|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

השמאל גילה שבמזרח התיכון יש הסתה

שוב למדנו כי אין לנו מה להלין על "העולם הנאור" שבקושי מזדעזע מאסוננו, אם בכלל. בישראל מספקים לאינטרנציונל הצבועים הבינלאומי את התחמושת הכי טובה
08/07/2014  |   ישראל רוזנבלט   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
"אולפן מרצ" [צילום: ערוץ 10]

בדיחה ישנה שהמסר הציני שלה תקף לצערנו גם כיום, מספרת על שיחת טלפון מיוחדת במינה. אוסמה בן-לאדן מתקשר אל יאסר ערפאת. "יאסר ידידי, אני רוצה שתסביר לי משהו שלא ברור לי". "תפאדל אחי אוסמה", משיב ערפאת, שאל ואשמח להשיב לך".

בן-לאדן: "שים לב, שנינו אחראים למותם של אלפי אנשים, אבל תראה את המצב המוזר: אתה מוזמן לנאום לפני עצרת האו"ם, זוכה בפרס נובל לשלום, התקשורת של הציונים מכרכרת סביבך, ואילו אחרי רודף חצי עולם והחצי האחר מנסה לחסל אותי. איך אתה מסביר את ההבדל העצום הזה ביחס אלינו?"

"אה, נאנח ערפאת בהנאה, זה פשוט מאוד. אני רוצח רק יהודים". שני גיבורי בדיחתנו כבר מזמן בעיצומה של פגישתם המובטחת עם 70 הבתולות, אבל יורשיהם הנאמנים ממשיכים בדרכם העקובה מדם. גם מה שנקרא "העולם" (שהוא למעשה ארה"ב ומערב אירופה), לא מתרגש יתר על המידה מקורבנות יהודיים (מה לעשות, עניין של הרגל), ורק מקפיד לשחרר גינויים מאוד מאוזנים. כלומר, גינוי שבצידו הנחייה תקיפה: נא להסתפק באבל מתון ולא לעבור לתגובה לא פרופורציונלית.

חטיפתם ורציחתם של שלושת תלמידי הישיבה והרצח המזוויע של הנער הערבי בשועפט, הולידו זעזוע כבד בישראל. גל של טלטול מוסרי בדרגה 8 בסולם ריכטר. אבל אין צורך במאמץ מיוחד כדי להבחין שמדובר בגל הלם חד-צדדי. ההסתערות הכללית של אבירי המוסר הכפול ומצקצקי השפתיים המיומנים - שהתחרו ביניהם בתיאור התהום הנוראה אליה כבר הידרדרה ישראל - מכוונת רק לעבר צד אחד בסכסוך הדמים ההיסטורי.

שוב למדנו כי אין לנו מה להלין על "העולם הנאור" שבקושי מזדעזע מאסוננו, אם בכלל. בישראל מספקים לאינטרנציונל הצבועים הבינלאומי את התחמושת הכי טובה.

אם הדבר לא היה מתרחש על-רקע אירועים כה מזוויעים ועצובים, הוא היה יכול להיות משעשע ברמה של מערכון מתוצרת "מונטי פיתון" (היו שלום, חברים).

שימו לב לסנסציה העולמית המרעישה! אחרי שנים של התעלמות כמעט מוחלטת, גילו לפתע דוברי השמאל הרבים - הפזורים כידוע לנו בכל רחבי התקשורת הציבורית והמסחרית - שיש באיזור... הסתה.

במשך שנים האשימו ראשי השלטון בישראל את ההסתה הפלשתינית, שאיננה בוקעת רק מפיו של אחד או שניים, אלא היא פעילות ממוסדת, רשמית וקבועה, כנגד עצם קיומה של מדינת ישראל, כנגד העם היהודי. הסתה רשמית של מטיפים דתיים, הסתה בטלוויזיה הפלשתינית, הסתה במערכת החינוך, הסתה מפי כל ראשי הרשות הפלשתינית. הסתה שורשית ארוכת שנים המחסלת מראש כל סיכוי להגיע להסדר שלום כלשהו.

אבל כל דברי התוכחה הללו נפלו על אוזניים ערלות. משטרת המחשבות של השמאל אסרה על הפצת דברי הבלע הללו, העלולים לפגוע בסיכויים למכור את אשליות השלום הכוזב. לכל היותר נתקלו הדיווחים על ההסתה הפלשתינית המאורגנת בתגובה של לגלוג וביטול. "זה שוב ביבי הממשיך להפחיד אותנו בסיפורים על ההסתה הנוראה של הפלשתינים".

הביטאון הפלשתיני בשפה העברית הארץ, גם רשם שיא של ציניות בנושא הזה. לא מזמן דיווח לקוראיו כי "ישראל סירבה לשתף פעולה עם הפלשתינים בחקירת ההסתה"...

