s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלמא דשיקרא
מאת: יואב יצחק  |  02/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מבהיל.מחריד.ומעורר זוועה.
  חתול רחוב   2/01/16 13:13
מר יואב יצחק נכבדי, אני מתחיל לחשוש. לך תדע, אולי יאשימו אותך בהתאבדות של אחד מהם ... חו"ח. צריך להיזהר מעתה... שלא יחזור עניינו של ברכה ז"ל אליך שוב עם החברה האלה מערוץ 2 וערוץ 10 ו... מבהיל. אם 30% מהטענות נכונות, והן בוודאי אמיתות ומושכלות,עלינו רובצת הקללה של האייתולות: "עד שנת 2025 יאבדו עצם היהודים לדעת...". וכתב ושר אהובנו: "הוי ארצי את הולכת לי פייפן...". שבוע טוב. לכולנו. "חתול רחוב".
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
{{{ מזל שיש לנו כמו שי ניצן
  זה מפריע ליואב ?   2/01/16 23:32
כתוב תגובה ל- זה מפריע ליואב ?
אין יותר אמון בפרקליטות
  בגלל ניצן ודומיו   3/01/16 10:36
שי ניצן היה שקרן (יואב גילה זאת רק כעת. חבל, אבל אלה החיים...) נותר שקרן ומינויו על אף הכרת עובדה זו ברבים, היה איתות לכך שכלום לא ישתנה בפרקליטות ושתרבות ההונאה והשקרים הרווחים בה תימשך. זה המצב כיום, וכדאי שגם יואב יצא מהאשליות: כל עוד הם לא עפים מהתפקיד ואך עומדים לדין - הרקב שם ימשך.
כתוב תגובה ל- בגלל ניצן ודומיו
2
התמונה של הנדל ישנה מאוד לפני
  סהר שוקר   2/01/16 13:47
15 שנה.
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
3
הפשלה הגדולה מכולן הייתה
  ל- חתול רחוב   2/01/16 14:28
אי הבאת אישור הבנק האמריקאי שבו הופקד500.000ש"ח(135.000 $)

ע"י דכנר בחשבון יוסי אולמרט, כל בנק בעולם מוציא אישור בכתב

על כל סכום שהופקד אצלו, העותק נישאר בבנק ! על אחד כמה וכמה

שחוקי ארה"ב מחייבים למסור למס הכנסה/FBI על כל הפקדה שמעל

100.000$ ואמנם זה נעשה ! אחרת איך משטרת ארה"ב הגיע ליוסי

אולמרט ודווחה על כך למשטרת ישראל, בשחה טלוויזיונית ביחד

עם יוסי אולמרט, שאישר ואודה לשני המשטרות על קבלת הכסף !

