|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

חמורו של בלעם

האתון שימשה את האנטישמיות העולמית ובעיקר את תומכי הנרי פורד שתרם מהונו לרדיפת יהודים וחיזוק היטלר. כשמוכיחים שמסמך שהם מפיצים מזויף הם טוענים שתוכנו מוכח מתוך המציאות. פורד וחסידיו: כל מה שנאמר ב'פרוטוקולים מתרחש ממש לעינינו ברגע זה, רק לפקוח עיניים
18/10/2014  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   תגובות
בלעם, האתון והמלאך [צילום: ציור: גוסטב ז'אגר]

כוחות הרשע האנטישמיים, גם בימינו, משתמשים בתעלול המביך שסיפור בלעם חושף. כי למה צריך לפתוח את פיה של אתון ולא את עיניו של רשע? מה יש באתון שאין באדם הרוכב עליה כדי להרוס את עם ישראל במו פיו המארר?

בספרה 'השקר מסרב למות' (100 שנות "הפרוטוקולים של זקני ציון") שיצא לאור בשנת 1998 בהוצאת דביר, מסבירה המחברת הדסה בן-עתו את משמעות הרעיון החמורי ואת שימושו בהוצאת דיבה והפצת שקרים נגד יהודים ברחבי העולם. הסיפור הגיע לידיעת הציבור במשפט 'הפרוטוקולים' שהתנהל בעיר ברן בשווייץ בשנת 1934.

האתון שימשה את האנטישמיות העולמית ובעיקר את תומכיו של הנרי פורד המוצהר שתרם מהונו לרדיפת יהודים וחיזוק שלטונו של היטלר. כשמוכיחים להם שמסמך כלשהו, שהם מפיצים בהתלהבות, מזויף הם טוענים שתוכנו של המסמך מוכח מתוך המציאות. כל מה שנאמר ב'פרוטוקולים' – טוענים פורד וחסידיו עד היום – מתרחש ממש לעינינו ברגע זה, רק לפקוח עיניים...

הסיפור הפיקנטי הוא, שעיניו של נביא הדור המפוכח בלעם נפקחו רק לאחר שאתונו דיברה אליו והסבירה, בקצב הכתבה, מה טיבה של המציאות שנתקלו בה. רק אז רואה הנביא בלעם לראשונה את מלאך האלוהים וחרבו השלופה. אומרים הזייפנים, זו הוכחה שהאלוהים בוחר לו דרכים משונות וביזאריות לעתים כדי להעביר את המסר – 'האמת' - אפילו מפי אתון. בימינו, ניתן לומר, עריפת ראשים בין סוריה לעירק גם היא דרך לגלגל 'אמת' טעונה לעבר הציבור.

הנרי פורד במרצדס

הטקטיקה של פורד נלקחה מעולמו של המהנדס. היא הופיעה גם במשפט הפרוטוקולים שהתנהל באותה שנה בגרהאמסטון שבדרום אפריקה. יש לזכור, רק לפני שנה עלה היטלר לשלטון והאינטרנציונל האנטישמי ברחבי העולם החל לחגוג. נציג הנאשמים האנטישמיים אמר "אם אתה ניצב בחזית של בית ובידך תוכניות הבנייה שלו, ואתה נוכח לדעת שהבית תואם להפליא את התוכניות שבידך, זכותך להגיע למסקנה שהבית נבנה על-ידי אלה שהכינו את התוכניות...".

באותו משפט הציע אחד הנאשמים לשרוף את התלמוד. הוא נשאל, האם אתה מציע שנחזור לימי הביניים כששרפו ספרים ואחר כך בני אדם? תשובתו של האיש הייתה רהוטה: אם הדבר יהיה נחוץ לא אתנגד שישרפו גם את היהודים וגם את התנ"ך שלהם...

