|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
גולן. כוסברה ומוצרי הגיינה לבית [צילום: איציק וולף]

ראש המועצה דיווח על הוצאות
פרטיות כעל הוצאות בחירות

ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, דיווח למבקר המדינה על קניות בסופרמרקטים בסכום מצטבר של כ-12,000 שקל, על קניית בר מים, על קניית מכונת אספרסו ועל הוצאות רבות אחרות שעשה לצרכיו הפרטיים כעל הוצאות שנעשו לטובת מטה הבחירות פעילי המטה מכחישים ומאשימים את גולן כי ביצע את הרכישות מכספי סיעת התקווה שבראשה עמד וכי לא דיווח על תרומות
07/11/2014  |   איציק וולף   |   תחקירים   |   סדום ועמורה   |   תגובות
איציק וולף
ראש המועצה הצהיר על תארים ב-NYU; לא נמצא לכך תיעוד

ראש המועצה פוגע באמון הציבור
איציק וולף
התנועה לאיכות השלטון מגנה את ראש מועצת תל מונד, רוני גולן, על סירובו להציג בפני הציבור תעודות השכלה אקדמית בעקבות החשדות כי הצהרותיו על ההשכלה האקדמית היו שקריות * "אם יש אמת בדברים, ראוי שייקח אחריות על מעשיו בפני הציבור אותו הוא מייצג"
לרשימה המלאה

ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, הוציא עשרות אלפי שקלים מכספי הסיעה שלו במהלך קמפיין הבחירות המוניציפליות לרכישות פרטיות. כך עולה מנתונים שדיווח גולן למבקר המדינה בניסיון לקבל החזר מימון מפלגות. מדובר במעשים שבגין דומים להם הוגש כתב אישום נגד ראש עיריית רמת השרון לשעבר, יצחק רוכברגר.

חגית קופלביץ' וסיון חיים, שתיים מהמקורבות ביותר לגולן במהלך קמפיין הבחירות ומי שהיו חלק מרשימת סיעת התקווה בבחירות למועצת תל מונד, הן חלק מקבוצת תומכיו הגדולים של גולן בקמפיין הבחירות, אשר פועלים כעת להדחתו. הן הגישו תלונה למשטרה נגד גולן, אשר ניהל את חשבון הסיעה לבדו תוך שהוא ממדר את כל הפעילים, ונגד אשתו נעמה, שמונתה על-ידי גולן לתפקיד ה'בקי בכספים' האמור לבקר את פעילות חשבון הבנק.

לדבריהן, גולן הסביר שמאחר שהוא היחיד הנושא באחריות ובסיכון אם הניהול הכספי לא יהיה תקין, הוא דורש להישאר המוטב היחיד בחשבון. "הוא הבהיר שאם ניהול הכספים בחשבון זה לא יהיה מדויק 'על השקל' – לא רק שיישא באחריות אלא הוא ייכנס לכלא", ציינו בתלונה שהגישו בשבוע שעבר למשטרה.

עוד הוסיפו כי גולן ניצל את תחושת ההזדהות של הפעילים ואת רגשותיהם וביקש מהם לא פעם לסייע במימון הבחירות, תוך שהוא מתחייב בפומבי כי מייד עם קבלת כספי מימון המפלגות מן המדינה ישיב לפעילים את תרומותיהם. בשל דרישה זו, ניהלה סיעת התקווה את תעמולת הבחירות שלה בצמצום רב מבלי שהיה לה משרד קבוע כלשהו. כל הפגישות וחוגי הבית אורגנו, נוהלו ורוכזו על-ידי פעילי המטה ונערכו בבתיהם או בבתי תומכים שהתנדבו לכך. אותם פעילים ואורחיהם הם שנשאו בהוצאות האירוח. לעומתם, רוני ונעמה גולן לא אירחו בביתם מעולם חוג בית כלשהו.

