|   15:07:40
דלג
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

ממשלת מה-שמה <br>

לעשות ההפך מן הליכוד מפלגת המרכז האמיתית היא הליכוד, שכשמו כן הוא: התלכדות הפשרות בכל התחומים
05/01/2013  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   בחירות 2013   |   תגובות
מפלגה אמיתית [צילום: פלאש 90]

מונופול של התקשורת
ממשלת מה-שמה תתמודד עם המונופול של התקשורת השמאלנית דרך ניתוק מגע עם נציגיה. לחלופין, ממשלת מה-שמה לא תקבל את שוד מטה לחמם של עיתונאיה-מקורביה בשל כניסת מתחרה, ותחייב כל עיתון לגבות תשלום, ובנוסף תממן עוד ערוצי תקשורת, כל עוד הם מעסיקים את אנשי ונשות שלומה.

הבחירות הבאות עלינו לטובה מוציאות רבים וטובים מן הארון אל התקשורת, להשמעת דברי שפר כיצד הם, ורק הם, ומנהיגת מפלגתם הנהדרת, יחלצו את עם ישראל מן הבוץ שבו הוא שקוע עד צוואר, ומן הסחי והמיאוס שבו הוא שוחה וראשו בקושי מעל הזוהמה. הנה עומר בר-לב, מפקד סיירת מטכ"ל בדימוס ממפלגת מה-שמה אומר כי הדבר הנכון ביותר לעשותו הוא בדיוק את ההיפך ממה שעשתה ממשלת הליכוד בארבע השנים האחרונות. נצא אם כך לבדוק מה עשתה ממשלת הליכוד, ובראשה האיש המאוס בנימין נתניהו, בארבע השנים האחרונות.

שניים-עשר המחדלים

הפעולה הראשונה שעשה ראש הממשלה הייתה הקמת ממשלת אחדות לאומית, שבה הצטופפו סביב לשולחן הממשלה נציגי הליכוד, ישראל ביתנו, העבודה, חרדים ספרדים חרדים אשכנזים והדתיים לאומיים. ממשלת אחדות כזו, הגם ששרדה ארבע שנים, היא תופעה קשה של טשטוש זהותה של הממשלה הימנית-קיצונית-מחרחרת-המלחמה, ולכן אסור לחזור על תופעה זו.

הפעולה השנייה הייתה נאום בר-אילן שבו קיבל יו"ר הליכוד בפעם הראשונה את העיקרון שבארץ הזו יש מקום לשני עמים, גם אם עשו מלחמה במאת השנים האחרונות. ובציטוט: "בחזון השלום שלי חיים בארץ הקטנה שלנו שני עמים חופשיים זה בצד זה, בשכנות טובה ובכבוד הדדי. לכל אחד הדגל שלו, ההמנון שלו והשלטון שלו. ואיש מהם אינו מאיים על הביטחון ועל הקיום של שכנו". הכרה שכזו בזכותו של העם המומצא, המתכנה פלשתיני, באמת אינה נסבלת ומפלגת מה-שמה לא תקבל אותה.

הדבר השלישי שעשתה ממשלת ישראל היה הקפאה חד-צדדית של כל הבנייה במעבר לקווי ההודנא של שנת 1949, כמענה לתביעה הנשיאותית מארצות-הברית לתת גושפנקא ממשית להצהרות בר-אילן. הדבר נעשה נגד כל היצרים, ואפילו נגד השכל הישר. ואכן, ההקפאה נחלה כישלון חרוץ, שכן מנהיגות רשות-הטרור-והרצח לא שינתה טעמה. להפך, היא הקשיחה את עמדתה הפוליטית. זוהי איוולת שלא תעשה ממשלת מפלגת מה-שמה, כי מי האידיוט שיקריב את הצריח שלו כמהלך פתיחה למשחק שחמט שבו המט הוא מוות?

הדבר רביעי שעשתה ממשלה כושלת של הליכוד הוא הניסיון הסמרטוטי לארגן קואליציה כלל-עולמית, או לפחות כלל-מערבית, נגד תוכניות הגרעין של אירן. זוהי כמובן אסטרטגיה פסולה מעיקרה ששום ממשלה בראשות מה-שמה לא תעלה על דעתה.

