|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

תחזית אסטרולוגית שבועית 6.11.2014-31.10.2014

ללמוד להסכים שלא להסכים

הכוכבים במסלול ההתנגשות בין הנשיא אובמה וראש הממשלה היו ידועים מראש מבנה המפה של הפלשתינים מכיל ניגודים במציאות האישית, תבניות חסרות משמעות לא ישרדו הימים הקרובים נוחים להסכמים ולהסכמות
31/10/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אובמה ונתניהו. הראשון חזר בו [צילום: AP]

לפנינו כמה ימים נחמדים הגורמים להגזמה, למשל באכילה, ארוחות שהתפריט שלהן מכיל הכל מהכל ויותר מדי. קל לבזבז או להגיב בקיצוניות, ומצד שני אלה ימים טובים ונוחים להסכמים, וגם אם יתעוררו ויכוחים וחוסר הסכמה, אלה יסתדרו בקלות.

נכנסנו לתקופת מזל עקרב, שתאפשר לנו לצלול לתוך מעמקי החיים, תאיר את האפלה, או תשחרר את הרגשות המודחקים. זה הזמן להיכרות מחודשת וכנה עם ה"אני", תהליך שלא פעם מכאיב, אבל מרפא את הפצע כדי לאפשר חיים מלאים יותר.

זה הזמן לחזק קשרים בינאישיים, לצד נושאים הקשורים ביושר, יושרה ואיזון פנימי, שיכול למצוא את הכיוון הברור בדרך האישית. זהו פרק זמן בו תבניות חסרות משמעות לא ישרדו. כל מה ש"לא בריא" בחייכם מקבל את המקום הראוי לו. אתם מנקים את הרעלים גם מהחיים וגם פיזית מגופכם.

העדיפו להתקדם בשיקול דעת, ולוותר על דברים שנמצאים בתוך או כחלק ממסגרות חייכם ואינכם בטוחים או בוטחים בהם. כך שתרגישו שהימים הבאים טובים יותר להתקדם ליעדים הרצויים.

אם יש ביניכם שעדיין חוששים מלקיחת אחריות, דחו אותה עד אחרי ה-8.12.14 ואם אתם בטוחים בעצמכם, צאו וממשו את ההבטחה שאתם חשים שתהיה בסיס חיובי לחייכם.

3.11-2.11 - ימים שקל להגיע בהם להבנות, ואם אתם זקוקים לעזרה, אלה ימים של שיתופי פעולה, לצד פשרה ותמיכה.

הירח המלא ב-7.11 במזלות עקרב-שור, קשור לכל הנושא הפיננסי, נכסים משותפים, ובימים אלה "תטפלו" באלה. העולם הרגשי יושפע גם הוא ויכול לעבור שינוי יסודי.

החל מה-4.11 כוכב מארס מתקרב לכוכב פלוטו במל גדי ולמעשה עומד להדליק את המנעד בין פלוטו-אורנוס - מעבר שיגיע לשיאו ב-11.11 עם המפגש המדויק עם הפלוטו ואחריו ב-14.11 לקשר מתוח עם אורנוס.

אלה ימים לא רגועים. נשמע על הרבה אלימות בחדשות כאן וברחבי העולם, פגיעות רבה, כולל פעילות צבאית כוחנית במקומות המועדים לפורענות (על פני הגלובוס) שעלולה לגבות מחיר.

מאחר שהמנעד אורנוס-פלוטו משפיע על אופייה של התקופה ואנחנו חווים אותו בכל הרבדים בחיינו, זה גם עלול להתבטא שוב באיתני הטבע, להבין מה כוחם של כל אלה, מול האדם.

לאלה מכם הבריאים בנפשם תהיה זו הזדמנות בין 11.11-4.11 לקדם תוכנית ולזכות בהישגים.

זמני הירח הבטל

יום שבת, 1.11, הירח בטל משעה 08:14 בבוקר עד שעה 18:36 לפנות ערב.
יום שני, 3.11, הירח בטל משעה 10:57 בבוקר עד שעה 20:53 בלילה.
יום רביעי, 5.11, הירח בטל משעה 15:24 עד שעה 23:53 בלילה.
יום שישי, 7.11, הירח בטל משעה 18:09 עד למחרת בשעה 03:44 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

השבוע הקרוב נראה נוח וחיובי לרוב השווקים.

