רוצה לסגור את המינוס? מידע ויעוץ למחזיקי כרטיס אשראי על צרכנות נבונה

רוצים חשבון עו"ש בלי עמלות? כרטיס אשראי חינם? ליחצו ומלאו פרטים ללא התחייבות!

יש לך כרטיס אשראי של אחד הבנקים? רוצה לחסוך בהוצאות חודשיות?

כרטיס אשראי הוא כרטיס חיוב המשמש כאמצעי תשלום בו משתמשים רוב האנשים בישראל כיום ומהווה תחליף למזומן. ישנם סוגים רבים של כרטיסי אשראי, בנקאיים, חוץ בנקאיים, כרטיס בו העסקאות יורדות מיידית בבנק, מתגלגל ועוד. כל צרכן צריך לדעת לבחור את הסוג והחברה שתתאים לצרכים שלו ותעזור לו לשמור על צרכנות נבונה והימנעות מכניסה למינוס בבנק.

חברות האשראי מציעות כיום מגוון הטבות, מועדונים, ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם, עמלות מופחתות, פטור מדמי חבר ועוד.
באתר זה תוכלו לקרוא כיצד תוכלו באמצעות כרטיס אשראי לסגור את המינוס בבנק ולהיות צרכן נבון.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי

כיום, חברות אשראי מציעות ללקוחותיה כרטיסים שלא תלויים בבנק ומונפקים ישירות דרך החברה. אם משתמשים נכון בכרטיס חוץ בנקאי ניתן להגיע למצב של צרכנות נכונה ולהימנע ממצב של מינוס בחשבון הבנק ואף לכסות אותו בעזרת המסגרת החיצונית.

כרטיס חוץ בנקאי מאפשר לצרכן בעצם מסגרת חיצונית שלא קשורה לבנק והטבות שונות על כמו מועדונים שונים המקנים הנחות ברשתות שיווק, גמישות בתשלום העסקאות המבוצעות בארץ ובחו"ל, אפשרות לקיחת הלוואה על מנת לכסות מינוס בחשבון הבנק ועוד.

לחץ כאן למידע נוסף בנושא: מסגרת חוץ בנקאית

 

 

צרו עמנו קשר

שם הפונה:
אימייל:
טלפון:
הודעה:

כרטיס אשראי מתגלגל

במהלך השנים האחרונות הוכנסו ברוב חברות האשראי כרטיסים חוץ בנקאיים בשיטת "כרטיס אשראי מתגלגל", Revolving Credit Card, שנותן לצרכן את האפשרות לבחור אם להיות מחויב בחודש מסוים בכל הסכום של העסקאות אותם ביצע או רק בחלק מהסכום ולדחות את יתר התשלום תמורת ריבית בגובה שנקבע על ידי החברה.

באמצעות כרטיס מסוג זה ניתן ליצור יתרת חוב לחברת האשראי ולשלם אותה במועד שיותר מתאים לצרכן וכך להימנע ממינוס בחשבון הבנק או תפיסה של מסגרת העובר ושב שנותנים בנקים שונים. אם תדע להשתמש נכון בכרטיס תוכל לחסוך כסף והרבה כאב ראש.

לחץ כאן למידע נוסף בנושא: כרטיס אשראי מתגלגל

 

הלוואות באמצעות הכרטיס

לקיחת הלוואה מחברת כרטיס אשראי הפכה נפוצה ושכיחה בשנים האחרונות בעקבות איסור הבנקים לחרוג מהמסגרת בחשבון העובר ושב והחשש מיצירת מינוס בחשבון הבנק.
החברות מעניקות ללקוחות המעוניינים בכך מסגרת חיצונית מזו של הבנק ומאפשרים ללקוח לקיחת הלוואות על מסגרת זו בסכומים, ובגובה עמלות וכמובן ריביות שונה על פי נתוני הלקוח והפעילות שלו בכרטיס.

לקיחת הלוואה באמצעות הכרטיס, בניגוד לבנקים, לא דורשת ביטחונות וערבים והיא ניתנת באופן מיידי על ידי פנייה לחברה במידה וזה מתאפשר מבחינת מסגרת ופעילות הלקוח.

לחץ כאן למידע נוסף בנושא: הלוואות באמצעות כרטיס אשראי

 

עמלות וריביות בכרטיסי אשראי

בדומה לבנקים גם חברות האשראי גובות ריביות ועמלות שונות על הכרטיס. אך כיום חברות האשראי מתחרות בבנקים ואף רובן מורידות את סכום העמלות והריביות וגובות ריבית נמוכה יותר ברוב המקרים.
במרבית הכרטיסים ישנם תשלומים קבועים בגין אחזקת הכרטיס ודמי ניהול אך חברות רבות מבטלות ומעניקות פטור מעמלות אלו כשירות לצרכן על פי פעילותו בכרטיס וסוגו.

כרטיסים המונפקים ישירות דרך החברה ולא דרך הבנק יתנו לצרכן יותר הטבות, עמלות נמוכות יותר וכמובן ריבית שתיקבע על ידי חברת האשראי ללא התערבות הבנק.

לחץ כאן למידע נוסף בנושא: עמלות וריביות בכרטיס

רוצים חשבון עו"ש בלי עמלות? כרטיס אשראי חינם? ליחצו ומלאו פרטים ללא התחייבות!


קארדבנק | כרטיס אשראי | דיני בנקאות | עורכי דין בנקים | חובות
רוצה לסגור את המינוס? נמאס לך להיות חייב כסף לבנקים? באתר זה תמצאו מידע ויעוץ למחזיקי כרטיס אשראי על צרכנות נבונה, על בנקים ועמלות, איך לחסון בהוצאות מיותרות וכל מי שיוכל לסייע לך לצאת מהמינוס!