s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשעותו של יאיר גולן
מאת: יגאל כנען  |  08/05/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה בסלע. סגן הרמטכ"ל
  בני בנקר   8/05/16 14:32
התגלה כאידיוט שימושי בשרות אויבנו. מוטב שמפקדי צה"ל יתרכזו במשימה של השמדת אויבנו ולא בפוליטיקה ו"חינוך" העם. יש להם מעט מאוד כישורים לזה ו"ההישגים" של המלחמות האחרונות מול כנופיות טרור בצפון ובדרום ממחישים לנו, שקציננו איך לומר,לא משהו במקצועם הצבאי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
העלוב יאיר גולן,אינו אלוף אלא
  סתם קשקשן   9/05/16 00:51
פתח את הפה ברוב חוצפה,
דווקא ביום זיכרון לשואה.

תפקיד צה"ל הוא להגן
ולא לשמאל ללקק, לפרגן
את העלוב לפטר לאלתר
יידע מה מותר ומה נאסר.
כתוב תגובה ל- סתם קשקשן
2
למעורר החלחלה יאיר גולן
  אניהי   8/05/16 15:33
טיפוס מעורר חלחלה המתחנף לשמאל כי מתכנן את עתידו הפוליטי על חשבון עם ישראל!
כאן בקירבנו היום באלפיים וששעשרה איננו זקוקים לאידיוט מרושע כזה!
יה מחליא באמת אין קל ופשוט יותר מלהשניא את מי שגילו ומגלים נגדם שנאה ומי שרצחו וממשיכים לרצוח - הינו את היהודים!
אין יותר קל ופשוט מלעורר חרדות ומלהלך אימים נגד עם ישראל יה אידיוט!
אין יותר קל ופשוט מהתבהמות והתקרנפות והתחסדות כפי שהוא חרד דוקא מפני קורבנות הפשע הנורא באנושות ונגד קורבנות אלו האדיוט יוצא!
הרי ביום השואה ראוי שתתבונן ביכולתך לתפוש ולו מעט את אשר קרה בתקופת השואה ולכבד את הקורבנות יה אידיוט!
עליך גם לפעול נגד אלימותך ההרס העצמי שלך והתדרדרותך המוסרית וחוסר אנושיותך המוחלט תוך התחסדותך המבחילה כפי שגילית!
אכן עוכר שלוה ועד שלא תסתלק לא תהיה שלוה.
כתוב תגובה ל- אניהי
3
להעיף מצה"ל את הסגן שסרח
  ttt   8/05/16 18:09
כתוב תגובה ל- ttt
4
שנאת מתנחלים לא מטרידה אותו
  שרגא   8/05/16 18:20
שנאת מתנחלים לא מטרידה אותו, כי אותם מותר וצריך לשנוא, וגם לגרש.
כתוב תגובה ל- שרגא
5
ממופתי נאצי וכלה במחבל פלשנאצי
  מפוכח   8/05/16 19:19
גולן טועה ומטעה שכן שייך לשמאל הקיצוני ההזוי!
החל ממופתי נאצי גנרל באס.אס וכלה במחבלי הסכין שרוצחים יהודים רק כי הם יהודים הם הם ממשיכי הנאצים!!!!!
כתוב תגובה ל- מפוכח
6
אלוף גולן מגייס את אמא ...
  א.ל. רמת-גן   8/05/16 21:06
לא מספיק שלא מצא לחזור בו ולהתנצל על האיוולת ההזויה שפלט (הבהרת דובר צה"ל היתה ממש בדיחה עצובה)מגייס אלוף גולן את אימו כאילו היה תלמיד בכתה ג' שסרח, והאמא מתגייסת לטובת הבן יקיר ומודיעה: "...בני צודק. אליו נטפלים ? הם בורים ועמי ארצות,בטלנים שכל היום מקשקשים..." ואם אמא לא תעזור ,אז יגייס האלוף גם את אישתו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
7
זיבוליזציה
  גו   8/05/16 22:19
אדון גולן. בחר בכותרת ההולמת את ראשך. או שאתה הדיוט וכסיל. בטעות קצין שמדיו לא תואמים עבורו....! זהו אני פושט המדים.?
כתוב תגובה ל- גו
8
יאיר גולן תתפטר ותסיר את החרפה
  בבר   8/05/16 23:07
תתפטר ותסיר את החרפה על מדי צהל והדרגה שאתה נושא. ביזית אותם ואינך ראוי להם.