כוכב מרס יגיע למנעד וידליק את האורנוס-פלוטו בין 14.11-8.11 - ימים שכדאי להיות בהם זהירים יותר. ארועים מפתיעים, חברתיים, פוליטיים וצבאיים ישפיעו או ירגיזו את השווקים, ועלולים גם לגרור איבוד עשתונות. מומלץ לשלוט על הנהיגה ולאחוז בהגה, לפני שאתם מקבלים החלטה פתאומית בימים האלה.

המבנה של הכוכבים אורנוס-פלוטו מגיע לקראת השיא בין דצמבר 2014 לחודש מרס 2015 ואחר כך יתפוגג בהדרגה. גם התקופה הזו יכולה להיות לא רגועה בגלל ההשפעות שחלק מהן כבר מתרחשות ברחבי העולם (אבולה, דאעש, סוריה, עירק, אוקראינה וגם קנדה. וגם אצלנו "שמח", כל יום, יום חדש).

אצלנו
התמודדות חוזרת [צילום: AP]

אחרי ה"חגיגה" ביום רביעי בבוקר בכלי התקשורת על הקשר ה"נפלא" בין הנשיא אובמה וראש הממשלה נתניהו, על משמעותן של המילים החריפות והכינויים בכתבה של העיתונאי היהודי (!) ג'פרי גולדברג, הגיעה ההכחשה, שהממשל חזר בו! שהודיע כי הוא מתנער מאותן מילים שנכתבו על ראש ממשלתה של מדינת ישראל באותה כתבה נבזית.

נתחיל בתזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן ב-6.6.2014 על יחסי מדינת ישראל והממשל הנוכחי בראשות ברק חוסיין אובמה: "בין ההורוסקופים של ארה"ב ומדינת ישראל יש קורלציה ברורה, שעיקרה פעולות של האמריקנים המשפיעות עלינו, מדינת ישראל. בעת הזו, כוכב פלוטו עובר על הציר 1-7 בהורוסקופ ארה"ב, משפיע על ציר 1-7 במעגל הקארמה של מפת המדינה והמשמעות היא שעלינו להתמודד עם החלטות שלהם.

"למעשה אנו רואים לאורך זמן כיצד הם מגיבים לאירועים ולא יוצרים אותם (מצרים, סוריה, אוקראינה, אירן ועוד) והעדר הראייה לטווח ארוך של הממשל האמריקני מתבטא בתגובות המוכיחות שהאמריקנים לא ידעו לצפות מצבים מראש ולכן גם אין עקביות במסרים שלהם... לאורך זמן התחושה של אי-נוחות הייתה קיימת עם הנפטון על ציר 1-7 במפת ארה"ב והשפיעה על חוסר הוודאות שלנו באיך 'לאכול' את ההתנהלות של אנשי הממשל, אבל עתה, כשפלוטו הגיע, חוסר הוודאות נעלם ובמקומו התמונה ברורה...

"לפנינו שנתיים של התמודדות עד שממשל אובמה יסתיים, ממשל שאין לו אסטרטגיה ותכנון (ציר 1-7) ועל הממשלה שלנו להתמודד עם התוצאות, שגורמות לתחושה שה'שוקת שבורה'".

ברשימה שנכתבה ב-22.11.2013: "הקומפוזייט של המנהיגים (נתניהו ואובמה) מזמן בחירתם ב-2009 והתחדשות הקדנציה של כל אחד מהם ב-2013, מציג את מסלול ההתנגשות עם כוכב פלוטו על ציר 1-7. חילוקי הדעות קיימים, אבל הם נאלצים לגשר עליהם לאורך הדרך בגלל כורח הנסיבות ואינטרסים משותפים (ציר 2-8) שימשיכו גם הלאה... כך שעם ההסכמות שימשיכו מחוסר ברירה יהיו גם ההסכמות לא להסכים".

