|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

תחקיר News1 / הקלטות החמות של רננה כהן

עו"ד יוסי כהן הודה: קיבלתי מיליונים <br>בשחור ברומניה ומלקוחות בישראל

רעייתו של יוסי כהן הקליטה שיחות שקיימה עמו בהן הודה: 320 אלף אירו שחורים מוחזקים ברומניה; מיליון דולר כסף שחור לבניית האחוזה ברשפון כספים בשחור התקבלו מלקוחותיו במשרד עורכי הדין שבשליטתו יוסי כהן השתמש ברעייתו להמיר בצ'יינג'ים כספים שחורים שהבריח לישראל, שידל אותה לעבוד במזומנים ולא בכרטיס אשראי בגלל חששו משאלות וביקורים מצד רשויות המס דרושה חקירה מקיפה ומהירה מצד רשויות המס ומצד המשטרה
23/06/2013  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   משמר המשפט   |   תגובות
יוסי כהן. עבירות חמורות [צילום: ניר קידר]

הזוג נתניהו. קשרי שוחד [פלאש 90]

החבר המושחת של נתניהו
יואב יצחק
בני הזוג נתניהו משתמשים בשירותיו של עו"ד יוסי כהן * ספק אם ניתן שכר טירחה מלא * בפועל, זוכה עו"ד כהן לתמורה גדולה בהרבה בזכות קירבתו אליהם * ספק אם בני הזוג יודעים את האמת על עו"ד כהן: נכלולי, רקוב ומסוכן, שאינו נמנע מלרמות את בית המשפט שוב ושוב תוך הצגת מסמכים כוזבים שבפיברוקם נטל חלק פעיל
לרשימה המלאה

תחקיר, הקלטות החמות. עו"ד יוסי כהן ביצע עבירות פליליות חמורות בהיקף של מיליוני דולרים. כך עולה מתחקיר News1, המתבסס, בין היתר, על תוכן מתמליל שיחה (שהוקלטה) שקיימה רננה כהן עם בעלה, עו"ד יוסי כהן. התחקיר חושף מידע חדש וסנסציוני בדבר מעשים בלתי חוקיים אותם ביצע במשך שנים, ובמיוחד: החזקה ו/או קבלת כספים בשחור בהיקף של מיליונים מעסקים ומגורמים שונים ברומניה ומלקוחות משרד עורכי הדין בראשו הוא עומד בישראל.

יוסי כהן מציג עצמו כעורך דין בכיר ומצליח. כדוקטור במשפטים. הוא מנהל משרד המייצג לקוחות בכירים, בהם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מחמת מעמדו ניכרת חשיבות מיוחדת לחשיפת מעשיו. סביר להניח, כי בעקבות חשיפת המידע יידרשו גם חלק מלקוחותיו להשיב לשאלות קשות: כמה שילמו וכיצד.

ההונאה, הגניבה שלא היתה

מתחילת 2012 ועד עתה חשפנו כמה פרשות שחיתות בהן מעורב עו"ד יוסי כהן. חשפנו את פעולותיו כשהעמיד את שירותיו האישיים כעורך דין וכקונסיליירי לכמה גורמים, ובהם איש העסקים יגאל זילכה בעל השליטה בחברת (י.ז.) קווינקו. ייחסנו לעו"ד יוסי כהן עבירות פליליות חמורות, לרבות: ניסיון לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט, עבירות מרמה, גיבוש תצהיר כוזב, עבירות מס, הלבנת הון ועוד. הצבענו על פעולות שביצע מתוך תאוות-בצע, כולל מימון בניית חלק מביתו בכספים בלתי חוקיים. חשפנו כיצד הונה את חברת הביטוח כשדיווח על תכשיטים של רעייתו שנגנבו כביכול, דרש וקיבל פיצויים בגין התכשיטים שאותם טמן במקום מחבוא. התרענו כי באופן התנהלותו מעמיד יוסי כהן בסכנה את עצמו ואת לקוחותיו. הזהרנו מכך שהוא עלול לנצל לרעה את לקוחותיו ולסבכם בחקירות פליליות.

