. השפעת הליקוי על ההורוסקופ של מדינת ישראל מעידה שתקופת הסתיו צפויה להיות פחות נחמדה למדינה (על כך נכתב כאן בתאריך 26.10.12), אבל ליקוי החמה שיגיע באביב (10 במאי) 2013 יחזור לחזק ולשפר את מעמדנו בעולם.

התקופה הקרובה תשלב בין חדש וישן, מסורת לצד יוזמה חדשה, הצורך ביציבות בלי לוותר על שינויים רדיקאליים, והאופי הלאומי והמסורתי יתחזקו בכל מקום ברחבי העולם.

איתני הטבע החודש ימשיכו להשפיע על כדור הארץ, כך שמזג האוויר עלול להתנהג שוב בפראות בסגנון שהביא את "סנדי" בארה"ב, וייתכנו רעידות אדמה, שיטפונות וכולי בלוח הזמנים שבין 27-22 בנובמבר, 16-13 בדצמבר וגם בתאריכים 31-25 בדצמבר.

השבוע...

9.11 [כ"ד בחשוון] שימרו על פתיחות למרות שהסבלנות שלכם אינה במיטבה והתגובות שלכם עלולות להיות אגרסיביות. משעות הצהריים מצב הרוח יהיה חיובי. פנו לעצמכם זמן ליהנות מהדברים הטובים.

10.11 [כ"ה בחשוון] הירח בטל משעה 02:25 בלילה עד שעה 11:35 לפני הצהריים. הרגשות יהיו חמים יותר, בעיקר בין חברים, ותגיעו להסכמות על תוכניות משותפות.

11.11 [כ"ו בחשוון] השמחה ממשיכה להשפיע על דרך ההתבטאות שלכם ואולי תהיו יותר רומנטיים. קיים צורך לבטא יופי ואהבה, ואלה מכם העוסקים באמנות ויצירה, ירגישו פוריים במיוחד.

12.11 [כ"ז בחשוון] הירח בטל משעה 07:11 בבוקר עד שעה 13:10 בצהריים. רגישות ודמיון משפיעים על אופיו של היום. תנו מקום לרעיונות חדשים ואופטימיים, אבל התוכניות שתנסו לממש עלולות להשתבש. השתדלו להתחמק מוויכוחים.

13.11 [כ"ח בחשוון] יהיה צורך במשמעת עצמית כדי שלא תפעלו בלי מחשבה שנייה. התמקדו במה שקרה לכם, ואל תזדרזו לפעול.

14.11 [כ"ט בחשוון] ליקוי החמה מתרחש לפנות בוקר. השפעתו תהיה בעיקר בתחומים פיננסיים, לכן חישבו כמה פעמים לפני שתחליטו על צעדים כלכליים ארוכי-טווח. קשה להיות ממוקדים. הירח בטל משעה 12:37 בצהריים עד שעה 12:52 (אין טעות, זה רק כמה דקות). המתח הפנימי עלול לגרור התפרצויות. במקום לשלוט על הזולת, חפשו דרך לשפר את עצמכם.

15.11 [א' בכסלו] מצב הרוח וחוש ההומור במיטבם. צפויים מפגשים חיוביים שיסייעו לקדם סדר יום חדש. מטרות לעתיד טוב יותר מניעות אתכם. חפשו לפנות זמן למפגשים חברתיים.

16.11 [ב' בכסלו] מלחמות בין רגש והיגיון יאפיינו את שעות הבוקר. העדיפו את הקלילות כדרך לפתור קושיות. הירח בטל משעה 11:42 עד שעה 12:35 בצהריים. שקט והרמוניה יעזרו לכם לתוכניות אישיות וחברתיות.

כלכלה ושווקים
וול סטריט ביום הבחירות [צילום: AP]

בשבוע הקרוב ייתכן שהשווקים ימשיכו להגיב לנזקים של "סנדי". אולי יתעוררו סימני שאלה על כמויות הכסף שנשפכו בארה"ב סביב הבחירות, או שייחשפו כמה סקנדלים בבנקים בינלאומיים - גם הם כתגובות לכמה מהלכים פיננסיים. ליקוי החמה במזל עקרב הצפוי בתאריך 14.11 לפנות בוקר יעצים את כל מה שייחשף. מזל עקרב מסמל בעיקר גירעונות ומיסים לא רק למדינות, אלא גם אינדיבידואלית במפה אישית.