מדוע דבר כזה לא נדון בבית המשפט ?
כתוב תגובה ל- ל- חתול רחוב
4
את זה צריכים לפרסם
  בכל המדיה   2/01/16 14:42
אנשים לא יודעים כמה קשה לבדוק כל דבר..ולנתח
כתוב תגובה ל- בכל המדיה
5
כתב האישום הנכון
  חרד   2/01/16 15:07
ככול שפרקליטות המדינה תעשה עבודתה נאמנה, זה יהיה כתב האישום נגד אולמרט המושחת, חוק העונשין: סעיף 245(ב) קובע שמי שמנסה מניע את אותו פרט לחזור בו מהודעה, לא למסור כלל הודעה או לתת הודעה שקרית במהלך חקירה שנעשית בהתאם לחוק באמצעות הטעייה, איומים, כוח, טובת הנאה, הפחדה או כל דרך אחרת פסולה דינו מאסר לתקופה של תשע שנים. כלל הראיות לעניין ההדחה של שולה זקן ושקיבלה טובות הנאה ממקורביו של אולמרט באופן שלא תפליל את הפטרון מצויות בידי הפרקליטות. זה מבחנו האמיתי של שי ניצן.
כתוב תגובה ל- חרד
6
אמון בפרקליטות
  ר צעירי   2/01/16 16:05
בגלל רות דוד שי ניצן ועוד .הרבה אנשים טובים בטוחים שזדורוב חף מפשע.אני ועוד שכמותי מתים שאתה שי ניצן תתבע את יואב יצחק על זה שהוא מפרסם שאתה שקרן רמאי ונוכל ותקרע לו את הצורה.ועד שלא תתבע מאמינים ליואב יצחק ומאמינים שאתה סתם נוכל קטן שביחד עם עוד כמה חלאות מכסים ומגינים על מערכת מושחתת שגורמת לציבור לא להאמין בה.
כתוב תגובה ל- ר צעירי
7
אולמרט היה מזוכה בכל מקרה
  אהוד פרלסמן   2/01/16 16:32
גם אם הפרקליטות היתה עומדת על דרישתה להעיד את זקן בפני רוזן אזי: 1. בכלל לא בטוח שהשופטים היו נענים לבקשתה. 2. בטוח שגם אם היא היתה מעידה שכך דכנר אמר לה, השופטים היו מוצאים סיבות טובות מאוד לזכות את אולמרט. אז יואב יצחק מספר לנו על טעות מביכה של השופט הנדל, אבל אותו השופט הנדל דן בבקשתו של קצב למשפט חוזר, ואחרי שא' ממשרד התירות העידה שקצב אנס אותה אחרי ארוע של יוצאי פרס שהתקים בפארק באזור תל אביב, ואחרי שהתברר שהארוע הזה התקים ביום 19.4.98 בפארק הלאומי ברמת גן, ואחרי שהתברר שקצב לא(!) אנס אותה ביום 19.4.98, כתב השופט הנדל: "במקרה דנן - הזיהוי המדויק של היום והשעה איננו תנאי הכרחי להרשעתו של המבקש". אתם הבנתם את זה? אם היא העלילה עליו שאנס אותה ב-19.4.98, אז הוא בטח אנס אותה ביום אחר. מה הבעיה?! להלן קישור למאמר הסוקר את החלטתו זו של השופט הנדל, הרצופה טעויות מביכות: הסתירה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ידעתי שזה יבוא אך לא מתי
  היהודי הניצחי   2/01/16 17:59
חכתי לזה. שאלתי עצמי, מתי יתקע לנו אהוד פרלסמן שוב את קצב לתמונה. ודווקא בנושאים אחרים דעתו מקובלת עלי. ולא נכזבתי. קצב שוב חי, בועט וצורח. כשהוא יצא מהכלא כוחו לא יעמוד לו יותר כדי לאנוס נשים נוספות. לכן, נניח לו ונחליט כולנו פה אחד: קצב צדיק, נעשה לו עוול, הוא לא אנס כי אם הוא נאנס בזמן שאכל אננס ע"י א', ב', ג', ד'...ז' ויש עוד אותיות, כי הוא כזה תותח במיטה ששום אישה לא עומדת בפניו וכולן קשרו קשר נגדו, כי לא עמדו בקסמיו וכו' וכו' אז אפשר לעבור לנושא הבא?