הגויים מנסים להרחיק את הגותם ועדותם. הם יאשימו את היהודים עצמם ולצורך העניין יזייפו מסמכים כנדרש. הגויים לא אנטישמיים – היהודים הרי חושפים את מלתעות הרצח שלהם ללא כחל וסרק – והם רק מתארים את המלתעות. הנה המציאות לפניכם, בני אדם, אזרחי העולם, ראו במו עיניכם כמה היא מתאימה למה שאנחנו כותבים על היהודים או הם על עצמם...

הכלל הזה למרבה הפלא עובד אך ורק על היהודים ומדינתם. לא תוכלו להכליל בשום מקום אחר בעולם. למשל מגדלי התאומים בניו-יורק, מעשי טרור (משולבים ברצח עם) באירופה, פקיסטן, הודו, מזרח תיכון, תימן, סודן, ניגריה, אירן, עירק וסוריה - היכן לא? מה אומר על כך נשיא אמריקה, מגן התעוזה הדמוקרטית, שליט המערב הליברלי: אין טרור איסלאמיסטי. גם לא בניו-יורק שבה נפלו התאומים. יוק. לא ייתכן שיש התאגדות איסלאמיסטית מרושעת...

היהודים אשמים?

איך קרה שדווקא היהודים הם האשמים באנטישמיות? אחד ממנגנוני הטחת האשמה היעילים ביותר הוא 'מערך האיתרוג' שהומצא וניבנה על-ידי הפרשן האמיץ והעיתונאי חריף הלשון אמנון אברמוביץ.

אמנון אברמוביץ' בפורד


אברמוביץ' הוא אבי התורה הבולשיווקית שיש לאתרג בכל מחיר כל מושחת בעל שיעור קומה אם הוא עשוי לשרת את המטרה (ראה: מקרה אריק). אמנון יצטדק מיד ויאמר לכם שלקח את הרעיון הזה מהתורה, שבה (כאילו) נאמר כי ניתן להוריד גנב (או רוצח) מהתלייה אם נזקקים לו. זה נכון, אבל... האבל גדול מאוד וממנו מתעלם הפרשן, מה שהופך אותו לסרסור מוסרי. הגנב או הרוצח שהורדו מתלייה רק לאחר שהורשעו בדין. אמנון שלנו מציע מגן אפיפיורי לכל מי שרק נחשד או מועמד למשפט הרבה לפני שהוא נתפס, נכלא או נשפט. אברמוביץ' רוצה למחוק את החוק ואת הסדר ולהעניק מחילה שלמה מראש למען מטרה פוליטית המשרתת את צרכיו וצרכניו. ננו-אפיפיור מוסרי. בקיצור, מה אכפת לכם השקר או מעשה העיוות?

ושוב חזרה לספרה של השופטת הדסה בן-עתו. אחד העדים במשפט שהתנהל בברן מספר על רשמיו מפגישותיו עם הפסיכופאט התימהוני הרוסי סרגיי נילוס שהפיץ את 'הפרוטוקולים' ברוסיה בראשית המאה העשרים ורבים סברו שהוא מחברם האלמוני. העד נשאל האם לדעתו נילוס עצמו האמין באמיתות החיבור שהפיץ. לא. העד התרשם שגם נילוס הקנאי פקפק באמיתות המסמך. אמר העד: "כשאמרתי לו שלפי דעתי מדובר בזיוף, הוא השיב, כן, אבל אלוהים השתמש למטרותיו בחמור בסיפור של בלעם, הוא יכול אפוא להשתמש בזיוף כדי לחשוף את האמת...".

האם אברמוביץ' הוא החמור של ארץ ישראל? במלים נרדפות, מה שאומר הפסיכופאט הרוסי, גם הבולשביקים שבאו בעקבותיו וגם הנאצים בגרמניה שזכו בשלטון בשנת 1933 (גם אברמוביץ' וחבריו) הוא דבר בסיסי למכביר: "המטרה מקדשת את כל האמצעים". אז בבקשה, תשקרו חבר'ה כמה שצריך. זה מה שאומרים לעצמם גם שונאי ישראל. הביטוי הזה כל-כך צורם, לא יהודי - אבל למי ב'אמת' אכפת?

