s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אינני זקוק למסקנות ועדת החקירה    הבנתי את מה שלא יכולתי להאמין שאכן יכול היה להתרחש    התועמלנים ומנמיכי רוח האומה, מאמינים שתגובה באירן או מלחמה בעזה נועדו לשמר את שלטונו, שרידותו ...
עתיד לא ברור [צילום: משה שי/פלאש 90]
גדי חיטמן
לישראל אין תוכנית מדינית ל"יום שאחרי" המלחמה. לפחות לא תוכנית גלויה    מצב כזה של דשדוש תמידי בבוץ של עזה (וגם של יהודה ושומרון) מבלי לנהל את הסכסוך מתוך יתרון מחליש את ישראל עוד יו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חידת פישמן / קשרים בצמרת
מאת: אריה אבנרי  |  30/09/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה התחדש בכתבה?
  משה, עורך-דין   30/09/05 12:25
בכתבה זו אין שום מידע חדש, שלא פורסם קודם-לכן בעיתונות. ציפיתי לגילוי מידע סנסציוני כלשהו על אליעזר פישמן, אך מצאתי רק שיר הלל לכישוריו המופלאים של אליעזר פישמן, לקסמו האישי, לידיעתו כיצד להתחבב על אנשים ולהימנע ממתיחת ביקורת עליהם, לדיסקרטיות שלו ולתבונתו הרבה. אדם שאלה כישוריו, צריך להתאמץ מאוד-מאוד כדי להיכשל בחיים.

סיפורי האי היווני, אולמרט (צדיק ידוע, כידוע) והתקשורת, עמרי וגלעד, חברות הכבלים, חוק עידוד השקעות - כל אלה כבר נלעסו עד דק בתקשורת ואין בהם חדש.

בכתבה יש רק שאלות, שהתשובה עליהן יכולה להיות תמימה או מפלילה, אך אין שום תשובה. לדוגמה, הקטע ה"סנסציוני" הבא:

"האם נהנה פישמן, באורח ישיר או עקיף, מקשריו הטובים עם ראש הממשלה שרון?

קשה לתת תשובה נחרצת, מה עוד שטיבם של עניינים שכאלה להיסגר בחדרי חדרים ולעולם לא להיחשף, אבל יש פעולות שנעשו בשנים האחרונות והיטיבו באופן תמוה עם פישמן, דווקא בתקופה שמצבם הפיננסי של עסקיו עמד ביחס הפוך למעמדו בקרב ראשי השלטון".

המענה יכול להיות גם הוא שיר הלל לכישוריו של האיש הישר וההגון, אליעזר פישמן, המצליח בזכות כישוריו אך ללא שום אבק פלילי.

כמו במאמריו בעניין עמותת אומ"ץ, אבנרי מציף אותנו במידע כאילו-מפליל וכאילו-סנסציוני, אך אין בו לא רק בשר, אלא אף לא עצם דלה אחת.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תנוח דעתך משה,
  לא נאיבי   30/09/05 12:51
המאמר הזה הוא לא יותר מתרגיל שיווקי לספרו החדש של אריה אבנרי. גם ברחוב האורות האדומים באמסטרדם, עומדות נשים מסויימות ומציגות את מרכולתן לראווה. זה אותו דבר. או כמו שאומרים באידיש: די זעלבע דרעק.
כתוב תגובה ל- לא נאיבי
לבחורות ההן יש לפחות מה למכור...
  משה, עורך-דין   30/09/05 13:26
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
משה, אני אישית נפגעתי ע"י הנחש א.א.
  האם גם אתה נפגעת?   1/10/05 07:47
הנחש אריה אבנרי.
האם גם אתה נפגעת ממנו? כמה אתה מכיר אותו? לפי התגובות למאמרים של אבנרי יש רשימה ארוכה של נפגעי אריה אבנרי, נחש לא קטן, שיכול להחליף את שמעון פרס בתפקיד החתרן הבלתי נלאה.
כתוב תגובה ל- האם גם אתה נפגעת?
מתי תזדהה בשמך האמיתי?
  נחש צפע   2/10/05 01:14
כתוב תגובה ל- נחש צפע
2
כל הכבוד אריה. חשוף אותם.
  הירושלמי השקט   30/09/05 12:34
כתוב תגובה ל- הירושלמי השקט
מה בדיוק הוא חשף?
  תמהתני   30/09/05 18:15
כתוב תגובה ל- תמהתני
3
יישר כח משה כהן !!
  פילוביץ שחף   30/09/05 14:07
כתוב תגובה ל- פילוביץ שחף
מי זה משה כהן?
  הגולש הנבון   30/09/05 16:21
כתוב תגובה ל- הגולש הנבון
4
נמאס מלשמוע על כביכול"שחיתויות"שרון
  מנהיג תחת מתקפת החרה   30/09/05 17:02
כתוב תגובה ל- מנהיג תחת מתקפת החרה
5
זה הכל????????????
  פילו   30/09/05 17:04
מכל הרעש והצלצולים של אבנרי על הספר העתידי שלו, זה מה שיצא?? פישמן??
כתוב תגובה ל- פילו
6
זה רק קצה הקרחון המסריח מחוות שרון
  פרשן כלכלי   30/09/05 18:54
מי שהיה יודע את האמת על השחיתויות של שרון ועד כמה הוא ובניו משחיתים את המדינה לא היה מאמין אבל יש כנראה אנשים שרוצים מדינה מושחתת אז שיבושם להם...אני בורח בקרוב כי מסריח לי באף יותר מידי ואני כבר לא יכול לנשום.

