|   15:07:40
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

לו הייתי ביבי - 2

פנטזיה דמיונית כגירוי אינטלקטאולי: מה היה קורה אילו במקום ראש ממשלה שקול ואחראי, העם היה נופל על הראש ובוחר בראש אחר לגמרי?
25/11/2014  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   תגובות
מדינת אפרטהייד? [צילום: פלאש 90]

האינתיפאדה השלישית

מיד לאחר פיגוע הדריסה הראשון סגר כולל על השטחים לרבות עוצר על מזרח ירושלים לשבוע (לאחר לחץ העולם הייתי נכנע ומקצר אותו לשלושה ימים). לאחר פיגוע הגרזנים הייתי מורה לפטר לאלתר את כל הערבים במדינה, למעט חריגים. חזרה לעבודה רק לאחר תחקיר ביטחוני מעמיק בשב"כ הכולל ממליצים, ראיון יסודי של כמה שעות וכו'.

השוויון בקטל

הייתי מורה על גיוס חובה של הערבים לשירות לאומי, שיטפלו בזקנים 3 שנים. מדוע ערבים לא משרתים בצבא? אותה ה"גזענות" כביכול הנהוגה כלפי שירות ערבים בצה"ל, בשדות תעופה ובתפקידי אבטחה (המקובלת בכיף על שלטון החוק ללא פוצה פה ומצייץ), תיושם גם בתחום התעסוקה! מי שפותח את הפה שיסביר מדוע הוא מסכים ל"גזענות צבאית". בבקשה, אני שומע...

נשק קר מאוד

הייתי אוסר על הימצאות מצ'טות וגרזנים בידי אזרחים, למעט קצבים שיהיו חייבים לדווח מיד למשטרה על כל היעלמות סכין גדולה. מי שיתפס וברשותו נשק חם או קר ללא רשיון יאסר לעשור.

משמר אזרחי

חוליות רבות של שוטרים, חיילים ומתנדבים, יפטרלו בערים, יעצרו חשודים לביקורת, יבדקו תעודות זהות, יתשאלו למעשיהם. כמו בדיקות שגרתיות של שוטרי תנועה.

הפסולת האנושית לסל

בהליך מזורז הייתי משמיש את החוק הקובע עונש מוות למחבלים ושולח בשיגור ישיר את כל המחבלים הרוצחים לבתולותיהם. השב"כ היה עורך מצוד אחר הרוצחים ששוחררו בעסקות, הייתי מתנצל על השחרור, מודיע שמדובר בטעות נוראה שיש לתקנה ומוציא גם אותם להורג.

תנאי אמנת ז'נבה לאסירים הביטחוניים: לחם עבש ומים מעופשים + עבודת פרך לבניית התנחלויות. אם יעשו שביתת רעב, יצומו בצינוק. אין לי שום בעיה עם זה, לא אאכיל אף אחד בכפית.

פיזור הפגנות

יד קשה, סוסים, אלות, שבירת עצמות, מעצרים המוניים עד תום ההליכים (כמו בעמונה), גיבוי מלא לכוחות הביטחון. חקיקת חוקי חרום שיבטלו את כל האיסורים המקובלים כיום.

בלשנות

שפות רשמיות עברית ואנגלית. ערבית תמחק משלטי התנועה

חובת נאמנות

פרויקט החתמה המונית על נאמנות למדינה. אזרח שלא יחתום עד תאריך מסוים, אזרחותו תשלל והוא יקבל ויזה זמנית (גם יהודים שיסרבו לחתום כמחאה יגורשו לעזה יחד עם אהוביהם ללא אפליה וללא גזענות). אזרחים שיתמכו באויב הקם עליה להשמידה, לא יחשבו פעילי שלום אלא חתרנים בלתי נלאים המסכנים את קיומה של המדינה, אזרחותם תשלל.

ילדים זה שמחה

קצבת ילדים תבוטל. תשלומי מדינה לתושבי ישובים שונים תותנה בעמידה של הישוב בחובותיו על-פי החוק לרבות מיסים ובנייה.

ילדים זה שמחה

קצבת ילדים תבוטל. תשלומי מדינה לתושבי ישובים שונים תותנה בעמידה של הישוב בחובותיו על-פי החוק לרבות מיסים ובניה.

צביון

תהיה חובה לכבד את צביונו של כל ישוב, בין אם מדובר בדתי או חילוני ובין אם מדובר ביהודי או ערבי. תכובד גם צביונם המעורבת של ישובים מעורבים.

הגנה אזרחית

הקלה משמעותית לקבלת רשיון נשק ליוצאי צבא. מיקוש צפוף של כל הישובים המבודדים. כפי שאמרתי קודם: חוקי חרום שיאפשרו יד קלה על ההדק במצבי חרום (כדי למנוע מקרים כמו צ'ארלי שלוש).