הדבר החמישי שעשתה ממשלת הסחי והמיאוס היא צמיחה של 4 עד 5 אחוזים בתל"ג, תוך צמצום החוב הלאומי והגדלת ההכנסה לנפש, בעת ששאר העולם זינק לתוך המערבולת של מפולת הכלכלית הגדולה. בזמן שכל מדינות המערב הדפיסו טריליוני דולרים ואירו במטרה להאיץ את הכלכלה, שמרה הממשלה העלובה של הליכוד על מה שקרוי איזון פיסקלי, ריסון הוצאות וסרבנות הדפסת-כספים - מדיניות בלתי אחראית בעליל שהעלתה את מדינת ישראל בדירוג האשראי למקומות ששום מדינה המכבדת את עצמה (יוון, איטליה, ספרד, צרפת) לא מוכנה להיות בהם.

הדבר הששי שעשתה ממשלת-הזבל-שצריך-להחליף היא עמידה מנגד בעוד שהעולם הערבי ותומכיו במערב חוגגים את "האביב הערבי". במקום לעודד, הזהירה כי התוצאות הצפויות של "האביב" הן חמסינים איסלאמיים שעלולים למוטט את הסדר הפריך השורר במזרח התיכון. ממשלה של מה-שמה, לעומתה, לא תעלה על דעתה לגלות אדישות שכזו לתקווה לדמוקרטיה, או סרבנות שכזו למתווה השלום של נשיאים איסלאמיסטים.

הדבר השביעי שעשתה אותה ממשלה תועה ומטעה הוא התמודדות עם קרטל הגז וקרטל התקשורת, והכפפתם לחוקים של תחרות הוגנת ומיסוי לטובת אוצר המדינה. בכך הוכיחה ממשלה זו את זלזולה בחוקי הקפיטליזם של הקרובים לצלחת, בניגוד למרבית מדינות ה-OECD שכולן מיטיבות עם הקרטלים הגדולים המממנים את המפלגות. בממשלת מה-שמה לא תהיה עוד התעלמות כה בוטה מן המקורבים.

הדבר השמיני שעשתה ממשלת התיעוב הלאומי היה התעלמות מדרישות התקשורת הכתובה להשמיד את המתחרה החוצפן שהפיץ חינמון שהיה לעיתון הכתוב מספר 1 בארץ. בממשלת מה-שמה לא יהיה כדבר הזה, שבו על המקורבים למלכות להתמודד על תפוצת עיתונם על-פי חוקי ההיצע והביקוש הקיימים בכל תחום אחר.

הדבר התשיעי שעשתה ממשלת חוסר-האחריות היה שחרור הרסן התקציבי כדי להעלות את הכנסתם של מעוטי היכולת דרך מס הכנסה שלילי, באמצעות שיפור קצבאותיהם של שורדי השואה, שיפור משכורותיהם של רופאים צעירים, ורחמנא לצלן הורדת גיל חינוך חינם לגיל שלוש. ממשלת מה-שמה לא תתיר הפקרות תקציבית שכזאת לטובת מגזרים ייחודיים.

הפשע העשירי של ממשלת החתולים השמנים הייתה האיום בפירוק רכבת-ישראל נוכח טענותיהם המוצדקות של העובדים המאורגנים שמותר להם לשבות ולהשבית כאוות נפשם בכל עת. זוהי כוחנות שלטונית כלפי הפרולטריון שהדעת אינה סובלת.

המחדל האחד-עשר שעשתה ממשלת המחדל הוא לחטוף את הצהרת העצמאות של פלשתין מעצרת האו"ם, בפעם השלישית ב-65 שנה. ממשלה אחראית של מה-שמה הייתה יודעת כיצד למנוע מאורע כה חמור, שמציב את קיומה של מדינת היהודים בסכנה נוראה.

האסון השניים-עשר שהנחיתה אותה ממשלת חידלון על מדינת ישראל היה התבוסה במלחמת "עמוד ענן" שהעלתה את קרנו של חמאס שהרים אצבע משולשת, זכה בתמיכת האומות, הביא לצידו את ממשלת מצרים, והכל בשל הססנות דשדוש, חוסר החלטיות וחוסר משילות. לא תהיה כדבר הזה בממשלתה של מה-שמה, שאל"מ במיל. בר-לב רוצה להיות חבר בה.

תמונת הראי

הממשלה החלופית בישראל, על-פי הצהרותיהם של הקוראים תיגר על דרכה של הממשלה הקיימת, תהיה שונה לגמרי.

היא תהיה ממשלת מיעוט שלא תדלל את המסר שלה דרך צירוף מרכיבים שאינם שותפים לדרכה האידיאולוגית.

