s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נוני נגד ביבי: חתרנות עד רגע ההצבעה
מאת: יואב יצחק  |  09/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז למה לא מפרסמים
  אהרון שחר   9/05/15 10:57
בישראל היום ובניוז1? רק ידעות אחרונות יודע דברים שליליים על כחלון וליברמן? איך יתכן שניוז1 לא יודע אם הוא מספר לנו מה ידיעות יודע? אבסורד, דווקא טוב שידיעות לא יפרסם, זה מאפשר סקופים בלעדיים לאמצעי תקשורת אחרים. פרסמו אתם. איש ציבור צריך לדעת שהוא לא יוכל להסתיר קופת שרצים, כי אם עיתון אחד יגן עליו, 10 עיתונים אחרים יפרסמו.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
לא מבין את הכתבה
  סירוס   9/05/15 11:07
יואב יצחק ,מה את רוצה להגיד בכתבה זו שלא ידוע? האשמות ועוד האשמות רק בכדי לגונן על ביבי .אני מבין שיש לך חשבון עם נוני מוזס מכאן עד רקיחת סלט מכל כל ? לנוני יש סכסוך עם שלדון ,סכסוך של עסקים מתחרים,אך שלדון מסתתר אחרי ביבי .ביבי הנהנה העיקרי מהעיתון של שלדון אז ברור שמוזז יתגונן ויעשה הכל להפריע לביבי ,האם זה לגיטימי ? כן ,במציאות הישראלית .אך יואב מה האינטרס שלך ? לגונן על ביבי ? האם מוזס אחראי לסחבת בהרכבת הממשלה ,האם באמת הוא קם כל בוקר וחושב איך להזיק לביבי ? הרי האויב הגדול של ביבי הוא ביבי בעצמו בכל תפארתו .אז אנא יואב יצחק הפסק להלעיט אותנו בלוקשים. התחל לחקור לעומק את פרשת פישר על מה שלא סופר בה ויש הרבה מה לחקור .את בוחר בעצלות עיתונאית
כתוב תגובה ל- סירוס
'וגם' אפשרות קשר יצחק ו..שלדון
  לסירוס   9/05/15 12:22
כתוב תגובה ל- לסירוס
3
הטריקים של ליברמן ניכשלו
  שיסיק מסקנות.   9/05/15 11:08
אולי נוני יתן לו עבודה?
כתוב תגובה ל- שיסיק מסקנות.
4
מעז יצא מתוק
  שוחר-שלום   9/05/15 11:15
כל מה שמוזס עושה כדי להרע - מתהפך לטוב. דוגמא ראשונה (עבר): מסע ההשמצות של מוזס הביא להזדהות עם הקורבן ולתמיכה מקיר לקיר בנתניהו בקרב בוחריו הפוטנציאלים. ללא מסע ההשמצות הזה קרוב לוודאי שהשלטון היה מוחלף. דוגמא שנייה (הווה): איילת שקד היא הדבר הנפלא ביותר שיכולנו לקבל במשרד המשפטים. היא תביא לשם רוח חדשה ונקייה תחת הצחנה והחנק הפושים בכל פינה ומדור. בא מוזס לקלל ויצא מברך. דוגמא שלישית (עתיד): קרוב לוודאי שחזון האחדות יילך ויתפוגג, ושלטון הימין יתייצב. המחיר אותו נשלם לפרזיטים האידאולוגים של העדות החרדיות קטן לעין שיעור מהמחיר בנפש אותו נשלם לחסידי הרב-תרבותיות של השמאל ההזוי. וכשייסים המוזס תפקידו החשוב, יפשוט רגל ייעזב לנפשו ויתפגר לאיטו בקרן רחוב עזובה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
5
תיאור מפחיד!!! הרק אותי?...
  א. וינשטיין   9/05/15 11:34
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
6
אבל לאבירי הצדק הסוציאליסטי
  אבולה   9/05/15 11:43
של מפא"י, סליחה, המערך, סליחה, מפגת העבודה, סליחה, המחנה הציוני בוז'י, ציפי, יחימוביץ' כבל ומזדנביהם, כולל הציוני הדגול זוהר בלבול, זה לאט הפריע בכלל ולא פצו את הג'ורות שלהם.


אוי, שכחתי את המיליונר מסתיר הדולרים שלא הסתיר את הוילה ב-9 מיליון בינימין בעל השם הערבי פואד בן אליעזר. סליחה.