מיהם 'חבריו' של אמנון? אחד מהם ד"ר אילן פפה שמחשיב עצמו היסטוריון גם לאחר שסולק בבושת פנים מאוניברסיטת חיפה. הוא מועסק היום באנגליה ואנטישמיים רבים ששים לשלם את שכרו, מרבים לצטט את שקריו. בשנת 2002 פרסם פפה מאמר בעיתון המצרי 'אל-אהראם'. שם סיפר לקוראי העיתון הנפוץ ביותר במצרים כי שרים בכירים במפלגת העבודה הגישו לממשלה הצעה לטרנספר.

כמו-כן כתב, פרופסורים ואנשי תקשורת ממליצים על הטרנספר באופן גלוי. הוא סיכם את קביעותיו בכך ש'מעטים ביותר בישראל מעזים להתנגד לטרנספר'. לעיתונאי בן דרור ימיני (הוא לא) היה נדמה שמדובר בטעות. באותה עת היה בן דרור בעל טור ועורך מדור הדעות ב'מעריב'. הוא לא שמע על דבר כזה. אם היו שולחים אליו מאמר בזכות הטרנספר לא היה מפרסם אותו וגם עורכי עיתונים אחרים, לדבריו, לא היו עושים זאת. בן דרור פנה אל פפה לבקש הסבר. לא ניתן כל הסבר. ההסבר למעשה לא מתקבל על הדעת: פפה, כמו יהודים אחרים, בחר לשרת את האויב ולהילחם בשורותיו. כיהודי בשורות האויב הוא נמצא בקו החזית והוא נלחם. בנו.

נוהל חמור

'ידיד' אחר בקבוצת המטרה של אברמוביץ' הוא גדעון לוי הנחשב לעיתונאי הישראלי המפורסם ביותר בעולם. כלומר, שקריו חובקים עולם. 'נוהל חמור' הוא כותרת של כתבה שפרסם לוי ב'הארץ' בשנת 2005. הכתבה מתארת פלשתיני שנקשר על-ידי אנשי מג"ב לחמור שאותו הדהירו השוטרים והוא נגרר עד שנפצע בראשו ומת. הסיפור זכה לפרסום עולמי. הנה עוד הוכחה לנאציזם היהודי בפעולה. 'מעריב' החליט לבדוק את הסיפור לעומקו והתוצאה הייתה מביכה: לא היה ולא נברא. לוי לא מסתפק בכתבות של אלף לילה ולילה אלא מביא גם פרשנויות והארות שטופות מוסר המכות אותנו על כל חטא. גם הוא ניצב בחזית. נגדנו.

שותף נוסף לתעלולים הקרקסיים הוא המשורר שכבר אנס כל מלה בעברית - יצחק לאור. גם הוא ממציא שקרים ללא הרף. עוד במלחמת לבנון הראשונה הפגין המשורר את כישוריו כשפרסם טענה כי צה"ל פוצץ את המסגד בעין אל חילווה על מאות מתבצריו, כולל ילדים.

שקר כמובן. אבל, הקשיבו-נא כיצד נוצר שקר תמים כזה. כשנשאל המשורר למקור ממנו דלה את ידיעותיו, הפנה את השואל המיומן לספרם של זאב שיף ואהוד יערי. וכך נוספו גם הם אל המזימה המכובדת רק כדי לכבס את חיתולו של יצחק, שממשיך להוציא לאור את שקריו ב'הארץ'. בספר כמובן אין תיאור כזה שעליו כביכול התבוסס המשורר. לא נזכר כל פיצוץ מסגד וכדומה.

בספרו החדש והמומלץ 'תעשיית השקרים' מגיש המחבר בן דרור ימיני רשימה חלקית בלבד של שונאי ישראל מגויסים המנסים להגדיר עצמם כאנשי אקדמיה ותקשורת, גם אייקונים של מוסר ורדיפת צדק - יהודים וגויים – המשרתים את האויב בלהיטות ובנאמנות חסרת פשרות, רוויה עזות מצח מופגנת בגאווה ובגאון.

אירופה שורפת יהודיה

סליחה שאני מטריח אתכם לקרוא את הדברים הבאים: האיחוד האירופאי שרף את היהודים לפני שבעים שנה. כלומר, באותם ימים אפלים הוא היה מאוחד אך ורק בנושא אחד - שריפת יהודים. רק במרוצת השנים נוצר הצורך להתאחד גם בתחומים אחרים שכל מטרתם, לדעתי, היא להבליע או לבלוע כמה שניתן, וגם להשכיח, את הצפרדע (שואה ויהודים) המחורבנת.

נשיאה בעול הרציחה שהתנהלה במשך שנים על פני יבשת אירופה דורשת גם היום מאמץ הישרדות מגויי הארצות. לכן איחוד כולל, גם של עמים שכביכול לא השתתפו במעשה הרצח או ההסגרה והשינוע למחנות, כמו טורקיה, למשל, עשוי, או עלול, להקל.

ישנן תופעות שכדאי לתת עליהן את הדעת כשמדובר בארצות שטופות דם ושותפות לדם. אירופה מכנסת עתה בארצותיה מהגרים מוסלמים כדי להקל על הנשיאה בעול. המוסלמים לא מביטים באדוני הארץ במבט מכלה ומאשים על העבר. כולם יודעים למה: המוסלמים, בעיקר הטורקים, היו גם הם שותפים לרצח-עם והם מבינים איך סוגרים עניין. גם המהגרים הפקיסטנים, הסודנים, התימנים. מי לא? כלומר, הרבה יותר קל לחיות בהרגשה שאתה לא הפושטק היחיד בשכונה וגם מנקי הרחובות והארובות הם בעצם רוצחים לא קטנים ואשמים כמוך שגורל האנושות שוב על כף המואזין.

שמתם לב שהילודה בארצות האיחוד האירופאי יורדת בקצב מסחרר מאז השואה? היהודים כבר מזמן לא שם אבל הציבור ממשיך להצטמצם והרחם צונחת ללא רחם. הבריות לא יכולות להביט בראי בלי שרוחות רפאים יעלו עשן משרפות ברקע. גם כשמצחצחים שיניים. הם כמובן לא יודו בכך ורבים אפילו לא מעלים בדעתם שזה כך. אין איש בעולם שמודע לכך שרובצת על אירופה קללה כשהוא אוכל שינקע עם 4 ליטר בירה לארוחת ערב, כל בוקר. הוא חי בתוך בושה ערטילאית והילודה יורדת. הורה נורמטיבי רוצה כמה שפחות ילדים שירמזו לו שהוא רוצח או בן של רוצח שמתנהל גם עכשיו במדינה של רוצחים לשעבר. כמובן שכל זה נאמר ללא מלים, אם זה בכלל תלוי ועומד באוויר – רק המבט השקט מלא תימהון של ילדך המתבגר שלא ייוולד עוד לעולם.

ועוד דבר נורא מסריח שמכה את אירופה בבהלה. ישראל היא נס שצומח ללא הרף, מתגדל ומתנשא מעל שמיה האפורים של אירופה ומשנה את העולם בחיוניות שלו, בצחוק שלו, ביעילות שלו, בחריצות שלו, בגאונות, בעשייה האדירה, בגאווה, בביקורתיות הרב-גונית. זה בלתי ניתפס. לאן ישראל מתעופפת?

נתנו ליהודים חור מסריח מלא מלריה ויתושים עם מדבר באמצע הלב והם, רוכלי ורכלני סדקית סדוקים, הפריחו כל מטר ועכשיו הם מסתערים על העולם מכל צדדיו... בא לקרוא להם שיבואו חזרה כמו שזה נעשה כמה וכמה פעמים על-ידי קיסרי ומלכי העבר, בכל הארצות, כדי לקומם את אירופה.