שלוש תביעות הפחדה

יוסי כהן הכחיש והשתולל ופצח בתביעות הפחדה. הוא יזם הגשת תביעה ראשונה נגד הח"מ בשמם של זילכה וקווניקו. לאחר מכן הגיש קובלנה פלילית פרטית, בשמו-הוא. ובהמשך סייע בהגשת תביעה שלישית, הפעם בשמה של קווינקו לבדה. כל זאת בניסיון נואש: לעצור את הח"מ מלהמשיך ולחשוף ב-News1 עבירות פליליות חמורות שביצע יחד עם שותפיו לעבירות. יוסי כהן פצח באיומים בלא הפסק. ישירות ובאמצעות אחרים. נהרוס את יואב. נכפה עליו לעצור ולהסיר מהאתר את הפרסומים. ניקח לו את הבית ואת האתר, אמר לכמה גורמים עימם שוחח - בלא שהפנים כי תביעות הפחדה לא ירתיעו אותנו מלבצע את עבודתנו.

בעקבות המאבק שהתפתח והתעצם, ואולי בזכותו, הובא לידיעתי מידע רב נוסף, המעיד כי עסקינן בעבריין כבד עוד יותר ממה שהיה ידוע בוודאות. כתבת עבריין - אמרו לי - ולא ידעת עד כמה צדקת. מדובר באדם מסוכן, נאמר לח"מ, המנצל לרעה את קשריו האישיים עם שורה של אישים, כולל עם ראש הממשלה, ומרשה לעצמו לאיים ולבצע מעשים פליליים חמורים. חלק מהמידע אנו חושפים כאן ב-News1. בפני הח"מ נחשף מידע רב נוסף על אודות מעשיו המכוערים של יוסי כהן, בתחום מסוים, שחלק מפרטיו כמוסים. בשלב זה, לפחות.

כל זה, אגב, לא מנע מבני הזוג שרה ובנימין נתניהו להפקיד בידיו של עו"ד יוסי כהן את סודותיהם ואף לקיים עמו קשרי שוחד, כפי שפרסמנו כאן: יוסי כהן נתן לבני הזוג שירותים בכמעט חינם, והם גמלו לו, בין היתר, בשדרוג מעמדו ובהזמנתו לקבלת פנים באו"ם. כהן מונה לאחרונה מטעם בני הזוג, אוי לבושה, כדי לשמש להם לפה ולגונן עליהם אפילו בעניין ציבורי מובהק (פרשת המיטה המעופפת).

כיצד צבר יוסי כהן רכוש עצום

בתחקיר שלהלן אנו חושפים מידע מקורי ומתועד, בדבר עבירות פליליות חמורות ביותר שביצע עו"ד יוסי כהן, לרבות: עבירות מס במיליוני דולרים; קבלה והחזקת כספים בשחור מרומניה; קבלת כספים בשחור מלקוחות בישראל, להם ניתנו שירותים במשרד עורכי הדין בראשו הוא עומד; התנהלות במזומנים בלבד, כדי למנוע מרשויות המס לגלות את דבר העבירות; שימוש ברעייתו והדחתה לעבירות פליליות, כולל המרות מטבע באמצעות צ'יינג'ים.

"בזכות" העבירות שביצע צבר יוסי כהן רכוש גדול: כמה דירות יוקרתיות בתל אביב, אחוזת פאר ברשפון, סוסים ערביים גזעיים, כספים במזומנים בהיקף של מיליונים ועוד. הוא ניהל חיים משוגעים, תרתי משמע, דבר שקומם את רעייתו שהחלה לעקוב אחר מעשיו. בזאת נעסוק בהזדמנות אחרת. חלק ניכר מהוצאותיו מימן במזומנים. אחד האנשים ששימשו כבלדרים הוא נהגו ועוזרו האישי והקרוב, זיו דניאל, שעמד לרשותו בכל שעות היממה.