כתוב תגובה ל- אבולה
7
מיליארדים עלות הבחירות והסכמים
  שאלת כמה   9/05/15 12:14
האמנם - לאחר 'שעל פניו' אין שינוי ב ''משילות'' , השינוי לו קיווה רה"מ ביבי , יעלה על הדעת , כפי שכותב יואב יצחק על סיבוב בחירות נוסף ?
האם לא נועדה הרשימה לעיל בעיקרה ויותר מכל לנופף באצבע שלוחה ואף מאיימת מכיוון ביבי לעבר חברי הכנסת ב 'ליכוד' שלא יערימו קשיים לרגל שיבוצם או לאו כשרים / סגנים במהלך הימים הקרובים...
כתוב תגובה ל- שאלת כמה
8
כתבת קשקוש! שאחרים יפרסמו
  שולמן היבוסי   9/05/15 12:25
לא נעים לראות את יואב יצחק מתדרדר למחוזות ההזייה הגלויה (הזיות היו תמיד, אבל לא כולם הבחינו). מה אתה מנסה להגיד? שיש ששחיתויות ענק שגם walla לא מפרסמים? וגם לא "ישראל היום" בכותרת הראשית? למה לא תולים את אח של כחלון בכל העיתונים האחרים? אם העניין כל כל חמור? בקיצור, מר יצחק, הפעם אינך מצליח להסתיר את שרלטנותך.
כתוב תגובה ל- שולמן היבוסי
9
ליברמן כולירה, וביבי קדחת
  עזרא מנצור   9/05/15 12:42
אז מה יש לנו? שני אנשים בלתי אמינים, בלשון המעטה. ביבי נתניהו שהוא שקרן מועד, ומולו ליברמן שהוא תככן מדופלם. מה זה כבר משנה אם נוני תומך באחד מהם?....
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
למנצור לגבי האחד אתה צודק אבל
  צורי   9/05/15 15:03
אצלך יש הן מזה והן מזה. להבא נענע את הראש חזק ככל שניתן ואולי תרכז מנת i.q של עד שלוש נקודות שהתגובה תראה של בן אנוש נחות.
כתוב תגובה ל- צורי
10
חסרה לי הוכחה
  ליבלה   9/05/15 13:47
כתבה שכולה מבוססת על משאלות לב. ללא שום הוכחה. המילים נוני מוזס מתנוססים בכל פיסקה כאילו הוא השטן שעושה מעשים פסולים אבל ללא בדל של קשר למציאות.
כתוב תגובה ל- ליבלה
11
על תופעת שטיפת המוח
  יוסי מ   9/05/15 13:57
לפעמים אי אפשר שלא להגיב ליואב יצחק שמידת צלילות הדעת שלו נתונה במחלוקת. האיש הזה שמונע כולו משינאה כלפי מרכיבים שונים ואישים רבים במערכת העיתונאית,ככל הנראה בגלל רגשי נחיתות וחשבונות של 'למה זרקו אותי ודחו אותי' למעשה מכל מקום בעיתונות הכתובה,עוד הרבה לפני תופעת אדלסון ומה שהיא עשתה לעיתונות החפשית בארץ.************* באתר הזה ובזמנים האלה וכחלק ממלחמת העיתונים, לחיים ולמוות הפכו את נוני מוזס לאיזו שהיא מפלצת ממש כמו "מלחמת בני אור בבני חושך" (ואת המשפט המטונף הזה יצרו אלה שלא מכירים בכך שמערכת החוק והמשפט בארץ שייכת לכולם, גם למי שלא תומך באלה המאיישים אותה היום),ומנגד, אדלסון הוא המשיח. ובעולם שבו כנראה,ששני הדימויים האלה רחוקים מהמציאות,ועל רקע שטיפת המוח שמתבצעת לחלק גדול מהציבור יכול לפרוח גם "עיתונאי חוקר" כמו יואב יצחק. יאללה בסדר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הצנזורה כאן זה משהו נורא
  אהרון שחר   9/05/15 15:13
מישהו שם לך כוכביות ונותר רק לנחש אילו דברים נוראים מסתירים מאיתנו.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ככה זה כשאין שכל
  יוסי מ   9/05/15 17:11
חמור גרם שכמוך. הכוכביות באו כדי להבדיל בין שני ענינים כי אי אפשר לערוך את הכתוב בפסקאות נפרדות, אבל מה זה משנה לאידיוט צפון קוריאני כמוך, שלא מבין כלום והולך כמו אדיוט בתלם שחרשו לו כי הרי אתה מ"המחנה הלאומי" גם לאומן עיוור וגם חסר דעת. ואגב, היו עוד כמה משפטים בדברים שכתבתי אבל חמור ומרק פירות?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מתנצל, סליחה
  אהרון שחר   9/05/15 19:36
לא צריך לכעוס, פשוט לא הובנתי נכון, התכוונתי שהצנזורה נוראה כי היא לא צינזרה את ההודעה שלך. בטעות כתבתי משהו אחר, עמך הסליחה. נקווה שיתעשתו וימחקו את תגובתך הבאה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תיקון לתיקון.
