s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אירן מסוכנת לישראלים, לא לישראל
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  23/02/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גישה אמיצה ומעניינת.
  ראומה   23/02/15 14:08
ניתוח מעין זה לא נשמע במקומותינו. צריך אומץ לב להתייחס לתוצאות ספיגה של פצצה גרעינית, במחשבה כוללת על כל השלכותיה. יהיה אמנם נורא ואיום, אבל לא הסוף. תובנה חריפה ומעוררת מחשבה.
כתוב תגובה ל- ראומה
שפרה את מוגבלת כמו בעלך
  אלפרדו ב'   23/02/15 14:39
למילשטיין אין שמץ הבנה לחשיבה האיראנית. ראשית הנזק שיגרם בעקבות עשר פצצות אטום שינחתו בו-זמנית על ישראל הקטנה[לא רק על גוש דן אלא על קמ"ג ובסיסי שיגור הטילים] יהיה מזעזע. המכה השנייה והשלישית שתנחית ישראל תהיה אכזרית וקטלנית אך האיראנים מוכנים לקראתה ומאמינים כי תזרז את בואו של המשיח השיעי[ המהדי הנעלם]. בקיצור מילשטיין הוא בער גמור וראוי שהטיל הפרסי הראשון יפגע ברמת אפעל וכך יפטרנו מעונשו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
התייחסות לבערים כגון ״אלפרדו2״
  donsian   27/02/15 17:24
ישנם המון נבערים שבראם הקב׳ה. ישנם נבערים מרצון וישנם כאילו שאת בערותם הפכו לאמנות.

לא צריך להבין הרבה שאמן הנבערות מרצון מכנה עצמו ״אלפרדו 2״. לדאבוננו התרבות הפוליטית משליכה אופיה גם על ההתייחסויות של דיעות הנוגדות את ״שלך״.

צורת דיבור של ״המקורר״ ( el Freddo״) מצביעה על פרימיטביות אופיינית שלא יכולה להפנים דיעות ככל שתהיינה ברגע שאינן תואמות תפישתו ״הקפואה״ שקפאה במוחו.

כדאי ל״מקורר״ שירוץ במירוץ תל אביב אולי מספר רעיונות יפשירו במוחו ואפשרו לקפאונו להכיל גם דיעות חדשות.

פורים שמח
כתוב תגובה ל- donsian
donsian,עם הארץ הנושך כחמור
  אלפרדו ב'   28/02/15 19:45
או שמא אתון? ?? מאיזה אסטרואיד נחתת ?.? אלפרדו ב' הוא כינוי לעומתי ,לקבוצת המעופפים שהקים מילשטיין בקפה אלפרדו, קאפיש טומטום??
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
המעז, אינטלקטואלית,
  זוכה!   23/02/15 14:46
כתוב תגובה ל- זוכה!
רציתם עלה ירוק - קיבלתם.
  אינפיניטי   3/03/15 12:13
כתוב תגובה ל- אינפיניטי
2
ת"א פגיעה בהרבה מהירושימה
  הגיון בסיסי   23/02/15 17:19
בהיותה מרכז כובד עיקרי, כלכלי-תעסוקתי ואף צבאי, בניגוד להירושימה שהיתה סתם עוד עיר יפנית, אחת מרבות. מגוחך לגמד את הדיון לעיסוק במספרי ההרוגים התאורטיים, תוך התעלמות מהמחיר הכלכלי-תשתיתי שנזקו יהיה גדול בהרבה מכל ההרוגים. חוץ מזה האירנים לא יזרקו פצצת הירושימה אחת, כמו אידיוטים,ואז יחכו להשמדה, אלא יאגרו מספר רב של פצצות כדי להנחית מכה מוחצת כבר במהלך הפתיחה. זו הסיבה שהממשלה רכשה צוללות מגרמניה כדי לשמר יכולת מכה שניה ,אם כל התשתית תושמד.
כתוב תגובה ל- הגיון בסיסי
3
נושא מורכב
  אהרון שחר   23/02/15 19:16
ישנם תרחישים רבים אפשריים כםי שאנו עדים לדיון הסוער. המאמר חלוץ בהבנה שעידן הנשק הגרעיני להרתעה בלבד, מאחרינו, ויש להעלות לדיון הציבורי תרחישים קשים אך מציאותיים. דיון כזה עשוי גם "להרגיע" את האוייב. מוכנות ונכונות שלנו להשמדה מוחלטת שלהם תוציא להם את החשק.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
יש מגיבים שמתעקשים לא ללמוד
  ירון זכאי 1   23/02/15 21:05
מחר יהיה דיון נוסף במסגרת הפורום בו נדון על "הישרדות מול תקיפה גרעינית". בפורום הקודם ניתחנו בצורה מדעית כי פצצת 20 קילוטון על המטכ"ל בת"א תוביל לכ-20,000 הרוגים עד השבוע השמיני מיום ההטלה! כל מני אנשים שלא מבינים כלום בנשק מתקשים להבין כי בהירושימה מתו כ-36,000 איש בבתי עץ ונייר אורז יפאניים, וכותבים בחרדה. אני ממתין לשחרור החומר ביוטיוב לאחר צנזורה, שם תוכלו לראות חלק מדברי, שמבוססים כולם על פרסומים גלויים. צריך להבין שישראל לא חייבת להמתין לאיראן, ויש לישראל שפע אמצעי מנע שמשנים לחלוטין את כל התמונה. גם מחר אפרסם בסימפוזיון חומרים גלויים על לחימה גרעינית כפי שהיא במציאות. צר לי שכל מני אנשים תוקפים את אורי מילשטיין בלי ששמעו דבר וחצי דבר מבוססים. הוא בסך הכול נתן לכם טעימה קטנה מחומר שהביאו מומחים לדיון. יש הרבה חומר שסותר את החרדה. תל אביב תעמוד נפלא בתקיפה גרעינית, וכמות האנשים שלא יפגעו בה היא עצומה. לא כך הדבר על שאר העמים. לא הייתי ממליץ למישהו להתחיל אתנו במלחמה גרעינית!!! news1.co.il
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
אבל למה לחכות?