היא תשתבח בנאומים תקיפים המגדירים את הערבים שפלשו לארץ ישראל כפולשים זרים שמקומם מעבר לירדן מזרחה, או לחלופין, המצהירים על פירוק כל הישוב היהודי מעבר לגבולות החלוקה 1947 על-פי דרישתה של המדינה הפלשתינית.

היא תרחיב את הבנייה בין הירדן לים ללא התייחסות לקווי הודנא 1949, או לחלופין, תעביר את כל 700 אלף היהודים המתגוררים מעבר לקווים אלה אל ערי פליטים בעוטף תל אביב.

היא תפסיק להתריע השכם והערב נגד הגרעין האירני ותצא למתקפה צבאית בכל האמצעים. לחלופין, ממשלת מה-שמה תאמר כי האיום האירני לא היה אלא הסחת דעת מן הבעיות האמיתיות, ובמקום להשקיע במטוסים ופצצות וצוללות, אפשר להשקיע ברווחה.

ממשלת מה-שמה תפסיק לעודד את הצמיחה, כיוון שתפקידה של ממשלה אינו לעודד אלא לתת לכלכלה לעשות את שלה ללא התערבות פוליטית. לחלופין, תיפסק ההפקרות של כלכלה חופשית שבעטיה מאבדים כה רבים את מטה לחמם, והממשלה תייצב כל עסק וכל מפעל וכל רשת תקשורת פושטי רגל, כמדיניות חברתית צודקת.

ממשלת מה-שמה לא תעמוד עוד מנגד שעה שהשוחט מדמשק מבצע רצח-עם בעמו. היא תשלח טילים מונחים אל ארמון הנשיאות ותסיים בכך את הלוחמה בסוריה. לחלופין, היא תתחייב למסור את רמת הגולן למורדים הלגיטימיים, אם וכאשר יתפסו את השלטון, במיוחד אם ישחטו את השוחט.

ממשלת מה-שמה תתיר לקרטל הגז לעשות כרצונו, ולא תטיל עליו היטלים, שכן ממשלה אחראית אינה מתעלקת על גוף כלכלי לאחר שסיכן את הונו והרוויח. לחלופין, ממשלת מה-שמה תלאים את חברות הגז ותקבע את מחיר הגז ואת הפיצוי ליזמים כראות עיניה, שכן אוצרות הטבע שייכים לציבור ולא לקפיטליסטים. גם חברות הסלולר יולאמו כדי שיפסיקו לעשוק את הציבור.

ממשלת מה-שמה תתמודד עם המונופול של התקשורת השמאלנית דרך ניתוק מגע עם נציגיה. לחלופין, ממשלת מה-שמה לא תקבל את שוד מטה לחמם של עיתונאיה-מקורביה בשל כניסת מתחרה, ותחייב כל עיתון לגבות תשלום, גם אם זה מנוגד למודל העסקי שלו. בנוסף, תממן עוד ערוצי תקשורת, כל עוד הם מעסיקים את אנשי ונשות שלומה.

ממשלת מה-שמה לא תתפשר על משמעת תקציבית ותבטל את כל הקצבאות והשיפורים בהכנסה שנקטה לפניה ממשלת חוסר-האחריות. לחלופין, תרחיב ממשלת מה-שמה את יריעת הכיסוי לכל מעוטי היכולת, עד כדי פתרון מלא וצודק של העוני בישראל, כמו שנעשה במדינות OECD כגון איטליה, ספרד וצרפת, או על-פי מתווה המלחמה בעוני שהכריז הנשיא ג'ונסון לפני 45 שנה בהצלחה מרובה.

ממשלת מה-שמה תנקוט את כל האמצעים נגד ארגוני העובדים המשביתים את המשק הציבורי עד כדי קיזוז הנזק מחשבונות הגמלאות של אותם שובתים פראיים ופיטוריהם המיידיים. היא תפריט את כל החברות הממשלתיות, ובראשן את חברת החשמל. לחלופין, ממשלת מה-שמה תאמץ את המודל של העבודה המאורגנת אל ליבה ותחייב כל מעסיק לשלם כל מה שידרוש ממנה ועד העובדים, ולעולם לא לפטר עובד מן המניין, גם אם ישב כל היום ושיחק במכשיר הטלפון הנייד שלו במקום לפקח על העובדים הזרים שגייס הוועד לביצוע העבודות המלוכלכות.

