|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ציפי לבני - טיפוס לוחמני

למרות שהיא נראית כשומרת על קור רוח וחזות רשמית, הרי שהיא טיפוס לוחמני במיוחד אינה נבהלת מבעיות, ממלחמות ומאתגרים ממינים שונים, ההפך... היא מחפשת אותם
01/02/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
לבני.יחסי ציבור [צילום: AP]

ציפי לבני, תאריך לידה 8.7.1958, בת מזל סרטן.

ציפי לבני מועמדת להיות האישה החזקה הראשונה בממשלה וככזו היא אכן רצינית, אחראית, אכפתית ובהחלט ניתן לסמוך עליה שברגע בו היא מדברת היא אכן מתכוונת לכך. כשהיא מעוניינת לגרום לאנשים להקשיב לה. היא עושה זאת בצורת הדיבור הסמכותית והאינטילגנטית שלה.

קשה להפיל אותה לשונית כיוון שתמיד תהייה לה תשובה מן המוכן לשאלות מפתיעות, גם אם תצטרך להחליק מצבים ואירועים.

כבת מזל סרטן יש לה אמפטיה גבוהה מאוד לזולת והינה אכפתית במיוחד.

אלמנט המים המקושר עם המזל שלה ייתן לה את היכולת לרצות ולאחד את הקרובים לה ולדאוג לרווחתם.

למרות שהינה נראית כשומרת על קור רוח וחזות רשמית, הרי שהינה טיפוס לוחמני במיוחד. אינה נבהלת מבעיות, מלחמות ואתגרים ממינים שונים, ההפך... היא מחפשת אותם.

כל אירוע הנתפס בעיניה כבעייתי יהיה מושך יותר בעיניה ותהיה מוכנה להילחם על דעותיה ואמונותיה בכל צורה אפשרית.

לעיתים היא יכולה לנהוג בפזיזות הנוגדת את הרושם החיצוני אותו היא משרה.

הפזיזות הקיימת אצלה עלולה לגרום לה לפעול לעיתים בדרך אימפולסיבית העלולה להזיק, אך בעיקר לה עצמה ולתדמיתה.

כאדם פרטי יש לה הרבה חברים ומכרים, אך אינה יוצרת קשרים אישיים ומעדיפה לשמור את היחסים כקורקטיים תוך שהיא מציבה חיץ בינה לבין האחרים. עובדה זו עשויה להזיק לה בבניית יחסי הציבור – עובדה שהיא ערה לה ובשל כך מנסה לבנות לעצמה תדמית יותר חמה וחברית.

ציפי לבני חסרה במפתה את אלמנט האדמה, ובשל כך היא מנסה לפעול ליציבות ולבניית תדמית ציבורית של הארץ מול העולם, אך היא פחות טובה בהפקת לקחים, ביישום המסקנות והתוכניות והבאתן למימוש תכליתי.

יום הלידה 5 במפתה של ציפי לבני מראה כי הינה אישה שחשוב לה להיות בתנועה, בתקשורת עם אנשים אך לעיתים תשנה את דעותיה בהתאם לנסיבות.

מס השנה שלה הוא 1. זוהי שנה של התחלות חדשות אם כי סביר להניח שתנסה להשפיע על הנסיבות במערכת היחסים שלה עם בוז'י הרצוג, כדי שתהייה זו היא אשר תנהל את העניינים.

תחזית שבועית לילידי כל המזלות
לתכנן את העתיד [צילום: AP]

טיפ לילידי השבוע: הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה במזל שלכם וגורם לכם למחשבות עמוקות אודות החיים ותובנות כיצד אתם רוצים לתכנן את עתידכם ומיהם האנשים שאותם אתם רוצים לצידכם
▪ ▪ ▪


טלה

במהלך החודש הקרוב יהיה נכון עבורכם לנסות ולתהות על קנקנם של האחרים ולבדוק מהם המטרות שלהם ביחס אליכם. לא מומלץ לכם בשלב הזה להגיד את כל העולה על לבכם ונראה שהצורך שלכם בחופש הוא כזה שאתם מוכנים לשלם את המחיר האישי עבור המטרות האישיות שלכם. מומלץ לכם לנסות ולהוריד קצת הילוך ולעזור לעצמכם על-ידי הקשבה לקול הפנימי שלכם שינחה אתכם בדרך הנכונה.

