|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
בת אדם |
|
2/06/06 22:32
|
|
|
|
אכסנייה למה?
אכסנייה למזרקים אולי.
אל תעבדו עלינו. אתם מכונת הריגה זה כל מה שאתם.
זו דעתי עליכם ולעולם לא תשתנה לא חשוב כמה מילים ודמגוגיה תמכרו לעולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
בת אדם
|
|
|
|
|
|
|
משה צוקר |
|
2/06/06 23:05
|
|
|
|
|
2 |
|
|
חתול |
|
2/06/06 23:06
|
|
|
|
מעולה
|
|
כתוב תגובה ל-
חתול
|
|
|
|
3 |
|
|
פיקי |
|
2/06/06 23:11
|
|
|
|
לפני מספר שנים קראתי מאמר במקומון הרצליה, שבכלבית תנו לחיות לחיות שבקיבוץ גליל ים היו מספר בורות ספיגה בפרדס שמאחורי הכלביה. הבורות היו מלאים בפגרי כלבים שהורדמו באותה כלביה. יפה שיש מי שמודה במה שכל כך קשה, שהרי צער בעלי חיים נועד לעזור לבעלי חיים. וכמו תמיד יהיו דו פרצופים ופחדנים. אין ספק שהדבר קשור ביחסי ציבור ובקבלת תרומות מהציבור הרחב.
|
|
כתוב תגובה ל-
פיקי
|
|
|
|
4 |
|
|
יערה |
|
3/06/06 02:22
|
|
|
|
אף אחד לא נתן לכם את הרשות להרוג. אתם לקחתם לעצמכם את תפקיד המשמיד הלאומי.
בגלל מדיניות ההשמדה שלכם שנמשכת כבר 80 שנה, הרשויות פותרות עצמן מטיפול שורש בבעיה. אתם מספקים את הפתרון הזול והנוח - מזרקי רעל לכל כלב/חתול ללא בית.
אם תפסיקו להרוג, המדינה תיקח על עצמה אחריות ותחוקק חיוב עיקורים/סירוסים, ואפילו תממן את זה.
חבל שאתם לא מבינים מה אתם עושים.
ולא אמרתי כלום על שניים וחצי מיליון הדולר (כספי תרומות) שסגרתם בחשבון הבנק שלכם. עם הכסף הזה אתם יכולים להציל את כל החיות בישראל.
תתביישו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יערה
|
|
|
|
5 |
|
|
האחד |
|
3/06/06 06:48
|
|
|
|
הבעיה היא "שהמתות חסד" נעשות מדי יום על בני אדם בבתי החולים ובמעונות הקשישים... ב"הפתעה" (?) גמורה... ובלי ידיעת המשפחות.
|
|
כתוב תגובה ל-
האחד
|
|
|
|
6 |
|
|
האחד |
|
3/06/06 06:49
|
|
|
|
הבעיה היא "שהמתות חסד" נעשות מדי יום על בני אדם בבתי החולים ובמעונות הקשישים... ב"הפתעה" (?) גמורה... ובלי ידיעת המשפחות.
|
|
כתוב תגובה ל-
האחד
|
|
|
|
7 |
|
|
לב אוהב |
|
3/06/06 09:03
|
|
|
|
צב"ח תל אביב מרדימים לנצח בהיקיפים מבהילים,תפנימו יש דרך לעזור לבע"ח ,לעקר ןסרס ולקרוא לעיריות להצטרף לפרוויקט "עקר-החזר" ,תרמו ותמכו בעמותות שחרטו על דיגלן חיים לבעלי החיים,ולא מוות במזרקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לב אוהב
|
|
|
|
8 |
|
|
מירלה |
|
3/06/06 10:19
|
|
|
|
אני חושבת שכל עוד אין פתרון ראוי אחר והארגונים האחרים סוגרים את השערים, אז לא נותרת בררה לאגודת צער בעלי חיים.
המשיכו בעבודת הקודש ותמשיכו למנוע סבל. כל הכבוד לאגודת צער בעלי חיים שכך פועלת ולא מתיימרת להציל את כל העולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מירלה
|
|
|
|
9 |
|
|
ברלה |
|
3/06/06 11:19
|
|
|
|
זה רצח!!!
תפקידכם כעמותה למען חיות להציל אותם ולא לרצוח אותם.
אתם מתנהגים יותר גרוע מוטרינרים רשותיים ומטעים את הציבור
תתביישו
|
|
כתוב תגובה ל-
ברלה
|
|
|
|
10 |
|
|
אוהב חיות בחיים |
|
3/06/06 12:57
|
|
|
|
אין שום _חסד_ בהמתה של בעל חיים בריא!!!!!!! שום "חסד" אין בזה! כשמבצעים המתת "חסד" באדם בריא שכל חטאו הוא שאין לו בית לגור בו - זה נקרא רצח, למה המתה של בעל חיים בריא זו "המתת חסד"??? חסד למי בדיוק???