שרון ובניו השחיתו כלח חלקה בריאה במדינה אז שלא נשארת תקווה.
כתוב תגובה ל- פרשן כלכלי
מי שהיה יודע,והיא שעמדה לאבותינו.
  יגאל,כהן   1/10/05 02:22
המשפטפטנים הביביבבונים רוצים להוריד את אריק ביי הוק אור ביי קרוק.
והם המפרסמים של הנס האבנרי הזה בכל האתרים.
ומפזרים את הכ'רה שלו על המאורר.
כתוב תגובה ל- יגאל,כהן
7
תגובות הקוטרים העלובים חוזרות
  יצחק יצחקי   30/09/05 18:55
אותם הכותבים מגיבים על מאמריו של אבנרי, כאלה שיש להם בעיה אישית עם פירסומיו של אריה אבנרי, אתם כל כך עלובים בתגובות שלכם, כמה פשוט לכתוב כאן כמה שורות שהכותרת שלהן "אני מקנא בך אריה אבנרי שאתה יכול לכתוב..."אפשר רק לבוז לאנשים כמו משה כהן המתחזה ואלה שרצים אחריו כמו אחרי איזשהו גורו. אריה אבנרי הוא עיתונאי מצויין, שיודע על מה ועל מי הוא כותב. סיפרו הוא עוד נידבך בהמשך לעבודתו העיתונאית.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחקי
שלום ליצחק יצחקי, כלומר לאריה אבנרי
  הגולש הנבון   30/09/05 19:22
כתוב תגובה ל- הגולש הנבון
אתה לא נבון
  יצחק יצחקי   1/10/05 08:44
כתוב תגובה ל- יצחק יצחקי
אתה לא נבון!!!
  יצחק יצחקי   1/10/05 08:47
אני יכול לאחל לעצמי את הכישורים שיש לאריה אבנרי. זה שאתה מוסיף לעצמך תארים, זה מעיד איך אתה רוצה שיראו אותך. תהיה ישר ותחשוף את שימך, ממה אתה פוחד? מהעובדה שידעו שאתה כלומניק.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחקי
כעת השתכנעתי סופית שאתה אריה אבנרי
  הגולש הנבון   1/10/05 11:32
כתוב תגובה ל- הגולש הנבון
גם אם תמשיך לטעון
  יצחק יצחקי   1/10/05 11:46
העובדה לא מישתנה. אני לא אריה אבנרי, וגם לא מכיר אותו אישית וחבל.אתה יכול לעלות על הגג ולצעוק מה שאתה רוצה, זה עדיין לא אומר שאתה יודע משהו. אבל מה שמישתמע מהשטויות שלך שאתה מקנא באבנרי, אחרת לא היית משתדל לעקוב אחרי מה שניכתב כאן.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחקי
גם אתה מקנא בי...
  הגולש הנבון   1/10/05 12:49
...אחרת לא היית עוקב אחרי הנכתב כאן.
כתוב תגובה ל- הגולש הנבון
הגולש הכסיל
  דב שנער   1/10/05 09:38
אם היית נבון היית מבין עד כמה אתה טיפש ופחדן
כתוב תגובה ל- דב שנער
כמה שקוף
  כפיר   30/09/05 20:58
מעניין כמה כינויים יש לאבנרי בתגובות. כל כך שקוף שהוא מתחזה ליצחק יצחקי.הרי רק אבנרי יודע למי יש בעיות אישיות איתו
כתוב תגובה ל- כפיר
כפיר אני על באמת זה לא אבנרי
  י. יצחקי   1/10/05 15:13
כתוב תגובה ל- י. יצחקי
8
תחקרו את עמותות ברק באותו אמביציה
  מתים לדעת מה היה שם   1/10/05 01:34
לי אישית נמאס שכל צדיקי ישראל וראשי המשפט שהם עוורים בעין שמאל ורואים רק את עבירות הימין. את כל הטענות נגד שרון כבר שמענו ולא הוגש כתב אישום. סימן שהכל בוקי סרוקי. עכשיו תביאו משהו חדש. על עמותות ברק לא שמענו שום דבר קונקרטי, ולדעתי הגיע הזמן. מדובר שם בסכום בלתי חוקי העולה על מאה מיליון שקלים. לעומת זאת, מדובר אצל שרון בכמה מליוני שקלים עלובים. המשטרה צריכה לפתוח מחדש את תיק עמותות ברק ולהעמיד אותו ואת שותפיו לדין. אסור לעם ישראל לשכוח את המעשה הנורא הזה, מה גם שקיים חשד מעל לסביר שהכסף הגיע לעמותות ברק ממדינה ערבית.
כתוב תגובה ל- מתים לדעת מה היה שם
אתה יודע שיש בעיה? ספר לנו גם
  תם   1/10/05 18:25
כתוב תגובה ל- תם
9
לי נראה, שחבל כבר קנית.
  יגאל,כהן   1/10/05 02:20
אתה רק מחפש עץ מתאים.
למה שאתה עושה קראו פעם ציד מכשפות.
איך קוראים לזה היום?
כתוב תגובה ל- יגאל,כהן
10
אריה אבנרי, קופה לא קטנה של שרצים
  נשרכת אחרי זנבך   1/10/05 07:41
אתה לא מתאים לעמוד בראש תנועת אומץ, לאחר שקופה לא קטנה של שרצים עומדת מאחריך. כמי שמכירה אותך שנים, אתה נחש לא קטן, שיודע ללקק במקומות המתאימים, לתקוע סכין מאחרי הגב.
מתוך עיון בתגובות למאמרים הרבים שפירסמת אני למדה ששהשארת אדמה חרוכה אחריך, ורשימה ארוכה של אנשים שסמכו עליך ובגדת בהם.
תחילה גם אני האמנתי בך, ואח"כ גיליתי את פרצופך האמיתי.
ברשימת העומדים בראש אומ"ץ יש עוד כמה שרצים לא קטנים.
אריה אבנרי תוכל להחליף בקלות את שמעון פרס המזדקן בתוך החתרן הבלתי נלאה.
כתוב תגובה ל- נשרכת אחרי זנבך
ספינת השוטים
  דוד שיינברג   1/10/05 08:50
נכחתי השבוע בערב מפואר של עמותת אומ"ץ שבו חולקו אותות הוקרה לשורה של לוחמים בשחיתות ביניהם שר המשפטים ציפי לבני, משה נגבי, אילנה דיין, גילה הרץ , חבר הכנסת אבשלום וילן. הנאום המרכזי על השחיתות במדינה היה של אריה אבנרי.מאות האנשים שגדשו את האולם הריעו לו ממושכות וגם השרה הודתה לו והביעה את הוקרתה לפועלו. כל המלעיזים כאן הם אנשים קטנים, סרוטים ,קנאים, צרי אופק, קטנים עליו בכמה מספרים. חבל שיואב יצחק האינטלגנטי נותן להם פתחון פה מלוכלך. אני מתקשה להבין את הקשר בין פעילותו של אבנרי כיו"ר עמותת אומ"ץ לבין ספרו החדש "חידת פישמן" שלפי כל הסימנים יהפוך לרב מכר
כתוב תגובה ל- דוד שיינברג
תנועות לא צריכות לחלק פרסים .
  זאת בדיחה רעה .   1/10/05 09:47
כתוב תגובה ל- זאת בדיחה רעה .
כיצד בדיוק האנשים המכובדים נקראים
  לוחמי שחיתות .   1/10/05 09:58
אולי פרס כאנשי תקשורת טובים המבצעים
את מלאכתם . אבל לוחמים בשחיתות ?
מי שלוחם בשחיתות מאבד את עבודתו
חבריו , משפחתו , ואפילו את זכותו לקצבה מביטוח לאומי .

