|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?

התיישרות מארס במזלות

בסוף החודש ישכח במקצת גל האלימות ואנו נמשיך במסלול הרגיל אם כי ימשיכו להיות גלים של אנרגיה ציבורית ועולמית לשאיפה להתקדמות
11/05/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
כיצד משפיע מארס על המזלות

בחודש פברואר האחרון נכנס הכוכב מארס לנסיגה במזל מאזניים ובשעה טובה השבוע בתאריך ה-20 לחודש הוא יסיים את נסיגתו ויתחיל במסלולו הרגיל. השפעת הכוכב תמשיך להיות עד לסוף החודש ולכן נמשיך לחוות את האנרגיה של כוכב זה.

בחודשים האחרונים בזמן שהות כוכב זה בנסיגה חווינו מקרים רבים של אלימות קיצונית אם ברמה הגלובלית ואם ברמה האישית. מקרי האלימות שלא מצאנו להם הסבר התרבו וזאת בגלל העובדה שהכוכב יצר זווית קשה אל הכוכבים פלוטו שמביא איתו הרס ובמקביל גם אל הכוכב אוראנוס המביא איתו מצבים מפתיעים.

שילוב שלושת הכוכבים האלה קיבל את החיזוק מיופיטר כוכב השפע שאמנם העניק לנו שפע, אך כל דבר נעשה בגדול ובאיבוד פרופורציה מוחלט.

בסוף החודש ישכח במקצת גל האלימות ואנו נמשיך במסלול הרגיל אם כי ימשיכו להיות גלים של אנרגיה ציבורית ועולמית לשאיפה להתקדמות.

ולמי ששכח... כמה מילים על חשיבות כוכב זה.

מארס הוא הכוכב המוסיף ונותן אנרגיה לכל מזל בו הוא מתארח וזאת על-מנת להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

מארס מסמל גם את דרך הביטוי וההגנה בו בוחר האדם כדי להביע את עצמו וגם להגן על הטריטוריה שלו ולכן ... כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה...

אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, כאשר הכוכב מארס בהילוכו הרגיל עוזר לנו לקבל את הכוח הדוחף לפעולה ולמימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.

להלן השפעת מארס בהתיישרות שלו לגבי כל המזלות, כך שנוכל לדעת כיצד זה משפיע עלינו וכיצד להתארגן בהתאם.

טלה - נושאי משפחה, זוגיות ושותפויות יעלו אצלכם על הפרק כיוון שנראה שצפויים לכם חילוקי דעות משמעותיים עד כדי רצון לפרק את היחסים. התנהלו בזהירות מירבית על-מנת לא לפעול באימפולסיביות.

שור - מבחינה מקצועית אתם מודעית לעובדה שמה שהובטח לכם לא בהכרח מתקיים, ולכן אתם חייבים להגיב על-מנת שלא למתוח את החוט יותר מדי. מבחינה בריאותית זוהי יכולה להיות תקופה של אובדן אנרגיה.

תאומים - נראה שבגלל העובדה שאתם כל כך עסוקים בעבודה, כל התחום היצירתי בחייכם נדחק לצד ואתם פועלים רק לפי מה שחייבים לעשות. מומלץ לכם מאוד לחדש מערכות יחסים עם אנשים קרובים שהתרחקו מכם.

סרטן - כל מה שקורה בתחומי הבית והמשפחה מטריד אתכם כיוון שנראה שיש עליכם נטל גדול וכבד מדי. מומלץ לכם לנסות ולפזר סמכויות כדי שתרגישו שיש לכם עם מי להתחלק ולהשתתף בחוויות.

אריה - סביבת המגורים שלכם מטרידה אתכם ומציקה לכם, כיוון שיש לכם חילוקי דעות ביחס לאיך אתם רואים את המציאות והעובדות הקיימות וכיצד אתם צריכים לפעול ולנהוג בהתאם. חכו עד לסוף החודש הבא.

בתולה - מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית כיוון שנראה שכספים שבניתם עליהם לא בהכרח יגיעו אליכם בשלב הזה ואתם תמצאו את עצמכם מחכים ומקווים במקומות להפעיל חשיבה הגיונית ומעשית.

