|   15:07:40
דלג
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

ערביי ישראל בעד "חיסול הציונות"

חברי כנסת ערבים אינם מסתירים מאווייהם לחיסול המדינה הציונית, ואוניברסיטאות בישראל מקדמות את תודעת הנכבה שלא היתה
17/04/2013  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   חגים ומועדים   |   תגובות
זחאלקה. "אין סיכוי לדמוקרטיה בלי לחסל את המשטר הציוני" [צילום: פלאש 90]

השטחים כולם שלהם
בא זחאלקה, שאמור לכאורה להיות מתון מאבו מאזן, ומגלה כי טענתם התמימה לכאורה של הפלשתינים לזכות ההגדרה העצמית, אינה כה תמימה והיא מתייחסת ל'שיבה' לכל שטחי ארץ ישראל, שכולם בעיניהם במעמד של אדמת קודש שבבעלות הוואקף המוסלמי, שאין שום מוסלמי רשאי לוותר עליהם

יום העצמאות ה-65 למדינת ישראל חלף עבר לו, ושוב התברר כי לא רק קומץ קנוֹאים הזויים ממאה שערים ובית שמש, ידידיו של אחמדינג'אד צורר היהודים, עטו שק ואפר ביום חגה של המדינה היהודית. גם אלפים רבים מערביי ישראל (לא כולם, לא כולם), האוכלים ושותים מכף ידה, ירקו לה, כדרכם, בפרצוף. כמה אלפי ערבים מישובי ואדי ערה מהם קיימו צעדת מחאה בשדות ואדי ערה, ואחרים – בחיפה ובמקומות אחרים - הניפו בחוצותיהם את דגלי אש"ף, לציון ה'נכבה' שהם גזרו על עצמם ב-1948, כשקמו על מדינת ישראל הצעירה להכחידה. הצד השווה ביניהם, שאלה ואלה אינם משלימים עם המציאות ומייחלים לשחרור פלשתין מן הים ועד המדבר מנוכחות ציונית, והחלת השלטון הפלשתיני הנאור על המרחב שבין הים לירדן.

ספק, אגב, אם איש מהם - הקנאים המטורפים מזה, ומזה ערביי ישראל הסוחטים עד תום את הדמוקרטיה הישראלית – מסוגל לשער בנפשו, איזה מרחץ דמים קטסטרופלי עלול לשטוף את כל יושבי הארץ הזו, ערבים ויהודים כאחד, אילו התממש חלילה חזון עיוועים זה. הטבח הרצחני המתחולל בשנתיים האחרונות בסוריה, ושהניב כבר 70 אלף קרבנות, ייחשב רק דוגמית ומעין גן עדן עלי אדמות, יחסית לשואה רחמנא לצלן שתתחולל חלילה על יושבי הארץ הזו, יהודים וערבים, אילו עלה בידי הערבים 'לשחרר' את הארץ הזו מנוכחותנו.

להיכן נוביל את החרפה שבסטירת הלחי המהדהדת שחולקים לנו שוב ושוב מאות אלפים מערביי ישראל? שמא בכל זאת ראוי להרהר ברצינות בדברים שאמר השבוע, בעקבות תהלוכת האבל בוואדי ערה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אביגדור ליברמן: "מצעד השנאה של שונאי ישראל, חסידיו וממשיכים דרכו של המופתי הירושלמי, שהתכנסו בוואדי ערה בכדי להתאבל על הקמתה של מדינת ישראל, הוא ההוכחה שכל הסדר עתידי, יהיה איזה שיהיה, מול הפלשתינים, חייב לכלול בתוכו גם את ערביי ישראל. הסדר שלא יכלול זאת, לא יהיה הסדר קבע אלא הפסקת אש עד לסבב הבא ולתביעות הבאות שיבואו מכיוון זה. המפגינים מקרב ערביי ישראל צריכים למצוא מקומם כאזרחים של הרש"פ, שאיתה הם מזדהים ואת דגליה הם מניפים, ולקבל ממנה את דמי הביטוח הלאומי ודמי האבטלה שלהם".