מה אנשי התקשורת הטובים האלה ( למעט פרשיות רבות שהם לא מפרסמים מפחד העורך ) איבדו ...
כתוב תגובה ל- לוחמי שחיתות .
מוטב שתביטי על עצמך
  אלון ליבוביץ   1/10/05 08:53
מי שנישרך, ומי שנידחף לכל מקום, גם כשאינו רצוי זו את. מוטב שתישטפי את פיך עם סבון כלים, לפני שאת משליכה את התיסכולים שלך לכישלון על אריה אבנרי. זה שהוא שם לך גבולות, לפי דבריך אפשר להבין. ואם את פורשת כאן את הכביסה המלוכלכת, כדאי שתשתמשי בסבון והרבה לנקות לעצך את הפה, כדי שהופעתך בקהל אנשים לא תהיה "ריחנית".
כתוב תגובה ל- אלון ליבוביץ
11
עצוב שאלה לוחמי השחיתות במדינה
  מישהם אכפתיים   1/10/05 09:23
אבנרי מעורר גיחוך. זה לא לוחם בשחיתות אלא לוחם למען האגו של אבנרי. הוא עושה הכל כדי לא להילחם בשחיתות ולא לעשות כלום. הכל חארטה. עם לוחמי שחיתות כאלה המושחתים יכולים לחגוג.
כתוב תגובה ל- מישהם אכפתיים
חבורת עלובי נפש
  נירה דרדיקמן   1/10/05 10:03
אין לכם אומץ לב לחשוף את שמכם ולכן אין לכם זכות להטיל רפש באריה אבנרי שמופיע בכל מקום בכתב ובעל פה בראש זקוף ואינו עושה חשבון לאף אחד .
אני מציעה שיואב יצחק יפרסם רק תגובות של אנשים אמיצים. אם הם רוצים להשאר עלומי שם כאן בבקשה אבל שהוא ידע מי הם ומה המניעים שלהם.
אם יהיו הוצאות דיבה אני סומכת על אריה אבנרי שידע לתבוע כל אחד מהם לדין פלילי על הוצאת לשון הרע ויעמיד אותו במקומו הנכון
כתוב תגובה ל- נירה דרדיקמן
נירה את עלובת נפש ופשיסטית .
  את מציעה צנזורה ?   1/10/05 10:58
כתוב תגובה ל- את מציעה צנזורה ?
לא, אותך רק צריך לאשפז
  יהודה אברהם   1/10/05 11:48
מי את. למה את לא כותבת בשמך המלא?
כתוב תגובה ל- יהודה אברהם
חסוי
  נדיה   18/08/06 15:54
מי זה?
כתוב תגובה ל- נדיה
מהי תגובה ראויה להתייחסות?
  דורון טל   1/10/05 14:34
"טרולים" תמיד היו ויהיו. לכן אציע לא להתייחס לתגובות אנונימיות, גם אם תוכן התגובה ראוי להתייחסות. השיטה הטובה ביותר להתמודד עם "טרולים" גם כאשר יודעים בוודאות את זהותם זה להתעלם מקיומם.

דורון טל
--------
המגיב הוא חבר הנהלת אומ"ץ
כתוב תגובה ל- דורון טל
סוף סוף חזרת להשתמש בשמך האמיתי
  יצחק יצחקי כאילו   1/10/05 23:45
יצחק יצחקי היה שם יפה.
דורון אתה "תוכס לאקר" אמיתי. כמות הלקק עוברת במקרה שלך את גבולות הטעם הטוב.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחקי כאילו
12
אריה אל תתרגש ממשמיצים
  ציק   1/10/05 09:31
במדינה של נוכלים וגנבים כל גמד הוא אינטרסנט ומלחך פינכה. לא מפרגנים ומחפים על מצפון מלוכלך. לך בדרכך זו. מכיר אותך שנים רבות ומאמין ביושרך וכושרך
כתוב תגובה ל- ציק
דורון זה אתה עם הכינויים ?
  שאלה .   1/10/05 09:59
כתוב תגובה ל- שאלה .
שלילי,אריה רבים מאמינים בך.המשך בדר
  ציק   1/10/05 11:49
כתוב תגובה ל- ציק
אבנרי צריך להמשיך בדרכו
  אתה צודק   1/10/05 11:52
בלי להתייחס לעלובי הנפש שכותבים כאן בכל מיני שמות. ואולי יש כאן אדם אחד או שניים שכותבים את הרפש הגדול.ומסתתרים מאחורי שמות שונים כדי שיחשבו שיש הרבה אנשים שלא מעריכם את אבנרי. אבל המציאות הפוכה, על אפם וחמתם.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
13
האם יש בישראל צרכן טיפש אחד שיוציא
  אני תוהה ומתפלאה   1/10/05 10:09
מכיסו כמה עשרות שקלים וירכוש את ספרו המיותר של אריה אבנרי? מי הפראייר?