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
ראית את התמונה של השופט הנדל?
  אהוד פרלסמן   2/01/16 18:56
מישהו כתב כאן שזו תמונה מלפני 15 שנה, ואני יכול לספר לך שהוא צודק, כי נתתי בידיים של כבוד השופט הנדל, שנראה מבוגר בערך בארבעים שנה ועשרים קילו מהתמונה הזאת, מנשר שכתבתי על משפט קצב. אחרי בערך שתי דקות הגיעו שוטרים ו"עיכבו" אותי לחקירה, שבסיומה הם שחררו אותי, כי אי אפשר להאשים בשום דבר בן אדם שמצטט מפסקי דין. אז שתבין: 1. קצב הואשם והורשע באונס של אישה אחת ויחידה, א' ממשרד התירות. 2. א' העידה שקצב אנס אותה אחרי ארוע שאין ספק בכך שהתקים ביום 19.4.98. 3. אחרי שבמשפט הוכח שקצב לא אנס אותה ביום הזה, כתב הנדל "במקרה דנן - הזיהוי המדויק של היום והשעה איננו תנאי הכרחי להרשעתו של המבקש". אז תגיד לי: גם אתה היית כותב את הדברים האלה? מצפה לתשובתך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
8
מטילים מימיהם מן המקפצה
  אהרון שחר   2/01/16 16:41
אין זו הכתבה הראשונה על שקריהם. הם פשוט מצפצפים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
9
יש הזדמנות
  ארי כספי   2/01/16 16:50
לבטל את הנזק שנעשה ע"י "כבודם" אשר "מכהנים" במוסד הלא כ"כ מכובד בירושלים ע"י תביעה על שיבוש מהלכי חקירה. אבל במקרה זה ייאלצו גם להכניס את יקיר הפרקליטות תל-צור מאחורי סורג ובריח. לכן אני בטוח למדי שהפרקליטות תעשה כמו אחרים ותספר שאולמרט כבר "סבל מספיק" ותאפשר לו גם לקבל חנינה. כדאי להיות פושע בכיר ברפובליקת בננות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
10
שכחו הפגישה הלילית של תל צור ?
  כן ולא   2/01/16 17:03
בוזגלו שואל... איך זה שמחד הזדרזו השוטרים לספר לנו שתל צור נפגש עם שולה כדי לנסות לשבש את חשיפת האמת ושזה חמור מאוד, וגם מזכיר את שקשוקה מהפגישה הלילית לטובת עמר מנהל מאגד... עליה נשפט התכשיט והורשע, ואילו את תל צור מאותו משרד עם פגישה זהה שכחו...? חשוב שיסבירו לציבור האם כבר מותר לשבש הליכי משפט וחקירה? ואם לא, למי כן ??
כתוב תגובה ל- כן ולא
11
רה"מ לקח שוחד וישב רק שנה?
  מפוכח   2/01/16 17:14
איפה למען יראו וייראו?
זה פשוט לא מרתיע ואולי אפילו ההפך ...
כתוב תגובה ל- מפוכח
12
עלילות שי ניצן
  aeros   2/01/16 17:50