והנה, אחרי שנים ארוכות של "מלטה יוק!", נפלו בבת אחת עשרות אסימונים לכל משגיחי הכשרות הפוליטית אצלנו. הם גילו את ההסתה... אבל שלא תהיה אי-הבנה. כמקובל אצל פרשנים החמושים להגנתם בסטנדרטים כפולים, הם גילו שיש הסתה רק בצד היהודי.
עובדה, הנער הערבי משועפט נרצח רק בעקבות ההסתה בימין (כמובן). ההיסטוריה של ההסתה במזרח התיכון החלה בחודש יולי 2014.

מאותו רגע, נפתחו המיקרופונים ברשת ב' לנאומי אוטוסטראדה בלתי מופרעים של ראשי הציבור הערבי. הם הסבירו לנו בלהט למה אפליית הציבור הערבי היא ורק היא הביאה למהומות במשולש, בוואדי ערה ובגליל. אף אחד בשידור הציבורי(!) לא טרח להשחיל שאלה מתבקשת, האם גם לחבורת הפירומנים מהכנסת - המנצלת כל הזדמנות כדי להשתלח במדינת ישראל ולגבות את האלימות נגדה - יש חלק כלשהו בהסתת מאות המתפרעים.

ח"כ זהב גלאון מהסנגוריה הציבורית, היתממה כדרכה: "לאזרחים ערבים יש זכות להפגין במדינת ישראל", טענה. אצל הפרקליטה הזו, כאשר מדובר במתפרעים השולפים נוסעים ממכוניותיהם בוואדי ערה, בודקים אם הם יהודים בקריאות "איטבח אל-יהוד!", ואחר כך מעלים את המכוניות באש - זוהי בסך-הכל הפגנה חוקית. תארו לכם אם חרדים בירושלים היו חוסמים בדיוק באלימות כזו צמתים, איזה יללות היו מקימים לוחמי החופש של מרצ.

בתוכניתו "דין ודברים" המשודרת בימי ראשון, נידרש הפרשן המשפטי משה נגבי לנושא ההסתה. הוא פתח באיזכור קצרצר של רצח שלי דדון ע"י החשוד מהכפר אעבלין, אבל מהר מאוד עבר כצפוי, לרצח היותר נורא. רצח הנער הערבי. כתנא מסייע הזמין הנגבי לאולפן את פרופ' יצחק גלנור, פעם מראשי "שלום עכשיו", שאמנם סיפק את הסחורה המבוקשת בכיוון הפוליטי הנכון.

רק אורח נוסף שהיה באולפן, הד"ר נמרוד קוזלובסקי, מומחה בדיני מחשבים, קילקל (שלא בכוונה) את הסולידאריות הרעיונית המופלאה. הוא הזכיר בקצרה כי סטודנט ערבי בטכניון חגג את חטיפת שלושת הנערים. הוא פירסם בדף הפייסבוק שלו פוסט בזוי שבו כתב בערבית ובאנגלית: "שלושה גולים לנבחרת פלשתין, למרות היעדרותה מהמונדיאל".

הטכניון פתח נגדו בצעדים משמעתיים, אבל איש ממשגיחי הכשרות של השמאל לא השמיעו שום ציוץ של מחאה. זו כנראה לא הסתה, אלא הבעת דעה לגיטימית. אני תוהה אם ד"ר קוזלובסקי יוזמן בעתיד לתוכניתו של משה נגבי, או שאולי יחויב בתקופת מבחן.

אף אחד מן המטיפים בשער לא פצה פיו, גם כאשר כמה ימים לפני המהומות שחוללו ערביי ישראל בכבישים, נערכה התפרעות וחסימת כביש רק ליד אום אל פאחם, שם מחו המפגינים נגד צעדי ישראל בגדה, בעקבות חטיפת הנערים. הם גם קראו להמשיך בחטיפת ישראלים כדרך לשיחרור אסירים פלשתינים. בדיווח של הארץ צונזר הקטע הזה. אתם יכולים לנחש מדוע.

צנזורה הוטלה גם באולפן מרצ (לונדון את קירשנבאום) על הידיעה שחשוד ערבי ברצח הנערה שלי דדון ז"ל נעצר בכפר אעבלין. אף מילה על כך. משטרת המחשבות עבדה שעות נוספות בימים האחרונים ודאגה לסנן ידיעות שהציבור לא מוכרח לדעת.

יונית לוי (ערוץ 2), חקרה את משה נוסבאום אם אין לראות בפרסום הידיעה על לכידת החשוד ברצח הנערה היהודיה, משום קונספירציה משטרתית בעלת ניחוח פוליטי, שנועדה "לאזן" את ההלם מפיענוח רצח הנער הערבי. קרן נויבך בתוכנית הבוקר שלה הצביעה על ה"בהילות" בפרסום המשטרתי הזה.

השמאל התקשורתי לא יסכים בשום פנים ואופן שמישהו או משהו יקלקל לו את חגיגת הוקעת הימין המסית. אחרי 2000 שנה גילה השמאל שיש הסתה במזרח התיכון(!), ורק הוא יקבע עכשיו מיהו מסית כשר ומיהו מסית ומדיח הראוי לעונש.