אבנרי ועו"ד יוסי דר יכולים להתאגד ולהקים עמותה של ביוגרפים, שספריהם שברו את שיאי המכירות של כל הזמנים ולא מכרו (ביחד) יותר מ30 עותקים. ולא בכדי.
כתוב תגובה ל- אני תוהה ומתפלאה
עם השכל הירוד שלך
  אורלי ענטבי   1/10/05 11:34
את לא מסוגלת לחבר כמה מישפטים ברצף ולקרוא. לכן באמת הספר הטוב הזה לא מיועד לאנשים כמוך שמכירים רק רומנים זולים, וגם את אלה הם בקושי קוראים ומבינים.קראתי את הפרק הזה שהתפרסם כאן,ומעורר סקרנות כבר, ואני מחכה לקרוא את הספר, שחושף את חייו של אחד האנשים החזקים בכלכלה הישראלית.אריה אבנרי, ימשיך בדרכו בלי להתייחס לטיפשות שלך. יש לו מה שחסר להרבה אנשים, איכפתיות אמיתית.
כתוב תגובה ל- אורלי ענטבי
אתה משווה את ספריו של יוסי דר
  ג.ג.   1/10/05 11:43
על השחיתות של אהרן ברק, לסמרטוטים של אריה אבנרי?
גש לסיפריה הקרובה לבית מגוריך,
ועיין בבבקשה בשני ספריו של ע"ד יוסי דר, ומולם באחד מהסמרטוטים של אריה אבנרי. נסה ונדבר.
כתוב תגובה ל- ג.ג.
14
רב מכר בדרך
  שמעון טילר   1/10/05 10:28
קראתי אתמול בנשימה עצורה את ספרו הביודגראפי החדש של אריה אבנרי " חידת פישמן". ספר מדהים בעומק שלו וביסודיות שלו ובעיקר בגילויים הרבים.לא במקרה מקדישה העתונות שטחים רחבים לספר החדש. אני צופה ל"חידת פישמן" הצלחה גדולה כמו לארבעת ספריו הביוגרפיים הקודמים של אבנרי ששמותיהם מופיעים על גב הספר:" ספיר"," דוד לוי" " רצח אופי" ( על יעקב לוינסון) ו"הגביר" ( על מנכ"ל המדינה המנוח חבר הכנסצת אברהם שפירא).
הגיע הזמן לפרגן לעתונאי בכיר , חוקר מעולה בעל קבלות רבות שעושה מלאכתו נאמנה חללא משוא פנים.
כתוב תגובה ל- שמעון טילר
חוצפה שאיש אחד מציף פה .
  חוצפה .   1/10/05 11:24
כתוב תגובה ל- חוצפה .
15
נלחמים בשחיתות ובסוסים הטרויאנים
  הכנסו ...   1/10/05 10:56
כתובתנו : הקומונה שחיתות בע"מ תפוז .


זה קורה , זה לא קרה מעולם , זה יקרה .

tapuz.co.il=
כתוב תגובה ל- הכנסו ...
16
פרק פרתק !!!
  ע. דולג   1/10/05 11:05
אם כוונת פרסום הפרק הזה היתה לעורר ענין בספר - כי אז הושג היעד במלואו. פרק זה מעורר סקרנות למה שכתוב לפניו ומה שבא אחריו. מבין העובדות הנרקמות היטב, מתוך ידע מעמיק, נחשפים שוב רקמות הקשרים בין האישים השונים כדרכו של עולם: אמור לי מי מכריך ואומר לך מי אתה... בין לבין עולה דמותו של פישמן בקוים ברורים והרושם הוא כי אריה אבנרי הצליח שוב לחשוף תמונת-מצב מרתקת של הון ושלטון המתקרבת לשיא חדש - מערכת היחסים "המשפחתיים" שבין רב-הון לבנקים שאתם הוא עובד והמגיעה לצומת מסוכן, כזה שהתגלה גם כטראגי לכמה וכמה אנשים שנכנסו אליו באור ירוק ומצאו עצמם באור אדום. אעין רחמים ברגע מסויים והכל הופך לחיוך קטלני. אבנרי שוב מוכיח את יכולותיו לתת ביטוי חד לדרמה הנפתלת של גיבוריו.
כתוב תגובה ל- ע. דולג
17
מעניין מאד
  רביב לוי   1/10/05 11:36
נהנתי מאוד לקרוא את הפרק הזה, ואני מאלה שאקנה את הספר, כבר לחג הקרוב.קראתי בעניין כמה מספריו של אבנרי בעבר,ולא אחמיץ אותו גם הפעם.
כתוב תגובה ל- רביב לוי
דיי כבר איש מה אתה מקבל משכורת .
  תפסיק להציף .   1/10/05 11:44
כתוב תגובה ל- תפסיק להציף .
אריה אבנרי או דורון טל?
  יצחק יצחקי בכאילו   1/10/05 11:46
כתוב תגובה ל- יצחק יצחקי בכאילו
18
אנשים מוזרים
  דן גורלי   1/10/05 11:42
גם אני הייתי ביום רביעי ה28.9 בערב של עמותת אומ"ץ, וראיתי את האנשים שהיו שם, ואת אלה שכיבדו את אריה אבנרי האדם. הכותבים כאן הם מלעיזים, שאינם יודעים על מה הם מקטרגים. זה היה ערב בו אפשר היה ללמוד הרבה מאוד על האיש ופועלו. ואתם יושבים מול מסך המחשב ומבקרים? מה בדיוק עשיתם אתם למען החברה? חוץ מפיטפוטים עקרים על הכורסא בבית?
כתוב תגובה ל- דן גורלי
אתה פה מגיב בעשרות כינויים . מושחת.
  הזדהה בשמך האמיתי   1/10/05 13:24
דן גורלי אבקשך להזדהות בשמך האמיתי . ונגיש נגדך תביעת דיבה .
כתוב תגובה ל- הזדהה בשמך האמיתי
הפחדת אותי
  דן גורלי   1/10/05 14:04
אם יש לך בעיה, תתבע אותי, תימצא את שמי וכתובתי בספר הטלפונים, יש לך אתגר.
כתוב תגובה ל- דן גורלי
גם אני הייתי שם
  אסתר   8/10/05 00:53
וראיתי איך אבנרי מסתובב שם כמו תרנגול נפוח מחשיבות עצמית. איזה קבלות יש לו על מלחמתו בשחיתות פרט לדיבולים. כל התגובות השליליות עליו מאד נכונות ואכן, הוא משתמש בהרבה כינויים כדי להגיב. אין לו האומץ להיחשף בשמו
כתוב תגובה ל- אסתר
19
אריה אבנרי, חושפי השחיתות והסינים
  משה, עורך-דין   1/10/05 11:58
אינני מכיר את אריה אבנרי אלא מהעיתונות, מעולם לא פגשתיו ואין לי מאומה בעדו או נגדו באופן אישי. יתר על כן, מעולם לא פגע בי, אין לי עניין לפגוע בו ואני מאחל לו בריאות, אריכות ימים, שגשוג, אושר ועושר. וגם שנה טובה.
הוא הדין בעמותת אומ"ץ שהוא מנהיגה.