ביזית לא רק אותם שאתה נושא עליך אלא גם את ישראל שאותנו אתה משווה לגרמנים בימי עלית הנאצים לשלטון.
נבל ונבזה, לך! מדי ודרגות צהל ישארו טהורים.
כתוב תגובה ל- בבר
9
אמא
  שמ   8/05/16 23:25
שמתגייסת למען בנה שכשל לחלוטין בהבנת חובתו כקצין בצה"ל,שאינו מוכן לקבל את חובתו כפקיד ממונה,ושאינו מתפטר בשל אי נכונותו לקבל על עצמו אחריות למעשים המגונים שעשה בדמוקרטיה הישראלית,עליה נשבע, לפני שנים רבות, עת קיבל את הנשק והכומתה,להגן.איש שאינו ראוי - לא קצין וגם לא ג'נטלמן.מעשה חמור ומגונה נוסף עשו כל חברי "..ציוני.."כשהביעו תמיכה באיש.מי כמותם יודעים כי האיש פקיד ממונה,ובאירגון שאינו אמור לאפשר דברי הסתה,הבל ורעות רוח וגם לא ברברת מיותרת.גם השר גבאי(טיפש בפני עצמו)פיטפט עצמו לדעת ברוח דברי ה"מפקד הבכיר",אלא מאי?גבאי עם כל טיפשותו,הוא נבחר ציבור כחבר כנסת.וכיוון שאמר את דברי התמיכה בקצין הלא ראוי כחבר כנסת,אין מה לעשות אלא לזכור ולא לשכוח שהוא אידיוט שימושי כאידיוטים שימושיים אחרים.רהו"מ הציע לקצין הלא ראוי להתפטר.הלה עדיין לא הפנים.אני מקווה שרהו"מ,בניגוד לדרכו הפסולה,יפטרו במו עצמו,אף בניגוד לנטיית שר הבטחון הכושל,שאינו קולט את ההתנהגות האנטידמוקרטית של פקודו - הקצין הלא ראוי.
כתוב תגובה ל- שמ
10
סגן הרמטכ"ל
  מחמוד עבאס   9/05/16 00:02
אומר בפתיח כי אדם זה חייב ללכת הבייתה ואתמול בשל דבריו הנלוזים והדימויים המסוכנים ששימשו וישמשו את משנאינו מבית ומבחוץ נגדנו ,כל יום מחדש. מר גולן,אם אל"מ היה אומר דברים מעין אלו היית מדיח אותו לאלתר מתפקידו ולכן,אם הדין נכון לאל"מ חייב הוא ליהיות דין שווה לאלוף בצה"ל כמוך !
כתוב תגובה ל- מחמוד עבאס
11
רק חיימקה שלי תמיד צודק
  אמל'ה הצילו   9/05/16 01:01
"אליו נטפלים? הם בורים ועמי ארצות. בטלנים שכל היום מקשקשים. "
מתברר כי התפוח הרקוב לא נופל רחוק מהעץ הקלוקל.
מבקש עזרה מאימל'ה .שיא הפדיחה.
כתוב תגובה ל- אמל'ה הצילו
12
טמטומו של יגאל כנען רע מרשעות.
  פועה   9/05/16 09:06
תוכן המאמר הזה והכותב אותו הם ההצדקה המלאה לחרדתו של יאיר גולן והסיבה המספקת לחיוניות ביטוייה קבל מעם ועדה. אין במאמר הזה אף לא שמץ של התייחסות עניינית מצד הכותב לסכנות הממשיות שעליהם הצביע האלוף יאיר גולן "ברשעותו" הרבה. ויש לבריחה מההתייחסות סיבות "טובות"! החששות האלה והסכנות מונחות לפתחנו והן ממשיות. תוכן המאמר וסגנונו מראים עד כמה גדולה עצמת מטומטם מוחו של יגאל כנען, עד כמה טובע מוחו בספורי העבר, עד כמה הקלישאות המיתוסים הריקים, הגזמות החרדה הקיומית ושנאה כן שנאה מטומטמת! תופסים במוחו את מקום המחשבה הבהירה. עד כדי כך, שהוא אינו מסוגל להתייחס לגופן של החששות ולסכנות שמפניהן התריע האלוף. מניעים דומים לאלה הזינו הניעו והקימו בגרמניה את הנאציזם! היהדות עם כל ספורי עברה הארוך, אינה מחוסנת מהתופעות האלה ובעיקר לא מתוצאותיהן! כל מה שמעסיק את מוחו המטומטם של יגאל גולן זה חיפוש הצדקות והסתרות, וצדקנים מטומטמים מסוכנים לחברה מרשעים!
