|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

תחזית אסטרולוגית שבועית 14.08.2014-08.08.2014

להתלכד נוכח האיומים

שוב נידרש לגייס כוחות נפש ולשמור על אחדות כי זה מקור כוחנו. האמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש ולכן גם אין עקביות במסרים שלהם. יאיר לפיד יצטרך לרדת מהעץ הגבוה עליו תלה הבטחות שלא יעמדו במבחן המציאות
08/08/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

לפנינו שבוע שבו יעלו רגשות שהם ביטוי לחוסר ביטחון או לקנאה. ייתכנו חילוקי דעות הקשורים לנכסים משותפים ויהיה צורך לפתור בעיות בנושא זה. קיימת מגמה שגורמת לכם להתבונן על העולם במשקפיים ורודות, ומומלץ שלא תזנחו את העובדות והפרטים לפני שאתם מקבלים החלטות. מופע הירח המלא בתאריך 10.08 מתדלק את המעלה 18 במזל דלי, על אותו הציר בו נמצא גם סאטורן, הגורם לדחייה בקבלת החלטות או להגבלות שיקשו לסיים מטלות. נסו לחפש את האיזון בתהליך המתפתח. אופיו של המופע הזה יכול להשפיע על אירועים דרמטיים הקשורים באיתני הטבע ובמזג האוויר.

בתאריך 09.08 כוכב מארס יפעיל את המעלה שבה התקיים מופע ליקוי החמה בסוף חודש אפריל וזה עלול לגרום לאירוע נפיץ, שעלול להתרחש בכל מקום על פני הגלובוס שהוא "חם" ורגיש (אצלנו? באוקראינה? ולא חסרים עוד מקומות כאלה).

החשיבה שלכם תעבור בין רעיונות חדשים ובניסיון להבין רעיונות שהם מחוץ לקופסה, אך עדיין תשמרו על מחשבות בתוך מסגרת יציבה. אל תעצרו את עצמכם מחשיפה לחדש ואחר כך המשיכו בלי לעבור את הגבולות שאתם מציבים לעצמכם.

המציאות חזקה יותר ותעורר גישה רצינית בהתמודדות שלכם עם מטלות שצריך לסיים. סוף השבוע הנוכחי יהיה מתסכל בגלל התחושה שמשהו עוצר אתכם ותחפשו דרך לשחרר את המתח והכעס שאתם מכילים אי-שם בפנים. נסו להימנע מעימותים חסרי תוחלת ואם אתם מתקשים להשתחרר, ומעדיפים לשמור על איפוק, שימרו על ערוצי חשיבה פתוחים וכך תוכלו בכל זאת להתקדם.

לפניכם הזדמנות למפגשים גורליים. שימו לב שהאינטואיציה שלכם חזקה. היא תעזור לכם בעיקר במערכות יחסים. תרגישו שכדאי להסיט את הווילון כדי לחשוף מה שמתרחש מאחורי גבכם.

ט"ו באב יתקיים בתאריך 11.08 אבל הוונוס עוברת למזל אריה בתאריך 12.08, ואיתה האהבה תקבל מאפיינים יותר דרמטיים, העיקר לא להשתעמם. תמצאו דרכים חדשות לבטא את האהבה.

עבודת ניירת ועריכה כדאי לדחות לאחר התאריך 15.08, כאשר המרקורי יעבור למזל בתולה, אז תשומת הלב לפרטים תתחדד. אם תעברו שוב על סיכומים שכתבתם קיימת סבירות גבוהה שתמצאו שגיאות ותהיה לכם הזדמנות לתקן.

זמני הירח הבטל:

יום שבת 09.08
הירח הבטל משעה 11:07 עד שעה 16:52 אחה"צ.
יום שני 11.08 הירח הבטל 01:10 בלילה עד שעה 15:55 אחה"צ.
יום שלישי 12.08 הירח בטל משעה 18:52 עד למחרת בשעה 16:00 אחה"צ.
יום שישי 15.08 הירח בטל משעה 18:49 בערב עד 18:58 (אין טעות).