נסיבות מיוחדות

מי שתיעד את המידע הנפיץ היא רננה כהן, רעייתו (הרביעית) של יוסי כהן, בשיחות שניהלה עמו. רננה כתבה יומנים המחזיקים מאות עמודים, בהם פירטה לפרטי פרטים את מעשיו והתנהלותו. היא אף הקליטה את בעלה במשך תקופה ארוכה וזאת מחמת נסיבות שלא נפרטן כאן, בשלב זה. מהתמליל שלהלן ניתן ללמוד כי אין מדובר רק בסטייה מן השורות, אלא עסקינן בעבריין כבד שהחוכמה אינה הצד החזק שלו.

תוכן אחת השיחות והרקע לדברים שנאמרו והוקלטו על-ידי רננה כהן ביום 06.11.08 מוצגים להלן, למען הנוחות, בפסקאות 6-1.

המזומנים של יוסי ורננה
יוסי כהן. כסף שחור במעטפות

יוסי כהן ורעייתו נהגו לממן במזומנים הוצאות שוטפות, אם מהמרות מטבע ואם מכספים שהחזיק כהן במזומנים בשקלים. ההוצאות הגדולות חייבו העברת כספים לעיתים קרובות. כהן נהג להעביר לרעייתו מזומנים במעטפות באמצעות עוזרו ו/או גורמים אחרים. להלן קטע משיחה קצרה שניהלו השניים:

  • יוסי - אני בחודש האחרון שלחתי פעם אחת 8,000 ש"ח ופעם אחת 12,000 ש"ח.
    רננה - שלחת אלי משכורת לפקה. גם עכשיו שלחת ונתתי לגולי. 7,000 נוספים לפקה.
    יוסי - רננה, לא איכפת לי... למה משכת 16,000 ש"ח? שלחתי לך 12,000 ש"ח.
    רננה - שילמתי לפקה ולגולי.
    יוסי - עכשיו יש לך כסף?
    רננה - החשבונות למושב.
    יוסי - שלחתי 20,000 ש"ח.
    רננה - אצלי.
    יוסי - פעם שלחתי 7,000 ש"ח או 8,000 ש"ח ופעם 12,000 ש"ח.
    רננה - (הסברים על מה הולך הכסף)
    יוסי - השארתי לך מעטפה ולמחרת שלחתי עוד 7,000 ש"ח
    כמה כסף לשלוח לך. 10,000 ש"ח?
    רננה - לא יודעת.
    יוסי - אני אשלח לך 15,000 ש"ח.

יוסי החזיק מאות אלפי אירו שחורים ברומניה

בשנים ההן – מדובר בעיקר בשנים 2010-2005 - יצא יוסי כהן פעמים רבות לרומניה. במקביל לניהול משרדו בישראל, הוא התמקד שם בעסקי נדל"ן, השתתף במעשים מפוקפקים וקיבל שכר טירחה מכמה גורמים באופן בלתי חוקי. במזומנים, כמובן. את הכספים השחורים, כהגדרתו, נהג להעביר לישראל. הוא עשה זאת לאט-לאט. בעצמו, וגם באמצעות גורמים אחרים [שמם שמור במערכת, י.י.]. לרעייתו, שלא הבינה מדוע הוא צריך לקחת הלוואה נוספת ולמשכן את המשרד, סיפר על חלק קטן מאוד מפעולותיו ועל הכספים שקיבל:

  • יוסי - היום אני רוצה להסביר... אני הולך למשכן את המשרד. כי יש מינוס.
    רננה - למה?... כל הזמן מינוס על המשרד.
    יוסי - אני לוקח 3 מיליון ש"ח.
    רננה - למה? אם אמרת שיש כסף ברומניה.
    יוסי - עשיתי הסכם לגבי ההיתר... עם צדוק [ההיתר לבניית הבית ברשפון, י.י.].
    רננה - אמרת לי שיש כספים שחורים ברומניה.
    יוסי - אני לא יכול לשלם בשחור.
    רננה - למה אתה לא יכול לשלם?
    יוסי - את לא מבינה. פתאום אני יביא כסף, 88,000 ש"ח בקייש? [במזומן (cash), י.י.]
    רננה - אמרת שברומניה יש 800,000 יורו.
    יוסי - 300,000 יורו.
    רננה - 350,000 יורו.
    יוסי - 320,000 יורו.
    רננה - אמרת שאתה צריך לקבל הרבה כסף מג'ורג'יו [איש הקשר ברומניה, י.י.].
    יוסי - בשחור. תקשיבי לתוכנית שלי.
    רננה - בסדר. בשחור.

