s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צו איסור פירסום תמוה
מאת: עו"ד יוסי דר  |  03/10/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תמיהה
  ט.ג.מ.   3/10/05 15:46
מאד יכול להיות, שהשופטת הדסה נאור היתה צריכה לדחות את בקשת הסניגור ולהורות על פרסום שמו של החשוד בפרשה.

אבל החלטות כאלו ניתנות בתיקים רבים. מדוע נטפלת דווקא לתיק הזה? למיטב ידיעתי, מדובר בפרשת שוחד (במשרד הביטחון, או באחת משלוחותיו) שלא ממש מעניינת את הציבור. למה לבזבז כל כך הרבה תחמושת דווקא על איסור הפרסום המסויים הזה?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
המדובר בחשד לפרשת שוחד
  כדאי שתתעדכן   3/10/05 16:20
במיליונים רבים בתעשיה האוירית.
אלא שמה שמייחד את הפרשה הזו הוא שהחשוד ששמו נאסר לפירסום ארח בזמנו את בכירי מפלגת העבודה בארוע משפחתי בחו"ל (בצרפת כמדומני), והסיע אותם לחו"ל במטוסו הפרטי (העניין הסתעף לבעיות אתיות של חברי כנסת בטענת שוחד או מתנות אסורות או משהו דומה).
הפרשה הזו פתחה לפני כמה ימים את מהדורות החדשות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים, אבל הושתקה מיד ע"י צו איסור הפירסום שניתן באותו לילה ושהורץ בבהילות ע"י עורכי דינו של החשוד לכלי התקשורת תוך אזהרה שהפרת האיסור הינה הפרת צו שיפוטי וכו' וכו'.
בכל מקרה זוהי לא "עוד פרשה", במיוחד לאור העובדה שהחשוד ששמו נאסר לפירסום קשור עם גורמים פוליטיים בכירים.
אגב, כדאי שתדע שכשאומרים "עניין לציבור" לא מתכוונים לשאלה אם זה מעניין את הציבור, אלא לכך שיש לציבור עניין (אינטרס) שהדבר יפורסם.
וכשמדובר בפרשה פלילית, בוודאי פרשת שוחד, העיקרון הבסיסי הוא שיש לציבור אינטרס שהיא תפורסם.

כתוב תגובה ל- כדאי שתתעדכן
ל"כדאי שתתעדכן":
  ט.ג.מ.   3/10/05 16:34
1. אני את ולא אתה, אבל זה בסדר, לא יכולת לנחש.

2. למיטב ידיעתי, צו איסור הפרסום הוא על שם החשוד ולא על הפרשה עצמה (ושניהם כבר פורסמו).

3. תודה שיידעת אותי לגבי מהות המונח "עניין לציבור" ככל שזה נוגע לצוי פרסום. אני עדיין סבורה, שהיה כדאי לתקוף את שק"ד (= שיקול דעת) השופטת ב"מקרה קצת יותר מובהק", כפי שמתנסחים בבימ"ש העליון.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
תודה לך על התיקון, מה זה
  כדאי שתתעדכן   3/10/05 16:54
בדיוק מקרה יותר מובהק?
פרשת שוחד במיליונים שמעורבים בה בכירי התעשיה האווירית, ושהחשוד העיקרי קשור לבכירים פוליטיים איננה מקרה מספיק מובהק?
וחוץ מזה, האם את מכירה פרשת שוחד אחרת שהוצא לגביה צו איסור פירסום?

צו איסור פירסום על שם החשוד מסרס את כל צורת הדיווח על הפרשה, כי האיסור הוא לא רק על השם אלא גם על כל פרט שמסייע לזיהויו.
חוץ מזה תקראי טוב טוב את הצו ותראי שהניסוח שלו מדבר גם על נזק שייגרם לחשוד לא רק אם שמו יפורסם, אלא גם אם הפרשה תפורסם. זהו מין ניסוח עקום שכזה שניתן באמצעותו להפחיד את מערכות העיתונים.