  אהרון שחר   24/02/15 08:17
למה לא לתקוף עכשיו את אירן, למקסם את היכולת המודיעינית כדי להשמיד כמה שיותר משדרת ההנהגה, וכמובן גם יכולות צבאיות כמו טילים, מרכזי בקרה, מכמים, וכורים. במקביל להפתיע גם את החיזבאללה והחמאס. כל תרחיש אחר גרוע הרבה יותר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לחצים בין
  לאומיים   24/02/15 14:12
כתוב תגובה ל- לאומיים
על גולדה לא היו לחצים?
  אהרון שחר   25/02/15 16:00
הרי זה בדיוק ההבדל בין ששת ליומכיפור. מה עדיף? עדיין מתלבטים?...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
זכאי אתה חי בסרט הוליבודי
  אלפרדו ב' הצעיר   28/02/15 14:51
מעטפות ההגנה שלנו נגד טילים מוגבלות ביותר.מטח פתיחה של שלושה-ארבעה טילי שיהאב 3 על ת"א רבתי,טיל נוסף על חיפה ,טיל על קמ"ג,וטיל על נס ציונה,יגרמו לחורבן טוטאלי. מכה שניה שלנו תהיה ,והיא אכן תהיה איומה ואכזרית, אך מדינת ישראל הזערורית תקרוס. איראן הענקית לעומת זאת תמשיך להתקיים. הבעיה העיקרית שלך,של מילשטיין ושל שאר משתתפי הסדנה היא שאין לכם מושג קלוש על החשיבה האיראנית. האייטולות מייחלים לעימות ענק בו ימותו מיליוני שהידים וכופרים, זה יביא את המהדי הנחבא,ושלטון המהדיה על העולם כולו.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
4
200 אלף פה 200 אלף שם כסף קטן
  ומה יקרהעם 4 פצצו   23/02/15 19:52
כתוב תגובה ל- ומה יקרהעם 4 פצצו
בשואה חוסל שליש מהעם
  היהודי   24/02/15 14:22
והעם יהודי קיים ובועט.
כתוב תגובה ל- היהודי
5
"אירן מסוכנת לישראלים"...
  י.ש   23/02/15 20:06
חקר העבר אינו מדע מדויק (בלשון המעטה)...עובדה ידועה היא שמסקנות מארועי העבר שונות מחוקר לחוקר...חיזוי העתיד נתן לטיפשים....נניח לרגע שאתה טועה ואירן לא תטיל פצצת אטום אלא תאיים בלבד,כמה תושבים ישארו במדינת ישראל לדעתך....והיה והאירנים יטילו לא פצצה אחת אלא שלוש פצצות שתוצאותיה כמליון הרוגים ופצועים...והנביא מספר לנו שאין סכנה לישראל.... במקום ההנחה המטופשת (בלשון המעטה) "שאירן מסוכנת לישראלים, לא לישראל",יש למנוע בכל מחיר פצצת אטום מהאירנים אחרת ישראל תוותר ללא ישראלים...ובמקביל להמשיך ביתר שאת בפיתוח מערכות ההגנה בפני טילים בליסטיים....לדעתי דיון ציבורי בנושא נזקו יעלה על תועלתו....
כתוב תגובה ל- י.ש
6
הבעיה בהגבלת יכולות ישראל
  פועה   23/02/15 20:23
החשש שאיראן תיזום מתקפה גרעינית על ישראל אפסי.
הבעיה אינה באיום מסוג כזה, אלא בהגדלת עוצמת האיראנים ובהפיכתם למעצמה אזורית בעלת הרתעה ממשית למקרה שתותקף.
ראשית נשק גרעיני ינציח בכפייה את שלטון האיטולות ומשמרות המהפכה.
שנית איראן תוכל לפעול ביתר חופשויות באמצעות תמיכה בפעולות גרילה נגד ישראל ונגד המדינות הסוניות, היא תהפך לגורם מאיים יותר ופחות פגיע, וכך תוכל להפעיל לחצים חתרניים לסחוט ויתורים ולבסס את השפעתה האזורית.
ישראל תתקשה ליזום פעולות מלחמתיות אקטיביות נגד איראן, ותאלץ להסתפק בהתמודדות מתישה נגד עושי דברה של איראן.
זאת המשמעות העיקרית של איום הגרעין האיראני, ולא הקשקוש על הפצצת ת"א ממניעים דתיים ועוד "שאר ירקות" רדיו אקטיבים שמהם מיצר המשורר סלט איומים מופרך ובלתי אכיל.
כתוב תגובה ל- פועה
7
ארה"ב לא תטיל על חברה של רוסיה
  נצר יואב   23/02/15 20:29
ארה"ב לא תטיל נשק גרעיני על בעלת ברית אסטרטגית של רוסיה השוכנת על גבולה - ושמה אירן. האינטרס האיראני הוא לדפוק את ירושלים אליה שואף הותיקן והמאבטחת את גב ההר, ולא את עיר המתירנות והשחיתות ת"א.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
הבעיה היא שירושלים קדושה
  אורי מילשטיין   24/02/15 12:20
גם למוסלמים שהרי ממנה עלה מוחמד לגן העדן לביקור קצר, לפי אמונתם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ידידות מופלאה..רוסיה ואיראן...
  ירון זכאי 1   27/02/15 15:59
מרוב ידידות רוסיה אינה עומדת בחוזה מכירת טילי נ"מ לאיראן. המדובר במערכת מיושנת S200 שיוצאת משימוש במערך הנ"מ הרוסי, ויש הזדמנות להפוך אותה לדולרים במקום להתכה. גם חוזה לאספקת S300 בוטל! הטילים ההתקפיים של רוסיה מופנים לעבר ארה"ב. במקביל מערך הנ"מ נגד טילים של רוסיה מופנה רובו מול איראן. זו תחילתה של ידידות מופלאה.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
8
כתבה לא רצינית
  שולי   23/02/15 20:41
אירן גדולה בשטחה פי 75 משטח מדינת ישראל . אוכלוסיית איראן גדולה למעלה מפי 10 מאוכלוסיית מדינת ישראל . שטחה של כל מדינת ישראל הוא 22000 קמ"ר . בפצצה גרעינית אחת לא רק תל-אביב תחוסל, כל מדינת ישראל תחוסל ולא נשכח את הנשורת הרדיו-אקטיבית שתשאר שנים רבות תהפוך את כל שטח מדינת ישראל (וכנראה שטחים נרחבים גם במצרים ,סוריה ,ירדן ולבנון ) לשטחים ללא אפשרות להתיישב בהם. כל הכתבה הזו זה קישקוש אחד גדול . ראש הממשלה עם חושיו המחודדדים מבין יותר טוב מכל "מומחה מזדמן " את הסכנות והאיום בגרעין האיראני. ולא נשכח שהאייאטולות באיראן לא מסתירים את איומיהם להשמיד אותנו ואנחנו חייבים להאמין להם.
כתוב תגובה ל- שולי
משמעות השטח במלחמה גרעינית
  ירון זכאי 1   6/03/15 12:00
שולי: באיראן 70 מיליון אנשים, 52% אחוז מהם פרסים השאר מיעוטים. עשרות מיליוני פרסים מתגוררים בערים צפופות ומהווים מטרה נהדרת לפצצות אטום. להשלמת הטרוף הנהגת איראן מיקמה את תעשיית הגרעין בתוך הערים או בפרוורים, במקום בו תאונה גרעינית תגרום אסון המוני. בישראל צפיפות האוכלוסייה ברוב המקומות לא יוצרת מטרה כדאית לפצצת אטום. לדוגמה העיר היהודית הצפופה ביותר בני ברק, לא תורמת כלום ליכולת הלחימה של עם ישראל. המבנה ההררי של ערים גדולות כמו ירושלים וחיפה מקטין מאוד את יעילות פצצות הגרעין. לכן בעימות גרעיני איראן תסבול עשרות מיליוני הרוגים, בזמן שפוטנציאל ההרג בישראל נמוך מאוד. עוד לא הכנסנו למשוואה את יכולת המקלוט, איכות המבנים, התשתית, וכדומה. מסתבר שתגובות רבות פה באתר לא משקפות בדיקה מעמיקה, אלא משקפות חרדה עמוקה.!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
9
אירן לא תזרוק פצצה
  באום   23/02/15 20:52
התרחיש שאירן תזרוק עלינו פצצה או פצצות הוא לא נכון ואולי יש להתכונן אליו ,אבל לא ממש ברצינות.אירן צריכה פצצה אטומית על מנת לפתוח נגדנו במלחמת התשה קונבנציונאלית בסיוע החיזבאללה והחמאס ועד גורמים.עקב אכילס שלנו הוא מלחמת התשה ארוכת טווח.זה מצב שלא נוכל לסבול ואנו עלולים להתפרק.היום אירן לא יכולה לעשות זאת משום שלפי מקורות זרים אנחנו יכולים לפרק אותה בשניות.אבל אם תיהיה להם יכולת גרעינית,כבר לא נוכל לפרק אותם,לא בשניות ולא בשעות.משום ששימוש שלנו באלמנטים גרעיניים יגרור שימוש שלהם ולהפך.כלומר,אירן תיפתח במלחמת התשה ואנחנו נמצא את עצמנו עם התחתונים ביד,במצב קשה ללא יכולת להגיב גרעינית ולא יודעים איך לצאת מהמצב.זו הסכנה בפצצה אירנית ומשום כך יש לדאוג בכל מחיר שהם לא ישיגו אותה.אירן לא רק תתחיל איתנו,אלא גם עם סעודיה,מדינות המפרץ והשמיים הם הגבול.לא סתם פוטין חתם על הסכם להקמת כור גרעיני עם מצרים.כולם מבינים לאן אירן חותרת ומה הן הסכנות.
כתוב תגובה ל- באום
10
האם יש מנהיג ישראלי שמסוגל
  דר יוסף מנחם   23/02/15 22:11
חנהל מלחמה כזו??? נתניהו? אפסיהו?מתקפליהו??? הצחקתם אותי.... בוזי והגבר בחבורה שלו... ציפורע?????? הבעיה שהעם לא יצביע למנהיג יהודי עם ערכים ועם עמוד שדרה.... ועל זה אויבינו סומכים.
כתוב תגובה ל- דר יוסף מנחם
במלחמת יום הכיופורים נשבר
  אורי מילשטיין   23/02/15 23:39
השדרה של הישראלים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לא יאומן...
  י.ש   24/02/15 08:26
אין פלא שבגילך(מאחל לך הרבה בריאות)השדרה שלך לא מה שהיתה. לדעתך,כמה דמוקרטיות היו מסוגלות לעבור את הטרור הפלשתיני מאז הסכמי אוסלו ולהשאר דמוקרטיות...הדמוקרטיה האמריקנית עת לחמה כנגד היפאנים,רכזה את אזרחיה ממוצא יפני במחנות הסגר. כהיסטוריון אתה חיב להבין שבדמוקרטיה אחד השיקולים בלעשות או לא לעשות הוא מס' הניפגעים...אין שום קשר לשדרה.... יותר סימני שאלה ופחות סימני קריאה..תתפלא יש המון דברים שאינך בקי בהם...אם נדמה לך שהמצאת מכשיר למדידת עוצמת שדרה אתה אינך אלא שרלטן... על שכמותך נאמר "מרוב עצים אינו רואה את היער"...