יוסי בנה אחוזה ברשפון בכסף שחור

יוסי כהן משתף את רעייתו בתוכניותיו לבניית הבית בכספים שחורים שקיבל. הוא חושף בפניה ממי הוא אמור לקבל כסף, וכיצד בדעתו לממן את בניית אחוזתם ברשפון (שאכן נבנתה מאז בחלקה בכסף שחור). רננה מבקשת הסברים. והיא אכן מקבלת תדרוך על מקורות הכסף, כולל שמות, עלויות הבנייה ותוכניותיו של יוסי להלבין את הכסף תוך-כדי בניית פרויקט האחוזה.

  • יוסי - תקשיבי לתוכנית שלי, איך נבנה את הבית ב-2 מיליון דולר.
    רננה - אבל אתה צריך לקבל את הכסף מג'ורג'יו. עוד חצי מיליון יורו.
    יוסי - אבל הבית יעלה יותר.
    רננה - אבל מג'ורג'יו חצי מיליון? [האיש מרומניה, י.י.]
    יוסי - כן.
    רננה - כן.
    יוסי - הכל מתוכנן...
    רננה - יש לך עוד 350,000 זה 850,000?
    יוסי - אבל זה שחור.
    רננה - רק ה-350,000 זה שחור
    יוסי - אני רוצה להסביר ואראה לך את הכול בניירות. יש ישיבת תקציב אצל לפבקו. הם הביאו תקציב שהבית עולה 12,000,000 ש"ח. 2 מיליון דולר זה + מיליון ש"ח, עכשיו יש לי בשחור. בסוף אחרי כל הסיפור יהיה 700,000 יורו.
    רננה - מה זה בסוף אחרי כל הסיפור?
    יוסי - כשאני אקבל מג'ורג'יו והכל... 700,000 יורו... הם בערך 3,500,000 ש"ח.
    רננה - אבל זה בשחור. איך אתה רוצה לבנות אתו?
    יוסי - תקשיבי איך עושים. הבית יעלה 7 מיליון. אני הולך לבנק לוקח 3 מיליון ש"ח. ואז בא אמגד. רוצה 2 מיליון על השלד. אני נותן לו צ'ק על מיליון ומיליון בשחור [בדולרים, י.י.]. ככה עושים כולם. את מבינה? הקטע הוא...

יוסי הבריח כסף שחור מרומניה

אחת הבעיות הקשות איתן היה צריך יוסל'ה שלנו להתמודד היא: כיצד להביא לישראל את הכסף השחור. אחרי הכול, המדובר במיליונים, החייבים בדיווח. בידנו עדות מצד כמה גורמים ששימשו בלדרים. הם העבירו את הכסף מרומניה לישראל, חלק בגופם וחלק במזוודותיהם. בתמליל שלהלן מודה יוסי כהן בעצמו כיצד תכנן ו/או כיצד הבריח כספים לישראל.

  • רננה - איך תביא את הכסף מרומניה?
    יוסי - לאט-לאט.
    רננה - מה זאת אומרת?
    יוסי - כל פעם שאני אבוא אביא איתי 20 או 30 אלף יורו, שזה 150,000 ש"ח. ואני לא אשים את זה אצלך בבנק, זה מסוכן. אתן לך לשמור את זה...
    רננה - בשביל מה הבאת לי כספים להפקיד פה בחשבון?
    יוסי - אני אגיד לך.
    רננה - מה זה הכספים שהבאת לי אז להפקיד בחשבון [יוסי כהן סיבך וסיכן את רעייתו, כששלח אותה להמיר חבילות של שטרות (יורו, דולר) בצ'יינג'ים, י.י.].
    יוסי - כספים בשחור. אני רציתי להתחיל לאגור כדי להכין את הקופה לתשלום ההיתר... הוא אמר לי שיוריד את התשלום ל-350,000... אני לא יכול לשלם את זה בשחור... יש לי הכנסות מהמשרד רווח 1,000,000 ש"ח.