לגבי העובדה שהפרטים כבר פורסמו, את צודקת וניתן לכאורה לשאול מה טעם מצאו פרקליטיו של החשוד להוציא צו לאחר שהפרטים התפרסמו?
הפרקליטים לא טיפשים. הם יודעים יפה מאד שחקירת משטרה ללא כלי התקשורת (עקב צו איסור פירסום), מתנהלת באופן לגמרי שונה מחקירה שאין עליה צו איסור פירסום, שבה התקשורת יושבת למשטרה על הווריד.
כתוב תגובה ל- כדאי שתתעדכן
"כדאי שתתעדכן":
  ט.ג.מ.   3/10/05 17:19
אני מסכימה איתך, שככל הנראה מדובר בחשד לפרשה חמורה. חשד בלבד, כי לא אחת ההר במקרים כאלה מוליד עכבר.

נושא איסור פרסום שמם של חשודים הוא נושא מאד שנוי במחלוקת. אם אינני טועה, כבר הוצעה לפחות הצעת חוק אחת, שמטרתה לאסור באופן גורף פרסום שמות של חשודים, כדי לא לפגוע בשמם הטוב, במשפחתם, פרנסתם וכו...הרי חלק ניכר מהחקירות לא מניב כתבי אישום בסופו של דבר. והתוצאה היא שמי ששמו פורסם כחשוד, נאלץ לחיות עם סטיגמה של עבריין, גם אם נמצא שהוא חף מפשע, עד סוף ימיו. יש לכך השלכות איומות לגביו ולגבי משפחתו וזה לא צודק.

הערתך לגבי הצורך בפרסום שם חשוד, כדי לקדם חקירה- יש בה טעם. אבל זה נכון בייחוד באותם מקרים של עבריין החשוד בעבירות מין, רכוש או מרמה סדרתיות. ואז פרסום שמו ותמונתו יכול באמת לדרבן קרבנות נוספים, שהמשטרה לא יודעת על קיומם להגיע למשטרה ולהתלונן נגדו.

אבל במקרה נשוא המאמר, מדובר בעבירות שוחד שבוצעו במהלך עסקות ספיציפיות ועם גורמים ספיציפיים. כיצד בדיוק יקדם פרסום שמו של החשוד את החקירה הספיציפית הזו?

לכן, טענתי שניתן היה לפרסם את שמו, אבל גם אי פרסום השם לא מהווה חור בצדק. ולכן, זו לא דוגמא מובהקת, שראוי היה להקדיש לה מאמר.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
מדבריך אני רואה שאת
  כדאי שתתעדכן   3/10/05 17:53
בעצם חושבת שברירת המחדל היא לא לפרסם. אבל העיקרון הוא שברירת המחדל היא כן לפרסם, ורק במקרים חריגים יש להוציא צו איסור פירסום.
לעניין קידום החקירה, בעבירות מין או בעבירות סידרתיות בוודאי שיש עניין לפרסם, אבל גם בעבירות של שחיתות מסוג זה.
וזאת, לא כדי לעודד קרבנות נוספים לבוא ולהתלונן, אלא כדי להכניס בחוקרי המשטרה מוטיבציה להעמיק את החקירה ולא לחפף.
כאשר התקשורת מחוץ לתמונה החוקרים מורידים הילוך. זהו כמעט חוק טבע.
כתוב תגובה ל- כדאי שתתעדכן
באמת צריך לעדכן אותך. ט.ג.ם עובדת
  הפרקליטות   3/10/05 20:46
היא מגיבה כאן מטעם הפרקליטות. מתפקידה להלך כאן על חבל דק. מצד אחד לא לפגוע באינטליגנציה של מגיבים כדוגמתך. מצד שני לרמוז כלאחר יד שהשד בעצם לא נורא כל כך, ועל כל העבירות הברורות של הפרקליטות והשופטים צריך לדעתה להעלים עין. מניעיה של ט.ג.ם ונימוקיה אינם משכנעים אותי בכלל. לי ברור כשמש שמי שביחסים טובים עם שמעון פרס מקבל מחילת עוונות גלובלית מטעם הפרקליטות ומערכת המשפט. מי שחס ושלום מסתסכך עם פרס הולך לכלא ברעש גדול, או אפילו גרוע מזה.
כתוב תגובה ל- הפרקליטות
אין לך מושג כמה שאתה טועה, אבל
  ט.ג.מ.   4/10/05 05:12
למה לי התווכח ולתקן את הרושם, שאתה כל כך רוצה להיאחז בו?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
תיקון: הטענה היא שאת עובדת פרקליטות
  לא "סוכנת" פרקליטות   4/10/05 11:12
כתוב תגובה ל- לא "סוכנת" פרקליטות
לא כל מי שמסתבך עם פרס הולך ברעש
  ברק ביום שמגיר   4/10/05 05:40
יש כאלה שהסתבכו עם פרס והלכו ברעש קטן יחסית.

