|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

הערות אזהרה

שולה, אכזבת אותנו

היית חייבת לומר בחקירותייך האחרונות במשטרה את האמת, כל האמת ורק את האמת לאחר שבעבר התגלית כשקרנית. לא היה לך מה להפסיד יותר, אבל את החמצת את ההזדמנות המאוחרת שניתנה לך במפתיע. אני נאלץ לסגור את חשבון האשראי שפתחתי לך לפני זמן קצר
07/03/2014  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   משפט הולילנד   |   תגובות
החמיצה את ההזדמנות. שולה זקן [צילום: פלאש 90]

הפנמה מאוחרת מדי
שולה, הפנמת באיחור רב שלמעשה עתה, בשלב ההכרעה הסופי של משפט הולילנד, אולמרט מוכר אותך כדי למלט את עצמו מהרשעה פלילית בקבלת שוחד שמשמעותה הרשעה בקלון וכניסה לכלא

איתמר לוין
זקן העידה במשך שמונה שעות

   איתמר לוין
לא תהיה עסקת טיעון עם שולה זקן

זקן, אולמרט עובד עלייך!
אריה אבנרי
שולה הלא יקרה. תראי לאן היית מוכנה להרחיק לכת כדי לסייע לעצמך ולאולמרט * מכתב אישי גלוי לשולה זקן
לרשימה המלאה

שולה היקרה,

בסוף השבוע הודיעה הפרקליטות המדינה לפרקליטייך שלא ייחתם איתך הסכם של עדת מדינה, מאחר שבמהלך החקירות שנחקרת השבוע במשטרה, לא סיפקת את הסחורה המובטחת שהייתה אמורה להפליל את אולמרט. במקום להביא ראיות חותכות ועובדות מוצקות, הצגת בפני החוקרים כותרות חסרות תכנים חדשים.

לדעת הפרקליטות, המידע שמסרת במשטרה עדיין לא מצדיק את חקירתו מחדש של אולמרט, דחייה בהקראת פסק הדין במשפט הולילנד הצפויה בסוף החודש ועיכוב ההכרעה בבית המשפט העליון בערעור על שני זיכוייו בפרשות טלנסקי וראשונטורס.

צר לי מאוד על שכך התגלגלו פני הדברים, וזאת רק משום שלא השכלת להבין שרף הציפיות ממך הינו גבוה, ואת היית חייבת לספר הרבה יותר ולאשש את דברייך בהוכחות שאינן ניתנות לסתירה.

לפני חודש ימים פניתי אלייך במכתב פומבי שכותרתו הייתה: "זקן, אולמרט עובד עליך", בבקשה שתתעשתי, תפקחי את עינייך ותביני שאהוד, האיש שהגדרת אותו כ'מפעל חייך', אינו אלא נוכל שניצל לאורך כל השנים את העובדה שהיית גרופי שלו, מעין שפחה חרופה שלעולם לא תמעל באמונו ולא תחשוף את מעלליו הפליליים.

הצעתי לך להתעשת ולפצות את פיך אחרי שהפנמת באיחור רב שלמעשה עתה, בשלב ההכרעה הסופי של משפט הולילנד, אולמרט מוכר אותך כדי למלט את עצמו מהרשעה פלילית בקבלת שוחד שמשמעותה הרשעה בקלון וכניסה לכלא.

למגה-מושחת אולמרט אין בעיה מצפונית שאת תינמקי בכלא במקומו. הרגלת אותו לאורך השנים שאת שוכבת למענו על גדרות ומשמשת שק החבטות שלו.

התרת הנדר

הייתי מודע היטב לכך שאת כבולה בנדר שנתת בשעתו לאביך המנוח על ערש דווי בנוכחות אולמרט, שלעולם לא תסגירי אותו ולא תלשיני על מעלליו הפליליים. כאשר פרסמתי בשעתו לראשונה את דבר קיומו של נדר זה, רבים הרימו גבות וסברו שהמדובר בספין, אבל המקור שלי, שלעולם לא תנחשי מיהו, היה מוצק.

שמחתי להיווכח שכעבור זמן קצר ביטלת את הנדר בטקס הלכתי שנערך בבית כנסת ירושלמי, ומכאן ואילך הפכת לאדם חופשי ובלתי תלוי ואינך יותר שפחה חרופה של אהוד.

גם בנך נדב הוכיח בגרות כאשר פרסם לאחר מכן פוסט בפייסבוק שהיה מופנה לאולמרט, וממנו ניתן היה להבין שנוצרה חזית משפחתית נגד אולמרט כדי להגן על כבוד המשפחה ולקטוע באיחור רב את היותך שק החבטות של אולמרט.