הנכבה בזיכרון הלאומי

מצד שני, קשה לבוא בטרוניה כלפי ערביי ישראל, אם חלק מהיהודים עצמם, אזרחי המדינה הזו, מטילים ספק בעצם זכות הקיום של מדינתם היהודית, ונסחפים אחר התעמולה הערבית השקרית, המגובה מצד אחד בידי תקשורת עוינת המפמפמת לשווא על נישול הערבים ו'צידקת' טענותיהם; וכשאוניברסיטה ישראלית מכובדת, אוניברסיטת תל אביב, מקיימת בדיוק בימים שבין יום הזיכרון לשואה ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל (ימים שזכו לכינוי ההולם: 'עשרת ימי תשועה') יום עיון בנושא "הנכבה בזיכרון הלאומי של ישראל", להשרשת תודעת הנכבה שגזרו על עצמם; וכשמנהיגיהם הפוליטיים, שמתפרנסים משנאתם למדינה, מסיתים למחיקת המדינה היהודית ממפת המזרח התיכון.

אין ספק כי התבטאויותיהם העוינות של הח"כים הערביים מציתות כל פעם מחדש את תבערת השנאה. קחו למשל את האחרונה שבהן, שבקעה מפיו של ח"כ ג'מאל זחאלקה (בל"ד, עמיתה של חנין זועבי), שהשתתף במצעד השנאה בוואדי ערה. הנבל-ברשות-עם-ישראל שמתפרנס יפה מאוד מאיבת ישראל אמר, שהציונות (זו שדגלה הוא שיבת עם ישראל לארצו, מולדתו ההיסטורית, שמעולם לא הייתה מולדתו הפורמלית של שום עם אחר) "צפויה להתחסל מפני שאין לה עתיד במזרח התיכון". לגבי סיכויי השלום באזור, אמר המסית התורן, כי אין סיכוי לשלום כל עוד מתקיימת ישראל כמדינה יהודית: "בטווח הארוך, אין סיכוי לדמוקרטיה, שלום וחופש, בלי לחסל את המשטר הציוני".

מה משמעותן האמיתית של האמירות הללו? זחאלקה אמר, בעצם, ששום שלום לא ייכון כל עוד קיימת מדינת ישראל, ולא משנה אם היא שולטת בשטחים או מתקיימת בקווי 67' בלבד, או אפילו בגבולות שבין הירקון לקישון. דינה של המדינה היהודית, לדידו, להימחק מהמפה, כדי לפנות מקומה למדינת פלשתין.

חיסול 'אקיבוש'

במילים אחרות, לא 'אקיבוש' ביהודה ושומורן מפריע לזחאלקה, אלא הימצאותם בארץ ישראל של יהודים אדונים לגורלם. לא לחיסול 'אקיבוש' מייחלים הוא וחבריו, אלא לחיסול ישראל. לכן לא יכירו הפלשתינים לעולם בזכותה של מדינה יהודית להתקיים כאן. במילים אחרות: שלום עולמים ייתכן רק על חורבותיה של מדינת ישראל. והדברים, להזכיר, נאמרו בראיון לקראת יום העצמאות.

טוב שנדע זאת. טוב שיידע זאת גם נשיאנו המתרפס, שמעון פרס, שחוזר וטוען כי אבו מאזן כבר ויתר על זכות השיבה שלו לצפת. בא זחאלקה, שאמור לכאורה להיות מתון מאבו מאזן (שהרי זחאלקה אינו, בהגדרה הפורמלית, חבר אש"ף), ומגלה כי טענתם התמימה לכאורה של הפלשתינים לזכות ההגדרה העצמית, אינה כה תמימה והיא מתייחסת ל'שיבה' לכל שטחי ארץ ישראל, שכולם בעיניהם במעמד של אדמת קודש שבבעלות הוואקף המוסלמי, שאין שום מוסלמי רשאי לוותר עליהם.