שור

נראה שזוהי תקופה פחות טובה לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שכל מה שאתם מתכננים בשלב הזה עדיין מתעכב והבטחות שהבטיחו לכם לא תמיד מתממשות. אל תראו שאתם מתרגזים או מאבדים שליטה כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עדינה וכל מהלך לא נכון שלכם יכול לגרום לכך שתפורשו בצורה מוטעה על-ידי הממונים שלכם ולכן התוכניות המקצועיות שלכם מתעכבות.

תאומים

השבוע הוא חלק מתקופה סוערת למדי בה כוכבים כמו מארס שמביא איתו עשייה אינטנסיבית ווונוס שמביאה איתה מערכות יחסים נמצאים בזווית מאוד מאתגרת אל המזל שלכם ולכן נראה שאתם מועדים ללחצים גבוהים מהרגיל שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות במידה כזו שאתם נוחים לכעוס ואף להתפרץ. כדי לא לאבד את נקודות הזכות שלכם, מומלץ לכם לנסות ולפעול ביישוב הדעת ובסבלנות.

סרטן

בשבוע הקרוב יש לכם סיכוי להרבות בנסיעות ונראה שאנשים שאתם קרובים אליהם מבקשים את קרבתכם בגלל היכולת שלכם להבין ולהכיל. את מחשבותיכם ורגשותיכם האישיים השאירו לעצמכם והסתפקו בכך שאתם מאוד מקובלים והחברים במעגל הראשון שלכם מחפשים את קרבתכם על-מנת שתוכלו לסייע להם בקשיי היום יום שלהם. שינויים פתאומיים יכולים להיות הקו המנחה שלכם בשלב זה, ולכן זרמו עם כך.

אריה

גם השבוע אתם עדיין נמצאים בעיצומה של סערה רגשית, ולמעשה היא תימשך כל עוד נסיגת הכוכב מרקורי תהייה במזל המולי לכם ובבית השותפויות שלכם. כל עוד לא תסדירו את ענייניכם האישיים שנוגעים לחיי השותפויות שלכם, הרי שלא תצליחו להיות רגועים ביישום תוכניותכם ולכן מומלץ לכם לנסות ולפתור בדרכים נעימות את המחלוקות שיש לכם עם האנשים הקרובים והסובבים אתכם בחייכם.

בתולה

הכוכב מארס נמצא בדיוק במזל המולי לכם הוא מזל דגים ולכן נראה שאתם מרגישים שגורמים חיצוניים מנסים בכל פעם לנער אתכם מחדש ולגרום לכם לפעול ובניגוד לרצונכם האמיתי. כיוון שכך התגובות שלכם יכולות להיות חדות ומיידיות ולא תמיד יתקבלו בברכה על-ידי האנשים הקרובים לכם, כיוון שמבחינתם הם פועלים לטובתכם אך בעיניהם אתם מסרבים לקבל את העצה והתמיכה שלהם.

מאזניים

השבוע יתאים לכם להשקיע זמן, מרץ ואנרגיה בכל מה שקשור לנושא העבודה. נראה שאתם מקובלים על-ידי האנשים שקשורים איתכם בקשרי עבודה ולכן יש לכם אפשרות להיעזר בהם בכל פעם שאתם שואפים להתקדם. כל זה נובע מהצורך שלכם להוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם ולכן הצורך שלכם בריגושים יידחה הפעם לטובת ההבנה הפנימית שלכם שהפעם, כך צריכים להיות פני הדברים.

עקרב

הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית המשפחה שלכם ובכל הנוגע למעגל המשפחתי הראשון של חייכם ולכן נראה שאתם צפויים לחילוקי דעות על-רקע העובדה שכל אחד רואה את הדברים בצורה שונה, אך עדיין יש צורך להתפשר בגלל הקרבה המשפחתית והרגשית. כמו-כן, גם השמש בשמיים תימצא בחודש הקרוב בבית זה, ולכן נראה שיהיו לכם חילוקי דעות פנימיים כיצד יש לנהוג במצבים השונים.

קשת

כוכבים רבים של עשייה נמצאים אצלכם הפעם בבית המקושר עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם, אך נראה שאתם פועלים מתוך תחושת תסכול שגורמת לכם להתפרצויות לא רצוניות שאחר כך אתם מאוד מתחרטים עליהם. למרות שישנם גם רגעים נעימים ומרגשים, אתם זוכרים ומתמקדים בקושי ומרגישים נסערים ביותר בכל פעם שאינכם יכולים לבלום את תחושת חוסר המנוחה הפנימי שלכם.

גדי

אתם עדיין נמצאים בהשפעתו של הכוכב מרקורי שמבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם ולכן תקופה זו מאוד רגישה עבורכם ולא נראה שכדאי לכם לקחת על עצמכם אחריות חדשה. השאירו לעת עתה את הדברים כפי שהם ואל תתפתו לתחומי עשייה חדשים שכרוכים בהוצאה כספית. אל תדאגו שמא אתם מזניחים את התוכניות שלכם, כיוון שכרגע אתם עושים את הדבר הנכון.

דלי

נראה שאתם מחכים שהתקופה הנוכחית שבה אתם מושפעים מהכוכב מרקורי שנמצא בנסיגה במזל שלכם תחלוף, כיוון שעכשיו אתם מאוד עמוסים בתוכניות וברעיונות אך נראה שחלק גדול מהדברים שאתם מתכננים לא יוצא לפועל ולעיתים קרובות לא בגלל העובדה שאתם נקטתם בהליכים שהביאו לביטול העניין, אלא בגלל אנשים אחרים שחייבים שהתוכניות שלכם לא תאמו להם.

דגים

אתם נמצאים בתקופה ייחודית ומעניינת עבורכם כיוון שמרבית הנושאים שאתם מנסים ליישם אכן מסתדרים עבורכם וזאת בגלל ביקור הכוכב מארס במזל שלכם שגם נותן לכם את הכוח הנדרש כדי לעשות כל מה שאתם רוצים ובעיקר כל מה שנדרש ממנו כוח פיזי. כיוון שכך, נראה שאתם נהנים מאהדת האנשים הקרובים לכם ולכן זה יהיה גם הזמן הנכון עבורכם לתכנן את הפעולות הבאות שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  01/02/2015   |   עודכן:  01/02/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציפי לבני - טיפוס לוחמני
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ציפורע
1/02/15 11:43
2
ליבך.
1/02/15 11:59
3
אמיר - 1964
1/02/15 14:46
 
את הניתוח, שגוי!
1/02/15 20:43
4
אמיליה
1/02/15 17:42
5
סלידתון
2/02/15 12:33
6
יצחק הרואה
2/02/15 13:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יום המשפחה המוכר גם כיום האם, מצוין בישראל בכל שנה בתאריך העברי ל' בשבט. התאריך נקבע ביום פטירתה של אם הילדים, הנרייטה סאלד, אשר הקימה את ההסתדרות הציונית. השנה יצוין יום המשפחה ביום חמישי ה-19 בפברואר 2015.
01/02/2015  |  ד"ר סוזי קגן  |   כתבות
אלטרנטיבות ההשקעה לטווח קצר ובינוני כוללות בעיקר את הפיקדונות בבנקים, ואת האפיקים המנוהלים על-ידי הגופים המוסדיים - קרנות הנאמנות ותעודות הסל. אבל גם חברות הביטוח רוצות נתח בשוק של מאות מיליארדים רבים, ולכן הן השיקו את פוליסות ההשקעה, שכבר תופסות נתח העולה על 10 מיליארד שקל.
01/02/2015  |  אבישי בן-משה  |   כתבות
בים המסעדות המציף את הארץ יש רק מעטות שאכן התברכו ביצירתיות קולינרית. אחת שכזו היא "הרברט סמואל" הוותיקה, שעל הטיילת התל אביבית (רחוב קויפמן 6), בזכותו, כמובן, של בעליה, שף הצמרת יונתן רושפלד, הנחשב לגסטרונום בחסד עליון.
01/02/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
ביום 23.11.14 התרענו ב-News1, בכתבה נרחבת, על מהלכיה הפתלתולים של פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), וכן על החקירה המגמתית והלקויה שביצעה רשות ניירות ערך נגד איש העסקים ג'קי בן-זקן. חשפנו כי הרשות נמנעה מחקירת שני גורמים מרכזיים (איל ההון רפאל גרמזיאן והעיתונאי גולן חזני), שעדותם מפריכה, קרוב לוודאי, את אחד משני האישומים שהגישה הפרקליטות נגד איש העסקים ג'קי בן-זקן ונגד הברוקר איתן אלדר. הזהרנו כי הסתרת המידע מידיעת בית המשפט כמוה כניסיון לשבש מהלכי חקירה ומשפט.
31/01/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
850 סוכני נסיעות ואנשי תיירות בכירים מילאו לפני שבועיים (יום ה', 15.1.15) את מלון דיוויד ים המלח, באירוע חגיגי לרגל השקתו המחודשת. התוכנית כללה קוקטייל, ארוחת ערב חגיגית, תחרות תלבושות, הופעות אמנים, ריקודים ובר משקאות פיתוח. הפינאלה: נא להישאר ללון במלון, ולהיפרד ממנו בארוחת בוקר מפוארת.
30/01/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il