תאריך:  08/07/2014   |   עודכן:  08/07/2014
ישראל רוזנבלט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמאל גילה שבמזרח התיכון יש הסתה
תגובות  [ 26 ] מוצגות   [ 26 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
המפוקח
8/07/14 10:00
 
המחוייך
8/07/14 13:35
2
פלא יועץ
8/07/14 11:26
 
שמדבר בשמם !!!
8/07/14 22:38
3
ספוילר
8/07/14 11:32
4
שמ
8/07/14 13:18
5
רמירז
8/07/14 13:20
6
יוד יוד
8/07/14 14:02
7
דודי, יליד הארץ
8/07/14 19:46
8
אברהם מערב השומרו
8/07/14 19:51
 
לא רק משה נגבי
8/07/14 22:24
9
קורןנאוה טבריה
8/07/14 20:00
10
שמיר.י
8/07/14 20:13
11
גרועים מהמחבלים
8/07/14 20:47
12
באום
8/07/14 22:01
13
תודה לישראל
8/07/14 22:31
14
דאגנית
8/07/14 23:13
15
סנדרה1
8/07/14 23:39
16
דני דין
9/07/14 03:21
 
שם ושונא ישראל
9/07/14 16:53
17
אדם הגון
9/07/14 05:50
18
שפכטל
9/07/14 07:43
19
חלילי
9/07/14 09:06
20
שמעון הצדיק
9/07/14 11:27
21
צורי
9/07/14 19:26
22
אלגו
11/07/14 03:01
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-ערבי
האימה והצער נוכח רצח הצעירים היהודים עוד טריים עמנו, וכבר התבשרנו שגם שלי דדון הי'ד נרצחה מתוך שנאת ישראל (מה שנקרא בתקשורת "רקע לאומני"), והיא רק בת 20. ושוב חזרו אותה האימה ואותו הצער נוכח הירצחו של הצעיר הערבי משועפת, ועל כך נוספה הבושה כאשר נתגלה, שהחשודים במעשה המחריד של שריפת אדם, כמעט ילד, בחיים - הם יהודים.
08/07/2014  |  אליקים העצני  |   מאמרים
עד שלא באו וטפחו לנו עם מה שקרוי, ראיות לכאורה, בשלב של מעצר חשודים בפשע, זה או אחר, השתעשענו במחשבה, כי רצח הנער בן ה-16 הינו רצח "רגיל", דהיינו "סתם" רצח, שאינו רצח על-רקע לאומי. קיווינו, ייחללנו, התפלננו, ביקשנו שלא ידבק בנו אות הקין של רוצחים ממניעים ומנימוקים לאומיים. לא, לא. אל תטעו בנו לחשוב, כי מצדיקים אנו רצח. טועים מי שמבינים דברים אלה, מתוך דברינו אנו, כפשוטם. רצח הוא רצח הוא רצח. נקודה. איש אינו מצדיק רצח, לכשעצמו. עם זאת כשמדובר בפשע שנאה - כשמדובר ברצח על-רקע לאומני, הדברים מקבלים ממד אחר. הדברים מקבלים צורה וממד של עומק והסתכלות אל תוככי פנים, מעין טיהור נפש פנימי ופרטי, המשולב במבט על קיבוצי, על החברה הישראלית,בכלל.
07/07/2014  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
על מהות המלחמה של הערבים ביהודים
07/07/2014  |  יוסי בלום הלוי  |   מאמרים
בשכונות הערביות בצפון ירושלים ובמזרחה נמשכו ההתפרעויות לתוך הלילה. הפרות סדר נרשמו בריכוזים ערביים רבים ברחבי הארץ. עשרות מתפרעים נעצרו. הפגנות סוערות גם של יהודים.
07/07/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
אני מבקר עכשיו בבתיהם של גיל-עד, נפתלי ואייל שנרצחו ע"י אנשי החמאס. הבטחתי למשפחות היקרות שלהם שנמשיך לתמוך בהן ולחזק אותן גם אחרי ימי האבל. אנחנו יודעים היטב מי עומד מאחורי החטיפה והרצח של גיל-עד, נפתלי ואייל ואנחנו נגיע אליהם. הרוצחים יצאו משטח בשליטת הרשות הפלשתינית והם חזרו לשם, ולכן על הרשות הפלשתינית מוטלת האחריות לעשות הכל כדי לאתרם. בדיוק כפי שעשינו אנו, בדיוק כפי שכוחות הביטחון של ישראל איתרו תוך ימים בודדים את החשודים ברצח של הנער מוחמד אבו חדיר.
06/07/2014  |  בנימין נתניהו  |   נאומים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
נתניהו: לבנות גדר ביטחון במזרח  /  עידן יוסף
במטרות שהותקפו: מפקדת חטיבה 90 הסורית  /  עידן יוסף
"הסעודים אמרו: יוזמתנו - הכל או לא כלום"  /  אריאל י. לוין
נחשולי טרור וקנאות מן המזרח  /  בנימין נתניהו
גם אני נגד זועבי  /  אליהו קאופמן
מה שקורה בעירק רע לאזור ולישראל  /  עמוס גלבוע
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il