מאזניים - תרגישו בתקופה הקרובה הרבה יותר פעילים ואסרטיביים ולכן יהיה זה הזמן הנכון להפעיל במלוא המרץ, את התוכניות האישיות שלכם עד כדי כך שתוכלו להיות גאים ביצירות האישיות שלכם.

עקרב - כל התחום הרגשי המאוד עמוק בחייכם מאוד מעסיק אתכם כיוון שאתם רוצים להבין את המניעים הפנימיים שלכ. חשוב לכם לקבל תשובות כדי שתוכלו לפעול בצורה הרמונית בשילוב ההגיון והרגש.

קשת - מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חשים שהכל מתהפך לכם. יש בכם רצון לפתוח לעצמכם צוהר חדש לחיים עם אנשים חדשים לגמרי ואתם מנסים לשחחר את הלא ראויים ולפנות מקום.

גדי - מבחינה מקצועית זה הזמן לשווק את עצמכם ולנסות להכניס לחייכם אנרגיות חדשות שיעזרו לכם להראות לממונים עליכם את היכולות המקצועיות שלכם, ולשתף אותם בדרך מחשבתכם.

דלי - זה הזמן לנסוע ולטייל כדי למלא לעצמכם את המצברים האישיים לאחר שלאחרונה נראה שהתרוקנו אצלכם במידה רבה. נושאי עבודה מאוד עמוסים אצלכם, ונראה שתמשיכו להשקיע משאבים רבים בנושא זה.

דגים - מבחינה כלכלית זוהי תקופה שבה כספים שבניתם עליהם לא יגיעו כפי שהייתם מקווים. נראה שמומלץ לכם לנסות ולהבין מדוע הדברים מתעכבים והאם עליכם להקשיב לסימנים שאתם מקבלים מהיקום.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע
▪ ▪ ▪

מבחינה רגשית זהו שבוע עמוס הקשור לענייני הלב. כנראה שתמשיכו עם ההתלבטות בין ין לעשות מה שטוב עבורכם ובין להיות נחמד ומתחשב עבור האחרים.

טלה


הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם במשך החודש הקרוב וימשיך לגרום לכם לרצות לפנק את עצמכם בתחומים ונושאים שבדרך כלל אתם בטוחים שאתם כבר יודעים בדיוק מה אתם רוצים והנה שוב אתם נמצאים במצב שבו יש לכם צורך בתחומי עניין חדשים. מאחר שכוכב היחסים הבין אישיים נצמד אצלכם לכוכב אוראנוס שמצדו דווקא מביא את הצורך בעצמאות, הרי שנראה שיחסים שאינם מספיק יציבים יעמדו כרגע בסימן שאלה.

שור

מסתבר שהרבה יחסים בין אישיים אצלכם נאלצים עכשיו להיות אצלכם די מוסתרים ואתם נאלצים להסתיר את תחושותיכם האמיתיות וזאת בגלל שנקלעתם למצבים חדשים שנוצרו בשטח. ייתכן שתיקלעו למערכות יחסים שלא תוכלו לפתח אותם באופן חופשי ולכן יהיה רב הנסתר על הגלוי. זהו חודש שבו אתם צריכים לבחון את תחושותיכם האמיתיות כלפי אנשים קרובים ואין הדבר מדובר רק ביחסים רומנטיים אלא ביחסים אישיים באופן כללי. חכו עם כל החלטה שנדרשת מכם.

תאומים

הכוכב שלכם מרקורי נמצא במזל שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת לגייס את כל הכוחות הנדרשים על-מנת לשכנע אחרים בנושאים בהם אתם בטוחים שאתם צודקים. זוהי תקופה מאוד משמעותית מבחינה חברתית כיוון שאתם יודעים שאתם רוצים לתרום יותר ויודעים שיש ביכולתכם לעשות זאת והנה מסיבות שונות, נבלם הרצון שלכם בגלל התנאים בשטח. בכל מקרה, אל תרפו כיון שלסבלנות יש כאן פתרון משמעותי.