לזחאלקה ולאוהדיו בתקשורת הישראלית ובאוניברסיטת תל אביב הגיע הזמן להבהיר שיש גבול לכל תעלול. על הממשלה הלאומית הנוכחית, להורות על הפסקת מימונם של אזרחים ומוסדות שחותרים תחת אושיות קיומה של המדינה. למשל, להפסיק לממן שכרם של ח"כים מייצגי האויב דוגמת זחאלקה וחנין זועבי. למשל, לחדול ממימון אוניברסיטאות המזדהות עם האויב ומקיימות ימי עיון לעידוד הנראטיב של הקמים עלינו לכלותנו.

חגיגה בפייסבוק

בדיוק כפי שבארה"ב או בבריטניה לא היו מתירים לאיש בימי מלחמת העולם השנייה להניף בחוצותיהם את דגלי האויב הנאצי; ובדיוק כפי שגם היום אסור להניף בחוצות ארה"ב דגל זר כלשהו, מבלי שיוצב לידו הדגל האמריקני במיקום גבוה מן הדגל הזר, כדי לסמל (ובצדק מבחינתם) את עליונות דגל הפסים והכוכבים; בדיוק כפי שאיש מן האקדמאים באוניברסיטאות העולם החופשי לא העז בימי המלחמה ועד עצם היום הזה לארגן דיון אקדמי על 'הנכבה הגרמנית' במלחמת העולם השנייה; בדיוק כפי שאזרח רוסי או סיני כלשהו שיעז להעלות על דל שפתיו קריאות להחזרת שטחים שנכבשו מן המדינות השכנות במהלך המלחמה, ימצא עצמו מיד, במקרה הטוב, בכלא ונטול זכויות אזרח והקצבות מן המדינה.

רק בישראל, בחסות חופש אקדמי וחופש ביטוי, הותרה הרצועה. עד כדי כך הותרה, שערביי ישראל הורגלו לראות בכל יהודי בישראל אויב שיש לשמוח על הכחדתו. מדהים להיווכח שכאשר התבשרנו על התאונה הנוראה שאירעה בכביש בר יהודה בנשר שליד חיפה ב-10 באפריל, בה איבדה משאית נהוגה בידי ערבי את בלמיה וגרמה למותם של שישה בני אדם, קמו בקרב ערביי ישראל אנשים ששמחו לאידם של הקרבנות. כמובן, עוד בטרם נודע ששמחתם מוקדמת מדי, מפני שכל ההרוגים ערבים מדיר אל אסד ואיכסאל.

בלא מעט דפי פייסבוק של ערבים ישראלים, הועלו מיד לאחר התאונה דברי שבח לאללה על מותם של שישה מהיאהוד. "אללה הוא גדול, נוקם ביהודים", כתבו בפייסבוק לאות שמחה. החגיגה השטנית הזו, הריקוד על הדם, הסתיימו מוקדם מהצפוי, כשהוברר שכל ההרוגים ערבים.

קשה להניח שאמירות כה מרושעות כלפי נפגעים תמימים של תאונת דרכים, שלא עשו עוול לאיש, היו באות לעולם, אלמלא חונכו אותם ערבים משתמשי הפייסבוק על ברכי המשטמה התהומית למדינה היהודית, ועל עלילת דם כוזבת לגבי היותם של היהודים פולשים ומנשלים. לא פלא שאותם ערבים הפנימו את דברי האיוולת שבפי מנהיגיהם הפוליטיים והדתיים, המתוגברים באמצעות כלי תקשורת עבריים עוינים ואוניברסיטאות שוחרות טובת האויב.