  יוסי מ   9/05/15 20:28
1. אני לא כועס אף פעם על מי שנכשל כי הוא טיפש. 2. יכול להיות שצריך לצנזר את הדברים שלי, אחרי הכל, הם לא עומדים אינטלקטואלית (תבקש שיסבירו לך למה הכוונה) ברמת תגובות כמו שלך ושל שפוטים אחרים. 3.אי אפשר לצפות לוויכוח עניני עם שטופי מח ולכן, האשליה שלי כאילו הויכוח הוא בין בני תרבות היא אמיתית. ובכל זאת במסגרת סיוע לנחשלים,זה יכול לעזור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ואיזה מזל
  לחכם שבאדם   9/05/15 19:41
כן! איזה מזל שיש את יואב יצחק אחרת היינו מסתפקים בעיתון הגדול והמשוכתב ביותר בארץ! יום יבוא והכותבים שלא יחששו למקום פרנסתם יספרו את האמת, בינתיים העיתון של המדינה הולך מדחי לדחי, חשיפה של אושיית המדינה למלך חסן מנמל אשדוד ופרסום של סלבריטאים למטורפים שביימו את חטיפת אחד מהם! אה, והתחקירים כן התחקירים הם קיימים ליום פקודה, והמבין יבין..
כתוב תגובה ל- לחכם שבאדם
מוזס החל את פשעיו בגיל14
  מ.אלקרייאף   9/05/15 20:25
לכל המשתוממים על מה שכתב יואב יצחק על נוני מוזס ..מוזמנים לעיין בגוגל ולבדוק מאיזה גיל התחיל לפשוע בגדול אדון נוני מוזס...ומאיזה גיל זכה לחיפויים ..עקב היותו בנו של מוזס..התפוח לא נפל רחוק מהעץ..נוני מוזס מפעיל אנשים רבים כמריונטות..עקב חומר מפליל שמחזיק נגד המופעלים..הוא פועל בשיטת הסחטנות בדיוק כפי שפעל הקג"ב בתקופת מסך הברזל..
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
יוסי מ כמה נהנינו בתקופה
  צורי   10/05/15 07:59
שהתאיידת מן האתר אך כעוף החול אבל המצחין אתה עדיין מותיר כאן עקבות של מאובן מושחת שהגן בחירוף נפש על גדול פושעי ישראל אולמרט. אסופת כלום ושום דבר בכל פעם שאתה מגיח אתה משאיר אחריך פס צחנה ובכל פעם יואב צדוק אינו עונה על אשר אתה חפץ. כשומר על אינטרסים של נבלות מושחתות מי עדיין מייחס לך חשיבות
כתוב תגובה ל- צורי
פסקי דין קצב+אולמרט=עדויות שקר
  ע_הראל   11/05/15 01:40
עם ליצנים כמו צורי, אין פלא שישראל הופכת לגן עדן למעידי שקר זוממים (שהפרקליטות קונה אותם בכסף רב ע"ח משלם המיסים - כדי לתפור תיקים נגד כל מי שאינו שייך למאפיה הסמולנית הגרבוזית בארצנו)! §¤§¤§ שופטי קצב עשו מעשה נוכלות והוליכו שולל את הציבור הנחשל הפרימיטיבסקי מסוגו של צורי, משום שכלל לא הוכיחו את התרחשותו של אונס כלשהו; ולהשוואה אם נקח משפט רצח, הרי אם נמצאה גופה סימן שהתרחש רצח, ולא נותר אלא לקבוע מי ביצע אותו; אך במשפט קצב, דילגו השופטים מראש על שלב ההוכחה האם היה אונס או לא, הניחו כבר הנחה נבזית כי בוצע ודאי אונס - ומאחר שמשה קצב היה הקרוב ביותר לזירת האונס המדומה, הרי הוא הפושע האנס ואין בלתו! §¤§¤§ כנ"ל במשפט הולילנד (ובהקשר של אהוד אולמרט בלבד), אף אם נניח כי הועבר סכום של חצי מיליון ש"ח אל יוסי אולמרט דרך שמואל דכנר (מה שלא הוכח ממש מעולם), הרי אין שום הוכחה כלל שלכסף הנ"ל יש קשר לאהוד אולמרט - ודאי לא קשר לפרויקט הולילנד! §¤§¤§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לא השתכנעתי
  שוחר-שלום   10/05/15 09:04
והווה בטוח שאיני פחות אינטלגנט ממך.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
12
בפעם המי יודע כמה
  צורי   9/05/15 14:45
אני טוען שהאיש הוא חלאת אדם שחבל שאינו מתאדה. ביום בו יסגר יומון הפלצות השקרי המנוון והמטונף יהיה זה יום חג למרבית תושבי המדינה. לכן ככל שעיתונו ביחד עימו יתאידו כך ייטיב. הרי האיש הוא פושע מענין שהרדום ווינשטיין טרם החליט על חקירתו של הנבזה הזה.