כלכלה ושווקים

הכוכבים בסוף השבוע 07.08-09.08 אינם נחמדים ומשפיעים על השווקים בכיוון שאופיו התכווצות. המבנים של הכוכבים מחזירים את הדאגה לשווקים ולכלכלה בעולם ושוב נשמע על גירעונות כבדים בכמה מדינות שמשפיעות על השווקים בשיטת הדומינו (לאחרונה: פורטוגל, ארגנטינה).

מופע הירח המלא בתאריך 10.8 גם הוא אינו קל.

מצבו של הדולר אינו משתפר. מדינות רבות סוחרות במטבעות אחרים ואם בעבר הדולר היה המטבע הדומיננטי בכל רחבי העולם, יש שינוי שמתרחש בהדרגה ומשפיע על כוחו של המטבע שהיה הדומיננטי לאורך כמה עשורים. גם אם מתפרסמים נתונים חיוביים על התאוששות בארה"ב, אין סימן שאלה שיש התערבות של הרשויות בנתונים שייראו "יפים" יותר.

אצלנו

היופיטר חוזר לציר 1-7 במעגל הקארמה בתאריך 09.08 וימשיך לאורך כשבועיים. זה מחזק את האופטימיות הקשורה אולי גם למו"מ ולניסיון להגיע להסדר אבל זה גם מרמז על הבטחות וערבויות בינלאומיות בנוגע לדברים עתידיים שהם יותר תקווה על בסיס אופטימיות שאין לה בסיס, מאחר שיהיה קשה לממש אותן. מבנה הכוכבים על ציר 1-7 במעגל הקארמה מציג את הלחץ החיצוני והאכזבה שלנו מהעולם ה"נאור". בתוכניות שיציגו לנו יהיה אלמנט אשלייתי, יבטיחו לנו הבטחות באריזה יפה, כאלה שקשה לסרב להן. המבחן של מדינת ישראל יהיה להתעקש ולהיצמד לאינטרסים ארוכי הטווח שלנו.

הכוכבים המציגים את הטווח הקצר מראים שתתפתח תמיכה לעמדותינו בעולם. זה לא יהיה קל, אבל יש סבירות שהתעקשות של מדינת ישראל על האמת בתמונות המוצגות בעולם יעזרו לכך. בימים האחרונים עיתונאים ששהו ברצועת עזה מספרים היכן באמת המחבלים מיקמו את המשגרים, וכתבת ה-BBC, רשת תקשורת שאינה ידועה בתמיכתה אלינו, סיפרה שראתה כיצד הציבו המחבלים משגרים בארגז חול בגן ילדים, כשהילדים משחקים סביבו... ככל שהזמן יחלוף העולם יבין את המורכבות של המציאות איתה מדינת ישראל מתמודדת (ראש דרקון/פלוטו על 4-10 וראש דרקון /נפטון על 6-12) ויראו את החמאס כארגון טרור ותו לא, כזה העושה שימוש ציני במוסדות האו"ם - בתי ספר, בתי חולים ומרפאות כדי לפגוע בנו (מתפרסמות כתבות ותמונות המציגות את השקרים שלהם) אבל אלה תובנות שיחלחלו לאט-לאט (כוכב פלוטו מחלחל בהדרגה) עד שיבינו שההתמודדות של מדינת ישראל היא עם ארגון טרור המתחבא מאחורי החוק הבינלאומי, זה המאפשר לו לגרום רק נזקים לסובבים אותו.

האתגר הוא להניח הנחות עתידיות המבוססות על ניסיון העבר שלנו (4-10) עם גורמי טרור וארגונים המחויבים להשמדת ישראל ושזה בדנ"א שלהם. לכן כל החלטה של מדינת ישראל, הקשורה בהרתעה, צריכה להכיל גם את הידע על ה"מחויבות" שלהם לחזור ל"מקורות" שלהם. כן, אני רומזת לכם שעלולה להיות עוד פאזה - הסדר ביניים שכנראה ייפול וידרוש "טיפול נוסף".