לכן גם המסמך שמחתימים עליו בצב"ח ת"א לא תופס לכלום ולא מסביר כלום זה לא המתת חסד!
זו, ורק זו, היא המתת חסד: medethics.org.il
למה אין תגובה של עמותות אחרות? למה לא פנו ל"תנו לחיות לחיות" ול"עמותה למען החתול" שתי עמותות שכבר ניצחו את צב"ח ת"א פעמיים בבית המשפט העליון???!!!
צב"ח ת"א שמכתירה את עצמה כ"גיבורה" לא מציינת שהם העמותה היחידה בארץ עם אידיאולוגיה כזו ושברוב העולם המערבי קיימת תנועה ברורה ושלטת של מדיניות "no kill shelter".
החיים ברחוב הם לא כל כך נוראיים כמו שמנסים להציג, אפילו בית המשפט העליון בשני פסקי דין החליט שאין להמית חתולי רחוב ועולה מזה שגם בית המשפט מסכים עם זה שלא כל כך נורא לחתול ברחוב!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אוהב חיות בחיים
|
|
|
|
|
|
|
סימון-96 |
|
3/06/06 20:59
|
|
|
|
לא הורגים באגודת צער בעלי חיים בעלי חיים בריאים!!!
יש למישהו בעיות בהבנת הנקרא.
|
|
כתוב תגובה ל-
סימון-96
|
|
|
|
|
|
|
מישהו |
|
3/06/06 23:32
|
|
|
|
הוכחת שאין לך מושג על מה את מדברת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
מישהו
|
|
|
|
|
|
|
רוסיה |
|
6/06/06 13:15
|
|
|
|
איך זה יתכן שעמותה לא למטרות רווח גומרת כל שנה עם חצי מיליון שקל בחשבון בנק???????????
מי שלא מאמין מוזמן לעיין בתיק שלהם ברשם בעמותות.
עם תקציב כזה הם יכולים לעקר ולסרס כל בע"ח בארץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
רוסיה
|
|
|
|
11 |
|
|
אלבז |
|
3/06/06 12:58
|
|
|
|
בשנת 2003 מצאנו כלבה קטנה ברחוב. אישתי לא אהבה את הרעיון שיהיה לנו עוד כלב (שניים כבר יש) וניסינו להיעזר בעמותות כמו- sos, תנו לחיות לחיות ועוד כל מיני גורמים. לאף אחד מהגורמים שפניתי לא היה מענה לכלבה ומתוך רחמים פניתי אל צבח. הם קבלו את הכלבה, עשו מאמצים למצוא את הבעלים ואחרי מס' חודשים שהמשכתי לבוא ולבקר, נמצאה לה משפחה מהוד השרון באחת השבתות שהייתי שם עם משפחתי. עד היום אני בקשר עם משפחתה המאמצת ורציתי לחזק את עבודת הקודש של האגודה התל אביבית. לצערי מה שהכתבה מציגה היא פניה האמיתיים של החברה בישראל ומה לעשות שלא ניתן למצוא בית לכל הכלבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלבז
|
|
|
|
12 |
|
|
סמי302 |
|
3/06/06 13:01
|
|
|
|
עדיפה המתה ללא כאב על פני שיטוטים ברחובות. אני אומר לכם את זה בתור אחד שאוסף כל בעל חיים משוטט ומעביר לתחנת ההסגר בעירי. שם ממיתים אותם אני יודע. אף אחד לא יכול להציל את כולם.
שיתביישו להם האנשים שתוקפים ומשמיצים ולא נותנים פתרונות ועוד סוגרים את הדלת.
|
|
כתוב תגובה ל-
סמי302
|
|
|
|
13 |
|
|
מיטל |
|
3/06/06 14:10
|
|
|
|
לפי דעתך מי שחי ברחוב צריך להמית.
להזכירך יצא בג"צ בשנת 2000 שאסר על רשויות להמית חתולי רחוב, חיים ברחוב הם לא סבל כי יש אנשים טובים שנותנים אוכל.
לפי דעתי צער בעלי חיים ת"א הם הכי רעים שיש.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיטל
|
|
|
|
|
|
|
יונתן 18 |
|
3/06/06 14:48
|
|
|
|
הזהרי עם הצעות כגון זו......
במדינה המטורפת והמושחתת הזו יש כאלו הנמצאים באמירו של המגדל אשר יאמצו אותה........
|
|
כתוב תגובה ל-
יונתן 18
|
|
|
|
|
|
|
שי - חיפה |
|
6/06/06 09:52
|
|
|
|
מיטל,
יש לך (אולי?) מושג מה קורה לעני שהתרופה שלו לא נמצאת ב"סל התרופות" ?