הכנות לחרם בינלאומי

הייתי מורה במיידית לכל הגופים במשק, בעיקר כלכליים ובמיוחד לצבא להתכונן לחרם בינלאומי ממושך ולעשות כל הניתן כדי שנוכל לייצר הכל בעצמנו. לאגור מחסנים, להצטייד בתחמושת, חלפים, חומרי גלם, מפעלים ואמצעי ייצור עצמי, בשאיפה להקטין את התלות לאספקה מחו"ל לאפס.

מדינת אפרטהייד

במידה והעולם יחליט שהמילה "גזענות" חשובה יותר מהמילים "צביון" ו"ביטחון", הוא יחרים אותנו, ואז תהיה לנו הזדמנות לפתור את הסכסוך הישראלי פלשתיני בדרך אחרת. אם זה מה שהעולם רוצה שיהיה לו לבריאות.

תהליך השלום

יכנס להקפאה עמוקה עד להודעה חדשה. הסכם אוסלו עליו השלום יוכרז רשמית כמבוטל.

צינורות מעופפים

טיל של טון שיעשה מכתש ענק למקום השיגור בתגובה לכל שיגור טיל לישראל. גהינום שיסיים כל מלחמה תוך דקות בכל מחיר.

נאום לאו"ם

לא הייתי יוצא מהמדינה כמובן מחשש להיאסר, אך הייתי נואם בכל רשתות הטלוויזיה. זהו התקציר:

כבוד היו"ר, אנושות נכבדה. הכישלון אינו יתום. החכם באדם אמר: "העולם הוא מקום כה מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום בנוגע לכך". המסקנה חד-משמעית: אתם, מובילי האנושות, אתם האחראים, אתם האשמים במצבה!

אי לכך ובהתאם לזאת אני מרשה לעצמי בשם האנושות לדרוש מכם את הדברים הבאים:

להשמיד את דאעש! כפי שהעולם נמנע בשעתו מלהפציץ את אושוויץ כך הוא נמנע מלהשמיד את הטרור בתקופתנו. ככל שמדשדשים יותר כך הטרור מתחזק, זוועותיו מתרבות ומחיר השמדתו גדל. היום יש להתייחס לדאעש כאל אבולה ולחטא את העולם ממנו.

עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים! יש להשתמש בפצצות ענק גם במחיר פגיעה בחפים מפשע, שכן המנעות מכך פירושה שהארגון יוכל להתקיים ולהמשיך לבצע זוועות. יש להוציא להורג כל מי שקשור או מזדהה עם הארגון. העולם הוא מקום יותר מדי מזוויע, יש לנקותו מפסולת אנושית וחלאות אדם.

לפעול בנחרצות גם נגד כל אירגוני הטרור האחרים. הסיפורים על שחרור מכיבוש מרגשים, אך לא יכולים להתקבל כתירוץ לביצוע זוועות. יש לעשות סוף לטרור. כל טרור באשר הוא.

לשחרר את קוריאה הצפונית! לא ייתכן שבתקופתנו מדינה שלמה תהיה מחנה ריכוז אחד גדול ועשרות מיליוני בני אדם יחיו כחיות שעשועים או עבודה, הזמינים לכל קפריזה של האליטה השלטת.

להוציא את השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי! לתת לכל משטר המקיים את חוקי השריעה שבוע לבטלו. אם לא יעמוד במועד יושמד. לא ברור מדוע חיכיתם לי ולא עשיתם זאת עד כה. בושה וחרפה שאתם מרשים לשלטון כזה להתקיים. תסכימו שיקטעו את ידי ילדיכם, לא ילדים של אחרים!

יש להוציא פדופיליה ודיכוי נשים מחוץ לחוק! להודיע לאלתר למדינות כמו תימן, ערב הסעודית, אירן וכדומה שאם תוך חודש דברים מעין אלו אינם יוצאים אל מחוץ לחוק הנהגותיהם יושמדו. אין לתרץ זוועות בכבוד למנהגים ומסורת, עם כל הכבוד, ואין.

יש לדרוש מכל גדולי האיסלאם לחתום על אמנה נגד אלימות אשר תוקיע, תקיא מקירבה, תתנער באופן מוחלט מן האיסלאם הקיצוני ותכריז שהשימוש בשם האל לצורך ביצוע מעשי אלימות הוא כפירה! מנהיג שיסרב לחתום יאסר. לא הצלחתם לחשוב על זה לבד, מדוע חיכיתם לי? שכחתם, או אולי אתם יודעים טוב מאוד מה תהיה התשובה ואינכם רוצים לשמוע אותה...