כתוב תגובה ל- י.ש
התווית "דמוקרטיה"
  טיל אוילנשפיגל   24/02/15 09:09
התווית "דמוקרטיה" משהודבקה פעם אחת איננה ממהרת לנשור. היא גמישה ומתאימה עצמה לכל מציאות משתנה. כמו התווית "ימין" או התווית "דתי" או התווית "ציוני" שאינן מתארות כיום נאמנה את הגופים שהודבקו עליהם ובכל זאת נשארו דבוקות. ככה זה גם עם המלה שמשמעותה בעצם "כל אחד מבני העם חבר בוועד המנהל של ענייני הכלל", והיא נותרה דבוקה על מצב שבגלוי נלחמות בו כנופיות שודדים על שלל שנשדד מנתינים חסרי ישע, ובנסתר הכנופיות פועלות לא ברשות עצמן אלא כתפאורת חזית לכוחות מסודרים ומאורגנים הרבה יותר ממה שרואים במצג הגלוי העושות בנתינים לא כשודדים פרועים שפשטו זה עתה על קרבנות שהזדמנו בדרכם אלא כמגדלי בהמות במקנה שבחווה שלהם. חלק מהשיטה הוא למנוע מהמקנה להבין את מצבו, כי כשנדמה לו שהוא חופשי הוא יותר כנוע ומנוהל בפחות מאמץ משהיה אילו הבין את מצבו והשתולל בנסיון לצאת מזה. גם כניעות של ייאוש אינה טובה לבעלי החווה כמו חדוות החיים המשפרת את התפוקה.
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
להזכירך
  נטע אורי   24/02/15 06:04
להזכירך צ'מברלין הרכיכה, "הבאתי שלום בזמננו" עם המטריה המתקפלת, הכריז על מלחמה בגרמניה וניהל אותה בממשך שנה עד למותו!!!! אז דע לך שגם רכיכות יכולות להכריז ולנהל מלחמה וגם ארוכה!!
כתוב תגובה ל- נטע אורי
עד שהודח בעקבות התבוסה
  בצרפת   25/02/15 09:47
כתוב תגובה ל- בצרפת
11
ואם כבר איראן השתגעה והחליטה
  חשדנית   23/02/15 22:18
לזרוק עלינו פצצת אטום, מה מונע ממנה לזרוק עלינו 3 פצצות ? מה מונע ממנה לעשות את זה אם היא כבר החליטה החלטה עקרונית לזרוק עלינו פצצה ? ברור, שאם איראן רוצה להשמיד את העם היהודי (ובטוח שגם אובאמה בעד זה) היא תעשה הכל כדי שהמשימה שלה תצליח.... וגם אם זה אומר פצצה למרכז, פצצה לצפון, ופצצה על דימונה, ושלום על ישראל. לכן, חייבים לעצור אותה ל-פ-נ-י שתהיה לה הזדמנות לסכן לא רק את הישראלים אלא גם את עצם קיומה של ישראל...
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא ניתן לעצור אותה
  אורי מילשטיין   23/02/15 23:49
כי היא יכולה לקנות פצצות גרעין מפקיסטן מצפון קוריאה או מאחת מחבר המדינות שלברית המועצות לשעבר. יתכן מאוד שהיא כבר רכשה כי היה עודף כסף והן עניות. לפי פרסומים לאחר קריסת ברית המועצות נעלמו פצצות אחדות. יתכן שהן הגיעו לאירן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין, אם כך כנראה שגורלנו
  חשדנית   24/02/15 09:35
כבר נחרץ. זכור לי שקיסינג'ר טען שבעוד 10 שנים ישראל תחדל מלהתקיים. הוא אמר את זה ב-2012, זה אומר שנותרו לנו עוד רק 7 שנים לחיות, אליבא דקיסינג'ר. האם זה יהיה הסוף של העם היהודי ? כמעט. מזל שיש עוד כמה יהודים בתפוצות...
מקור:
israelhayom.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית, בוודאי שלא!
  אורי מילשטיין   24/02/15 11:29
לפי המאמר נמשיך לשרוד גם אחרי הפצצה. יתכן שמה שנחרץ הוא שבאיזה שהוא עתיד תוטל על ישראל פצצה גרעינית. מצד שני יתכן שגורל המין האנושי נחרץ וזה הרי נחזה כבר במקרא. מכל מקום תפקידנו הוא להיות אחרונים ולא ראשונים בתור.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
12
בשבוע
  שמ   23/02/15 22:27
שעבר כתבתי בתגובה למאמר דומה,כי המועד המתאים לחיסול יכולותיה הגרעיניות של פרס היה בין השנים 2009 - 2011.למר נתניהו לא עמד הכוח לעשות כן.לא הייתי רוצה להיות במקומו.רבים מכם שכחו שהפרסים העמידו במלחמת פרס - עיראק ב 1981 ,מיליון לוחמים,ולא הודאגו כהוא זה ממספר האבידות.ואף הגדילו עשות ושלחו אלפי ילדים לפנות שדות מוקשים בגופם,וזה נמשך כמעט 10 שנים.הם אולי מטומטמים אבל הם לא אידיוטים.לכן מן הסתם יטילו מספר פצצות בו זמנית.מי יכול להתחייב שלא כן יקרה ורק פצצה אחת תוטל על תל אביב.ואם כן יקרה - אנחנו מסוגלים לקום על רגלינו אחרי מכה כזאת.כל פצצה בסדר גודל של הירושימה/נגאסאקי תפגע במעגלים מהים ועד 10/15 ק"מ רדיוס לתוך הארץ.