יוסי מודה: כספים בשחור גם מלקוחות משרדו

בדברים שלהלן מאשר יוסי כהן, למעשה, כי הוא מקבל כסף בשחור גם מלקוחות המשרד. מדובר בעבירות מס חמורות לא רק מצדו של יוסי כהן, אלא גם מצד לקוחותיו שאותם סיכן, למרות מחויבותו לשמור עליהם מכל משמר. חקירה מהירה מתחייבת, כאמור לעיל.

הנה מה שמסביר יוסל'ה שלנו לרננה רעייתו, המתלוננת כיצד ייתכן שהרווח "הלבן" מהמשרד הוא רק מיליון ש"ח:

  • רננה - איך רווח... אמרת לי מיליון שקל.
    יוסי - אחרי מס... 2 מיליון לפני ומיליון או מיליון שלוש-מאות אחרי מס... אם את רוצה אני אביא לך את הניירות.
    רננה - המשרד שלך מרוויח מיליון שקל בשנה אחרי מיסים, יוסי?
    יוסי - הרבה יותר.
    רננה - הרבה יותר? אז למה אתה אומר...
    יוסי - יש לי גם הרבה שחור במשרד... אין לי סודות ממך.


משמעות הדבר: יוסי כהן מקבל כספים בשחור מחלק מלקוחות המשרד. בגין כספים אלה לא הוציא חשבוניות. זו עבירה חמורה העלולה לסבך את לקוחותיו ולהרוס את המשרד.

יוסי מזהיר את רננה מחקירת רשויות המס
יוסי כהן. חושש מחקירה [צילום: ניר קידר]

יוסי כהן, שלא נמנע מסיבוך רעייתו בעבירות פליליות, לא עצר גם כשידע על הסיכונים. הוא הבין היטב מה הוא עושה - אך מחמת תאוות הבצע והמזומנים השחורים הוא המשיך בדרכו. בין-לבין הוא הדיח גם את רעייתו לביצוע עבירות, והנחה אותה: מדוע יש למעט מלהשתמש בכרטיס אשראי, ומדוע חשוב מאוד להתנהל במזומנים שחורים בלא להשאיר עקבות.

  • יוסי - אני מבקש לא להשתמש בוויזה. תגידי לי, עדיף לי למשוך מהבנק ברומניה מהכסף השחור... כל מה שאת קונה תקני בקייש. אני מתחנן אלייך. למה? יום אחד יעשו עלי מדגם ואותו בן זונה שמנסה להפליל אותי [אחד מיריביו שידע על הכסף השחור. שמו שמור במערכת, י.י.] יגיד למס הכנסה: כהן הרוויח מיליונים. והם יגידו: אתה הרווחת השנה במשרד 1,300,000 ש"ח נטו. אתה יכול להסביר לי... איך הוצאת 1,500,000 ש"ח?
    אני מבקש ממך: תשתדלי לא להשתמש בויזה... את לא רוצה, דברי איתי. תשלחי SMS: יוסי אני צריכה 10, 20, 25 ואני אביא לך... אם חס וחלילה יעלו עלי מס הכנסה את תידפקי מזה, ננה. יהיה משפט, אני אפסיד הרבה כסף, את תפסידי גם. זה כסף שלך...
    רננה - אני לא כמוך עובדת במזומנים... אני לא מסתירה כמוך...
    יוסי - ננה. אני לא מסתיר. אני משתמש במזומן כי יש לי שחור הרבה... אני בכלל לא משתמש בוויזה בגלל הבעיה שאמרתי לך...