כל אלה אינם מצדיקים קניית סחורה מידיו, שמוכרה ומעריציו מהללים ומשבחים אותה אך בבדיקה חפוזה נראה כי היא משומשת ובלויה.

הפרק המצוטט כאן מתוך ספרו החדש, אינו מגלה אפילו קמצוץ של מידע חדש ומעניין, אלא רק שאלות מהסוג: "האומנם יתכן כי אין קשר בין הצלחתו של פישמן ובין ידידותו עם שרון וחבורתו?". שאלה כזו אפשר לשאול על כל אדם, ובעצם אפשר לשאול האם אין קשר בין הצלחותיו של פישמן ובין הצונאמי בדרום-מזרח אסיה וההוריקן בלואיזיאנה.

עיתונאי-חוקר חייב לבוא אל קוראיו כשבידו תשובות משכנעות ומבוססות, לא רק שאלות, כי שאלות-נפיחה כאלו אפשר לשאול גם על מר אבנרי עצמו. לדוגמה, שאלה שדמיוני הפריח כרגע: האומנם תעודת העיתונאי שבידי אבנרי אמיתית, או שמא אינה כזו?.

מעריצים לא-מעטים יש לו לאבנרי, כפי שמתברר באתר זה, אך אינני מצליח לקרוא בדבריהם מהי השחיתות האחרונה שהאיש חשף באומץ ובאומ"ץ. מישהו כאן הביא רשימה של אנשים שקבלו ממנו השבוע תעודות על חשיפת שחיתויות, ביניהם אילנה דיין (בעלת התוכנית "עובדה" על הירי בילדה בחאן יונס, שעליה בלבד צריך לערוך תחקיר לחשיפת שחיתות אפשרית) ואבשלום וילן (האיש המייחל לירי במתנחלים). אני מתקשה להיזכר בשחיתות כלשהי שיעל דיין ומשה נגבי חשפו לא בשנה האחרונה, אלא בדור האחרון, ואשר לציפי לבני - אכן, היא ראויה לתואר לוחמת בשחיתות, לאחר שהצטרפה לשרון בגניבת קולותיהם של הבוחרים ובהונאת המשתתפים במשאל מתפקדי הליכוד. הכתרתה מעידה על כך שאבנרי ועמותת אומ"ץ ניחנו בחוש הומור נדיר.

אבנרי מוצג כחושף המון שחיתויות, אך הוא מזכיר לי את דני הקטן, שכדי לשכנעו לאכול בננה אמרה לו אמא כי יש מיליארד סינים המשתוקקים לכך, והוא השיב: אמא, תני לי שם של אחד מהם בלבד.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
מהי השחיתות האחרונה שנחשפה?
  דורון טל   1/10/05 14:38
באתר המשני של עמותת אומ"ץ בדף המוקדש לפעילות העמותה

planet.nana.co.il

תוכל למצוא על קצה המזלג מה עשתה עמותת אומ"ץ עד כה.