בזמן הקרוב יתברר לאט-לאט שהדוחות ה"טובים" שהתפרסמו לפני הבחירות, על שיפור ותוספת מקומות עבודה, אינם מדויקים והמספרים קצת משופצים (אם כי הנזקים שנגרמו בגלל הסופה הקשה, אולי יגרמו להעסקת עובדים זמניים כדי לתקן את ההרס). בכל מקרה, כמו שכבר כתבתי כאן, לא משנה מי יהיה הנשיא בארה"ב, הקשיים הכלכליים שם לא ייפתרו עוד כמה שנים. יש שם בעיה כלכלית הנקראת "הצוק הפיזיקלי", ממנה חרדים כל כך. מבנה הכוכבים מעיד שבמהלך דצמבר הממשל שם יעשה מאמץ ולא ייתן לזה להתרחש, בגלל המשמעות שתתלווה לכזה אירוע. אבל החרדות עד שידעו מה באמת קורה, יש להן השפעה על התנהלות השווקים.

מבנה הכוכבים לקראת סוף נובמבר נראה מבטיח לזהב, המהווה עוגן נגד חוסר הוודאות הכלכלי. לא משנה איך הדברים יוצגו, הבנק הפדרלי ימשיך להדפיס כספים כדי לשלם את החשבונות ולנסות למנוע האטה גדולה כמו זו שהתרחשה בשנות השלושים.

בשבוע שעבר וול סטריט "אמרה" שאינה אוהבת את הנשיא הנבחר. בינתיים מבנה הכוכבים עוזר להוליך שולל, בעיקר השבוע, ונהיה עדים לנדנדה במחירים. אם השווקים יעלו, זה יהיה בכיוון לא הגיוני; ואם ירדו, גם חוסר הוודאות ימשיך ללוות אתכם, עם כל המשמעות הכרוכה בכך. זיכרו: אנו עם מרקורי בנסיגה - שמועות, רכילות וכותרות שקריות ישפיעו על המסחר.

ארה"ב אחרי בחירות 2012

לא פעם נכתב כאן ברשימות שלי, שמצבה הכלכלי של ארה"ב לא יושפע מבחירת הנשיא, דמוקרטי או רפובליקני. ההורוסקופ של ארה"ב נמצא תחת השפעת הכוכבים המעצבים את התרבות החברתית והכלכלית של העולם בדרך חדשה. אורנוס ופלוטו והנשיא הנבחר מייצגים את התרבות החדשה המתהווה שם.

המשבר הכלכלי שהתרחש בשנת 2008 גרר חלק מהאזרחים להתפכח מהקפיטליזם ולצפות לכלכלה שוויונית, יותר סוציאלית. בין ספטמבר 2012 לספטמבר 2013 השמש המקודמת של ארה"ב נמצאת בריבוע לאורנוס במפת הלידה. זו רצועת זמן שבה צפויות הפתעות, שרובן תהיינה מאכזבות. כעסים יתעוררו, ובהמשך תהיינה התפתחויות שתעוררנה תסיסה בקרב האזרחים. השינוי הצפוי, יביא להתפתחויות שחלקן תהיינה דרמטיות ולא נופתע אם תהיה התקוממות שתזכיר את מלחמת האזרחים. אולי הרקע שלה יהיה בגלל הבדלי התרבויות בין המדינות, שיעידו על קרב בין אלה שרוצים לשמר את עברה של ארה"ב מול אלה המנסים לשנות את המסלול שישנה את פני האומה האמריקנית.

מאוקטובר 2012 משפיע גם כוכב פלוטו נגד הסטאטוס קוו לאורך החודשים שעד דצמבר 2012. השבועות שנותרו עד סוף 2012 מכילים מצבי כוכבים שיש בהם לזעזע את המדינה. השינויים יגרמו להתעוררות רצינית לנושאים שעד כה לא התייחסו אליהם, והמתחים יורגשו בדרך כלשהי, שיהיה קשה לדעת איך להגיב להם. ייתכן שאותם מתחים יהיו קשורים גם באינטראקציה עם מדינות אחרות (סאטורן, ראש דרקון ומארס).

