|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

סטורן מגיע למזל קשת

מפת הכוכבים הכללית לשבוע זה.... מעבר הכוכב סטורן למזל קשת וכמו בכל שבוע - טיפים לכל המזלות
21/12/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל קשת

בשבוע הקרוב יגיע הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול למזל קשת וישהה במזל במשך השנתיים וחצי הקרובות, עד לחודש דצמבר 2017.

למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי על כל אחד, בכל תהליך של שינוי ולקיחת אחריות המתרחשים בחייו של אדם.

בנוסף למזל קשת ירגישו בהשפעת הכוכב בדרך מאתגרת גם המזלות הבאים: תאומים, בתולה, דגים, סרטן ושור.

יושפעו גם המזלות הבאים בצורה יותר נוחה: דלי, תאומים ואריה.

הכוכב ימשיך במסעו משבוע זה ועד לחודש אפריל בו יתחיל לבצע נסיגה ויסיים בחודש אוגוסט, אז גם יחזור למזל עקרב בפעם האחרונה וישפיע על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ובמזלות הבאים: עקרב, שור, דלי, אריה, תאומים וטלה.

לאחר חודש אוגוסט לא יהיו יותר נסיגות של הכוכב בשנת 2015.

תקופת הנסיגה היא תמיד תקופה סוערת ומלאת התרחשויות המשפיעות על האדם בעיצוב חייו לשנים הבאות. בשלב הנסיגה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב בכל תקופת המעבר שלו הוא לקחת אחריות אישית ולחולל שינויים מהפכניים בחיים. השינויים יכולים להיות בכל תחום ובעיקר באותה הנקודה החלשה שאותה יש לתקן, אך בגלל הפחד דוחים אותה שוב ושוב.

הכוכב סטורן מאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-ידי כך שהוא דוחק אותו לפינה וגורם לו להתעמת עם קושי כלשהו. תהליך הקושי המביא להארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שלעיתים יש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה. רק הבנה של "מה הכוכב רוצה ממני?" ולא תחושת הקורבנות כדוגמת המשפט:" למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך המודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב ובכך לקצר מהלכים כואבים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"... הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

הכוכב ונוס המשפיע על יחסים עדיין נמצא במזל שלכם, כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לנסות ולחזק את מערכות היחסים הקיימות והחשובות לכם במיוחד.

טלה

נושאי קריירה והיכולת שלכם למנף את עצמכם באופן אישי במיטבם בתקופה זו, אם כי עדיף לקבל קצת עזרה מידידים. הפעם אתם נמצאים בנקודה שעם הדחיפה הנכונה, יש לכם יכולת להגיע למקומות החשובים לכם ולעשות את השינוי הנדרש עבור עצמכם וגם עבור הסובבים אתכם. היזהרו מחיכוכים על-רקע עבודה בגלל העובדה שלעיתים קשה לכם לשמור את דעותיכם לעצמכם.

שור

הכוכב מארס המביא איתו שפע של עוצמה אישית ופיזית נמצא עכשיו אצלכם בבית המקושר עם הקריירה האישית שלכם ולכן אתם תוהים כיצד אתם צריכים למנף את התחום המקצועי בצורה נמרצת וסוחפת באופן כזה, שישאיר את האחרים פעורי פה. במסגרת זו מומלץ לכם לא לבנות על אנשים אחרים שיעזרו לכם אלא לפעול לבד ואת האנרגיות העודפות שלכם לפרוק בספורט.
תאומים

מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם תמיד משאירה אתכם פעורי פה לנוכח כל ההספקים שהיו לכם בשנה האחרונה. אתם יעילים וזריזים ומוכנים לכל תזוזה ושינוי, למרות שנושא העבודה לעיתים לא מספק אתכם, אך נראה שאתם לומדים להסתדר עם מה שיש ולכן בסופו של דבר יש לכם את היכולת למצוא את קו האמצע על-מנת לא לאבד את ההשגים שצברתם עד כה. חברים רבים נכנסו השנה, אך גם יצאו מחייכם.