בברכה,
דורון טל
--------
המגיב הוא חבר הנהלת אומ"ץ ומתחזק את האתר המשני בנענע
כתוב תגובה ל- דורון טל
20
משמיצים מגוחכים
  גידי ל.   1/10/05 12:17
נראה כי אריה אבנרי מושך אש בדיוק מאותה חבורה מתוסכלת שכתיבתם מעידה עליהם יותר מכל מלה. גיבוב הבלים וערוב בגידופים והשמצות מצביע איך התקבצה כאן בין קוראי האתר גם חבורת ליצני קרנות. בכל מקרה לאבנרי מגיעה ברכה על הספר החדש שלו.
כתוב תגובה ל- גידי ל.
21
אומ"ץ תנועה שאינה דוברת אמת .
  לידיעת הציבור   1/10/05 12:19
כתוב תגובה ל- לידיעת הציבור
מפריח עיםפוני שקר
  דובר אומ"ץ   1/10/05 13:09
אני מוחה נמרצות על כך שהאתר המכבד nfcמשמש שופר של כל מיני מתחזים ובעלי חשבונות למיניהם. מי שרוצה לפרסם עובדות מוזמן וכם בבקשה יציין אצת שמו האמיתי או יפקידו בידי מערכת nfc
ואנחנו נדע כיצד להגיב במקרה של הפצת כזבים.
הגיע הזמן לפסיק את ההסטריה הזו רק משום שיו"ר העמותה אריה אבנרי ממשיך לעשות את עבותו המקצועית נעאמנה גם מחוץ לעמותה
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
תגובות מנציג המושחתים הפוחדיםמאבנרי
  לנאלח="ידיעת הציבור"   1/10/05 15:15
כתוב תגובה ל- לנאלח="ידיעת הציבור"
22
אריה אבנרי פועל בניגוד אינטרסים .
  האמת .   1/10/05 13:32
העומד בראשות תנועת אומ"ץ הוא שכיר
של האליטה (דרך אגב שכיר מצויין ) . דיי בכך להוכיח כי קיימת שחיתות
בתנועת אומ"ץ .
כתוב תגובה ל- האמת .
הבא עובדות אחו תתנצל
  אומ"ץ   1/10/05 13:51
קל מאוד לכתוב שקרים על אומ"ץ כפי שאתה עושה בשיטת גבלס . המחשב סובל הכל. אם יש לך עובדות הצג אותן אם לא תתנצל.במוקדם או במאוחר נמצא את הדרך להגיע אל כל מפיצי הדיבות המתחזים והמסתתרים תחת שמות פקטיבייםונבהיר להם שלאר הכל הפקר
כתוב תגובה ל- אומ"ץ
האמת בכאילו כזה
  דרור הלוי   1/10/05 13:59
אוי לנו אם אתה או את מייצגים את האמת. עלל אף מה שאתה אומר, אבנרי הוא איש של כבוד, אמת וצדק, וכל מילה נוספת לעלובי נפש כמוך מיותרת.
כתוב תגובה ל- דרור הלוי
חשבתי שמספיק שקרן אחד הלוי ב"הארץ"
  מענה להלוי המתועב   1/10/05 15:11
כתוב תגובה ל- מענה להלוי המתועב
23
דורון טל ? האיש בעל 1000 כינויים ?
  אין אמת באומ"ץ .   1/10/05 13:33
כתוב תגובה ל- אין אמת באומ"ץ .
לך אין אומץ להחשף עלוב נפש או
  דפנה אוריאלי   1/10/05 14:02
אולי עלובת נפש שמתהדרת בנוצות מזוייפות.
כתוב תגובה ל- דפנה אוריאלי
24
פישמן שווה ספר
  חיותה דביר   1/10/05 13:52
תראו איך אדם אחד מנסה להשחית כל חלקה טובה: יושב לו אדם שמפציץ באימיילים של שיטנה את האתר תוך שימוש בכמה שמות. אדם מר-נפש שהטינה לאבנרי מעבירה אותו על דעתו. טוב זאתבעיה שקשה לפתור אוצתה. בכל מקרה, מי שקורא את הפרק הזה מרגיש שלפנינו ספר מיוחד שיהיה לו קהל קוראים גדול. ככלכלנית אני חושבת שמדובר בהצצה חודרת וצלולה לעולם העסקים הישראלי, שצדיו טובים ורעים ידועים לכולנו. הדמויות תמיד מסקרנות. פישמן שווה ספר.
כתוב תגובה ל- חיותה דביר
25
כמה טוב שאבנרי קיים!!! הודו לשם!!!!
  ט.ג.מ.   1/10/05 14:00
אנחנו צריכים להשתבח בעובדת קיומו של אבנרי האיש ו"הלוחם בשחיתות" בחיינו. דווקא אנחנו, שכואבים את כאב השחיתות הציבורית וחורבן המדינה שלנו, חייבים להיות אסירי תודה לאבנרי. וחבל, שלקח לי כה הרבה זמן להבין את אמיתת החיים השקופה הזו.

אנחנו חייבים ה-מ-ו-ן לאבנרי:

* ל-א בגלל שהוא נלחם בשחיתות. הוא לא נלחם אפילו בזבוב. להיפך: הוא עושה הכ-ל כדי לא לעשות כלום נגד המושחתים. אפילו לשלוח להם מכתב נזיפה חסר ערך כבר נראה לו מאמץ גדול מדי.

* ל-א בגלל שמאמריו הינם כה נחרצים, עוצמתיים (כפי שהוא אוהב לחשוב) וחוצבי להבות. להיפך: מאמריו הם בבחינת מים טחונים, בליל של עובדות הידועות לכל מזה עידן ועידנים, אוסף של קלישאות עבשות , גדושות בסקופים מרעישים דוגמת החליפה של פרס והג'ינס ההדוק של הפרה הקדושה ג'ודי ניר- מוזס.

* גם ל-א בגלל ספריו מרעישי העולמות, שמן הסתם, פוסעים בתלם החרוש של מאמריו וחוזרים על אותן סנסציות מזעזעות אמות- סיפין , כמו התגלית, שפישמן לגם כוס עראק עם אריק בחווה.

אנחנו חייבים תודה לאבנרי דווקא על כל מה שהוא לא, למרות יומרתו העזה להצטייר כסר לנסלוט של טוהר המידות הציבורי בישראל.
דווקא אבנרי - באוזלת ידו, עליבותו, יומרנותו, תאוות הכבוד הבלתי נלאית שלו שלו, תפיסת המאבק הסטגנטית שבה הוא דוגל, ובגלל כל אלה כאחד- מדגיש עד כמה נחוצות פה הנהגה אמיתית ומלחמה אמיתית ונחרצת בשחיתות.

ואנשים כמו אבנרי - שבחדלונם מחזקים את המושחתים ומעודדים אותם להמשיך לשדוד את כספי הציבור וזכויותיו - ממחישים, שאם לא נתעורר לאלתר, נמצא עצמנו בלי מדינה. וזה עלול לקרות הרבה יותר מהר ממה שציפינו.

ואולי לכן, הזעם המוצדק, שאבנרי מעורר בנו ימריץ אותנו להתעורר סוף-סוף ולשבור את הכלים, כפי שהיינו מחוייבים לעשות כבר מזמן.

ועל כך נוקיר תודה לאריה אבנרי. הוא ופועלו יהיו נר לרגלינו, וינחו אותנו, על דרך השלילה, במאבקנו בשחיתות.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
ט.ג.מ. - רשמי לעצמך נקודה גדולה
  משה, עורך-דין   1/10/05 15:03
הצלחת לעמעם במקצת את הפליאה למקרא מכתבה של המציגה עצמה ככלכלנית - הזוהי הקריינית המעולה לשעבר? - חיותה דביר. היא מדמה בליבה "אדם מלא שטנה לאבנרי", אך אינה מסוגלת להשיב על השאלות הפשוטות שהועלו לגביו.

פישמן שווה אולי ספר, כדבריה, אך לשם שינוי ספר טוב וענייני, שיחשוף עובדות אמיתיות - אם יש כאלו לשלילה - ולא דייסת-סולת שכבר נאכלה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
מוסר כפול
  דוד חרמש   1/10/05 20:15
משה עורך הדין הנכבד
אני עוקב בשקידה רבה אחר תגובותיך למאמרים שונים,לרבות מאמריו של אריה אבנרי.
מאחר שבכתיבתךניתן לגלות אינטלגנציה ברמה סבירה תמהני כיצד אתה יכול לגלות אי יושר אינטלקטואלי ולכתוב דברי ביקורת קטלניים על ספר שלא קראת בכלל.
אני חולק גם על הערותיך לגבי הפרק שפורסם באתר nfc
אלא אם אתה בעל ידע כל כך רחב ומקיף בכל נושא ומשום כך אי אפשר לחדש לך דבר . לי על כל פנים הפרק הזה חידש הרבה.
אני עדיין סבור ש"חידת פישמן" הוא ספר רב גילויים שמביא כבוד רב לכותבו אריה אבנרי יהיה
לך גם הערות של על סמך פרק שיש החולים גם ן
כתוב תגובה ל- דוד חרמש
תשובה לדוד חרמש
  משה, עורך-דין   1/10/05 23:18
אני משוכנע שבאמתחתו של אריה אבנרי יש גילויים מסעירים, מפתיעים, מסעירי-דם, מעלי לחץ-הדם, משכנעים, מחרידים, מזעזעים ומחוללי שערוריות, שחובה על האבות לאסור על בנותיהם לקראם מחשש פן תתקלקלנה מידותיהן הטובות.

אבל, מה לעשות, בינתיים הצלחתי רק לקרוא סיפורים על כך שיש לו סיפורים, וטרם נתקלתי אף בגילוי אחד כזה - אף לא בפרק המשמים וחסר הגילויים שפורסם כאן. אולי שאר הספר מרתק, אך טרם הספיקותי ועל-פי הפרק הזה אין סיכוי שאשתדל.

לא טענתי שאבנרי מפרסם סיפורי כזב מסעירים, אלא גרוע מזה: הוא אינו מפרסם סיפורים שטרם קראתים בעיתונות לפני זמן רב, או שיש בהם פרטים קונקרטיים על שערוריית שחיתות כלשהי. לפחות לא במאמריו כאן, והרחק מזה אין לי חשק לנדוד.

כל בקשותי והפצרותי לספק לנו לפחות פריט-מידע חדש אחד, נתקלו בקיר אטום של דברי גנאי לטמטום, שבעטיו אינני מבחין בגאונותו ובאומץ ליבו הנדיר של מר אבנרי.

שנה טובה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
משה, חיותה דביר היא אריה אבנרי
  ט.ג.מ.   2/10/05 03:04
חיותה דביר לא עוסקת בכלכלה ולא בחלחלה. היא אחד מהכינויים הרבים מספור, בהם משתמש אריה אבנרי בכדי לכתוב לעצמו תגובות אוהדות ומפרגנות.

להלן מספר כינויים נוספים, בהם הוא עושה שימוש על בסיס קבוע :

*נחמה גולן (כנראה שהתחתנה לאחרונה, מאחר שבמאמרו הנוכחי היא מופיעה כנחמה לוי גולן).

*יעקב גבעתי

*נעמי גלבוע

*אודליה

*סיוון

*שאול (שמחליף את שם משפחתו ממאמר למאמר).
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
26
לא יאומן
  נחמה לוי גולן   1/10/05 14:16
לקרוא את התגובות של הכותבים כאן. אדם כותב ספר בצורה רצינית, ויש כמה אנשים שאפשר לקרוא אותם פעם אחר פעם מגיבים בשיטנה נגד העיתונאי אריה אבנרי. יש לכם בעיה אישית איתו, לכו לבית מישפט לקטנונים. אבל רובכם וכניראה שאלה אדם או אישה אחת או שניים שיש להם מריבה אישית ומצאו את המקום לפגוע באבנרי.ומתקמצנים על ההוצאה הכספית הכרוכה בבתי מישפט. חבל שאתם לא מבינים שהתוכן של תגובתכם מעיד עליכם, ומה שאתם עושים זה הפוך על הפוך. אבנרי הוא עיתונאי וותיק שאוכל אותכם בכפית קטנה. אני מקווה שהוא ימשיך בדרכו המכובדת ולא יתייחס לכל אחד מהאפסים שכותבים כאן נגדו.וסיפרו מן הסתם יצליח לעורר עניין אצל אנשים רציניים שלא סופרים אתכם.היללות שלכם נישמעות רק כאן בסביבה המצומצמת.
כתוב תגובה ל- נחמה לוי גולן
27
ספר מעולה
  מיקי דולב   1/10/05 15:44
קראתי הבוקר את הספר "חידת פימשן". נחשפתי לו בעקבות פירסום מוקדם רחב יריעה ב" דה מארקר".
זה ספר מעולה שנותן תמונה קודרת על אנשים שרוקנו את הקופה הציבורית וחייהים לבנקים מאות מיליארדי שקלים שספק אם יוחזרו אי פעם.לנו מציקים הבנקים על חריגה של מאות שקלים . הציבור הישראלי משתקף כעדר שהולך הרועים שחולבים אותו . גם את העיזים וגם את התיישים.
אבנרי הצליח להכנס לקרביים של הרועים האלה שפישמן הוא אחד הבולטים ביניהם
כתוב תגובה ל- מיקי דולב
28
פרסומת סמויה
  מממ   1/10/05 18:03
כתוב תגובה ל- מממ
29
יד רוחצת יד
  ZU   1/10/05 21:38
מדובר ברחיצה, יש וודאי גם סבון, מים, ועוד ועוד חומריי סיכה שמגרזים ומשמנים את השחיתות.
אין דבר במדינה שבו נוגש שרון שאין בו שחיתות.
גם אם ירבוץ שנים בבית כנסת בית הכנסת ינקה, שרון ישאר מושחת.
כתוב תגובה ל- ZU
30
חידת פישמן - מומלץ ביותר
  אודי מגן   1/10/05 21:45
קראתי את הספר - רק סופר, עיתונאי ופובליציסט חוקר כאבנרי מסוגל להוציא ספר כנ"ל לאור.
כתוב קריא מעניין ומחדש.
קראו ותהנו
כתוב תגובה ל- אודי מגן
31
למערכת, ביקורת נוקבת שלי על הפרס
  פרסים לצמרת השחיתות   1/10/05 23:40
שחילקה עמותת "אומץ" למי שכדאי לחלק לו פרסים לא פורסם.
פרס לאילנה דיין על שלכלכה בפיברוק קטעי וידאו המציגים וידוא הריגה של מ"פ דרוזי (הדבקת קטעים מארועים אחרים לקטע של וידאו ההריגה). למשה הנגבי שנוהג דרך קבע להשתתף ברצח אופי למתנחלים, לציפי יד ימינו של שרון בטרנספר לערבים, אופס ליהודים.
מלקקים לצמרת בחלוקת פרסים, וזוהי פרצופה הראוי של עמותה הנלחמת בשחיתות הממסדית?
כתוב תגובה ל- פרסים לצמרת השחיתות
זו לא ביקורת
  זו השמצה לשמה   8/10/05 20:00
לו פיברקה אילנה דיין קטעי וידאו היו צריכים להעמידה לדין. מדוע לא הועמדה לדין?

