s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נר זיכרון למכלוף אביטן
מאת: איתן קלינסקי  |  23/08/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האסלם והיהדות זקוקים לאביטן
  ضصث قفغ عهخح   23/08/16 17:59
החברה הדתית מוסלמית והחברה הדתית יהודית זקוקה להרבה מכלופים אביטנים ולא צעקנות חשוכה כמו זו של מכלוף זוהר בכנסת ישראל. למרות שאת ספרו בחנות הצנועה כתב בתקופה של מלחמה, שלא היתה דתית, הרי במאה ה-21 הדת ממלאת הדת תפקיד בסכנה להתלקחות של תבערה, שעלולה לסחוב אחריה מיליונים רבים של בני אדם. כמה חבל שאין הרבה מכלופים מסוגו של אביטן מקזבלנקה-וממושב תדהר.
כתוב תגובה ל- ضصث قفغ عهخح
קשקוש
  מגיב ותיק   23/08/16 19:57
אל תערב מין שבאינו מינו, דת האיסלם היא דת המוות, השכול והאלימות. שמור את העצות שלך לחברים שלך בלבד.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
טרגדיה של מגיבים
  ע.דגן   25/08/16 15:19
כמו המגיב הכותב בעברית "אסלם דת של מוות". יש כמוהו הכותבים בערבית - "יהדות זו דת של מוות"

אני מאחלת לשתי החברות , שתצלחנה להשתחרר ממגיבים כאלו.
כתוב תגובה ל- ע.דגן
איך בדיוק את מציעה להשתחרר?
  ה.א   25/08/16 23:51
כתוב תגובה ל- ה.א
אולי באמצעות עבודה?
  ה.א   26/08/16 18:34
כתוב תגובה ל- ה.א
כמה חבל שתרבות הרצח מושרשת
  ה.א   24/08/16 05:46
כמה חבל שתרבות הרצח מושרשת כה עמוק באיסלאם הן להלכה והן למעשה, ולכן האוטופיה הזו היא כל כך הזויה. האם תיתכן הבנה בין רוצח המונים לנרצחיו? משפחותיהם? האם תיתכן הבנה בין העוני המשווע של מדינות האיסלאם הנובע מעצלנות משחיתות, ושליטה של הטרור, ובין הרווחה כלכלית של העולם המערבי? כיצד ניתן להגיע להבנה כאשר המנהיגים של ערביי ישראל, אשר איתן בחר בהם בכנסת, מבקשים להשתלט על הר הבית "באש ובדם" לאיזו הבנה אפשר להגיע? כיצד ניתן להגיע להבנה כאשר נשים שבוגדות בבעליהן נרצחות ללא כל היסוס, וכדור בראש למחבל ארור מעמיד על הרגליים מדינה שלמה. חברים אתם או תמימים או חסרי שיקול דעת או עובדים על כולנו בעיניים.
כתוב תגובה ל- ה.א
פרופ׳ ריבלין- האסלם דת של שלום
  איצי   24/08/16 10:30
למגיב ה.א

אחרי שתקרא את המבוא של למעלה ממאה עמודים של פרופסור ריבלין , אביו של נשיא המדינה , לתרגום שלו לקוראן, תכלול גם את חניך ז׳בוטינסקי , פרופסור ריבלין , כשמאלן הזוי , שמדגיש מספר פעמים במבוא , שהאסלם היא דת שלום , כשהוא מכיר בכך , שבשם האסלם היו חוגים שביצעו מעשי רצחמתועבים בינם ובין עצמם וגם כלפי אחרים .

פרופסור ריבלין מבליט את הביטוי דת של שלום , לעומת ה.א, שבחר בקביעה דת של מוות .
כתוב תגובה ל- איצי
פרופסור ריבלין היה זה שתרגם
  פלא יועץ   24/08/16 13:19
לעברית את סיפורי-"אלף לילה ולילה"-אשר הינם מלאי אכזריות שטנית בסגנון הדעא"שי. לומר על האיסלאם "דת של שלום",זה כמו לומר על נחש צפע שהינו חומט מחמד.תתעשת. וכפי שכתב צ'רצ'יל בספרו:"מלחמת הנהר" לפני קרוב ל-90 שנה:"כמה איומות הקללות אשר הביאה "המוחמדניות" על ראש מאמיניה.בנוסף לפאנטיות המסוכנת לאדם ,ככלבת לכלב.קיימת התכונה הפאטליסטית, שאת השפעותיה השליליות ניתן לראות במדינות מוסלמיות רבות,בכל מקום בו מאמיני מוחמד חיים קיים גם אי ביטחון ברכוש.האמונה הסנסואלית במוחמד מקפחת את החיים מחסדם ומעידונם.העובדה שבחוק האיסלמי כל אשה חייבת להיות שייכת לגבר כרכושו המוחלט,מעכבת את היכחדות העבדות.מוסלמים בודדים עשויים להציג תכונות נעלות, אך השפעת הדת משתקת את ההתפתחויות החברתיות של מאמיניה.אין בעולם כח חזק יותר מן הבורות המוסלמית המושכת לאחור את מאמיניה,זוהי אמונה מסיתה ואלימה שהתפשטה דרך מרכז אפריקה ומייצרת לוחמים חסרי הפחד השואפים אך אל המות." רק אידיוטים שימושיים מהזן חסר הבינה ונטול הדעת יכולים ללכת שולל אחרי אשליות השוא ההזויות הללו. והקב"ה יגאלנו במהרה מרעתם כי רבה.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
תפקח את עיניך!!!!
  ה.א   25/08/16 02:30
ממתינים להבהרתך אם את תומך בתומכי טרור, מעניין שבכל נושא יש לך מה לומר רק לשאלה זו אינך עונה.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א ממשיך להתלהם
  ה.א נהנה מהתלהמות   25/08/16 13:39
פרופסור ריבלין במבוא לתרגום הקוראן מדבר על האסלם כאל דת של שלום. אני משוכנעת, שפרופסור ריבלין אינו תומך טרור, ובימי חייו היו מעשי טרור. לא כל מי שאינו מסכים עם המינוח של המגיב ה.א על האסלם כדת של מוות הוא תומך טרור. אני אינני תומכת טרור, ואיני מקבלת את ההכללה של ה.א שהקוראן היא דת של מוות.
כתוב תגובה ל- ה.א נהנה מהתלהמות
הקוראן איננו דת. האסלאם היא דת
  ה.א   25/08/16 16:17
כל אזור בו השתלט האיסלאם הפכה למדינה של מוות. עזה - מוות, איראן - מות, מצריים - מות - עד אשר הצבא הציל אותה מידי האסלאם, לבנון - מוות, סוריה, מוות - ישראל מנהיגי האסלאם הולכים יד ביד בירושלים ונוהמים "באש ובדם נשחרר את אלאקצא" לאיזה אש הם מתכוונים ולאיזה דם הם מתכוונים? ומדוע האיסלאם הוא דת של מוות? האם זה בגלל מה שכתוב בקוראן? האם זה בגלל רציחות לפני 1000 שנה, אז התשובה היא לא, כי כל הדתות היו רצחניות בעבר, האיסלאם היא דת של רצח כי האיסלאם היא רצחנית היום, והרצחניות רק גוברת מיום ליום והסיבות לרצחניות הן כאלה שמביאות לכך שהמצב יחמיר עוד ועוד עד אשר העולם יקבל החלטות מאד מאד דרסטיות. ומה מביא את האסלאם להיות רצחני כזה? העצלות, השחיתות והנהנתנות, אירופה הרימה עצמה מעל קו החרא, ארה"ב הרימה עצמה מעל קו החרא, מזרח אירופה מרימה עצמה, יפן, סין, קוריאה, ויטנאם, הודו, ולמה? כי החינוך נעשה שם יותר ויותר חשוב, כי הפרנסה נעשית שם יותר ויותר חשובה, כי אנשים עובדים מהנץ החמה ועד צאת הנשמה, ומה קורה במדינות ערב? שוד ושבר, 5% מאוכלוסיה הם מולטי מיליארדרים אשר חיים על חשבון בורותם ודלותם של ההמונים, וזו מתכונת לרצח, בייחוד אם יש ליבוי מקביל באמצעות פסוקים מהקוראן. הקוראן אינו האש, הקוראן הוא השמן, ומי ששופך את השמן זו חבורת אנשים המנצלים את האיסלאם ואת המוסלמים לצרכיהם החולניים והאגואיסטיים, והם אלה שהופכים את המוסלמים לרוצחים הבלתי פוסקים עלי אדמות. אני מניח שכמה מגיבים רפי שכל יגיבו ב "מתלהם" או במילים נבובות אחרות, זה המצב כאן במדור, אני נמצא כאן מרצוני ומקבל את הביקורת ברגשי גועל, המלווים בתקווה שאנשים שעוברים כאן באקראי ניצלים מהציפורניים של שורות השמאל ההזוי, תומכיהם של תומכי הטרור.
כתוב תגובה ל- ה.א
ריבלין שמלאן
  ריבלין תזהרו   26/08/16 08:07
תסקול את ריבלין שכתב שהאסלם דת של שלום
כתוב תגובה ל- ריבלין תזהרו
איזה הזויים מסתובבים פה
  ה.א   26/08/16 18:22
מי דיבר בכלל על ריבלין? איזו חלילות איזו נביבות, כואב הלב. איך נטש הגניוס היהודי את השמאל ההזוי.
כתוב תגובה ל- ה.א
ריבלין שמלאן
  ריבלין תזהרו   26/08/16 08:07
תסקול את ריבלין שכתב שהאסלם דת של שלום
כתוב תגובה ל- ריבלין תזהרו
המגיב חוטא בהכללות גסות
  אסולין...   27/08/16 17:44
המגיב חוטא בהכללות גסות , שיש בהן מן הבורות .

ימי הרמב״ם לועגים לטשה של המגיב, כשכל בר דעת מסתייג מתופעות רצחניות כמו דעאש כיום וקיצונים דתיים שקוטלים לשווא חיי אדם .
כתוב תגובה ל- אסולין...
החמאס רצחני פחות?
  ה.א   28/08/16 00:11
והאחים המוסלמים? חיזבאללה? ג'יהאד? ותמכי הטרור נקרב חברי הכנסת? ותומכיהם של תומכי הטרור? מאות אנשים נרצחים בשבוע מאש הטרור המוסלמי, עוד ועוד חסרי בית בשל הטרור המוסלמי, אין זאת אומרת ח"ו שכל המוסלמים הם רוצחים, אך זה ודאי אומר שהדת המוסלמית הפכה כלי בידי חולי נפש על מנת להתעשר ולשלוט בעולם, והכלי הוא רצח. מטרתה המוצהרת של אירן היא לחסל אותך ואת המשפחה שלך, המטרה המוצהרת של החמאס הג'יהאד האחים המוסלמים היא לחסל אותך ואת המשפחה שלך והם גדלים ומתעצמים מיום ליום. אז אני מכליל?
כתוב תגובה ל- ה.א
איצי הוא סמולן מצוי קלאסי
  ב,ל   25/08/16 18:19
כלומר -פרופסור ריבלין -אמר, ומכאן אין עוררין שדברו הוא דבר אלוהים חיים וכל העובדות והמעשים בשטח זה כלום אויר הרי הפרופסור כתב ואפילו הבן שלו הוא נשיא ,לדעתו של איצי אין הוכחה גדולה מכך שדת האיסלם היא דת של שלום עובדה הפרופסור כתב
מכאן אפשר להבין את תבונתו ועומק מחשבתו של האיצי שכמו כל סמולן ישראלי מצוי הוא נסמך על יכולת מהחשיבה של אחרים בלי כל יכולת להבין או לשפוט ולעזאזאל העובדות
כתוב תגובה ל- ב,ל
2
טיפש
  מגיב ותיק   23/08/16 18:34
אתה יכול לקחת סמי הזייה ולרחף לך יחד עם אותו הזוי תורן מקזבלנקה שגילית פתאום, אבל זו לא סיבה להשתלח בימין. אין לי בעיות עם מסוממים, שיסתממו בדלת אמותיהם, אלא שהסימום הזה עולה לנו בדמים (ע"ע אוסלו, רבין, הליכוד "פחדני השלום", "לא יעופו קטיושות על אשקלון" ושאר חירטוטים) ליצן
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה שומר בעקשנות על התואר טיפש
  למגיב הותיק.   23/08/16 20:38
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק.
רצוי שהמגיב יקרא את הספר
  איצי.   24/08/16 11:47
לפחות שהמגיב יקרא את הספר עליו הוא מגיב .
כתוב תגובה ל- איצי.
איצי ממתינים לתשובתך
  א.ה   25/08/16 12:27
האם אתה תומך בתומכי טרור, ענה לנו זו שאלה פשוטה מאד, שקל מאד לענות עליה. כי אם אתה תומך בתומכי טרור אין טעם להתייחס לדבריך וכל עוד אינך משיב, אנו ניתן לך ליהנות מהספק.
כתוב תגובה ל- א.ה
למגיב ה.אנ
  איצי   27/08/16 10:54
אתה קורא מאמר על איש רוח בשם מכלוף אביטן, הרואה עצמו יהודי דתי אורתודוכסי . מה עניין הטרור לנושא של איתגור החברה במחשבות שמעלה מכלוף אביטן . חבל שהשיח אינו מתייחס לספר , שאותו רצוי לפחות לקרוא .

אני סולד מטרור . אני סולד ממלחמות שמקדישות מוות . אבל גם אם אצעק, שני סולד מטרור, הימין יאשים אדם כמני, כי הוא תומך בטרור.
כתוב תגובה ל- איצי
האם אתה תומך בתומכי הטרור?
  ה.א   28/08/16 00:14
לא שאלתי מה דעתך לגבי הטרור, שאלתי האם אתה תומך בתומכי הטרור מקרב חברי הכנסת?
כתוב תגובה ל- ה.א
היא הפעלת כח שלא לצרכי הגנה
  ההגדרה של טרור   28/08/16 11:20
על החיים, או על חירויות בסיסיות. ישראל מפעילה כח כלפי הפלסטינים לא לצרכי הגנה על אזרחיה, ואפילו לא לצרכי הכיבוש של 67, אלא עוד הרבה לפני 67, לצרכי דיכוי זכויותיהם הבסיסיות של הפלסטינים, במסגרת המדיניות הקולוניאלית הציונית. המדובר בפעולות טרור לכל דבר ועניין, שכל מי שתומך בהן, לרבות אתה, וכל חברי הפרלמנט בישראל (למעט בודדים, רובם ברשימה המשותפת), תומך בטרור.
כתוב תגובה ל- ההגדרה של טרור
האמת מבצבצת תומכי הטרור נחשפים
  ה.א   28/08/16 21:36
זה לא אנחנו הרוצחים הנאלחים, זה הם. איתן תראה מי חוסה בצל דבריך.
כתוב תגובה ל- ה.א
הטרור האמיתי הוא הכיבוש
  למגיב בשם ה.א   29/08/16 09:35
.א, הטרור האמיתי זו השליטה הישראלית על כפרים פלשתינים בעיקר בשטח C, שהם ששים אחוז משטחי יהודה ושומרון. בית ספר בכפר ערב א-ראמאדין זה טרור ישראלי. ברזי מים מנותקים ממים בשטח C זה הטרור האמיתי, מר ה.א
כתוב תגובה ל- למגיב בשם ה.א
3
חבל שזה חזון דתי אוטופי.
  אתאיסטית   23/08/16 19:00
חבל שהגות כמו זו של מכלוף אביטן אינה ניצבת לדיון על סדר היום הדתי בחברה היהודית ובחברה המוסלמית .

כרגע זה נראה כמשאלת שווא, וחבל.
כתוב תגובה ל- אתאיסטית
4
נר נשמה כואב
  חולם ...   23/08/16 19:23
נר שמה כואב , כי החיים זורמים להם בניגוד לחלום של מכלוף אביטן . אך הגיגיו חייבים לאתגר את החברות הדתיות . וזו גם משאלה שנראית אוטופית מול מציאות, שהיא יותר מדי מדממת
כתוב תגובה ל- חולם ...
5
חסר סיכוי .
  מכלוף .   23/08/16 19:46
כמו שבקזבלנקה אביטן חילק את 1000 העותקים חינם למי שמתוך נימוס לא סרב לקבלם, כך יהיה גורלו של הספר בתקופה של הקצנה דתית באסלם וביהדות .

לספר כזה אין סיכוי לפלס דרך , גורלו יהיה כגורל החשיבה האינטרנציונליסטית שמבקשים מרקסיסטים להנחיל . חשיבה שמבקשת להסיר מחיצות לאומיות היא חסרת סיכוי לנווט חברות בתקופה שהלאומנות וההקצנה הדתית תופסות תאוצה.
כתוב תגובה ל- מכלוף .
אסור להתייאש
  יש סיכוי   25/08/16 13:53
כתוב תגובה ל- יש סיכוי
6
טוב שקיימת האוטופיה של אביטן
  דת של שלום   23/08/16 21:18
בתקופה שהדתות ממלאות תפקיד חשוב טוב שקיימת האוטופיה של אביון כיעד שאותו מן הראוי ליישם בחיי היום יום
כתוב תגובה ל- דת של שלום
7
טוב שקיימת האוטופיה של אביטן
  דת של שלום   23/08/16 21:18
בתקופה שהדתות ממלאות תפקיד חשוב טוב שקיימת האוטופיה של אביון כיעד שאותו מן הראוי ליישם בחיי היום יום
כתוב תגובה ל- דת של שלום
לך לסרט הודי - אותה הרגשה
  ב,ל   27/08/16 19:22
כתוב תגובה ל- ב,ל
8
טוב שקיימת האוטופיה של אביטן
  דת של שלום   23/08/16 21:18
בתקופה שהדתות ממלאות תפקיד חשוב טוב שקיימת האוטופיה של אביון כיעד שאותו מן הראוי ליישם בחיי היום יום
כתוב תגובה ל- דת של שלום
9
איתן, שלום מימים רחוקים
  עמליה דגן   25/08/16 15:09
איתן שלום

נראה לי , שאתה מעלה את מאמריך באתר, שאינו יוצר דיאלוג עם מה שאתה כותב. אתה כותב על הגיגיו של איש רוח בשם מכלוף אביטן, והתגוגות מגיעות למרחקים שלא מן הענין ואפילו יש תגובות שמגיעות עד לקומוניזם ולעודה איימן. נראה ליע, שבחרת אתר שגם רמתו ירודה , בכך שאינו מצנזר מילים גסות .

כתוב תגובה ל- עמליה דגן
10
שלא מצנזרים מלים גסות
  ב.ל שבע רצון   25/08/16 19:14
ב.ל שבע רצון שבאתר הזה אין מצנזרים מלים גסות .
כתוב תגובה ל- ב.ל שבע רצון
האמת היא מילה גסה בסמול
  ב.ל   26/08/16 00:07
רק הזיות שקרים והונאה עצמית זה אין בסמול הישראלי
האמת היא מילה גסה והעובדות זה ממש קללה אז מצנזרים
כדי שהחברה הטובים לא יתבלבלו עם העובדות
כתוב תגובה ל- ב.ל
ב.ל , מה לך ולאמת ???????
  אבני.   2/09/16 12:02
כתוב תגובה ל- אבני.
11
תודה רבה לך איתן
  ארזי נעמי   26/08/16 10:14
כתוב תגובה ל- ארזי נעמי
12
להאזין למאתגר בכתביו של אביטן
  רק להקשיב   27/08/16 09:42
כשאיש רוח כמו מכלוף אביטן כותב מאמרים , שאינם הולכים בתלם המשיחי המקובל , התגובות אינן מתייחסות למאתגר שבכתביו , אלא לדיון רדוד שרב בו הגידוף במקום דיון .

חבל שהוועדה של ארז ביטון לא כללה את כתביו של מכלוף אביטן בתכנית הלימודים רק לשם התמודדות עם הכתיבה המאתגרת שלו . תפיסה של איש דת אורתודוכסי , שאינה הולכת בתלם העוינות לכל מה שהוא אחר מאיתנו.

כתוב תגובה ל- רק להקשיב
שיקשיבו ויקראו ?
  משאלת שווא   27/08/16 14:03
כתוב תגובה ל- משאלת שווא
13
איש רוח נדיר
  אסולין הנרי   27/08/16 16:33
אביטן הוא דמות נדירה , שאנחנו דור יוצאי מרוקו פספסנו אותו, בכך שלא הכרנו אותו , ורק מעטים מאיתנו מצאו את הדרך לפחות לקרוא את מאמריו .
כתוב תגובה ל- אסולין הנרי
14
נר זיכרון ראוי
  שבת שלום   2/09/16 10:14
נר זיכרון ראוי לאדם ראוי , שמשום מה משרד החינוך אינו מוצא עניין בכתביו
כתוב תגובה ל- שבת שלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il