כתוב תגובה ל- פועה
קצת איזון
  ישראל עם רם   9/05/16 11:25
כולם נסחפים. תגובות פאבלוביות מימין ומשמאל, עליהום על אלופי צה״ל שמנועים מלהגיב.
חברים, להירגע קצת. אתמול אמר האלוף במיל׳ גרשון הכהן, ספרא וסייפא, שהוא היה לוקח את הארוע למקום של בחינה עצמית ולימוד לעומק של הבעיות שהעלה האלוף גולן בדבריו.
מן המקום שבו אנו צודקים, לא יפרחו פרחים באביב, כתב יהודה עמיחי. החיים אינם שחור לבן, ולכן גם דברי המחבר וגם תגובתך לוקות בקיצוניות. צריך להבין שהויכוח בתוך החברה הישראלית הוא בעיקרו ויכוח בין צודקים. הצרה היא שעם הספר, שכל תרבותו מבוססת על מחלוקות לשם שמים ויישובן בהסכמה, שכח איך מקיימים דיון. אילו הדיונים בין חז״ל היו מתנהלים ברוח הזמן הזה לא היתה לנו משנה וממילא לא תלמוד. האם אפשר להעלות על הדעת ספרות קודש שכולה חרפות וגידופים? אז כראוי להיותנו מדינה יהודית ודמוקרטית, צריך לקחת את הטוב שמרעיפים עלינו שני המודולים האלה של מערכת ההפעלה של מדינת ישראל ולקיים כאן ויכוחים עניינים וברמה מתקבלת על הדעת.
לגבי דברי האלוף גולן: ההשוואה של מרחיקת לכת, אבל התהליכים שהוא מצביע עליהם צריכים להדאיג כל אחד. אי אפשר לקרוא בשבת את פרשת קדושים וביום ראשון לשכוח את המסרים הברורים שבה. האלוף גולן מזהיר מפני תהפער ההולך וגדל בין האוטופיה היהודית המקורית לבין האינטרפרטציה המעוותת הניתנת לה בימינו. רעיון הממלכתיות העברית הוא רעיון אוטופי במהותו, אחרת אין טעם בהיותנו ממוקמים דווקא כאן, ואז צודקת חברת הלייבור שאמרה שמוטב שנעבור לארה״ב.
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
13
לפטר מייד את הרמטכ"ל ואת סגנו
  רחמים   9/05/16 12:15
ראשית, ברצוני להודות לכותב הרשימה המרשימה על רשימתו היפה והטובה והמאלפת. במיוחד בשל כך שגרם לאותו/ה "פועה" להשמיע את קולו/ה. וכאן גילוי נאות, כל פעמים שקראתי את מה שהכבשה הפועה כתבה, נדהמתי מחדש. בילדותי למדתי שהכבשה הפועה אומרת רק "מה, מה, מה", בשפת הכבשים שלא היתה נהירה לי. גם הבוקר שמעתי את הכבשה פועה "מה,..", וכרגיל לא הבנתי, עד שקראתי את תגובתו של המגיב "פועה", והחכמתי. ולפועה אני מציע שיהפוך ל"חמור נוער". התורה מגלה שהאתון של בלעם אמרה דברי טעם, וככלל העדיפה לסגור את הפה. ראוי שתאמץ זאת לעצמך. את ס. הרמטכ"ל צריך היה לפטר מייד בתום נאום ההשמצה, ההסתה, המתיר דם והשקרי שנשא ביום השואה, נגד מדינת ישראל, כנסת ישראל. החברה בישראל, ממשלת ישראל וכל משרדיה. אם הוא כתב את נאומו, אין מנוס מהמסקנה שהוא חבר לכל עמותות השינאה היהודיות העושות ככל יכולתן להביא לחיסולה של מדינתנו כמדינת העם היהודי. הוא עשה בדיוק מה שהם עושים: הטחת האשמות חמורות נגד כלל היהודים, מבלי לבסס אותן על עובדות. נטילת מעשה של יחידים והטלת האחריות על כלל החברה היהודית. מה הוא ראה בחברה היהודית ממנו ניתן ללמוד ולהגיע למסקנה שישנם תהליכים בחברה היהודית שיובילו לכך שממשלת ישראל תקבל החלטות להשמיד ולהרוג ולאבד בכל דרך, את כל המוסלמים, הנוצרים, הדרוזים, הצ'ארקסים, הבהאיים, הצוענים, בכל העולם. ולשם כך תפקוד על צה"ל להתחיל לכבוש את כל המדינות מסביבנו. ואיך אנחנו לא ראינו? וגם אם התמיכה הציבורית שקבל החייל שירה והרג את המחבל "המנוטרל" ומתנגדת להעמדתו לדין ותוקפת את שר הבטחון והרמטכ"ל על דבריהם נגד החייל, מכעיסה אותו ומעוררת אצלו חששות שישנם מי שמטיפים לפעול לפי הכלל "מחבל, לא יוצא חי מהפיגוע שעשה". האם זה מוכיח שיש מטיפים להרוג את כל המוסלמים? האם הנאצים התחילו את השמדת היהודים רק לאחר שקודם לכן קבעו "שמחבל יהודי לא יוצא חי מהפיגוע שעשה"? אז איפה הדימיון לנאציזים? האיש הזה פשוט חולה, שילך לרופא יחד עם אמו האומללה. ואת הרמטכ"ל צריך לפטר מכיוון שהוא לא פטר את סגנו ביום שאמר את דבריו הנלוזים.