הנה קומץ מההחלטות שקיבל שי ניצן בתפקידו הקודם בפרקליטות המדינה: א. הורה לאפשר התפרעויות של אנרכיסטים נגד חיילי צה"ל, גם כשחיילים נפצעו ב. סרב לפעול נגד תערוכה שהציגה את שר החוץ ליברמן באופן מבזה ומשפיל ג. סגר כמאה תיקי חקירה בעניין אלימות שוטרים במהלך הפינוי בעמונה ד. הפעיל כלי אכיפה שנועדו למלחמה בטרור – כלפי מתיישבים שהשתתפו בהפגנות ה. ניהל מאבק נגד חוק החנינה למפגינים נגד ההתנתקות (חוק שבג"ץ אישר, בניגוד לדעתו) ו. הכריח מרצה באוני' חיפה להתחייב לא להתבטא נגד ערבים, ומנגד לא עשה דבר נגד מרצה באוני' בן גוריון שקרא לשבור למתנחלים את המפרקת ז. סגר תיק נגד דנה אולמרט (הבת של) כשהפגינה עם אנשי שמאל מול בית הרמטכ"ל, בעוד שאסר על קיום הפגנה מול בית אלוף פיקוד המרכז
כתוב תגובה ל- aeros
ויש עוד מעללים של שי ניצן
  אמת מארץ תצמח   2/01/16 21:41
ניצן גם התחמק מלטפל בתלונות רבות שהוגשו נגד בלוגר שקרא לרצח חיילי צה"ל ולרצח אהוד ברק. אותו בלוגר, שאימץ את הכינוי אלברט שני, קרא למעשה לחיסולה של ישראל.
כתוב תגובה ל- אמת מארץ תצמח
13
מים עכורים
  היהודי הניצחי   2/01/16 18:12
מי שאינו רואה את הביצה המורעלת של הפוליטיקה הישראלית זה בעיקר הפוליטיקה הישראלית, כי הזיהום פשה בה ובכל חור. בית המשפט העליון למעשה אינו קיים בעיקר בגלל רופסותו. פסק דין על פני 1000 עמודים אינו פסק דין, זו מריחה, זו חוסר יכולת להחליט, זו פחדנות וזריית חול בעיניים. אך גם ראשי המדינה משימים עצמם מעל לזוטות. הם הרי עסוקים "בנושאים חשובים באמת"..., לא בנושאי הון שילטון עליון. היכן איילת שקד בתמונה? אף לא מילה. באה בקול תרועה גדולה וסיימה כמו כולם בהרכנת ראש ובקול ענות חלושה. ארדן ויעלון, שני הכלבלבים של ביבי, גם הם מילאו פיהם מים. וביבי נהנה מכל רגע שהתיקשורת אינה מתעסקת איתו. והתיקשורת, רובה ככולה שקועה עמוק בחיידק העמיד הזה שניקרא שחיתות. את מחיר הריקבון עוד נשלם כמה מונים. ובימים האלה אין מלך בישראל, איש הישר בעינייו יעשה. קומה, התנערה עם ישראל, לפני שלא יהיה למה להתעורר.
כתוב תגובה ל- היהודי הניצחי
14
האם ב 60000 קנה דכנר את
  שבץ חלובה   2/01/16 18:16
חריגות הבניה של הולילנד. הרי עפו שם מיליונים לכל הכוונים אז איפה הם בכלל. איך בנו מחוץ לחוק עם 60000 ש"ח שוחד לראש העיריה כשכולם מבינים שהיא קיבל מיליונים? בפועל ולמעשה אולמרט זוכה בגדול ויצא חייב על כסף קטן שהיא בגדר טעות רישום במחשב של שולה זקן. ואני שואל איפה המיליונים שאולמרט קיבל? קיבל או לא קיבל? לא קיבל אז לשחרר אותו על תקן של זכאי. הפרקליטות ניכשלה בגדול ולא הצליחה להוכיח כלום נגד אולמרט. לא יתכן שראש ממשלה יכנס לכלא על 15000$. כספים בסכומים כאלה עפים בביתו של ביבי על חשבון המדינה כל שלושה ימים מבלי שאף אחד מצייץ....
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
15
האם שי ניצן פישל בטעות או ????
  קורא מתעניין   2/01/16 18:41
כתוב תגובה ל- קורא מתעניין
16
פטיציה להגשת תביעה על שיבוש
  יגאל הירושלמי   2/01/16 19:08