קשה לאירופה לעמוד דומם מול ההתעצמות האדירה ומעשי החיל של היהודים בארצם שמגיעים עד חומת סין כדי לגדל מלפפונים שלא בעונתם. לכן האיחוד האירופאי, כדי לא לקעקע את חומותיו הבצורות במוסלמים, יעשה הכול להראות שאנשיו היו תמיד נורמטיביים ושקולים וכי האסונות שהתרחשו באירופה באותם ימים מעשנים ורפאים יכולים להתרחש גם בארץ ישראל של יהודים. צריך להוכיח זאת - גם יהודים בארצם כובשים, מבצעים פשעי מלחמה והם לא טובים יותר או גרועים פחות. לשם כך יזרים האיחוד האירופאי כספים רבים ויקים בארץ עמותות חסד המבוססות על עקרון האתרוגיות שהטביע בנו אברמוביץ' הנאור: מותר לשקר ולרמות ולזייף רק למען המטרה נעלה. המטרה? לצחצח את המצפון הדואב של אירופה כדי שתוכל להביט בראי ולראות בו את עצמה כאדם בצלם.

להחזיר את הבנים

האיחוד האירופאי מזמן אליו באהבה כובשת סופרים, עיתונאים, משוררים ומחזאים בעלי-שם כמו עמוס עוז, גרוסמן וחבריהם, אנשי מצפון ומצפן בצלם האדם, לערוך להם מסע היכרות עם המציאות הזוהרת לשם מיזוג גלויות וגם פרסים מכובדים, מנוקרי עיניים המוענקים בחסות אקדמיות עבותות ומסועפות, והכל בטוב טעם שאין בו פגם או פסול – מלבד השקר הקטן שלעולם לא ינקר עוד עיניים.

אירופה מתאמצת להשיב אל חיקה את שועי התרבות בדור הצעיר שנולד בארצנו כדי שיתפרנס בארצותיה. אלה יהיו בניה ובוניה, היא מקווה. היא, ששרפה מיליון וחצי ילדים, מכה על חזה הבנים-האברמוביץים בכל עוז וגרוסמן עם צ'ק שמן לזכר החללים ולא נודע כי בא בקרבם. אולי כוונתה כי בבוא היום יצאו הבנים או בני-הבנים שלנו ויכו את המוסלמים המציפים את הרחובות אל החומש. כי גם זה תעלול. ושבו בני-בנים אל גבולם.

יונה מול פסל החרות

בימי חג אלה העלילה הגיעה גם אל המנוח ליאון קלינגהופר הי"ד שנרצח באוקטובר 1985 על-ידי מחבלים פלשתינים מהחזית לשחרור פלשתין שהשליכוהו פצוע ללא גלגל הצלה מסיפון הספינה אקילה לאורו. מכל הנוסעים רצחו הטרוריסטים בסך הכול יהודי אחד, (אמריקני) נכה הרתוק לכיסא גלגלים. הוא הושלך פצוע למים, כמובן למען השלום. המחבלים ניסו לרתום גם את יונה הנביא לסיפור עלילתם על יונת השלום. ואיפה הלוויתן? זו האופרה המטורפוליטיקנית של ניו-יורק שמעלה עתה הצגה אודות מעשה מותו. היוצרים משווים בין הרוצחים לנרצח. הכל בשם חופש הביטוי האמנותי.

ההצגה, רצופה בשקרים גסים, ברוח הזמנים הטובים שבמרכזם העלילה, משבחת ומאדירה את רוצחיו הנקלים של היהודי הזקן הנכה על כיסא גלגליו, התמליל רצוף ביטויים אנטישמיים הרווחים בציבור ומכניסים רווחים נאים לאמנות. הגלגלים של האופרה משומנים כהלכה. המלחין ג'ון אדמס והתמלילנית אליס גודמן (יהודייה מומרת) כתבו מסמך הודאה באשמה המנסח בכותרות את העוול הנורא שאנו מעוללים לערבים בארץ ישראל.

ההצגה הביאה למחאה קולנית שפרצה בערב הבכורה שלא כחלק מההצגה. כחלק מהמחאה הציבורית ביטלו תורמים יהודים רבים את התחייבויותיהם למתן תרומה השנה (מה בשנה הבאה? זו כבר אופרה אחרת). המחאה לא הצליחה לעצור את האופרה והיא ממשיכה בהפלגה. האונייה, ראוי לציין, נשרפה ליד חופי סומליה בשנת 1994 וננטשה.