או שהניתוח לו הוא זקוק לא בין הטיפולים שבאותו "סל" ?
ראית פעם עשיר שמת מהרעלת קיבה כי אכל מה שמצא במיכלי אשפה ?
עשיר שקפא ומת בחורף בחורבה אליה "פלש" כשנגמר מה שיכול היה לשרוף כדי להתחמם ?
בישראל, עניים מופנים מבית החולים "להמשך מעקב ע"י הרופא המטפל" כשבבית החולים מבינים שהם לא ישלמו לרופא כלשהו באופן פרטי כדי שיעשה מה שאפשר לעשות וצריך לעשות בבית החולים, כי בית החולים שייך לקופת חולים א' והחולה רשום בקופת חולים אחרת.
יו"ר ההוצאה לפועל דוחה התנגדויות עם ראיות ברורות לשקרים של תובעים, "כי ההתנגדות הוגשה באיחור (לאחר יותר מ 30 יום)" ובכך דן למעשה את מי שלא יכול לשלם לעורך-דין, לתשלום כל מה שהתובע רוצה, גם אם אין לזה כל בסיס ובזה בעצם גורם לכך שהעני הנתבע לא יוכל כלל לחיות ודן אותו ואת ילדיו לחרפת רעב, חיים ללא חשמל, ללא טלפון, הרבה פעמים ללא מקום מגורים, ועוד ועוד...
יש עניים ש"אנשים טובים" דואגים להם, אבל יש עניים שמעדיפים שכל זה יסתיים, מהר וללא סבל (כי סבל כבר יש להם כל כך הרבה, שלא שווה לנשום יותר את אותו אויר שאנו מקבלים כאן כמובן מאליו).
לתקן את העולם אפשר, אבל צריך להיות עשיר (מאד) בשביל זה.
למנוע סבל מתמשך בהרבה מקרים עדיף על פני הארכת סבל.
מתי מעט יאמרו זאת בגלוי, אבל כוווולם יודעים זאת.
מזלן של החיות שמהן "מותר" לחסוך את המשך הסבל.
ומעבר לכל זאת, בסוף כולם מתים. אנחנו רק מעבירים כאן את הזמן עד שזה יבוא.
האנס קריסטיאן אנדרסן כתב פעם באירופה סיפור קצר לילדים בשם "מוכרת הגפרורים הקטנה". זה נכתב לילדים, אבל מתאים לכל מי שהשפע לא אטם לו את הנשמה עדיין.
זה לא ממש סיפור בדיוני והוא די קצר, אבל אחריו לא עוברים יותר לייד עניים וחושבים "שילכו לעבוד", הם לא הבעיה שלי.
שי
|
|
כתוב תגובה ל-
שי - חיפה
|
|
|
|
14 |
|
|
קוריצה |
|
3/06/06 18:15
|
|
|
|
את פרטי המאמצים למי שמסר את הכלב!
|
|
כתוב תגובה ל-
קוריצה
|
|
|
|
15 |
|
|
קוריצה |
|
3/06/06 18:17
|
|
|
|
תאמין לי שחיי כלב ברחוב בישראל נראים הרבה יותר טוב מאשר חיי אנשים באפריקה. האם זה אומר שבעצם זה שצריך להרוג גם אותם באפריקה כי אתה חושב שזה עדיף?
ומה הכלב חושב? גם הוא חושב שעדיף למות? בחיים לא ראיתי כלב או חתול מתאבדים הם יעדיפו להילחם בשיניים כדי לחיות בכל מצב, גם ברחוב!
|
|
כתוב תגובה ל-
קוריצה
|
|
|
|
16 |
|
|
עלמה |
|
4/06/06 01:19
|
|
|
|
|
17 |
|
|
עלמה |
|
4/06/06 01:27
|
|
|
|
לא תמיד נעים לעמוד על טיבה של המציאות!
צב"ח עושים ככל יכולתם על-מנת למצוא מענה הולם והומאני לבעלי החיים הנתונים תחת חסותם.
חיי חרפת רעב ברחוב או חיים מאחורי סורג ובריח - אינם חיים!
המשיכו בעבודתכם המבורכת.
|
|
כתוב תגובה ל-
עלמה
|
|
|
|
18 |
|
|
רותם-9 |
|
4/06/06 22:01
|
|
|
|
בסוף באמת תגיעו להמית עניים.
צער בעלי חיים? צער מי שנתן לכם מזרק ביד.
|
|
כתוב תגובה ל-
רותם-9
|
|
|
|
19 |
|
|
מירלה |
|
5/06/06 06:40
|
|
|
|
מלא תגובות נגד צבח ואף אחת מהן לא מציגה פתרון.