הגדלת הנסתר על הנגלה
מסר. קשרים מיוחדים [צילום: פלאש 90]

לספר - ובהרחבה!
לא היית צריכה להסתפק בסיפורים כלליים ובמתן עדות חלבית בלבד. היית צריכה להרחיב את היריעה. חוקרי המשטרה רצו לדעת הכל על אולמרט

שולה, רשמתי לעצמי בסיפוק את דברי האזהרה שאמרת בפומבי: "אם אפצה את פי, אולמרט ייכנס לכלא". כידוע לך, אני מלווה את פעילותו העבריינית הבלתי פוסקת של "מפעל חייך" מזה ארבעים שנה בכלי התקשורת. בשני תריסר השנים האחרונות אני עושה זאת במסגרת ציבורית בגופים הנאבקים נגד השחיתות הציבורית - עמותת אמיתי ויורשתה, תנועת אומ"ץ.

לאורך תקופה ממושכת זו עבדת לצדו של אולמרט במשרד הפרקליטים הירושלמי, כחבר כנסת, כראש עיריית ירושלים, כשר בממשלה וכראש הממשלה, וסייעת לו לחפות על עבירותיו ולטשטשן בעת הצורך. רוב העבירות הללו מוכרות לי ותיעדתי אותן בספרי "זעקי ארץ מושחתת".

בימים האחרונים מימשת את איומך והתחלת לספר לחוקרי המשטרה את מה שסייעת לאהוד להסתיר עד כה. לא היית צריכה להסתפק בסיפורים כלליים ובמתן עדות חלבית בלבד. היית צריכה להרחיב את היריעה. חוקרי המשטרה רצו לדעת הכל על אולמרט, האיש המתוחכם והערמומי שהצליח להערים עליהם בחקירותיו ולשבש אותן לאחר מכן.

שולה, למה לא סיפרת להם כיצד ביקש אולמרט באמצעותך מדכנר שוחד של מאות אלפי שקלים עבור אחיו יוסי שנמלט לארה"ב אחרי שהסתבך כאן בחובות תמורת מתן אישורים לפרויקט הולילנד. במהלך המשפט לא הייתה לאולמרט בעיה להתנער מאחיו, להשליכו לכלבים ולהציגו כפוחז בגלל שהודה בחקירת המשטרה שקיבל כספים.

למה המשכת להסתיר מהם שאולמרט ידע היטב שהוא מוליך שולל ארגונים מקומיים של מוכי-גורל, שמהם דרש לממן באמצעות משרד ראשונטורס את טיסותיו וטיסות בני משפחתו במחלקות ראשונות, מבלי שטרח לגלות שהוא קיבל למעשה מימון כפול לטיסות אלה.

את שילמת למעשה את המחיר והורשעת בבית המשפט בפרשת ראשונטורס אחרי שלקחת על עצמך את האשמה של מסעות התענוגות של משפחת אולמרט מכספי נכים ומוגבלים.

כמובן שפסחת ולא סיפרת לחוקרים על חלקו של אולמרט בפרשת השחיתות הגדולה ברשות המיסים, כאשר כיהן כשר האוצר, על הלוואות בסך מיליוני שקלים שקיבל מאילי הון שהוא דאג להם על חשבון הקופה הציבורית ולא טרח להחזירן.

לא התמקדת גם בקשרים המיוחדים שהיו לאולמרט השקרן עם עורך הדין אורי מסר, שהיה בעבר שותף במשרד הפרקליטים שבו עבדת גם את. למרבה הצער, לא חשפת את היקף כספי השוחד שמסר החזיק עבור אולמרט אחרי שעזב את המשרד והחל בקריירה פוליטית כחבר כנסת, ראש עיריית ירושלים ושר בשורה של משרדים. וגם לא סיפרת לחוקרים אלו שירותים ממלכתיים העניק אולמרט השר ללקוחותיו של מסר, רק מיעוטם נחשפו, ומה היה התגמול שלו.

שולה, ידוע לך היטב וגם לי ברוב עוונותיי - אהוד לא עשה דבר לשם שמיים אלא למען הכיסים העמוקים שלו. חבל שלא חשפת את רשימת הקונים של ציורי רעייתו עליזה ששילמו עבורם מחירים גבוהים פי כמה ממחירם הריאלי. מין סוג של שוחד. מן הסתם יש לך את הרשימה.