אף אחת מישיבות מטה הבחירות לא התקיימה בבית משפחת גולן ברחוב המנגו בתל מונד תוך שגולן מבהיר לפעילי המטה שאשתו מעוניינת להפריד בין פעילותו הציבורית לבין חייו הפרטיים וכי הוא מעוניין שלא להכביד על אשתו, שהייתה אז בחודשי הריון מתקדמים. לא רק הוצאות אירוח חוגי הבית נפלו על כתפי הפעילים אלא אפילו את הציוד המשרדי המועט ששימש את המטה רכשו הפעילים על חשבונם. מערכת הגברה, ששימשה את גולן בחוגי בית, הועמדה לרשותו ללא כל תמורה על-ידי נחום הלל, אחד מן הפעילים.

לאחר הבחירות גילו פעילי המטה את מסמכי דיווח ההוצאות של מטה הבחירות, כפי שהגיש אותם רוני גולן למבקר המדינה. אותם מסמכים מעידים כי גולן רכש במהלך קמפיין הבחירות קניות גדולות בסופרמרקטים, לרוב לקראת שבתות וחגים. עוד ניתן לראות במסמכים כיצד רכש מוצרי חשמל יקרים דוגמת מכונת קפה, בר מים ומוצרי מיחשוב לצרכיו האישיים. תלונה שהגישו ראשי מטה הבחירות שלו ליחידה הארצית לחקירות הונאה ועדויותיהם מעלות כי כל המוצרים הללו לא נרכשו לצורך המטה, משום שעל-פי הנחיית גולן פעל המטה בצמצום ובחסכנות מרבית. לדבריהם, במהלך כל קמפיין הבחירות דרש מהם גולן להצטמצם בהוצאות בשל מצוקה תקציבית של הסיעה.
דוח על תוצאות ביקורת חשבונות סיעות ורשימות שהשתתפו בבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר 2013 / דוח מבקר המדינה (חלק ב')
פירוט הממצאים על ההתנהלות הכספית של הרשימות שהתמודדו בבחירות המוניציפליות באוקטובר 2013

קניות לקראת שבת
[צילום: פלאש 90]

אחד הנתונים המדהימים ביותר נוגע להוצאות שהוציא גולן בסופרמרקטים שונים, ואשר דווחו על ידו כהוצאות של כיבודים ואוכל ששימשו לכאורה את מטה הבחירות. מדובר בקניות לשבת לכל דבר ועניין, שנעשו פעמים רבות בימי חמישי או בימי שישי לקראת השבת.

הקניות המדוברות כוללות מוצרים שאין כל ספק שאינם משמשים מטה בחירות. מדובר במוצרי ניקיון, מוצרי הגיינה, צמחי תבלין, בשרים מסוגים שונים ועוד.

קניות הסופרמרקט שערך גולן ושעליהן הצהיר כקניות לצורך כיבודים למטה הבחירות החלו כבר בחודש מאי 2014, כאשר חוגי הבית שארגן מטה הבחירות של גולן, שהיו יכולים אולי להצדיק קניית כיבוד בכמות גדולה (גם אם לא עד כדי כך גדולה) – החלו להתקיים רק ב-15 באוגוסט אותה שנה. הסך הכולל של הקניות בסופרמרקטים – הריבוע הכחול, שופרסל דיל ועוד – הגיע לסכום של יותר מ-12,000 שקלים. בחישוב הזה לא נחשבו קניות שנעשו על-ידי פעילי המטה בסופרמרקטים לצורך חוגי בית ואשר גם הן דווחו על-ידי גולן למבקר המדינה.