עד כדי כך קטן היה הרעש, שכולם מסביב צעקו "סרק, סרק"...

כתוב תגובה ל- ברק ביום שמגיר
הלהיט התורן: פרס רצח את רבין.
  ט.ג.מ.   4/10/05 08:45
כל-כך משכנע, כל-כך מנומק, כל-כך מציאותי.

איך לא חשבו על זה קודם? איפה היינו כולנו במשך 10 שנים תמימות?

וכדי שלא איחשד חלילה, שאני סוכנת של שמעון פרס (בנוסף על כך שאני סוכנת של הפרקליטות) הריני להצהיר, שאין לי שום סימפטיה אישית לפרס. בעיניי הוא מושחת בדיוק כמו אריק שרון.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
פרס מדינאי, אבל לא כמו שרון
  מוגזם   4/10/05 10:53
כתוב תגובה ל- מוגזם
זה לא נכון ששתקנו 10 שנים על רצח
  יצחק רבין ז"ל   4/10/05 13:59
לוקח המון זמן לפענח את רצח רבין כי מבצעי הרצח מאורגנים היטב (שיתוף פעולה בין שב"כ, משטרה, פרקליטות, בתי משפט ומפלגת העבודה בראשות שמעון פרס. הללו עושים כל מאמץ אפשרי כדי שלא נדע מי באמת רצח את רבין. קיימת עדות של יורם רובין בפני ועדת שמגר על פיה קפץ רבין לתוך הרכב בעצמו. אם זה כך, לא יעלה על הדעת שנפצע פצעי מוות בידי יגאל עמיר. ברור שעמיר ירה משהו, אך לבטח לא את הכדורים שהרגו את רבין.
כתוב תגובה ל- יצחק רבין ז"ל
ומה הטענה?
  ט.ג.מ.   4/10/05 16:25
ששמעון פרס ויגאל עמיר קשרו קשר, שיגאל עמיר יירה ברבין ואח"כ בדרך לבית החולים שמעון פרס ישלים את המלאכה?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
חידת רבין עוד לא פוענחה
  יורם רובין   4/10/05 23:12
הטענה היא ששמעון פרס יחד עם אחרים תכננו את הרצח במשך תקופה ארוכה. לצורך המבצע הפעיל כרמי גילון את אבישי רביב במטרה לאתר ולפתות קרבן מתאים (את יגאל עמיר). רביב שכנע את עמיר שכדאי לערוך התנקשות דמה עם כדורי סרק על רה"מ, במטרה לשפר את סידרי הביטחון סביבו . עמיר הסכים מתוך תמימות וטפשות לשתף פעולה ולירות ברבין 3 כדורי סרק. לאחר הירי הוכנס רבין למכוניתו. המכונית נסעה ברחובות תל אביב 20 דקות, שם נורה רבין בבטנו ובחזהו מלפנים. המכונית הסתובבה בעיר עד שרבין איבד הרבה דם ואז הובא לביה"ח במצב סופני. איני יודעמי ירה את כדורי המוות ברבין. יש אומרים שהרוצח היה שומר ראש של רבין. לא טוענים ששמעון פרס ירה ברבין. אני גם לא מאמין שעשה דבר כזה.
כתוב תגובה ל- יורם רובין
ליורם רובין,
  ט.ג.מ.   5/10/05 07:02
אתה טוען את זה ברצינות?
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
משקל הראיות נגד פרס וגילון הוא כבד
  יורם רובין   5/10/05 16:06
המסמכים, הקלטות והעדויות שאספתי במשך שנים מצביעים לכיוון המתואר בתגובתי הקודמת. אשמח לשלוח לך העתקי הראיות בכל אמצעי קשר אלקטרוני שייראה לך, כולל קבצים של סרטי וידיאו.
כתוב תגובה ל- יורם רובין
ליורם רובין:
  ט.ג.מ.   5/10/05 18:03
תמוה בעיניי, שכל החומר שאספת לא היה ברשות הפרקליטות, הסניגוריה והמשטרה, בעת ניהול המשפט.

ולא תשכנע אותי, שכל הגורמים הללו הם חלק מהקונספירציה, ושכולם כאחד היו במעגל הקושרים, שהופעלו ע"י פרס כדי לרצוח את רבין.

לפעמים סיגר הוא רק סיגר. ולפעמים, רוצח יחיד, עיקש ונחוש יכול להצליח במקום שדיוויזיות שלמות נכשלות.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
לפעמים סיגר הוא סיגר, אבל לפעמים לא
  יורם רובין   6/10/05 00:32
1) גם בעיני תמוה איך הצלחתי לאסוף כל כך הרבה חומר והפרקליטות לא. אין לי הסבר לזה.
2) לא השתמשתי במילה קונספירציה כי היא לא תורמת להבהרת הסוגיה.
3) איני מתכוון לנסות לשכנעך בשום דבר. זה בזבוז זמן לריק.
4) קראתי לא מזמן את ספרו של אמיל זולה "אני מאשים" ומוצא דמיון בין פרשת דרייפוס לפרשת עמיר. גם שם טען הפיקוד העליון של הצבא הצרפתי: "סיגר הוא סיגר, מרגל הוא מרגל הוא מרגל". רק לאחר 10 שנים נמצאו אנשים אמיצים בצבא הצרפתי שחשפו את זיוף המסמכים שהובילו להרשעת דרייפוס.
5) אין ספק שיגאל עמיר חיכה לרבין בסוף העצרת וירה בו משהו. לפי החומר שבידי, המשהו הזה לא פצע את רבין. מסקנה: ליגאל עמיר היו שותפים. הללו עדיין חופשיים.
כתוב תגובה ל- יורם רובין
אתה תמים
  פנחס   3/10/05 21:35
אילו מדובר היה באנשי ימין טגם לא רק שלא היתה אומרת מילה,אלא היתה מצדיקה את הפרסום
כתוב תגובה ל- פנחס
גניבת מיליונים מהתעשיה אוירית
  אנטון פרנקל   3/10/05 17:59
איסור הפירסום שהוטל במקרה דנן הוא חור אדיר בצדק. הסוגיה החשובה: שוויון אזרחים בפני החוק. כאשר נחשדה שרה נתניהו בגניבת 2 קערות זכוכית בשווי 472 שח' מגנזך המדינה הופיעה רב פקד מירי גולן בשש בבקר בבית משפחת נתניהו, הוציאה את בני הבית ממיטותיהם והובילה את 2 החשודים לחקירה במשטרה. היא לוותה ע"י צוות עיתונאים וצלמים שהוכנו מראש. חוץ מאי-הזמנת תזמורת מכבי אש היה פירסום האירוע מושלם. חקירת נתניהו לא הניבה כתב אישום, אך ילדי המשפחה לא יתאוששו לעולם מהטראומה. לעומת זאת, המיליונר שלנו הזמין בשעתו את הח"כים פרס, איציק, רמון ופינס לבר מצווה של בנו במונטה קארלו, ושיכן אותם בבית מלון משך שבוע. שאותו חשוד, חביב מפלגת העבודה, גוזר קופונים תמורת ההטבות הנ"ל, בכך שמרשים לו לגנוב כסף רב מהתעשיה האוירית, שהיא מפעל ממשלתי. מובן מאליו שלציבור יש כאן ענין עצום לדעת. ארבעת החכ"ים הנ"ל יעמדו שוב לבחירה בשנת 2006, והציבור מעונין לדעת האם הם קיבלו שוחד ממיליונר ובתמורה איפשרו לו להתעשר ע"ח המדינה. אם זה לא חשוב לדעת, אז מה כן חשוב לדעת?
מה ההבדל בין פרשת נתניהו לפרשת המיליונר חביב המערך? נתניהו איש הימין, המיליונר הוא איש השמאל. מכאן שבמדינתנו דין אחד לאנשי שמאל, בצורה הגנה מוחלטת נגד פירסום שמם, סגירת תיקים ללא סיבה הגיונית, משיכת רגל בחקירות וכו'. לגבי אנשי ימין: פירסום מקסימאלי בכל אמצעי התקשורת, קיום חקירות אינטנסיביות גם כשברור שאין להן כל בסיס (ראה תיק ראובן ריבלין יו"ר הכנסת). מסקנתי היא אחת: כל זמן שאין חוק ברור שאינו משתמע ל-2 פנים, חובה לפרסם את שמות כל החשודים, גם מימין וגם משמאל.
כתוב תגובה ל- אנטון פרנקל
לאנטון פרנקל,
  ט.ג.מ.   3/10/05 21:42
אני סבורה, שאתה מערבב בין כמה עניינים שלא כל כך קשורים זה לזה. טענותיך רגשיות מאד. אבל אם אתה טוען דברים כאלה, כדאי שגם תגבה אותם בראיות.

1. ברור שבניהם של ביבי ושרה נתניהו חוו טראומה עקב חקירת הוריהם (עד כמה שהבינו את הפרשה). בדיוק באותה מידה, גם צ'לסי קלינטון עברה טראומה בעקבות פרשת מוניקה לוינסקי. לצערי, בניהם של נשיאים, ראשי ממשלה, שרים ושאר אנשי ציבור סובלים מאד מפרסומים שליליים נגד הוריהם ואני לא יודעת איך ניתן למנוע את זה. אבל, לכל הפחות, ניתן לנסות למנוע את הסבל הזה מילדיהם של חשודים מהישוב, שלא נהנים מהפריבילגיות של קלינטון, ביבי וכו..ומאידך, נאלצים לחיות עם סטיגמה במשך שנים, רק בגלל שאביהם נחשד פעם בביצוע עבירה.

2. אני לא נגד פרסום שמות באופן כוללני. יש מקרים שזה חיוני, אבל יש מקרים שזה חיוני פחות ולא פוגע בצדק.
בכל מקרה, לאחר הגשת כתב אישום, התקשורת כמעט תמיד יכולה לפרסם את שם הנאשם, פרטי כתב האישום וכו..

3. אני לא יודעת על מה אתה מסתמך, כשאתה קובע שקיימת אפליה בין פרסום שמות של חשודים ימניים לפרסום שמות של חשודים שמאלניים. אני לא משוכנעת שזה מבוסס על עובדות בשטח.

ובכל מקרה: האם יש לך ראיות שפרס קשור לפרשת השחיתות הזו? הרי גם פוליטיקאים ימניים מתחככים בכל מיני אנשי עסקים, נדבנים וכו שלא תמיד מרוויחים את כספם ביושר, אם להתבטא במינוריות.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
מי הביא עיתונאים בשש בבקר לצלם את
  מעצרו של נתניהו?   3/10/05 23:40
ניתן היה למנוע את הטראומה לילדי נתניהו בכך שהיו מוציאים אישור פירסום גורף בדיוק כמו שהשופטת נאור הוציאה לגבי החשוד א.פ. במה החשוד א.פ. יותר טוב מהחשוד נתניהו? מפני איזה נזק נועד איסור הפירסום להגן עליו? האם אותו הנזק שכנגדו מגינה עליו השופטת נאור גדול מן הנזק הנפשי האדיר שנגרם לילדי נתניהו? לדעתי לא. לגבי ההוכחות שאת מבקשת: הפרשה הזאת בדיוק מוכיחה את התיזה שלי. נתניהו איש ימין - יש לפרסם ברעש גדול. א.פ. איש שמאל - יש להשתיק את הפרשה. יש עוד המון דוגמאות לתופעה, אך לא אלאה את הקוראים בתגובה ארוכה מדי. כעובדת פרקליטות את יודעת בדיוק למה אני מתכוון.
כתוב תגובה ל- מעצרו של נתניהו?
האם יש צורך להזכיר לך שנתניהו היה
  ט.ג.מ.   4/10/05 09:01
ראש-ממשלה בעת חקירתו ואילו א.פ. הוא איש עסקים פרטי? אינך מבחין בהבדל הקט הזה? האם אתה סבור שצריך לאסור את פרסום שמם של ראש ממשלה מכהן ואשתו, שחשודים בעבירות רכוש ומרמה, שבוצעו לכאורה במהלך כהונתם ובמסגרתה? אני קצת מתפלאת עליך....