למה לא הפקדת בידי חוקרי המשטרה את רשימת אילי ההון שהעניקו לאולמרט מתנות יקרות, שעונים, עטים, עניבות וסיגרים. אלה לא היו מתנות של תשומת לב אלא של קח ותן.

אין לי ספק שיש לך מידע על חשבונות בנק סמויים בחו"ל. היית צריכה לחשוף אותם ולא לחשוש מידו הארוכה של אולמרט. לא יבולע לך כל רע. הרי יש ברשותך מסמכים, יומנים והקלטות. למה היססת ברגע האחרון ולא מסרת אותם לחוקרי המשטרה?

מה עוד שכחת לחשוף

הזמן קצר והמלאכה מרובה, ושעון החול המשפטי בפרשת הולילנד הולך ואוזל. זו עת נקם ושילם באיש השפל שניצל אותך וגורלך לא נגע לו. למעשה, יכולת לספר על עשרות רבות של עבירות פליליות שביצע אולמרט, חלקן בשותפות פעילה שלך. על רוב העבירות הללו חלה, אמנם, התיישנות, אבל חובה לתעד אותן לדיראון עולם במסגרת לימוד תולדות השחיתות השלטונית במדינה שאולמרט הוא אחד מקברניטיה הבולטים.

מדוע שכחת לספר למשטרה כיצד שיבשתם בלשכה את חקירת צוות משרד מבקר המדינה בראשותו של ניצב (בדימוס) יעקב בורובסקי. אנשי הצוות באו ללשכה כדי לגבות עדות מאולמרט בכמה פרשות שחיתות שנבדקו על-ידי המבקר. אמרתם לצוות שאתם מעדיפים שאת הקלטת החקירה ותמלילה תבצעו אתם במקומם והם הסכימו. אחרי זמן מה, כשביקש מבקר המדינה לקבל לידיו את תמלול החקירה, הודעתם לו שההקלטה לא יצאה לפועל בגלל קלקול במכשיר. המשטרה הייתה שמחה לדעת אם הייתה הוראה מגבוה לנסות לשבש את בדיקת המבקר ומי נתן אותה.

לא גילית לחוקרים מדוע ביצעת בלשכה האזנות סתר לשיחות של אולמרט ללא ידיעתו. מה רצית לדעת בדיוק על אהוד שלא ידעת קודם? אחרי שהמשטרה המליצה להעמיד אותך לדין בפרשה זו, אהוד שינה כיוון וטען שידע על ההקלטות הללו. גלי למה הוא עשה זאת.

האמת על הקשר עם דכנר
את ודכנר. שום יחסים אינטימיים [צילום: פלאש 90]

לסיום אני רוצה לומר כמה מילים על ה"רומן" המדומה שהיה לך, כביכול, עם עד המדינה שמואל דכנר המנוח. בבית המשפט פיזרת רמזים עבים על קיומה של חברות עמוקה בינך לבין עד המדינה. בדרך זו רצית להימלט מהרשעה בקבלת שוחד מדכנר בטענה שכספים גדולים במזומן, מתנות יקרות-ערך ותכשיטים הם לא שוחד אלא שי מחבר קרוב.

שולה, את ואני יודעים שלא היו לך יחסים אינטימיים עם דכנר, ואין צורך לפרט. את יודעת גם שחלק קטן מהכספים הופקדו בחשבונות בנק של בני משפחתך וחלקם הגדול הועבר לאולמרט שדאג להסתירם.

למען כבוד משפחתו של המנוח דכנר, ולמען כבודה של משפחתך שהייתה בסוד ה"רומן" המדומה, היית צריכה לחשוף בפני חוקרי המשטרה את האמת לאמיתה. אם היית עושה כך, היית מוזמנת לעלות מחדש על דוכן העדים במשפט הולילנד כדי לסתור את גרסתך הקודמת, וכך היית מחזירה לעצמך חלק מכבודך האבוד.

היית חייבת לומר את האמת, כל האמת ורק את האמת לאחר שבעבר התגלית כשקרנית. לא היה לך מה להפסיד יותר, אבל את החמצת את ההזדמנות המאוחרת שניתנה לך במפתיע. מאחר שלא עשית כן, את תשאי על מצחך אות קלון מוסרי בתחום של צנעת הפרט.

כמה מילים לסיום

בעקבות הודעת הפרקליטות הביעו פרקליטייך תמיהה על קבלת ההחלטה החפוזה, והביעו את התקווה שהמצב ישתנה בעתיד ובכל זאת ייחתם ההסכם איתך.

אני התחלתי לאבד את התקווה שאולמרט ייתן את הדין על העבירות הפליליות שביצע בידיעתך, ואני נאלץ לסגור את חשבון האשראי שפתחתי לך לפני זמן קצר.

צר לי על כך ש"מפעל חייך" אולמרט לא פושט את הרגל ועלול להמשיך לבעוט.

בכל מקרה, אם הוא ינסה לנקום בך, נסייע לך.

תאריך:  07/03/2014   |   עודכן:  07/03/2014
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אלימלך קורצווייל   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אתי בן-דור   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דני דנקנר   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   טל שפירא   טליה דאר   יהושע פולק   יובל גבעון   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יפעת מנור-נהרי   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   מאיר רבין   מבקר המדינה / The State Comptrollr   משה  ישראל   משה שמיר   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שולה, אכזבת אותנו
תגובות  [ 24 ] מוצגות   [ 24 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מגיב ותיק
7/03/14 13:46
 
ממשיכה להסתיר
7/03/14 22:42
 
מבשרת
10/03/14 06:13
 
צבע הכסף
10/03/14 19:09
2
שלמה המגיב
7/03/14 13:50
 
חבר הנהלת אומ"ץ
7/03/14 17:04
 
שלמה המגיב
7/03/14 17:51
 
איציק מהדרום
7/03/14 22:20
 
יוסי מ
8/03/14 11:23
3
ציבור קשים לפטרון
7/03/14 14:09
4
אותנו". אך הנך
7/03/14 15:23
5
אמתי
7/03/14 16:36
6
בבון זה קוף.
7/03/14 21:10
7
משקיף בלתי תלוי
8/03/14 05:07
8
אבנר אברהם
8/03/14 08:29
9
א.ל. רמת-גן
8/03/14 11:02
10
יוסי מ
8/03/14 11:18
11
דב הלמן
8/03/14 12:09
 
עיתונאי חוקר
8/03/14 12:29
 
יוסי מ
8/03/14 12:50
 
בבון זה קוף.
9/03/14 21:42
 
אהוד אחיך
8/03/14 13:52
12
צבע הכסף
10/03/14 19:18
13
דורש צדק
11/03/14 13:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט הולילנד
"לא נוכל לפרט מעבר לכך" - מסתיימת הודעת הפרקליטות על ההחלטה שלא לחתום על הסדר טיעון עם שולה זקן. מבחינה ציבורית, הפרקליטות בהחלט חייבת לפרט מעבר לכך, ואם לא עכשיו - אזי אחרי הכרעות הדין בתיקי הולילנד וראשונטורס-טלנסקי. מאחר שזה ככל הנראה לא יקרה, ננסה אנחנו להסביר מה קרה כאן. לצורך כך, יש צורך להבחין בין שלושה מישורים: תיק הולילנד, התיק הירושלמי ותיקים אחרים.
07/03/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
ביום בו שוב הפכה סכנת סגירתו של מעריב למוחשית (יום ד', 5.3.14), קיבלנו איתות ברור כיצד ייראה שוק העיתונות אם שני השחקנים העיקריים שייוותרו בו יהיו ידיעות אחרונות וישראל היום. האמת היא, שאיתותים כאלו ניתן למצוא מדי יום, ולעיתים דומה שהדבר היחיד עליו מסכימים שני העיתונים הוא התאריך. ובכל זאת, הנה הדוגמה האקטואלית ביותר: חקירתה של שולה זקן.
06/03/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מפקד יאח"ה, תת-ניצב אפרים ברכה, מצוי בניגוד עניינים בטיפולו בעדותה המחודשת של שולה זקן בענייני אהוד אולמרט. כך עולה מבדיקת News1. עוד עולה חשש לניגוד עניינים נרחב בו מצוי ברכה בנושאים אחרים, בשל ייצוגו בידי עו"ד רונאל פישר.
05/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
הפרקליטות ושולה זקן מתכננות לחתום על הסדר טיעון במשפט הולילנד. כך נודע ל-News1. מבחינת התביעה, ההסדר הצפוי עם זקן מחזק בצורה משמעותית את הסיכויים להרשעתו של אהוד אולמרט - בתיק הולילנד ו/או בתיקי ראשונטורס וטלנסקי, ואולי גם בתיקים אחרים שנסגרו בעבר (ובראשם הבית ברחוב כרמיה ובנק לאומי).
03/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, יפרסם ב-31.3.14 את הכרעת הדין במשפט הולילנד.
03/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il