סרטן

הכוכב אוראנוס המביא שינויים, נמצא אצלכם בבית הקריירה כך שהאנרגיה המפתיעה של כוכב זה עשוייה להביא גם אצלכם מהפכים פתאומיים בתחום המקצועי. נראה שאתם מאוד מתלבטים מה לעשות ומהי הדרך הנכונה עבורכם, על מנת שתוכלו להתפתח בהמשך באופן שיעשה אתכם מאושרים. מומלץ לכם לחכות בשלב הזה ולא להחליט החלטות חפוזות. במידה ותזרמו עם הנסיבות, הרי שתדעו כיצד, ובעיקר מתי לפעול.

אריה

הכוכב מארס נמצא בחודש הקרוב במזל דלי הוא המזל המולי לכם ולכן נראה שיש מצב שתהיו מופעלים על-ידי אחרים באופן שלעיתים קרובות ביותר ירגיז אתכם. כוכב זה ייתן לכם את הסיבה להיות יותר אנרגטיים אך גם חסרי סבלנות לפרטים הקטנים של הדברים, באופן כזה שייתכן שתהיו נוחים להתפרץ במידה ולא תרסנו את עצמכם ואת אופייכם האימפולסיבי בשלב הזה.

בתולה

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב סטורן המביא איתו את הצורך ללקיחת אחריות לבית המשפחה שלכם, עובדה שמלמדת על כך שתהיו חייבים ללמוד את הנסיבות החדשות של חייכם בדרך שכזו שתהיו מוכרחים לקחת יוזמה ולא לתת לפחדים האישיים לנהל ולעכב אתכם. אין לכם צורך יותר לרכך את האחרים כיוון שאתם מאוד מודעים למה שאתם עושים והגיע הזמן שתיהנו מכך.

מאזניים

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם כיוון שבימים אלה מבצע כוכב השפע את נסיגתו בבית החברים שלכם ומקצין עבורכם את ההבנה לגבי מהם הדרישות שלכם, על-מנת להיות מאושרים ומסופקים מבחינה חברתית. זה הזמן להחצין את היצירתיות שלכם ולגרום לכך שלא יהיו לכם עכבות בכל מה שאתם מתכננים לעשות. מומלץ לכם לנסות ולסחוף אחריכם גם את המשפחה.
כלכלי וזאת כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שהייתה לכם במשך השנים האחרונות. התקופה שבה תאלצו להתנהל אחרת מבחינה כלכלית תהייה בשנתיים הקרובות שבה יתהפכו עליכם כל התובנות הכלכליות שהאמנתם בהם עד היום.

קשת

בתקופה הזו מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן נושא זה עלה על הפרק במלוא עוזו. מסתבר שכל מה שהאמנתם וחשבתם מבחינה כלכלית לא תואם את המציאות ואתם מתמודדים עכשיו עם מציאות חדשה שבה עליכם להתמודד עם נושאים כספיים שעד לאחרונה העדפתם להתעלם מהם. אל תפחדו משינויים במידה ותבינו שאתם חייבים אותם במסגרת הרצון שלכם להתקדם בחיים.

גדי

כוכבים רבים נמצאים במזל שלכם בשבוע הקרוב עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית ושיש לכם הרבה עיסוקים מעניינים לעשות ובעיקר שאתם נהנים מהעשייה שלכם. גם מערכות היחסים שלכם בשלב הזה פורחות יותר מהרגיל ולכן זה הזמן להגיד את כל אשר על לבכם. מסתבר שיכולת הדיבור הטובה שאתם חשים בתקופה זו, תעזור לכם לבטא הכל בזמן ובמקום הנכון.
דלי

מרבית הכוכבים מתנקזים אצלכם הפעם אל בית המקושר עם תת ההכרה ולכן זוהי תקופה מאוד טובה לבדוק את הצרכים המאוד פנימיים ועמוקים שלכם ולהיות בטוחים שאתם מתנהלים נכון. ייתכן שתצטרכו להסתיר במקצת את רגשותיכם האישיים לגבי אנשים שאתם מכירים וזאת בגלל העובדה שהנסיבות הן כאלה שעדיף לשמור כרגע על שתיקה, ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לשמור על איפוק בתחושותיכם.

דגים

מבחינה אישית וחברתית אתם נמצאים בתקופה מצויינת שהיא די יחידה במינה לאחר תקופה מאוד ארוכה בה לא הייתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון עבור עצמכם. מסתבר שזה בדיוק הזמן בו אתם יכולים ללמוד על עצמכם ועל אופייכם עוד כמה דברים ובעיקר על היכולות האישיות שלכם לחבר בין אנשים שונים מרקעים שונים, על-מנת ליצור לכולם סביבה מלכדת אישית ותומכת.

- מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  21/12/2014   |   עודכן:  21/12/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סטורן מגיע למזל קשת
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א.
22/12/14 00:23
2
מזלות?
22/12/14 22:32
3
כשמו כן הוא
24/12/14 08:46
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ההצגה "גורודיש", 20 שנה לאחר שעלתה בגירסתה הראשונה, ושונה ממנה לחלוטין, מחדשת לצופים את ההיכרות עם האמת לאמיתה, על הרהב, הבזבוז בחיי אדם, הקרבת כל החיילים שישבו במוצבים לחוף תעלת סואץ בכך שלא שלחו אליהם תגבורת, ואסרו עליהם לברוח, וקלות הדעת וחוסר התבונה של אלה שבטחוננו היה נתון בידיהם ולשיקול דעתם. דמותו הטראגית של המפקד הנערץ שמואל גונן (גורודיש), שעלה כמטאור אך נפל כמו כוכב מהשמים לארץ - הופקדה בידיו של נתן דטנר. דטנר, כוכב תיאטרון רבגוני בכל התחומים, יוצר מהתפקיד המורכב והלא מפצה, תמונה היסטורית שיורדת לפרטים, שרבים לא ידעום מעולם. המפקד שחייליו העריצוהו, שחיילותיו חלקו עמו את מיטתו, שפיקודיו רצו להעניק לו מכונית מרצדס לאחר שנלקח ממנו הרכב - זאת, מחשבון סודי שאגרו כתוצאה מסחר במזון מיותר שהגיע לבסיס - עלה ועלה בתפקידו עד שהגיע לתפקיד אלוף פיקוד הדרום.
21/12/2014  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
נכון ששמו של תיאטרון החאן יצא כתיאטרון משובח, עם כל הצגה שהוא מעלה. עוד מימי מייקל אלפרדס, הבימאי האנגלי המנוח הנודע, שעשה מלהקת החאן תיאטרון מוצלח מאין כמוהו, וכל שחקני הקבוצה המייסדת היו לעמודי התווך בתיאטרון הישראלי. אך מחזה של צ'כוב הוא אליה וקוץ בה. אורך המחזות שלו, היותם מבוססים רק על שיחות בין הנפשות הפועלות, מלאי חוסר סיפוק מהשעמום של חיי הכפר, והיאוש מהעתיד שלא יביא לשינוי - די משמימים. טולסטוי, ואני מסכימה עמו, אמר לצ'כוב, שהסיפורים שלו עולים על מחזותיו...אך הפעם נעונה לנו הפתעה.
21/12/2014  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לארס נורן, מטובי המחזאים השבדים בני זמננו ממשיך מסורת מפוארת של גדולי המחזאים במאה העשרים, שלאורם הוא הולך. כמו גם בסדרות טלוויזיה ובסרטים - השבדים הולכים ומקבעים את מעמדם כאיכותיים ביותר ומסקרנים בכל סרט או מחזה שהם מעלים.
20/12/2014  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שלמה כ"ץ מוציא מתלמידיו של הרב קרליבך אלבום נוסף המוקדש לניגונים של הרב, כאלו שנגנזו או שמצא כהקלטות ישנות אותן עיבד בחנוכה יתקיים יריד ה"קידי שוק" בדיזנגוף סנטר, וגם על ספר חדש בשם "חלומותיהם החדשים" של הסופר חיים באר
20/12/2014  |  משה ניסנבוים  |   כתבות
יצחק ניר, 71, לשעבר טייס קרב, מותיקי מלחמות ששת הימים ויום הכיפורים, זכה השבוע בקרב נוסף שלו: בית משפט השלום בהרצליה קיבל את תביעתו, והורה ליוסף טוביהו ולשלש חברות בשליטתו לשלם לניר כ-560 אלף שקל. הרקע: ניר השקיע בפרויקט של טוביהו וחברותיו, אך לא קיבל את המגיע לו. "תרמית, מצגי שוא", אלו הם כמה מהביטויים שהטיח השופט יעקב שקד בטוביהו. כפי שנראה בהמשך, זו לא פעם ראשונה שבתי משפט מורים לחברותיו של טוביהו להחזיר סכומים ניכרים למשקיעים מאוכזבים.
19/12/2014  |   אלעזר לוין   |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il