כל הארץ שלנו כולה אינה רחבה יותר ממאה ק"מ וכמובן דווקא באיזור לא חיוני לשרידותנו.ארה"ב הברית של אמריקה,בעזרת מרגליה בארץ יודעת מזה עשרות שנים היכן ממוקמים - מה - וכמה.גם הרוסים,ומן הסתם גם הפרסים,ואחרים.ומה תעשה ממשלה שתקבל איום אולטימטיבי " אם לא תעשו תוך זמן ככה וככה אז תטופלו ".ואם לא תהיה אזהרה מקדימה,וטילים ישוגרו בהפתעה,יש בכוחנו לעוצרם מעל ירדן,סוריה,מצרים(אם יהיה שיגור מסודאן)או מהים התיכון?המלחמה הקרה הייתה בין שני ענקים שרצו שליטה מירבית בשטחי כדור הארץ,על כל טובות ההנאה שזה מביא,נפט,מחצבים,קרבה לגבול היריב.אצל הפרסים יש רכיב נוסף,שנאה פתולוגית למי שאינו פרסי והוא יהודי.גם היטלר נתפס כליצן בראשית דרכו,עד שאילץ את מנהיג המעצמה האיפריאלית הענקית בריטניה הגדולה להתייצב במינכן ולומר חי וקיים על כל תביעותיו.אילו הייתה לו פצצה גרעינית,מי שהוא מכם סבור שהוא היה נמנע מסיבות מוסריות, מלקצר את מסע המלחמה שלו,על ידי הטלתה/הטלותיה על כל האיזורים שהיו מאפשרים לו שליטה מיידית,בלא לבזבז אמצעי לחימה קונבנציונאלים?מישהוא מכם מוכן להניח שהפרסים לא ירצו לפגוע ב " חפים מפשע בילסטינים " ולכן לא יטילו פצצות אטום על ארץ היהודים.לא הייתי מסתכן כלל ועיקר בהימור שבזה.המסקנה,הפסקה אלימה של תוכנית הגרעין הפרסית,ומניעת שיקומה לדורות.אל תייחסו לאויב הפרסי את אורחות החשיבה שלנו.הם לא יודעים לחשוב כמונו.הם פרסים,ויותר נורא ,הם אייטולות.לא יהודים.הלוואי ואתבדה.
כתוב תגובה ל- שמ
כדאי כמובן שלארינים לא
  אורי מילשטיין   23/02/15 23:55
תהיינה פצצות גרעין. המאמר דן בהנחות שיש להם או שיהיו להם
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
איראן נכנעה לאחר מיליון הרוגים
  ירון זכאי 1   25/02/15 01:18
במלחמת איראן עיראק, איראן נכנעה והפסיקה להילחם לאחר מיליון הרוגים מהם כחצי מיליון נערים! פצצות אטום חלשות בהרבה ממה שהדמיון המזרחי של רוב המגיבים פה מתאר. אם יוטלו 300 פצצות אטום על ישראל הן ישמידו רק 10% מאוכלוסיית ישראל.! שר הלחימהל ישראל ויכולתה להשמיד מעצמות אחרות לא יפגעו!!! אלה העובדות, וכול השאר אגדות. 300 פצצות אין אפילו למעצמות כמו בריטניה, צרפת, או סין. לישראל אגב יש 600 פצצות לפחות,(מסוג אטום, מימן, ניוטרון), על פי דו"ח מודיעין הצי האמריקני "שהודלף בטעות", ומיד נגנז. כיוון שרוב המגיבים לא השקיעו בלימוד הנושא, הם מקלידים פה אגדות אורבניות ומפיצים פחד לא מבוסס. אני חוזר על הקביעה, שלא כדאי לאף מעצמה לבחון את יכולתנו הגרעינית.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
פחד מאפיין חברות שבעות
  אורי מילשטיין   25/02/15 09:18
ומפונקות ואז החברות הרעבות והקשוחות נוגסות מהן חלקים (הסכם מינכן, הסכם אוסלו) ואחר כך טורפות אותן. זה מה שקרה בימי קדם בין האימפריה הרומית השבעה לבין השבטים הגרמניים שפוררו אותה. כך נגסו הערבים הברברים במאה השביעית לספירה חלקים מהאימפריה הביזנטית ומהאימפריה הפרסית. זה המצב היום ביחסים שבין המערב לאסלאם ובין ישראל לפלסטינים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
13
הנחת היסוד שגויה ולכן זה ניחוש
  יעקב עמר   23/02/15 23:07
וההנחה היא שגם הם פועלים בראציונאליות.ציווי הקוראן הוא להשמיד את היהודים גם אם לא "משתלם". שיקולי עלות ותועלת לא רלוונטיים למח שיעי. זה לא ניתוח אלא ניחוש שיתכן והוא נכון ויתכן שלא. אין מומחים לעתיד ובודאי לא כשהשחקן הראשי בו הוא שיעי.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
ההנחה איננה שהם רציונאליים
  אורי מילשטיין   24/02/15 07:26
אלא להיפך - שהם יטילו פצצה ויסתכנו בהשמדה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
14
מי אמר שלאירן פצצה אחת?ישראל
  קטנה בשטחה וזו   23/02/15 23:26
הבעיה מספר פצצות מלוכלכות לא יאפשרו חיים בשטח מדינת ישראל בעוד שאירן ענקית ותוכל להשתקם באיזורים שלא נפגעו
כתוב תגובה ל- קטנה בשטחה וזו
15
אני לא מאמין למה שאני קורא.
  אתה אמיתי?!   24/02/15 01:13
כתוב תגובה ל- אתה אמיתי?!