ובכל מקרה: אני לא מתנגדת עקרונית לכך, ששמו המלא של א.פ. שממילא פורסם בראש חוצות, ימשיך להתפרסם. כל שאני טוענת הוא, שלא מדובר במקרה "מובהק" שבו יקוב הדין את ההר ושחייבים לפרסם את זהות החשוד בכל מחיר. להבדיל מפרשת עמדי.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
ט.ג.מ. הנכבדה, אני רואה שאת
  כדאי שתתעדכן   4/10/05 10:39
ממש מתעקשת להפוך את היוצרות.
המצב החוקי הוא שצריך סיבה טובה שלא לפרסם.
ואילו את ממשיכה להציג עמדה הפוכה ומוטעית.
קחי כמה דקות מנוחה, תחשבי על הלבן שאת רואה שהוא בעצם שחור, ועל השחור שהוא בעצם לבן, והכל יסתדר לך.
כתוב תגובה ל- כדאי שתתעדכן
אנשי הפרקליטות אינם בוחלים בשקר גס
  אהרונה פרנקלינה   4/10/05 11:08
חקירת נתניהו החלה לאחר שהתפטר מראשות הממשלה ומחברותו בכנסת. אין ספק שעובדה זאת ידועה לך היטב, שהרי את עובדת פרקליטות וכל המסמכים פתוחים בפניך. את מנסה להטעות את הציבור מתוך ציפיה שלרוב הקוראים יש זכרון של נמלה. שקרים אלו הם כלי בידיך לטיהור השרץ פרי יצירתה של "השופטת" הדסה נאור. אותי בכל אופן לא שכנעת. יש בחירות בדרך, והשמאל לא מוכן ששמו ישתרבב בפרשת שוחד בהיקף כזה.
כתוב תגובה ל- אהרונה פרנקלינה
דבר דומה קרה במשפט מנבר ידיד ש.פרס
  אהרונה פרנקלינה   3/10/05 23:47
את מסלפת את העובדות. במקרה של החשוד הנ"ל שאסור לי לבטא את שמו הוטל איסור פירסום לתקופה של 3 שנים. משמעות הדבר שבמשך המשפט וגם לאחריו אסור יהיה להגיד את השם המפורש. זו פגיעה חמורה בצדק, בפומביות המשפט ובזכות הציבור לדעת.
כתוב תגובה ל- אהרונה פרנקלינה
למה פרשת שוחד לא מעניינת את הציבור?
  עובר אורח   3/10/05 16:26
האם הגיע המצב כך, שנושאי שחיתות הם דבר מובן מאליו שאפשר לעבור עליו לסדר היום ??
כתוב תגובה ל- עובר אורח
לעובר אורח:
  ט.ג.מ.   3/10/05 16:42
כנראה שכן. אחרת, כבר היינו (אזרחי ישראל) מתעוררים ועושים משהו בנדון.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
מסכים איתך. את שחיתויות הסמול
  צריך להסתיר   3/10/05 19:49
כתוב תגובה ל- צריך להסתיר
2
המאמר הזה שלך חולל מהומה רבתי
  קולגה   3/10/05 15:54
מר דר הנכבד

המאמר הזה שלך חולל היום מהומה רבתי במשרד המשפטים, והכניס לתזזית את הפקידים שכבר תיכננו להם חופשת ראש שנה שלווה ושקטה.

בטח ראית מה המהלך שלך חולל:

global-report.com

והעסק הזה הולך להיות מעניין.

שתהיה לך שנה טובה, ולכולנו אני מאחל שתכלה שנה וכל סיבותיה לכתוב מאמרים שכאלה.




כתוב תגובה ל- קולגה
תודה על המידע החשוב (אבל רצוי
  חבר של קולגה   3/10/05 16:28
שתעשה מאמץ למחוק את החיוך שלך מהפרצוף. רואים את החיוך עד כאן).
כתוב תגובה ל- חבר של קולגה
קולגה, האם ניתן להבין הערתך כאיום?
  אהרונה פרנקלינה   3/10/05 20:48
כתוב תגובה ל- אהרונה פרנקלינה
לא כל הצעה שאי אפשר לסרב
  איום ונורא   4/10/05 01:44
לה צריכה להיחשב מיד לאיום.
בא נתפשר שזו הצעה ידידותית.
כתוב תגובה ל- איום ונורא
לא תמיד ברור מי עומד מאחורי ההצעות
  הידידותיות. שב"כ?   4/10/05 10:57
כתוב תגובה ל- הידידותיות. שב"כ?
זה מזכיר את מורי ורבי השופט צלטנר
  קולגה   4/10/05 05:36
פעם, לפני הרבה שנים, נכנס אלינו לשיעור השופט צלטנר המנוח, והרביץ בנו תורה:

"ראובן אומר לי: אם לא תפסיק לנגן בפסנתר בשעות הצהריים שמעון יכניס לך מכות רצח".