להלן פירוט הוצאות גולן בסופרמרקטים:

  • 9.5.13: ריבוע כחול ישראל - 876.51
  • 17.5.13: ריבוע כחול ישראל - 650.71
  • 31.5.13: ריבוע כחול ישראל - 436.4
  • 9.6.13: שופרסל דיל - 75.63
  • 14.6.13: ריבוע כחול ישראל - 316.04
  • 25.6.13: ריבוע כחול ישראל - 34.49
  • 4.7.13: ריבוע כחול ישראל - 199
  • 12.7.13: ריבוע כחול ישראל - 399
  • 9.7.13: ריבוע כחול ישראל - 743.77
  • 2.8.13: ריבוע כחול ישראל - 283.03
  • 11.8.13: ריבוע כחול ישראל - 714.61
  • 4.9.13: ריבוע כחול ישראל: 508.46
  • 13.9.13: ריבוע כחול ישראל: 765.18
  • 20.9.13: ריבוע כחול ישראל: 432.66 + 109.05
  • 21.9.13: מרכולית תל יצחק: 411.44
  • 27.9.13: ריבוע כחול ישראל: 607.48
  • 30.9.13: ריבוע כחול ישראל: 968.08
  • 6.10.13: ריבוע כחול ישראל: 985.41
  • 11.10.13: שופרסל דיל: 588.28
  • 16.10.13: מחסני להב: 1218.32
  • 21.10.13: ריבוע כחול ישראל: 229.4 + 943.75

ביקורים רבים בגלידריות
[צילום: יח"צ]

דוח ההוצאות כולל דיווחים רבים על חשבוניות שניתנו בבתי קפה ובמסעדות. אומנם לא ניתן לשלול את הטענה כי מועמד בבחירות עשוי לקיים פגישות בבתי קפה ובמסעדות, אולם ישנן כמה הוצאות כאלה שנראות תמוהות. אחת מהן היא ביקור במסעדה 'הסינית האדומה'. הוא התקיים ביומו השני של ראש השנה אשתקד וכלל הוצאה של לא פחות מ-669 שקלים. קדם לו ביקור בגלידריה, שם השאיר גולן 163 שקלים. זאת בזמן שעל-פי עדות אנשי המטה של גולן, באותם ימים שהיו ימי חג, לא התקיימה פעילות פוליטית של מטה הבחירות.

הביקור ההוא בגלידריה לא היה מקרי, כך נראה. דוח ההוצאות מלמד על חיבה רבה שיש, ככל הנראה, לגולן או למי ממקורביו (אולי לילדיו הקטנים) לגלידות ולממתקים. גולן הצהיר על פעמים רבות מאוד שבהן הוציא כספים מכספי הסיעה בגלידריות שונות בתל מונד ובסביבותיה. סך כל ההוצאות על גלידות, שעליהן ביקש גולן החזרים, הגיעו במצטבר ל-943 שקלים.

עוד כולל הדוח דיווחים רבים על קניות במאפיות ובפיצריות המגיעים להוצאה מצטברת של כ-960 שקלים. חלק מאותן רכישות במאפיות נעשו בערבי שבת וחג. כל זאת, כאשר פעילי המטה מצהירים – בין היתר בתצהירים שהוגשו למשטרה – כי בפעילויות השונות הביאו את הכיבוד על חשבונם מבלי שגולן הביא דבר.

ציוד מחשוב ב-7,300 שקל
[צילום אילוסטרציה: יח"צ]

מוצרי צריכה ואוכל אינם הדברים היחידים ששימשו את גולן, על-פי החשד, לצרכים פרטיים ואשר דווחו על ידו כהוצאה לצורך מטה הבחירות. הוא הצהיר כי רכש ציוד מחשוב בשווי 7,300 שקלים. זאת בזמן שעל-פי הצהרות פעילי המטה, מעולם לא הביא גולן יחד עמו מחשב כלשהו לישיבות ולפעילויות הקמפיין. מרכז הקומוניקציה והתקשורת במטה הבחירות של גולן, רון סגל, הגיש למשטרה תצהיר שבו ציין כי מעולם לא התקיימה כל פגישה בנושא תקשור ומדיה בביתו של גולן. יתרה מזאת, פעילי המטה גם דיווחו למשטרה כי פניות שנעשו לרוני גולן בבקשה לרכישת תוכנה לניהול קמפיין הבחירות בעלות של 5,000 שקל נענתה בשלילה.

אחד מסעיפי ההוצאות שעליהן הצהיר גולן במסגרת דיווחיו על כיבודים ואוכל שנרכש לצורך המטה הוא על סך 564 שקלים ששולמו לשטראוס מים בע"מ. חברת שטראוס מים בע"מ מתמחה, על-פי אתר האינטרנט שלה, ב"פיתוח, ייצור ושיווק ברי מים לשימוש ביתי ומשרדי". כאמור, למטה הבחירות של גולן לא היה משרד ייעודי וממילא בר המים שנרכש לא שימש את פעילי המטה. סביר יותר להניח ששימש את גולן באופן פרטי.

מוצר חשמל יקר נוסף שרכש גולן הוא מכונת קפה של חברת נספרסו. עלות המכונה והקפסולות שככל הנראה נרכשו יחד איתה מגיעה לכ-1,200 שקלים. לאחר זמן נרשמה קניה נוספת בעוד כמה מאות שקלים מן החברה, ייתכן שעבור קפסולות נוספות. עוד דווח על-ידי גולן כי רכש ציוד משרדי במאות רבות של שקלים בחנויות אופיס דיפו. אחת הקניות נעשתה ב-14 ביולי על סך 617 שקלים. לטענת פעילי המטה, הם חושדים כי הייתה זו קניה של ציוד לבית ספר לילדיו של גולן.

החניה בבית היולדות הוצהרה כהוצאת בחירות
[צילום: פלאש 90]

הוצאה נוספת שחוזרת כמה פעמים בדיווח ההוצאות שהגיש גולן היא בגין חניה בבית החולים שיבא בתל השומר. כפי שציינו, נעמה גולן, אשתו, הייתה בחודשי הריונה האחרונים לקראת הבחירות. במוצאי יום הכיפורים של אותה שנה, בלילה שבין ה-14 ל-15 בספטמבר, היא ילדה במזל טוב. בשבוע לאחר מכן שהתה במלונית היולדות בבית החולים שיבא.

דוח ההוצאות של גולן כולל באותו שבוע חשבונית אחת בסך 40 שקלים (15 בספטמבר) וארבע חשבוניות בסך 20 שקלים כל אחת (16-19 בספטמבר) על החניה בבית החולים שיבא. בערב חג הסוכות, בזמן שאשתו הייתה עדיין בבית החולים, קנה גולן אוכל בקייטרינג י.ג.ש. באור יהודה בעלות של 145 שקלים. לכך הוא הוסיף קניה בסך 89 שקלים בטאבון הצועני ואת הכל השית על חשבון הסיעה.

ציוד הגברה או מצלמות אבטחה?
[צילום: AP]

בכך לא נגמרו הקניות שעליהן הצהיר גולן ככאלו שנעשו לצורך הבחירות. כפי שציינו לעיל, את ציוד ההגברה ששימש את גולן בחוגי הבית הביא אחד מפעילי המטה בהתנדבות. למרות זאת, כוללים דיווחי ההוצאות שלו הוצאה בסך 1,490 שקלים עבור 'סלון חללית' בגין ציוד והגברה. דיווח נוסף של גולן על רכישת ציוד והגברה היא על סך 11,198 שקלים.

רכישה זו נעשתה כחודשיים לאחר הבחירות – ב-25 בדצמבר 2013 - מבית עסק בשם א.א.תקשורת והתראה בע"מ. חשבונית שהוציאה המועצה המקומית תל מונד בתאריך קרוב מאוד – 28 בדצמבר 2013 – לאותו בית עסק בדיוק על סכום דומה מאוד של 12,213 שקלים בעקבות התקנת מצלמות אבטחה רבות בבניין המועצה המקומית עם כניסתו של גולן לתפקידו, מעלה חשד כי גולן ניסה לכל הפחות להשיג מימון מן המדינה שיכסה את רכישת המצלמות שנעשתה על דעת עצמו.