גם למה שכתבו לאונרדו
  אורי מילשטיין   24/02/15 10:17
דה-וינצי, להבדיל, וז'ול ורן לא האמינו הקוראים בזמנם, אולי גם הם עצמם. לפי אלברט איינשטיין, הדמיון יותר מהחשיבה הרציונאלית, הוא אבי הראיה (המצאה) החדשה/הנכונה. לפי ויטגנשטיין לא ניתן להפריך מה שניתן לומר. ומנקודת מבטי: מרחב הפוטנציאלים הוא אין סופי והכל עשוי לצאת מהכוח אל הפועל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
קופרניקוס שודרג לדה-וינצ'י
  אלפרדו ב' הצעיר   24/02/15 18:39
אכן אין גבול ליוהרה ולשחצנות של המבולבל מאפעל. אין לו מושג קלוש בתחום הגרעין ולמרות זאת הוא כותב מאמרים ופוסק הלכות.כל בר-בירב בתחום יודע שנחיתת שלוש-ארבע פצצות אטום במלבן הזעיר שבין חיפה ובאר שבע[ 175 ק"מ אורך-20 ק"מ רוחב] תביא לחורבן טוטאלי של השטח .המכה השניה תהיה נקמה קשה אך תועיל כמו כוסות רוח למת...ותכניס לך לראש האטום מר מילשטיין= האויב האיראני לא חושב ולא פועל במושגים שלנו, הראציונל הפרסי שונה לחלוטין.הם מוכנים להקריב מיליוני שהידים למען המטרה הקדושה שהיא החרבת ישראל.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
16
שאלה
  דן ה   24/02/15 02:43
ואם איראן תשלח 10 פצצות גרעיניות על כל ישראל ? מאין הכותב יודע שאיראן תייצר פצצה מדגם של 1945 ?
כתוב תגובה ל- דן ה
בעתיד הנראה לעין
  אורי מילשטיין   24/02/15 09:51
זאת היכולת הטכנולוגית שיש לה. בקרוב אפרסם בסרט של סדנת מומחים בנושא.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
17
ואם האיראנים יפעילו פולס גרעינ
  elveen   24/02/15 08:17
על ישראל כמהלך פתיחה בשילוב מתקפה קונבנציונלית ? איך משתנה הערכתך אורי מילשטיין ?
כתוב תגובה ל- elveen
לצורך יכולת מכה שניה
  אורי מילשטיין   24/02/15 10:07
בטוחה הקמנו צי צוללות חדישות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
18
עם כל הצניעות, ויש (קצת)
  אהרון שחר   24/02/15 10:37
אנחנו בתחילת 2015, אני חשבתי על הדברים האלו כבר בתחילת 2012. הקדמתי ב 3 שנים, לא רע...
 המלחמה האחרונה
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
בפעם הראשונה נתחתי כך
  אורי מילשטיין   24/02/15 11:37
את ההתפתחויות במאמר ב"הארץ" ב-2011. אחרי זמן מה זרקו אותי משם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
19
הגרעין האירני
  סיריוס   24/02/15 14:43
הרצון להצטייד ולפתח יכולות גרעיניות ,החלו עוד בימי השאח הפרסי . הוא רכש בעלות חלקית על חברת. Framatome הצרפתית בתחום הגרעין ,עם הבטחה של אספקת הדלק הגרעיני לאירן . עם ההפיכה האיסלמית ועליית ח'ומייני , הצרפתים חזרו בהם מההסכמים למכירת אורניום מועשר וביטלו את השקעתם בחברה הצרפתית . החזר הכספים ארך שנים ,אירן נקטה בפעולות טרור בצרפת עד להחזרת הכספים . בתקופת השאח ,ישראל עזרה לו במאמץ לפיתוח יכולות גרעיניות . אלו העובדות ההיסטוריות . מבחינת אירן הנתונים הגיאו פוליטיים מכריח אותם להצטייד בטכנולוגיה גרעינית: פקיסטאנים השכנה,עיראק בימי סאדם חוסיין ורוסיה מצפון וישראל ממערב כולן עם יכולות גרעיניות מהוות איום על ביטחונה ושלמותה הטריטוריאלי. בשנת 2003 ,האירנים היו מוכנים לנטוש כליל את תכניתם הגרעינית בתקופת בוש תמורת הבטחות אמריקאיות.בוש סירב משום מה .הרצון הישראלי לפרק את איראן מכל יכולת ורצון לפיתוח גרעיני מעמיד את ישראל בפני דילמה ״מה היא מוכנה לתרום לצורך הפירוק ,האם ישראל תהה מוכנה לשתף פעולה עם הסוכנות לפיקוח גרעיני? בהקשר הגרעין הישראלי . איזו זכות מוסרית עומדת לישראל בבקשתה לפירוק האזור מכל גרעין כשהיא לא מוכנה להתפרק או להיכנס ולפעול תחת פיקוח?
כתוב תגובה ל- סיריוס
הטמטום השמאלני אינו מרפה
  אהרון שחר   24/02/15 18:38
מדוע כה קשה לשמאלנים להבחין בין שוטרים לגנבים, בין רוצח למאויים ברצח הזקוק למאבטח צמוד חמוש.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כי במערכת הבין לאומית
  ההבחנה   25/02/15 08:23
אינה ברורה ואינה חד משמעית
כתוב תגובה ל- ההבחנה
מנקודת מבט אירן,
  אורי מילשטיין   25/02/15 08:10
העולם המוסלמי ולא מעטים במערב לישראל אין זכות כזאת. מומחי גרעין אחדים סבורים שלאירן כבר יש נשק גרעיני, השמור ליום הדין שלה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
20
סקופ אדיר! אף אחד לא כתב על זה
  חשדנית   24/02/15 20:19
לפני...
כולנו זוכרים את '/המחאה החברתית' שפרצה ב-7/2011, בשדרות רוטשילד בתל-אביב. זה קרה כמה חודשים אחרי ההפיכות שאירעו במקביל ובו-בזמן בתוניס, מרוקו, לוב, סודאן, מצרים ועוד. בכל המקומות האלה עלו, בעקבות המחאות, משטרים חדשים, חלקם במהומות דמים, חלקם עדיין מנסים לשרוד. מי שיזם את כל המהומות האלה - עכשיו זה כבר ידוע לכולם - הייתה ארה"ב, דהיינו ממשל אובמה וה-CIA, כדי להקים את הח'אליפות חדשה של האחים המוסלמים. בחלק מהמקרים זה הצליח להם, והם פירקו את המשטרים הישנים - לדוגמא בלוב, בתוניסיה, במרוקו ואפילו במצרים, לתקופה של כשנה.