סרטן

גם בשבוע הקרוב הכוכב יופיטר המקושר ככוכב השפע ממשיך להיות במזל שלכם ולכן זוהי תקופה מצוינת לחיזוק הביטחון העצמי שלכם דרך העשייה שאותה תיכננתם מזמן. נושאים משמעותיים כמו זוגיות עולים מחדש על הפרק בגלל ביקור הכוכב פלוטו בבית השותפויות שלכם, כשמטרתו לשנות אצלכם סדרי עולם ותפיסת חיים בנושא, דרך אירועים שונים בחייכם. מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם.

אריה

השמש בשמיים מאירה אצלכם בשלב הזה את בית הקריירה שלכם כך שזה הזמן הנכון לבדוק כיצד אתם מתכוונים להמשיך את הקריירה האישית שלכם ובאיזה תחום אתם מרגישים חזקים במיוחד על-מנת שתוכלו להמשיך ולפעול בדרכים יצירתיות ומעניינות שיעזרו לכם לממש את עצמכם ואת עתידכם המקצועי בדרך הטובה ביותר. דרכים חדשות נפתחות בפניכם – צפו להפתעות משמחות.

בתולה

הכוכב מארס ממשיך להיות השבוע בבית הכספים שלכם רק שהפעם הוא נמצא בנסיגה וימשיך להיות כך גם במשך כל החודש הקרוב עד שיעזוב סופית את מעלת הנסיגה. בדרך כלל אנשים נלחצים מביקור מארס בבית הכספים כיוון שהוא מביא איתו תנועתיות שלילית רבה כאשר הוא נמצא בנסיגה, אך עבורכם זהו אתגר מתמשך שבו אתם יכולים להראות לעצמכם ולאחרים כיצד אתם משתלטים על העניינים.

מאזניים

ילידי השליש האמצעי של המזל נמצאים עכשיו בתקופה מצוינת שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות שמזמן נדחו כיוון שהתיישרות כוכב העשייה מארס במזל שלכם יביא לכם את הכוח הפיזי הנדרש למזל עדין שכמותכם. יש בכם עדינות פיזית ונפשית ובדרך כלל אתם עומדים פחות טוב בלחצים, כך שהחודש הוא למעשה הזדמנות לתקופה יותר ממוזלת עבורכם. נצלו את הכוח שבידיכם. בהצלחה לכם!

עקרב

בשבוע הקרוב תרגישו פעמים רבות שאתם מתנדנדים בין לעשות מה שטוב לכם ובין מה שטוב לזולת וזאת בגלל העובדה שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם שהיא תקופה מאוד משמעותית עבורכם ומהווה סוג של חשבון נפש אישי. מבחינה מקצועית נראה שאתם זוכים בהכרה שעד היום הייתה פחות מובנת מאליה עבורכם. יש לכם יכולת לטפח את הקריירה האישית שלכם תוך כדי חשיבה יצירתית.

קשת

נושאי עבודה ובריאות ימשיכו להטריד את מנוחתכם גם בחודש הקרוב כיוון שאתם מאוד מוטרדים מכל מה שקורה סביבכם. נראה שאנשים מאוד יקרים ללבכם עוברים חוויות קשות המשפיעות עליכם ועל דרכי חשיבתכם. מומלץ לכם לקחת דברים בפרופורציה כיוון שזוהי דרך ההתנהגות היחידה שיכולה להיות מעשית בשלב הזה של חייכם ובנסיבות החדשות שנוצרו. חשוב שתשמרו על איזון פנימי.

גדי

אתם נמצאים בתקופה שאפשר לקרוא לה כתקופה הממנפת ביותר בקריירה שלכם כיוון שכבר תקופה ארוכה נמצא הכוכב מארס המביא איתו פעולה ועשייה בצורה דינאמית כמו שאתם אוהבים, בבית הקריירה שלכם. זה בדיוק הזמן הנדרש עבורכם כדי לחולל "מהפכות" בחיים המקצועיים שלכם ולהביא לידי אלה הקשורים איתכם בקשר מקצועי, את ההכרה וההבנה שאתם מצליחים ומוצלחים.