השיטה הגזענית לפיה מתייחסים אל המוסלמים בפטרונות כאל ילדים חוסים שאינם יכולים לדבר בשם עצמם, תסתיים! אף גולם לא יכריז שהמלחמה היא נגד האיסלאם הקיצוני ולא נגד האיסלאם. נשאל את מנהיגי האיסלאם והם יענו במו פיהם האם הם תומכים באיסלאם הקיצוני או מתנערים ממנו.

אני גאה להכריז בזאת שמהיום המנהג לפיו עובדות המציאות נקבעות על סמך דעת הקהל הסתיים! ימי הביניים מאחרינו, מעתה המדע הוא היחיד המוסמך לקבוע עובדות!

ישנן שתי גישות לראיית העולם, האחת המקובלת: כל אדם הוא חף מפשע בפני עצמו, והשנייה המדעית: אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת העולם השלישית, היא מלחמת ציביליזציות בה תרבות ערב מנסה לכבוש את תרבות המערב ולהשתלט על העולם. עלינו להסיר את הכובע ולהודות שהיא מצליחה בכלל לא רע בכל החזיתות. הן הטרוריסטית, הן הדמוגרפית, הן ההצטיידות בפצצות גרעין, ובמיוחד בשיבוש דעת עולמי.

מיד אחרי ינאם המומחה מספר אחד בעולם למזרח התיכון ויספר לכם היכן אתם חיים. נשמח לשמוע דיון מדעי איכותי בנושא ממומחים נוספים. בכל אופן השיטה הפרימיטיבית לפיה תפיסת המציאות נקבעת באופן "דמוקרטי" - הסתיימה.

מדינת ישראל מאויימת כרגע באופן מיידי ומוחשי על קיומה. היא אינה יכולה להמשיך לנהוג על-פי התפיסה המקובלת, תפיסה המנותקת מן המציאות ומנוגדת לדעתם של גדולי המומחים, גישה כושלת סדרתית שהביאה לקריסת האנושות, פריחת הטרור וזוועות אין קץ.

כי מציון תצא תורה, אתם תלמדו מאיתנו, לא נוכל להמתין עד שתתפכחו באופן עצמאי. אם תתעקשו לצאת כנגד הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, המדינה היחידה בעולם המתמודדת עם איום בלתי פוסק על קיומה ועם טילים על אזרחיה, ולסייע דווקא לתרבות המנסה להשתלט גם עליכם, שיהיה לכם לבריאות. מכל מקום התקופה בה ישראל פחדה והייתה ניתנת ללחיצה, מאחרינו.

מדינת ישראל נוקטת מעתה גישה של הגנה עצמית בכל מחיר. הדרישה לאיזון בספירת ההרוגים נגמרה. אין דבר כזה יותר לדרוש הרוג יהודי על כל הרוג ערבי. ישראל לא תהיה מוכנה להקריב יותר ולו אדם אחד. כל טיל יענה בהשמדה טוטאלית של כל אזור מקור הירי ברדיוס נרחב ללא תלות במחיר.

עוד מעט, לא הרבה, גם לונדון, פריז, אוסלו, יהיו תחת טילים. אז תוכלו להגיב כאוות נפשכם על-פי החוקים ההזויים שאתם כה אוהבים. נראה אתכם. אנו מודים לכם על כך שאתם אומרים שזכותנו להגן על עצמנו, אך אין צורך, אנחנו יודעים זאת.

חובתו של המשפט הבינלאומי לדרוש הפרדה בין כוח לוחם לאזרחים, ולהטיל את מלוא האחריות על מי שאינו נוהג כך. אם המשפט הבינלאומי אינו נוהג כך הוא פושע! דעו כי אם לא תדרשו מן הערבים להפריד בין הטרור לאזרחים יהיו נפגעים רבים מאוד במלחמה הבאה. בלשון המעטה.

האיום מלבנון הוא עצום ויתכן שלא תהיה לנו ברירה אלא להשמידה. אם ברצונכם למנוע את הזוועה עליכם לפרק את החיזבאללה מטיליו. אם תמשיכו לצפות מישראל כרגיל לרקוד בלט, ללכת על ביצים ולקפץ בזהירות כדי שלא לפגוע באזרחי האויב בשעה שהיא תהיה תחת מתקפת טילים, דמם של אלפי (על-פי הגירסה האופטימית) אזרחי האויב בראשיכם!

במידה וישראל תושמד צריך להביא בחשבון את האפשרות שהמשמעות עלולה להיות השמדה אזורית כוללת. כרגע עם החימוש שיש לחיזבאללה ייתכן שלישראל לא תהיה ברירה אלא להשמיד את לבנון.