סיכום: דרושה חקירה מקיפה
משה לדור. להורות על חקירה [אייל פישר]

חילופי הדברים הנ"ל, שהוקלטו כאמור על-ידי רננה כהן, אינם מותירים מקום לספק. עסקינן בעבריין כבד בהיקף של מיליונים שאין מנוס מפתיחת חקירה וממיצוי הדין עמו. המידע מתועד כדבעי. כל מה שצריכות הרשויות החוקרות לעשות כדי לאוספו ו/או לקבל מידע נוסף הוא לעכב לחקירה כמה גורמים, ובראשם רננה כהן וזיו דניאל, עוזרו של יוסי כהן. רננה תרנן, קרוב לוודאי. זיו יזמר. שניהם לא יסכנו עצמם בפלילים עבור יוסל'ה שלנו, שהוכח שהוא נאמן רק לעצמו.

המידע המוצג בתחקיר שלעיל מחייב את גורמי החקירה והאכיפה בפעולה מהירה מצד הגורמים הבכירים במערכות: מנהל רשות המיסים, משה אשר; ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ'; פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), עו"ד ליאת בן-ארי; ופרקליט המדינה, עו"ד משה לדור. עליהם מוטלת החובה להורות על חקירה דחופה ולגבות עדויות מהגורמים הרלוונטיים, כולל מרננה כהן ומחלק מלקוחותיו של יוסי כהן במשרד עורכי הדין, ששילמו בשחור גם לפי הודאתו של יוסי כהן. חקירה דחופה מתחייבת גם מחמת המידע הרב וכמוס אליו נחשף יוסי כהן מכוח מעמדו ותפקידו כבא-כוחם וכאיש סודם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו.

תאריך:  23/06/2013   |   עודכן:  23/06/2013
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עו"ד יוסי כהן הודה: קיבלתי מיליונים בשחור ברומניה ומלקוחות בישראל
תגובות  [ 55 ] מוצגות   [ 55 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה
23/06/13 10:19
 
שמעון בלילתי
23/06/13 18:21
 
יותם מהמשל
24/06/13 14:03
 
שמעון בלילתי
25/06/13 21:38
 
שמעון בלילתי
25/06/13 21:58
2
רעמסס השני
23/06/13 10:23
 
רעמסס השלישי
24/06/13 14:50
3
תושבכ חלם
23/06/13 10:23
4
משה חיים
23/06/13 10:28
 
של עו'ד שפטל יורם
27/06/13 17:02
5
ישראלי מראשל"צ
23/06/13 10:31
 
מוטי שלום
23/06/13 11:09
 
אבי חליפה
23/06/13 11:12
6
מה יהיה
23/06/13 10:51
7
NBA24353
23/06/13 11:02
8
beny
23/06/13 11:27
 
שמולק'ה
23/06/13 12:24
9
אליהו חיים
23/06/13 11:27
10
כהן ישראל
23/06/13 11:31
11
א.י
23/06/13 12:03
12
קובי מרמת גן
23/06/13 12:13
 
נאוה מטבריה
23/06/13 16:15
 
לא שווה תגובה
25/06/13 17:27
13
שימי
23/06/13 12:29
14
חזק ואמץ
23/06/13 12:36
15
יש מיש
23/06/13 12:54
16
פלא יועץ
23/06/13 13:04
17
שאלת תם
23/06/13 13:04
18
היש עוד צדיק בארץ
23/06/13 13:04
19
gorki
23/06/13 13:27
20
אלה
23/06/13 13:32
21
הדודה
23/06/13 13:36
22
שרי ר
23/06/13 13:46
23
שרה נ.
23/06/13 14:47
 
בבון זה קוף
23/06/13 22:46
24
נתי בן משה
23/06/13 15:18
25
בבון זה קוף
23/06/13 15:44
26
א.ל.
23/06/13 16:19
27
אורי יהודה
23/06/13 16:27
28
בבון זה קוף
23/06/13 16:34
 
שמעון בלילתי
23/06/13 23:04
29
YOSS
23/06/13 16:50
30
m.l
23/06/13 17:40
31
אריאלאילת
23/06/13 19:44
32
פטריוט ישראלי
23/06/13 23:19
 