הואיל ואני חושש שהפרקליטות ימנעו מלהגיש תביעה נגד אולמרט בגין שיבוש הליכי חקירה ומשפט, בתירוצים שונים, לכן אני מציע כי תפורסם פטיציה לפרקליטות הדורשת הגשת כתב אישום נגד אולמרט בגין שיבוש הליכי חקירה ומשפט, פטיציה עליה ייקראו לחתום הגולשים ברשתות החברתיות.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
17
  בני כגורן   2/01/16 19:25
שי ניצן הוא בושה למערכת המשפטית.מזמן היו צריכים לסלקו.
כתוב תגובה ל- בני כגורן
18
בענין אחר - מזגזג - 'זיקית'
  ניצן לא אמין   2/01/16 19:27
מדוע אינכם עותרים להפסקת כהונתו באישום של מעילה בתפקידו - באמון הציבור כלפיו .
ראיתי שני מכתבים שלו , מלפני שנים , קרובים יחסית בתאריכם האחד לשני , שתוכן השני ''הפוך''במהותו לראשון . ע"י המכתב השני ניתן הכשר - ע"י עו"ד ניצן לידוען - מעוול להמשיך ולכהן בתפקיד בכיר בשירות המדינה .
כתוב תגובה ל- ניצן לא אמין
19
מעילה באמון בתפקידו הציבורי
  על ניצן - לעתור   2/01/16 20:00
כתוב תגובה ל- על ניצן - לעתור
20
שופטים
  יוד60   2/01/16 20:28
צעצוע.
כתוב תגובה ל- יוד60
21
מה עם 'פרשת גל בק ז"ל ' ?
  ליואב יצחק   2/01/16 21:22
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
22
ניצן נכשל בתפקידו ובאמירת אמת
  מקוםהמשפט שמההרשע   2/01/16 21:31
גם בנושאים אחרים, כמו הטיפול בתלונה שהגישו בנפרד כעשרה איש נגד בלוגר שכינה עצמו 'אלברט שני', שקרא לרצח אהוד ברק ולרצח חיילי צה"ל באשר הם. תשובת שי ניצן שדחה את התלונה היתה לא עיניינית וממש פוגעת באינטליגנציה! וכמובן לא נפתחה חקירה נגד אלברט שני.
כתוב תגובה ל- מקוםהמשפט שמההרשע
23
הם מונעים פתיחה בחקירה פלילית
  מייק   2/01/16 21:31
למה פרשת השוחד לשופטת המחוזית סגנית הנשיאה ורדה אלשיך נוגעת לכל אחד מאתנו, מדוע מחובתנו לגרום להעמדתה לדין ולא לאפשר לחסינות למלט אותה מהדין והכלא חובה לקרוא! השופטת ורדה אלשיך פעלה בצורה עבריינית מתחת לגלימת השיפוט כאשר מתווכים סוגרים אתה שיטת תשלום השוחד ומנסחים כותרות להחלטות שיזכו לפרסום בתקשורת לצורך האדרת שמה ועשית דה לגיטמציה . באמצעות שליטה על כינוסים פרוקים היא נתנה תעסוקה בשכר אדיר למשפחות שופטים ואחרים ומחקה ערך של חברות. בדרך זו קנתה שקט ממערכת המשפט והגנה ממקבלי הכסף! ורדה אלשיך הפכה למפיונרית שדאגה למכירת חברות בנזיד עדשים למקורבים לרבות דירות כלי רכב מפעלים זכויות ועוד ... סתם דוגמא קטנה: שופטת העליון (1997-2003) טובה שטרסברג כהן שלימים הייתה נציבת תלונות על שופטים (2003-2008) עו"ד אבנר כהן בנה של טובה שטרסברג כהן מונה בשנת 2007 ע"י אלשיך לנאמן לעיריית טייבה בשכר של 232 אלף ש"ח לחודש+מע"מ סה"כ ההכנסה לעו"ד אבנר כהן כ14 מיליון ₪ ב5 שנים. עו"ד אבנר כהן חתום על מכתב התמיכה באלשיך עם 100 עורכי דין שנהנים ממנה בכסף...