תאריך:  17/04/2013   |   עודכן:  17/04/2013
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ערביי ישראל בעד "חיסול הציונות"
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יואל קורנבלום
17/04/13 23:20
2
משה המכבי
18/04/13 01:19
3
קורןנאוה טבריה
18/04/13 17:48
4
קורןנאוה טבריה
18/04/13 17:54
 
יואל קורנבלום
19/04/13 00:44
 
קורןנאוה טבריה
20/04/13 08:16
5
מוסת
19/04/13 11:04
6
דמר94
19/04/13 13:11
7
רםרם
19/04/13 15:44
8
יוד יוד
20/04/13 22:21
9
יהודה.
21/04/13 01:05
10
דר יובל
21/04/13 07:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
אין על יום העצמאות! החג הכי כיפי בלוח השנה. חג חילוני, בלי מצוות ודקדוקי דקדוקין, שכולו שמחה, אהבת מולדת וגאוות יחידה. ביום העצמאות כולנו שוכחים את הדברים "המרגיזים"' באמא-ארץ ואנחנו רק אוהבים אותה כל כך, כל כך, כל כך!. זאת הייתה התחושה הכללית שאפפה את קהל המוזמנים שזרם ל'סיני טמפל' שברחוב ווילשר: הרבה אנרגיות של שמחה וגאווה.
  • רק בישראל אם התעכבת ברמזור לרבע שנייה, הנהג, שמאחוריך, מייד מצפצף לך באופן עצבני.
17/04/2013  |  יורי מור  |   מאמרים
כמדי שנה ביום העצמאות התאספו קומץ חרדים קיצוניים (בעיקר כאלה המזוהים עם פלג נטורי קרתא), למפגן שנאה והתרסה נגד מדינת ישראל כדי לשרוף את דגל מדינת ישראל ולהניף שלטים בגנותה. הם עשו זאת בשכונת מאה שערים בירושלים, בבית שמש ומול ישיבת פוניבז' בבני ברק, שעל גגה מתנוסס דגל ישראל ביום העצמאות. לרוב משתמשים הקיצוניים בקטינים שאינם בני עונשין, אך המצלמה לכדה גם בגיר, שאם ייתפס בידי המשטרה ייחשב לו הדבר כעבירה פלילית.
17/04/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברת עלית עטפה את אריזות נס הקפה שלה בתמונה ענקית של שרוליק, דמות אולטימטיבית שבמשך שנים ייצגה את הישראלי הצברי, עם מכנסיים קצרים וכובע טמבל. חשבתי לעצמי איך היה דוש מצייר את שרוליק של היום אילו היה מתבקש לעשות זאת.
16/04/2013  |  יהודה קונפורטס  |   מאמרים
בנימין זאב הרצל אמר פעם על חזונו להקמת מדינה יהודית: "אם תרצו, אין זו אגדה, אבל אם לא תרצו, כל מה שסיפרתי לכם אגדה הוא - ואגדה יישאר. כשעבר מדיבור למעשה, אמר: "אם אמצה את קונגרס בזל בדיבור אחד - שאזהר שלא להגותו ברבים - הריהו זה: בבזל ייסדתי את מדינת היהודים. אם אומר זאת בקול היום, יענה לי צחוק כללי. אולי בעוד חמש שנים, בוודאי בעוד חמישים שנה, יודו בכך כולם...". הקונגרס הציוני הראשון, כידוע, היה ב-1897, חמישים שנה לפני כ"ט בנובמבר, 1947. חלום? נבואה? לא ברור.
16/04/2013  |  עקיבה לם  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   חגים ומועדים  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
יעלון: חייבים לקצץ; אסור לפגוע בפיתוח  /  איציק וולף
אתם יצאתם, אנחנו צילמנו  /  עידן יוסף
מירוץ צמוד: זכו שני חתני תנ"ך  /  עידן יוסף
הודעת הרבנות הראשית לישראל לרגל יום העצמאות  /  הרבנות הראשית לישראל
תביעה לגדלות  /  שי פירון
מה את יותר, יהודית או דמוקרטית  /  יאיר שלג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il