למעשה, המבנה הכללי של הכוכבים על מפת המדינה, משלב את הצירים 4-10 ו-2-8. שילוב המציג שיש הישג מיידי אותו כולם מרגישים, אבל קיימת גם מודעות שעל-מנת להשיג הישגים לטווח הארוך נדרש מאמץ גדול. אנו יודעים שיש הישגים מיידיים משמעותיים! אבל יהיה חשוב לתחזק אותם כדי לשמור עליהם שלא יתמוססו.

הימים 08.08-15.08 הם ימים רגישים ונפיצים מאוד, מקווה להתבדות. הפגיעות גבוהה עם כירון/מארס על ציר 2-8 במפת המדינה, אלה עלולים להתבטא בפיגועים, או אולי סיום הפסקת האש בפתאומיות בגלל חוסר הסכמה על התנאים ( בזמן כתיבת שורות אלו המו"מ בקהיר נמשך). בכל מקרה, שימרו על ערנות.

אחרי הקמת הממשלה נכתב כאן בתאריך 22.03.2013:
"...המפה המשותפת של הממשלה עם מדינת ישראל, מחזקת את התמונה, שסדר היום עומד להשתנות, על-רקע אירועים סביבתיים משתנים. אנו צפויים לאתגרים לא מתוכננים שידרשו התמודדות, ומאיתנו כעם, ללמוד להיות מאוחדים..."
עוד נכתב באותו מאמר על-רקע המחאה החברתית-כלכלית שהייתה המנוף להצלחתם של יאיר לפיד ומפלגתו בבחירות: "...כמה מהשרים הגיעו עם תוכניות גדולות אותן הבטיחו לבוחריהם. המציאות תכתיב את קצב הביצוע (כוכב סאטורן על ציר 1-7 במעגל הקארמה). די מהר הם יבינו מה הן האפשרויות בפועל... הכוכבים על ציר 2-8 מציגים הרבה רצון טוב אבל גם פשרות... מבנה המפה של הממשלה החדשה, יתבע מבנימין נתניהו, בתפקידו כראש הממשלה, להיות גם המבוגר האחראי... בחינת הנתונים של שר הביטחון משה יעלון עם מדינת ישראל מראה שהוא יהיה איש ביצוע, והחשיבות הסגולית שלו תהיה יותר ממה שמצפים. מן הסתם כי הוא יצליח ויתפוס עמדת השפעה בתוך הממשלה..."

היום במבט מפוכח, אנו מבינים שהאיומים הקיומיים על מדינת ישראל אינם נושא שיכול להישאר משני בסדר העדיפות. אומנם הנושא הכלכלי והחברתי חשוב, אבל כשבוחנים מה קודם למה אצלנו במדינת ישראל, מדינת העם היהודי, היה וכנראה יישאר הביטחון, ההתמודדות עם האיומים הקיומיים שתמיד יחזרו ויצוצו. כצפוי לפי מפת הממשלה, סדר היום של כל חברי הממשלה וגם של האזרחים השתנה והחזיר אותנו להתמודד על הזכות לשמור על מקומנו, על הבית שלנו, על קיומה של מדינת ישראל, לדאוג לביטחון של כל האזרחים לפני הכל. כשאנחנו נהיה פנויים רגשית ונחוש שהבית שלנו בטוח נפנה זמן גם לנושאים אחרים שעולים על השולחן.

מבנה הכוכבים של הממשלה והמדינה בשנה הקרובה, על הצירים 4-10, 2-8 מציג התכנסות של כל המרכיבים בממשלה. גם אם אין אהבה ביניהם, יהיה עליהם לחפש את הפתרונות ולהתמודד בין הרצוי והמצוי בחודשים הבאים ביחד. לצערי הרב, המציאות בשנה הקרובה תחזיר אותנו להתלכד נוכח האיומים שימשיכו לאתגר אותנו מבחוץ, כולל לחץ בינלאומי לחדש שיחות עם יו"ר הרשות מחמוד עבאס, הדובון "לא לא" (כוכבים ציר 3-9), ולהתמודד גם עם הבעיות הפיננסיות של מדינת ישראל. מפת ראש הממשלה עם המדינה, מעידה על הצורך שלו לתמרן ולהתמודד בתוך המציאות המורכבת שלנו, תמרון בין מגוון מצבים עם משאבים שלא תמיד יעמדו לרשותו - כלכלית ומדינית.