אפשר לבקר את משה נגבי ולומר עליו הרבה דברים, אבל מכאן ועד "לרצח אופי" - כפי שהמגיב פוסל במומו שלו - רחוקה הדרך.

על איזה ליקוקים מדובר? האם נראה לכם שאת השרה ציפי לבני אפשר לקנות עם אות כבוד? הרי השרה לבני ידועה כאשה דעתנית שכבר אמרה לא אחת את אשר על ליבה, ללא כחל וסרק.
כתוב תגובה ל- זו השמצה לשמה
32
הסיבה שאומ"ץ מחלקת פרסים:
  אנטי אומ"צ   2/10/05 06:02
אומ"ץ הבלתי אמיצה בעליל מחלקת פרסים לקקניים מסיבה אחת ויחידה: לחקות את התנועה לאיכות השלטון.
איך זה שלאומ"ץ אין תקציבים למלחמה בשחיתות אבל יש לה תקציבים לחלק פרסים?
תבוטל אומ"ץ לאלתר. בושה.
כתוב תגובה ל- אנטי אומ"צ
תגובה לאנטי אומ"צ
  אחד שנכח בטקס   8/10/05 19:51
הנני עובד מדינה ומהטעם הזה בלבד אעדיף להשאר בעילום שם.

נכחתי בטקס חלוקת אותות אומ"ץ והתרשמתי לחיוב מרצינות חברי העמותה הזו העושים מלאכתם בצנעה וביושר.

שאלתי את המארגנים מדוע הם "מעתיקים" את מנהגי "התנועה לאיכות השלטון" ונעניתי להפתעתי כי המנהג לחלק אותות היה נהוג קודם לכן בעמותת "אמיתי" שפעלה בין השנים 1989-1999. גרעין של יוצאי "אמיתי" הקים במהלך שנת 2003 את "אומ"ץ".

שאלתי גם לעניין התקציב והתברר לי כי עמותת אומ"ץ הצליחה לפעול בתקציב זעום במיוחד הודות לחבריה המסורים הפועלים אך ורק בהתנדבות על חשבון זמנם הפרטי וממנים מכיסם הפרטי את רב הוצאות פעילותם.

חבר אומ"ץ עמו נפגשתי הפנה אותי לאתרי האינטרנט של העמותה (ניתן למצוא דרך גוגל). לאחר שבקרתי שם למדתי כי עמותת אומ"ץ החדשה כבר עשתה רבות למען מיגור נגע השחיתות.

אאחל בזאת לכל חברי אומ"ץ ולעם ישראל כולו שנה טובה. הלוואי שמדד השחיתות של מדינתנו ירד בשנים הבאות ואם זה יקרה אזקוף זאת בין היתר גם לזכות חברי אומ"ץ הראויים לכל שבח.

עלו והצליחו!!!

כתוב תגובה ל- אחד שנכח בטקס
33
ליואב יצחק
  שלמה לביא   2/10/05 12:54
אבקש תגובתך לשאלתי; מה הקשר לעמותת אומ"ץ, חלוקת אותות ללוחמים בשחיתות - לבין הספר שקטע ממנו מתפרסם כאן. מדוע אין ביקורת על התגובות ולמה אתה מרשה לכתוב תגובות אישיות ברמה ששואפת לאפס.
מודה להתיחסותך בנושא.
כתוב תגובה ל- שלמה לביא
34
פישמן כל הכבוד
  אזרח ישראלי   2/10/05 13:56
מי שמכיר קצת את העבר ואת משפחת פישמן ממושב בניה אינו יכול שלא להסיר את הכובע בפני אליעזר פישמן.
הלוואי שהיו רבים כמותו כאן ופני המדינה הזו היו נראים אחרת.
כתוב תגובה ל- אזרח ישראלי
35
האמת לא יצאה הפעם
  אבנרי רצון   4/10/05 20:32
בדיקה פשוטה בדוחות מברק המדינה מלפני עשור וקצת יותר, היו מגלים מהיכן עשה פשימן את כספו.
כדי לחסוך את הריצה למי ששכח, מדובר בהונאות ענק של מקרקעין, ממש שוד מקרקעין שנעשה בחסות חבריו של פישמן.
אז לא היו כותבים שמות בדוחות מבקר המדינה, אבל כל מיש שמכיר וקרא יודע במי מדובר.
תשאלו
כתוב תגובה ל- אבנרי רצון
36
תודה להתיחסותך
  שלמה לביא   8/10/05 12:03
אני שמח ומודה לך שפרסמת קטע נוסף מספרו של אבנרי "חידת פישמן" _"החיים היפים" ללא אפשרות תגובה.
זה מכבד את מחבר הספר אריה בנרי, את הספר עצמו ואת האתר שלך.
שנה טובה.
כתוב תגובה ל- שלמה לביא
37
איש יוצא דופן - ספר מומלץ
  אדוארד   9/10/05 15:01
ממליץ בחום על הספר , מאוד נהנתי לקרוא אותו ,פישמן הוא איש יוצא דופן בתכונותיו הרבות,איש באמת מוכשר מאוד.
כתוב תגובה ל- אדוארד
38
הייתי מעונינת לפגוש את האיש המעניין
  יעלי גרוסמן   29/07/06 08:27
הייתי מעונינת לפגוש את האיש פישמן
כתוב תגובה ל- יעלי גרוסמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il