דלי

מבחינה אישית ומשפחתית אתם עוברים עכשיו תהליך שבו אתם מאוד מעוניינים לרצות את הקרובים לכם על-מנת שיבינו כמה אתם חושבים עליהם וכמה איכפת לכם מהם. בשלב הזה אתם בעצמכם עדיין אינכם מגובשים בתוכניותיכם ולעיתים נראה שאתם משדרים מסר כפול. נסו את היצירתיות האישית שלכם בכל פעם שאתם מנסים להעביר מסר לאחרים על-מנת להישמע יותר ברורים ומקוריים.

דגים

נראה שאתם עסוקים מאוד בנושאים כלכליים וכיצד אתם יכולים לחזק את התקשורת בצורה חיובית ביניכם לבין הקרובים לכם בכל התחומים הקשורים לכסף. נסו להיות יותר מקוריים ואל תפחדו להביע את דעתכם כאשר אתם בטוחים שהנה אתם צודקים והשאר טועים. במידה ודעתכם תהיה נחושה הרי שבסופו של דבר היא גם תישמע. כספים שאתם מצפים להם, ייתכן שיתעכבו בחודש הקרוב ולכן זה לא הזמן לתכנן עבורם תוכניות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  11/05/2014   |   עודכן:  11/05/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לכאורה - סיפור של אחד מהנודעים בסופרינו. אבל במהותו, המחזה הוא כעין "רומן למשרתות" עם סוף טוב. אך חרף בימויה של שיר גולדברג ועיבודה של שחר פנקס, התוצאה המהנה לוקה בחסר. עיצוב הבמה המרומז והצנוע של שני טור, מזכיר הפקות של בית ספר למשחק. במיוחד הקטעים בהם השחקנים בעזרת חלקי מכונית כמו דלתות ופנסים, מסמלים מכונית נוסעת. ילדותי ותמים מדי. לעומת זאת, התלבושות שעיצבה נטשה טוכמן פוליאק היו הולמות את רוח הזמן.
11/05/2014  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
רבים מאיתנו מכירים את תחושת הכבדות האופפת אותנו לאחר ארוחת הצהריים. כחצי יום עבודה מאחורינו, ארוחת הצהריים בבטננו ורבים מאיתנו היו שמחים לסיאסטה ספרדית קלה.
11/05/2014  |  ענת ואן-דר-ואלט  |   כתבות
ממשלת תימן נאבקת לשמור על המומנטום נגד אל-קאעידה בחצי האי ערב (AQAP), תוך כדי עמידה באתגרים רבים שמציבים גורמי משטר לשעבר, פורשים דרומיים, מורדים חות'ים (פלג של השיעים) ויריבים שבטיים. כך אומרת מחלקת המדינה של ארה"ב בדוח על הטרור בשנת 2013.
11/05/2014  |  אריאל י. לוין  |   כתבות
בפרק הקודם עמדתי על תרגיל העוקץ: כיצד הונו אותי אריה יוכט וצבי יוכט, בתחילה בעסקת יהלומים, ולאחר מכן באמצעות המחאות ללא כיסוי. לאחר שורה של מהלכים הצלחתי לקבל חלק מהחוב. החוב המקורי שנותר: 203 אלף דולר. בתביעה שהגשתי נגדם ונגד חברת זהריר יצור יהלומים שבשליטתם, תבעתי את יתרת החוב, הצמדה וריבית והוצאות (ת.א. 52958/05).
11/05/2014  |  שמחה ברטר  |   כתבות
רשת פעילה של בלדרים עוסקת בשנים האחרונות בהברחת יהלומים. בעיקר מרוסיה לישראל. עתה אנו חושפים, כי ברשת פעילים כמה גורמים, ובהם אחת: א', ואחד: ש'. השמות המלאים של הגורמים הפעילים שמורים בידי הח"מ.
10/05/2014  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
ארווין קליין
ארווין קליין
העיתונאית הנודעת, ממלחמת האזרחים בספרד, מביעה את דעתה על הסכסוך הישראלי פלשתיני, בצורה מרתקת ומעמיקה
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il