ממשלת מה-שמה תתייחס להפרה חד-צדדית של הסכמי אוסלו כאל ביטולם המוחלט, תגרש את כל סמלי השלטון הפלשתיני ותשליט שלטון ישראלי אזרחי על האזורים צפופי האוכלוסין הערביים. לחלופין, היא תאמץ את החלטת מועצת-הביטחון, תמסור את המעברים לידי המדינה הפלשתינית ותקבל בהכנעה את כניסתם של 5 מיליון סורים פלשתינים לשטח המדינה הפלשתינית.

ממשלת מה-שמה שסיכמה את "עמוד ענן" ככישלון, תגייס מילואים ותכניס את צה"ל לעזה עד לחיסול החמאסניק האחרון. לחלופין, ממשלת מה-שמה תאפשר מעבר חופשי בין עזה ליו"ש וירושלים כדי לחזק את הדמוקרטיה.

מפלגת המרכז האמיתית היא הליכוד, שכשמו כן הוא: התלכדות הפשרות בכל התחומים. דוד חכם אמר לי שהקצוות דרושים כדי למנוע סחיפה של הפשרנים, ואין פשרנים כמו בליכוד. ראו את ההתקפה רבת החזיתות של הליכוד ביתנו על הבית היהודי מצד אחד, ועל מפלגת האבודה מצד שני.

בחירות נעימות.

לאתר מגזין מראה
הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial".
תאריך:  05/01/2013   |   עודכן:  05/01/2013
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלת מה-שמה
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צלול
5/01/13 15:17
2
ישמעאל
5/01/13 15:55
3
הניה
5/01/13 18:49
4
דאגנית
7/01/13 08:15
 
את צודקת
8/01/13 20:40
 
דאגנית
9/01/13 07:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
יו"ר "התנועה" ציפי לבני קראה הערב (יום ו', 4.1.13) לראשי המפלגות בגוש המרכז לחבור להקמת ״חזית משותפת״ אשר תפעל ביחד להחליף את נתניהו או תייצר גוש חוסם שימנע ממנו הקמת ממשלה קיצונית ימנית חרדית.
04/01/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
"אני חושב שהגיעה העת שיהיה לנו 'אביב ישראלי' אומנם בדרך חוקית ודמוקרטית אבל בנחישות ועם נכונות של הציבור להקריב את הנוחות האישית..." (יובל דיסקין).
04/01/2013  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
אריה מכלוף דרעי יליד 1959, הפציע כמטאור בשמי הפוליטיקה הישראלית. הבוחשים בקדירה הפוליטית בשלושת העשורים האחרונים יעידו שמדובר בפוליטיקאי מוכשר מעין כמותו ושר פנים מצויין. טדי קולק לא החמיץ הזדמנות להחמיא לבחור המוכשר. דרעי מונה לראשונה לשר הפנים בשנת 1988, צעיר שרי ישראל בכל הזמנים. אז מדוע למען השם, על מזבח האדרת מפלגתו, ממנה ביקש להתנער, זה מכבר, ולהקים מפלגה חדשה, טומן ידיו במדמנה העדתית ומעלה טיעון שחוק ומקומם בדמות "הדרת המזרחים".
04/01/2013  |  ראובן דינור   |   מאמרים
"אני מנסה כבר חודש להקים גוש מרכז-שמאל, עם מפלגת העבודה, התנועה של לבני ומפלגת יש עתיד" - אמר היום (4.1.13 ) חיים רמון. הוא דיבר בפגישה הדו-שבועית של המועדון המסחרי והתעשייתי בתל אביב. רמון הביע תקווה שיצליח.
04/01/2013  |  אלעזר לוין  |   חדשות
"נתניהו קיים דיונים אופרטיביים לתקיפה צבאית אירן". כך גילה (יום ו', 4.1.13) יו"ר האופוזיציה, ח"כ שאול מופז. הוא דיבר בכינוס "שישי אקדמי", במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה.
04/01/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי    / 
תעמולה בפייסבוק כפופה לחוק דרכי התעמולה  /  איציק וולף
עוצמה לישראל נגד עיריית ירושלים  /  עידן יוסף
הופעתה של שרית חדד הפרה את החוק  /  עידן יוסף
לא יחימוביץ' ולא עבודה  /  יעקב איציקוביץ
הכיבוש התקשורתי  /  ד"ר רון בריימן
סנסציה מדעית: התגלו למינגים בשומרון  /  אריה יצחקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il