|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תלמה מעלה קמפיין ל"שוגי בריבוע"

- הודעה מטעם יוניליוור
16/08/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


תלמה, מובילת קטגוריית הדגנים בישראל, מעלה קמפיין פרסום ל"שוגי בריבוע" - ריבועי דגנים בטעם דבש, משיבולת שועל מלאה, שהושקו לאחרונה. בקמפיין תשקיע יוניליוור 5 מיליון שקל, והוא ילווה בסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".

הקמפיין מהווה נדבך נוסף במהלך הפיכתו של שוגי למותג על, כפי שהכריזה תלמה לפני מס' שבועות. במסגרת זו, הורחבה סדרה שוגי והושקו שני מוצרים חדשים: האחד, שוגי בריבוע - ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר. המהלך כלל גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", ספורטיבי ואנרגטי.

הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ילדים ונוער, פעילות בבתי קולנוע וקמפיין אינטרנט.

בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים וכדומה.

בנוסף תכלול הפעילות גם שיתוף פעולה עם אתר "טיפו", במסגרתו יוקם לשוגי אתר משחקים מיוחד שיכלול פעילויות מגוונות וכיפיות עבור ילדים, המתחברות למותג.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "הרחבת סדרת "שוגי" היא שלב ראשון בבניית "שוגי" כמותג על בתחום דגני הילדים. הקמפיין הנוכחי לשוגי בריבוע מדבר בשפת הילדים ומציג את שוגי החדש בסיטואציות מדליקות, המתחברות לרוח ה"ריבוע". חלק מהסצנות בקמפיין נבנו כתוצאה מרעיונות שהעלו ילדים בקבוצות מיקוד שערכנו".

שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ-233 מיליון שקל בשנה, מתוכם תופסת תלמה נתח שוק של 60.3%, עם ארבעה מותגים מובילים בסגמנט: כריות, שוגי, עוגי וקוקומן - כולם מבית תלמה. מסקרים שערכה יוניליוור עולה כי 6 מתוך 10 ילדים צורכים שוגי באופן קבוע. המותג נהנה מ-99% מודעות נעזרת ו-50% מודעות בלתי נעזרת. מדובר ברמת מודעות בלתי נעזרת מהגבוהות ביותר מבין מותגי דגני הילדים.

קרדיטים:

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי.
מנהל קריאייטיב : דיויד אדלשטיין
מנהלת לקוחות : שרון קונופני
סופרוויזרית: נויה אידלסון
תקציבאית: אפרת ברנס
ארט דירקטור : מיכל גונן
קופירייטר: אמיר אריאלי
מנהלת הפקה: דורית גוילי
מפיק : אלון שמואלוף
פלנרית: ליבי כץ- בר
מנהל יחידה עסקית תלמה: דורון זילברשטיין
מנהלת תחום דגנים: רוני בהט
מנהלת דגני ילדים: יעל בן צבי
חברת אנימציה: פיצ'י פוי

תאריך:  16/08/2005   |   עודכן:  16/08/2005
יפה אפרתי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת ה.שטרן עולה השבוע בקמפיין אינטרנט ייחודי לקראת ט"ו באב, בהשקעה כוללת של כ-50 אלף שקל.
16/08/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
"גורמן תקשורת" בהנהלת אפרת גורמן ואמנון ליברמן , קיבלו את הטיפול בתקציב היח"צ והדוברות של קבוצת "דווידוב-סלומון" ושל רשת מעדניות האיטליז "חינאווי".
רונן אביגדור מונה לתפקיד מנכ"ל מנורה ניהול תיקי השקעות, חברת ניהול התיקים של בית ההשקעות מנורה פיננסים. החברה תנהל תיקי השקעות עבור הלקוחות הפרטיים והמוסדיים של בית ההשקעות. ניהול ההשקעות מתוכנן להתבצע הן באמצעות מתודולוגיות מודרניות להשקעה בני"ע ולניהול וגידור סיכונים, והן באמצעות קרנות נאמנות.
16/08/2005  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
גיל זילברמן התמנה לתפקיד מנהל רשת סנסור במסגרתו ינהל את 14 סניפי רשת סנסור ואת 3 סניפי "ביג סנסור".
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה את ההרשמה לקורס ייחודי להכשרת הדור הבא של הקופירייטרים בארץ.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il