לפנינו שנה לא קלה - "הצקות", פיגועים ( 2-8)לא צפויים כמו שחווינו לפני כמה ימים בירושלים, יהיה רצון לצאת ולהשתחרר ממצבים מעיקים, להשתחרר ממתחים (5-11), לחפש להתקדם אבל נדרש גם לגייס כוחות נפש ולשמור שוב על אחדות (4-10) במהלך השנה הקרובה, בעיקר שוב לקראת קיץ 2015. בזה יישמר כוחנו!

בתאריך 07.06.14 נכתב כאן על יחסי ארה"ב-ישראל בעקבות ההתנהלות של הממשל האמריקני עם הממשל אצלנו:
"...כוכב פלוטו עובר על הציר 1-7 בהורוסקופ ארה"ב, משפיע על ציר 1-7 במעגל הקארמה של מפת המדינה והמשמעות היא שעלינו להתמודד עם החלטות שלהם... העדר הראייה לטווח ארוך של הממשל האמריקני מתבטא בתגובות המוכיחות שהאמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש ולכן גם אין עקביות במסרים שלהם...על המוקד של מפת המדינה, יש סידרת כוכבים על ציר 4-10 והמסקנה היא שעל המנהיגות שלנו לעצב את גורלנו לבד... החלטות שיתקבלו, יוכיחו את עצמן כחשובות ומשמעותיות לגורל המדינה שלנו. זה הזמן לקחת יוזמה ולתמרן את המצב הנתון ולא לתת לאף גורם (בממשל בארה"ב או באירופה) החסר אוריינטציה והבנה של המציאות באזור ובכלל, להוליך אותנו לדרך ללא מוצא. עם דגש של הכוכבים על ציר 4-10 במפת המדינה שלנו ההחלטות תהיינה מגובות על-ידי רוב העם ויהיה כדאי שאלה יתבצעו בהקדם...

(חשוב לציין שהבעיה תהיה עד סיום ממשלו של אובמה. מערכת היחסים בין מדינת ישראל וארה"ב בבסיסה חזקה ואיתנה)".

שר האוצר יאיר לפיד
[צילום: פלאש 90]

לא מזמן, ברשימה שהתפרסמה בתאריך 13.06.2014 ניתנה כאן הערכה אסטרולוגית על ההבטחות שר האוצר יאיר לפיד:
"...במפה לא מפתיע לראות את מקבץ הכוכבים על ציר 1-7, המעידים שאין תשתית למה שלפיד רוצה לעשות או לקדם. הוא הגיע עם הרצון לשנות, עם כוכב אורנוס על ציר 4-10, אבל הנפטון מוסס הכל... על-פי ההתנהלות שלו עד היום הוא חסר יכולת להבין את כוחות השוק ולכן מתקשה לחזות את ההתפתחות העתידית. יש לו הנחות יסוד אופטימיות, שהמציאות בשווקים אינה מכירה אותן, בלשון עדינה. הדברים שהוא עושה, או רוצה לעשות, אינם מסתדרים עם מה שהמדינה באמת צריכה, ואפשר להניח שבשלב מסוים יבין שעליו לרדת מהעץ הגבוה... המפה שלו בשילוב עם מפת המדינה, מציגה שהמציאות תלמד אותו שאם ינסה לחרוג מהישגים קטנים וצנועים מוגדרים, הוא ייכשל! תחושה שהוא יתקשה להכיל כבן מזל עקרב. כל ההצהרות הגרנדיוזיות, שהוא אוהב להצהיר במסיבות העיתונאים אינן עומדות במבחן המציאות... ירידה מהעץ הגבוה וניסיון להתיישב על אחד הענפים הנמוכים, שאינו יציב דיו, עלולה לגרום לו ליפול מהעץ..."