לרבות עו"ד אלי זוהר. כמו מקרה עו"ד אבנר כהן יש רבים, בנים וקרובים של שופטים ובעלי שררה בשלטון שנהנו ממתן "עבודה וכסף רב מהגבירה אלשיך" אלשיך קנתה את שמה שניתן לגנוב אתה סוסים לאחר ששוחדה ע"י אסם לחיסול חברת פיקנטי, שם היא פעלה יחד עם בעלה יוסף אלשיך שבאותה עת היה דיי מובטל, מי שקידם ודאג לפרנסת הבעל היה בומה שביט ז"ל כאשר כיהן כיו"ר באל על הכניס אותו לאלעל וכאשר היה נשיא התאחדות התעשיינים הכניס אותו להתאחדות וכאשר היה מבעלי דנות הכניס אותו לפיבי כאשר בומה שביט נעלם נותר אלשיך למעשה ללא עבודה. השופטת המושחתת ורדה אלשיך יחד עם בעלה והיחצ"ן הפרטי שלה ושל חברת אסם מר משה תאומים גיתם פעלו במשותף לחיסול פיקנטי ע"י כתיבת כותרות להחלטות אלשיך בהם נעשה שימוש ציני לפגוע בתשלובת פיקנטי ושיזכו לכותרות בתקשורת ויעשו דה לגיטימציה, תשלובת המזון פיקנטי שבאותה עת העסיקה 1064 עובדים באופן ישיר ובלמה כל התייקרות בשוק המזון חוסלה מבלי שהתקשורת תפרסם את דברה, וכולנו מאז משלמים יקר על מזון... יוסף אלשיך בעל השכלה מהמאה שעברה מקולג' לא נחשב בארה"ב, שבשני מקומות צוין בקורות החיים שנועדו לסלול לו את הדרך להתקבל כדירקטור שהוא בוגר הפקולטה לראיית חשבון מאוניברסיטת תל אביב, הרי ידוע שאין בעולם פקולטה לראיית חשבון אלא לחשבונאות...כמו שאין פקולטה לעריכת דין אלא למשפטים. דברים אלו ממחישים את הבלוף ששמו יוסף אלשיך שהפך לדירקטור סידרתי בגיל קרוב ל- 80... עם הצלחת מלאכת החיסול של תשלובת המזון פיקנטי ידע כל המשק את הדרכים בהם נקנית השופטת ורדה אלשיך בכסף ואת צינורות העברת הכסף. בקשות רבות לפסילת השופטת ורדה אלשיך הוגשו ע"י תשלובת פיקנטי כאשר בכולם היא טענה שהקשר לעו"ד אלי זוהר שהנו דירקטור/מנהל בחברת אסם הוא לבעלה ולא אליה ואין קשרים בינה לבין אלי זוהר...לימים עובדתית נודע שהיא שיקרה והפתי פרופ' אהרון ברק קיבל את גרסתה השקרית ו/או שברק מעורב בשחיתות זו, כמו כן לא הזכירה ולו ברמז שהיחצ"ן משה תאומים של חברת אסם חבר קרוב שלה ומתדרך אותה בתיק. וכך נסללה הדרך לחיסול התשלובת ומאז כולנו משלמים יקר על מזון, התקשורת נהנית מתקציבי פרסום רב ומשתיקה את פרשת שחיתות זו. מעשיה של השופטת ורדה אלשיך מאז חבקו את השחיתות בכל מערכות השלטון שהכל ניקנה בכסף, פסקי דין נקנו אצלה והיא מצידה גמלה בכספי הפרוקים לקנות ביטוח. יבוא עוד יום וגם נשיא בית המשפט לשעבר גרוניס
כתוב תגובה ל- מייק
24
ממש רפובליקת בננות
  גיל3   2/01/16 23:19
ניצן תתפטר או תגיש תביעה על לשון הרע נגד יואב יצחק
כתוב תגובה ל- גיל3
25
מי השקרן
  ע.ג.   3/01/16 00:12
השקרנים היחידים הם כתבי הערוץ הזה שמגינים על העברין הנוכל פנטו. על ידם אפילו אולמרט צדיק.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
26
כנס לתגובתי לחתול רחוב
  ל-שבץ חלובה   3/01/16 10:10
02/01/2016 14:28 ותבין : הראיות בכתב להעברת השוחד לאולמרט

