|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

קירבה לאנשים אחרים

למי ששכח מהן השפעות הכוכב מרקורי – הרי שתפקיד נסיגתו הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן
26/01/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
חזרה למסלול

השבוע על-כניסת הכוכב מרקורי לנסיגה במזל דלי.

השבוע נכנס כוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל דלי, ועד לתאריך ה-12.2 המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: דלי, אריה, עקרב, שור, בתולה וסרטן.

שאר המזלות יחושו בכך דרך קירבה לאנשים אחרים, אך לא באופן אישי מדי.

גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים ולעיתים עד כשבוע, עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

ואולם, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

השפעת מרקורי בכל המזלות


טלה

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת.

שור

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

תאומים

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

סרטן

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

אריה

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

בתולה

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

מאזניים

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

עקרב

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה.

קשת

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים – חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

גדי

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

דלי

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

דגים

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

הרבה אנרגיה
טיפ לילידי מזל השבוע: הימים הקרובים עומדים להיות בסימן השפעת הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת הבין אישית, אך נמצא בנסיגה ונותן את אותותיו והשפעתו במזל שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים במקום הרבה יותר נוח מאי פעם כיוון שמרבית הכוכבים משפיעים על בית החברים והחברה שלכם ונראה שמצאתם את האנשים שיכולים להתאים לכם ברמה הרגשית והאישית. כיוון שכך ייתכן שגם תאלצו לעיתים לפעול כנגד תפיסת האישית שלכם, אך תוכלו להשלים עם כך ולהפיק מכך את המרב. מומלץ לכם בתקופה הזאת לא לשתף את רגשותיכם.

שור

הכוכב ונוס יימצא בבית החברים והחברה בשבוע הקרוב וייתן לכם מענה רגשי לצרכים החברתיים שלכם. זה בדיוק הזמן הנכון לצאת כמה שיותר בין אנשים שאתם מרגישים שקרובים לכם בדעותיהם וליהנות מכך ככל שאתם יכולים. מבחינה מקצועית זוהי תקופה רגישה יותר כיוון שהשפעת כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם גורמת לכך שאתם נאלצים להיות הרבה יותר קשובים ופשרניים לסביבה.

תאומים

הכוכב מארס נמצא כבר במזל שלכם ולכן אתם מרגישים שאתם דינמיים ונמרצים ורוצים לפעול ככל שאתם יכולים על-מנת שתפיקו את מקסימום התועלת בהיבט המקצועי אליו אתם שואפים להגיע. היזהרו לא לפעול בצורה מאוד אינטנסיבית ולעיתים אף אגרסיבית בגלל העומס בו אתם נמצאים. למזלכם נכנס גם הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים ויעדן את ההתנהלות שלכם.

סרטן

הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו במקום המקושר עם סיומים והתחלות ולכן אתם נמצאים עכשיו בשלב של חשיבה מעמיקה בה אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם מהי הדרך הנכונה עבורכם . ייתכן שתאלצו להוציא כספים שלא התכוונתם להם קודם לכן אך הפעם לא תהיה לכם ברירה והנסיבות תהיינה כאלה שאתם תאלצו להיות פחות מחושבים ולתת מעצמכם הרבה יותר משהתכוונתם.

אריה

הכוכב מרקורי יוצר את הנסיגה שלו בבית השותפויות שלכם וייתן את אותותיו והשפעתו במהלך כל החודש הקרוב. ולכן, נראה שאתם נמצאים בתקופה של חשבון נפש, כיוון שמהלך כוכבי זה מתקשר עם העובדה שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, עובדה שממילא גורמת לתהיות שלצורך לממש את הדברים שתוכננו במהלך השנה, אך עדיין לא הושגו.

בתולה

הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית העבודה שלכם כך שנראה שבמהלך כל החודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים במה אתם צריכים לעשות ומהי הדרך הנכונה על-מנת לקדם את עצמכם. ביחד עם כך, הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס אליכם לבית השותפויות, כך שזה בדיוק הזמן לעשות את תאום הציפיות ההכרחי עם השותפים לכם לעבודה ולקחת בחשבון את ההשפעה של כוכב התקשורת.

מאזניים

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל נושא העבודה ולכן נראה שבשלב הזה של חייכם אתם מנסים לעבוד ולפעול כמה שיותר על-מנת להדביק את מה שהחסרתם בפעמים שלא יכולתם לעבוד כפי שבאמת תכננתם. הצורך שלכם בעצמאות מנחה אתכם הפעם בדרך הנכונה ואתם לא מתייאשים בכל פעם שמישהו מסרב לכם ואכן אתם פועלים בדרך הנכונה.