לקינוח אולי כדאי להזכיר שכל הסבל שאנו סובלים מן הערבים נובע מחטא אחד שחטאנו: לא נהגנו כמותם, לא נהגנו כמצופה, לא נהגנו כמקובל באותה תקופה, לא עשינו להם את מה שהם ניסו לעשות לנו. ריחמנו עליהם, גם ב 48 וגם ב 67, נהגנו באבירות ובאנושיות. טעות נוראה עליה אנו נענשים עונש בלתי פרופורציונאלי.

העולם הנאור כפי שהתרגלנו אליו מתמוסס לנגד עינינו. בינתיים זה היזידים שנשחטים ונאנסים, כל מיני קורבנות שלום וטרור, אבל זה מתקרב אל כולנו בקצב מסחרר. אוסלו כבר נכבשה, בנות אירופה נאנסות בקנה מידה מסחרי, השעון מתקתק, עוד כמה שנים העולם כולו יהיה איסלאמי.

אני חוזר על הנקודה בה פתחתי: מהיום תפיסת המציאות לא תקבע על-ידי הפוליטיקלי קורקט אלא על-ידי המדע. מיד אחרי ינאמו מספר מומחים שיספרו לכם היכן אתם חיים. בוקר טוב עולם, תודה.

תם אך טרם נשלם

אפשר להירגע, מדובר בפנטזיה דמיונית בלבד, בינתיים לא נראה שביבי חושש מכך שאני נושף בעורפו. אפשר לנשום עמוק ולחזור לשגרה נפלאה, ראש ממשלה שקול ואחראי ממשיך לנהל אותנו. תהנו.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד
תאריך:  25/11/2014   |   עודכן:  25/11/2014
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לו הייתי ביבי - 2
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סניל
26/11/14 07:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כאילו חסרות לנו בעיות כלכליות - בקרוב נקבל עוד גזרה. הפעם מבית היוצר של ההסתדרות. איש יקר ששמו אבי ניסנקורן מונה ליושב-ראש הארגון וכעת חייב להוכיח את עצמו, להשאיר את חותמו, לזכות בקבלות. דבר ראשון שעלה במוחו - לפתוח במאבק להעלאת שכר המינימום. זה יכניס אותנו למצב קשה אף יותר. לכאורה - דבר מבורך, דואגים לחלשים, מפגינים חמלה. למה אני רואה שחורות?
25/11/2014  |  יורי מור  |   מאמרים
השנאה התהומית, החולנית עד פאתטית, שרוחשים כמה אישים לראש הממשלה, ומביאה אותם להשתמש בכל אמצעי התקשורת הרחבים העומדים לרשותם כדי להשמיץ ולזרוק רפש בכל דבר שקשור בו - מחליאה עד קבס.
25/11/2014  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
בדברי ההסבר להצעת החוק "ישראל מדינת הלאום של העם היהודי" נכתב כי החוק נחוץ דוקא עתה, כי אנו מצויים: "בזמנים בהם יש המבקשים לבטל את זכותו של העם היהודי לבית לאומי בארצו, ואת ההכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי." אלא שמגישי הצעת החוק לא טרחו להצביע על זהותם של הגורמים "המבקשים לבטל את זכותנו לבית לאומי".
25/11/2014  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
בזמן שהכנסת והתקשורת מצקצקות על חוק הלאום ומתווכחות האם יורד גשם בחוץ, נאלם בתקשורת השיח האחר, על דחיית הצעת חוק נוספת. הצעת החוק של אורי מקלב, משה גפני ויעקב אשר לחובת דיווח על פריצה למאגרי מידע נדחתה על-ידי ועדת שרים לענייני חקיקה. הצעת החוק פשוטה מאוד, וראוי לשים לה את תשומת הלב: כיום, אם חברה מסוימת, כגון לאומי קארד, מחזיקה מידע על אנשים, היא מחויבת בהנחיות מסוימות (נניח, הנחיות לשימוש במיקור חוץ במאגרי מידע), היא מחויבת במערך של בדיקות סבירות וגיבויים למידע, אבל היא אינה מחויבת לדווח לציבור כאשר מאגר המידע שלה נפרץ ומידע נגזל.
25/11/2014  |  יהונתן קלינגר  |   מאמרים
על-רקע החלטת הוועד המרכזי של לשכת עורכי-הדין להפעיל מחדש, לאחר תקופה של עשר שנים, בהם לא הופעל, כלל וכלל - משוב השופטים, עולה השאלה המתבקשת, מי בכל זאת יבקר פעילות שופטי ושופטות ישראל? אם המשוב הינו כל כך רע, מיותר ופופוליסטי, כטענת מערכת בתי-המשפט, המתנגדת בתוקף לקיום המשוב, מה חלופת הביקורת שמציעה מערכת בתי-המשפט במקום המשוב? התשובה לשאלה מתבקשת זו הינה - אין, ריק וחלל מוחלט.
25/11/2014  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il