כתוב תגובה ל- צורי
13
אצל הטינופת מוזס עובדים כל
  צורי   9/05/15 14:50
הפרדסנים מומחים לאתרוגי זבל. חלאה היה וחלאה ימות רק שיעשה זאת מהר ככל שניתן. האיש הנבזה הזה הוא פגע דמוקרטי ואנושי.
כתוב תגובה ל- צורי
צורי זה דוגמא לטינופת
  זאב12346   9/05/15 17:48
שטתה קורא את שפוכת הזבל של תומך הימין הנקלה צורי אתה מבין שכנראה קיצור תולדות האנושות חל על מדינת ישראל.נ30 מנדטים של ויליים עושים במכנסיים לשם אירן השתלטו נו על המדינה ומוכרים אותה למשתמטים . צורי זה דוגמא למצביע הסטנדרטי לליכוד . אנשים עם ניוון מוחלט של המוח וחוסר שליטה על האצבע . לך לשרותים תיזור עוד 4 שנים
כתוב תגובה ל- זאב12346
14
news1 האם נרכש על ידי אדלסון?
  ד.ה   9/05/15 15:01
אי אפשר שלא לתמוה על כך-ידוע שמקור ראשון ומעריב עברו לשירות מלא של נתניהו בחסות אדלסון וכעת גם אתר זה-מדאיג מדאיג מאד.אנחנו זקוקים לאתר עצמאי ולא לגרורה נוספת של אדלסון לגופו של עניין נתניהו עולה מהכתבה שנתניהו מתכוון לכסח את כחלון הסחטן לחסל את ליברמן ולגרש את בנט והוא מאמין שכך יזכה בבחירות הבאות ויקים קואליציה-אם זה נכון כדאי שיחדש את האיזון התרופתי.אם ירסק למשל את כחלון מי אמר שהקולות לא יחזרו ללפיד. אם יזרוק את בנט מדוע לא סביר שחלק מבוחריו יחילטו שהוא באמת אינו נאמן הימין ועדיף להצביע לימין נטו שלא יבגוד בארץ ישראל?
כתוב תגובה ל- ד.ה
מעריב בשליטת עזור
  לתלוש מהמציאות   9/05/15 16:47
אלי עזור שולט בגרוזלם פוסט ובמעריב, נראה לך שבן כספית היה כותב ולו מאמר אחד תחת שליטת שלדסון! ואכן לתמנון השפעה מכרעת על רבים מהפוליטיקאים! שנים של תחקירים גנוזים למטרה בבוא היום, איך אמר רונאל פישר בהיותו כתב תחקירן של מעריב, כתבות התחקיר שנגנזו היו שווים אלפי מונים מאלו שפורסמו, והמבין יבין, אולי בנקודת הזמן ההיא החליט מוזס להכין מלאי תחקירים ליום פקודה.
כתוב תגובה ל- לתלוש מהמציאות
15
מי קורא את האשפתון בכלל??
  ש"י אלידע   9/05/15 15:39
זכורה לי העתירה של "קול העם" כאשר ניסו לסתום את פיו, גם אז סברתי שהוא לא יאריך ימים!! כך כבר קורה היום שבסוף כל יום זורקים חבילות שלא נקראו ...