לא הצהיר על תרומות במזומן
[צילום: פלאש 90]

בתלונה שהגישו ראשי המטה של גולן למשטרה נכתב עוד כי גולן גם לא הצהיר על כל התרומות שניתנו לו במהלך הקמפיין, כנדרש ממנו על-פי החוק. לדבריהם, לעתים נהג גולן שלא לדווח על תרומות ולעתים הקטין בדיווחו את הסכום שנתרם. אחת הפעילות הצהירה כי העבירה לגולן 400 שקלים במסומן, אך גולן רשם בקבלה 300 שקלים בלבד. מייד כשגילתה את הפער בין הסכום שניתן בפועל לסכום שנרשם בקבלה התקשרה לגולן והוא טען שיעביר אליה קבלה נפרדת על סך 100 שקלים. דבר זה מעולם לא נעשה.

פעילה נוספת, שהייתה חברה ברשימתו של גולן למועצה בתל מונד, הצהירה כי העבירה לידיו 500 שקלים במזומן וכי הוא לא הוציא עליהם קבלה. במקרה אחר העבירה לו 1,000 שקלים במזומן בשם אחותה. גם במקרה הזה לא הוציא גולן קבלה.

"מכלול המידע המוצג בפניכם... מצביע על ביצוע שורה של עבירות חמורות, שנעשו במחשבה תחילה על-ידי איש ציבור. נראה כי רוני גולן ונעמה ראו בקמפיין הבחירות הזדמנות לעשות שימוש בכספי פעילים, ובכספי הציבור שהועברו מהמדינה, כמקור תקציבי לכלכלת ביתם, תוך שרוני גולן מציג בפני הפעילים מצגי שווא בדבר היעדר משאבים. עוד עולה מן האמור כי מר גולן ניפח את חשבונות הסיעה בהוצאות אישיות על-מנת להונות את רשויות המדינה וכדי למקסם את הכנסותיו מתקציב מימון בחירות של המדינה, שלא כדין. מעשים אלה, יוצרים תמונת דברים קשה, והינם מן החמורים ביותר שניתן להעלות על הדעת על-ידי איש ציבור", כתבו חגית קופלביץ' וסיוון חיים בתלונתן שהוגשה ליחידה הארצית לחקירות הונאה.

המבקר: רואה בחומרה רבה
[צילום: יוסי זליגר]

המידע על-אודות הבעייתיות בהתנהלות רוני גולן בכל הנוגע לחשבונות הסיעה מהדהד גם בדוח מבקר המדינה אודות הסיעות בבחירות המוניציפליות שפורסם רק לאחרונה. הדוח התייחס לדיווחי ההוצאות שהגיש לו גולן באופן שלילי ביותר תוך התייחסות הן לאי הדיווח על ההכנסות והן לדיווחי ההוצאות הנראים כוזבים:

"הסיעה ניהלה את חשבונותיה שלא על-פי הנחיות מבקר המדינה. הדבר התבטא בכך שהסיעה לא כללה בחשבונותיה את מלוא הכנסותיה מתרומות. כמו-כן, מהתיעוד שהוגש לביקורת עולה כי לא ניתן לקבוע, בדרכי ביקורת מקובלות, את שלמות ונכונות הוצאות הבחירות שנכללו בדוח הכספי שהוגש".

מבקר המדינה, השופט (בדימ.) יוסף שפירא, ציין בדוח כי מדובר בתופעה נרחבת למדי, של חברי וראשי סיעות לנפח את הוצאות הבחירות לשם קבלת מימון מקופת המדינה לרכישות פרטיות שביצעו.

"אני רואה בחומרה רבה את הניסיונות לעשות שימוש במימון ממלכתי לצרכים שאין להם קשר למערכת הבחירות", ציין המבקר. אחת מן הדוגמאות שציין, תוך שהוא מכנה אותה "הוצאה בלתי סבירה בעליל" היא של רכישת מסנני המים למטהר המים המשפחתי של ראש סיעה, ככל הנראה של רוני גולן. המבקר התייחס גם לרכישת המזון לשימוש הביתי וציין כי אין כל הצדקה לכך שהוצאות אלה, בסכומים ניכרים במיוחד, יושתו על הקופה הציבורית.