השאלה היא אם זה איום.

התשובה המאלפת היא: תלוי מי הוא ראובן עבורי. אם הוא חבר שלי, אז הוא מייעץ לי עיצה חברית טובה ולגיטימית. אם הוא חבר של שמעון, אז הוא שליח לדבר עבירה ודבריו מהווים איום.

מאחר והגדרתי את עצמי כקולגה של מר דר, חלילה מלראות בדברים כאיום. אני חותם על כל אות במאמר שלו, ומצדיק את החלטת האתר השני להפר את צו איסור הפרסום הזה, כי הוא באמת בלתי חוקי בעליל.

כתוב תגובה ל- קולגה
ולי זה מזכיר את המקרה
  גם כן איום   4/10/05 09:01
שבו ראובן נכנס לחדר ופוגש שם את שמעון ואת לוי.
שמעון אומר לראובן שהוא מעריץ את חוכמתו.
ראובן, שחושב ששמעון מתבדח איתו, לוקח כסא ומרסק אותו על הראש של שמעון.
ואחר כך פונה ראובן ללוי ושואל אותו מה עם החוב שהוא טרם החזיר לו.
גם זאת שאלה מעניינת, לא?
כתוב תגובה ל- גם כן איום
3
ידידו של החשוד וככל הנראה שותף
  מכיר את הענין מבפנים   3/10/05 18:28
לכמה מעסקיו, הוא ראש אחת מהמפלגות הגדולות המרכיבות את הממשלה.
והידיד עצמו לא בדיוק כבשה תמימה.
בלשון המעטה.
איך אמר פעם יצחק רבין בספרו פנקס שירות?
ולא אוסיף.
אני משאיר את הפיתרון המלא לכוח דמיונו של הקורא האינטליגנטי.
כתוב תגובה ל- מכיר את הענין מבפנים
פרוס לנו פרוסה מן הידע החסוי שלך
  לא נעטה עליך כפרס   3/10/05 20:50
כתוב תגובה ל- לא נעטה עליך כפרס
4
ליוסי שריד שכתב מאמר על שחיתותהימין
  רמת אפעל   3/10/05 19:02
יוסי-הארוע קרה לפני זמן לא רב. אנשי סמול טסו אל קאפיטאליסט "חזירי" הרחק למונטה קארלו היפה..פרס-ממציא התואר,דליה-מלווה וצוהלת.ורמון-הפטפטן ללא לאות..ופינס.גם. ופואד-לא ??והעיתונות הירפתה מן הענין מהר מאד. אלדד-האם חייבום לשלם עבור הטיסה ???

יוסי-אלו אנשי סמול..מושחתים.הנשאר בך שריד של צדק ויושר??.תפוס מצחך. הדק.היזכר....
כתוב תגובה ל- רמת אפעל
אם מדברים על יוסי שריד - אזי הוא
  מן המושחתים ביותר   4/10/05 00:33
כתוב תגובה ל- מן המושחתים ביותר
אם שריד מושחת ? - אז הלכה המדינה
  ולא היא - שריד צדיק   4/10/05 10:56
יוסי שריד ממההגונים וישרי הדרך
בושה לכותב

כתוב תגובה ל- ולא היא - שריד צדיק
שריד לא אשם שאריק מבצע את מדיניותו
  למה לשנוא את שריד   4/10/05 10:58
צדיקים - מלאכתם נעשית בידי עברינין ומושחתין וגזלנין.
כתוב תגובה ל- למה לשנוא את שריד
5
השופטים והפוליטיקאים משחיתים אותנו
  בעל בחילות   3/10/05 22:47
המדינה שלנו ירדה לזנות שלא ראינו מעולם ואין מי שישמור על החוק כי גם השופטים וגם הפוליטיקאים חברו יחדיו להשחית כל חלקה טובה במדינה..