הציבור לומד להכיר את מפיקי השנאה והוא עשוי להרגיש זאת גם בחברות שבבעלותו ??
כתוב תגובה ל- ש"י אלידע
16
זהמסביר גם את השתיקה של נ.זהבי
  אסתי אוצגאווה   9/05/15 15:42
זהבי האפס שצורח על כולם לא מצייץ דבר לגבי נוני מוזס או כחלון או ליברמן. זהבי קיבל הנחיות דרך אייל המנכל שאלי עזור אומר לסתום את הפה בנושא הזה. וזהבי הזקן כבר הבין את מקומו שבלי המקרופון ב-103 הוא סתם בטלן
כתוב תגובה ל- אסתי אוצגאווה
היה תיקתוק???
  יוסי מ   9/05/15 18:13
אסתי, היה לך איזה שהוא ענין אישי עם זהבי? מפני שכך כותבת רק מישהי שזנחו אותה, לא?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגיד, יוסי, היה לך איזה ענין
  ענין עם אולמרט   9/05/15 20:23
עם אולמרט? מפני שכך מגן אדם על עבריין רק משום שנפגע.לא? אין קץ לעזות-מצח שלך. ענווה וצניעות רחוקים ממך כמרחק מזרח ממערב.
כתוב תגובה ל- ענין עם אולמרט
חסר שם וזהות
  יוסי מ   9/05/15 22:23
כן. היה ויש לי עניין . אני לא רק שלא מתבייש אלא אפילו גאה בעמדה שלי. אילו היית יכול, אתה וחבריך לקיים ויכוח של בני אדם, אולי היינו מתקדמים,אבל אתה ורבים אחרים כאן, מוסתים ועיוורים, אתם המונעים משינאה עיוורת לא מסוגלים לכלום ולכן כך זה נסגר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
גם לי יש עניין חשוב עם אולמרט!
  ע_הראל   11/05/15 05:13
כפי שכתבתי בשולי תגובה 12 לעיל, לא היה לשופט בהולילנד שום הוכחה נגד אהוד אולמרט להרשיעו, שאפילו אם נניח שעברו חצי מיליון ש"ח אל יוסי אולמרט דרך העד שקר שמואל דכנר (שעדות השקר שלו נקנתה בכסף רב ע"י הפרקליטות רק לאחר ששיפץ אותה, כדי להוסיף בה "משהו" מרשיע שהמציא על מנת לסבך גם את אהוד אולמרט בפרשת הולילנד) … ובכן אפילו אם עבר כסף כזה (מה שלא הוכח חד משמעית) - אז מי אמר שכל זה קשור בכלל לאהוד אולמרט, קל וחומר לפרוייקט הולילנד? §¤§¤§ מה, לא יכול להיות שאיזה עשרה טייקונים של הסמול (חברים של עמיר פרץ ושלי יחימוביץ' ממפא"י השולטת בפרקליטות) - אספו כל אחד 50,000 ש"ח, והביאו את הכסף לזונה השכונתית ש.דכנר - שימסור אותו (בלי שום קשר להולילנד או לאהוד אולמרט) אל יוסי אולמרט בתור תרומת כסף למטרה פוליטית (נניח לכיסוי חובות שנגרמו מהתמודדותו הכושלת לראשות עיריית רעננה)? §¤§¤§ לכן זה שקוף - שכל חטאו של אהוד אולמרט היה שהוא תמך בשני שרי המשפטים שלו, חיים רמון (שניסה בגלוי למנוע מינוי דורית בייניש לתפקיד נשיאת העליון בשיטת הסיניוריטי הארורה) ופרופ' דניאל פרידמן יצ"ו (מחבר ספר "הארנק והחרב" על הרפורמות הנחוצות באסכולת השיפוט של ברק-בייניש)! §¤§¤§ לכן זה שקוף שבסמול הארור הוציאו חוזה נגד אולמרט "החצוף", ותפרו לו על כן סידרה שלמה של תיקים מכל הבא ליד, ומצד שני דאגו לו להישפט אצל שופטים בלי מצפון (כמו ההוא מהולילנד ששכחתי את שמו - וטוב שכך) - so called שופטים כאלה שיודעים איך להרשיע (עם או) בלי ראיות (כן, זו התמחות מיוחדת של שופטים מיוחדים מאסכולת השיפוט הרקובה, שיודעים להרשיע גם בלי ראיות - אם רק יקבלו "רמזים" ברורים ממעלה)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
17
נוני מוזס זקוק לטיפול פלילי
  יוסי ארגואן   9/05/15 17:23