שומר הסף
24/06/13 10:53
33
נקש
23/06/13 23:58
34
כל פעם לצאת שמוק
24/06/13 00:03
35
שלמה יצחקי
24/06/13 01:18
36
הומו גאה
24/06/13 12:29
37
המבקר
24/06/13 12:32
 
עו'ד יורם שפטל ?
25/06/13 17:32
38
איזבלה מרומניה
28/06/13 19:47
39
לזוג נתניהו
30/06/13 22:27
40
א א
4/07/13 11:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משמר המשפט
פרשת עמנואל רוזן נופחה מעבר לכל פרופורציה. עכשיו זה ברור. לא היה אונס. לא הייתה כפייה פיזית. כן-כן, רוזן נהג באופן פסול ובעייתי הטעון טיפול. לאו-דווקא טיפול משטרתי. אבל, ואת זאת צריך לומר: רוזן לא ביצע עבירה חמורה המצדיקה פיברוק ראיות וכיתת יורים. הוקעתו הציבורית הייתה מוצדקת, אך מכאן ועד הבליץ שמפעילה המשטרה כדי לפברק ראיות - כפי שנבהיר להלן, והשלכתו לכלא, הדרך ארוכה.
22/06/2013  |  יואב יצחק  |   כתבות
השופט: הרשם הבכיר אדי לכנר, בית משפט השלום בתל אביב
18/06/2013  |  איתמר לוין  |   כתבות
לפני כמה שנים מצא בנק המזרחי דרך מקורית לפרסם את עצמו. על-רקע שירו האלמותי של זהר ארגוב - "בדד", שמעו הצופים גם את קולו העמוק והמוכר של 'דביר': "מרגישים בדד בבנק שלכם? מאות אלפי ישראלים מרגישים כך. מזרחי-טפחות שמים סוף לבדידות הבנקאית".
16/06/2013  |  דוד חרמץ  |   חדשות
ביום 18.05.13 חשפנו כאן, כי ראש אגף החקירות במשטרה, יואב סגלוביץ', התגייס תוך מאמץ מפוקפק כדי להוריד את "גובה הלהבות" ולצמצם את טיפולו של העיתון ישראל היום במעשים המפוקפקים המיוחסים ליושבת-ראש העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', במפלגת העבודה ובגורמים הקשורים למפלגה. זמן קצר לאחר מכן חשפנו כי סגלוביץ' נאלץ להורות על חקירה פלילית, בדיקה - לשיטתו.
16/06/2013  |  יואב יצחק  |   תחקירים
פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) קיימה בשבועות האחרונים דיונים עם חוקרי רשות המיסים, במטרה לקבל הכרעות בנוגע לחשדות החמורים נגד איש העסקים יגאל זילכה החשוד בעבירות מס והלבנת הון בהיקף של עשרות מיליוני דולרים.
12/06/2013  |  יואב יצחק  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משמר המשפט  /  מי ומי  
יצירתיות היתר של השופט גינת  /  איתמר לוין
ביהמ"ש פסל חוות דעת של רו"ח מטעמו  /  איתמר לוין
מידע שגוי מהמשטרה הוביל להרשעת שווא  /  איתמר לוין
איזון בפרסום  /  איתמר לוין
הכשל של אלון רום   /  איתמר לוין
הסתירה של גרוניס  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
שמחה רוטמן
שמחה רוטמן
הציבור בישראל התעורר בשבעה באוקטובר. הוא לא מוכן שימכרו לו לוקשים בסגנון "החמאס מורתע" או יפקירו את הביטחון שלו בידי רוצחים מיומנים של הרשות הפלשתינית
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מה גרם לאנשים הרואים בעצמם מצביאים מהוללים, חכמים גדולים, נבונים נושאי פרסים, אסטרטגים בעלי חכמה רבה, להתנגד כל כך ו"להרוג" באיבו את החלום, את הציפייה, את הכמיהה של יהודים מגורשים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il