קשה להיות יהודי. היהודים מזוהים בהשתייכותם הדתית, אבל הם הבולשביקים שהפכו את רוסיה לקומוניסטית ומנסים לאנוס את העולם. בולשביקים הם אתאיסטים חסרי דת הנלחמים בכוהני כל הדתות. היהודים - הם גם הקפיטליסטים המנסים לשחד את העולם ולמכור אותו לשטן באמצעות הבנקים שלהם, ויעיד הברון רוטשילד...

בשנת 1975 נפלה באו"ם החלטה 3379 של העצרת הכללית הקובעת כי הציונות היא גזענות...כמו שכתב מבקר הספרות הנודע, הרי לפניכם סיפור עלילה. הוא נמשך.

תאריך:  18/10/2014   |   עודכן:  18/10/2014
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האזנתי לנאום של קרי שאותו נשא לאחרונה באירוע של משרד החוץ האמריקני לציון חג הקורבן המוסלמי. קרי דרש לטפל בסיבות לחוסר היציבות באזור ולא רק בסימפטומים – אכן אמירה יפה. הוא מנה את הסיבות אחת לאחת: הבעיות הכלכליות במדינות ערביות ומוסלמיות שמגבירות את המרירות ואת הביקורת של הציבור נגד השלטון;
18/10/2014  |  יוסי צרויה  |   מאמרים
האם בני שמואל אנס את בתו? לבד ממנו וממנה אין איש יודע. אני נמנית עם אלה שמשוכנעים בחפותו. אבל זו אינה הסוגיה. מאז ומתמיד חלק מן האסירים בבתי הכלא מרצים מאסר על מעשים שלא ביצעו. אחת ממטרות מערכת משפט ראויה היא לצמצם מקרים אלה בהתמדה.
18/10/2014  |  יואלה הר-שפי  |   מאמרים
ישראל מדינה יקרה. נקודה. זו עובדה, שנובעת מכך שממשלות הימין מנסות למשוך לכיוון הקפטיליסטי מדינה שנולדה על ברכי הסוציאליזם, ומהשעטנז המוזר הזה יוצא שכולם נדפקים. זה גם נובע מכך שעם ישראל הוא גם עם ה"מגיע לי" ולכן הוא קונה הכל ועכשיו ובכל מחיר, כי מגיע לו, אבל זה כבר עניין לטור אחר. עם זאת, כאשר אנשי שמאל יוצאים להפגין ולמחות על יוקר המחיה – אני מבין את זה. זה בטבע שלהם. גם כאשר אנשי ימין מצטרפים למחאה אני יכול להבין, כי לא משנה הנטייה הפוליטית שלך – היוקר לא פוסח עליך.
18/10/2014  |  רוני אלפרן  |   מאמרים
בראיון ל-ynet מזמין הרמטכ"ל את הציבור להביא לידיעתו על שלדים בארונות של מועמדים לרמטכלות, ומאחר שהראיון שנתן שר הביטחון הוא פומבי, גם פנייתי זו הנה פומבית.
18/10/2014  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
שיטת המקביליות אפקטיבית ביותר. כמו תמיד, עלינו ללמוד מאויבינו ולחקות את מעשיהם ודרכי פעולתם. למי שמהסס, הדוגמה הטובה ביותר היא: "ישראל היא אפרטהייד" (גם למי שלא יודע ולו דבר קל שבקלים מה הייתה שיטת האפרטהייד, או אפילו היכן, יצירת המשוואה שישראל שוות ערך לדבר שנשמע רע, גרוע, זדוני ושטני, נטבעה בתודעה הקולקטיבית ויצרה מציאות משל עצמה. ועל כך נאמר: "לך תוכיח אחרת," או "מהיכן שלא כך הוא?!")
18/10/2014  |  ארי בוסל  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il