קשה לחזות מראש את כל התהליכים שיביאו לטרנספורמציה שם, אך חלק ניכר מהשינויים יהיו על בסיס הפער, שיילך ויתרחב, בנושא הכלכלי, בין התומכים בכלכלה חופשית ובין אלה שתומכים בסוציאליזם. החוב הלאומי שם ילך ויגדל, עוד הרבה דולרים יודפסו שם בכוונה להקטין את החוב הלאומי והאינפלציה תמשיך ותצמח. במהלך שנת 2013 הכוכבים אורנוס ופלוטו ישפיעו על השמש בהורוסקופ של ארה"ב וזה ישפיע על המנהיגות והממשל שם, והפלגנות הרעיונית, התרבותית והכלכלית לא תקל עליהם ותדרוש מהם לשנות כיוון.

"אין בין גיהינום לגן עדן אלא קיר קטן ודק כעובי הדינר" [מדרש תלפיות].

תאריך:  09/11/2012   |   עודכן:  09/11/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
1. בעימות בין אובמה לרומני ניצחה הרומנטיקה. רומני הציע דם יזע ודמעות; אובמה הציע רומנטיקה וכריזמה. כמו כולם, גם אני נסחף בהתלהבות לנאומיו של אובמה. "הופעה". בגל"צ ניגנו לכבוד הניצחון "הוטל קליפורניה" ו"דמיין" של ג'ון לנון. זה עובד. זה תמיד עבד. זה חלק משורש הבעיה אצל הימין השמרני. אנשים מחפשים תקווה, גם אם היא לרגע. תקווה עכשיו. שלום עכשיו. משיח עכשיו. מה זה משנה, תן לחלום. את החשבון נשלם אחר כך.
09/11/2012  |  דרור אידר  |   כתבות
שבועיים ימים לאחר שמפעל הנשק בחרטום עלה בלהבות, ישראל שומרת על עמימות. ממש, אבל ממש, כמו בהפצצת הכור הסורי ב-2007. הטכניקה הזו שבה ומוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. אבל מי שכנראה חשף השבוע את העובדה שישראל היא זו שעומדת מאחורי המבצע הוא לא אחר מאשר ראש ה-CIA, הגנרל דיוויד פטראוס.
09/11/2012  |  פזית רבינא  |   כתבות
היה זה מחזה יוצא דופן, כמעט חסר תקדים: שופט המנהל משפט רחב-היקף ורב-חשיבות מספר לצדדים, בעיצומו של המשפט, כיצד לדעתו ייראה פסק הדין - כמובן לא בהיבטו המהותי, אלא מבחינת גישתו לראיות ולעדויות. במשך 15 דקות מרתקות ניהל השבוע השופט דוד רוזן דו-שיח לא-רשמי עם הצדדים במשפט הולילנד, וגרם ללא מעט סניגורים לחשוב מחדש על קו ההגנה שלהם.
09/11/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
אז אילו טכניקות לכדו את הצייר, מעצב התפאורות וצלם הטלוויזיה יצחק חנית? לאחר שנים בהן הקדיש עצמו, ועדיין, לטלוויזיה, חזר איציק למכורתו - לציור אותו למד בביה"ס הגבוה לציור של מרגושילסקי, לימים "קלישר" וכיום חלק מהפקולטה לאמנויות במכללת סמינר הקיבוצים. כבר אז, כשהיה עדיין סטודנט לאמנות, בלט כשרון הציור רב ההבעה אצלו, השימוש הבוטח במכחול, והצבעוניות המדהימה.
09/11/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
מערכת הבחירות לכנסת הממשמשת ובאה חשפה מחדש את דמותם האמיתית של כמה מעורבים מתחסדים, שמנסים להציג עצמם כלפי חוץ כאנשים ערכיים שטובת המדינה לנגד עיניהם, אבל בפועל האינטרסים האישיים שלהם עומדים בראש מעייניהם. מערכת הבחירות הקרובה משמשת גם הזדמנות בלתי חוזרת לסילוק חשבונות מהעבר עם אלה שלא סרו למרותם, ולפעולות תגמול כלפי אחרים שלא שיתפו פעולה בעבריינות פוליטית.
09/11/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il