כתוב תגובה ל- רחמים
14
יגאל כנען - טמטום מוסרי ואישי
  שפוי   9/05/16 12:44
טורח מר כנען להשחית הרבה מילים מתוך טמטום מוסרי ואישיותי, שנאה שכיבתה כל הבנה מינימלית, ויצרה השתלחות ללא כל בסיס. סגן הרמטכ"ל לא הישווה ולא כלום לשואה. סגן הרמטכ"ל אמר כי הוא רואה בחברה הישראלית תהליכים הדומים לתהליכים שהיו בחברה הגרמנית לפני מלחמת העולם (גזענות, שנאת הזר, התבהמות...) ושהובילו לתוצאות האיומות. והתוקפים את סגן הרמטכ"ל - הם כנראה אלו שחשים שבהם מדובר...
כתוב תגובה ל- שפוי
רק משוגעים נוטים לנופף בשפיותם
  פרויד   9/05/16 21:33
כתוב תגובה ל- פרויד
15
להעיף את הפושע. פקס לרמטכ"ל
  יגאל כנען   9/05/16 13:42
03-5698299 פקס לשכה נא להפיץ
כתוב תגובה ל- יגאל כנען
16
ניתוח קולע. עבור לשלב המסקנה
  גדי אשל   9/05/16 14:48
אם סגן הרמטכ"ל לא מתפטר מרצונו הטוב אז יש לפטר אותו מיד ובלי שום אֶה ו-בֶּה! אך בשלב הזה - שלב המסקנה המחייבת - קורה משהו איום בחברה הישראלית; משהו, שהוא הדבר המעורר חלחלה בה: סלחנות אבדונית כלפי מגדפי ישראל ומוציאי דיבתה רעה. לא ברור איכה זה, מחרף ישראל זה - מפגע-איסטרטגי זה, ממשיך להיות סגן מפקד כוחות צה"ל!
כתוב תגובה ל- גדי אשל
פשוט ביותר:כל עוד יהיה מי
  רותי א.   9/05/16 20:43
שיתגייס לצבא שמפקדיו הבכירים מנהלים מדיניות פרטית מטעם הסמאל, מחרפים את ישראל במקום להילחם באויב (המוגדר כ"אחר"...), הנ"ל ימשיך להיות סגן מפקד כוחות צה"ל, ועוד ימשיך לרמטכ"לות. כל עוד יהיו מצביעים ל"ימין" עלוב ורופס, יוזמנו לצבא מרצות כגון אורנה ששון-לוי, ומרצים כגון שמעון נוה, כדי שיחלישו את הצבא.התמימים המתגייסים יקריבו עצמם על מזבח הרשעות והטמטום הצה"לי, יקשיבו לתחנת הרדיו הסמאלית שלו, וישפכו דמם על קידום הכושלים שהביאו למותם שלהם ועוד ידם הטמאה נטויה.
כתוב תגובה ל- רותי א.
