|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

סליחה, מחילה, כפרה

אריה אבנרי מבקש מחילה מאישי ציבור שבהם פגע. אולי..: שמעון פרס, משה קצב, בנימין נתניהו, אהוד אולמרט, אברהם הירשזון, אביגדור ליברמן, דליה איציק, אריה דרעי, אהוד ברק, אלי לנדאו, גלעד שרון, רונאל פישר
24/09/2014  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   תגובות
פרס. ראוי למחילה [צילום: קובי גדעון/לע"מ]

ערב הימים הנוראים, זה המועד המתאים לערוך לא רק חשבון נפש אישי על השנה החולפת אלא גם לפשפש בנושאים שקשורים בין אדם לחברו. גם תנועת אומ"ץ שעוסקת בחשיפת מעשים לא תקינים של אישי ציבור מבקשת לערוך חשבון מוסרי בינה לבין "לקוחותיה" הוותיקים והחדשים.

לאחר שקלא וטריא ובחינה אוביקטיבית ובלתי תלויה של החשדות לכאורה, הראיות כביכול והחומרים, הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת שאני צריך לפנות באורח אישי בראשית השנה החדשה בפנייה אישית אל תריסר הכוכבים של השנה החולפת ולומר להם כמה מילים רעות לקראת השנה החדשה.

1. נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס:

"בעת ביקורי האחרון במשכן נשיאי ישראל, כמה חודשים לפני שסיימת את כהונתך, הראית לי את הקירות המתקלפים בלשכתך והצלחת לשכנע אותי לכאורה שאתה לא אחראי לבזבוזים שהיו בעבר במשכן שבגינם לא נותר כסף בקופה לשיפוצים נוספים. באותו מעמד קבלת על פעילותה של אומ"ץ שהגישה תלונות על בזבוזים פעולות ראווה של המשכן. למרות שסיימת באחרונה את תקופת כהונתך, אתה ממשיך לנהוג כנשיא ומזנב בנשיא החדש רובי ריבלין. אני מאחל לקראת השנה החדשה שתשכיל לגייס תרומות למכון פרס לשלום רק מאילי הון שאינם שנויים במחלוקת ואינם שודדים את הקופה הציבורית כפי שעשית בעבר ומאחלים לך שנים טובות כאלמן עליז".

2. נשיא המדינה לשעבר משה קצב:

"צר לי על שתנועת אומ"ץ לא הייתה יכולה להיענות לבקשותיך החוזרות ונשנות שהפנית אלינו בשיחותיך הטלפוניות מהכלא.
ביקשת מאתנו לתבוע עריכת משפט חוזר על-יסוד מסמכים שקרובי משפחתך העבירו אלינו בניסיון לשלול ממך את התואר אנס שהודבק לך. הבהרנו לך שבשעתו פנו פרקליטיך אל בית המשפט העליון בבקשה דומה ונענו בשלילה. לעומת זאת, אני סבור ששלטונות הכלא החמירו אתך על-כך שלא העניקו לך חופשה בליל הסדר ונאלצת לשהות בקרב גנבים ותיקים שהתחרו ביניהם על גניבת האפיקומן. אנחנו מאחלים לך שהנשיא החדש ריבלין הידוע כרחמן בן רחמן יעניק לך חופשות תכופות יותר למרות שלא הודית ולא הבעת חרטה עד כה".

3. ראש הממשלה בנימין נתניהו:

"העובדה שאתה היום המועמד הראוי היחיד כמעט לשמש כראש ממשלה גורמת לכך שאתה בועט מדי פעם בהתנהלותך היומיומית לא רק באנשים אלא גם בכללי המנהל התקין וטוהר המידות. אומ"ץ לחצה על מבקר המדינה החדש השופט (בדימ.) שפירא בדרישה שישלים את הבדיקה בפרשת "ביבי טורס" שבה החל קודמו בתפקיד השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס. גם אחרי שחומרי הבדיקה הועברו להכרעת היועץ המשפטי וינשטיין לא היינו שקטים. ביבי אנו מצרים על כך שרק במאוחר נזכרנו שבעבר הרחוק העניק וינשטיין הפרקליט הפרטי שלך לך ולרעייתך עצות משפטיות ואין סיבה שיחליט על חקירת משטרה.
אני מאחל לך שבשנה הבאה עלינו לרעה תתחיל הקמת האחוזה החדשה של ראש הממשלה בירושלים, יירכש המטוס החדש עבורך והמיטה הנשיאותית המעופפת שנרכשה עבורכם ולא היה לה שימוש זמן רב מדי תוכנס למטוס החדש ותתבלה".

4. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט:

"אני מבקש את סליחתך על-כך שנכשלתי עד כה במאמצי הבלתי נלאים לאורך שנים להביא לכך שתורשע בדין ויוטל עליך באיחור רב עונש מאסר וקלון. בדרך זו ציפיתי שתורחק מהחיים הפוליטיים לצמיתות ואזרחי המדינה יברכו ברוך שפטרנו מעונשו של המגה מושחת. לאורך השנים הצלחת לתחמן שופטים, לשבש חקירות להשתלח בראשי אכיפת החוק, לאיים על עדים ולחמוק מהכלא. הורשעת אומנם בצדק בקבלת שוחד בפרשת הולילנד והיית אמור להיכלא ב-1 בספטמבר. פעם נוספת הוכחת שאתה טפלון ותקופת ריצוי המאסר נדחתה למועד לא ידוע. אתה עוד מסוגל להיחלץ מהמאסר בערעור וגם לא להיות מורשע במשפט החוזר בפרשת טלנסקי. במקרה כזה תחשוף אומ"ץ שרצים פלילים נוספים שמצויים בקופה העמוסה שלך שלא נודעו עד כה ברבים. אולי אחד מהם יביא אותך סו"ס מאחורי סורג ובריח".

5. שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון:

"מאז שחרורך מהכלא לפני כמה חודשים אחרי שריצית עונש מאסר באשמת גניבת כספי עובדים וחולים של קופת חולים לאומית הפכת לסלב ולאלמן עליז. אתה נחשב כיום לחתן אידיאלי בקרב נשים תימהוניות שמבקשות להופיע במדורי הרכילות. אומ"ץ לא שוכחת שלא שילמת עדיין את מלוא חובך לחברה בגין עבירות רבות נוספות שביצעת חלקן ביחד עם אהוד אולמרט חברך הטוב לשעבר ושותפך לדברי עבירה. אני מבקש ממך מחילה בשם אומ"ץ על שלא הצלחנו לשכנע את המשטרה שתבצע את תפקידה כראוי ותחקור לעומק באיחור רב את פרשת החשדות של הברחת כספים בהיקף גדול על ידך בנסיעותיך הרבות לשווייץ ולפולין. באחת הנסיעות הללו נעצרת בנמל התעופה של וורשה ובידך מזוודה עם רבבות דולרים שמקורן לא נבדק עד כה".

6. שר החוץ אביגדור ליברמן:

"אין צורך לערוך חקירת משטרה כדי לדעת את הסיבה האמיתית לנסיעתך האחרונה לאוסטריה. חברך הוותיק איל ההון מרטין שלאף חיכה לך. אין זו הפעם הראשונה שאתה נוסע בתפקיד לחו"ל ולא פוסח על שלאף. לא ברור לי מדוע אצות לך הטיסות אתה כבר לא צריך לשבש חקירות אחרי שכבר זוכית בנסיבות טראגיות. בעבר התלוננת על-כך שהחקירות בפרשות השחיתות שבהן היית מעורב נמשכו למעלה מתריסר שנים. מי כמוך יודע מה עשית כדי למשוך אותן ולהתלונן אחר כך על עינוי דין כביכול. אומ"ץ מבקשת את סליחתך ערב הימים הנוראים על שחרף המאמצים הרבים שהשקיעה במרוצת השנים באיסוף חומרים וראיות אודות מעלליך הפלילים לא הצליחה להביא להרשעתך בדין. אם תמשיך בהם אולי נצליח בעתיד לבצע את מלאכת הקודש כשליחות ציבורית.

7. יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק:

"כל הכבוד לך על שהצלחת לעבוד על מבקר המדינה לשעבר השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס שפטר אותך בשעתו בדוח צמחוני שלא הלם את חומרת העבירות הפליליות הרבות על החוק שביצעת. שאפו על שעלה בידך לתמרן את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז שלא הורה על חקירת משטרה של מעלליך שהייתה מולידה, ללא ספק, הגשת גיליון אישום וחוסמת כבר אז את דרכך למשכן נשיאי ישראל שהיה מאז ומתמיד משאת נפשך. בשם אומ"ץ אני מבקש את סליחתך על שלא הצלחנו לחסום אותך לפני שנים ונאלצנו להמשיך לעמול קשה. ערב הבחירות לנשיאות פרסמתי סידרת כתבות תחת הכותרת: "הרקב המוסרי של איציק" שחשפה את מעלליך החדשים. בין השאר דרשתי שייחקרו המקורות הכספיים של התעשרותך המפוקפקת ששופכת חושך על התנהלותך המוסרית הנלוזה. מאחר שנכשלת ולא נבחרת מגיעה לך ברכת שנה טובה".

8. חבר הכנסת אריה דרעי:

"בימי סליחות אלה כדאי להיזכר באותם זמנים שבהם חסידך השוטים שרו לך בעת כניסתך לכלא באשמת קבלת שוחד את השיר "הוא זכאי" "הוא זכאי" אבל כל אדם בר-דעת ידע שאינך כזה. מאז זרמו מים דלוחים רבים בנהר השחיתות השלטונית הפוליטית במדינה ואתה המתנת בחוסר סבלנות כדי להתחיל לשחות בו מחדש. אומ"ץ ניסתה לשווא למנוע את חזרתך לחיים הפוליטיים בתום תקופת הקלון שנגזרה עליך ועלה בידך אפילו להשתלט על ש"ס המפלגה הרוויה במעשי שחיתות. אומ"ץ מבקשת את סליחתך על שפעלה למניעת בחירתו של משה ליאון השליח הנאמן של חברך הטוב ליברמן ושלך לתפקיד ראש עיריית ירושלים. אין לי ספק שהייתה לכם תוכנית מגירה להשתלט על מערך ההנדסה והבינוי במסגרת פעילותכם להשרשת הקשר בין ההון והשלטון. אם תחזור לסורך בדרך זו או אחרת מובטח לך שאומ"ץ לא תעמוד מן הצד ולא תהיה כלב נובח אלא נושך".

9. שר הביטחון לשעבר אהוד ברק:

"כיאה לצלופח גזעי מיומן עלה בידך לדלג בקלות בשנה החולפת על פרשת הרפז ולצאת ממנה יבש למרות שקלטות חיוניות נעלמו בלשכתך. יש לך וותק בהשמדת מסמכים. כך נהגת כאשר היית בעבר שר הפנים והותרת ליורשך חיים רמון מחשב ריק. אנו מבקשים סליחה ממך על שלא נוכל להניח עד שחלקך ייבדק. אומ"ץ הגישה בשעתו עתירה נגד היועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה למשטרה לחקור את חלקך בפרשה זו על-מנת לברר אם רק המערך הצבאי בפיקודו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי פעל בפעילות נגד הדרג המדיני בראשותך או שגם הדרג המדיני בהנחייתך הפעיל פעולות תגמול. גם מפרשת המנהרות בעזה נחלצת כאשר נעדרת מהארץ בתקופת המלחמה ולא התאפשר להציג בפניך שאלות קשות. במהלך שירותך הציבורי נעלמו כמה משוכות של שחיתות שנקרו בדרכך הציבורית וטרחת לפרק מוקשים שאישים פוליטיים אחרים היו נפגעים בהן אנושות. כך היה בפרשה החמורה של העברת שדות הגז שהיו בחזקת ישראל ביזמתך לרשות הפלשתינית ללא החלטת הממשלה. אומ"ץ פנתה אל מבקר המדינה והמשטרה וביקשה לחקור את הפרשה ולא נענתה, גם פרשות אחרות כמו עמותות ברק שפעלו בניגוד לחוק, הקמת חברה משפחתית מסחרית ליצירת קשרים עם אישים במערכת הביטחון, העסקת עובדת זרה ללא היתר ועוד. גם בפרשת הרפז ברק אינו צדיק הדור.

10. יו"ר דירקטוריון חברת החשמל לשעבר אלי לנדאו:

כל הכבוד לך על שעלה בידך לחמוק מפרשת השוחד של סימנס שבה אתה מככב כחשוד עיקרי. גם מפרשת קבלת השוחד מחברת "סימנס" נחלצת בעור שיניך אולי משם שהשופט בדימוס דן כהן המרצה עונש מאסר בפרשה זו לא העיד עד כה נגדך כשותף פעיל לדבר עבירה. לאורך שנים הצלחת לחמוק מלתת את הדין על מעורבותך הפעילה בשורה של פרשות שחיתת בהרצליה בתקופה שבה כיהנת כראש העיר ובחברת החשמל בעת כהונתך כיו"ר הדירקטוריון שבהן קיבלת טובות הנאה נדיבות ביותר מאילי הון ששמותיהם רשומים ומתויקים באומ"ץ. סלח לנו על כך שכל הניסיונות החוזרים ונשנים של אומ"ץ כדי שיוגשו נגדך כתבי אישום לא צלחו עד כה, אבל בערב הימים הנוראים אני מבטיח לך שלא נרפה. הפרשה החדשה שאנו מטפלים בה קשורה ברכישת שותפות במדיקל סנטר בהרצליה ע"י שני בניך תמורת עשרות מיליוני שקלים. תחילה הרוכש היה איש קש ואחר כך בניך מכספים ממקורות זרים שלא קשה לנחשם. על מעשי אבות סימן לבנים. אולי לא במקרה בנך התגורר בלונדון יחד עם בנו של חברך העבריין ראש עירית רמת גן צבי בר. שניכם חשודים סדרתיים בכך שעסקתם בהלבנת ההון שצברתם בעת שירותכם הציבורי".

11. גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח:

"אחיך הבכור עומרי הואשם בשעתו בגלגול כספים לא חוקי במערכות הבחירות של אביו ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שהפקיר אותו ונכלא מאחורי סורג ובריח. אתה לעומת זאת שנחשדת בביצוע עבירות חמורות יותר של קבלת שוחד מהקבלן הישראלי דוד אפל ומאיל ההון הזר מרטין שלאף יצאת יבש הן משום ששמרת על זכות השתיקה והן משום שאתה כנראה יותר ממולח ממנו וגם יותר מושחת. עובדה היא שאביך הפקיד בידך את הטיפול בכל העניינים הכספיים המפוקפקים של החווה המשפחתית והוא ידע למה. אני מבקש ממך מחילה על כך שאומ"ץ מלווה מזה שנים את פרשות השחיתות שבהן אתה מעורב ומתקשה להשלים עם ההכרעות של הפרקליטות שהעניקה לך הנחות מוזרות. אתה מצדך ידעת איך לנצל את מצבו הרפואי החמור של אביך לא רק כדי לצבור הכנסות מפנסיות שמנות אלא לאסוף רחמים והתחשבות של מערכת אכיפת החוק. בעבר, בכל פעם שהפרקליטות עמדה להכריע בתיק חקירה שלך הודעת שאתה מוציא את אביך מבית החלים שיבא ומעביר אותו לחווה שבה אתה מתגורר כדי לטפל בו במטרה ליצור לחץ פסיכולוגי.
אחרי שנסגרו התיקים השארת את אביך בבית החולים. אל תחשוב שכולנו היינו טיפשים ולא הבנו את הניצול הציני של אביך המנוח.
התיק האחרון שלך שנסגר בנסיבות תמוהות אחרי מות אביך היה קשור בקבלת סכום של 4.5 מיליון דולר ממקור זר מזוהה כמשחד סדרתי עבור "יעוץ" בהקמת קולחוזים. כידוע מזה שנים אין כבר קולחוזים ברוסיה. אומ"ץ תמשיך בלי רשותך ושיתוף פעולה שלך לברר איזו תמורה נתת תמורת הסכום השמן".