עקרב

הכוכב מרקורי מבצע את החנייה שלו בבית המשפחה הקרובה שלכם ומביא לידיעתכם את הצורך וההבנה שלמעשה המחויבות שלכם למשפחה הגרעינית הוא הדבר הכי חשוב עבורכם ומשם אתם מקבלים את הכוח ובכל פעם שמישהו מנסה לקחת אתכם למקום המנוגד לצורכיכם האמיתיים, אתם מתקוממים ומוכנים אף להגיע למצב שאתם מוכנים לסיים קשרים ומערכות יחסים.

קשת

מרבית הכוכבים במהלך החודש הקרוב יהיו אצלכם בבית המשפחה הקרובה ונראה שהפעם אתם יודעים שהרבה דברים תלויים בכם ובהתנהגות שלכם. הכוכב וונוס נכנס אל בית זה וישהה שם במהלך כל החודש הקרוב כך שאתם צפויים לבשורות טובות ולפרגון שבא מתוך המעגל הקרוב אליכם. נראה שכבר תקופה ארוכה אתם מצפים לחיזוק זה והנה השבוע תתחילו ליהנות ממנו.

גדי

הכוכב מרקורי מבצע החודש את נסיגתו בבית הכספים שלכם כך שנראה שלמרות הצורך שלכם בחופש פעולה, אתם לא יכולים לבצע את מה שאתם יכולים ואתם נדרשים לתת דין וחשבון על כל ההתנהלות הכלכלית שלכם עד היום. אתם צפויים לשינויים משמעותיים באישיות שיהיו קשורים ליכולת הפנימית שלכם לעמוד בצורך לקחת יוזמה ולממש את החופש האישי שלכם.

דלי

הכוכב מרקורי הפעם מבצע את הנסיגה שלו במזל שלכם ויישאר כך גם במשך כל החודש הקרוב ולכן מומלץ לכם לבדוק היטב עם עצמכם מהם הנושאים שעדיין לא פתרתם עם עצמכם ומדוע כדאי לכם לפעול על-מנת שתיישבו את הנושאים שבהם עדיין יש לכם מחלוקת. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה כיוון שנפתחים בפניכם הזדמנויות שעדיין לא מומשו.

דגים

אתם המזל שבחודש הקרוב אמור ליהנות משילוב שני כוכבים שבאים לבקר אתכם. הכוכב וונוס המקושר עם נושאי כספים ומערכות יחסים מצד אחד, ומנגד נמצא הכוכב מארס המביא איתו הרבה אנרגיה פיזית לעשייה ופעולה. שילוב שני כוכבים אלה ביחד מבטיח לכם כי הכול יתנהל על מי מנוחות מתוך שילוב הכוחות הפועלים. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לדחוף תוכניות קדימה למימוש מטרותיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  26/01/2015   |   עודכן:  26/01/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ז'קלין אלחרר היא אישה יוצאת דופן באמת. יש לה לב רחב וחם שאפשר לשמוע את הפעימות היהודיות שלו, גם דרך אפרכסת הטלפון. אלחרר (69) מקריית שמונה היא אם ל-18 ילדים, ואם תשאלו אותה איך היא עשתה את זה, התשובה שלה פשוטה: "אצלנו כל אחד עוזר לשני".
26/01/2015  |  אתי דור-נחום  |   כתבות
הספירולינה היא אצה מיקרוסקופית שגדלה בטבע באגמים ובנהרות של מים מתוקים ובסביבה בסיסית. צורתה כגדילים ספירליים מיקרוסקופיים, ומכאן שמה.
25/01/2015  |  דפנה קאן-נופרבר  |   כתבות
הכותרות ממשיכות להציף את הרשתות. צרפת, שעדיין מעכלת את טראומת פיגועי הטרור, מצטרפת למועדון הלא-יוקרתי של מדינות בהן אירועי טרור זעזעו אומה שלמה ואת העולם כולו. אך מה שונה בפרשה הזו, ששבועיים אחרי עדיין ממשיכה לייצר הדים ברחבי העולם?
25/01/2015  |  אוקסנה סופלין  |   כתבות
כבר כתבתי על ספר שיריו הקודם של אביחי קמחי ואני חש כמו ביקור חברותי בבואי לכתוב על ספרו החדש, "הולך בירושלים". אודה שנעם לי הדבר עוד בטרם נכנסתי לספר, גם בשל התחושה הטובה לאחוז בו, בשל רכותו, עדינות העיצוב, גוון הנייר, וקודם כל כותרתו - והלא זה לכשעצמו כבר יוצר הזמנה בטוחה להיכנס פנימה אל בין הדפים.
25/01/2015  |  יוסף כהן-אלרן  |   כתבות
עורו של תינוק הוא רך, עדין וגמיש ולכן חשוב כל-כך לשמור עליו, במיוחד בעונות הקיץ ובעונה הקרה - תקופת החורף: החימום, הלבוש הארוך ומספר שכבות, יוצרים "אטימות", דבר שמשפיע על עורם העדין של התינוקות.
25/01/2015  |  ד"ר שמואל גור  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il