כמה שעות אחרי הפרסום של העיתונאי גולדברג, שלא במקרה הזכרתי את יהדותו, בעיקר אחרי שקראתי את הספר "האישה בזהב" (ספר נפלא ומומלץ שעוזר לרענן את הזיכרון של אלה מהיהודים המשתדלים להיות קוסמופוליטיים), הגיע המסר מהבית הלבן: "הקשרים בין המדינות בלתי ניתנים לערעור וחזקים מתמיד, אנו מחויבים לביטחון ישראל". צפירת הרגעה עד הפעם הבאה.

רק בשבוע שעבר נכתב כאן: "מבנה הכוכבים של המדינה מציג תקופה לא נעימה והרבה פעמים אנו נגררים לתגובות בעקבות אירועים. הקושי שלנו הוא מול העולם, הצורך להצדיק את התגובות שלנו באלה המנסים, חד-משמעית, לפגוע בנו. אנו נרגיש גלים של תוקפנות כלפינו בכל המישורים וגם אם נרגיש בחומרת יחסו של העולם כלפינו יהיה צריך לתת לזה לעבור וזה יעבור. לא לשנות את התוכניות או הפעולות שנועדו להגן על אזרחי המדינה...

"למעשה, המדינה והעומדים בראשה יצטרכו ללמוד כיצד להשיג את היעדים החשובים לנו ולהציג אותם לעולם, בלי לוותר על האינטרסים שעיקרם לשמור על הבית שלנו. יש לנו את האמת שלנו (3-9), והכוח שלנו יהיה יותר מילולי, עם היצמדות למערכת הערכים שלנו (2-8, 6-12). ברמה המעשית יורגש חוסר אונים מול כללי המשחק הצבועים של העולם והצורך של מדינת ישראל יהיה להתיישר כל הזמן עם השיח העולמי".

השבוע כבר הייתה ההפקה של הפרק הראשון... גם אם יצאה הכחשה של הממשל, יש מולנו גם את אירופה וההתמודדות, בדרך כזו או אחרת, תחזור על עצמה.

בשבוע שעבר היה ליקוי חמה מיד אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה נתניהו ונכתב עליו: "ליקוי החמה שהיה הלילה 24.10 קרוב לקו האופק של מדינת ישראל, זהה לליקוי חמה שהיה בתאריך 24.10.1995. מאחר שהמופע התרחש אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה, המשמעות שיהיה עליו להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שיקשו עליו לשמור על האיזונים שלו כבן מזל מאזניים. ייתכן שאויבי ישראל (כולל אנשים שאינם חפצים ביקרו, פוליטית גם ממדינות אחרות) מחפשים "לפגוע" בו גם מאחורי הקלעים".

התנהלות הפלשתינים

חזרתי למפה המייצגת את הפלשתינים, הכרזת ערפאת ימ"ש ב-15.11.1988 על עצמאות פלשתין בעת שהותו בגלות אלג'יר.

לא פעם ציינתי את העובדה שההכרזה נעשתה בזמן ירח בטל! כשמתבוננים על ההורוסקופ, רואים את המבנה המכיל ניגודים. חוסר יכולת להקים מדינה בגלל שהמערכת חוזרת ומכשילה את עצמה, הם ממשיכים להסתובב סביב עצמם. לא קשה לראות את חוסר היכולת להגיע לממלכתיות שם. כל ניסיון ליצור מערכת יחסים יציבה (4-10) נתקל במערכת פנימית לא יציבה (1-7). מערכת מסוכסכת עם עצמה. אגב, גם ה"הכרה" של שוודיה במדינה פלשתינית ביום חמישי הייתה בירח בטל.

ראינו את הפלגים פוגעים האחד בשני, להזכיר את ההיסטוריה ב-14.6.2007 - באיזו "אהבה" נהגו החמאס באחיהם הפתח והרגו בהם כדי לקבל את השליטה על רצועת עזה. התוכנית של החמאס שנחשפה כדי לפגוע ביו"ר הרשות מחמוד עבאס. אלה שיתופי פעולה המועילים לקידום האינטרסים של הפלשתינים. לא שכחנו שיאסר ערפאת היה אמן בהצגת "17 קומבינות" כדי ליצור מציאות שתתאים לאותו רגע מול אומות העולם. אולי זה הדנ"א שלהם.