הכדור – בידי המשטרה

כפי שכתב מבקר המדינה – אין בידיו כלים חקירתיים לבחון את שלמות הוצאות הבחירות ואת נכונותן. הכלים הללו מצויים בידי המשטרה. על כן, על המשטרה לפנות למבקר המדינה ולבקש ממנו את כל חומר הראיות הנמצא בידיו. חומר זה כולל את החשבוניות שהגיש גולן - המפרטות את המוצרים שקנה ואשר מוכיחות כי מדובר בקניות שנעשו לצרכיו הפרטיים. פניה זו חשובה בייחוד לנוכח חוק מבקר המדינה הקובע כי מסמכים ופרסומים של מבקר המדינה אינם קבילים כראיה משפטית. לאחר שהמשטרה תפנה אל המבקר לקבלת החומרים, היא לערוך הליך של 'טיהור' הראיות והפיכתן לקבילות באופן עקרוני.

גולן מסרב להגיב


  • מן המשטרה נמסר כי טרם נפתחה חקירה בעקבות התלונה לשימוש פרטי בכספי סיעת התקווה. כמו-כן נמסר כי טרם נפתחה חקירה בגין תלונה אחרת שהוגשה נגד גולן בגין חשד להתחזות, תוך הצגת מצג שווא שעל פיו הוא בעל תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת ניו-יורק.

  • המשך יבוא...


תאריך:  07/11/2014   |   עודכן:  07/11/2014
איציק וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ראש המועצה דיווח על הוצאות פרטיות כעל הוצאות בחירות
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רמי44
7/11/14 09:13
2
משה כהן - תל מונד
7/11/14 09:50
3
יהוידע
7/11/14 12:05
 
תושב תל מונד
7/11/14 16:12
 
תושב תל מונד
7/11/14 16:12
4
גולדנבלוף ירון
8/11/14 06:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סדום ועמורה
ראש עיריית נצרת עילית המושעה, שמעון גפסו, יעמוד לדין גם בתיק השני המיוחס לו. בג"ץ דחה על הסף (יום ג', 28.10.14) את עתירתו של גפסו נגד הגשת כתב האישום השני.
28/10/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
אורי דיסטניק, מי שהיה ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, הביא להגשת כתב אישום משמעתי נגד מיכאל שלו, ראש מחלקה במועצה, מתוך התעמרות אישית ורדיפה ובמטרה להביא לפיטוריו. כך קובע (26.10.14) בית הדין המשמעתי לעובדי הרשויות המקומיות.
27/10/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, הורה להסיר את מצלמות הוידאו שתיעדו את ישיבות המועצה. זאת, על סמך חוות דעת משפטית שקיבל מן היועצת המשפטית החדשה של המועצה, עו"ד נועה בן אריה.
23/10/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
יצחק שאולי, שהיה בשנים 2004-1998 יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שרונים, הודה והורשע (19.10.14) בקבלת שוחד ובשלוש עבירות של מרמה והפרת אמונים. הצדדים יבקשו להטיל עליו 22 חודשי מאסר בפועל.
22/10/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
הכבאי רוברט פאר ירצה שנת מאסר בפועל על קבלת שוחד בסך 16,500 שקל תמורת הנפקת אישורים כוזבים להפעלת גני ילדים באשדוד. כך קבע (19.10.14) שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אליהו ביתן.
22/10/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
שלט בכיכר פלשתין בטהרן [צילום: ואחיד סלמי, AP]
איל השקס
האירנים שיגרו עלינו טילים, וזו עילה מוצדקת לסקירה על כלכלת אירן    ספויילר: לא כל כל מוצלחת    מהן בעיות היסוד של הכלכלה האירנית? מה קרה בכלכלת אירן בשנה החולפת? ומה קרה כלכלית מאז מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il