אני לא מתפלא על רמת השחיתות לאור העובדה ששרון ראש הממשלה נותן דוגמא טובה לכל המושחתים כיצד להשחית יותר.
כתוב תגובה ל- בעל בחילות
אתה טועה ומטעה
  אהרונה פרנקלינה   3/10/05 23:29
אין קשר בין שרון לבין השחיתות. מאז יומה הראשון של המדינה הומצאה שיטת השחיתות והפרוטקציה ע"י מפא"י ונמשכת ע"י המפא"יניקים עד היום. השחיתויות הקטנות של שרון זה כלום לעומת מה ששמעון פרס עושה. אנו עוסקים כאן בפרשת שחיתות שנוגעת למפלגת המערך. המיליונר שאסור לי להגיד את שמו ידיד אישי של שמעון פרס, דליה איציק, חיים רמון ואופיר פינס. מזמין אותם למסיבות בוילה שלו במונטה קארלו ואחרי זה הם מרשים לו לגנוב מיליונים מהתעשיה האוירית. תעשה לעצמך ולנו טובה, אל תקשור את שחיתויות שמעון פרס לאריק שרון.
כתוב תגובה ל- אהרונה פרנקלינה
הוא דווקא דובר אמת ....
  האמת .   5/10/05 11:15
כתוב תגובה ל- האמת .
6
What's the Split with Boaz Okon..!i
  Ask A. Barak   3/10/05 23:56
כתוב תגובה ל- Ask A. Barak
7
דר, אולי מספיק כבר!!! כל הזמן ביניש
  קאטו הזקן   4/10/05 12:54
וארבל, ארבל וביניש.
מה הרדיפה הזו אחרי שתיהן???
אולי תנוח קצת!...
כתוב תגובה ל- קאטו הזקן
8
לכל קוראים שלא שמו לב
  הגולש הנבון   4/10/05 12:55
מישהו כתב כאן הפניה ל"גלובל ריפורט". באותו אתר יש רמיזה עבה מאוד לכך שלשופטת הדסה נאור, שהוציאה את צו איסור הפרסום, יש קרבה משפחתית לעו"ד מיכאל נאור, ממשרדו של עו"ד דורי קלגסבלד המייצג את החשוד בשוחד.

מעניין, לא?.
כתוב תגובה ל- הגולש הנבון
במערכת המשפט אין כל חדש כשמדובר
  יותם המיותם   5/10/05 17:40
ב נ פ ו ט י ז ם הישן, המעלה עובש וריח רע.
כתוב תגובה ל- יותם המיותם
9
גלו לנו הכל!!לא נישן הלילה....אנא.
  אתלה   4/10/05 12:56
אמרו לנו,גלו לנו :בכמה כסף מדובר ???
אולי לא כדאי לתקתק ולפטפט...
אנו סקרנים מאד..וזכותנו לדעת במה דברים אמורים!! זוכרים אנו את שבס שקבל...ועוד סמולניקים שיעצו לעראפאת וקבלו..ועוד יועצים לקאזינו ביריחו...שקבלו..וזוכרים מתן סכום הכסף ללרסן ,כדי שיסדר פרס נובל לשלום.לשנים מן המערך...כך כתוב היה בעיתון..השכחתם ?!!ועמותות ברק-עליהם היתה יפה השתיקה...כך סברו הסמולניקים...וכנראה צדקו...ו..חרב ממלך מרוקו משובץ יהלום...(מי זוכר ?) טוב להיות בשלטון..
כתוב תגובה ל- אתלה
10
כולם / ן מוזמנים / ות לעצור את השחי
  הזמנה .   4/10/05 15:02
כולם / ן מוזמנים / ות ל קומונה שחיתות בע"מ תפוז .

tapuz.co.il=


זה קורה , זה לא קרה מעולם , זה יקרה .

כתוב תגובה ל- הזמנה .
11
עוד לינק מעניין
  סתם אחד   5/10/05 15:27
knesset.gov.il
כתוב תגובה ל- סתם אחד
12
מידע מעניין
  קורא בין השורות   6/07/06 12:07
לפני מספר ימים הייתה ידיעה באחד ממדורי הרכילות בעיתונות, עומדת להתפוצץ פרשה חדשה שלעומתה מקרי חנן גולדבלט,ואיציק מורדכי יהיו קטנים,מה שמרמז על אופי הנסיבות???
כתוב תגובה ל- קורא בין השורות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il