אני מביאה את הדברים האלה שנכתבו ערב המלחמה, ששינתה בחדות את הנתונים הפיננסיים שיופיעו לפני שר האוצר כשיצטרך לקבל החלטות חדשות על תקציב המדינה, כאלה שלא יעלו בקנה אחד עם מה שהבטיח לאזרחים. עוד לפני המלחמה, גם הנגידה ובנק ישראל הודיעו שהמציאות אותה מנסה ליצור השר לפיד אינה מתאימה לנתונים הכלכליים. על כך נאמר: "...אל יתהלל חכם בחכמתו, ואל יתהלל הגיבור בגבורתו. אל יתהלל עשיר בעושרו [ירמיהו ט, כב], במילים פשוטות, שר האוצר, תשתדל ותהיה יותר עניו וצנוע...

עתה, כשכולנו מצדיעים לצה"ל ואומרים תודה גדולה לכל הקצינים והחיילים שלנו, הנה פסוקים לכבודם מתוך שירת הים:
"ימינך ה', נאדרי בכח. ימינך ה', תרעץ אויב. וברב גאונך, תהרוס קמיך. נחית בחסדך, עם זו גאלת. נהלת בעזך, אל נוה קדשך" [שמות ט"ו]

תאריך:  08/08/2014   |   עודכן:  08/08/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרכז ונקובר, העיר הקנדית השלווה בסוף מערב, ניצבת הספרייה הציבורית, בניין יוצא דופן בדמות הקולוסיאום הרומי. בחזית המבנה, שתיכנן האדריכל משה ספדי, מתנוססת כתובת מוארת גדולה: "המלים אינן תואמות את התמונה". בהקשר העכשווי ממצה תוכן היצירה הטקסטואלית הזו, של האמן רון טראדה, את המציאות התקשורתית וההסברתית של ישראל, ובמידה מסוימת גם את זו של חמאס.
06/08/2014  |  רפי מן  |   כתבות
בגיל 78, לוודי אלן יש הרבה שונאים. אלה ששונאים אותו כי "לא סובלים את הסרטים שלו", אלה ששונאים אותו כי הוא קשור לפרשה שלא הוכחה על הטרדה מינית של בתו החורגת. אחרים שונאים אותו כי התחתן עם בתו החורגת ( לא זאת המוזכרת לעיל), בתה המאומצת של אשתו לשעבר. מיה פארו, ומי שהייתה שחקנית בהרבה מסרטיו- אגב. הנישואין שלו לבת המאומצת, מחזיקים מעמד כבר הרבה שנים.
06/08/2014  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
הנה סיפור המעלה במלוא חריפותה את השאלה, האם לא הגיע הזמן שמועמדים לעריכת דין יעברו גם בדיקה של מאפייני אישיותם.
06/08/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בתי המשפט אינם רואים בעין יפה את מדיניות האכיפה בתחום התכנון והבנייה, ומוצאים בה כר לטענות של הגנה מן הצדק. בפורום בנושא ההגנה מן הצדק בפרקליטות המדינה אמר המשנה לפרקליט המדינה, כי רוב פסקי הדין העוסקים בכך באים מתחום התכנון והבנייה. כך אומר (יום א', 3.8.14) מנהל המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין בפרקליטות, ציון אילוז.
06/08/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
המצב הביטחוני הביא לכך שטיסתי ללונדון בחברת איזי ג'ט ב-20.7.14 התבטלה בשעה 19:00, אחרי שחיכינו ארבע שעות במטוס. על זה כמובן אין לי שום טענה. זה באמת כוח עליון. הבעיה התחילה כאשר צוות הקרקע של נתב"ג - אנשי השדה ובמיוחד חברת QAS - היו צריכים לטפל ב-150 הנוסעים. כאן החל סיוט שמבחינתי נמשך 3.5 שעות - כמעט כמו זמן ההמתנה על המסלול - סיוט שנגרם משום שאנשי נתב"ג ו-QAS גילו חובבנות ואדישות שלא ייאמנו.
06/08/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אינני זקוק למסקנות ועדת החקירה    הבנתי את מה שלא יכולתי להאמין שאכן יכול היה להתרחש    התועמלנים ומנמיכי רוח האומה, מאמינים שתגובה באירן או מלחמה בעזה נועדו לשמר את שלטונו, שרידותו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il