ומה שלא ידעתם זה - הקשר בין שני האירועים. 'המהפכה החברתית' בישראל והמהפכות בעולם הערבי קשורות זו לזו בקשר אחד - המפעיל של שניהם זהה. אובמה הריץ את 'המחאה החברתית' בארץ, באמצעות הסוכנים שלו, ובמימון הקרן לישראל חדשה (עוד סניף של אובמבה), במה שלא היה אלא ניסיון להפיל את שלטון הימין בישראל. אין פלא שראשי המחאה הצעירים דאז התברגו אחרי זה בראש מפלגת העבודה - סתיו שפיר, איציק שמואלי ואחרים.

המהפכה ההיא הייתה אמורה להפיל את נתניהו ואת שלטונו ולהקים שלטון חדש - שמאלני, תחת המטריה של מימשל אובמה, בחסות המהומות של 'מחאת הדיור' נגד נתניהו. זה לא הצליח, לא בגלל שלא ניסו, אלא - לדעתי בלבד - בגלל שהרפובליקנים לא הסכימו !!! לתכנונים האלה של מימשל אובמה, ושמו לו אולטימטום חד-משמעי (בנוגע לנתניהו בלבד)...ואם זה נכון או לא, ימים יגידו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
בכל אופן התיאוריה מרתקת
  אורי מילשטיין   25/02/15 09:02
וסבירה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין וחשדנית מתלקקים
  צייד מתחזים.   25/02/15 16:09
ובלשון חז"ל מפרכסים זה את זו.כמה שאתם שקופים והזויים. למילשטיין אין מושג קלוש בנושא הגרעין בכלל ובנושא הגרעין האיראני בפרט.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים.
סביר ביותר.
  אכן.   26/02/15 02:09
כתוב תגובה ל- אכן.
לגבי חשדנית
  רופא בתחום   27/02/15 19:55
ובכן יש סכיזופרנים שיגידו על עצמם שיש להם כאב ראש. כך זאת הסובלת מפראנויה המתבטאת בתיאוריות קונספירציה מטורפות הניתנות להפרכה מני ובי קוראת לעצמה "חשדנית". העובדה שדר' מילשטיין, שעפ"י הקרדיט האינטלקטואלי שאני נותן לו יודע היטב את טירופם וחוסר היתכנותם של דברי אותה...טוב בסדר חשדנית עלק מטפח את דבריה כ"מרתקת" מראה לי על הפוליטיות הנוראה שאוכלת כל חלקה טובה ביכולתו האנאליטית. חבל, בשלב מסוים איבדנו אינטלקטואל מעולה שהיה יכול להיות היסטוריון ופילוסוף צבאי בעל ערך והפך את יכולותיו לזבל פוליטי ממורמר.
כתוב תגובה ל- רופא בתחום
21
ד"ר סטריינג'לאב במיטבו ??
  GREEN   25/02/15 16:09
ד"ר מילשטיין מזכיר בתחזית שלו את ד"ר סטריינג'לאב (הד"ר המופרע מתוך סרטו הידוע של סטנלי קובריק ז"ל).כידוע כל תוכנית היא בסיס לשינויים - סטיות "קלות" מתסריט האימה של מילשטיין (לדוגמא: ואם לאירנים יש נשק גרעיני מפותח יותר ) עלולות להביא לחורבן בית שלישי בנוסח "תמות נפשי עם פלישתים" .
כתוב תגובה ל- GREEN
בסדנה על לוחמת גרעינית
  אורי מילשטיין   25/02/15 18:58
שהתקיימה אתמול בתל אביב, ושתעלה בעתיד בניוז1 הסכימו כל המומחים (בעלי תואר שלישי בהנדסה ובפסיקה גרעינית) שבמקרה הגרוע ביותר של התקפה גרעינית לא יפגעו יותר מ-10 אחוזים מתושבי מדינת ישראל, שזה כמובן אסון אך לא קץ מדינת ישראל. נא לא לשכוח שבשואה נרצחו כ-33 אחוז. הוסכם גם 600 פצצות אטום ומימן שיש לישראל (לפי מודיעין חיל הים האמריקאי) היא מסוגלת להשמיד בקלות את אירן.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מילשטיין בערוב ימיו הפך למומחה
  בגרעיני עפולה   26/02/15 18:21
שמשהוא ישלח את מילשטיין לרופא גריאטרי למדוד מה אחוז הסקלרוזה שתקפה את מוחו והתחיל להזות על גרעינים
כתוב תגובה ל- בגרעיני עפולה
מה הדיאגנוזה
  שלך?   26/02/15 22:26
כתוב תגובה ל- שלך?
מילשטיין חי בעבר ואין לו מושג
  אלפרדו ב'   27/02/15 09:25
החובבן מדבר על פצצה אחת שתיפגע בתל אביב, השבוע התגלה מפי המומחים שלאיראן יש לפחות 15 פצצות אטום מבצעיות, זה אומר שהם מסוגלים לשטח ולהשמיד תוך שעה את ישראל הזערורית וצפופת האוכלוסין. מכה שנייה תהיה בבחינת כוסות רוח למת... אז מה הוא מקשקש שיחזור להתעסק בצנפים שלו= רפול המטורלל ואריק שרון המושחת הנבל..
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
לפי מודיעין הצי האמריקאי
  אלפרדו ב'   27/02/15 12:53
יש לאיראן 24 פצצות גרעין. לפי שני מקורות ישראליים לא ממוסדים יש בידי איראן14-15 פצצות וראשי נפץ אטומיים. נא לחשוב מה יקרה כאן כאשר ינחתו שלוש-ארבע פצצות בת"א רבתי, אחת בחיפה ואחת בכור בדימונה. קאפיש מילשטיין ?? מה אמרו לך "המומחים" בפורום על הנתון הזה?? אתה מנותק והזוי.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
הנחת היסוד של סוקול
  התמהוני   5/04/15 01:39
הנחת היסוד של סוקול היא שימוש בפצצות של 20 ק"ט (הירושימה). ברור שאפילו 50 כאלו לא מספיקות לחורבן מעשי של מדינת ישראל (קרי, איון 3 וחצי מיליון התושבים באיזור גוש דן רבתי). וגם הנחתו על יעילות פצצת מימן בסדר גודל של פצצת הצאר, קרוב לוודאי שנכונה עקב חזרת גל ההדף מהאטמוספרה. הבעיה היא שאלו סדרי הגדול היחידים שבחן בהרצאתו-הנמוך ביותר והגדול ביותר. ומה עם מה שבאמצע? כמה פצצות תרמוגרעין של 1-5 מ"ט בפיזור יפה ושווה? להשוואה, הניסוי התרמוגרעיני האמריקאי הראשון (10 מ"ט) יצר כדור אש בקוטר 3 ק"מ, ענן פטריה בגובה של למעלה מ-20 ק"מ ורוחב של 30 ק"מ בגובה הקרקע. מויקיפדיה, לא יודע עד כמה אמין. לכן אני שותף לדעתו של אריה יצחקי ואחרים כאן באתר-רוב רובה של תכנית הגרעין האירנית היא סוג של רמייה. המטרה האמיתית-השגת נשק תרמוגרעיני.
כתוב תגובה ל- התמהוני
22
הפצצה האירנית - מדוע?
  שמחה מעוז   27/02/15 20:53
שלום אורי: שלא בדיוק כהשערתך על מניעי אירן בפיתוח נשק גרעיני, לדעתי אירן הסיקה את הסמקנות מנסיונו הכושל של סדאם הביש גדא לכבוש שטחים בחצי האי ערב, נסיון שארה"ב הכשילה, ושהסתיים בתלייתו. אירן, שלוטשת עיין (מסיבות ברורות) לעתודות הנפט הענקיות בחצי האי הערבי, החליטה ליצור הרתעה מול ארה"ב ע"י נשק גרעיני, וכל התלהמויותיה נגד ישראל הן סיפור הכיסוי. את האימפריה האיסלאמית ירצו האייטולות לבנות ע"י שליטה מסיבית באוצרות הנפט העולמיים, ןלא ע"י שימוש בנשק אטומי. אחרי הכל, האם אתה מצפה מהאירנים שיספרו לארה"ב ולעולם את האמת (כאילו הם, או הסעודים לא יודעים או לא מבינים זאת. אני מתערב איתך שלסעודים תהיה פצצה גרעינית דקה לאחר שלאירנים תהיה - הכי מאוחר . . .)
זיי מיר געזונט. שמחה מעוז
כתוב תגובה ל- שמחה מעוז
23
גם במרד הגדול נשארו בחיים
  אלון פלג   28/02/15 03:04
גם הרומאים לא השמידו את כול היהודים. הרומאים פשוט ניטרלו את היכולות הצבאיות של היהודים להרבה זמן. אם כול המוסדות החשובים והרבה מאנשי האליטות נמצאים בת"א, אין צורך להשמיד את כול היהודים, מספיק לחסל את ההנהגה.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
24
לפי כל הפרסומים כבר יש להם כמה
  שבץ חלובה   28/02/15 15:53
פצצות אז בשביל מה כל הדיבורים או הנסיעה לקונגרס. מה שנשאר לנו זה לשמור על יכולת מכה שניה בתור הרתעה נגד מכה ראשונה שלהם.מה שלא בטוח זה שאפילו אם יש להם פצצה אז אין להם עדיין טילים שיכולים לשגר אותה. במקרה זה עלינו לנצל את היתרון שלנו ולתקוף אותם מיד אחרי הנאום בקונגרס. הם יאיימו עלינו כמו תמיד אבל יוכלו רק לשגר טילים קונבנציונליים. אני מוכן לקבל 100 טילים כאלה על הראש ולא 2-3 טילים גרעיניים. מתקפה ישראלית על האירנים תאלץ את האמריקאים להתערב והם יסיימו את המלאכה בשבילנו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
25
ירון זכאי הפרימיטיבי צא מהסרט
  אלפרדו ב' הצעיר   28/02/15 19:51
ותתייחס לתגובה שמציגה אותך כשוטה. אגב זה נכון שכל חברי "הסדנה " שלכם-כולל מילשטיין -הם הלומי קרב ממלחמת יום הכיפורים ??.נראה שאתם זקוקים לסדנה מסוג אחר.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
ירון זכאי לחוץ. מבקש צנזורה
  אלפרדו ב' הצעיר   1/03/15 08:29
שתחפה על אוילותו שנחשפה כאן, האיש הקטן מתקשט בנוצות של מומחה למלחמה גרעינית,כאשר הידע שלו מסתכם בפיצוח גרעיני עפולה...ירונצ'יק הצנזורה היא מפלטם של הפחדנים והטפשים.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
26
מילשטיין מסכן את ביטחון ישראל
  אלפרדו ב'   1/03/15 13:23
ראוי שיישלח לגור בעיר הקדושה לשיעים קום ,צמוד לחמינאי.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
27
נלעג ומבזה
  הצופה לבית ישראל   3/03/15 09:18
הדבר המקומם ביותר הוא ההתיימרות של אנשים חסרי ידע אלמנטרי בתחום הגרעיני ,כמו אורי מילשטיין וירון זכאי, לחקור ולקבוע מסמרות. זה ביזיון למחקר ולשכל הישר.
כתוב תגובה ל- הצופה לבית ישראל
28
אתה בטוח שהפצצות הגרעיניות
  רונית לוי   9/04/15 19:13
של איראן כל כך עלובות? בסך הכל דומות לפצצות על הירושימה ונגסקי? אבל הרי מאז 1945 היתה התפתחות גדולה מאוד.
כתוב תגובה ל- רונית לוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il