מעשיו הם פשע שחיתות מובהק שוחד כספי טובות הנאה מתנות המון פנים לשוחד מעשיו של נוני הם מעשים של פשע מאורגן ומצריכים טיפול עי יחידת עילית לטיפול במגה פשיעה
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
18
יואב רחמי עלייך
  זאב12345   9/05/15 17:41
ראש הממשלה הזוטר שאתה תומך בו צריך להבהל מנוני מוזס כ,ערוץ 1 בידיים שלו וגם ארוץ 2 וגם ישראל היום וגם ערוץ 7 וגם שפטל וגם יעריב וגם hrg . סליחה האומלל סובל מהתנכלות התקשורת הצחקת אוצי. מצווה להפיל את הממשלה הרעה הזאת המורכבת מעלוקות סחטנים פרזיטים עסקנים ליגה יז שמוכרת את הדם של החיילים ובקויי היסוד שלה יש תשלום לגנבים. כנראה שגם האתר שלך הפך ללקרדה של השפן שבפיו יש מילה חל ירן אירן . אתה יכול לקבל פרס אומץ על תמיכהבחיסול מדינת ישראל ותמיכה במושחתים . זקנת טתה לא פונקצייה
כתוב תגובה ל- זאב12345
19
מאז שמוזס גרס למוות ילדה בר"ג
  לא פלא   9/05/15 18:20
מוזס נהג שלא כחוק בהיותו קטין במכונית אביו, דרס למוות ילדה קטנה בשיכון וותיקים בר"ג ומעולם לא נענש. אביו לקח אחריות ומאז מוס התרגל שעבדיו עושים בשבילו את העבודה המלוכלכת. הגיע הזמן לתחקיר גדול איך האיש הזה עוד מסתובב מחוץ לכלא
כתוב תגובה ל- לא פלא
20
אם זה אמיתי וזה המצב אצלו ?
  videla   9/05/15 18:41
חייבים מלחמת אזרחים מיד.
כתוב תגובה ל- videla
21
שקד ובנט חיילים של מוזס
  חיילי   9/05/15 20:17
ומי שחושב שהם באו לפוליטיקה כדי לחזק את הציבור הדתי-לאומי תמים. היא לא דתייה, הוא הדביק כיפה לקרחת, היא קיבלה תמיכה כספית מאברהם פורז שהיה עמיתו של טומי לפיד במפלגת "שינוי", הוא חותר נגד נתניהו מאז שחדר לסביבתו. שניהם נכנסו לפוליטיקה כדי להחליש את המחנה הלאומי ולהפיל את נתניהו. כנראה שהם מקבלים הנחיות מנוני מוזס.
כתוב תגובה ל- חיילי
22
אני מקווה כי נוני מוזס לא יהיה
  במעמד פישר נמרודי   9/05/15 21:02
כתוב תגובה ל- במעמד פישר נמרודי
23
הובסת רק לפני חודשיים.יאפס.נונ
  אברהם מבית דגן   9/05/15 21:07
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
24
נוני מוזס הוא פושע !!!
  דן ה   9/05/15 21:58
צריך להושיב אותו בכלא על כל פעולות השוחד שלו והאיומים על נבחרי הכנסת שבמקום למלא תפקידם עסוקים בלרצות את השרץ שמאיים עליהם ברדיפה עיתונאית . מדובר בפגיעה חמורה במדינת ישראל ואזרחיה . מעניין כמה שופטים ואנשי משטרה מוזס מחזיק בביצים / בתשלום
כתוב תגובה ל- דן ה
25
יואב יצחק מאתרג את ביבי
  אנאליסט   9/05/15 23:14
ממש לא אובייקטיבי , מאתרג פעם אחר פעם את ביבי ומתקבל הרושם יותר ויותר שיואב יצחק מתחרה בישראל היום... חחחח
כתוב תגובה ל- אנאליסט
26
ליברמן תכנן הכל מראש שלח הביתה
  דני שר   9/05/15 23:59
את חברי הכנסת הותיקים ובמקומם מינה צעירים הכל על מנת שהותיקים כמו שמיר ולנדאו לא יתפצלו וילכו עם הליכוד, לכן הכל שקר ומירמה כל הוא חושב שהוא עובד עלינו האיש צריך לשבת בבית הסוהר מודחת גדול בדיוק כמו איתן כבל ערמומי ושקרן
כתוב תגובה ל- דני שר
27
לדעתי נוני צריך לשבת בכלא
  מורדוך הגדול   10/05/15 00:51
הוא עושה מה שהוא רוצה, כל הזמן שלו מקדיש לתקוף את ר"מ , והבעיה המיוחדת שהוא קונה אנשים ע"מ להפיל את ר"מ.