ע"י דכנר, היו מתועדות בבנק האמריקאי, אצל יוסי אולמרט ואצל

שמואל דכנר, אשר קיבלו עותקים מההפקדה של 135000 $/ 500.000ש

עותקים אלה היו בידיהם של משטרת ארה"ב FBI ובידי משטרת

ישראל, בשיחת ועידה טלוויזיונית בה יוסי אולמרט הודה במפורש

על קבל שוחד זה עבור אחיו. מה עשו שופטי בית המשפט עם ראיות

אלה נהווה עבירה פלילית חמורה.

כתוב תגובה ל- ל-שבץ חלובה
27
ענק אחד בסדום
  יהויקים   3/01/16 10:12
יואב, לטעמי תמיד היית ענק בסדום,חבל שאינך מקדם ומאדיר דומים ואפילו מעט הדומים לסגנון ראייתך, אני חושב שאני רואה עין בעין כמוך, אני חושב שאני יכול להיות תחקירן בסדר גודל שמתקרב אילייך, אני גם עומד בגפי, מול משרי דבו וייסגלס, ונחום פיינברג, תבעתי לשון דיבה את רן רזניק וזכיתי, עת"א עתירת הממון תבעה אותי לשון הרע בעקבות תביעת זכויותיי לחודשי הסתגלות, תגובת העירייה לשון הרע, הכנסתי תגובה של "אמת דיברתי" השופטת רצתה לנקות את השולחן, ולנקות מפלילים את ראשי הנהלת עת"א-יפו, ובכירי הנהלת איכילוב, אני פונה שוב אלייך להיות מועסק אצלך כתחקירן שלא על מנת רווח, ללא שכר בזמני הפנוי והוא פנוי, האף שאני מפעיל מכון רנטגן בהרצליה יומיים בשבוע, וכחובש קרבי אני מחזיק מרפאה בתיכון כצנלסון כפר סבא, אני קורא את כתבותייך בשקיקה, תרפה מעט מהאנטי/מהתכחשותך כלפי פניותיי אלייך, האם הדמיון הלא הפיזי אלא הראייתי מחשבתי שלי אלייך, היא לרועץ לי????
כתוב תגובה ל- יהויקים
28
פחד אימים מה עם האזרחים
  הורס   3/01/16 11:34
לפי זה נמצא שיש שחיתות ויש אלפי אזרחים מורשעים שעשרות שנים הורשעו מסיבה פשוטה שחיתות בפרקליטות אצל היועץ והפרקליט המדינה לדורותיהם מזעזע מפחיד לחשוב שמערכת המשפט מזוהמת מלמעלה עד למטה
כתוב תגובה ל- הורס
29
תודה ליואב יצחק
  מאיר אא   3/01/16 15:45
אותי מפחיד שיש במדינה רק עיתונאי אחד שעושה עבודה של מדינה שלמה. סמכתי עד לאחרונה גם על רביב דרוקר אבל ברגע שיחד עם ברוך קרא יצאו בתחקיר חלש המגונן על אפרים ברכה ותוקף את דבריו האמיתיים של יואב יצחק על חקירת אפרים ברכה הבנתי שנותר לנו במדינה רק אביר יושר אחד, יואב יצחק הגדול, ואזרחי המדינה הזו חייבים לו הרבה על פועלו כנגד השחיתות. תודה לך יואב יצחק על שאתה מקדיש מאמצים כבירים כנגד השחיתות הנרחבת במדינה. אכן קשה ומייגע לכתוב מאמר כזה, אז שוב: תודה
כתוב תגובה ל- מאיר אא
30
מוזר
  מאיר אא   3/01/16 16:45
כתבתי תגובה המשבחת את פעולתו של יואב יצחק (הכותב של המאמר הנ"ל) לוחם ללא חת בשחיתות גם מול עיתונאים שהיו אמורים להצטרף אליו אבל ניצבו כנגדו. התגובה לא פורסמה כאן, חבל.
כתוב תגובה ל- מאיר אא
31
גרסטל?
  משהמוישה   4/01/16 19:08
..."ורק לאחר פעילותה הנמרצת של הנציבה הילה גרסטל, שבפועל דחקה בשי ניצן לפעול כחוק ולהורות על חקירה, נאלץ ניצן להתיר חקירה סמויה... נו באמת??? גרסטל??? נותנת הוראות לפרקליט המדינה? מה היא שרה נ.?
כתוב תגובה ל- משהמוישה
32
בזבז632 מליון שקל מול 60 אלף
  תרומת בחירות   5/01/16 01:42
כתוב תגובה ל- תרומת בחירות
33
תיק זדורוב.ניצן=העשרות של תאיר
  עוזי לוריא   5/01/16 11:41
כתוב תגובה ל- עוזי לוריא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il