|
הטבח בבית הכנסת בירושלים [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
העם הערבי, שמוחמד נביאו ינק את מיבחר יסודות תורתו, הקוראן, מהיהודים ביניהם גדל בילדותו - העם הזה החל במלחמה נגדנו עם רציחת כל מנהיגי העיר בערב הסעודית שעמדה כנגד מוחמד ולא הסכימה להתאסלם.כשלא עלה בידו לכבוש את העיר היהודית, הציע להם: בואו נעשה שלום. שילחו אלי את כל ראשי העיר הנצורה. כששלחו אותם אליו, באמצע הדרך, ערפו את ראשיהם שליחיו של מוחמד, וראשיהם נתלו על חומת העיר. זו משמעות "שלום" נוסח מוחמד.
ההתלהבות הסוחפת בגלי צונאמי את העולם להתאסלם והשאיפה לחזור לימי שלטון האיסלאם על רובו של העולם - הביאה להתגברות השנאה גם ליהודים. התישבותינו בארץ ישראל, במיוחד לאחר הצהרת בלפור ב-1917, הביאה לגלי טרור ערבי ופוגרומים שלא ישכחו בכל רחבי הארץ, בירושלים, בחברון ובצפת, ב1929 ובין 1936-9, מה שכונה "המרד הערבי". אז שלא יקשקשו לנו על "בניה בשטחים" ו"עליה להר-הבית" כצידוקים לרציחות ומעשי הטבח של ערביים כאן ובעולם.
ולנושא החוזר ונשנה עד זרא - "הגזענות". אז ראשית, הערה לשונאת-עצמה אורנה בן-חורין: הצעתך שכל הערבים ישאו טלאי כדי שנוכל לזהות ממי יש עלינו לפחד - מטופשת ולא ראויה לתגובה. אנחנו לא מפחדים מערבים. הם אולי פוחדים מאיתנו, למראה הישגינו והתעלותינו עליהם. הגורם להם את התפרצויות הרצח ה"ספונטניות והספורדיות" לכאורה הוא רצונם להשתלט על כל ישראל.. אותי חינכו לא לפחד מערבים. להפך. לכן, לגירסתי, יש להיזהר משינאת הרוצחים שגורמת למעשיהם.
כל אם שחוששת לגורל ילדיה בגן או בבית הספר, לא תרצה שערבים יעבדו בשיפוץ במוסדות בעת שילדיה התמימים במחיצה אחת עם אולי רוצחים בפוטנציה. הגיעו בנפשכם: אם אתם יודעים ששכונה מסוכנת מלאה ברוצחים בעיר כלשהי בעולם, מתוירת ככל שתהיה, האם תלכו לסייר בה? והאם תרגישו חופשיים שם? האם נהגתם לבקר, בהארלם, ניו-יורק? אני זוכרת שנים, שלצעוד ברחוב באוורי בניו-יורק היה בבחינת סכנת נפשות, אליה נקלעתי פעם בטעות. נהגי מוניות לא היו עוצרים שם כלל. לכן, למה לקחת סיכון, ולהכניס שונא הביתה, בצורת עובד בנין, משפץ שמגיע משטחי הרשות, או כל אחד שאיננו מכירים?
אם זה גורם לערבים לבעיות כלכליות - הדרך פתוחה לפניהם לעזוב את הארץ הלא חביבה שלנו, ולעבור לכל ארץ ערבית שמתאימה להם ולדתם ולמינהגיהם, ושירוו שם נחת.האם המלך חוסיין, כשאסר על תושבי הגדה השמאלית לבנות ולו בית-בד אחד או אוניברסיטה כל שהיא בשומרון בעת שליטתו עליה, האם מישהו אמר לו שהוא גזעני? האם מאורעות ספטמבר השחור בירדן נחשבו גם הם לפעולה גזענית? לא ולא. על כל צורר שקם עליך, ולא משנה מאיזה עם או דת - אתה צריך לנקוט באמצעים שאינם שוררים בזמן של שלום ושקט.
במלחמה כמו במלחמה - הכללים משתנים. הרג אינו רצח. חייל ישראלי שעומד מול מפגע ערבי בכל גיל - אינו ראוי בשום פנים ואופן לעמוד למשפט על שבחר לשמור על חייו וירה ברוצח הפוטנציאלי שלפניו. כי כל ערבי עם בלוק בטון ביד או עם בקבוק תבערה שזורק אותם לעבר חיילים או אזרחים ישראלים, וברור שזממו הוא להרוג ולפגוע ביהודים - כל אחד כזה ראוי לקבל כדור. ולא מגומי.
אז די להתחכמות של השמאלנים הפונדמנטליסטים. די לסיסמאות על גזענות יהודית. אנחנו בארץ שלנו. אם מוצא חן הדבר או לא בעיני כל אחד - זו בעיתו. לו רק יכולנו להתאחד ולא לדקור בבשר אחינו בחידודי הלשון יפי הנפש, לו רק לא היו כאן כל ההפגנות הפסיאודו-סוציאליסטיות-חברתיות-אנטי ציוניות, אלו המתנגדות להגדרת ישראל כמדינה יהודית לאומית - ייתכן שיכולנו למנוע את כל התחזקות הפלג האיסלאמי הרצחני, שקיים גם בתוכינו כמו גם מסביבנו.
לנו אין עיני רנטגן לדעת מי מתכוון לרצוח, לאנוס, ולהשליך את גופותינו לכלבים, כמו שעושים כאן חדשים לבקרים. אנו לא זקוקים לעובדים ערבים זולים בכל תחומי העבודה. יש די אנשי עמל בעלי מקצוע מובטלים בעולם, באסיה ובאירופה, שהיו שמחים לבוא ולעבוד כאן ואז לא היה חסר כאן דבר. החסרון היחידי היה: שהיינו שרויים במינוס רוצחים וכאלה שמתכננים לייסד במקום מדינת ישראל את מדינת פלשתין. שהיו לא תהיה.
ומי שיעז להשוות את רצוננו לנקות את ישראל מישות ערבית פוגענית (ואין הכוונה לערביפ ישראלים החשים ישראלים ולא "פלשתינים"), וישווה את זה ל"יודן ריין" של המישטר ההיטלראי - מעיד על טמטומו וסכילותו. מה עוד - שבכך הוא כורת את הענף עליו הוא יושב, ומבטל את זכות קיומו-הוא. ההתייחסות צריכה להיות אך ורק למפגעים ולמשפחות הרוצחים. מאלה יש לשלול את תעודת הזהות הישראלית, לגרשם מהארץ ולהרוס במיידית את בתיהם. ההיסוס - הוא בעוכרינו. נחוצה כאן נחישות, כמו שאומר רה"מ, ומימושה.