17
עוד מימים ימימה
  סיירוס   10/05/16 07:27
יאיר גולן ,לא הראשון להרתיע ולתהות ,הוא מדבר על סמנמנים ותופעות .אך עוד מתחילת המאה העשרים ,אינטלקטואלים ופילוסופים בכירים יהודים וגרמנים התריעו מפני לאומנותם של יהודי מזרח אירופה ביחסם לערביי ישראל, המשך להתרעותיהם ניתנה על יד חברי״ברית שלום״ באוניברסיטה העברית .לכל אלה המגנים את דברי גולן והמוכנים לכנות כל אחד כאנטישמי ברגע שהוא מהרהר בקול על הדרדרות המוסרית ערכית ומעשית .אך לא מוכן שישימו אותו בפינה ולהצביע עליו כגזען ויותר מכך .רבותי איך השנאה ל״אחר״ נהפכה ללגיטימית ואין בושה להתהדר בה? איך השנאה הזו באה לידי ביטוי על ידי מנהיגנו ונבחרינו ? מה הנהגתינו עושה כדי להדביר שינאה וגזענות זו ? התשובה : הם ממשיכים ללבות ולהתסיס כל עוד זה האינטרס שלהם .
כתוב תגובה ל- סיירוס
לא בטוח שכל הקוראים הבינו מה
  המסביר לצרחן   10/05/16 09:34
הכנסת לסלט, אז נסביר:הכותב רקח מרקחת מהגנרלים של היום ומתומכי הפורעים הערבים של שנות ה-20 מהמאה הקודמת, כגון, פרופ' הוגו ברגמן מ'ברית שלום'שהייתה גם קרובה ל-פ.ק.פ.-המפלגה הקומוניסטית הארצישראלית("פלשתינאית"). הפרופסור הזה היה ממקימי האוניברסיטה העברית בירושלים, ועקבות נעלו השמאלית נותרו עליה עד עצם היום הזה.אותו פרופסור מברית שלום, וחבריו, דגלו בעליית יהודים לא"י אך ורק בהסכמת הערבים (המכונים כאן ע"י הכותב- "האחר").בתרגום פשוט- קומוניסט רדום, הכותב סיירוס, מתעורר מתרדמת לקול צפצופי גנרל אוויל שאינו מחריש, ורוצה להחזיר את גלגל ההסטוריה לאחור. אלא שפרט לבג"צ, לתקשורת, לזהבה, וללא מעט גנרלים שטופי מוח, "האחר" נודע לרוב העם (80%) כאויב. אולי עכשיו נוכל לתקן ולכתוב שהכותב =רק"ח.
כתוב תגובה ל- המסביר לצרחן
18
כותב הכתבה הוא הרשע
  רון וייס   10/05/16 15:11
ולא האלוף יאיר גולן שרוצה שנעקור מקרבנו ניצנים של חוסר סובלנות,אלימות ושל הרס עצמי בדרך להידרדרות מוסרית.
כתוב תגובה ל- רון וייס
לרון וייס
  רחמים   10/05/16 15:57
הלוואי והוא היה אומר בפיו את מה שאתה באוזניך הנאצלות, שמעת? למה, אתה לא כתבת לו את נאום השיטנה נגד עם ישראל? בכל אופן הוא לא אמר את מה שאתה אומר בתגובתך. אילו היה אומר כך, הייתי תומך בדבריו. הוא אמר שהוא מזהה בתוכנו "תהליכים" שיובילו אותנו להשמיד את האחר, גם אם אותו אחר רוצה לחיות איתנו בשלום. וזאת היא עלילת דם.
כתוב תגובה ל- רחמים
כמו שאומרים בארה"ב: וייס טראש
  בן הארץ   10/05/16 21:05
ממשנתך: היהודים הם נאצים הנאצים (ומשובטיהם הרוצים בהשמדת המדינה) הם המסכנים
כתוב תגובה ל- בן הארץ
19
סגן רמטכל שירד מהפסים-חלחלה!
  דניאל סבלדי   11/05/16 01:24
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
20
לא רשע - רק טיפש
  אזרח מודאג3333   11/05/16 12:05
סלחתי ליאיר על מה שאמר אחרי שחזר בו, אבל מדאיג יותר מדבריו, זה העובדה שהוא מאלה שינהלו לנו את המלחמה הבאה - אם בלשונו נפל מבלי לחשוב - כמה חיילים ייפלו עד שיתחיל לחשוב...מעלה תהיות אם מתאים לתפקידו...הגורל שלנו יקר מדי בשביל להפקידו בידי אנשים שבקושי יודעים להתבטא כהלכה...
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג3333
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il