12. עורך הדין רונאל פישר:

"את פרצופך האמיתי זיהיתי כבר לפני עשרים שנה כאשר עבדת כעיתונאי חוקר בעיתונים חדשות ומעריב היית עבריין אתיקה ונתגלו בך ניצנים פליליים. אני מקווה שתסלח לי על כך שלא הצלחתי לבלום אותך כבר אז ואולי הייתי מונע ממך להמשיך ולהתדרדר בקריירה שלך כעורך דין פלילי שחצה את הקווים. ואמנם מאז זרמו מים רבים והפכת לנוכל מדופלם. תחילה הולכת שולל לקוחות אבל בהדרגה הצעת לחלק מלקוחות שנחשדו בעבירות פליליות להיות שותפים שלך לעבירות של תיווך בקבלת שוחד, שיבוש הליכי חקירה, העלמות מס ועוד תמורת תשלום סכומי כסף גדולים. עד כה לא ברור אם הכסף היה מיועד רק לכיסך או גם לכיסיהם של קציני משטרה שעסקו בחקירות. במקביל למעלליך המשפטיים הופעת במשדרי טלוויזיה שאת חלקם ניצלת כדי לרכוש לקוחות בקרב המרואיינים שלך ובחלקם הטפת לנו מוסר על תקן של טובל ושרצים בידו. בשנים האחרונות פעלת באשדוד בדומה לפעילותך בערים אחרות ברחבי הארץ שבהן תקעת יתדות אחרי שהשתמשת במידע מחשיד שצברת במהלך עבודתך העיתונאית עם ראשי הערים הללו. הפרשה שבגנה הסתבכת בגלל יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן ששכר את שירותיך אחרי שנפתחה נגדו חקירת משטרה בחשד שביצע כמה עבירות על החוק. לא הערכת אז עם מי יש לך עסק וחשבת שחסן יהיה תחנת שאיבת כסף נוספת. אני יכול לגלות לך שאומ"ץ הייתה מעורבת בפרשת חסן ואחרי שנודע לנו ששכר את שירותיך הזהרנו אותו והוא החל לפקוח עין עליך. בסוף הבין חסן עם מי יש לו עסק ותפר לך תיק. אומ"ץ תפקח עין על תיק זה ותעשה הכול כדי שלא תפעיל את עורמתך הידועה כדי להיחלץ ממנו. לצערנו הדבר לא עלה בידנו בגלל ההנחות המפליגות שהעניקה לך בעבר לשכת עורכי הדין, הרפיסות של היועץ המשפטי לממשלה בטיפולו בחומרים שהובאו לבחינתו והגיבוי שהעניקו לך משום מה כלי התקשורת. אומ"ץ לא תוכל לעמוד מנגד לקראת האפשרות שפרקליט עבריין מסוגך יחדש את החגיגות הפליליות באין מפריע. נמשיך לפעול בדרכים ציבוריות ומשפטיות כדי שרישיון העיסוק שלך כעורך דין יושעה עד שתתקבל החלטה סופית בפרקליטות בעניין הגשת כתב אישום נגדך".

13. איחולים לשנה הבאה:

  • ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין: "שנת סגירת תיקים פליליים בסיטונות. לא שכחנו את סגירת התיק המשפחתי שלך על העסקת עובד זר לא חוקי שלא ידעת כמובן על העסקתו".

  • לשר הביטחון לשעבר פואד בן-אליעזר: "אני מבקש את סליחתך על שבמרוצת תריסר השנים האחרונות שבהן זרמו חומרים לא מחמיאים על התנהלותך הלא תקינה הענקתי לך הנחות של אמצע העונה. כתוצאה מכך המשכת לחטוא ועכשיו את משלם את המחיר".

  • מנהלת לשכה של אולמרט לשעבר שולה זקן: "אני מבקש את סליחתך על שלא הפסקתי להציק לך במכתבים אישיים פומביים שבהם הזהרתי אותך מפניו של הבוס שלך לשעבר אולמרט חבל שהתייחסת תחילה בספקנות לדברי ושכבת על הגדרות למענו".

  • חבר הכנסת מאיר שטרית: "אני מבקש את סליחתך על כך שאומ"ץ לא הצליחה לדובב את עוזרת הבית שלך ולשאוב ממנה מידע על מה ולמה קיבלה ממך סכום של 250 אלף שקלים. שתיקתה הלא רועמת מעודדת כל מיני בעלי ממון להמשיך בהטרדותיהם. הכסף עונה על הכול שוכר פיות וגם סוכר אותם".

  • רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו: "סלחי לי ומחלי לי על כך שנכשלתי בניסיונות שלי לכווץ את נפח השלטון שנטלת לעצמך ללא סמכויות בוק ואת מידת השפעתך הבלתי נדלית על ביבי. אמשיך השנה ביתר שאת בתקווה שאולי תהיה שנה טובה יותר ".

תאריך:  24/09/2014   |   עודכן:  24/09/2014
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סליחה, מחילה, כפרה
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 22 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עודד הנודד
24/09/14 19:24
 
חבר הנהלת אומ"ץ
25/09/14 06:31
2
דניאל המאירי
24/09/14 21:45
3
אזרח מודאג.
25/09/14 09:56
 
אזרח ותיק
25/09/14 16:53
 
OMETS DID'NT FAIL
25/09/14 17:44
4
מחיאות כפיים.
25/09/14 10:51
 
זאב לבן
26/09/14 00:32
5
מודאגת
25/09/14 18:53
6
עופר פו
25/09/14 20:57
7
עופר פו
25/09/14 20:57
 
בעל מידע
26/09/14 07:46
8
מ.אלקרייאף
25/09/14 21:25
9
קצב אכזרי
26/09/14 01:26
10
מישקה
26/09/14 03:50
11
רפי טרפת
26/09/14 16:43
 
איש תקשורת
27/09/14 04:59
12
פלמרי דודו
26/09/14 17:52
13
יודעי דבר
26/09/14 20:19
 
חבר הנהלת אומ"ץ
26/09/14 20:36
14
משהמוישה
28/09/14 20:30
15
נעמה
11/10/14 20:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
24/09/2014  |  יפעת גדות  |   כתבות
לכלוך, עזובה והזנחה - מחזה זה נגלה לחברים במועצה לשימור אתרי מורשת שעה שסיירו בסוף השבוע שעבר(18.9.14) ב"טחנת הנזירים" - תחנת קמח עתיקה השוכנת על גדת נחל ציפורי כשני קילומטרים מערבית למעיין יבקע וכן בבוסתן המקיף אותה. טחנה זו הוא מבנה אבן מרשים בעלת מספר מפלסים הנראה מרחוק כמו טירה אירופית עתיקה.
23/09/2014  |  אלי אלון  |   כתבות
הרבה מעבר למטאפורה של טעמו המתוק של הדבש, שאנו מייחלים שתדבק גם בהווייתנו, ידוע עוד מתקופת ימי קדם, כי לדבש סגולות בריאותיות חשובות. הגדיל שלמה המלך, החכם מכל אדם, באומרו: "אכל בני דבש כי טוב ונופת מתוק על חיכך" (פסוק יג', פרק כ"ד, משלי). אז מה יש בו בדבש שמעניק לו יכולות בריאותיות ורפואיות?
23/09/2014  |  איילת נדיב  |   כתבות
במשך שנים ארוכות למדי נחשבו עגלות ה"אלטע זאכן" כחלק אינטגרלי מן הנוף העירוני הקבוע. סוס רתום לעגלה ועליה עגלון, התר אחר חפצים ישנים למכירה, היו לחיזיון כמעט יומיומי.
23/09/2014  |  ראובן לייב  |   כתבות
השופט: אמיר דהאן, בית משפט השלום באשקלון
23/09/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il