לכן לא היה ניתן להגיע להסכם אמיתי איתם בעבר (אל תספרו לי על "הסכמי אוסלו" שגבו כאן אלפי הרוגים ופצועים). בכל פעם שהייתה להם הזדמנות אמיתית הם "ברחו". ומי שעיניים בראשו, ויודע גם לקרוא את המפה הרלוונטית (אסטרולוגית ופוליטית), יכול להבין שהם לא יוכלו להקים מדינה באמת, גם אם יתנו להם מנדט. הם לא יוכלו לייצב ממשל בלי כל המענקים והתרומות שהם מקבלים.

למעשה נמשיך לראות את הרשות הפלשתינית ממשיכה בעזרת נציגים שלה "לטייל" ברחבי העולם במלונות פאר ולהאשים את מדינת ישראל על המסכנות והאומללות של אזרחיה, גם בעזרת יחסי הציבור של אנשים "טובים" אצלנו, הכל כדי שימשיכו לתת להם הרבה כסף.

"הטרגדיה של החיים איננה במה שאנשים סובלים אלא במה שהם מחמיצים" [תומס קארלייל]

תאריך:  31/10/2014   |   עודכן:  31/10/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לרוב אני משתדל לא לפספס אף בכורה בתיאטרון הלאומי אך על הקומדיה "החייל האמיץ שווייק" החלטתי תחילה לדלג ללא ייסורי מצפון מיוחדים. את ספרו המרהיב של הסופר הצ'כי, ירוסלב האשק, קראתי עוד בנעורי, בזמנו גם ראיתי סרט מצוין המוקדש לעלילותיו, ואף נוכחתי במספר הצגות שהועלו בעקבות הספר. מה כבר "הבימה" תוכל לחדש לי על הגיבור הטוב לב, אשר מצליח להתגבר על כל המהמורות באמצעות פשטות הגובלת בהדיוטיות והומור?
30/10/2014  |  יורי מור  |   כתבות
בשם הכתבים הישראלים שנכחו בהקרנת הבכורה של "גט," המועמד הישראלי לפרס האוסקר האמריקני, הייתי אסיר תודה להזמנה.
30/10/2014  |  ארי בוסל  |   כתבות
"אם נדע לאהוב", מיטב השנסונים הצרפתיים, העולה בבית צבי, באולם תיאטרון רמת גן הוא ערב מוזיקלי שכולו התמוגגות מנחת. להקת השחקנים הצעירה מגישה צרור של שנסונים ושירים צרפתיים ידועים, רובם ככולם בתרגום לעברית ומבצעת אותו בחן, בתנועה קולחת ומשאירה לצופים טעם של עוד ושל הנאה צרופה.
28/10/2014  |  חיים נוי   |   כתבות
לימוד התורה הוא המצווה הרוחנית החשובה ביותר וברור לכול ששימור וטיפוח משמעותם תקצוב וחקיקה שתקבע את מעמדן של הישיבות בחוק. עם זאת, היקף השימור כיום חורג מהמקובל בתקופת עבר, ומהווה מעמסה כבדה על הכלכלה הישראלית - כך מצהירה ח"כ ד"ר קלדרון מסיעת יש עתיד, שבנוסף מצרה על הידע המועט של הציבור החילוני במושגי היהדות
28/10/2014  |  חובב לויטס  |   כתבות
עצבות ודכדוך מהוות חלק נורמלי וטבעי ממגוון התחושות בהן נתקל בחיינו. כאשר תחושה זו נמשכת מעבר לזמן סביר, מפריעה לפעילות השוטפת, גורמת לחוסר באנרגיה ומוטיבציה לעשייה ויצירה ועוצרת אותנו מלהתקדם, אז ניתן להציג את המונח דיכאון כמשהו בעל אופי בעייתי קליני. עצבות אינה דווקא דיכאון.
28/10/2014  |  ד"ר אדית דניאל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il