כתוב תגובה ל- מורדוך הגדול
28
אין רוב לפיזור הכנסת!
  א. בנימיני   10/05/15 01:03
גם אם יהפוך עולמות אין לנתניהו רוב לפיזור הכנסת בשנת כהונתה הראשונה; לא ניתן למצוא 61 תומכים בקרב חברי כנסת שיודעים היטב שהם גוזרים בכך את גורלם הפוליטי, ועלולים שלא לחזור למשכן אחרי שרק נבחרו. תקף גם למצב בו יבטלו את הפריימריז במפלגות הגדולות ויורצו באותן הרשימות.
כתוב תגובה ל- א. בנימיני
29
עו״ד יוסי כהן
  מירה ח   10/05/15 01:38
כבר שנים אתם כותבים נגדו והנה הוא מיצג את שרה נתניהו ועוזר לפרקליטה הממונה מטעם הפרקליטות ואתם שותקים. סימן שיש לכם אג׳נדה אז בואו תשאירו איזה לפני שאני חותמת על מנוי
כתוב תגובה ל- מירה ח
30
זה יהיה סופם הפוליטי של שקד וב
  קורןנאוה טבריה   10/05/15 08:44
ובנט - אם חלילה וחס, ואינני מאמינה בכך, ישרתו בתפקידם את נוני מוזס נגד 'ישראל היום' ורוב העם בישראל.....העם הוכיח שאינו מטומטם!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה, בכל זאת נשארה החידה
  גם בנט וגם שקד   10/05/15 12:17
הבלתי פתורה מדוע בנט ושקד הצביעו בעד ביטול "ישראל היום"? מדוע הם עשו זאת? מדוע הם הצביעו ביחד עם השמאלנים הארורים? מדוע איילת יזמה את החוק ביחד עם איתן כבל המשוקץ? זו אשר רוצה להפחית מעוצמתו של בית המשפט, מאידך רוצה לחסל את ישראל היום. זה מתנגש ובלתי נתפס.
כתוב תגובה ל- גם בנט וגם שקד
ברגע האחרון בנט ושקד נמנעו
  אליב   11/05/15 13:56
ברגע האחרון בנט ושקד לא מכחו בהצבעה על החוק. להערכתי - לפני כן הם קבלו איומים מנוני, והם לא רצו להסתבך, ברגע האחרון הם התחמקו.
כתוב תגובה ל- אליב
31
סוף כל חתרן בלתי נלאה המונע מת
  קורןנאוה טבריה   10/05/15 08:54
מתוך שנאת חינם בשביל כסף כסף כסף =להתבזות ולזכות בשנאת עמו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
32
טוב שיש את יואב יצחק
  עמוס מ   10/05/15 12:23
אני מודה שרק אצל יואב יצחק ניתן לקרוא מה שלא מפאסמים בעיתונות של נוני מוזס ובאינטרנט. טוב שיש עיתון שכזה.
כתוב תגובה ל- עמוס מ
33
שב בשקט נוני.
  7&7-7.   11/05/15 06:28
שב בשקט נוני אתה כבר לא שולט כאן.
כתוב תגובה ל- 7&7-7.
34
מאמינה לכל מילה.הם לא ינוחו.
  מיהאדר   12/05/15 09:45
כתוב תגובה ל- מיהאדר
35
גם משה כחלון סחיט ? לא פלא ששם
  ע. סגל   12/05/15 15:22
של אחיו שורבש בפרשה המביכה והמרעידה את המדינה. את אלי עזור, ראיתי בתכנית טלוויזיה בארה״ב בה סיפר שאת הונו עשה מהימורים בקזינו. על זה יפה הנפש לא מלינים, כי הוא חברו של מוזס. מושחת למושחת אח. השמאלנים הללו עוד יהרסו לנו את המדינה אם לא נשים קץ להתנהגותם הנילוזה. טוב שיש את יואב יצחק שחושף את כל הפושעים והמושחתים.
כתוב תגובה ל- ע. סגל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il