הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
להתראות בקרוב, אולי בשינוי אדרת
22/06/2017   |   ישראל רוזן
 
 
 
חם וסוער
22/06/2017   |   יפעת גדות
 
 
 
עדיף לישראל להיכשל בהסברה
22/06/2017   |   גבריאל בן חיים
 
 
 
צרות של עשירים - בסין
22/06/2017   |   איתמר לוין
 
 
 
מְצא את המטמון
22/06/2017   |   ציפי לידר
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האריה שנדם
מאת: עו"ד פיני פישלר  |  20/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אכן אבדה כואבת לנו ולעם ישראל!
  א. וינשטיין   20/04/16 09:05
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
האריה שנדם
  רות כהן   20/04/16 15:58
פיני אני מצטרפת לכל מילה שכתבת, הכל נכון כל כך, חלל ענק נפער בלכתו של אריה מאתנו
כתוב תגובה ל- רות כהן
אריה הותיר חלל ריק
  שושפרי   20/04/16 17:07
מלבד מלחמתו נגד השחיתות הציבורית , אריה אבנרי קיבל מהנשיא ויצמן "אות הנשיא " על פעולותיו הברוכות למען הציבור . החיבור בין הון לשלטון גורם לןהתעלמות ערוצי התקשורת מממלחמתו של אריה למיגור השחיתות הציבורית . . הייתה לי זכות גדולה להיות חברה ב"אמיתי ובאומץ ". כואב הלב ובוכה
כתוב תגובה ל- שושפרי
3
עצוב והמום.
  ימני שפוי   20/04/16 16:28
כתוב תגובה ל- ימני שפוי
4
אבידה קשה לכולנו
  עמליה -נינה   20/04/16 19:43
אכן איש יקר, הגון ומורה דרך. כול דבריך עליו מגדירים את האיש. אבל אפוא נאלמה ונעלמה פה התקשורת? מה קורה לכם?
כתוב תגובה ל- עמליה -נינה
5
הותיר חלל ענק
  מעורבת   21/04/16 00:48
עולם לוחמי השחיתות הולך ונעלם ! יהי זכרו ברוך, תנחומים למשפחתו למוקירים ומעריכים את פועלו, אובדן עצום לישרי דרך.
כתוב תגובה ל- מעורבת
6
הי הווו... מושחתי ישראל
  אוונגארד   21/04/16 02:28
הי האאאא הי הווווו ,מושחתי ישראל, אפשר לצאת מהחורים, האריה איננו! כיפק הי,כיפק הי כיפק הי הי הי .
כתוב תגובה ל- אוונגארד
7
האריה שנדם.
  קלמן שחם   24/04/16 09:22
כתוב תגובה ל- קלמן שחם
8
האריה שנדם.
  קלמן שחם   24/04/16 09:27
פיני ידידי. מזדהה עם כל מילה שלך בדברי ההספד. עצוב מאוד לכולנו.את מורשת אריה וצוואתו להמשיך.נקיים. .
כתוב תגובה ל- קלמן שחם
9
איבדתי חבר ילדות יקר
  חן267   10/05/16 10:39
אריה היקר ואני היינו חברים מימי ביה"ס היסודי. לא היה לי קשר לפעילותו נגד השחיתות, אבל היינו בקשר חברי הדוק עד הימים האחרונים. לפני שלושה עשורים אף סייעתי בידו באיסוף חומר לאחד מספריו ועתה נותרתי לבדי. חבר הילדות שלי הלך לעולמו והותיר אותי כואב על לכתו. יהי זכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- חן267
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
בי פטנט פתרונות מיוחדים
קלאב הוטל
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט