s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוכנית השלבים של השמאל הליברלי
מאת: רפאל בוכניק  |  17/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רפי-עלית על משהו !
  אבנר צפוני   17/07/17 12:26
ולהלן הפרטים:
בכנס האחרון של זקני ציון(שמאל),בו השתתפו בין השאר:
שולמית אלוני,יוסי שריד,לובה אליאב,מאיר פעיל ומתי פלד(שהרי ידוע ששמאלנים,עקב כוחם המאגי,לא ממש מתים)-אכן הוחלט לעשות מאמץ ולהעיף את ביבי(ששש...אין לגלות אפילו לא לשותפי סוד).
לאחר שייבדק הדמיון והקשר בין "שתי תכניות השלבים",יש לבדוק גם:
# מה הקשר בין הון עתק שמקורו בהימורים-להימורים שעושה רוה"מ על עתידנו.
# מה הקשר בין הכסילות הגוברת של ח"כים בימין-להטפשה שגורם שר החינוך.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
תגובה אופיינית לשמאלן הזוי
  מקס פאואר   22/07/17 12:46
אנו רואים שמזה שנים מנסים השמאלנים להפיל את נתניהו, ראינו את התמיכה של השמאלנים במוסלמי אובמה, נגד נתניהו בהסכם עם אירן, ראינו את השמאלנים נואמים מעל בימת מועצת הביטחון וקוראים להחרים את ישראל, ראינו את השמאלנים עושים ככול יכולתם לבודד את ישראל, אלה הם השמאלנים, גרועים מהאירנים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
2
צריך להביא מאמר זה לידיעת
  מאמר חשוב   17/07/17 15:28
שרי הממשלה וח"כים ימניים, שלא יירדמו בשמירה. אין ספק שהם מודעים לדברים, אך תמיד רצוי לחדד ולשנן.
כתוב תגובה ל- מאמר חשוב
3
אז למה אתה משתף פעולה?
  אלטע קאקער   17/07/17 16:50
בוא נניח שישנה מזימה של השמאל ״להפלת השלטון״. נתעלם מזה שאם נתניהו ילך לכלא מניין המנדטים של גוש השמאל לא ישתנה ובכל מקרה לא יאפשר הקמת ממשלה. אם אין ראיות הכל יגמר בקול ענות חלושה. לכן בוא ונדבר על סוגיות אמיתיות, כמו למשל שנתניהו נתן אישור לגרמנים למכור למצרים 4 צוללות מאותו הסוג שיש לישראל על דעת עצמו ולהפתעת מערכת הביטחון. מעשה שלא צריך להיות גאון בטחוני דגול בכדי להבין את הנזק הבלתי ישוער שבו. או לדוגמה השתיקה הרועמת של נתניהו כאשר חדל האישים מהבית הלבן התחייב למכור למדינות מערב נשק בסדרי גודל של עשורי שנות רכש ישראלי? ואז ניתן להבין מדוע אתה משתף פעולה עם המזימה השמאלנית או לכל הפחות מנצל אותה בכדי להסיט את תשומת הלב מכך שנתניהו הוא נזק אסטרטגי ארוך טווח לביטחונה של מדינה ישראל. הייתי יכול להזכיר את הכחשת השואה של נתניהו את ההתרפסות בפני ניאו-נאצים ואנטישמים ברחבי העולם אבל אלו סוגיות מוסריות ולמי שאין מוסר זו לא בעיה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
נתניהו פשוט
  באום   17/07/17 21:11
מבין באסטרטגיה יותר ממך כי אם לא,מצבנו היום היה גרוע אבל מצבנו טוב.אתה רואה את החור שבגרוש ונתניהו רואה את הגרוש עצמו.עכשיו צריך רק לברר מה שווה יותר,החור או הגרוש.לדעתי הגרוש.אין לך הבנה באסטרטגיה אזורית ועולמית וצר לי על כך אבל זו עובדה.אתה פשוט לא מבין את הזמן כי אתה מפגר אחריו בהרבה.אחרי כל כך הרבה שנים של נפילות וההערכות שהתבדו,אולי כדאי לחשב מסלול מחדש.אגב,בסיפורי אלף לילה ולילה הסעודים יכולים להתמודד עם האירנים כשהם רכובים על גמלים ואוחזים בחרבות אבל במציאות זה קצת אחרת.
כתוב תגובה ל- באום
4
להיזהר מהרגע של האכזבה
  חסר ישע   17/07/17 21:17
לאויבי המדינה היהודית יש הרבה כסף כדי להעסיק גדודי טוקבקיסטים שיבקבקו לנו את הבקבוקים של שרה ויטחנו לנו את המוח עם הכינויים שקרניהו, נהנתניהו, תחמניהו (300 מיליון דולר קיבל השמאל מאובמה לקראת הבחירות שבהן היה עליו לנצח את ביבי). צריך לחשוש מהרגע שהשמאל יתאכזב מהאפשרות להדיח את נתניהו באמצעות האשמה בפלילים, שמא גורלו יהיה כגורל רבין.
כתוב תגובה ל- חסר ישע
5
אולי תוכנית השלבים של ביבי
  אזרח-מודאג   17/07/17 21:34
רפי מהמודיעין יודע מצויין שאין כל כך הרבה עשן מבלי שיש היכן שהוא אש. כל איש מודיעין מתחיל יודע שאם זה נשמע כמו ברווז, נראה כמו ברווז אז זה כנראה ברווז. ומה שיש לנו פה נראה כמו, נשמע כמו שחיתות בצמרת. וחשוב להדגיש שכאשר אני מייחס לשחיתות אני לא מתייחס לרף הפלילי. לראש הממשלה יש אחריות מיניסטריאלית, יש אחריות למינויים, יש אחריות לקיום תהליכי בקרה ובוודאי שהדברים נוגעים לביטחון ישראל. ביבי ניסה שנים להישתלט על מוקדי כוח, למשול באמצעות מקורבים מחוץ למערכת (שמרון - מולכו), להשתלט על שוק התקשורת (ישראל היום, חוק התאגיד, פרשיית בזק) וכאשר מנסים באמצעים דמוקרטיים (הפגנות, בחירות וכל אמצעי אחר) הוא מתאר זאת בניסיון הפיכה (ממתי הכתירו אותו למלך ישראל?)
כתוב תגובה ל- אזרח-מודאג
ההפגנות נגד
  באום   18/07/17 00:18
נתניהו הן לא הפגנות נגד שחיתות,הן הפגנות של אנשים מבוגרים שהסתבר להם שלא נשאר כלום מכל מה שהם האמינו בו אי פעם.לכן,בואו ונדליק עוד איזה מדורת שבט ואולי הקיפאון הפנימי שלנו יופשר.הוא לא.
כתוב תגובה ל- באום
6
פלא שהצבא נראה כמו ערימת זבל..
  הירונימוס   17/07/17 21:51
אם זו רמת הארגומנטציה של קצינים בכירים לשעבר אז אוי לנו. מה הקשר בין הקשקשת על חיילים בריטיים לבין ההאשמות החמורות בגינן נחקרים ביבי ואשתו במשטרה? האם גורמי חוץ עלומים והסמול הישראלי יושבים ביחידת להב? מי העיד שנתן לביבי מתנות במאות אלפי שקלים? מי הם כל האנשים שסביב ביבי שחשודים בעבירות קשות וחמורות ואשר סולקו ממשרותיהם בגין שחיתות וסיאוב (ארי הרו, נתן אשל, עזרא סיידוף, שלמה פילבר, שימרון ועוד אי אלו) תתרגל חביבי, ביבי הוא אדם מושחת ומשחית
כתוב תגובה ל- הירונימוס
עונת הצייד בעיצומה(הסיזון2)
  לתמימים:לעיונכם   18/07/17 00:31
facebook.com/
כתוב תגובה ל- לתמימים:לעיונכם
סביר מאד להניח
  באום   18/07/17 02:11
שהאנשים אותם הזכרת פעלו במסגרת סטנדרטים מקובלים בשלטון הישראלי.אני לא אומר שאלה סטנדרטים ראויים,אני רק אומר שהם מקובלים.אם הפרקליטות,התקשורת והמשטרה היו רוצים,הם היו מוצאים בדיוק את אותם דברים אצל סובבי פרס,ברק,זהבה גלאון או ציפי לבני.אבל הם לא רוצים.מהרגע שאמנון אברמוביץ׳ אמר שצריך לאתרג את שרון ולא הוגשה נגדו תלונה על פגיעה בשלטון החוק,היה ברור שאלה חוקי המשחק והפרקליטות והתקשורת חוקרים רק את אלה שהם לא מזדהים איתם פוליטית והיו רוצים לראות אותם יורדים מהשלטון או לא עולים לשלטון.דוגמה:עכשיו בג״צ דחה תביעה של פלסטינים לגבי כמה אלפי דונמים שעליהם יש מטעי תמרים בבקעה.בג״צ לא זרק את הפלסטינים מכל המדרגות,הוא רק אמר שזה עניין של כסף ופיצויים ולא של אדמה.את אותו הדבר בדיוק הוא היה יכול לומר במקרה של עמונה ושאר המקומות שפונו משום שאלה בדיוק אותם מקרים.אבל מטעי התמרים שייכים לקיבוצים.אתה הבנת את זה ברוך? אגב,התקשורת מעלימה את הפסיקה הזו של בג״צ וגם אירגוני זכויות לא הלכו לבכות באו״ם בגלל כמה אלפי דונמים.מעניין למה?
כתוב תגובה ל- באום
7
שוחד הצוללות
  נטע אורי   18/07/17 05:33
1. סימנס נתנו שוחד לבכירים בחברת חשמל כדי שבמכרז תיבחר סומנס ולא חברה אחרת 2. בגרמניה יש מספנה יחידה לצוללות ולכן המכרז הוא בעצם רק המפרט הטכני. מה משמעות השוחד אם יש חברה יחידה? למה ניתן השוחד אם ניתן ? לקנות עוד צוללות? לקנות במחיר גבוה יותר? הרי ממשלת גרמניה מסבסדת את רכישת הצוללות. 3. לעומת זאת לקורבטות שישראל רוצה לקנות מגרמניה יש מספר יצרנים אבל לא מדובר על הקורבטות אלא על הצוללות. 4. כול העיתונאים מזלזלים באינטיליגנציה של קוראיהם ובצדק. עדיין אף עיתונאי לא הסביר איך אפשר לקחת שוחד מחברה יחידה שמשתתפת במכרז????
כתוב תגובה ל- נטע אורי
זו המספנה היחידה בעולם ???
  אחד העם   18/07/17 22:49
כתוב תגובה ל- אחד העם
8
אני ישן הרבה יותר
  בשקט-   18/07/17 06:16
כאשר רפאל לא ממלא תפקיד כלשהו.
כתוב תגובה ל- בשקט-
9
רפאל בוכניק מאמר חשוב ובכל זאת
  העם יותר חכם   18/07/17 08:05
ממה שנדמה לך, נדמה לי גם מי שצריך לפקוח עין כבר מזמן מכיר את השיטה עוד מימי בן אהרון מזכיר ההסתדרות כשבגין עלה לשלטון הצהיר במלוא גרון מעל כל במה שעד שייפול השלטון הוא לא ינוח בשלום, היום תודה לאל אנחנו האזרחים לא כל כך תמימים, וודאי לא טיפשים, ומבינים את כל התחכומים של השמאל, דווקא עד כה מה שניצרב בתודעה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל בכל הזמנים. אם נתניהו עבר את אובמה בע"ה יעבור את כל שונאי נתניהו מבית כולל מהימין עצמו הבית היהודי שראשו לא בוחלים בכל הזדמנות לתדלק כל יום שני וחמישי את המדורה נגד ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- העם יותר חכם
הבית היהודי רק מתחזה לימין
  חסר ישע   18/07/17 10:20
הבית היהודי בראשות בנט-שקד מדבר כמו המפד"ל ועושה כמו מרצ. תשאלו את נוני מוזס. הכיפה שעל הראש של בנט דומה לכיפה שעל הראש של אברום בורג ושל ניסים משעל.
כתוב תגובה ל- חסר ישע
10
הנזק באי רכישה במועד
  יאיר4   18/07/17 09:16
הנזק באי רכישה במועד של הצוללות יכול להיות הרה גורל למדינה. ניתן להשוותו למעשהו של בר קמצא שהלך לקיסר והשחיר את בני ריבו בירושליים דומה מאוד לנזק הבלתי הפיך שעשה פרס במסירת ההובלה של יו"ש ועזה לידי מאפיית עראפאת
כתוב תגובה ל- יאיר4
11
תכנית השלבים של הימין הדיקטטור
  אחד העם   18/07/17 18:10
הכלל שגם שקר אם חוזרים עליו פעמים רבות נחקק בזכרון כאמת נכון לכולם, ולכל הפוליטיקאים מכל הכיוונים. הכינוי תכנית השלבים, שם הקשור לנרטיב הפלשתינאי נגד מדינת ישראל, הינו בדיוק אותו דבר. נחזור על השקר שהשמאל בישראל תומך בערבים עוד ועוד וכך יחקק בראדם של אנשים. גם הימין משתמש בטכניקה זו כנגד בית המשפט העליון, כנגד התקשורת, נגד מבקר המדינה וכנגד כל מי שמפריע לקדם דיקטטורה במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אחד העם
תיקון קטן
  תיקונצ'יק   18/07/17 21:01
לא מספיק לכתוב "תוכנית השלבים של הימין הדיקטטורי" - צריך לכתוב "תוכנית השלבים של הימין הדיקטטורי הפאשיסטי הקלריקלי האימפריאליסטי". ככה לפחות לימדו אותי "הדמוקרטים ההומניסטים הפלורליסטים" שמצביעים לזהבה וגלאון ולאבי גבאי.
כתוב תגובה ל- תיקונצ'יק
לקילקול'ציק
  אחד העם   18/07/17 23:42
שיטה מקובלת להתחמקות משיחה אמיתית - זילזול באחר. הכותרת שנתתי זהה לכותרת המאמר, בהיפוך צד.
כתוב תגובה ל- אחד העם
שיטה מקובלת להתחמק מהאמת
  תיקונצ'יק   19/07/17 11:24
שיטה מקובלת להתחמקות מהאמת - פרסום כזבים ועלילות תחת כותרות מתחכמות.
כתוב תגובה ל- תיקונצ'יק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il