מה שאני יכולה לומר זה שאתם רק מקשקשים ומקשקשים וצבח עובד באופן אחראי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מירלה
|
|
|
|
20 |
|
|
ןןןן |
|
6/06/06 00:07
|
|
|
|
|
21 |
|
|
בז |
|
6/06/06 08:21
|
|
|
|
קראתי והזדעזעתי ממספרם של בעלי החיים המומתים. מדינת ישראל חייבת להתעורר ולשים קץ להמתות.
|
|
כתוב תגובה ל-
בז
|
|
|
|
22 |
|
|
דרדסית2006 |
|
8/06/06 09:05
|
|
|
|
אם היו רק יודעים באיזו התלהבות מדברים בצער בעלי חיים תא על הרדמות היו יודעים שהתפקיד ממש נפל עליהם מצויין, מרדימים על ימין ועל שמאל, לקחו את התפקיד ככ ברצינות שכבר הם בעצמם לא רואים ממטר את בעלי החיים, לא חושבים על שום פתרונות אחרים חוץ מלהרדים ומרדימים גם בעלי חיים בריאים לגמרי שעם קצת רצון והשקעה היו יכולים למצוא בית
|
|
כתוב תגובה ל-
דרדסית2006
|
|
|
|
23 |
|
|
ירון.ש |
|
10/06/06 22:27
|
|
|
|
לצב"ח תל אביב יש כסף רב שבמקום שישתמשו בו להצלת חיים הם הורגים בעלי חים בריאים ! הם הורגים חתולים בריאים שרוצים לחיות. הם לא יעקרו וסירסו ויתנו להם לחיות חלילה. הם ניזונים מכספים שמוזרמים אליהם מבעלי אידיאולוגיה שהחיות סובלות ולכן טוב מותן מחייהן. כסף - זה כל הסיפור. וגלגולי עיניים מהסוג שהכתבה הזו מקדמת. "קורע לב". ממש.
|
|
כתוב תגובה ל-
ירון.ש
|
|
|
|
24 |
|
|
לס |
|
11/06/06 09:25
|
|
|
|
המתה איננה פתרון! לא היה מקום ליתומים בבית יתומים גם הייתם ממיתים, בטענה ש"זה פתרון הומני"?? חיות מסתדרות לא רע גם בלי ה"עזרה" שלכם - חיות רחוב רבות חיות טוב ונהנות מהחיים, בייחוד בגלל אנשים שמוכנים לעזור ולהאכיל. אבל אתם מתנגדים לזה (ר' עניין ראשלצ) כי אתם ממש לא רוצים שזה יקרה. אין כמו "הפתרון הסופי", נכון?? בטח ייסדו את עמותת צער בעלי חיים בואנזה...
|
|
כתוב תגובה ל-
לס
|
|
|
|
25 |
|
|
Oracle |
|
11/06/06 09:57
|
|
|
|
אנחנו כ"כ הומאנים שהומניות נהייה מילת גנאי המתארת
את החיה הכי שפלה שהתהלכה על הכוכב הכחול.
איך החיות מזיקות לנו ?
וכמה אנחנו מזיקים להן ?
תמיד אמרנו על החיות שלנו שאנחנו נותנים להן כ"כ מעט
אבל מקבלים מהן כ"כ הרבה.
מסתבר שאנחנו תמיד נבוא ראשונים במשוואה.
תנו להם להסתובב "ברחובות ובטבע האכזר" כדברי הכתבה.
תסרסו ותעקרו ,אני חצי מסכים עם זה למרות שאם מישהו ינסה לסרס ולעקר בני אדם "לא רצויים" זה יוגדר רצח עם \ שואת העם <השלם את החסר> \ וטיהור אתני , אבל בכל אופן אל תהרגו את החיים!
תנו כבוד !
תנו להם להסתדר בטבע האכזר כי זהו טיבעו של הטבע.
הם אינם מפריעים לבני אדם.
אנחנו מפריעים להם.
מי שסובל , שיטפלו בו שלא יהרגו אותו.
חיה שלא ניתן לטפל בהּ , השד יודע למה , ניתן ,לאחר אישור
וטרינרי מוועדה מקצועית - ולא בירוקרטית - ובלתי תלויה , להמיתה המטת חסד אמיתית.
למה אין שמורות טבע לחיות "עירוניות" בהן הן יצודו , יואכלו ע"י מגדלים ומתרומות אנשים טובים וסובסידיות של המדינה ?
חיות אלו כמובן שיהיו מעוקרות ומסורסים.
רק תנו להם לחיות .
חיות!
זה השם .
תנו להם לחיות.
בבקשה.
שי.
|
|
כתוב תגובה ל-
Oracle
|
|
|
|